quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef rena het volgende:
[..]omdat je het antwoord goed hebt, of om dat wijf dat zo glazig uit dr ogen kijkt alsof ze iets gebruikt heeft?
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]!! Ga toch geilen op Donny Darkroom!!
![]()
![]()
:!!!
quote:
Vind je "hofnar" dan ook tof?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Mooi woord van de dag:
fnuikend!!! Die fn-combi.
![]()
!!!!
Mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:12 schreef Zhenar het volgende:
Heeft ILoveMB eigenlijk een permban of mag die ooit nog terugkomen?![]()
Tot iemand wat tofs zegt wat ik in de plaats kan zettenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef Zhenar het volgende:
MB, wanneer haal je die ontzettende wannabe-sig eens weg.![]()
![]()
![]()
Wist je dat...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot iemand wat tofs zegt wat ik in de plaats kan zetten
*hint*
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wist je dat...
- MissBliss gewoon rap de crew in moet.
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maanquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot iemand wat tofs zegt wat ik in de plaats kan zetten
*hint*
Je laat de kans om het woord "bronstig" in je sig te zetten toch niet lopen?!quote:
Dat is op zich ook wel een toffe, zij het loze, sigquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je laat de kans om het woord "bronstig" in je sig te zetten toch niet lopen?!
Nee... daarbij weet iedereen al dat ik rap de crew in moetquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je laat de kans om het woord "bronstig" in je sig te zetten toch niet lopen?!
Fuck yeah! Like, duhquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee... daarbij weet iedereen al dat ik rap de crew in moet
Mijn ANTM is al binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:27 schreef Zhenar het volgende:
Mijn torrents floepen telkens op 0![]()
En dan schieten ze weer omhoog en dan weer omlaag.![]()
Haal "bij volle maan" wegquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:27 schreef MissBliss het volgende:
Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
Het staat er al!!!!!quote:
Ja, maar nu past 'Rock & Roll is better than music' niet meer...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het staat er al!!!!!![]()
Bronstigheid overmant me!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |