Nee, dát nog nietquote:
Vertel!quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Dag van de rok pleit voor meer rokken op school![]()
Scheten zijn, behalve vies, niet echt iets waar ik veel over nadenk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Verkapt ik-wil-een-scheten-topic opmerking.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:28 schreef LeBeau het volgende:
Vandaag maakte een collega de opmerking "Ik ga even een bruin kindje verdrinken" toen hij naar het toilet ging.
a) lekkere metafoor.
b) er zijn dingen die je ECHT niet hoeft te delen.
Een collega van mij geeft de burgermeester altijd een handquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:38 schreef rena het volgende:
Ah, de koorts begint nu echt te komen37.6 had ik net al, en normaal heb ik 36.5 of zo. Leuk, ik kan morgen dus echt school niet missen. Zul je altijd zien
![]()
LeBeauEen bruin kindje verdrinken
die had ik nog nooit gehoord.
Wat stil.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:45 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond het wel een grappige, maar aan de andere kant is het niet echt de informatie waar je op zit te wachten.
Nou ja... niks eigenlijkquote:
Yepsquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
MissBliss = attention whore.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
Hoi.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:32 schreef BVO het volgende:
Wat is er met een of andere opgepakte FOK!weblogger ofzo?!.
Het topic is wegquote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:32 schreef BVO het volgende:
Wat is er met een of andere opgepakte FOK!weblogger ofzo?!.
Conspiracy Samenzwering Doofpot Affaire Dinges!quote:
Het is geen 1 aprilquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
Is naar achter de schermen gegaan las ik in NWS FB.
Al schijnt het om een 1 april grap te gaan ofzo.
Ja, vooral als ie na 10 minuten naar achter wordt verplaatstquote:
Spinnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Ik lig lekker Forrest Gump te kijken op mijn bed, komt er ineens razendsnel een spin vlak langs m'n gezicht gelopen..
.
Eerste keer in mijn leven dat ik d'r eentje zelf vermoord heb, enge beesten.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Ik lig lekker Forrest Gump te kijken op mijn bed, komt er ineens razendsnel een spin vlak langs m'n gezicht gelopen..
.
Eerste keer in mijn leven dat ik d'r eentje zelf vermoord heb, enge beesten.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:20 schreef MissBliss het volgende:
Nou, hier is hij dan.
Ik snap niks van die rel
Duidelijk toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:12 schreef Orealo het volgende:
ok ik heb net gebeld met 'meneer' voor de mensen die de subtiele hint niet begrepen.
Het volgende is gebeurd :
Na het screenshotje is meneer gebeld door mevrouw.
FOK! weblog had de volgende afspraak met mevrouw :
Fok! zou de tassen kopen voor een bepaald bedrag, mits de users ze wilden, anders zouden ze teruggebracht worden, en resitutie voor de niet verkochte tassen.
Maar mevrouw wou een voorschot, voor de tassen, waarom weet ik niet, maar ze heeft blijkbaar op de een of andere manier meer geld gekregen/gepakt dan ze mocht, en nu is ze spoorloos.
Het blijkt om een fiks geldbedrag te gaan.
Ik vroeg waarom er dan gekeken moest worden naar anderen prijzen, maar bijkbaar wil meneer deze prijzen niet meer weggeven, maar inruilen voor het 'gestolen' bedrag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |