quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:41 schreef PsyCha het volgende:
fora's?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
Om antwoord te geven op je vraag: nee. Maar Belgen wel op Nederlandse, aangezien ze in België zelf alleen maar pauperspul hebben moeten ze maar weer profiteren van de Nederlandse internetsites. Prima, maar typ dan gewoon normaal Nederlands.![]()
Nuttige reply.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:43 schreef Herr_Munk het volgende:
dan zou je eens in een Belgische kroeg moeten zitten
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef Trance_X het volgende:
jzs, wat een gezeik om niets zeg, belgen schrijven zoals ze praten! Dat doe jij als nederlander toch ook??
Ohja, net zoals Dos37. Maarja, die staat dan ook al lang op mijn lijstje (zie OP).quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:54 schreef tuut84 het volgende:
ik typ wel soms dialect. ik kom uit twente
Da's nait best...quote:75% van alle Belgen zijn Rooms-Katholiek
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:59 schreef Gauge het volgende:
Ik ben ook Belg.
'Holocaust' is een woord voor de Joden-genocide. 75% van alle Belgen zijn Rooms-Katholiek.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:59 schreef Gauge het volgende:Van statistiek heb je schijnbaar ook geen kaas gegeten, 80% is erg overdreven!
Is dat Fries? Het heeft wat gelijkenissen met Vlaamse dialecten...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:04 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Da's nait best...
Moar as 't an mie ligt bent die Belg'n almoal welkom hierzoot.. moar den mot'n sie wol Nederlaans tiep'n ja.
Schijnbaar communiceren we op een verschillend intellectueel niveau. Mijn excuses.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |