Spinnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Ik lig lekker Forrest Gump te kijken op mijn bed, komt er ineens razendsnel een spin vlak langs m'n gezicht gelopen..
.
Eerste keer in mijn leven dat ik d'r eentje zelf vermoord heb, enge beesten.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Ik lig lekker Forrest Gump te kijken op mijn bed, komt er ineens razendsnel een spin vlak langs m'n gezicht gelopen..
.
Eerste keer in mijn leven dat ik d'r eentje zelf vermoord heb, enge beesten.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:20 schreef MissBliss het volgende:
Nou, hier is hij dan.
Ik snap niks van die rel
Duidelijk toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:12 schreef Orealo het volgende:
ok ik heb net gebeld met 'meneer' voor de mensen die de subtiele hint niet begrepen.
Het volgende is gebeurd :
Na het screenshotje is meneer gebeld door mevrouw.
FOK! weblog had de volgende afspraak met mevrouw :
Fok! zou de tassen kopen voor een bepaald bedrag, mits de users ze wilden, anders zouden ze teruggebracht worden, en resitutie voor de niet verkochte tassen.
Maar mevrouw wou een voorschot, voor de tassen, waarom weet ik niet, maar ze heeft blijkbaar op de een of andere manier meer geld gekregen/gepakt dan ze mocht, en nu is ze spoorloos.
Het blijkt om een fiks geldbedrag te gaan.
Ik vroeg waarom er dan gekeken moest worden naar anderen prijzen, maar bijkbaar wil meneer deze prijzen niet meer weggeven, maar inruilen voor het 'gestolen' bedrag![]()
Dat zal wel weer helemaal overdreven worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:28 schreef MissBliss het volgende:
Wie is er opgepakt dan? Volgens mij is dat bullshit
Ja dus... matig hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Weblogger Story : screenshot
Screenshot zal wel weer snel verwijderd worden.![]()
Daa wil ik heenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:38 schreef Syytön het volgende:
5 - Santa Cruz de Tenerife, Heliodoro Rodríguez López, Spanje
Ja en ik heb eindelijk weer FF goed gekregenquote:
Ja ff wennen na Maxthon hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |