quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2013)
Ik wacht dan gewoon tot iemand anders hem opentquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, en om die reacties vermijd ik dus het sluiten van de SC-topics.
Dat doe ik ook als het toch voorkomt dat ik de laatste post had. De vorige keer dat ik dat had mócht ik niet eens een topic openen van Bupaquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wacht dan gewoon tot iemand anders hem opent![]()
Ja, dat gezeik over discriminatie enzo. Ik word er niet goed vanquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Misschien kun je met de TT iets doen met dat negerzoenen niet meer negerzoenen heten..
Lovely day, isn't it?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:32 schreef PeRi het volgende:
Goodday.
Heulemaal niet, je stalkt mequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
En ik zit binnen essays te schrijven.
Nee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verzin dan zélf wat beters, kutsmurf!![]()
Oh, ja, daar heb je wellicht een klein puntje.quote:
Klein?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja, daar heb je wellicht een klein puntje.
Maar er wordt toch onderscheid gemaakt in kleuren?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwart-witjes zijn toch een perfect voorbeeld van de harmonie tussen zwart en witjes?
Immer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:40 schreef rena het volgende:
Wat is Bupa toch weer vrolijk![]()
Een goed voorbeeld voor deze toch al zo gezellige maatschappij![]()
Ik en TT is een slechte combiquote:
quote:
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en Buup, ik bedoel het allemaal niet negatief hoor, je mag van mij gewoon een TT laten staan.
D'r is hier maar één iemand die de narcist mag uithangen en dat benquote:
Is iedereen dan zo vrolijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.Ik zit ook gewoon maar wat te dollen.
! En ik vind ze alledrie niks, dus ik verzon telkens maar wat.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
D'r is hier maar één iemand die de narcist mag uithangen en dat benik!
Zekers, ik heb de afgelopen paar dagen ook last (of eigenlijk baat) van overmatige vrolijkheidquote:
Kijk, dat is iets om vrolijk over te zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef rena het volgende:
Ik wil ook vrolijk zijn, maar ik ga gebukt onder pre-toetsweek stress, gelukkig hoef ik in de toetsweek maar 2 dagen naar school
![]()
![]()
Join the clubquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef rena het volgende:
Ik wil ook vrolijk zijn, maar ik ga gebukt onder pre-toetsweek stress,
Boeiend.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef rena het volgende:
Ik wil ook vrolijk zijn, maar ik ga gebukt onder pre-toetsweek stress, gelukkig hoef ik in de toetsweek maar 2 dagen naar school
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |