Dat had ik eerst ook altijd. Alleen heb ik daarvoor gekozen omdat ik een mega dure rekening moest betalen waar ik het geld niet voor had (tenzij ik al mijn dvd's zou verkopen).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik sta altijd positief, omdat ik gelukkig niet rood kan staan.
Ik met mijn apenkop ook meteen blerren dat ze op iemand leek die ik kendequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehehe.
Er liep vannacht een of andere ugly gozer achter me aan, hij begreep maar niet dat ik 'm niet moest. Mên wat was die irritant, maar we hebben wel echt gelachen om hem.
Ze dacht dat het een slechte openingszin was?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik met mijn apenkop ook meteen blerren dat ze op iemand leek die ik kende
Ik zei het niet tegen haar, maar tegen mijn buurman. Ik zei het geloof ik ietsje te hard.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze dacht dat het een slechte openingszin was?.
Ze doen het expres.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is omdat wij donker haar hebben
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is omdat wij donker haar hebben
Oh ja, jij ging hossen hè.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn salaris nog niet binnen... Gelukkig heb ik morgen een free party in een oud bordeel.
Wie weet krijg ik wel geld op de party toe.
Hossen? Carnaval is alweer even voorbij, hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:09 schreef Duiveltja het volgende:
Oh ja, jij ging hossen hè. [afbeelding]
Hippen? Wasda?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hossen? Carnaval is alweer even voorbij, hoor!
Ik ga hossen noch housen, maar hippen.
Ik heb geen klonen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah ok, ik was al verontrust door mijn lage banksaldo.
Oh ja, gister was ik aan het werk. Ik was aan de telefoon bellen enzo....toen ik ineens schrok, want ik zag gewoon een kloon van MissBilss op werk
Dat is een combinatie van aan een cocktail nippen en een beetje heupwiegen op triphopperige tonen, vind ikquote:
Maar wel al stufi, én donker haar!quote:
Nou wel dus!quote:
En danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een combinatie van aan een cocktail nippen en een beetje heupwiegen op triphopperige tonen, vind ik.
Het is nogal een artyfarty party, zodoende.
PeRi, Dizer komt we gaan naar de IBG.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar wel al stufi, én donker haar!
Een arrogante blik is inderdaad ook onmisbaar. Maar als de uren verstrijken zal de arrogante arty fartyness wel veranderen in jolige dronkenschapquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:21 schreef Duiveltja het volgende:
En dankijken zeker..Op een artfarty party zou het ook raar staan als je als enige even flink de voetjes van de vloer doet.
Oh ok.quote:
En dan naderhand in de Dönner Kebab een scene maken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een arrogante blik is inderdaad ook onmisbaar. Maar als de uren verstrijken zal de arrogante arty fartyness wel veranderen in jolige dronkenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |