te hard geremdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef Robin__ het volgende:
Hoe dat dan? Glad? Gewoon te hard remmen? Putdeksel?
Das wel mooi kloten zeg.. als er met autorijden wat mis gaat roept iedereen altijd wees blij dat het in de les gebeurt ipv in het echt.. maar een schuiver maken is hoedan ook kut![]()
ik ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:32 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Pffff... gaat snel!
Vóór deel 50 wil ik 'em hebben, dus niet te snel typen!!!
Begin april afrijden als het goed is...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef Robin__ het volgende:
[..]
ik ook![]()
Maarja vorige topic ging net geen week mee.. dus je hebt 6 weken ofzoGaat dat lukken denk je?
Voor mezelf durf ik het ernstig te betwijfelen![]()
Ik vond het mooier als 'tvp'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:41 schreef Robin__ het volgende:
Reageer eens op alexxx anders post ie het het volgende topic weer
Same herequote:
Ik eind maart.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Begin april afrijden als het goed is...
Ik hoop het dus wel
voor de leerling prijzigquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:26 schreef Sylvana het volgende:
damn, das idd wel een lieve instructeur zeg, want die TTT is nog best prijzig
* nog 2 nachtjes*
hehe, nee, dat dan weer niet, want kan hem pas dinsdag ophalen en heb geen eigen auto, en het weekend erna ga ik niet naar me ouders want dan heb ik een verjaardag, dus wordt pas na 2 weken waarschijnlijk dat ik echt ga autorijdenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
*..en dan scheurt sylvana rond met der roze papiertje*
nou ja, dat worden dan 2 weekjes elke dag kijken naar je papiertje en wachten tot je echt mag rijden LOLquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hehe, nee, dat dan weer niet, want kan hem pas dinsdag ophalen en heb geen eigen auto, en het weekend erna ga ik niet naar me ouders want dan heb ik een verjaardag, dus wordt pas na 2 weken waarschijnlijk dat ik echt ga autorijden
tsja geen idee. op je blaadje van de TTT staan al je fouten. als je dat allemaal goed doet met je examen heb je wellicht een goede kans om te slagen ook al doe je een paar andere dingen fout? want je examinator ziet dan dat je goed vooruit bent gegaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
sja, ik vind het wel lief van m'n instructeur
ben benieuwd wanneer ik de TTT heb, hij wilde hem binnen nu en 2 weken plannen.
als je je bijzondere verrichtingen goed doet, krijg je daar toch vrijstelling voor op je examen?
is dat een beetje relaxed?
ik heb juist het idee dat je dan, doordat je meer rijdt, meer tijd hebt om fouten te maken, of zie ik dat verkeed?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn instructrice heeft gister eindelijk toegegeven dat ze bang is als ze bij mij in de auto zit
lolquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn instructrice heeft gister eindelijk toegegeven dat ze bang is als ze bij mij in de auto zit
en dat voor een PTA-Modquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik remde in het begin nooit genoeg af voor een kruispunt/rotonde/etc.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en dat voor een PTA-Mod
maar laat remmen deed ik in het begin ook heel vaak, vond me instructeur ook niet echt leuk
gewoon zoveel mogelijk oefenexamens maken, wat er niet goed gaat nalezen in het boek en voooral niet denken dat het een makkie is, want er zakken er echt veelquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:28 schreef Thrilled het volgende:
ik heb 7 april mijn theorie exameniemand nog nuttige tips voor me? ik heb de cd-rom plus het theorieboek, ik volg geen lessen bij de rijschool
Hoelang moet je van tevoren beginnen? Ik moet 20 april op voor mijn theorie, en ik heb de 8e en 15e nog theoriecursus, zodat ze de stof er nog even inhameren. Ik heb nu nog niet geleerd maar ik ben toch van plan heel snel te beginnen eigenlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gewoon zoveel mogelijk oefenexamens maken, wat er niet goed gaat nalezen in het boek en voooral niet denken dat het een makkie is, want er zakken er echt veel
Je weet van jezelf wel een beetje hoe gemakkelijk of moeilijk je leert? Ik zou zeggen, pas het daarop aan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:27 schreef JosvG het volgende:
[..]
Hoelang moet je van tevoren beginnen? Ik moet 20 april op voor mijn theorie, en ik heb de 8e en 15e nog theoriecursus, zodat ze de stof er nog even inhameren. Ik heb nu nog niet geleerd maar ik ben toch van plan heel snel te beginnen eigenlijk.
Uhm verschilt per persoon.. ik heb de spullen gisteren in huis gehaalt, heb vandaag het boek uitgelezen en net een proef examen gedaan, 5 foutjes.. en ik heb nog 1 hele maand.. dus genoeg tijd om mn zwakke punten te verbeteren, en nog 17 proef examens te gaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:27 schreef JosvG het volgende:
[..]
Hoelang moet je van tevoren beginnen? Ik moet 20 april op voor mijn theorie, en ik heb de 8e en 15e nog theoriecursus, zodat ze de stof er nog even inhameren. Ik heb nu nog niet geleerd maar ik ben toch van plan heel snel te beginnen eigenlijk.
Moet je voorstellen hoe goed ik op andere punten wel niet benquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en dat voor een PTA-Mod
maar laat remmen deed ik in het begin ook heel vaak, vond me instructeur ook niet echt leuk
bij mij doet ie daar niet echt moeilijk over, wel vaker een paar uur van te voren nog afgebeld, was geen probleemquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe goed ik op andere punten wel niet ben
Hmmm, ik heb vrijdag om 11 uur officieel les, maar moet die plots door onvoorziene omstandigheden afzeggen, en dat meot 24 uur van te voren, anders moet je betalen.. bel ik zonet, zijn ze net dicht (was om 10 over vijf of zo).. hopelijk dnek ik er morgenochtend om, anders word het een dure grap.
Zorg 'r dan even voor dat er een alarmpje op je telefoon afgaat ofzo, morgenochtend.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe goed ik op andere punten wel niet ben
Hmmm, ik heb vrijdag om 11 uur officieel les, maar moet die plots door onvoorziene omstandigheden afzeggen, en dat meot 24 uur van te voren, anders moet je betalen.. bel ik zonet, zijn ze net dicht (was om 10 over vijf of zo).. hopelijk dnek ik er morgenochtend om, anders word het een dure grap.
Bij mij staat het op het kaartje,m niet op tijd afbeleln is betalen.. maar ik meot morgen toch de wekker zetten, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij doet ie daar niet echt moeilijk over, wel vaker een paar uur van te voren nog afgebeld, was geen probleem![]()
Zeker ook chronisch last van rijden met hand op de pook en het zoeken naar zo'n knobbel op je stuurquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik rem te laat... Zal wel door mn heftruckachtergrond komen.. daar heb je alleen topsnelheid en noodstopEen tussenweg is er niet.
Ik heb woensdag me 2e examen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Tasje het volgende:
Ik heb maandag voor de 2e keer rijexamen!!![]()
Morgen nog 2 uurtjes lessen voor het laatst, en hopelijk haal ik t dan!
sturen ging gek genoeg wel ineens goed, wel te hele tijd de hand op de pook, en de poot op de koppeling in het begin jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:09 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Zeker ook chronisch last van rijden met hand op de pook en het zoeken naar zo'n knobbel op je stuur
Heftrucks zijn echt het ultime speeltjeniet letterlijk natuurlijk maargoed. Ik loop nu stage in een bedrijf waar ook overal van die heftrucks rond raggen (ik mag een ijzeren balk langs de muur leggen door het halve bedrijf zodat die gasten geen ventilatie gaatjes erbij prikken
) iig respect voor die gasten, kunnen alles zo precies (en snel) met die dingen.. komen vol gas aan, sturen vol in, remmen vol en slippen zo hendig sjiek die lepels precies in een pallet gewoon
Heb je er een last van dat je te laat instuurd trouwens? Lijkt me dat je redelijk moet wennen aan sturen met de voorwielen?
Lijkt me wel tof eigenlijk als iedereen ipv autos heftrucks reedstaat er iemand in de weg, pak je m gewoon op en sideshift je m over de vangrail
... right tot zo ver mijn heftruck adoratie
Nog kwartiertje, mag ik weer beetje rondrijdenweer savonds, en ook nog kutweer
*edit, over afbellen, mijn instructeur zet eigenlijk altijd wel een aantal mensen standby die ie op het laatste moment zou kunnen bellen.. lijkt mij dat de meeste rijscholen dit wel doen, meer dan een beetje dreigen is het volgens mij
De huidige OP vind ik al heel uitgebreid, door dit soort dingen bij te voegen word het wel extreem veel info.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef Faithy het volgende:
is het overigens niet een leuke optie om in de OP even de namen van de lessers te zetten met daarbij voor welk examen ze op gaan en wanneer de examendata zijn? (Theorie, praktijk en ook nog de pilonnenzooi voor de motor)
is maar een tipje
Succes.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef rena het volgende:
Ik heb morgen voor de 2e keer theorie examenIk heb er dit keer wel een goed gevoel over, en dat is meer dan ik de vorige keer had
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Tasje het volgende:
Ik heb maandag voor de 2e keer rijexamen!!![]()
Morgen nog 2 uurtjes lessen voor het laatst, en hopelijk haal ik t dan!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:16 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Ik heb woensdag me 2e examen.
Wat had je fout gedaan de eerste keer?
Succes allen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef rena het volgende:
Ik heb morgen voor de 2e keer theorie examenIk heb er dit keer wel een goed gevoel over, en dat is meer dan ik de vorige keer had
![]()
![]()
Zeker leuk ja, ik doe het ook al een tijdje, en ik vrees ook dat ik last ga hebben van vol gas, laat remmen, constant hand op de pook enzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:09 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Zeker ook chronisch last van rijden met hand op de pook en het zoeken naar zo'n knobbel op je stuur
Heftrucks zijn echt het ultime speeltjeniet letterlijk natuurlijk maargoed. Ik loop nu stage in een bedrijf waar ook overal van die heftrucks rond raggen (ik mag een ijzeren balk langs de muur leggen door het halve bedrijf zodat die gasten geen ventilatie gaatjes erbij prikken
) iig respect voor die gasten, kunnen alles zo precies (en snel) met die dingen.. komen vol gas aan, sturen vol in, remmen vol en slippen zo hendig sjiek die lepels precies in een pallet gewoon
Heb je er een last van dat je te laat instuurd trouwens? Lijkt me dat je redelijk moet wennen aan sturen met de voorwielen?
Lijkt me wel tof eigenlijk als iedereen ipv autos heftrucks reedstaat er iemand in de weg, pak je m gewoon op en sideshift je m over de vangrail
... right tot zo ver mijn heftruck adoratie
Nog kwartiertje, mag ik weer beetje rondrijdenweer savonds, en ook nog kutweer
*edit, over afbellen, mijn instructeur zet eigenlijk altijd wel een aantal mensen standby die ie op het laatste moment zou kunnen bellen.. lijkt mij dat de meeste rijscholen dit wel doen, meer dan een beetje dreigen is het volgens mij
Vooral veel ervaring... ik kan het nog steed sniet helemaal. Heb wel al 4 jaar mn heftruckrijbewijs, maar niet aan 1 stuk door geheftruck, maar 3 keer een half jaar. Na een half jaar heb je het in de vingers, en dan sta ik telkens weer op straatquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:30 schreef JosvG het volgende:
[..]
Zeker leuk ja, ik doe het ook al een tijdje, en ik vrees ook dat ik last ga hebben van vol gas, laat remmen, constant hand op de pook enzoIk kijk ook altijd zo op tegen die mensen die zo vloeiend een pallet uit een stelling kunnen halen enzo, misschien leer ik dat nog wel eens. Eerst maar eens concentreren op mijn rijbewijs hehe.
Tijd terug heb ik ook zo iets geprobeerd, info + avatars dus.. 0,0 reactie op gehad, behalve wat verzoeken om avatars dr bij te zetten dus, en daar hebben we het toen maar bij gelaten eik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef Faithy het volgende:
is het overigens niet een leuke optie om in de OP even de namen van de lessers te zetten met daarbij voor welk examen ze op gaan en wanneer de examendata zijn? (Theorie, praktijk en ook nog de pilonnenzooi voor de motor)
is maar een tipje
ja, bij mij staat het ook wel op me kaartje, maar me instructeur neemt het niet zo serieus gelukkigquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij mij staat het op het kaartje,m niet op tijd afbeleln is betalen.. maar ik meot morgen toch de wekker zetten, dus dat komt wel goed
Ja, ik vind de huidige OP ook al erg lang, misschien een idee om de geslaagden uit 2004 eruit te halen? En ik denk ook niet dat die OP dan up-to-date blijft, denk niet dat iedereen hem netjes aan zal passen danquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
De huidige OP vind ik al heel uitgebreid, door dit soort dingen bij te voegen word het wel extreem veel info.
Plus: zie het maar eens goed bij te houden.![]()
Zal uiteraard weer via Wiki gaan, maarja ik zie het wel gebeuren dat maar de helft van de users zichzelf verwijderd bij de lessers + examendata verwijderd wanneer ie z'n rijbewijs heeft gehaald.
Plús (jaja), als je alles in de OP gaat zetten, wat moet er dan nog in het topic zelf?
Zat ik ook aan te denken inderdaad. 2004 is al een tijd terugquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, ik vind de huidige OP ook al erg lang, misschien een idee om de geslaagden uit 2004 eruit te halen? En ik denk ook niet dat die OP dan up-to-date blijft, denk niet dat iedereen hem netjes aan zal passen dan
toppiequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest de geslaagden van 2004 maar weg te halen. Schoont lekker op, en hij kan altijd nog terug als niemand het ermee eens is.
Dan kun je wel wat gas terug nemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
toppie
K vond hem onderhand wel erg lang worden, OP was zowat de halve eerste pagina
Ik hoop dat het vrijdag met me examenw at beter weer is dan dit, als het de hele tijd zo staat te regenen vind ik er echt niks aan om auto te rijden
dat is natuurlijk ook wel waar, maar je hebt altijd zo'n slecht zicht danquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dan kun je wel wat gas terug nemenen heb je veel meer tijd om alle handelingen rustig uit te voeren en rustig te kijken!
Plaats anders ff een linkje naar een eerdere op waar ze wel bij staan.. 'de geslaagden in 2004 kan je 'hier' terugvinden' oid.. dan kan er sowieso niemand zeiken lijkt mequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest de geslaagden van 2004 maar weg te halen. Schoont lekker op, en hij kan altijd nog terug als niemand het ermee eens is.
Goed idee, en dan ook een linkje naar de geslaagden van 2005. Puur om de OP wat korter te houden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:06 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Plaats anders ff een linkje naar een eerdere op waar ze wel bij staan.. 'de geslaagden in 2004 kan je 'hier' terugvinden' oid.. dan kan er sowieso niemand zeiken lijkt me
Done.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:27 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Goed idee, en dan ook een linkje naar de geslaagden van 2005. Puur om de OP wat korter te houden.
Niet besluitvaardig genoeg, en ik wou een keer te snel invoegen op de snelweg.. En jij?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:16 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Ik heb woensdag me 2e examen.
Wat had je fout gedaan de eerste keer?
veel succesquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:31 schreef magic_dreamer het volgende:
Morgen om 08:00 heb ik TTT krijg nu pas een beetje spanning hoop gewoon dat ik het goed doe maar beter dan mijn best kan ik niet doen![]()
Succes!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:31 schreef magic_dreamer het volgende:
Morgen om 08:00 heb ik TTT krijg nu pas een beetje spanning hoop gewoon dat ik het goed doe maar beter dan mijn best kan ik niet doen![]()
Succes, en zorg dat je niet te zenuwachtig bent, want het beinvloedt je rijden. Ik kan het weten.,,, kreeg bij mijn TTT zelfs het advies om m'n ''spanningsboog'' te trainen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:31 schreef magic_dreamer het volgende:
iedereen bedankt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Succes!![]()
Enne als je morgen om 8 uur op moet voor je TTT, héél snel je bed in dan nu!![]()
Ik ging de snelweg af, en moest daarna meteen rechts.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef Tasje het volgende:
[..]
Niet besluitvaardig genoeg, en ik wou een keer te snel invoegen op de snelweg.. En jij?
Op die manier gaan lopen aftellen is niet echt bevordelijk voor je resultaat imo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:00 schreef Sylvana het volgende:
nog 28 uur, kan echt niet wachten tot ik de uitslag weet, als ik geslaagd ben dan hebben ze bij het CBR in Leusden een gat in het plafond en als ik zak dan hebben ze een gat in de grond
lol, ik ga ook echt niet elk uur eraan denken * nog zoveel uur* maar ik moet toch wat posten hierquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef blup het volgende:
[..]
Op die manier gaan lopen aftellen is niet echt bevordelijk voor je resultaat imo.
Stiekum even je profiel gechecked maar heb geen idee wie je bent.. Tenzij je achternaam met een N begint?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef mirrie1986 het volgende:
Toevoeging OP:
Aankomende examens:
13 maart: tasje
15 maart: cyberterrorist
28 maart: mirrie1986, Meppel 10.45
31 maart: Zonnestraaltje, Meppel, 10:50 uur (jaja helemaal compleet)
wie nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil mijn rijbewijs, liever gisteren dan vandaag
ik kan niet wachten..
Denk dat de meesten voor auto gaan, en als dat niet het geval is dat ze het dan wel zeggen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef Faithy het volgende:
zet er even bij voor WELK examen je op moet
Hmm dat had ik niet. Na een les of 25 mn theorie gehaald. Nu 40 lessen gehad. Het is wel zo dat als je je theorie geleerd hebt je veel meer situaties herkent enzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe snel gaat het trouwens, als je eenmaal je auto theorie hebt gehaald?
ik begreep dat alles dan ineens in sneltrein vaart gaat.
Bij mij niet, ik heb me theorie al een half jaar, maar praktijk heb ik dus morgen pasquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe snel gaat het trouwens, als je eenmaal je auto theorie hebt gehaald?
ik begreep dat alles dan ineens in sneltrein vaart gaat.
De eerste kostte bij mij 200 euro, de examens daarop (nummer 2, 3 en 4) 180 euro per stuk. En nu moet ik BNOR examen doen, en die is weer duurder.. Weet niet precies hoeveel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
watkosten jullie auto praktijk examens eigenlijk?
die van mij 185
mijne 191,20quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
watkosten jullie auto praktijk examens eigenlijk?
die van mij 185
gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:37 schreef rena het volgende:Ik ben geslaagd voor mijn theorie!!!!
![]()
3 foutjesVorige keer 11
![]()
Wat voor boogquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Succes, en zorg dat je niet te zenuwachtig bent, want het beinvloedt je rijden. Ik kan het weten.,,, kreeg bij mijn TTT zelfs het advies om m'n ''spanningsboog'' te trainen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:37 schreef rena het volgende:Ik ben geslaagd voor mijn theorie!!!!
![]()
3 foutjesVorige keer 11
![]()
Kwestie van heel veel pech hebben...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:44 schreef CoolyBoy het volgende:
Ik heb afgelopen maandag praktijkexamen gehad.
gezakt...
[...]
Volgende keer beter...
Heel veel succes Sylvana!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:15 schreef Sylvana het volgende:
Balen zeg Coolboy, maar dat was dan ook wel echt een kutsituatie die je had
Ik ga maar es proberen te slapen, en dan morgen ga ik slagen!Dat jullie het ff weten
Voordat de persoon ging keren had ik al een vrij goed zicht op de weg, hier kwam niets aan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:40 schreef Robin__ het volgende:
als het precies zo stond zoals ie het tekend zekerweten ja.. maar hij is toch niet zo gek om blind die weg op de duiken.. hij zal wel iets zicht gehad hebben igg (mag ik toch wel hopen)
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:17 schreef Minisuisse het volgende:
Gezakt... echt balen.
Het uur voorrijden ging echt perfect.
Maar toen ik met het examen een lange bocht naar rechts moest maken richting snelweg, zat er precies een ziekenauto achter me... Niet goed op gereageerd, dus wel terecht gezakt..
Maar echt, je komt die dingen nooit tegen!
Had ik ook niet geweten. Dit oefen je ook niet zovaak met lessen!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:35 schreef Minisuisse het volgende:
Ik hoorde de ziekenauto wel, maar ik zag hem niet door die bocht. Maar ik had dus de vluchtstrook opgemoeten om hem er langs te laten -> Ingreep
-quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:17 schreef Minisuisse het volgende:
Gezakt... echt balen.
Nouja, omdat ik dus 2 uur eerder wakker werd dan gepland heb ik alles toen al gedaan wat ik moest doen, dus zit nou hier maar beetje achter de pc totdat ik naar de trein moet. Moet anderhalf uur met de trein eerst, dus muziekje erbij, en dan kom ik de tijd wel doorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:54 schreef Robin__ het volgende:
Heb je de hele dag tot je examen niets te doen sylvana? Das wel balen joh, dan gaat de tijd zo langzaam he.. zorg dat je wat te doen heb, al is het maar broodjes halen bij de bakker ofzo![]()
Hou goed je kop dr bij, je bent een aardig poosje bezig geweest, maar dat betekent ook dat je veel meer verschillende situaties bent tegengekomen! Heb je toen misschien niet goed gedaan, maar je weet daardoor wel precies wat je de volgende keer moet doen! Veel meer kans dus dat je gewoon gaat slagenga dr voor, doe je best, meer kan je toch niet doen.
![]()
![]()
![]()
Ja het is gelijk weer aangevraagd, moet nu weer 6 April om 8:00.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Had ik ook niet geweten. Dit oefen je ook niet zovaak met lessen!
Maar je gaat wel gewoon opnieuw aanvragen toch nu?
Ahhh meisje..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:28 schreef Sylvana het volgende:
Inzicht, waarom heb ik dat nou nog steeds niet?![]()
![]()
Examinator zei ook: je kunt hardstikke goed rijden en met de auto overweg, maar dat stukje inzicht mis je gewoon nog steeds
En echt gewoon zooo balenMaar ik had het al wel gedacht toen ik auto uitstapte, had er echt slecht gevoel over
Had 1 vette ingreep gehad nl, toen ik wilde invoegen op snelweg reed er op rechterrijbaan een vrachtwagen, en ik wilde erachter invoegen, en moest dus ervoor, dus instructeur greep me stuur en zei " gassen, gassen, gassen" dus ja, toen was het eigenlijk al wel gedaan, heb ook maar 20 minuutjes gereden. Was nog een andere situatie, stonden auto's stil op de weg, en ik ging er dus achter staan, maar stond niet helemaal recht, en toen kwamen er dus auto's uit tegenovergestelde richting, en ze konden er wel door, maar met moeite. En me bijzondere verrichtingen gingen de laatste tijd echt goed, behalve vandaagkeek wel goed verder, maar met fileparkeren tever van de stoep af en met recht achteuit rijden raakte ik de stoep een beetje
Dus al met al ging het gewoon niet lekker en mag ik het over een week of 3 weer fijn opnieuw proberen.
Heb ik inderdaad ook gehad. Maar een oud-klasgenoot van me een week VOOR mij ook, en die was er op gezakt, dus daar dacht ik even aan toen ik op de invoegstrook reed en gaf plankgas en had geweldig ingevoegd zei de examinator!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef Shailesh het volgende:
Helaas, dat is jammer ja. Ik heb die zelfde situatie die jij beschrijft met de vrachtwagen ook gehad, en daar heeft mijn instructeur gedaan wat jouw examinator deed. Dat is dus jammer dat je dat niet eerder bent tegengekomen. Want ik denk dat je anders wel was geslaagd. BV doen ze niet zo moeilijk over, en dat rechtstaan, tsjah, kan verschillen he, hangt beetje samen met algemene indruk.
Maar blijf vooral proberen, en succes.
Gelukkigquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:33 schreef Faithy het volgende:
ach..
het gebeurt meer mensen..
pas bij de 8e keer zakken moet je eens gaan denken of je uberhaupt wel auto WILT gaan rijden![]()
Dat vind ik een goeie dealquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ahhh meisje..![]()
Ik weet hoe je je voelt..![]()
Maarre, over drie weken, dat is leuk, want dan gaan we tegelijk slagen!![]()
![]()
Ja,, bij het CBR liep ik al met een kutgevoel naar binnen en hij zei meteen " het is niet voldoende" had ik ook wel verwacht zelf, maar wel erg kut om te horen en toen gingen we dus nog ff alles doornemen en toen schoot ik echt vol, en toen op de terugweeg bracht instructeur me naar huis en nog ff flink zitten janken in de autoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Sylvana, wat klote.Het voelt zo kut hè, om te zakken. Gewoon niet teveel over nadenken, en een keer met je instructeur langslopen wat je fout deed.
Volgende keer ga je het gewoon halen.![]()
![]()
mja, hij had bij allebei wel "onvoldoende" aan gekruist, en dus wegligging over die situatie met die stilstaande auto's, en kijkgedrag bij kruispunten had ie ook aangekruist, maar goed, hopelijk gaat het de volgende keer beter. Tussendoor nog ff een paar lesjes doen en dan ga ik er weer voorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef Shailesh het volgende:
Helaas, dat is jammer ja. Ik heb die zelfde situatie die jij beschrijft met de vrachtwagen ook gehad, en daar heeft mijn instructeur gedaan wat jouw examinator deed. Dat is dus jammer dat je dat niet eerder bent tegengekomen. Want ik denk dat je anders wel was geslaagd. BV doen ze niet zo moeilijk over, en dat rechtstaan, tsjah, kan verschillen he, hangt beetje samen met algemene indruk.
Maar blijf vooral proberen, en succes.
Met de koppeling remmen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef ivetje het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen!!
Heb inmiddels 2 lessen gehad van 1 uur...en kan al sturen, gasgeven, remmen en met de koppeling remmenKomende maandag heb ik mijn eerste les van 2 uur.
Ik bedoel meer stilstaan met de koppeling. Dat als je te langzaam rijdt zonder dat je je koppeling gebruikt slaat ie af, dus zo bedoel ik met de koppeling remmenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
Met de koppeling remmen...
Ik denk dan dat je op de motor remmen bedoelt
maar veel plezier en succes
nouja, niet precies op 31 maart, maar wel in de buurtquote:Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Robin__ het volgende:
Hey das tegelijk met sylvana en zonnestraaltje
Als jullie nou allemaal slagen word het hier wel stil
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Robin__ het volgende:
Als jullie nou allemaal slagen word het hier wel stil
Best lange lessen zeg, ik heb gewoon 30 lessen van een uurquote:Op maandag 13 maart 2006 11:13 schreef jorienvdherik het volgende:
30 maart 1e rijles
- 12 weken les
- 16 lessen van 2 uur ( 32 uur totaal )
- 1 tussen tijdse toets
- 1 gratis rijexamen
- 1 gratis rijexamen bij zakken
3 uur achter elkaar rijden? doe je een 10-daagse cursus ofzo?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:08 schreef TheUnreal het volgende:
Ik moet maandag weer lessen voor de 3e keer, ik moet geloof ik 3 uur rijden. Omdat ik het schakelen al gelijk goed beheerste volgens die knakker, kan ik gelijk wat moeilijker beginnen![]()
Owjah, moet maandag ook op voor m'n theorie in Utrecht. Ben nu lekker aan het stampen, wil het zeker in één keer halen![]()
gecondoleerdquote:Op maandag 13 maart 2006 16:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik zou as. vrijdag na een maand tijd weer les hebben, maar m'n opa is vannacht overledendus heb vrijdag begrafenis.. Zo m'n instructeur maar even smsen..
Nee dat niet, ik kan maar heel weinig rijden, ivm met school. En 's avonds vindt mn instructeur niet ideaal omdat je zo de kruisingen en andere belangrijke punten minder goed leert herkennen.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
3 uur achter elkaar rijden? doe je een 10-daagse cursus ofzo?
quote:Op maandag 13 maart 2006 07:54 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben er voorlopig nog![]()
Of ben ik niet goed genoeg![]()
![]()
Ik heb dat dus ook (lessen van 1,5 uur) vanuit sommige plaatsen moet je haast wel, bv indeeling van een gemiddelde les bij mijquote:Op maandag 13 maart 2006 13:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
Best lange lessen zeg, ik heb gewoon 30 lessen van een uurmorgen mag ik voor de 2e keer rijden
mja, ik vind 3 uur lessen achter elkaar wel erg lang, ik heb na 1,5 uur al moeite met concentreren en je neemt na zoveel tijd ook veel minder op, maar goed, jouw keus, ik zou het zelf nooit doen iigquote:Op maandag 13 maart 2006 17:42 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik kan maar heel weinig rijden, ivm met school. En 's avonds vindt mn instructeur niet ideaal omdat je zo de kruisingen en andere belangrijke punten minder goed leert herkennen.
Op maandag ben ik wat vroeger uit, daarom gaan we gelijk lekker de middag volmaken en veel leren.
Veel succesquote:Op maandag 13 maart 2006 18:00 schreef LV het volgende:
Morgenmiddag heb ik mijn theorie-examen..!![]()
Duim voor me!![]()
Gefeliciteerd geslaagden van vandaagquote:
Dankje.. Hij was 78 en heeft 'n pijnloze dood gehad, gelukkig.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:56 schreef mirelia het volgende:
[..]
@Zonnestraaltje gecondoleerd meid en sterkte met je verlies
Ik hoop dat je opa niet te jong was en dat hij niet lang geleden heeft
quote:
Succesquote:Op maandag 13 maart 2006 18:00 schreef LV het volgende:
Morgenmiddag heb ik mijn theorie-examen..!![]()
Duim voor me!![]()
Ik hoop het niet zegquote:Op maandag 13 maart 2006 21:15 schreef randysgz het volgende:
[afbeelding]
Mensen die op examen moeten, waaronder ik.
Ik ga voor het eerst afrijden, kan ik zulke eximinators verwachten? Brrrrr![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:28 schreef blup het volgende:
Al mijn examinators niet, kheb 4x afgereden..
1e x bij : Raya ofzo.. Italiaanse man
2e x bij een vrouw met 2 achternamen oid
3e x bij een gefrustreerde kutpot, weet dr naam ook niet meer.
4e x bij Martin Hoek *o* Toffepeer!
Ja, maar t was gewoon ook een vriendelijke man. Alle andere waren allemaal een beetje norre mensen..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:53 schreef rena het volgende:
[..]
Bij de 4e keer ben je zeker geslaagd, vanwege dat Toffepeer![]()
![]()
Ook stoppen voor voetgangers wanneer je achteruit rijdt is niet heel verkeerd hoor, vind ik. Mssn niet verplicht, maar absoluut niet fout.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:14 schreef LV het volgende:
Geslaagd voor m'n theorie-examen!![]()
2 foutjes:
- Inhalen voor gevaarlijke bocht. (Te laat gecorrigeerd.)
- Ik dacht dat wanneer je in je achteruit rijdt ALLE verkeer voorrang moet verlenen. Dus ook voetgangers.![]()
Maar goed.
Geslaagd = geslaagd.![]()
Grappig van mij net van zaterdag naar vrijdag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Rena, kun je vertellen wat je niet snapt aan straatjekeren? 't Is niet moeilijk namelijk, wellicht dat iemand van hier het je uit kan leggen.
M'n les van vrijdag is verzet naar zaterdag.
Rondjes rijden en door een 30 km wijk rijdenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
wat moesten jullie allemaal doen in les 1?
Op rustige weggetjes een beetje sturen en schakelen. De instructeur hielp nog met remmen, kijken, koppelen e.d.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op rustige weggetjes een beetje sturen en schakelen. De instructeur hielp nog met remmen, kijken, koppelen e.d.![]()
op rustige weggetjes rijden( sturen, gassen, remmen), op een parkeerterrein bochtjes en achtjes draaien en aan het eind mocht ik gewoon op doorgaande wegen rijdenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja en dat is dus het verschil, het CBR heeft een totaal ander beeld van autorijden dan dat het er uiteindelijk aan toe gaat in de praktijk als je je rijbewijs hebt. Men zegt niet voor niks 'je leert pas rijden zodra je je rijbewijs hebt'.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:59 schreef juliusbackpacking het volgende:
Toch wel raar eigenlijk, ik voeg vaak genoeg met mijn scheurijzer achter een vrachtwagen in, simpel weg omdat ik met mijn 54pk niet genoeg kan versnellen. In het begin probeerde ik het wel maar lukte me nooit.
Tijdens het lessen reed ik in een seat leon 1.9TDI en daar was het lekker blazen mee, bij korte opritten 100 in z'n 3, als ik dat nu zou doen sta ik 500 meter verder stil denk ik, zonder versnellingsbak
zonde dat je gezakt bent
Een stukje door de wijk en daarna de snelweg opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Michel, jij hier? Echt balen man! Volgende keer red je t zowiezo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:17 schreef Minisuisse het volgende:
Gezakt... echt balen.
Het uur voorrijden ging echt perfect.
Maar toen ik met het examen een lange bocht naar rechts moest maken richting snelweg, zat er precies een ziekenauto achter me... Niet goed op gereageerd, dus wel terecht gezakt..
Maar echt, je komt die dingen nooit tegen!
balen zegquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:21 schreef Asmodean het volgende:
he, dit topic bestaat ook nog...
ben vanmorgen gezakt
Och dat ging lekkerquote:
Jammer Pim! Ik had echt wel verwacht dat jij het zou halen.. Maar goed, ik mag het 31 maart ook weer opnieuw proberen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:21 schreef Asmodean het volgende:
he, dit topic bestaat ook nog...
ben vanmorgen gezakt
balen zeg, was het je 1e keer?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:41 schreef Shailesh het volgende:
Jammer, ik ben vandaag ook gezakt. Ik had verkeerd voorgesorteerd op een groot verkeersplein met stoplichten, en ik reed te langzaam op gewone wegen. Maar de verkeersplein werd me fataal, helaas dus.
Ja het was de eerste keer. En ik had een hele aardige gozer. Maar ik snap wel dat ie me had laten zakken. Ik maakte hier een daar een schoonheidsfoutje waar doorheen was te kijken. Maar deze fout deed me de das om. Ik stond gewoon echt klaar om naar den haag te gaan terwijl ik de andere kant op moest...helaas, maar ik blijf ze moeilijk vinden die grote verkeerspleinen, dus moet ik nog ff oefenen.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:54 schreef Shailesh het volgende:
[..]
Ja het was de eerste keer. En ik had een hele aardige gozer. Maar ik snap wel dat ie me had laten zakken. Ik maakte hier een daar een schoonheidsfoutje waar doorheen was te kijken. Maar deze fout deed me de das om. Ik stond gewoon echt klaar om naar den haag te gaan terwijl ik de andere kant op moest...helaas, maar ik blijf ze moeilijk vinden die grote verkeerspleinen, dus moet ik nog ff oefenen.
Tsjah, 7 april, maar mijn rijinstructeur probeert eerder, volgende week al ofzo. Want hoe sneller, hoe makkelijker. Want er gaat echt bijna niets fout. Alleen de verkeerspleinen gingen nooit zo super, en daar ben ik helaas nu op gezaktquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:26 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
![]()
Jammer!
Maarja, wat je zelf zegt ook, nog even oefenen en dan ga je er gewoon weer voor!Heb je al een nieuwe datum?
Het kan aan mij liggen, maar zeven april is best snel al?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:28 schreef Shailesh het volgende:
[..]
Tsjah, 7 april, maar mijn rijinstructeur probeert eerder, volgende week al ofzo. Want hoe sneller, hoe makkelijker. Want er gaat echt bijna niets fout. Alleen de verkeerspleinen gingen nooit zo super, en daar ben ik helaas nu op gezakt![]()
Theoretisch gezien een pakket, tenzij je dus weg wilt bij die rijschool (pakket zou ik alleen doen bij een school met meerdere instructeurs, mocht het totaal niet klikken, dat je gewoon naar een andere instructeur toe kan) vooruit gekochte rijlessen kunnen NOOIT omgewisselt worden voor geld (staat gewoon altijd zo in hun voorwaardes) .. nee, geen ervaring meequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:45 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik wil in de zomervakantie beginnen met rijlessen, maar nu ben ik aan het twijfelen tussen een pakket of losse lessen ?
- Wat is voordeliger?
- Krijg je de lessen terugbetaald die je over hebt bij een pakket als je eerder slaagt voor je examen?
- Iemand goede ervaringen met rijscholen in en rond om Maastricht?
landelijk zo'n 40-45 procent geloof ik..quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
Mmzz, wat is het eigenlijk het percentage mensen dat voor de eerste keer slaagt? Want als ik hier zo kijk zakken er eigenlijk best veel mensen de eerste keer, wat ik natuurlijk niet ga doen(arrogant als ik ben)
mijn rijschool is 56/60%quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef Robin__ het volgende:
[..]
landelijk zo'n 40-45 procent geloof ik..
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2 kies daar je examen regio uit en je zult het exact zien
145 rijden op de snelwegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
mijne 85-90quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mijn rijschool is 56/60%
ik hoop dat ik daar ook bij hoor![]()
morgen weer rijles, ben benieuwd
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:23 schreef Robin__ het volgende:
[..]
mijne 85-90![]()
al spelen ze ook wel redelijk op zeker heb ik het idee dus..
Ach, het kan niet snel genoeg hequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar zeven april is best snel al?
Mijn instructeur doet in ieder geval, wanneer iemand zakt, eerst een weekje niet lessen, even alles laten bezinken. Dan nog twee lessen ofzo, uurtje voorrijden en dan gaan voor dat examen!
Iig veel succes!
Mijn 5e keer ja!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:08 schreef Shailesh het volgende:
[..]
Maar wanneer is jouw herexamen dan? Voor de 2e ook toch?
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:28 schreef Alvilon het volgende:
HéEr is hier ook zo'n topic
Ik heb sinds vorige week donderdag men rijbewijs! (voor de auto) 22 dubbele uren over gedaan en in één keer geslaagd![]()
Als de stufi binnen is gaan we motor lessen![]()
Bedankt voor de infoquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:08 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Theoretisch gezien een pakket, tenzij je dus weg wilt bij die rijschool (pakket zou ik alleen doen bij een school met meerdere instructeurs, mocht het totaal niet klikken, dat je gewoon naar een andere instructeur toe kan) vooruit gekochte rijlessen kunnen NOOIT omgewisselt worden voor geld (staat gewoon altijd zo in hun voorwaardes) .. nee, geen ervaring mee
Alsvast succes
Hehequote:
Nee, het kan wel. Maar mijn instructeur wil het risico niet nemen. Hij zegt, hij komt gewoon zo ver, tot het moment dat hij de datum kan kopen, en moet ie nog op akkoord klikken. Maar omdat dit de eerste keer is dat hij het nieuwe systeem gebruikt, wil hij het zeker weten, en belt ie morgen ff naar het CBR. Ik loop ook liever niet het risico dat hij de datum koopt, en dan sta ik daar morgen, en was het systeem nog in testfase of iets dergelijks, en das ook weer zonde. Dan maar een paar dagen langer wachten..quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:18 schreef heaven7 het volgende:
Jammer dat je morgen niet kan, beetje vaag wel eigenlijk.
Nee, er is nog niks veranderd, je kunt er wel voor kiezen om de rijopleiding-in-stappen te doen, dan heb je 4 modules en elke module sluit je af met een toets voordat je naar de volgende mdule mag, maar dat is niet verplicht, dus je kunt ook gewoon nog normaal rijlessen nemen en examen doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:07 schreef heaven7 het volgende:
Is het examen nou al anders voor jullie? Er zouden toch veranderingen komen?
Succes iedereen!
Jazeker! Haha. Wie ben je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:52 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Michel, jij hier? Echt balen man! Volgende keer red je t zowiezo.
Volgens mij moet je idd ook stoppen voor evt voetgangers die jou pad kruisen.. Jij bent bezig met een bijzondere verichting, en dan moet je alles voor laten gaan..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:14 schreef LV het volgende:
Geslaagd voor m'n theorie-examen!![]()
2 foutjes:
- Inhalen voor gevaarlijke bocht. (Te laat gecorrigeerd.)
- Ik dacht dat wanneer je in je achteruit rijdt ALLE verkeer voorrang moet verlenen. Dus ook voetgangers.![]()
Maar goed.
Geslaagd = geslaagd.![]()
Idd, ik dacht ook dat je voetgangers voor moest laten gaan hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:11 schreef blup het volgende:
[..]
Volgens mij moet je idd ook stoppen voor evt voetgangers die jou pad kruisen.. Jij bent bezig met een bijzondere verichting, en dan moet je alles voor laten gaan..
4000 uur, overdrijven is ook een vak, hoeveel lessen heb je nou gehad?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Die rijles begint me nu wel de keel uit de hangen na 4000 uur
gadver, moet zo weer
quote:
Een mod kan dat wel doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]Gaaf!!
Jammer dat de OP nu niet meer bijgewerkt kan worden.. (toch?) Hij is beetje incompleet en niet relevant meer
dealquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
balen zegDat had ik dus ook met mijn examen, de volgende keer gaan we allebei gewoon slagen
Dees gaat al 9 dagen mee en is nog niet vol.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Om de paar dagen is er een nieuw deel, dan word het weer bijgewerkt als iedereen keurig zichzelf in de wiki zet
nee, had geen pakket, en dus ook geen rijbewijsgarantiequote:Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef Nuna het volgende:
Sylvana, had jij eigenlijk rijbewijsgarantie? Anders wordt het nog duurder voor je
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:32 schreef Maikalo het volgende:
Weet ik, maar ik ben een perfectionist. Waarschijnlijk ga ik dan balen en gaat het helemaal fout.
Is idd belangrijk, dat had ik ook eigenlijk elke les dat ze dat weer zeiden..quote:ik merk ook wel dat ik echt nog moet leren ver vooruit te kijken, is wel belangrijk.
jup, en bij mijn TTT en examen hoorde ik het ook, hopelijk de volgende keer nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:28 schreef Tasje het volgende:
[..]
Is idd belangrijk, dat had ik ook eigenlijk elke les dat ze dat weer zeiden..![]()
mijn instructeur zegt er niks van, zo erg is het niet. maarik merk zelf dat ik dat wel moet doen. soms merk ik dingen te laat, en met verder vooruit kijken had dat niet gehoevenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:28 schreef Tasje het volgende:
[..]
Is idd belangrijk, dat had ik ook eigenlijk elke les dat ze dat weer zeiden..![]()
Mooizo, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef Maikalo het volgende:
GESLAAGD
![]()
Wel twee keer uitgevallen, maar heb me niet van de wijs laten brengen en ben gewon relaxed doorgereden
Ik moet mezelf dan even toevoegen op de wiki hè?
Oeh, een buurtgenootquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:06 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik ben nu ook begonnen met autorijlessen en heb vandaag me 1e rijles gehad. Ging erg goed ben vanuit een gehucht naar leeuwarden gereden en heb door leeuwarden naar me huis gereden. Schakelen was ik nog wat hard mee maar dat ging na een kwartiertje al erg soepel. Instructeur heeft niet hoeven ingrijpen wel vond hij dat ik laat remde maar dat ben ik altijd al gewend van racefietsen/mountainbiken.
Verder rijd zo'n audi echt als vanzelf 90km/h gaat zomaar bochtenwerk is erg leuk. Instructeur was erg positief en verbaast dat ik zo goed reed voor een 1e keer. Inparkeren ging ook zonder problemen. Wel zat er een minuut of 10 lang een Mazda mx5 achter me wat een vette bak is dat. En nee ik liet me niet opjutten![]()
Je moet niet lezen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
moet nog 100 bladzijden van theorie lezen
* ook nieuwsgierig..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, een buurtgenoot
welk gehucht? En welke rijschool?
Gefeliciteerd nog hé!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:48 schreef Maikalo het volgende:
Allemaal bedankt! Maandag ga ik om mijn rijbewijs want ik was vrijdag te laat klaar (moest nog naar mn vriendin). You won't be seeing me again in this topic! Succes iedereen die binnenkort moet afrijden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |