abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35903555
Balen man!, zulke situatie's kun je niet oefenen....
Een goeie tukker is geen motherfucker!
pi_35903777
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 09:35 schreef Minisuisse het volgende:
Ik hoorde de ziekenauto wel, maar ik zag hem niet door die bocht. Maar ik had dus de vluchtstrook opgemoeten om hem er langs te laten -> Ingreep
Had ik ook niet geweten. Dit oefen je ook niet zovaak met lessen!

Maar je gaat wel gewoon opnieuw aanvragen toch nu?
pi_35904613
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 09:17 schreef Minisuisse het volgende:
Gezakt... echt balen.
-

Balen zeg

IK ben al 2 uur wakker, kon ECHT niet meer slapen

Thnx iedereen en volgens mij moesten er vandaag nog een paar op, dus die ook veel succes
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:47:53 #129
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_35904737
balen mini!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:54:15 #130
87694 Robin__
letitredno
pi_35906393
Heb je de hele dag tot je examen niets te doen sylvana? Das wel balen joh, dan gaat de tijd zo langzaam he.. zorg dat je wat te doen heb, al is het maar broodjes halen bij de bakker ofzo

Hou goed je kop dr bij, je bent een aardig poosje bezig geweest, maar dat betekent ook dat je veel meer verschillende situaties bent tegengekomen! Heb je toen misschien niet goed gedaan, maar je weet daardoor wel precies wat je de volgende keer moet doen! Veel meer kans dus dat je gewoon gaat slagen ga dr voor, doe je best, meer kan je toch niet doen.

pi_35906993
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:54 schreef Robin__ het volgende:
Heb je de hele dag tot je examen niets te doen sylvana? Das wel balen joh, dan gaat de tijd zo langzaam he.. zorg dat je wat te doen heb, al is het maar broodjes halen bij de bakker ofzo

Hou goed je kop dr bij, je bent een aardig poosje bezig geweest, maar dat betekent ook dat je veel meer verschillende situaties bent tegengekomen! Heb je toen misschien niet goed gedaan, maar je weet daardoor wel precies wat je de volgende keer moet doen! Veel meer kans dus dat je gewoon gaat slagen ga dr voor, doe je best, meer kan je toch niet doen.

Nouja, omdat ik dus 2 uur eerder wakker werd dan gepland heb ik alles toen al gedaan wat ik moest doen, dus zit nou hier maar beetje achter de pc totdat ik naar de trein moet. Moet anderhalf uur met de trein eerst, dus muziekje erbij, en dan kom ik de tijd wel door

En meer dan me best kan ik idd niet doen, maar er ligt wel een grote druk op me, van me ouders, die zitten echt zo te zeiken over dat ik moet slagen omdat ze anders failliet gaan als ze extra lessen en een herexamen moeten betalen ( overdrijven is ook een vak) dat ik van mezelf wel moet slagen eigenlijk, maar goed, weet ook best dat ik zoiets niet kan verwachten, dat je het nooit weet, maar wel irritant die druk :S
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:55:58 #132
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_35913638
* lipje draait duimen voor een goede afloop.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:43:22 #133
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_35915213
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Had ik ook niet geweten. Dit oefen je ook niet zovaak met lessen!

Maar je gaat wel gewoon opnieuw aanvragen toch nu?
Ja het is gelijk weer aangevraagd, moet nu weer 6 April om 8:00.
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_35916551
Wat een gezakten hier weer Balen zeg!

Sylvana, succes Ik ben benieuwd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35916629
Inzicht, waarom heb ik dat nou nog steeds niet?

Examinator zei ook: je kunt hardstikke goed rijden en met de auto overweg, maar dat stukje inzicht mis je gewoon nog steeds
En echt gewoon zooo balen Maar ik had het al wel gedacht toen ik auto uitstapte, had er echt slecht gevoel over

Had 1 vette ingreep gehad nl, toen ik wilde invoegen op snelweg reed er op rechterrijbaan een vrachtwagen, en ik wilde erachter invoegen, en moest dus ervoor, dus instructeur greep me stuur en zei " gassen, gassen, gassen" dus ja, toen was het eigenlijk al wel gedaan, heb ook maar 20 minuutjes gereden. Was nog een andere situatie, stonden auto's stil op de weg, en ik ging er dus achter staan, maar stond niet helemaal recht, en toen kwamen er dus auto's uit tegenovergestelde richting, en ze konden er wel door, maar met moeite. En me bijzondere verrichtingen gingen de laatste tijd echt goed, behalve vandaag keek wel goed verder, maar met fileparkeren tever van de stoep af en met recht achteuit rijden raakte ik de stoep een beetje

Dus al met al ging het gewoon niet lekker en mag ik het over een week of 3 weer fijn opnieuw proberen.
pi_35916653
Sylvana, wat ongelovelijk kut zeg
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:32:37 #137
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_35916737
balen sylvana klote
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35916755
ach..

het gebeurt meer mensen..

pas bij de 8e keer zakken moet je eens gaan denken of je uberhaupt wel auto WILT gaan rijden

Doei.
pi_35917044
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:28 schreef Sylvana het volgende:
Inzicht, waarom heb ik dat nou nog steeds niet?

Examinator zei ook: je kunt hardstikke goed rijden en met de auto overweg, maar dat stukje inzicht mis je gewoon nog steeds
En echt gewoon zooo balen Maar ik had het al wel gedacht toen ik auto uitstapte, had er echt slecht gevoel over

Had 1 vette ingreep gehad nl, toen ik wilde invoegen op snelweg reed er op rechterrijbaan een vrachtwagen, en ik wilde erachter invoegen, en moest dus ervoor, dus instructeur greep me stuur en zei " gassen, gassen, gassen" dus ja, toen was het eigenlijk al wel gedaan, heb ook maar 20 minuutjes gereden. Was nog een andere situatie, stonden auto's stil op de weg, en ik ging er dus achter staan, maar stond niet helemaal recht, en toen kwamen er dus auto's uit tegenovergestelde richting, en ze konden er wel door, maar met moeite. En me bijzondere verrichtingen gingen de laatste tijd echt goed, behalve vandaag keek wel goed verder, maar met fileparkeren tever van de stoep af en met recht achteuit rijden raakte ik de stoep een beetje

Dus al met al ging het gewoon niet lekker en mag ik het over een week of 3 weer fijn opnieuw proberen.
Ahhh meisje..
Ik weet hoe je je voelt..

Maarre, over drie weken, dat is leuk, want dan gaan we tegelijk slagen!
pi_35917048
Helaas, dat is jammer ja. Ik heb die zelfde situatie die jij beschrijft met de vrachtwagen ook gehad, en daar heeft mijn instructeur gedaan wat jouw examinator deed. Dat is dus jammer dat je dat niet eerder bent tegengekomen. Want ik denk dat je anders wel was geslaagd. BV doen ze niet zo moeilijk over, en dat rechtstaan, tsjah, kan verschillen he, hangt beetje samen met algemene indruk.

Maar blijf vooral proberen, en succes.
pi_35917102
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef Shailesh het volgende:
Helaas, dat is jammer ja. Ik heb die zelfde situatie die jij beschrijft met de vrachtwagen ook gehad, en daar heeft mijn instructeur gedaan wat jouw examinator deed. Dat is dus jammer dat je dat niet eerder bent tegengekomen. Want ik denk dat je anders wel was geslaagd. BV doen ze niet zo moeilijk over, en dat rechtstaan, tsjah, kan verschillen he, hangt beetje samen met algemene indruk.

Heb ik inderdaad ook gehad. Maar een oud-klasgenoot van me een week VOOR mij ook, en die was er op gezakt, dus daar dacht ik even aan toen ik op de invoegstrook reed en gaf plankgas en had geweldig ingevoegd zei de examinator!
Zoals die examinator wel meer dingen van mij geweldig vond, maar nee hij kon en mocht me niet laten slagen..

[ Bericht 1% gewijzigd door Zonnestraaltje op 11-03-2006 14:52:23 ]
pi_35917118
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:33 schreef Faithy het volgende:
ach..

het gebeurt meer mensen..

pas bij de 8e keer zakken moet je eens gaan denken of je uberhaupt wel auto WILT gaan rijden

Gelukkig ik zit pas op mijn vijfde keer! Maarja nu Bnor dus moet wel lukken dacht ik zo!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:51:34 #143
88233 Steve
Still the best.
pi_35917248
Sylvana, wat klote. Het voelt zo kut hè, om te zakken. Gewoon niet teveel over nadenken, en een keer met je instructeur langslopen wat je fout deed.

Volgende keer ga je het gewoon halen.

"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:14:16 #144
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_35917785
Wat een topic
Het is echt lekker als je je ervaringen met lotgenoten kan delen.
Maar ook als je er vragen kan stellen

Eerst even voorstellen.
Ik ben dus nu al 22 jaar en heb nu al 3 jaar mijn autorijbewijs.
Ik heb eigenlijk altijd al een voorliefde voor motors gehad en daarom had ik ook al vroeg een scooter.
Ik rijd nu al 6 jaar op een scooter en ik heb nog nooit een ongeluk gehad ( wel een keer onderuit met ijzel maar is dat nou een ongeluk ? ).
Nu wou ik eerst nog even wachten met mijn motorrijbewijs tot ik meer rijervaring had met de auto, maar naar 3 jaar wil ik er dan toch aan gaan beginnen: Het motor rijbewijs.

Nu alleen een vervelend detail
Elke keer als ik er over begin dat ik het graag wil dan krijg ik gelijk van mijn moeder te horen dat ze dat absoluut niet leuk vind
Ik kan het wel begrijpen hoor, op een motor rijden is natuurlijk een veel groter risico dan in een auto.
Maar toch, als je ziet hoe sommige motor rijders rijden dan vind ik het niet raar dat het dodental hoog is... ( Jammer genoeg zijn er ook zulke figuren in hun golfje en net het rijbewijs hebben die te onbeheerst lopen te gassen en dan motorrijders "niet zien" ).

Anyway... genoeg stof om over na te denken
Mijn vader vind het wel goed, zijn broer rijdt nu al 2 decenia motor dus sja
Maar nu.... 2006... ik wil het nu toch ECHT gaan doen, hoewel mijn moeder dat dus absoluut niet ziet zitten.
Ik denk dat ls je gewoon normaal rijdt en alles goed in de gaten houd het best goed kan gaan en daarom zit ik nu achter mijn pc te surfen bij rijscholen in de buurt van Utrecht.

Nu het vraagje:

Zijn er mensen die mij tips kunnen geven over waar ik het beste kan letten en andere tips hebben.
En als je lest, moet je dan nog dingen kopen als helm, jas, broek, laarsen ?
Of voldoen bergschoenen iets boven je schenen uitkomen ook voor de lessen ?

Alvast bedankt! en succes voor de genen die binnenkort moeten afrijden
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_35917843
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ahhh meisje..
Ik weet hoe je je voelt..

Maarre, over drie weken, dat is leuk, want dan gaan we tegelijk slagen!
Dat vind ik een goeie deal
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Sylvana, wat klote. Het voelt zo kut hè, om te zakken. Gewoon niet teveel over nadenken, en een keer met je instructeur langslopen wat je fout deed.

Volgende keer ga je het gewoon halen.

Ja,, bij het CBR liep ik al met een kutgevoel naar binnen en hij zei meteen " het is niet voldoende" had ik ook wel verwacht zelf, maar wel erg kut om te horen en toen gingen we dus nog ff alles doornemen en toen schoot ik echt vol, en toen op de terugweeg bracht instructeur me naar huis en nog ff flink zitten janken in de auto
pi_35917875
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef Shailesh het volgende:

mja, hij had bij allebei wel "onvoldoende" aan gekruist, en dus wegligging over die situatie met die stilstaande auto's, en kijkgedrag bij kruispunten had ie ook aangekruist, maar goed, hopelijk gaat het de volgende keer beter. Tussendoor nog ff een paar lesjes doen en dan ga ik er weer voor
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:55:38 #147
87694 Robin__
letitredno
pi_35918811
Ahh wat balen sylvana Fijn dat je over 3 weekjes al weer kan afrijden, nieuwe ronde nieuwe kansen

en splash, de wat grotere rijscholen hebben nog wel eens acties waar je bijvoorbeeld bij een pakket van 10 lessen een motorbroek, helm of schoeisel krijgt, en andere geven jassen en helmen in bruikleen ed. Wel waard om daar ook naar te kijken lijkt me, volgens mij is dat nog behoorlijk prijzig?
pi_35920856
Toch wel raar eigenlijk, ik voeg vaak genoeg met mijn scheurijzer achter een vrachtwagen in, simpel weg omdat ik met mijn 54pk niet genoeg kan versnellen. In het begin probeerde ik het wel maar lukte me nooit.

Tijdens het lessen reed ik in een seat leon 1.9TDI en daar was het lekker blazen mee, bij korte opritten 100 in z'n 3, als ik dat nu zou doen sta ik 500 meter verder stil denk ik, zonder versnellingsbak

zonde dat je gezakt bent
'The Less you know, The more you believe'
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:10:09 #149
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_35924808
Ik ben eindelijk begonnen!!
Heb inmiddels 2 lessen gehad van 1 uur...en kan al sturen, gasgeven, remmen en met de koppeling remmen Komende maandag heb ik mijn eerste les van 2 uur.
To infinity…and beyond!
pi_35928123
Ik mag de 28e op!

in deze jongen:

kan niet wachten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')