Had ik ook niet geweten. Dit oefen je ook niet zovaak met lessen!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:35 schreef Minisuisse het volgende:
Ik hoorde de ziekenauto wel, maar ik zag hem niet door die bocht. Maar ik had dus de vluchtstrook opgemoeten om hem er langs te laten -> Ingreep
-quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:17 schreef Minisuisse het volgende:
Gezakt... echt balen.
Nouja, omdat ik dus 2 uur eerder wakker werd dan gepland heb ik alles toen al gedaan wat ik moest doen, dus zit nou hier maar beetje achter de pc totdat ik naar de trein moet. Moet anderhalf uur met de trein eerst, dus muziekje erbij, en dan kom ik de tijd wel doorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:54 schreef Robin__ het volgende:
Heb je de hele dag tot je examen niets te doen sylvana? Das wel balen joh, dan gaat de tijd zo langzaam he.. zorg dat je wat te doen heb, al is het maar broodjes halen bij de bakker ofzo![]()
Hou goed je kop dr bij, je bent een aardig poosje bezig geweest, maar dat betekent ook dat je veel meer verschillende situaties bent tegengekomen! Heb je toen misschien niet goed gedaan, maar je weet daardoor wel precies wat je de volgende keer moet doen! Veel meer kans dus dat je gewoon gaat slagenga dr voor, doe je best, meer kan je toch niet doen.
![]()
![]()
![]()
Ja het is gelijk weer aangevraagd, moet nu weer 6 April om 8:00.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Had ik ook niet geweten. Dit oefen je ook niet zovaak met lessen!
Maar je gaat wel gewoon opnieuw aanvragen toch nu?
Ahhh meisje..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:28 schreef Sylvana het volgende:
Inzicht, waarom heb ik dat nou nog steeds niet?![]()
![]()
Examinator zei ook: je kunt hardstikke goed rijden en met de auto overweg, maar dat stukje inzicht mis je gewoon nog steeds
En echt gewoon zooo balenMaar ik had het al wel gedacht toen ik auto uitstapte, had er echt slecht gevoel over
Had 1 vette ingreep gehad nl, toen ik wilde invoegen op snelweg reed er op rechterrijbaan een vrachtwagen, en ik wilde erachter invoegen, en moest dus ervoor, dus instructeur greep me stuur en zei " gassen, gassen, gassen" dus ja, toen was het eigenlijk al wel gedaan, heb ook maar 20 minuutjes gereden. Was nog een andere situatie, stonden auto's stil op de weg, en ik ging er dus achter staan, maar stond niet helemaal recht, en toen kwamen er dus auto's uit tegenovergestelde richting, en ze konden er wel door, maar met moeite. En me bijzondere verrichtingen gingen de laatste tijd echt goed, behalve vandaagkeek wel goed verder, maar met fileparkeren tever van de stoep af en met recht achteuit rijden raakte ik de stoep een beetje
Dus al met al ging het gewoon niet lekker en mag ik het over een week of 3 weer fijn opnieuw proberen.
Heb ik inderdaad ook gehad. Maar een oud-klasgenoot van me een week VOOR mij ook, en die was er op gezakt, dus daar dacht ik even aan toen ik op de invoegstrook reed en gaf plankgas en had geweldig ingevoegd zei de examinator!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef Shailesh het volgende:
Helaas, dat is jammer ja. Ik heb die zelfde situatie die jij beschrijft met de vrachtwagen ook gehad, en daar heeft mijn instructeur gedaan wat jouw examinator deed. Dat is dus jammer dat je dat niet eerder bent tegengekomen. Want ik denk dat je anders wel was geslaagd. BV doen ze niet zo moeilijk over, en dat rechtstaan, tsjah, kan verschillen he, hangt beetje samen met algemene indruk.
Maar blijf vooral proberen, en succes.
Gelukkigquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:33 schreef Faithy het volgende:
ach..
het gebeurt meer mensen..
pas bij de 8e keer zakken moet je eens gaan denken of je uberhaupt wel auto WILT gaan rijden![]()
Dat vind ik een goeie dealquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ahhh meisje..![]()
Ik weet hoe je je voelt..![]()
Maarre, over drie weken, dat is leuk, want dan gaan we tegelijk slagen!![]()
![]()
Ja,, bij het CBR liep ik al met een kutgevoel naar binnen en hij zei meteen " het is niet voldoende" had ik ook wel verwacht zelf, maar wel erg kut om te horen en toen gingen we dus nog ff alles doornemen en toen schoot ik echt vol, en toen op de terugweeg bracht instructeur me naar huis en nog ff flink zitten janken in de autoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Sylvana, wat klote.Het voelt zo kut hè, om te zakken. Gewoon niet teveel over nadenken, en een keer met je instructeur langslopen wat je fout deed.
Volgende keer ga je het gewoon halen.![]()
![]()
mja, hij had bij allebei wel "onvoldoende" aan gekruist, en dus wegligging over die situatie met die stilstaande auto's, en kijkgedrag bij kruispunten had ie ook aangekruist, maar goed, hopelijk gaat het de volgende keer beter. Tussendoor nog ff een paar lesjes doen en dan ga ik er weer voorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef Shailesh het volgende:
Helaas, dat is jammer ja. Ik heb die zelfde situatie die jij beschrijft met de vrachtwagen ook gehad, en daar heeft mijn instructeur gedaan wat jouw examinator deed. Dat is dus jammer dat je dat niet eerder bent tegengekomen. Want ik denk dat je anders wel was geslaagd. BV doen ze niet zo moeilijk over, en dat rechtstaan, tsjah, kan verschillen he, hangt beetje samen met algemene indruk.
Maar blijf vooral proberen, en succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |