Met de koppeling remmen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef ivetje het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen!!
Heb inmiddels 2 lessen gehad van 1 uur...en kan al sturen, gasgeven, remmen en met de koppeling remmenKomende maandag heb ik mijn eerste les van 2 uur.
Ik bedoel meer stilstaan met de koppeling. Dat als je te langzaam rijdt zonder dat je je koppeling gebruikt slaat ie af, dus zo bedoel ik met de koppeling remmenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
Met de koppeling remmen...
Ik denk dan dat je op de motor remmen bedoelt
maar veel plezier en succes
nouja, niet precies op 31 maart, maar wel in de buurtquote:Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Robin__ het volgende:
Hey das tegelijk met sylvana en zonnestraaltje
Als jullie nou allemaal slagen word het hier wel stil
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Robin__ het volgende:
Als jullie nou allemaal slagen word het hier wel stil
Best lange lessen zeg, ik heb gewoon 30 lessen van een uurquote:Op maandag 13 maart 2006 11:13 schreef jorienvdherik het volgende:
30 maart 1e rijles
- 12 weken les
- 16 lessen van 2 uur ( 32 uur totaal )
- 1 tussen tijdse toets
- 1 gratis rijexamen
- 1 gratis rijexamen bij zakken
3 uur achter elkaar rijden? doe je een 10-daagse cursus ofzo?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:08 schreef TheUnreal het volgende:
Ik moet maandag weer lessen voor de 3e keer, ik moet geloof ik 3 uur rijden. Omdat ik het schakelen al gelijk goed beheerste volgens die knakker, kan ik gelijk wat moeilijker beginnen![]()
Owjah, moet maandag ook op voor m'n theorie in Utrecht. Ben nu lekker aan het stampen, wil het zeker in één keer halen![]()
gecondoleerdquote:Op maandag 13 maart 2006 16:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik zou as. vrijdag na een maand tijd weer les hebben, maar m'n opa is vannacht overledendus heb vrijdag begrafenis.. Zo m'n instructeur maar even smsen..
Nee dat niet, ik kan maar heel weinig rijden, ivm met school. En 's avonds vindt mn instructeur niet ideaal omdat je zo de kruisingen en andere belangrijke punten minder goed leert herkennen.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
3 uur achter elkaar rijden? doe je een 10-daagse cursus ofzo?
quote:Op maandag 13 maart 2006 07:54 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben er voorlopig nog![]()
Of ben ik niet goed genoeg![]()
![]()
Ik heb dat dus ook (lessen van 1,5 uur) vanuit sommige plaatsen moet je haast wel, bv indeeling van een gemiddelde les bij mijquote:Op maandag 13 maart 2006 13:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
Best lange lessen zeg, ik heb gewoon 30 lessen van een uurmorgen mag ik voor de 2e keer rijden
mja, ik vind 3 uur lessen achter elkaar wel erg lang, ik heb na 1,5 uur al moeite met concentreren en je neemt na zoveel tijd ook veel minder op, maar goed, jouw keus, ik zou het zelf nooit doen iigquote:Op maandag 13 maart 2006 17:42 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik kan maar heel weinig rijden, ivm met school. En 's avonds vindt mn instructeur niet ideaal omdat je zo de kruisingen en andere belangrijke punten minder goed leert herkennen.
Op maandag ben ik wat vroeger uit, daarom gaan we gelijk lekker de middag volmaken en veel leren.
Veel succesquote:Op maandag 13 maart 2006 18:00 schreef LV het volgende:
Morgenmiddag heb ik mijn theorie-examen..!![]()
Duim voor me!![]()
Gefeliciteerd geslaagden van vandaagquote:
Dankje.. Hij was 78 en heeft 'n pijnloze dood gehad, gelukkig.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:56 schreef mirelia het volgende:
[..]
@Zonnestraaltje gecondoleerd meid en sterkte met je verlies
Ik hoop dat je opa niet te jong was en dat hij niet lang geleden heeft
quote:
Succesquote:Op maandag 13 maart 2006 18:00 schreef LV het volgende:
Morgenmiddag heb ik mijn theorie-examen..!![]()
Duim voor me!![]()
Ik hoop het niet zegquote:Op maandag 13 maart 2006 21:15 schreef randysgz het volgende:
[afbeelding]
Mensen die op examen moeten, waaronder ik.
Ik ga voor het eerst afrijden, kan ik zulke eximinators verwachten? Brrrrr![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:28 schreef blup het volgende:
Al mijn examinators niet, kheb 4x afgereden..
1e x bij : Raya ofzo.. Italiaanse man
2e x bij een vrouw met 2 achternamen oid
3e x bij een gefrustreerde kutpot, weet dr naam ook niet meer.
4e x bij Martin Hoek *o* Toffepeer!
Ja, maar t was gewoon ook een vriendelijke man. Alle andere waren allemaal een beetje norre mensen..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:53 schreef rena het volgende:
[..]
Bij de 4e keer ben je zeker geslaagd, vanwege dat Toffepeer![]()
![]()
Ook stoppen voor voetgangers wanneer je achteruit rijdt is niet heel verkeerd hoor, vind ik. Mssn niet verplicht, maar absoluut niet fout.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:14 schreef LV het volgende:
Geslaagd voor m'n theorie-examen!![]()
2 foutjes:
- Inhalen voor gevaarlijke bocht. (Te laat gecorrigeerd.)
- Ik dacht dat wanneer je in je achteruit rijdt ALLE verkeer voorrang moet verlenen. Dus ook voetgangers.![]()
Maar goed.
Geslaagd = geslaagd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |