abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35846851
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn instructrice heeft gister eindelijk toegegeven dat ze bang is als ze bij mij in de auto zit
lol nou ja, beter dat er nu iemand bang is, dan wanneer je je rijbewijs hebt
"Trust can kill you, or set you free"
pi_35847025
Ik rem te laat... Zal wel door mn heftruckachtergrond komen.. daar heb je alleen topsnelheid en noodstop Een tussenweg is er niet.
pi_35848316
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn instructrice heeft gister eindelijk toegegeven dat ze bang is als ze bij mij in de auto zit
en dat voor een PTA-Mod

maar laat remmen deed ik in het begin ook heel vaak, vond me instructeur ook niet echt leuk
pi_35848560
ik heb 7 april mijn theorie examen iemand nog nuttige tips voor me? ik heb de cd-rom plus het theorieboek, ik volg geen lessen bij de rijschool
pi_35848572
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en dat voor een PTA-Mod

maar laat remmen deed ik in het begin ook heel vaak, vond me instructeur ook niet echt leuk
Ik remde in het begin nooit genoeg af voor een kruispunt/rotonde/etc.

Nu wel
pi_35848665
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:28 schreef Thrilled het volgende:
ik heb 7 april mijn theorie examen iemand nog nuttige tips voor me? ik heb de cd-rom plus het theorieboek, ik volg geen lessen bij de rijschool
gewoon zoveel mogelijk oefenexamens maken, wat er niet goed gaat nalezen in het boek en voooral niet denken dat het een makkie is, want er zakken er echt veel
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:27:56 #32
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35850438
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

gewoon zoveel mogelijk oefenexamens maken, wat er niet goed gaat nalezen in het boek en voooral niet denken dat het een makkie is, want er zakken er echt veel
Hoelang moet je van tevoren beginnen? Ik moet 20 april op voor mijn theorie, en ik heb de 8e en 15e nog theoriecursus, zodat ze de stof er nog even inhameren. Ik heb nu nog niet geleerd maar ik ben toch van plan heel snel te beginnen eigenlijk.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_35850522
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:27 schreef JosvG het volgende:

[..]

Hoelang moet je van tevoren beginnen? Ik moet 20 april op voor mijn theorie, en ik heb de 8e en 15e nog theoriecursus, zodat ze de stof er nog even inhameren. Ik heb nu nog niet geleerd maar ik ben toch van plan heel snel te beginnen eigenlijk.
Je weet van jezelf wel een beetje hoe gemakkelijk of moeilijk je leert? Ik zou zeggen, pas het daarop aan.

En als vuistregel natuurlijk begin liever te vroeg dan te laat met leren!

Succes!
pi_35850794
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:27 schreef JosvG het volgende:

[..]

Uhm verschilt per persoon.. ik heb de spullen gisteren in huis gehaalt, heb vandaag het boek uitgelezen en net een proef examen gedaan, 5 foutjes.. en ik heb nog 1 hele maand.. dus genoeg tijd om mn zwakke punten te verbeteren, en nog 17 proef examens te gaan ik leer liever té vroeg als té laat...
pi_35851752
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en dat voor een PTA-Mod

Moet je voorstellen hoe goed ik op andere punten wel niet ben

Hmmm, ik heb vrijdag om 11 uur officieel les, maar moet die plots door onvoorziene omstandigheden afzeggen, en dat meot 24 uur van te voren, anders moet je betalen.. bel ik zonet, zijn ze net dicht (was om 10 over vijf of zo).. hopelijk dnek ik er morgenochtend om, anders word het een dure grap.
pi_35851855
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hmmm, ik heb vrijdag om 11 uur officieel les, maar moet die plots door onvoorziene omstandigheden afzeggen, en dat meot 24 uur van te voren, anders moet je betalen.. bel ik zonet, zijn ze net dicht (was om 10 over vijf of zo).. hopelijk dnek ik er morgenochtend om, anders word het een dure grap.
bij mij doet ie daar niet echt moeilijk over, wel vaker een paar uur van te voren nog afgebeld, was geen probleem
pi_35852458
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zorg 'r dan even voor dat er een alarmpje op je telefoon afgaat ofzo, morgenochtend. Vaak heel doeltreffend
pi_35852500
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

bij mij doet ie daar niet echt moeilijk over, wel vaker een paar uur van te voren nog afgebeld, was geen probleem
Bij mij staat het op het kaartje,m niet op tijd afbeleln is betalen.. maar ik meot morgen toch de wekker zetten, dus dat komt wel goed
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:09:14 #39
87694 Robin__
letitredno
pi_35853402
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik rem te laat... Zal wel door mn heftruckachtergrond komen.. daar heb je alleen topsnelheid en noodstop Een tussenweg is er niet.
Zeker ook chronisch last van rijden met hand op de pook en het zoeken naar zo'n knobbel op je stuur

Heftrucks zijn echt het ultime speeltje niet letterlijk natuurlijk maargoed. Ik loop nu stage in een bedrijf waar ook overal van die heftrucks rond raggen (ik mag een ijzeren balk langs de muur leggen door het halve bedrijf zodat die gasten geen ventilatie gaatjes erbij prikken ) iig respect voor die gasten, kunnen alles zo precies (en snel) met die dingen.. komen vol gas aan, sturen vol in, remmen vol en slippen zo hendig sjiek die lepels precies in een pallet gewoon

Heb je er een last van dat je te laat instuurd trouwens? Lijkt me dat je redelijk moet wennen aan sturen met de voorwielen?

Lijkt me wel tof eigenlijk als iedereen ipv autos heftrucks reed staat er iemand in de weg, pak je m gewoon op en sideshift je m over de vangrail ... right tot zo ver mijn heftruck adoratie

Nog kwartiertje, mag ik weer beetje rondrijden weer savonds, en ook nog kutweer

*edit, over afbellen, mijn instructeur zet eigenlijk altijd wel een aantal mensen standby die ie op het laatste moment zou kunnen bellen.. lijkt mij dat de meeste rijscholen dit wel doen, meer dan een beetje dreigen is het volgens mij
pi_35854001
net weer een proefexamen gedaan, 4 fout
pi_35854833
tvp
pi_35855796
Ik heb maandag voor de 2e keer rijexamen!!
Morgen nog 2 uurtjes lessen voor het laatst, en hopelijk haal ik t dan!
pi_35856109
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Tasje het volgende:
Ik heb woensdag me 2e examen.
Wat had je fout gedaan de eerste keer?
pi_35857007
Ik heb morgen voor de 2e keer theorie examen Ik heb er dit keer wel een goed gevoel over, en dat is meer dan ik de vorige keer had
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35857642
is het overigens niet een leuke optie om in de OP even de namen van de lessers te zetten met daarbij voor welk examen ze op gaan en wanneer de examendata zijn? (Theorie, praktijk en ook nog de pilonnenzooi voor de motor)

is maar een tipje
Doei.
pi_35858029
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:09 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Zeker ook chronisch last van rijden met hand op de pook en het zoeken naar zo'n knobbel op je stuur

Heftrucks zijn echt het ultime speeltje niet letterlijk natuurlijk maargoed. Ik loop nu stage in een bedrijf waar ook overal van die heftrucks rond raggen (ik mag een ijzeren balk langs de muur leggen door het halve bedrijf zodat die gasten geen ventilatie gaatjes erbij prikken ) iig respect voor die gasten, kunnen alles zo precies (en snel) met die dingen.. komen vol gas aan, sturen vol in, remmen vol en slippen zo hendig sjiek die lepels precies in een pallet gewoon

Heb je er een last van dat je te laat instuurd trouwens? Lijkt me dat je redelijk moet wennen aan sturen met de voorwielen?

Lijkt me wel tof eigenlijk als iedereen ipv autos heftrucks reed staat er iemand in de weg, pak je m gewoon op en sideshift je m over de vangrail ... right tot zo ver mijn heftruck adoratie

Nog kwartiertje, mag ik weer beetje rondrijden weer savonds, en ook nog kutweer

*edit, over afbellen, mijn instructeur zet eigenlijk altijd wel een aantal mensen standby die ie op het laatste moment zou kunnen bellen.. lijkt mij dat de meeste rijscholen dit wel doen, meer dan een beetje dreigen is het volgens mij
sturen ging gek genoeg wel ineens goed, wel te hele tijd de hand op de pook, en de poot op de koppeling in het begin ja

En heftruckrijden is gewoon erg gaaf. Leuke hobby om je geld mee te verdienen
pi_35858201
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef Faithy het volgende:
is het overigens niet een leuke optie om in de OP even de namen van de lessers te zetten met daarbij voor welk examen ze op gaan en wanneer de examendata zijn? (Theorie, praktijk en ook nog de pilonnenzooi voor de motor)

is maar een tipje
De huidige OP vind ik al heel uitgebreid, door dit soort dingen bij te voegen word het wel extreem veel info.

Plus: zie het maar eens goed bij te houden.
Zal uiteraard weer via Wiki gaan, maarja ik zie het wel gebeuren dat maar de helft van de users zichzelf verwijderd bij de lessers + examendata verwijderd wanneer ie z'n rijbewijs heeft gehaald.

Plús (jaja ), als je alles in de OP gaat zetten, wat moet er dan nog in het topic zelf?
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:13:51 #48
88233 Steve
Still the best.
pi_35858555
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef rena het volgende:
Ik heb morgen voor de 2e keer theorie examen Ik heb er dit keer wel een goed gevoel over, en dat is meer dan ik de vorige keer had
Succes.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_35858659
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Tasje het volgende:
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:16 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Ik heb woensdag me 2e examen.
Wat had je fout gedaan de eerste keer?
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef rena het volgende:
Succes allen!
pi_35858984
Dank jullie wel
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')