quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:32 schreef Maikalo het volgende:
Weet ik, maar ik ben een perfectionist. Waarschijnlijk ga ik dan balen en gaat het helemaal fout.
Is idd belangrijk, dat had ik ook eigenlijk elke les dat ze dat weer zeiden..quote:ik merk ook wel dat ik echt nog moet leren ver vooruit te kijken, is wel belangrijk.
jup, en bij mijn TTT en examen hoorde ik het ook, hopelijk de volgende keer nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:28 schreef Tasje het volgende:
[..]
Is idd belangrijk, dat had ik ook eigenlijk elke les dat ze dat weer zeiden..![]()
mijn instructeur zegt er niks van, zo erg is het niet. maarik merk zelf dat ik dat wel moet doen. soms merk ik dingen te laat, en met verder vooruit kijken had dat niet gehoevenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:28 schreef Tasje het volgende:
[..]
Is idd belangrijk, dat had ik ook eigenlijk elke les dat ze dat weer zeiden..![]()
Mooizo, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef Maikalo het volgende:
GESLAAGD
![]()
Wel twee keer uitgevallen, maar heb me niet van de wijs laten brengen en ben gewon relaxed doorgereden
Ik moet mezelf dan even toevoegen op de wiki hè?
Oeh, een buurtgenootquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:06 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik ben nu ook begonnen met autorijlessen en heb vandaag me 1e rijles gehad. Ging erg goed ben vanuit een gehucht naar leeuwarden gereden en heb door leeuwarden naar me huis gereden. Schakelen was ik nog wat hard mee maar dat ging na een kwartiertje al erg soepel. Instructeur heeft niet hoeven ingrijpen wel vond hij dat ik laat remde maar dat ben ik altijd al gewend van racefietsen/mountainbiken.
Verder rijd zo'n audi echt als vanzelf 90km/h gaat zomaar bochtenwerk is erg leuk. Instructeur was erg positief en verbaast dat ik zo goed reed voor een 1e keer. Inparkeren ging ook zonder problemen. Wel zat er een minuut of 10 lang een Mazda mx5 achter me wat een vette bak is dat. En nee ik liet me niet opjutten![]()
Je moet niet lezen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
moet nog 100 bladzijden van theorie lezen
* ook nieuwsgierig..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, een buurtgenoot
welk gehucht? En welke rijschool?
Gefeliciteerd nog hé!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:48 schreef Maikalo het volgende:
Allemaal bedankt! Maandag ga ik om mijn rijbewijs want ik was vrijdag te laat klaar (moest nog naar mn vriendin). You won't be seeing me again in this topic! Succes iedereen die binnenkort moet afrijden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |