Nee, het kan wel. Maar mijn instructeur wil het risico niet nemen. Hij zegt, hij komt gewoon zo ver, tot het moment dat hij de datum kan kopen, en moet ie nog op akkoord klikken. Maar omdat dit de eerste keer is dat hij het nieuwe systeem gebruikt, wil hij het zeker weten, en belt ie morgen ff naar het CBR. Ik loop ook liever niet het risico dat hij de datum koopt, en dan sta ik daar morgen, en was het systeem nog in testfase of iets dergelijks, en das ook weer zonde. Dan maar een paar dagen langer wachten..quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:18 schreef heaven7 het volgende:
Jammer dat je morgen niet kan, beetje vaag wel eigenlijk.
Nee, er is nog niks veranderd, je kunt er wel voor kiezen om de rijopleiding-in-stappen te doen, dan heb je 4 modules en elke module sluit je af met een toets voordat je naar de volgende mdule mag, maar dat is niet verplicht, dus je kunt ook gewoon nog normaal rijlessen nemen en examen doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:07 schreef heaven7 het volgende:
Is het examen nou al anders voor jullie? Er zouden toch veranderingen komen?
Succes iedereen!
Jazeker! Haha. Wie ben je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:52 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Michel, jij hier? Echt balen man! Volgende keer red je t zowiezo.
Volgens mij moet je idd ook stoppen voor evt voetgangers die jou pad kruisen.. Jij bent bezig met een bijzondere verichting, en dan moet je alles voor laten gaan..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:14 schreef LV het volgende:
Geslaagd voor m'n theorie-examen!![]()
2 foutjes:
- Inhalen voor gevaarlijke bocht. (Te laat gecorrigeerd.)
- Ik dacht dat wanneer je in je achteruit rijdt ALLE verkeer voorrang moet verlenen. Dus ook voetgangers.![]()
Maar goed.
Geslaagd = geslaagd.![]()
Idd, ik dacht ook dat je voetgangers voor moest laten gaan hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:11 schreef blup het volgende:
[..]
Volgens mij moet je idd ook stoppen voor evt voetgangers die jou pad kruisen.. Jij bent bezig met een bijzondere verichting, en dan moet je alles voor laten gaan..
4000 uur, overdrijven is ook een vak, hoeveel lessen heb je nou gehad?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Die rijles begint me nu wel de keel uit de hangen na 4000 uur
gadver, moet zo weer
quote:
Een mod kan dat wel doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]Gaaf!!
Jammer dat de OP nu niet meer bijgewerkt kan worden.. (toch?) Hij is beetje incompleet en niet relevant meer
dealquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
balen zegDat had ik dus ook met mijn examen, de volgende keer gaan we allebei gewoon slagen
Dees gaat al 9 dagen mee en is nog niet vol.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Om de paar dagen is er een nieuw deel, dan word het weer bijgewerkt als iedereen keurig zichzelf in de wiki zet
nee, had geen pakket, en dus ook geen rijbewijsgarantiequote:Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef Nuna het volgende:
Sylvana, had jij eigenlijk rijbewijsgarantie? Anders wordt het nog duurder voor je
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:32 schreef Maikalo het volgende:
Weet ik, maar ik ben een perfectionist. Waarschijnlijk ga ik dan balen en gaat het helemaal fout.
Is idd belangrijk, dat had ik ook eigenlijk elke les dat ze dat weer zeiden..quote:ik merk ook wel dat ik echt nog moet leren ver vooruit te kijken, is wel belangrijk.
jup, en bij mijn TTT en examen hoorde ik het ook, hopelijk de volgende keer nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:28 schreef Tasje het volgende:
[..]
Is idd belangrijk, dat had ik ook eigenlijk elke les dat ze dat weer zeiden..![]()
mijn instructeur zegt er niks van, zo erg is het niet. maarik merk zelf dat ik dat wel moet doen. soms merk ik dingen te laat, en met verder vooruit kijken had dat niet gehoevenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:28 schreef Tasje het volgende:
[..]
Is idd belangrijk, dat had ik ook eigenlijk elke les dat ze dat weer zeiden..![]()
Mooizo, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef Maikalo het volgende:
GESLAAGD
![]()
Wel twee keer uitgevallen, maar heb me niet van de wijs laten brengen en ben gewon relaxed doorgereden
Ik moet mezelf dan even toevoegen op de wiki hè?
Oeh, een buurtgenootquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:06 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik ben nu ook begonnen met autorijlessen en heb vandaag me 1e rijles gehad. Ging erg goed ben vanuit een gehucht naar leeuwarden gereden en heb door leeuwarden naar me huis gereden. Schakelen was ik nog wat hard mee maar dat ging na een kwartiertje al erg soepel. Instructeur heeft niet hoeven ingrijpen wel vond hij dat ik laat remde maar dat ben ik altijd al gewend van racefietsen/mountainbiken.
Verder rijd zo'n audi echt als vanzelf 90km/h gaat zomaar bochtenwerk is erg leuk. Instructeur was erg positief en verbaast dat ik zo goed reed voor een 1e keer. Inparkeren ging ook zonder problemen. Wel zat er een minuut of 10 lang een Mazda mx5 achter me wat een vette bak is dat. En nee ik liet me niet opjutten![]()
Je moet niet lezen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
moet nog 100 bladzijden van theorie lezen
* ook nieuwsgierig..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, een buurtgenoot
welk gehucht? En welke rijschool?
Gefeliciteerd nog hé!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:48 schreef Maikalo het volgende:
Allemaal bedankt! Maandag ga ik om mijn rijbewijs want ik was vrijdag te laat klaar (moest nog naar mn vriendin). You won't be seeing me again in this topic! Succes iedereen die binnenkort moet afrijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |