Zeker leuk ja, ik doe het ook al een tijdje, en ik vrees ook dat ik last ga hebben van vol gas, laat remmen, constant hand op de pook enzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:09 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Zeker ook chronisch last van rijden met hand op de pook en het zoeken naar zo'n knobbel op je stuur
Heftrucks zijn echt het ultime speeltjeniet letterlijk natuurlijk maargoed. Ik loop nu stage in een bedrijf waar ook overal van die heftrucks rond raggen (ik mag een ijzeren balk langs de muur leggen door het halve bedrijf zodat die gasten geen ventilatie gaatjes erbij prikken
) iig respect voor die gasten, kunnen alles zo precies (en snel) met die dingen.. komen vol gas aan, sturen vol in, remmen vol en slippen zo hendig sjiek die lepels precies in een pallet gewoon
Heb je er een last van dat je te laat instuurd trouwens? Lijkt me dat je redelijk moet wennen aan sturen met de voorwielen?
Lijkt me wel tof eigenlijk als iedereen ipv autos heftrucks reedstaat er iemand in de weg, pak je m gewoon op en sideshift je m over de vangrail
... right tot zo ver mijn heftruck adoratie
Nog kwartiertje, mag ik weer beetje rondrijdenweer savonds, en ook nog kutweer
*edit, over afbellen, mijn instructeur zet eigenlijk altijd wel een aantal mensen standby die ie op het laatste moment zou kunnen bellen.. lijkt mij dat de meeste rijscholen dit wel doen, meer dan een beetje dreigen is het volgens mij
Vooral veel ervaring... ik kan het nog steed sniet helemaal. Heb wel al 4 jaar mn heftruckrijbewijs, maar niet aan 1 stuk door geheftruck, maar 3 keer een half jaar. Na een half jaar heb je het in de vingers, en dan sta ik telkens weer op straatquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:30 schreef JosvG het volgende:
[..]
Zeker leuk ja, ik doe het ook al een tijdje, en ik vrees ook dat ik last ga hebben van vol gas, laat remmen, constant hand op de pook enzoIk kijk ook altijd zo op tegen die mensen die zo vloeiend een pallet uit een stelling kunnen halen enzo, misschien leer ik dat nog wel eens. Eerst maar eens concentreren op mijn rijbewijs hehe.
Tijd terug heb ik ook zo iets geprobeerd, info + avatars dus.. 0,0 reactie op gehad, behalve wat verzoeken om avatars dr bij te zetten dus, en daar hebben we het toen maar bij gelaten eik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef Faithy het volgende:
is het overigens niet een leuke optie om in de OP even de namen van de lessers te zetten met daarbij voor welk examen ze op gaan en wanneer de examendata zijn? (Theorie, praktijk en ook nog de pilonnenzooi voor de motor)
is maar een tipje
ja, bij mij staat het ook wel op me kaartje, maar me instructeur neemt het niet zo serieus gelukkigquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij mij staat het op het kaartje,m niet op tijd afbeleln is betalen.. maar ik meot morgen toch de wekker zetten, dus dat komt wel goed
Ja, ik vind de huidige OP ook al erg lang, misschien een idee om de geslaagden uit 2004 eruit te halen? En ik denk ook niet dat die OP dan up-to-date blijft, denk niet dat iedereen hem netjes aan zal passen danquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
De huidige OP vind ik al heel uitgebreid, door dit soort dingen bij te voegen word het wel extreem veel info.
Plus: zie het maar eens goed bij te houden.![]()
Zal uiteraard weer via Wiki gaan, maarja ik zie het wel gebeuren dat maar de helft van de users zichzelf verwijderd bij de lessers + examendata verwijderd wanneer ie z'n rijbewijs heeft gehaald.
Plús (jaja), als je alles in de OP gaat zetten, wat moet er dan nog in het topic zelf?
Zat ik ook aan te denken inderdaad. 2004 is al een tijd terugquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, ik vind de huidige OP ook al erg lang, misschien een idee om de geslaagden uit 2004 eruit te halen? En ik denk ook niet dat die OP dan up-to-date blijft, denk niet dat iedereen hem netjes aan zal passen dan
toppiequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest de geslaagden van 2004 maar weg te halen. Schoont lekker op, en hij kan altijd nog terug als niemand het ermee eens is.
Dan kun je wel wat gas terug nemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
toppie
K vond hem onderhand wel erg lang worden, OP was zowat de halve eerste pagina
Ik hoop dat het vrijdag met me examenw at beter weer is dan dit, als het de hele tijd zo staat te regenen vind ik er echt niks aan om auto te rijden
dat is natuurlijk ook wel waar, maar je hebt altijd zo'n slecht zicht danquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dan kun je wel wat gas terug nemenen heb je veel meer tijd om alle handelingen rustig uit te voeren en rustig te kijken!
Plaats anders ff een linkje naar een eerdere op waar ze wel bij staan.. 'de geslaagden in 2004 kan je 'hier' terugvinden' oid.. dan kan er sowieso niemand zeiken lijkt mequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest de geslaagden van 2004 maar weg te halen. Schoont lekker op, en hij kan altijd nog terug als niemand het ermee eens is.
Goed idee, en dan ook een linkje naar de geslaagden van 2005. Puur om de OP wat korter te houden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:06 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Plaats anders ff een linkje naar een eerdere op waar ze wel bij staan.. 'de geslaagden in 2004 kan je 'hier' terugvinden' oid.. dan kan er sowieso niemand zeiken lijkt me
Done.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:27 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Goed idee, en dan ook een linkje naar de geslaagden van 2005. Puur om de OP wat korter te houden.
Niet besluitvaardig genoeg, en ik wou een keer te snel invoegen op de snelweg.. En jij?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:16 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Ik heb woensdag me 2e examen.
Wat had je fout gedaan de eerste keer?
veel succesquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:31 schreef magic_dreamer het volgende:
Morgen om 08:00 heb ik TTT krijg nu pas een beetje spanning hoop gewoon dat ik het goed doe maar beter dan mijn best kan ik niet doen![]()
Succes!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:31 schreef magic_dreamer het volgende:
Morgen om 08:00 heb ik TTT krijg nu pas een beetje spanning hoop gewoon dat ik het goed doe maar beter dan mijn best kan ik niet doen![]()
Succes, en zorg dat je niet te zenuwachtig bent, want het beinvloedt je rijden. Ik kan het weten.,,, kreeg bij mijn TTT zelfs het advies om m'n ''spanningsboog'' te trainen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:31 schreef magic_dreamer het volgende:
iedereen bedankt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Succes!![]()
Enne als je morgen om 8 uur op moet voor je TTT, héél snel je bed in dan nu!![]()
Ik ging de snelweg af, en moest daarna meteen rechts.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef Tasje het volgende:
[..]
Niet besluitvaardig genoeg, en ik wou een keer te snel invoegen op de snelweg.. En jij?
Op die manier gaan lopen aftellen is niet echt bevordelijk voor je resultaat imo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:00 schreef Sylvana het volgende:
nog 28 uur, kan echt niet wachten tot ik de uitslag weet, als ik geslaagd ben dan hebben ze bij het CBR in Leusden een gat in het plafond en als ik zak dan hebben ze een gat in de grond
lol, ik ga ook echt niet elk uur eraan denken * nog zoveel uur* maar ik moet toch wat posten hierquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef blup het volgende:
[..]
Op die manier gaan lopen aftellen is niet echt bevordelijk voor je resultaat imo.
Stiekum even je profiel gechecked maar heb geen idee wie je bent.. Tenzij je achternaam met een N begint?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef mirrie1986 het volgende:
Toevoeging OP:
Aankomende examens:
13 maart: tasje
15 maart: cyberterrorist
28 maart: mirrie1986, Meppel 10.45
31 maart: Zonnestraaltje, Meppel, 10:50 uur (jaja helemaal compleet)
wie nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil mijn rijbewijs, liever gisteren dan vandaag
ik kan niet wachten..
Denk dat de meesten voor auto gaan, en als dat niet het geval is dat ze het dan wel zeggen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef Faithy het volgende:
zet er even bij voor WELK examen je op moet
Hmm dat had ik niet. Na een les of 25 mn theorie gehaald. Nu 40 lessen gehad. Het is wel zo dat als je je theorie geleerd hebt je veel meer situaties herkent enzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe snel gaat het trouwens, als je eenmaal je auto theorie hebt gehaald?
ik begreep dat alles dan ineens in sneltrein vaart gaat.
Bij mij niet, ik heb me theorie al een half jaar, maar praktijk heb ik dus morgen pasquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe snel gaat het trouwens, als je eenmaal je auto theorie hebt gehaald?
ik begreep dat alles dan ineens in sneltrein vaart gaat.
De eerste kostte bij mij 200 euro, de examens daarop (nummer 2, 3 en 4) 180 euro per stuk. En nu moet ik BNOR examen doen, en die is weer duurder.. Weet niet precies hoeveel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
watkosten jullie auto praktijk examens eigenlijk?
die van mij 185
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |