Tssss. Plaats dan gewoon een tvpquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef ymme het volgende:
1 juli is oke. ole ele..
(dit slaat werkelijk als een lul op een drumstel)
dat is ook een optiequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Och, je creëert maar slaapplekken, Levitation
we zetten wel tentjes opquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:50 schreef Levitation het volgende:
Zal mijnblij mee zijn, zo'n vrouwen invatie!
![]()
Maar misschien kunnen we hem wel een nachtje verjagen.![]()
Ik zal 'ns kijken wat er te regelen valt. BBQ in de tuin is in ieder geval wel te regelen.
Maar laten we eerst 'ns kijken naar een gemakkelijkere locatie...
Ahh... zielig! Helemaal afgekat! En we zijn nog wel zo knuffelig hier met z'n allen.quote:
Schiedam heeft gewoon een treinstation, 't ligt vlak bij Rotterdam.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:14 schreef ymme het volgende:
Schiedam..
Leuk daar ben ik nog nooit geweest.
Kun je hier wel goed komen met het OpenbaarVervoer
Lijkt me wel...
Leuk, 1 juli dus. Ik noteer het meteen in mijn agenda...
Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef pluisje het volgende:
Schiedam heeft een NS Station, en alle snel en stoptreinen tussen Rotterdam en Den Haag stoppen er. De Bonte Koe ligt aan de rand van het centrum, en ik heb in de buurt iig genoeg bussen zien rijden (en er zit een parkeergarage op loopafstand).
Helaas kan ik, al is het hier dichtbij, zelf niet mee. Mijn zoontje wordt de dag erna 2 jaar, dus ik ben op 1 juli ws vooral bezig met boodschappen doen, slingers ophangen etc
Ik denk ook wel dat het goed gaat komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Maak je niet druk, ymmeIk kende zaterdag ook lang niet iedereen, maar dat was gauw over
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:29 schreef Rewimo het volgende:
't Is meer een tros kippen hoorEen gekakel van jewelste!
Dat snap ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef pluisje het volgende:
Tijdens de workshop eet je niet zoveel hoor (nou ja, het is niet de bedoeling, maar het kan wel), je krijgt alles wat je maakt keurig mee naar huis
Nu al betalen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, nu al betalen?Dat is even onverwacht... en die chocoladeworkshop bij Levitation in de buurt dan?
Maar in ieder geval bedankt voor het bellen, Pandorah
Ik vind het wel jammer dat je met zoveel mensen tegelijk bezig bent. Daarom leek me die in Zutphen ook zo leuk, max. 10 man is dan wel helaas voor ons, maar wel lekker knus
![]()
Boottochtje is inderdaad erg leuk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:54 schreef Pandorah het volgende:
Rewimo en ik hebben al aangegeven dat we voor 2 personen wel vooruit willen betalen (dus 4 personen). Ik weet niet of we in Valkenswaard met de groep alleen zitten, welk tijdstip het is en hoe we moeten betalen. Ik heb geen tijd meer om te bellen daarheen, dus moet iemand anders even doen om daar info op te vragen.
Maar goed, zoals Pluisje al zei, je kan als groep gewoon bij elkaar gaan staan aan een tafel. En wellicht is een boottochtje vooraf wel leuk?
Wat jammer!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik meld eerst even af voor de chocolade workshop
edit: ik ben freecell
Zet jouw naam dan even achter de mijnequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan waarschijnlijk pas betalen van mijn vakantiegeld![]()
geen geld voor. Nog wel voor de meeting misschien, maar niet voor het OV.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Waaom dan, freecell? Je had er zo'n zin in!
Ik kan waarschijnlijk pas betalen van mijn vakantiegeld![]()
Ik weet nog niet eens of ik dan wel kan, valt midden in mijn vakantie en dan ben ik overal en nergens, daarbij is mijn OV dan ook niet geldig en ik woon in Groningen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:30 schreef Pandorah het volgende:
Jammer freecell dat je niet meekan! Je hoeft ook niet nu te betalen hoor, ik kan het ook voorschieten tot 1 juni voor je?
Ymme, dat hoeft dus ook niet. Pandorah en ik kunnen voorschieten voor twee mensen. Dan kun je aan een van ons terugbetalen op het moment dat je het geld hebt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:11 schreef ymme het volgende:
Ik kan het nu nog echt niet betalen. sorry.
hetzelfde geldt eigenlijk voor mij.... als het niet vtv betaald hoeft te worden, kan ik op het laatste moment gewoon kijken of ik kan en of het me financieel ook lukt....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens of ik dan wel kan, valt midden in mijn vakantie en dan ben ik overal en nergens, daarbij is mijn OV dan ook niet geldig en ik woon in Groningen.
Dus ik wil me nu nog liever niet vastpinnen op iets duurs op een specifieke darum
En aangezien dat eigenlijk wel moet, trek ik mij liever nu terug dan op het laatste moment
Tuurlijk kan je nog meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef Fannetje het volgende:
chocoladeworkshop? Op 1 juli? Dan kan en wil ik ook mee! Kan dat nog?
Ja, maar dan is het misschien wel weer te bereizen voor mensen die nu afzeggen omdat ze het niet kunnen bereizen en misschien ook wel voor mensen die nu nog niet kunnen/willen betalenquote:Op maandag 27 februari 2006 07:49 schreef Isabeau het volgende:
Als het er max. 10 blijven ga ik liever naar Zutphen, dan wordt het niet aangevuld met andere mensen
Het definitieve aantal is nog niet doorgegeven, dus je kan nog gewoon mee neem ik aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt me heel leuk om mee te gaan, maar ik vind het zo moeilijk om te bepalen of ik dan wel kan, spreek nooit dingen zo ver van tevoren af![]()
Zou ik mee kunnen? Of kan het sowieso niet meer?
Volgens mij kun je nog bij Pandorah aanschuivenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:03 schreef ymme het volgende:
Wie moet ik nou betalen, als ik het geld heb?
Dat zou heel fijn zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nog bij Pandorah aanschuiven
Pandorah zou een mailtje sturen met haar bankgegevens. Misschien kun je haar even mailen?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben zometeen t/m vrijdagmiddag weg... als ik voor die tijd moet betalen gaat dat dus helaas niet lukken... of ik moet het binnen nu en een uur kunnen overmaken.
Rewimo (Isabeau, Faat) = 3 x 43 euro, totaal 129 euroquote:
Heb jij haar e-mailadres? In haar profiel staat een streepjequote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Pandorah zou een mailtje sturen met haar bankgegevens. Misschien kun je haar even mailen?
En als ik nu zou beslissen om mee te gaan, kan het dan nog wel? Het lijkt me namelijk erg leuk, maar het zijn van die dingen die er normaalgesproken nooit van komenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:46 schreef Pandorah het volgende:
miss_d: je kan altijd later beslissen om me te gaan maar dan heb je kans dat je workshop vol zit.
Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook overquote:Op maandag 27 februari 2006 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
En als ik nu zou beslissen om mee te gaan, kan het dan nog wel? Het lijkt me namelijk erg leuk, maar het zijn van die dingen die er normaalgesproken nooit van komen![]()
Da's geen probleem, ik mail je even voor je rekeningnummer, weet namelijk niet of je mijn mailadres nog hebt. Ik vind het ook leuk om weer eens mee te gaanquote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:
Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook over. Gezellig als je meegaat!
![]()
Die mensen in het restaurant ookquote:Op maandag 27 februari 2006 12:31 schreef Pandorah het volgende:
Da's snel Rewimo, dank.
En wat pluisje ook zegt: als je later bedenkt om mee te gaan dat kan ook maar heb je wel kans dat het vol is (zo zeiden ze het daar). Dus even doorgeven aan mij (want ik heb het op mijn naam gereserveerd want tja, om nou dieetclub van te maken, kijken ze je ook weer gek aan zoals in Emmen) en zelf dan betalen
.
Ik denk dat zij dan veel jasmijnthee drinkenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:32 schreef teigan het volgende:
keer ervoor dat ik er was kreeg ik t ehoren dat ik wel af zou vallen van Jasmijnthee.... Ben nog steeds 15 kilo zwaarder dan toen![]()
tot wanneer kan je dat dan daar nog doorgeven dan???quote:Op maandag 27 februari 2006 12:08 schreef pluisje het volgende:
Mochten er mensen nu nog twijfelen, dan kunnen ze natuurlijk altijd los van de groep zelf nog op een later moment reserveren en betalen. Alleen even aangeven (voor het geval er die dag 2 groepen zijn) dat je bij deze groep wil
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:46 schreef Pandorah het volgende:
Ik zal iedereen zo even mailen met mijn rekeningnummer.......
Maar ik moet mijn bijdrage toch aan Rewimo overmaken?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:
......Van teigan, Beessie-Jen, Faat en ymme zie ik geen emailadres in hun profiel. Willen jullie dit even hier zetten of doormailen op pandorah72 at hotmail punt com?![]()
Ik was iets te snel toen bedacht ik net. Ik neem aan dat Rewimo je mailadres wel heeft, dus hoef ik hem niet hoor (en andere leuke info weet ik nu even niet zo snel te bedenken maar je weet het maar nooit met die Bonte Koe wat ze toesturen...)quote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Faat het volgende:
Maar ik moet mijn bijdrage toch aan Rewimo overmaken?
Of wil je evengoed mijn mailadres hebben voor andere info ofzo?
sjemmie_degekste@hotmail.comquote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook over. Gezellig als je meegaat!
[edit] Ahum, we zijn met zijn 14-en nu maar dat is geen probleem, ik bel even als ik van iedereen reactie heb gehad
.
Even voor de goede orde, wie er allemaal meegaan met de Chocoladeworkshop![]()
Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation, Troel, ymme, occy, Faat, teigan, Faithy (wil jij nog even reageren of je vooruit kan betalen? ),
Beessie-Jen, YPPY Fannetje miss_dynastie
Van teigan, Beessie-Jen, Faat en ymme zie ik geen emailadres in hun profiel. Willen jullie dit even hier zetten of doormailen op pandorah72 at hotmail punt com?
Oequote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee of ik Faats mailadres heb, maar wel d'r msn. Ik krijg haar wel![]()
Ik was het van plan dit weekend over te maken als ik alles binnen heb. Dus nee hoor, je hoeft niet voor te schieten voor Fannetje, komt goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:52 schreef Tackleberry het volgende:
Mocht er écht hoge (financiële) nood zijn, kan ik de betaling van Fannetje eventueel voorschieten...Het gemakkelijkste is natuurlijk wel als ze het gewoon zelf (op vrijdag) overmaakt.
Dat moet een Eftelingmeeting zijn geweest gok ik zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:50 schreef YPPY het volgende:
Da's lang geleden Tackleberry!
Nou niet op een Dieetclubmeetingquote:Wanneer zien we jou weer eens op een meet?
Ja dat zouden we wel een keer gaan doen met de 'schoonfamilie' zeg maar...quote:
Dat lag heel lang rond de 81 à 82 kilo, toen ging het ineens richting de 88 (quote:En hoe gaat het met je gewicht?
Je kunt toch tot 2 weken van te voren nog afmelden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:48 schreef Troel het volgende:
Ik moet helaas mijn aanmelding voor de workshop cancelen
Ik weet simpelweg op dit moment niet of ik nog wel kan komen en het er geld voor heb straks.
Sorry
Ik weet het, maar ik zie het op dit moment gewoon eventjes niet zitten. 't Is een lang verhaal, maar ik ben bang dat het er gewoon even niet in zitquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef Levitation het volgende:
Weet je het heel zeker Troel? Zoals Ymme al zegt: je kunt 't tot 2 weken te voren afzeggen. Kijk 't anders gewoon nog even aan. Het zou echt jammer zijn als je niet mee kunt gaan.![]()
Ja, daarom.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef YPPY het volgende:
Je kunt je altijd nog heraanmelden Troel, maar wel jammer dat je ws niet mee gaat.
De sauna staat in mijn agenda dus vergeten doe ik hem niet zo snelquote:Op maandag 6 maart 2006 16:28 schreef octopussy het volgende:
Dames, vergeten we niet dat we over minder dan 3 weken een saunameet hebben in Putten?
![]()
Pandorah, moet ik nu naar jou het geld over maken voor de chocoladeworkshop?
schopjequote:Op maandag 6 maart 2006 16:28 schreef octopussy het volgende:
Dames, vergeten we niet dat we over minder dan 3 weken een saunameet hebben in Putten?
![]()
Pandorah, moet ik nu naar jou het geld over maken voor de chocoladeworkshop?
Ik hoor Badmutsquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef Pandorah het volgende:
Hmmm... ik ga wel even navragen wat de dagschotel van die dag toevallig is als ik bel. Als ik het vette hap vind (en ik vind het snel vette hap) dan bestel ik gewoon de lunch en gaan we verantwoord in Putten ergens eten (hebben ze dat daar? ik ga es navragen bij een internetvriend die daar woont)....
eenschquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:51 schreef teigan het volgende:
ik denk ook dat ik een lunchbuffet handiger vind...
mij maakt het niet uit eigenlijk. Lijkt me allebei wel fijn.quote:Ennuh, een massage kan ik wel gebruiken, al die stress van de laatste tijd...
quote:
Laat je verwennen tussen 13 maart en 15 september 2006, van maandag t/m vrijdag.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Iets minder gezond als Optimel, maar bonbonbloc heeft nu exact dezelfde sauna actie van 13 maart t/m 15 september
http://www.bonbonbloc.nl/bonbonbloc/page?PagecRef=1
Cadeau gevenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:06 schreef octopussy het volgende:
shit dit is wel een mooie actie hoor voor een dieetclub meeting![]()
wat moet ik nou weer met 4 pakken bonbon-blocs![]()
Ik zeg niets, ik doe alleen even een stukje van je post dikgedruktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Iets minder gezond als Optimel, maar bonbonbloc heeft nu exact dezelfde sauna actie van 13 maart t/m 15 september
http://www.bonbonbloc.nl/bonbonbloc/page?PagecRef=1
Dan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Dat is correct Nederlands, doosJe moet de zin namelijk langer maken.
Iets minder gezond als Optimel is.
Iets minder gezond dan Optimel is.
Wat is het denk je
Taalverloedering! "Dan" heeft nog steeds de voorkeur. Daar komt bij dat onzetaal.nl een pokkesite is en NIET officieel!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Als je het opzoekt op onzetaal.nl zie je dat dit ook goed is
Ja, mag ik mee? Leukquote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Yppy, kan jij mij en mijn schoonzusje dan van het station halen? (en Fannetje dus)
Wij gaan zaterdag naar de Lion King...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Psst Troel, is Madurodam wat voor je?Daar gaan wij zondag heen met het fotoforum. Er is ook een ijssculpturententoonstelling.
Zie even je mailquote:Op maandag 20 maart 2006 08:37 schreef Rewimo het volgende:
Kijk maar, ik zou het leuk vinden jullie weer te zien
donequote:Op maandag 20 maart 2006 12:05 schreef teigan het volgende:
Anders nog ff een oproepje in de dieetclub, misschien is er nog iemand die zaterdag meekan..
leuk! Ik zal er om half elf staan!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh wat leukMet z'n viertjes in de Efteling
(jammer dat je ook geen kaartjs bij kan krijgen/kopen)
De Standaardzin bij iedereen die gewoon een keertje meegaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef teigan het volgende:
het is mij ook enorm meegevallen vorige keer..
Ik ook en dat is al heel bijzonder op zichquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Standaardzin bij iedereen die gewoon een keertje meegaatZelfs mijn vreselijk stijve preutse miss. Bucket tante zei dat na haar eerste sauna bezoek.
Nope, want ik durf nog steeds niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Standaardzin bij iedereen die gewoon een keertje meegaatZelfs mijn vreselijk stijve preutse miss. Bucket tante zei dat na haar eerste sauna bezoek.
De volgende keer kan jij dat zeggen in een dieetclubmeetingtopic, Fannetje
dan durf ik niet meer meequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nope, want ik durf nog steeds niet.
Misschien, ooit, als ik op mn streefgewicht zit.
Ik ben gewoon nogal preuts
voor 4 kaartjes of voor 1 kaartje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik was trouwens even op marktplaats aan het kijken of er nog een extra kaartje voor de Efteling van a.s. zondag te krijgen was, maar er worden vnl. kaartjes gevraagd en niet aangeboden. Iemand bood 4 kaartjes aan en de hoogste bieder is tot nu toe 65 euro!![]()
Ik heb er ook nog driequote:Op woensdag 22 maart 2006 13:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
voor 4 kaartjes of voor 1 kaartje?![]()
moeten we trouwens voor zaterdag 5 zegeltjes op een kaart hebben of 3 zegeltjes? Ik heb nog 2 kaarten, waar ik op allebei 3 zegeltjes had geplakt een paar maanden geleden. Ander moet ik ze even omplakken op 1 kaart.![]()
dat lukt nu even echt nietquote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:Faithy (wil jij nog even reageren of je vooruit kan betalen? ),
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:40 schreef Isabeau het volgende:
10:26 op station Putten goed?
Dat betekent voor teigan en freecell vertrekken om 8:38 en voor mij om 9:15.
Voor mij niet goedkoper, maar voor freecell en teigan wel: a.s. zaterdag kan je een dagkaart eerste klas kopen voor 2 personen voor 35 euro. Dat is 17,50 euro pp ipv 20,70. Maar ik zou het wel lief vinden als jullie tussen Hoogeveen en Putten zo lief willen zijn om bij het gepeupel (ik dus) in de tweede klas te komen zitten
Ik weet ook absoluut niet of ik hier geld voor heb!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet nog even niet of mijn portemonnaie het toelaat om 's avonds mee uit eten te gaan, maar dat zien we dan wel weer. Anders al enig idee waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |