abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35457070
Waaom dan, freecell? Je had er zo'n zin in!

Ik kan waarschijnlijk pas betalen van mijn vakantiegeld
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 februari 2006 @ 20:57:20 #77
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35457201
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Zet jouw naam dan even achter de mijne Komt wel goed.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35457299
Rewimo plus twee extra personen = 3 x 43 euro, totaal 129 euro
YPPY 1 x 43 euro, totaal 172 euro
Troel 1 x 43 euro, totaal 215 euro (ik weet niet of ik meer kan missen)
Isabeau 1x0 euro, totaal 215 euro (ik betaal voor 1 juni 2006 aan Rewimo)

Wat kan je je soms een pauper voelen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 februari 2006 @ 21:02:50 #79
13151 crew  Rewimo
pi_35457375
Ik dacht meer aan:

Rewimo (Isabeau, nog iemand) = 3 x 43 euro, totaal 129 euro

Geen gepauper
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35461798
Ik betaal voor 1 persoon, dat moet deze maand wel lukken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35464628
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Waaom dan, freecell? Je had er zo'n zin in!

geen geld voor. Nog wel voor de meeting misschien, maar niet voor het OV.
Ook rekening houdend met het feit dat elk dubbeltje naar onze gezamelijke spaarrekening gaat
pi_35469709
ik weet nog niet eens zeker of ik kan....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:03:37 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_35469791
Uhm, Ik was van plan om met de auto te gaan vanaf Utrecht, ik weet niet hoeveel dat kan schelen voor sommigen, maar daar kan ik natuurlijk mensen oppikken bij het station.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35469951
Laten we inderdaad eerst maar eens kijken hoever we komen om aan die 559 euro te komen als we daarheen gaan. Als dit niet binnen 8 dagen lukt, reserveer ik wel opnieuw . Als we eruit zijn, zal ik wel een mailtje sturen over hoe je het kan betalen aan mij en dan betaal ik inderdaad die tent wel.

teigan 1 x 43 euro, totaal 258 euro
Pandorah (voorschieten 2 pers) = 3 x 43 euro, totaal 387 euro

Jammer freecell dat je niet meekan! Je hoeft ook niet nu te betalen hoor, ik kan het ook voorschieten tot 1 juni voor je?

Beessie-Jen: voor wanneer weet je wel dat je kan? Want je kan immers tot 2 weken van te voren nog gewoon afmelden en je geld terugkrijgen...

Troel: ik was ook van plan om met de auto te gaan . Misschien is dat dan een beetje overbodig (tenzij die van jou helemaal vol zit )
pi_35475750
Ik kan het nu nog echt niet betalen. sorry.
pi_35477285
Ik zou graag mee willen rijden vanaf Utrecht...

Maarhe, zou iemand dan ff een rekeningnummer willen mailen naar mij? De stufi is net binnen, dus nu heb ik het nog...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35477455
Ik rij ook graag mee vanaf Utrecht (Tenzij Beessie-Jen ook kan en me mee wil nemen)
pi_35477473
(en ik heb dan wel net salaris, maar ook een meeting in maart en daarna weer een andere dure meeting in april en...*zucht* waarom kosten leuke dingen zoveel geld)
pi_35478554
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 09:30 schreef Pandorah het volgende:

Jammer freecell dat je niet meekan! Je hoeft ook niet nu te betalen hoor, ik kan het ook voorschieten tot 1 juni voor je?
Ik weet nog niet eens of ik dan wel kan, valt midden in mijn vakantie en dan ben ik overal en nergens, daarbij is mijn OV dan ook niet geldig en ik woon in Groningen.

Dus ik wil me nu nog liever niet vastpinnen op iets duurs op een specifieke darum
En aangezien dat eigenlijk wel moet, trek ik mij liever nu terug dan op het laatste moment
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 februari 2006 @ 16:36:22 #90
13151 crew  Rewimo
pi_35479642
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:11 schreef ymme het volgende:
Ik kan het nu nog echt niet betalen. sorry.
Ymme, dat hoeft dus ook niet. Pandorah en ik kunnen voorschieten voor twee mensen. Dan kun je aan een van ons terugbetalen op het moment dat je het geld hebt.
pi_35484876
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik weet nog niet eens of ik dan wel kan, valt midden in mijn vakantie en dan ben ik overal en nergens, daarbij is mijn OV dan ook niet geldig en ik woon in Groningen.

Dus ik wil me nu nog liever niet vastpinnen op iets duurs op een specifieke darum
En aangezien dat eigenlijk wel moet, trek ik mij liever nu terug dan op het laatste moment
hetzelfde geldt eigenlijk voor mij.... als het niet vtv betaald hoeft te worden, kan ik op het laatste moment gewoon kijken of ik kan en of het me financieel ook lukt....
pi_35485243
chocoladeworkshop? Op 1 juli? Dan kan en wil ik ook mee! Kan dat nog?

De bonte koe verkoopt iig ontzettend lekker chocola.... mijn zus woont in Schiedam en ik krijg ieder jaar met Sinterklaas een heerlijke bonte koe- letter
pi_35485464
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef Fannetje het volgende:
chocoladeworkshop? Op 1 juli? Dan kan en wil ik ook mee! Kan dat nog?
Tuurlijk kan je nog mee . Ik heb 13 mensen doorgegeven. Nu blijken 2 mensen niet te kunnen, dus dan kan jij wel in hun plaats. Probleem is: er moet wel binnen 8 dagen betaald worden. Dus kan je die 43 euro nu al missen of moet iemand het voorschieten?

Ik ga als ik van iedereen reactie hier heb gehad wie nu kan betalen en voor wie Rewimo en ik moeten voorschieten een mailtje maken op welke rekening jullie het kunnen storten .

BJ: zoals we al zeiden: we kunnen het voor je ook voorschieten en als je voor een bepaalde datum zeker weet dat je niet meegaat, kunnen we nog afmelden . Het is vermoedelijk erg lastig om je op het laatste moment alsnog aan te melden omdat het best kan zijn dat de workshop vol is. Daarom willen we het gewoon nu boeken omdat we nu een datum hebben .
pi_35485516
ja maar vinden julllie het echt niet vervelend om voor te schieten???
pi_35485671
Ik kan die 43 euro nu al wel missen. Voorschieten doe ik eerlijk gezegd liever niet.
pi_35486051
BJ: om voor 2 personen voor te schieten vind ik niet al te erg mits we maar daar duidelijke afspraken over maken goed? Maar dat doen we wel over de mail...

Dus het wordt nu:
Pandorah (BJ, nog iemand) = 3 x 43 euro, totaal 387 euro
Fannetje 1 x 43 euro, totaal 430 euro

Als ymme, Riann, Octopussy, Levitatian en Faithy nog willen reageren of ze nu kunnen betalen of dat er nog voorgeschoten moet worden. Volgens mij is Octo net op vakantie gegaan dus als ze niet tijdig reageert wil ik wel even voor haar voorschieten.
  zondag 26 februari 2006 @ 11:09:03 #97
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_35504006
Ik wil ook mee

Rewimo, mag ik jouw andere persoon zijn voor wie je het voorschiet?? Ik krijg over 4 weken de
afrekening van mijn laatste salaris en daar zitten aardig wat vakantie-uren bij dus dan is betalen
geen enkel probleem. Komende week wordt wat lastig, want ik heb andere plannen met mijn geld
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 februari 2006 @ 11:11:30 #98
13151 crew  Rewimo
pi_35504053
Is prima, Faat. En we kunnen ook samen reizen lijkt me? Is wel gezellig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 februari 2006 @ 11:12:08 #99
13151 crew  Rewimo
pi_35504067
Rewimo (Isabeau, Faat) = 3 x 43 euro, totaal 129 euro
Pandorah (BJ, nog iemand) = 3 x 43 euro, totaal 387 euro
Fannetje 1 x 43 euro, totaal 430 euro
pi_35514028
Ik ga niet zo ver van te voren betalen ervoor. Dus dan ga ik wel niet mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')