Tssss. Plaats dan gewoon een tvpquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef ymme het volgende:
1 juli is oke. ole ele..
(dit slaat werkelijk als een lul op een drumstel)
dat is ook een optiequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Och, je creëert maar slaapplekken, Levitation
we zetten wel tentjes opquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:50 schreef Levitation het volgende:
Zal mijnblij mee zijn, zo'n vrouwen invatie!
![]()
Maar misschien kunnen we hem wel een nachtje verjagen.![]()
Ik zal 'ns kijken wat er te regelen valt. BBQ in de tuin is in ieder geval wel te regelen.
Maar laten we eerst 'ns kijken naar een gemakkelijkere locatie...
Ahh... zielig! Helemaal afgekat! En we zijn nog wel zo knuffelig hier met z'n allen.quote:
Schiedam heeft gewoon een treinstation, 't ligt vlak bij Rotterdam.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:14 schreef ymme het volgende:
Schiedam..
Leuk daar ben ik nog nooit geweest.
Kun je hier wel goed komen met het OpenbaarVervoer
Lijkt me wel...
Leuk, 1 juli dus. Ik noteer het meteen in mijn agenda...
Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef pluisje het volgende:
Schiedam heeft een NS Station, en alle snel en stoptreinen tussen Rotterdam en Den Haag stoppen er. De Bonte Koe ligt aan de rand van het centrum, en ik heb in de buurt iig genoeg bussen zien rijden (en er zit een parkeergarage op loopafstand).
Helaas kan ik, al is het hier dichtbij, zelf niet mee. Mijn zoontje wordt de dag erna 2 jaar, dus ik ben op 1 juli ws vooral bezig met boodschappen doen, slingers ophangen etc
Ik denk ook wel dat het goed gaat komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Maak je niet druk, ymmeIk kende zaterdag ook lang niet iedereen, maar dat was gauw over
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:29 schreef Rewimo het volgende:
't Is meer een tros kippen hoorEen gekakel van jewelste!
Dat snap ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef pluisje het volgende:
Tijdens de workshop eet je niet zoveel hoor (nou ja, het is niet de bedoeling, maar het kan wel), je krijgt alles wat je maakt keurig mee naar huis
Nu al betalen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, nu al betalen?Dat is even onverwacht... en die chocoladeworkshop bij Levitation in de buurt dan?
Maar in ieder geval bedankt voor het bellen, Pandorah
Ik vind het wel jammer dat je met zoveel mensen tegelijk bezig bent. Daarom leek me die in Zutphen ook zo leuk, max. 10 man is dan wel helaas voor ons, maar wel lekker knus
![]()
Boottochtje is inderdaad erg leuk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:54 schreef Pandorah het volgende:
Rewimo en ik hebben al aangegeven dat we voor 2 personen wel vooruit willen betalen (dus 4 personen). Ik weet niet of we in Valkenswaard met de groep alleen zitten, welk tijdstip het is en hoe we moeten betalen. Ik heb geen tijd meer om te bellen daarheen, dus moet iemand anders even doen om daar info op te vragen.
Maar goed, zoals Pluisje al zei, je kan als groep gewoon bij elkaar gaan staan aan een tafel. En wellicht is een boottochtje vooraf wel leuk?
Wat jammer!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik meld eerst even af voor de chocolade workshop
edit: ik ben freecell
Zet jouw naam dan even achter de mijnequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan waarschijnlijk pas betalen van mijn vakantiegeld![]()
geen geld voor. Nog wel voor de meeting misschien, maar niet voor het OV.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Waaom dan, freecell? Je had er zo'n zin in!
Ik kan waarschijnlijk pas betalen van mijn vakantiegeld![]()
Ik weet nog niet eens of ik dan wel kan, valt midden in mijn vakantie en dan ben ik overal en nergens, daarbij is mijn OV dan ook niet geldig en ik woon in Groningen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:30 schreef Pandorah het volgende:
Jammer freecell dat je niet meekan! Je hoeft ook niet nu te betalen hoor, ik kan het ook voorschieten tot 1 juni voor je?
Ymme, dat hoeft dus ook niet. Pandorah en ik kunnen voorschieten voor twee mensen. Dan kun je aan een van ons terugbetalen op het moment dat je het geld hebt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:11 schreef ymme het volgende:
Ik kan het nu nog echt niet betalen. sorry.
hetzelfde geldt eigenlijk voor mij.... als het niet vtv betaald hoeft te worden, kan ik op het laatste moment gewoon kijken of ik kan en of het me financieel ook lukt....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens of ik dan wel kan, valt midden in mijn vakantie en dan ben ik overal en nergens, daarbij is mijn OV dan ook niet geldig en ik woon in Groningen.
Dus ik wil me nu nog liever niet vastpinnen op iets duurs op een specifieke darum
En aangezien dat eigenlijk wel moet, trek ik mij liever nu terug dan op het laatste moment
Tuurlijk kan je nog meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef Fannetje het volgende:
chocoladeworkshop? Op 1 juli? Dan kan en wil ik ook mee! Kan dat nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |