Tssss. Plaats dan gewoon een tvpquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef ymme het volgende:
1 juli is oke. ole ele..
(dit slaat werkelijk als een lul op een drumstel)
dat is ook een optiequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Och, je creëert maar slaapplekken, Levitation
we zetten wel tentjes opquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:50 schreef Levitation het volgende:
Zal mijnblij mee zijn, zo'n vrouwen invatie!
![]()
Maar misschien kunnen we hem wel een nachtje verjagen.![]()
Ik zal 'ns kijken wat er te regelen valt. BBQ in de tuin is in ieder geval wel te regelen.
Maar laten we eerst 'ns kijken naar een gemakkelijkere locatie...
Ahh... zielig! Helemaal afgekat! En we zijn nog wel zo knuffelig hier met z'n allen.quote:
Schiedam heeft gewoon een treinstation, 't ligt vlak bij Rotterdam.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:14 schreef ymme het volgende:
Schiedam..
Leuk daar ben ik nog nooit geweest.
Kun je hier wel goed komen met het OpenbaarVervoer
Lijkt me wel...
Leuk, 1 juli dus. Ik noteer het meteen in mijn agenda...
Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef pluisje het volgende:
Schiedam heeft een NS Station, en alle snel en stoptreinen tussen Rotterdam en Den Haag stoppen er. De Bonte Koe ligt aan de rand van het centrum, en ik heb in de buurt iig genoeg bussen zien rijden (en er zit een parkeergarage op loopafstand).
Helaas kan ik, al is het hier dichtbij, zelf niet mee. Mijn zoontje wordt de dag erna 2 jaar, dus ik ben op 1 juli ws vooral bezig met boodschappen doen, slingers ophangen etc
Ik denk ook wel dat het goed gaat komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Maak je niet druk, ymmeIk kende zaterdag ook lang niet iedereen, maar dat was gauw over
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:29 schreef Rewimo het volgende:
't Is meer een tros kippen hoorEen gekakel van jewelste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |