Ik verwacht een verslag ervanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Als De Vliegende Hollander maar open is
Daar duim ik dan ook nog wel ff voor, gaat in één moeite doorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Wij zijn een aantal jaar geleden ook geweest op zo'n speciale "proefdraaidag". De dagen voor de officiele opening worden meestal geboekt door bedrijven en instanties en op die manier kan het (nieuwe) personeel vast proefdraaien.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt erop dat idd alles gewoon open is
Kunnen blijven zitten in attracties als je het stationnetje weer binnen komt rollenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:00 schreef Lois het volgende:
[..]
Wij zijn een aantal jaar geleden ook geweest op zo'n speciale "proefdraaidag". De dagen voor de officiele opening worden meestal geboekt door bedrijven en instanties en op die manier kan het (nieuwe) personeel vast proefdraaien.
Wij waren er toen met Opel Nederland en hoewel dat erg veel mensen waren was het echt rustig in het park. Korte wachttijden enzo.![]()
die is dus dichtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
kutquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:08 schreef _dirkjan_ het volgende:
die is dus dichtwordt 16 april geopend oid
Maar moet ie van te voeren dan niet proefdraaien met mensen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:08 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
die is dus dichtwordt 16 april geopend oid
Ja, maar misschien mogen jullie testritten maken!quote:
Van mijn schoonmoeder die ze gewonnen heeft in de Privéquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef Hathor het volgende:
Als ik je een raad mag geven...ga niet in dat ding dat Carnaval heet. dat melodietje dat daarbinnen gespeeld word blijft zo ongeveer 5 jaar in je kop hangen.![]()
Monsieur Cannibalquote:Op zondag 19 maart 2006 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een beetje Eftelinggek hoor, ik kom daar minstens 1x per jaarDus dat Carnavaldeuntje ken ik
Monsieur Cannibal (sp?) is vele malen erger
Ja geinig hè?Giel Beelen heeft hem in een eerder programma ook vaak gebruikt.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:42 schreef Hathor het volgende:
Als ik je een raad mag geven...ga niet in dat ding dat Carnaval heet. dat melodietje dat daarbinnen gespeeld word blijft zo ongeveer 5 jaar in je kop hangen.![]()
En daarom heb ik zo'n zin in volgende week zondagquote:Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef RealZeus het volgende:
Er zit maar één nadeel aan de Efteling: de lange wachttijden bij de attracties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |