Da's geen probleem, ik mail je even voor je rekeningnummer, weet namelijk niet of je mijn mailadres nog hebt. Ik vind het ook leuk om weer eens mee te gaanquote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:
Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook over. Gezellig als je meegaat!
![]()
Die mensen in het restaurant ookquote:Op maandag 27 februari 2006 12:31 schreef Pandorah het volgende:
Da's snel Rewimo, dank.
En wat pluisje ook zegt: als je later bedenkt om mee te gaan dat kan ook maar heb je wel kans dat het vol is (zo zeiden ze het daar). Dus even doorgeven aan mij (want ik heb het op mijn naam gereserveerd want tja, om nou dieetclub van te maken, kijken ze je ook weer gek aan zoals in Emmen) en zelf dan betalen
.
Ik denk dat zij dan veel jasmijnthee drinkenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:32 schreef teigan het volgende:
keer ervoor dat ik er was kreeg ik t ehoren dat ik wel af zou vallen van Jasmijnthee.... Ben nog steeds 15 kilo zwaarder dan toen![]()
tot wanneer kan je dat dan daar nog doorgeven dan???quote:Op maandag 27 februari 2006 12:08 schreef pluisje het volgende:
Mochten er mensen nu nog twijfelen, dan kunnen ze natuurlijk altijd los van de groep zelf nog op een later moment reserveren en betalen. Alleen even aangeven (voor het geval er die dag 2 groepen zijn) dat je bij deze groep wil
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:46 schreef Pandorah het volgende:
Ik zal iedereen zo even mailen met mijn rekeningnummer.......
Maar ik moet mijn bijdrage toch aan Rewimo overmaken?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:
......Van teigan, Beessie-Jen, Faat en ymme zie ik geen emailadres in hun profiel. Willen jullie dit even hier zetten of doormailen op pandorah72 at hotmail punt com?![]()
Ik was iets te snel toen bedacht ik net. Ik neem aan dat Rewimo je mailadres wel heeft, dus hoef ik hem niet hoor (en andere leuke info weet ik nu even niet zo snel te bedenken maar je weet het maar nooit met die Bonte Koe wat ze toesturen...)quote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Faat het volgende:
Maar ik moet mijn bijdrage toch aan Rewimo overmaken?
Of wil je evengoed mijn mailadres hebben voor andere info ofzo?
sjemmie_degekste@hotmail.comquote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook over. Gezellig als je meegaat!
[edit] Ahum, we zijn met zijn 14-en nu maar dat is geen probleem, ik bel even als ik van iedereen reactie heb gehad
.
Even voor de goede orde, wie er allemaal meegaan met de Chocoladeworkshop![]()
Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation, Troel, ymme, occy, Faat, teigan, Faithy (wil jij nog even reageren of je vooruit kan betalen? ),
Beessie-Jen, YPPY Fannetje miss_dynastie
Van teigan, Beessie-Jen, Faat en ymme zie ik geen emailadres in hun profiel. Willen jullie dit even hier zetten of doormailen op pandorah72 at hotmail punt com?
Oequote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee of ik Faats mailadres heb, maar wel d'r msn. Ik krijg haar wel![]()
Ik was het van plan dit weekend over te maken als ik alles binnen heb. Dus nee hoor, je hoeft niet voor te schieten voor Fannetje, komt goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:52 schreef Tackleberry het volgende:
Mocht er écht hoge (financiële) nood zijn, kan ik de betaling van Fannetje eventueel voorschieten...Het gemakkelijkste is natuurlijk wel als ze het gewoon zelf (op vrijdag) overmaakt.
Dat moet een Eftelingmeeting zijn geweest gok ik zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:50 schreef YPPY het volgende:
Da's lang geleden Tackleberry!
Nou niet op een Dieetclubmeetingquote:Wanneer zien we jou weer eens op een meet?
Ja dat zouden we wel een keer gaan doen met de 'schoonfamilie' zeg maar...quote:
Dat lag heel lang rond de 81 ŕ 82 kilo, toen ging het ineens richting de 88 (quote:En hoe gaat het met je gewicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |