abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 12:08:47 #126
43556 miss_dynastie
pi_35537870
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:
Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook over . Gezellig als je meegaat!
Da's geen probleem, ik mail je even voor je rekeningnummer, weet namelijk niet of je mijn mailadres nog hebt. Ik vind het ook leuk om weer eens mee te gaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 12:27:58 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35538334
Pandorah, bedankt voor het regelen

Geld staat op je rekening
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35538423
Da's snel Rewimo, dank .

En wat pluisje ook zegt: als je later bedenkt om mee te gaan dat kan ook maar heb je wel kans dat het vol is (zo zeiden ze het daar). Dus even doorgeven aan mij (want ik heb het op mijn naam gereserveerd want tja, om nou dieetclub van te maken, kijken ze je ook weer gek aan zoals in Emmen ) en zelf dan betalen .
pi_35538794
Zojuist 43 euro bijgeschreven op je giro, Pandorah!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35540943
Even een soort 'note to self': dit weekend zag ik bij een kookprogramma dat er in Schiedam een bakker zit die heel ouderwets brood maakt en dat schijnt verrukkelijk brood te zijn. Daar wilde ik graag ook 1 brood gaan halen als de kans er is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35542824
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:31 schreef Pandorah het volgende:
Da's snel Rewimo, dank .

En wat pluisje ook zegt: als je later bedenkt om mee te gaan dat kan ook maar heb je wel kans dat het vol is (zo zeiden ze het daar). Dus even doorgeven aan mij (want ik heb het op mijn naam gereserveerd want tja, om nou dieetclub van te maken, kijken ze je ook weer gek aan zoals in Emmen ) en zelf dan betalen .
Die mensen in het restaurant ook
Superslank mevrouwtje die ons verteld dat lijnen niets met lekker eten te maken heeft en op een geven moment volgens mij iets zei als zulke...uhm.... dames als jullie
pi_35543869
keer ervoor dat ik er was kreeg ik t ehoren dat ik wel af zou vallen van Jasmijnthee.... Ben nog steeds 15 kilo zwaarder dan toen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35544020
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:32 schreef teigan het volgende:
keer ervoor dat ik er was kreeg ik t ehoren dat ik wel af zou vallen van Jasmijnthee.... Ben nog steeds 15 kilo zwaarder dan toen
Ik denk dat zij dan veel jasmijnthee drinken
pi_35544041
Of alleen maar jasmijnthee
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 27 februari 2006 @ 16:18:56 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_35545335
hey dames.... ik denk dat jullie mij er toch beter af kunnen halen... bedenk net dat ik het sowiezo erg druk ga hebben de komende maanden (afstuderen, scriptie etc) en dat ik eigenlijk geen verplichtingen wil maken t.a.v. andere mensen, vind het heel lief van het voorschieten enzo, maar ben bang dat als ik me nu opgeef, dat ik uiteindelijk niet kan en dat vind ik zelf allemaal erg vervelend....

dus ik ga deze keer nog maar overslaan en als ik straks klaar ben met mijn opleiding ga ik zeker een keertje mee met een meet.... maja moet echt ff prioriteiten stellen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 17:01:29 #136
13151 crew  Rewimo
pi_35546778
Dan doen we gewoon een afstudeerchocoladeworkshopmeet

Jammer dat je niet mee kunt...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35549014
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:08 schreef pluisje het volgende:
Mochten er mensen nu nog twijfelen, dan kunnen ze natuurlijk altijd los van de groep zelf nog op een later moment reserveren en betalen. Alleen even aangeven (voor het geval er die dag 2 groepen zijn) dat je bij deze groep wil
tot wanneer kan je dat dan daar nog doorgeven dan???
  maandag 27 februari 2006 @ 18:18:42 #138
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_35549222
Dat ligt er natuurlijk aan wanneer die datum vol zit
pi_35559953
Misschien moet ik toch maar even doorgeven dat het van de Dieetclub is. We vallen altijd af na het eten van taart, misschien vallen we nog meer af na het eten van de vele chocola

Jammer dat je niet meekunt BJ! Je kan je altijd nog bedenken en kijken of je op het laatste moment nog meekan (en of er nog plek is) . En Riann, ik kan nog voorschieten als je meewilt en nu nog even geen geld hebt?
  maandag 27 februari 2006 @ 23:40:49 #140
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_35560955
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:46 schreef Pandorah het volgende:
Ik zal iedereen zo even mailen met mijn rekeningnummer.......
quote:
......Van teigan, Beessie-Jen, Faat en ymme zie ik geen emailadres in hun profiel. Willen jullie dit even hier zetten of doormailen op pandorah72 at hotmail punt com?
Maar ik moet mijn bijdrage toch aan Rewimo overmaken?

Of wil je evengoed mijn mailadres hebben voor andere info ofzo?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_35561129
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Faat het volgende:
Maar ik moet mijn bijdrage toch aan Rewimo overmaken?
Of wil je evengoed mijn mailadres hebben voor andere info ofzo?
Ik was iets te snel toen bedacht ik net. Ik neem aan dat Rewimo je mailadres wel heeft, dus hoef ik hem niet hoor (en andere leuke info weet ik nu even niet zo snel te bedenken maar je weet het maar nooit met die Bonte Koe wat ze toesturen...) .
pi_35565431
quote:

[..]

Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook over . Gezellig als je meegaat! [edit] Ahum, we zijn met zijn 14-en nu maar dat is geen probleem, ik bel even als ik van iedereen reactie heb gehad .

Even voor de goede orde, wie er allemaal meegaan met de Chocoladeworkshop
  • Isabeau,
  • Rewimo,
  • Pandorah,
  • Levitation,
  • Troel,
  • ymme,
  • occy,
  • Faat,
  • teigan,
  • Faithy (wil jij nog even reageren of je vooruit kan betalen? ),
  • Beessie-Jen,
  • YPPY
  • Fannetje
  • miss_dynastie

Van teigan, Beessie-Jen, Faat en ymme zie ik geen emailadres in hun profiel. Willen jullie dit even hier zetten of doormailen op pandorah72 at hotmail punt com?
  • sjemmie_degekste@hotmail.com (heel oud email-adres al)
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 februari 2006 @ 10:15:23 #143
    13151 crew  Rewimo
    pi_35566373
    Geen idee of ik Faats mailadres heb, maar wel d'r msn. Ik krijg haar wel
    pi_35567115
    Mocht er écht hoge (financiële) nood zijn, kan ik de betaling van Fannetje eventueel voorschieten... Het gemakkelijkste is natuurlijk wel als ze het gewoon zelf (op vrijdag) overmaakt.
    .
    pi_35579263
    Da's lang geleden Tackleberry! Wanneer zien we jou weer eens op een meet?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_35579362
    Ga mee bonbons maken joh En hoe gaat het met je gewicht?
      dinsdag 28 februari 2006 @ 19:36:24 #147
    4335 Faat
    Fokeiland O+
    pi_35583065
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 10:15 schreef Rewimo het volgende:
    Geen idee of ik Faats mailadres heb, maar wel d'r msn. Ik krijg haar wel
    Oe
    Was it so hard Achilles
    So very hard to die
    Thou knowest and I know not
    So much the happier I
    pi_35586319
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 10:52 schreef Tackleberry het volgende:
    Mocht er écht hoge (financiële) nood zijn, kan ik de betaling van Fannetje eventueel voorschieten... Het gemakkelijkste is natuurlijk wel als ze het gewoon zelf (op vrijdag) overmaakt.
    Ik was het van plan dit weekend over te maken als ik alles binnen heb. Dus nee hoor, je hoeft niet voor te schieten voor Fannetje, komt goed . Enne... Rewimo, YPPY, teigan, Levitation en miss_dynastie: bedankt voor het snelle betalen

Faithy, laat je nog even weten of je nu al kan betalen of dat ik het voorlopig even voorschiet voor je (ik kan nog 1 iemand voorschieten)?
    En Ymme, hotmail doet het weer dus ik heb je gemaild

[ Bericht 19% gewijzigd door Pandorah op 28-02-2006 21:54:25 ]
    pi_35597219
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 17:50 schreef YPPY het volgende:
    Da's lang geleden Tackleberry!
    Dat moet een Eftelingmeeting zijn geweest gok ik zo
    quote:
    Wanneer zien we jou weer eens op een meet?
    Nou niet op een Dieetclubmeeting
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Isabeau het volgende:
    Ga mee bonbons maken joh
    Ja dat zouden we wel een keer gaan doen met de 'schoonfamilie' zeg maar... Pas als er meer kerels meegaan, ga ik er over nadenken
    quote:
    En hoe gaat het met je gewicht?
    Dat lag heel lang rond de 81 ŕ 82 kilo, toen ging het ineens richting de 88 ( ) en nu (paar weken terug in ieder geval) weer 86. Gaan samenwonen is goed voor je gewicht...
    .
      woensdag 1 maart 2006 @ 13:48:18 #150
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35604480
    Ik moet helaas mijn aanmelding voor de workshop cancelen

Ik weet simpelweg op dit moment niet of ik nog wel kan komen en het er geld voor heb straks.
    Sorry
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')