Ja, maar dan is het misschien wel weer te bereizen voor mensen die nu afzeggen omdat ze het niet kunnen bereizen en misschien ook wel voor mensen die nu nog niet kunnen/willen betalenquote:Op maandag 27 februari 2006 07:49 schreef Isabeau het volgende:
Als het er max. 10 blijven ga ik liever naar Zutphen, dan wordt het niet aangevuld met andere mensen
Het definitieve aantal is nog niet doorgegeven, dus je kan nog gewoon mee neem ik aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt me heel leuk om mee te gaan, maar ik vind het zo moeilijk om te bepalen of ik dan wel kan, spreek nooit dingen zo ver van tevoren af![]()
Zou ik mee kunnen? Of kan het sowieso niet meer?
Volgens mij kun je nog bij Pandorah aanschuivenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:03 schreef ymme het volgende:
Wie moet ik nou betalen, als ik het geld heb?
Dat zou heel fijn zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nog bij Pandorah aanschuiven
Pandorah zou een mailtje sturen met haar bankgegevens. Misschien kun je haar even mailen?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben zometeen t/m vrijdagmiddag weg... als ik voor die tijd moet betalen gaat dat dus helaas niet lukken... of ik moet het binnen nu en een uur kunnen overmaken.
Rewimo (Isabeau, Faat) = 3 x 43 euro, totaal 129 euroquote:
Heb jij haar e-mailadres? In haar profiel staat een streepjequote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Pandorah zou een mailtje sturen met haar bankgegevens. Misschien kun je haar even mailen?
En als ik nu zou beslissen om mee te gaan, kan het dan nog wel? Het lijkt me namelijk erg leuk, maar het zijn van die dingen die er normaalgesproken nooit van komenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:46 schreef Pandorah het volgende:
miss_d: je kan altijd later beslissen om me te gaan maar dan heb je kans dat je workshop vol zit.
Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook overquote:Op maandag 27 februari 2006 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
En als ik nu zou beslissen om mee te gaan, kan het dan nog wel? Het lijkt me namelijk erg leuk, maar het zijn van die dingen die er normaalgesproken nooit van komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |