Ja, maar dan is het misschien wel weer te bereizen voor mensen die nu afzeggen omdat ze het niet kunnen bereizen en misschien ook wel voor mensen die nu nog niet kunnen/willen betalenquote:Op maandag 27 februari 2006 07:49 schreef Isabeau het volgende:
Als het er max. 10 blijven ga ik liever naar Zutphen, dan wordt het niet aangevuld met andere mensen
Het definitieve aantal is nog niet doorgegeven, dus je kan nog gewoon mee neem ik aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt me heel leuk om mee te gaan, maar ik vind het zo moeilijk om te bepalen of ik dan wel kan, spreek nooit dingen zo ver van tevoren af![]()
Zou ik mee kunnen? Of kan het sowieso niet meer?
Volgens mij kun je nog bij Pandorah aanschuivenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:03 schreef ymme het volgende:
Wie moet ik nou betalen, als ik het geld heb?
Dat zou heel fijn zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nog bij Pandorah aanschuiven
Pandorah zou een mailtje sturen met haar bankgegevens. Misschien kun je haar even mailen?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben zometeen t/m vrijdagmiddag weg... als ik voor die tijd moet betalen gaat dat dus helaas niet lukken... of ik moet het binnen nu en een uur kunnen overmaken.
Rewimo (Isabeau, Faat) = 3 x 43 euro, totaal 129 euroquote:
Heb jij haar e-mailadres? In haar profiel staat een streepjequote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Pandorah zou een mailtje sturen met haar bankgegevens. Misschien kun je haar even mailen?
En als ik nu zou beslissen om mee te gaan, kan het dan nog wel? Het lijkt me namelijk erg leuk, maar het zijn van die dingen die er normaalgesproken nooit van komenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:46 schreef Pandorah het volgende:
miss_d: je kan altijd later beslissen om me te gaan maar dan heb je kans dat je workshop vol zit.
Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook overquote:Op maandag 27 februari 2006 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
En als ik nu zou beslissen om mee te gaan, kan het dan nog wel? Het lijkt me namelijk erg leuk, maar het zijn van die dingen die er normaalgesproken nooit van komen![]()
Da's geen probleem, ik mail je even voor je rekeningnummer, weet namelijk niet of je mijn mailadres nog hebt. Ik vind het ook leuk om weer eens mee te gaanquote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:
Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook over. Gezellig als je meegaat!
![]()
Die mensen in het restaurant ookquote:Op maandag 27 februari 2006 12:31 schreef Pandorah het volgende:
Da's snel Rewimo, dank.
En wat pluisje ook zegt: als je later bedenkt om mee te gaan dat kan ook maar heb je wel kans dat het vol is (zo zeiden ze het daar). Dus even doorgeven aan mij (want ik heb het op mijn naam gereserveerd want tja, om nou dieetclub van te maken, kijken ze je ook weer gek aan zoals in Emmen) en zelf dan betalen
.
Ik denk dat zij dan veel jasmijnthee drinkenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:32 schreef teigan het volgende:
keer ervoor dat ik er was kreeg ik t ehoren dat ik wel af zou vallen van Jasmijnthee.... Ben nog steeds 15 kilo zwaarder dan toen![]()
tot wanneer kan je dat dan daar nog doorgeven dan???quote:Op maandag 27 februari 2006 12:08 schreef pluisje het volgende:
Mochten er mensen nu nog twijfelen, dan kunnen ze natuurlijk altijd los van de groep zelf nog op een later moment reserveren en betalen. Alleen even aangeven (voor het geval er die dag 2 groepen zijn) dat je bij deze groep wil
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:46 schreef Pandorah het volgende:
Ik zal iedereen zo even mailen met mijn rekeningnummer.......
Maar ik moet mijn bijdrage toch aan Rewimo overmaken?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:
......Van teigan, Beessie-Jen, Faat en ymme zie ik geen emailadres in hun profiel. Willen jullie dit even hier zetten of doormailen op pandorah72 at hotmail punt com?![]()
Ik was iets te snel toen bedacht ik net. Ik neem aan dat Rewimo je mailadres wel heeft, dus hoef ik hem niet hoor (en andere leuke info weet ik nu even niet zo snel te bedenken maar je weet het maar nooit met die Bonte Koe wat ze toesturen...)quote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Faat het volgende:
Maar ik moet mijn bijdrage toch aan Rewimo overmaken?
Of wil je evengoed mijn mailadres hebben voor andere info ofzo?
sjemmie_degekste@hotmail.comquote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook over. Gezellig als je meegaat!
[edit] Ahum, we zijn met zijn 14-en nu maar dat is geen probleem, ik bel even als ik van iedereen reactie heb gehad
.
Even voor de goede orde, wie er allemaal meegaan met de Chocoladeworkshop![]()
Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation, Troel, ymme, occy, Faat, teigan, Faithy (wil jij nog even reageren of je vooruit kan betalen? ),
Beessie-Jen, YPPY Fannetje miss_dynastie
Van teigan, Beessie-Jen, Faat en ymme zie ik geen emailadres in hun profiel. Willen jullie dit even hier zetten of doormailen op pandorah72 at hotmail punt com?
Oequote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee of ik Faats mailadres heb, maar wel d'r msn. Ik krijg haar wel![]()
Ik was het van plan dit weekend over te maken als ik alles binnen heb. Dus nee hoor, je hoeft niet voor te schieten voor Fannetje, komt goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:52 schreef Tackleberry het volgende:
Mocht er écht hoge (financiële) nood zijn, kan ik de betaling van Fannetje eventueel voorschieten...Het gemakkelijkste is natuurlijk wel als ze het gewoon zelf (op vrijdag) overmaakt.
Dat moet een Eftelingmeeting zijn geweest gok ik zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:50 schreef YPPY het volgende:
Da's lang geleden Tackleberry!
Nou niet op een Dieetclubmeetingquote:Wanneer zien we jou weer eens op een meet?
Ja dat zouden we wel een keer gaan doen met de 'schoonfamilie' zeg maar...quote:
Dat lag heel lang rond de 81 à 82 kilo, toen ging het ineens richting de 88 (quote:En hoe gaat het met je gewicht?
Je kunt toch tot 2 weken van te voren nog afmelden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:48 schreef Troel het volgende:
Ik moet helaas mijn aanmelding voor de workshop cancelen
Ik weet simpelweg op dit moment niet of ik nog wel kan komen en het er geld voor heb straks.
Sorry
Ik weet het, maar ik zie het op dit moment gewoon eventjes niet zitten. 't Is een lang verhaal, maar ik ben bang dat het er gewoon even niet in zitquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef Levitation het volgende:
Weet je het heel zeker Troel? Zoals Ymme al zegt: je kunt 't tot 2 weken te voren afzeggen. Kijk 't anders gewoon nog even aan. Het zou echt jammer zijn als je niet mee kunt gaan.![]()
Ja, daarom.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef YPPY het volgende:
Je kunt je altijd nog heraanmelden Troel, maar wel jammer dat je ws niet mee gaat.
De sauna staat in mijn agenda dus vergeten doe ik hem niet zo snelquote:Op maandag 6 maart 2006 16:28 schreef octopussy het volgende:
Dames, vergeten we niet dat we over minder dan 3 weken een saunameet hebben in Putten?
![]()
Pandorah, moet ik nu naar jou het geld over maken voor de chocoladeworkshop?
schopjequote:Op maandag 6 maart 2006 16:28 schreef octopussy het volgende:
Dames, vergeten we niet dat we over minder dan 3 weken een saunameet hebben in Putten?
![]()
Pandorah, moet ik nu naar jou het geld over maken voor de chocoladeworkshop?
Ik hoor Badmutsquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef Pandorah het volgende:
Hmmm... ik ga wel even navragen wat de dagschotel van die dag toevallig is als ik bel. Als ik het vette hap vind (en ik vind het snel vette hap) dan bestel ik gewoon de lunch en gaan we verantwoord in Putten ergens eten (hebben ze dat daar? ik ga es navragen bij een internetvriend die daar woont)....
eenschquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:51 schreef teigan het volgende:
ik denk ook dat ik een lunchbuffet handiger vind...
mij maakt het niet uit eigenlijk. Lijkt me allebei wel fijn.quote:Ennuh, een massage kan ik wel gebruiken, al die stress van de laatste tijd...
quote:
Laat je verwennen tussen 13 maart en 15 september 2006, van maandag t/m vrijdag.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Iets minder gezond als Optimel, maar bonbonbloc heeft nu exact dezelfde sauna actie van 13 maart t/m 15 september
http://www.bonbonbloc.nl/bonbonbloc/page?PagecRef=1
Cadeau gevenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:06 schreef octopussy het volgende:
shit dit is wel een mooie actie hoor voor een dieetclub meeting![]()
wat moet ik nou weer met 4 pakken bonbon-blocs![]()
Ik zeg niets, ik doe alleen even een stukje van je post dikgedruktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Iets minder gezond als Optimel, maar bonbonbloc heeft nu exact dezelfde sauna actie van 13 maart t/m 15 september
http://www.bonbonbloc.nl/bonbonbloc/page?PagecRef=1
Dan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Dat is correct Nederlands, doosJe moet de zin namelijk langer maken.
Iets minder gezond als Optimel is.
Iets minder gezond dan Optimel is.
Wat is het denk je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |