abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35516149
Keigaaf dat je meegaat Fannetje! Kun je meteen een rondleiding Schiedam verzorgen.

Jojo, ik dieet ook al tijden niet meer mee en ben nog steeds meeting bezoeker, je bent meetingganger van het eerste uur, gewoon smokkelen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 26 februari 2006 @ 18:02:04 #103
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_35516786
Zou ik zo durven Yppy, ware het niet dat ik geen idee heb hoe alles dan loopt. Als alles goed gaat hebben we hier dan nl. een ukkie van een paar weekjes en bovendien moet vriendlief ook rond die datum een week naar Amerika.

* Jojogirl gaat van de winter wel weer meedieeten en meeten
pi_35516876
Dan al moeder? Dat gaat snel! Dan kan ik me voorstellen dat je even overslaat. Met het 200ste topic hebben we weer een jubileum en een reden om chocolade te gaan maken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 26 februari 2006 @ 18:11:57 #105
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_35517086
Tja, eind mei ben ik toch echt alweer uitgerekend

En het 200e topic?! Dat duurt nog lichtjaren joh! Hopelijk hebben we de Dieetclub dan allemaal helemaal niet meer nodig. (houden we gewoon een reuniemeet)
pi_35521486
Eind mei alweer... jeetje, wat gaat dat snel Jojo! Maar daarna kan je je weer aanmelden om de zwangerschapskilootjes eraf te krijgen

En een rondleiding Schiedam? Ehm.. ik weet het station, de winkelstraat, de Albert Heijn, de snackbar, de McDonalds, de molens en het huis van m'n zus. Is dat een mooie rondleiding?
  zondag 26 februari 2006 @ 21:23:35 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_35523570
Tja Riann, je moet het zelf weten.

Het zou leuk zijn als je meegaat, maar ik snap ook wel dat het erg ver van te voren is.
Maar we moeten toch echt met meer dan 10 mensen overblijven hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35533845
Als het er max. 10 blijven ga ik liever naar Zutphen, dan wordt het niet aangevuld met andere mensen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 27 februari 2006 @ 09:07:06 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_35534401
quote:
Op maandag 27 februari 2006 07:49 schreef Isabeau het volgende:
Als het er max. 10 blijven ga ik liever naar Zutphen, dan wordt het niet aangevuld met andere mensen
Ja, maar dan is het misschien wel weer te bereizen voor mensen die nu afzeggen omdat ze het niet kunnen bereizen en misschien ook wel voor mensen die nu nog niet kunnen/willen betalen

Moeilijk moeilijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 09:07:22 #110
43556 miss_dynastie
pi_35534404
Het lijkt me heel leuk om mee te gaan, maar ik vind het zo moeilijk om te bepalen of ik dan wel kan, spreek nooit dingen zo ver van tevoren af
Zou ik mee kunnen? Of kan het sowieso niet meer?

[ Bericht 10% gewijzigd door miss_dynastie op 27-02-2006 09:17:15 ]
pi_35534484
Ik kan ook wel meteen betalen (sorry, dit weekend niet online geweest).
Als er nog voorgeschoten moet worden, kan ik ook wel even kijken of ik nog wat extra's kan missen.

Rewimo (Isabeau, Faat) = 3 x 43 euro, totaal 129 euro
YPPY 1 x 43 euro, totaal 172 euro
Troel 1 x 43 euro, totaal 215 euro (ik weet niet of ik meer kan missen)
teigan 1 x 43 euro, totaal 258 euro
Pandorah (BJ, nog iemand) = 3 x 43 euro, totaal 387 euro
Fannetje 1 x 43 euro, totaal 430 euro
Levitation 1 x 43 euro, totaal 473 euro

Ik vind het eigenlijk wel raar, zo ver vooruit betalen. Beetje vreemd dat ze daar niet flexibeler in zijn.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 27 februari 2006 @ 09:21:29 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_35534555
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt me heel leuk om mee te gaan, maar ik vind het zo moeilijk om te bepalen of ik dan wel kan, spreek nooit dingen zo ver van tevoren af
Zou ik mee kunnen? Of kan het sowieso niet meer?
Het definitieve aantal is nog niet doorgegeven, dus je kan nog gewoon mee neem ik aan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35535178
Wie moet ik nou betalen, als ik het geld heb?
pi_35535415
Ik ben zometeen t/m vrijdagmiddag weg... als ik voor die tijd moet betalen gaat dat dus helaas niet lukken... of ik moet het binnen nu en een uur kunnen overmaken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 10:27:16 #115
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35535622
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:03 schreef ymme het volgende:
Wie moet ik nou betalen, als ik het geld heb?
Volgens mij kun je nog bij Pandorah aanschuiven
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35535631
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Volgens mij kun je nog bij Pandorah aanschuiven
Dat zou heel fijn zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 10:27:55 #117
13151 crew  Rewimo
pi_35535634
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben zometeen t/m vrijdagmiddag weg... als ik voor die tijd moet betalen gaat dat dus helaas niet lukken... of ik moet het binnen nu en een uur kunnen overmaken.
Pandorah zou een mailtje sturen met haar bankgegevens. Misschien kun je haar even mailen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 10:28:40 #118
13151 crew  Rewimo
pi_35535650
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef ymme het volgende:
Dat zou heel fijn zijn.
Rewimo (Isabeau, Faat) = 3 x 43 euro, totaal 129 euro
YPPY 1 x 43 euro, totaal 172 euro
Troel 1 x 43 euro, totaal 215 euro (ik weet niet of ik meer kan missen)
teigan 1 x 43 euro, totaal 258 euro
Pandorah (BJ, ymme) = 3 x 43 euro, totaal 387 euro
Fannetje 1 x 43 euro, totaal 430 euro
Levitation 1 x 43 euro, totaal 473 euro
pi_35535672
En wat was het totaal bedrag? We zullen er toch al wel, bijna zijn met het bedrag.

Is wel heel veel
pi_35535851
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Pandorah zou een mailtje sturen met haar bankgegevens. Misschien kun je haar even mailen?
Heb jij haar e-mailadres? In haar profiel staat een streepje
pi_35536480
Ik ben nu dus weg... en ben niet meer op internet voor vrijdagmiddag.
Ik kan het geld dus op zn vroegst vrijdagmiddag overmaken. Via internetbankieren, dus dan heb je het wel meteen.
Pandorah, als je dit leest ---> marjol1980@hotmail.com
pi_35537350
Ik zal iedereen zo even mailen met mijn rekeningnummer.
Fannetje heb ik al gemaild dus ik zal even zien of ze nog reageert vandaag maar anders ga ik het geld vrijdag overmaken naar die workshop. Zo te zien zijn we nu nog steeds met 13 mensen (als Faithy nog meegaat). Dus helaas Isa, Zutphen is dan geen mogelijkheid.

Levitation: ik vond het ook gek dat we het zo snel moesten overmaken wat ik ook gezegd heb. Ze wilde niet eens meegaan in een voorstel van mij (om voor 1 mei te betalen) dus ze zijn daar vrij star (of degene die ik aan de lijn had was star). Ik kan wel begrijpen dat ze hun workshop vol willen hebben als mensen op het laatste moment niet komen maar goed, wij reserveren het wel ver van te voren. Maar goed, ik ga zowiezo nog eens bellen om wellicht het juiste aantal door te geven en of de betaaltermijn wat verlengd kan worden (en anders reserveren we opnieuw ).

miss_d: je kan altijd later beslissen om me te gaan maar dan heb je kans dat je workshop vol zit.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 11:51:01 #123
43556 miss_dynastie
pi_35537467
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:46 schreef Pandorah het volgende:
miss_d: je kan altijd later beslissen om me te gaan maar dan heb je kans dat je workshop vol zit.
En als ik nu zou beslissen om mee te gaan, kan het dan nog wel? Het lijkt me namelijk erg leuk, maar het zijn van die dingen die er normaalgesproken nooit van komen
pi_35537686
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
En als ik nu zou beslissen om mee te gaan, kan het dan nog wel? Het lijkt me namelijk erg leuk, maar het zijn van die dingen die er normaalgesproken nooit van komen
Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook over . Gezellig als je meegaat! [edit] Ahum, we zijn met zijn 14-en nu maar dat is geen probleem, ik bel even als ik van iedereen reactie heb gehad .

Even voor de goede orde, wie er allemaal meegaan met de Chocoladeworkshop
  • Isabeau,
  • Rewimo,
  • Pandorah,
  • Levitation,
  • Troel,
  • ymme,
  • occy,
  • Faat,
  • teigan,
  • Faithy (wil jij nog even reageren of je vooruit kan betalen? ),
  • Beessie-Jen,
  • YPPY
  • Fannetje
  • miss_dynastie

Van teigan, Beessie-Jen, Faat en ymme zie ik geen emailadres in hun profiel. Willen jullie dit even hier zetten of doormailen op pandorah72 at hotmail punt com?

[ Bericht 7% gewijzigd door Pandorah op 27-02-2006 12:31:04 ]
  •   maandag 27 februari 2006 @ 12:08:10 #125
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
    pi_35537855
    Mochten er mensen nu nog twijfelen, dan kunnen ze natuurlijk altijd los van de groep zelf nog op een later moment reserveren en betalen. Alleen even aangeven (voor het geval er die dag 2 groepen zijn) dat je bij deze groep wil
      † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 12:08:47 #126
    43556 miss_dynastie
    pi_35537870
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:
    Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook over . Gezellig als je meegaat!
    Da's geen probleem, ik mail je even voor je rekeningnummer, weet namelijk niet of je mijn mailadres nog hebt. Ik vind het ook leuk om weer eens mee te gaan
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 12:27:58 #127
    13151 crew  Rewimo
    pi_35538334
    Pandorah, bedankt voor het regelen

Geld staat op je rekening
    pi_35538423
    Da's snel Rewimo, dank .

En wat pluisje ook zegt: als je later bedenkt om mee te gaan dat kan ook maar heb je wel kans dat het vol is (zo zeiden ze het daar). Dus even doorgeven aan mij (want ik heb het op mijn naam gereserveerd want tja, om nou dieetclub van te maken, kijken ze je ook weer gek aan zoals in Emmen ) en zelf dan betalen .
    pi_35538794
    Zojuist 43 euro bijgeschreven op je giro, Pandorah!
    ***Levi was here***
    pi_35540943
    Even een soort 'note to self': dit weekend zag ik bij een kookprogramma dat er in Schiedam een bakker zit die heel ouderwets brood maakt en dat schijnt verrukkelijk brood te zijn. Daar wilde ik graag ook 1 brood gaan halen als de kans er is
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_35542824
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 12:31 schreef Pandorah het volgende:
    Da's snel Rewimo, dank .

En wat pluisje ook zegt: als je later bedenkt om mee te gaan dat kan ook maar heb je wel kans dat het vol is (zo zeiden ze het daar). Dus even doorgeven aan mij (want ik heb het op mijn naam gereserveerd want tja, om nou dieetclub van te maken, kijken ze je ook weer gek aan zoals in Emmen ) en zelf dan betalen .
    Die mensen in het restaurant ook
    Superslank mevrouwtje die ons verteld dat lijnen niets met lekker eten te maken heeft en op een geven moment volgens mij iets zei als zulke...uhm.... dames als jullie
    pi_35543869
    keer ervoor dat ik er was kreeg ik t ehoren dat ik wel af zou vallen van Jasmijnthee.... Ben nog steeds 15 kilo zwaarder dan toen
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_35544020
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 15:32 schreef teigan het volgende:
    keer ervoor dat ik er was kreeg ik t ehoren dat ik wel af zou vallen van Jasmijnthee.... Ben nog steeds 15 kilo zwaarder dan toen
    Ik denk dat zij dan veel jasmijnthee drinken
    pi_35544041
    Of alleen maar jasmijnthee
      maandag 27 februari 2006 @ 16:18:56 #135
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35545335
    hey dames.... ik denk dat jullie mij er toch beter af kunnen halen... bedenk net dat ik het sowiezo erg druk ga hebben de komende maanden (afstuderen, scriptie etc) en dat ik eigenlijk geen verplichtingen wil maken t.a.v. andere mensen, vind het heel lief van het voorschieten enzo, maar ben bang dat als ik me nu opgeef, dat ik uiteindelijk niet kan en dat vind ik zelf allemaal erg vervelend....

dus ik ga deze keer nog maar overslaan en als ik straks klaar ben met mijn opleiding ga ik zeker een keertje mee met een meet.... maja moet echt ff prioriteiten stellen.
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 februari 2006 @ 17:01:29 #136
    13151 crew  Rewimo
    pi_35546778
    Dan doen we gewoon een afstudeerchocoladeworkshopmeet

Jammer dat je niet mee kunt...
    pi_35549014
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 12:08 schreef pluisje het volgende:
    Mochten er mensen nu nog twijfelen, dan kunnen ze natuurlijk altijd los van de groep zelf nog op een later moment reserveren en betalen. Alleen even aangeven (voor het geval er die dag 2 groepen zijn) dat je bij deze groep wil
    tot wanneer kan je dat dan daar nog doorgeven dan???
      maandag 27 februari 2006 @ 18:18:42 #138
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
    pi_35549222
    Dat ligt er natuurlijk aan wanneer die datum vol zit
    pi_35559953
    Misschien moet ik toch maar even doorgeven dat het van de Dieetclub is. We vallen altijd af na het eten van taart, misschien vallen we nog meer af na het eten van de vele chocola

Jammer dat je niet meekunt BJ! Je kan je altijd nog bedenken en kijken of je op het laatste moment nog meekan (en of er nog plek is) . En Riann, ik kan nog voorschieten als je meewilt en nu nog even geen geld hebt?
      maandag 27 februari 2006 @ 23:40:49 #140
    4335 Faat
    Fokeiland O+
    pi_35560955
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 11:46 schreef Pandorah het volgende:
    Ik zal iedereen zo even mailen met mijn rekeningnummer.......
    quote:
    ......Van teigan, Beessie-Jen, Faat en ymme zie ik geen emailadres in hun profiel. Willen jullie dit even hier zetten of doormailen op pandorah72 at hotmail punt com?
    Maar ik moet mijn bijdrage toch aan Rewimo overmaken?

Of wil je evengoed mijn mailadres hebben voor andere info ofzo?
    Was it so hard Achilles
    So very hard to die
    Thou knowest and I know not
    So much the happier I
    pi_35561129
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Faat het volgende:
    Maar ik moet mijn bijdrage toch aan Rewimo overmaken?
    Of wil je evengoed mijn mailadres hebben voor andere info ofzo?
    Ik was iets te snel toen bedacht ik net. Ik neem aan dat Rewimo je mailadres wel heeft, dus hoef ik hem niet hoor (en andere leuke info weet ik nu even niet zo snel te bedenken maar je weet het maar nooit met die Bonte Koe wat ze toesturen...) .
    pi_35565431
    quote:

[..]

Volgens mij zijn we dan met zijn 13-en en dat getal had ik daar al doorgegeven. Maar dan moet je wel gelijk betalen (daar gaat die hele discussie hier ook over . Gezellig als je meegaat! [edit] Ahum, we zijn met zijn 14-en nu maar dat is geen probleem, ik bel even als ik van iedereen reactie heb gehad .

Even voor de goede orde, wie er allemaal meegaan met de Chocoladeworkshop
  • Isabeau,
  • Rewimo,
  • Pandorah,
  • Levitation,
  • Troel,
  • ymme,
  • occy,
  • Faat,
  • teigan,
  • Faithy (wil jij nog even reageren of je vooruit kan betalen? ),
  • Beessie-Jen,
  • YPPY
  • Fannetje
  • miss_dynastie

Van teigan, Beessie-Jen, Faat en ymme zie ik geen emailadres in hun profiel. Willen jullie dit even hier zetten of doormailen op pandorah72 at hotmail punt com?
  • sjemmie_degekste@hotmail.com (heel oud email-adres al)
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 februari 2006 @ 10:15:23 #143
    13151 crew  Rewimo
    pi_35566373
    Geen idee of ik Faats mailadres heb, maar wel d'r msn. Ik krijg haar wel
    pi_35567115
    Mocht er écht hoge (financiële) nood zijn, kan ik de betaling van Fannetje eventueel voorschieten... Het gemakkelijkste is natuurlijk wel als ze het gewoon zelf (op vrijdag) overmaakt.
    .
    pi_35579263
    Da's lang geleden Tackleberry! Wanneer zien we jou weer eens op een meet?
    *OUD heilige*
    pi_35579362
    Ga mee bonbons maken joh En hoe gaat het met je gewicht?
      dinsdag 28 februari 2006 @ 19:36:24 #147
    4335 Faat
    Fokeiland O+
    pi_35583065
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 10:15 schreef Rewimo het volgende:
    Geen idee of ik Faats mailadres heb, maar wel d'r msn. Ik krijg haar wel
    Oe
    Was it so hard Achilles
    So very hard to die
    Thou knowest and I know not
    So much the happier I
    pi_35586319
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 10:52 schreef Tackleberry het volgende:
    Mocht er écht hoge (financiële) nood zijn, kan ik de betaling van Fannetje eventueel voorschieten... Het gemakkelijkste is natuurlijk wel als ze het gewoon zelf (op vrijdag) overmaakt.
    Ik was het van plan dit weekend over te maken als ik alles binnen heb. Dus nee hoor, je hoeft niet voor te schieten voor Fannetje, komt goed . Enne... Rewimo, YPPY, teigan, Levitation en miss_dynastie: bedankt voor het snelle betalen

Faithy, laat je nog even weten of je nu al kan betalen of dat ik het voorlopig even voorschiet voor je (ik kan nog 1 iemand voorschieten)?
    En Ymme, hotmail doet het weer dus ik heb je gemaild

[ Bericht 19% gewijzigd door Pandorah op 28-02-2006 21:54:25 ]
    pi_35597219
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 17:50 schreef YPPY het volgende:
    Da's lang geleden Tackleberry!
    Dat moet een Eftelingmeeting zijn geweest gok ik zo
    quote:
    Wanneer zien we jou weer eens op een meet?
    Nou niet op een Dieetclubmeeting
    quote:
    Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Isabeau het volgende:
    Ga mee bonbons maken joh
    Ja dat zouden we wel een keer gaan doen met de 'schoonfamilie' zeg maar... Pas als er meer kerels meegaan, ga ik er over nadenken
    quote:
    En hoe gaat het met je gewicht?
    Dat lag heel lang rond de 81 à 82 kilo, toen ging het ineens richting de 88 ( ) en nu (paar weken terug in ieder geval) weer 86. Gaan samenwonen is goed voor je gewicht...
    .
      woensdag 1 maart 2006 @ 13:48:18 #150
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35604480
    Ik moet helaas mijn aanmelding voor de workshop cancelen

Ik weet simpelweg op dit moment niet of ik nog wel kan komen en het er geld voor heb straks.
    Sorry
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35604705
    quote:
    Op woensdag 1 maart 2006 13:48 schreef Troel het volgende:
    Ik moet helaas mijn aanmelding voor de workshop cancelen

Ik weet simpelweg op dit moment niet of ik nog wel kan komen en het er geld voor heb straks.
    Sorry
    Je kunt toch tot 2 weken van te voren nog afmelden.
    Ik zou het jammer vinden als je niet mee gaat!
      woensdag 1 maart 2006 @ 14:07:34 #152
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_35605148
    Weet je het heel zeker Troel? Zoals Ymme al zegt: je kunt 't tot 2 weken te voren afzeggen. Kijk 't anders gewoon nog even aan. Het zou echt jammer zijn als je niet mee kunt gaan.
    ***Levi was here***
      woensdag 1 maart 2006 @ 14:11:40 #153
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35605294
    quote:
    Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef Levitation het volgende:
    Weet je het heel zeker Troel? Zoals Ymme al zegt: je kunt 't tot 2 weken te voren afzeggen. Kijk 't anders gewoon nog even aan. Het zou echt jammer zijn als je niet mee kunt gaan.
    Ik weet het, maar ik zie het op dit moment gewoon eventjes niet zitten. 't Is een lang verhaal, maar ik ben bang dat het er gewoon even niet in zit
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 1 maart 2006 @ 14:15:24 #154
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_35605408
    Jammer Troel
    Zucht, wie moet ons nu een goede zeeleeuw-immitatie geven?

Edit:
    Dikke knuffel voor Troel

[ Bericht 23% gewijzigd door Levitation op 01-03-2006 14:21:24 ]
    ***Levi was here***
    pi_35605606
    Troel, jammer joh...

Het klinkt inderdaad wel alsof er iets mis in... Sterkte ermee..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 maart 2006 @ 14:51:00 #156
    13151 crew  Rewimo
    pi_35606718
    Troel, wat vervelend
    pi_35609155
    Knuffel voor Troel.

Misschien zie je het over een paar maanden wel weer zonniger in
    pi_35610360
    Troel: jammer joh, dat je niet meegaat. Misschien gaat het straks wel beter en voor nu een knuffel .
      woensdag 1 maart 2006 @ 16:33:30 #159
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_35610905
    Je kunt je altijd nog heraanmelden Troel, maar wel jammer dat je ws niet mee gaat.
    *OUD heilige*
    pi_35613318
    Troel, ik weet dan wel niet wat er aan de hand is.
    Maar heel veel sterkte ermee
    En ik hoop dat je je nog gaat bedenken tegen die tijd.
      woensdag 1 maart 2006 @ 17:54:15 #161
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35613513
    quote:
    Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef YPPY het volgende:
    Je kunt je altijd nog heraanmelden Troel, maar wel jammer dat je ws niet mee gaat.
    Ja, daarom.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35661645
    ... of ik kan altijd nog voor je voorschieten Troel als je dat wilt. Het geld kunnen we altijd terugkrijgen als ik voor je twee weken van te voren opzeg...

Anyway: ik ga morgen even doorgeven dat we tot nu toe met zijn 12-en zijn en dat ik geld morgen gelijk overmaak .
    pi_35676812
    Ik heb het geld naar je overgemaakt Pandorah Maar dat wist je al

Mijn zus was overigens erg jaloers, die woont er zo'n beetje om de hoek en die wil al heel lang zo'n workshop gaan volgen. Maar ik heb gezegd dat ze zich hier eerst moet aanmelden
    pi_35688088
    Fannetje: Ik zag het al aan de overschrijvingen dat je het geld had overgemaakt. Dank

Allen: het geld is overgemaakt dus kom maar op met die workshop !
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 19:17:08 #165
    13151 crew  Rewimo
    pi_35688327
    Yiehaa Sjokolaaaaaaaaaa
    pi_35777173
    Ik was dit weekend op de markt, en daar stond ook een kraampje van een bonbonatelier...

En je mocht een stukje proeven...

HEERLIJK!!!!!
    pi_35777906
    Dames, vergeten we niet dat we over minder dan 3 weken een saunameet hebben in Putten?

Pandorah, moet ik nu naar jou het geld over maken voor de chocoladeworkshop?
    pi_35779295
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:28 schreef octopussy het volgende:
    Dames, vergeten we niet dat we over minder dan 3 weken een saunameet hebben in Putten?

De sauna staat in mijn agenda dus vergeten doe ik hem niet zo snel .
    En het geld moet je inderdaad naar mij toe overmaken. Ik wist dat je op vakantie was en dat je daarom niet zo snel kon reageren. Dus als je het nu wilt overmaken graag, ik heb je een mailtje daarover gestuurd. Als het nu niet lukt, laat het me dan even weten .
    pi_35779465
    Die sauna vergeet ik niet hoor, dat geld ligt al apart
    pi_35794549
    De sauna vergeet ik ook niet hoor, hoe duur wordt het eigenlijk?? Ik moet maar eens gaan vissen wanneer oma haar verjaardag viert...
    pi_36091326
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:28 schreef octopussy het volgende:

schopje

omdat het volgende week zaterdag al is

Faithy, gaan we weer samen rijden? Rij ik dan met jou mee of rij jij met mij mee. Ik heb helaas nog geen motor ter beschikking maar maandag misschien wel mijn A'tje.
    pi_36093627
    Ik was eigenlijk wel benieuwd of Faithy na de meet doorrijdt naar Groningen
    pi_36095817
    Hm, daar ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar...

Isabeau en freecell, treinen wij samen op?
    pi_36096025
    Ja, lijkt me wel zo leuk
    pi_36096402
    En als het goed is, heb ik volgende week de auto vast weer heel terug. Dus dan kan ik wel een paar mensen van een station plukken
    pi_36096465
    Graag, Pandorah. We staan sowieso al met z'n drieën op station Putten
    pi_36096569
    3 mensen passen vast wel in de auto.
    Moeten we van de week wel een tijd gaan afspreken
    pi_36096704
    Hoe laat worden we in de sauna verwacht?
    pi_36097039
    Euh.... dat weet ik eik niet meer (hersens als vergiet ) ... denk zo rond 11.00? Ik ga het van het weekend / maandag wel even bellen en daar gelijk navragen... misschien dat er meer vragen zijn, dan kan ik die gelijk meenemen.
    pi_36097108
    En moeten we al van te voren opgeven of we de hydrojetmassage willen of de zonnebank?

En het eten, we hebben dus een lunchbuffet, maar het kon toch ook 's avonds?
    Ik weet niet wat de voorkeur van de anderen is (maar ik zal bij een lunchbuffet erg weinig eten denk ik, omdat het anders niet echt prettig meer is in de sauna)
    pi_36097225
    O ja, dat vraag ik gelijk ook. En voor het geval dat we het gelijk moeten doorgeven waar gaat de voorkeur naar uit? Enne, ik had opgeven voor lunch maar we kunnen ook avondeten doen. Maakt mij niet uit, dan eet ik wel wat simpels en lichts tussen de middag.
    Ik ga morgen even bellen (als mijn foon op werk weer doet) want ik voel me toch een vergiet...
    pi_36097257
    Ik heb zelf liever avondeten en ik ben wel toe aan een zonnebankje
    pi_36097491
    Mooi, ik ben ook toe aan wat hitte dus is een zonnebankje en prima idee...
    Eten maakt mij niet uit. Bij avondeten krijg je de dagschotel staat op de bon, zal vast wel te eten zijn
    pi_36097992
    Hmm. Ik hoorde iemand een keer zeggen dat ze als maaltijd bij het arrangement stamppot met spek en worst had gehad en ik weet niet of ik wel zin heb in het risico op een vette hap (waarom hebben ze geen lunchbuffet 's avonds D )

Nou ja, lunch mag ook wel (kan je zelf tenminste lekker veel fruit oid opscheppen). Ik laat het wel aan jullie over
    pi_36099520
    Hmmm... ik ga wel even navragen wat de dagschotel van die dag toevallig is als ik bel. Als ik het vette hap vind (en ik vind het snel vette hap ) dan bestel ik gewoon de lunch en gaan we verantwoord in Putten ergens eten (hebben ze dat daar? ik ga es navragen bij een internetvriend die daar woont)....
    pi_36107637
    Alleen salade's zonder kaassoorten/spekjes etc. en gegrild vlees of vis/kip durf ik te eten in restaurants Koks zijn mijns inziens veel te dol op roomboter. Daar gaat hun eten ongelofelijk lekker van smaken, maar ik ben er niet blij mee.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 09:20:52 #187
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_36108184
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef Pandorah het volgende:
    Hmmm... ik ga wel even navragen wat de dagschotel van die dag toevallig is als ik bel. Als ik het vette hap vind (en ik vind het snel vette hap ) dan bestel ik gewoon de lunch en gaan we verantwoord in Putten ergens eten (hebben ze dat daar? ik ga es navragen bij een internetvriend die daar woont)....
    Ik hoor Badmuts
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 maart 2006 @ 09:22:45 #188
    13151 crew  Rewimo
    pi_36108233
    Er zit een goeie Chinees in Putten

En een heeeeeeeeeeeeele lekkere gebakszaak
      vrijdag 17 maart 2006 @ 09:38:26 #189
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_36108550
    Wat klinkt het allemaal weer leuk. Als jullie over een klein jaartje weer gaan, ben ik weer van de partij.
    *OUD heilige*
    pi_36109139
    Volgende week

Als avondeten gewoon warm eten is, ga ik eigelijk voor lunchbuffet. Daarbij ga ik ook voor de watermassagedinges, ook al zegt Isabeau dat ik wel een zonnebankje kan gebruiken . Als ik onder een zonnebank ga, krijg ik aan het eind van de avond altijd behoorlijke koorts. En verder word ik toch niet bruin
    Ik lig liever in de zomer in de zon, ook al zieik er dan aan het einde van een dat zo uit:
    pi_36109218
    Geel met rode wangen?
    pi_36110261
    ik denk ook dat ik een lunchbuffet handiger vind...

Ennuh, een massage kan ik wel gebruiken, al die stress van de laatste tijd...
    pi_36118007
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 10:51 schreef teigan het volgende:
    ik denk ook dat ik een lunchbuffet handiger vind...
    eensch
    quote:
    Ennuh, een massage kan ik wel gebruiken, al die stress van de laatste tijd...
    mij maakt het niet uit eigenlijk. Lijkt me allebei wel fijn.
    pi_36121956
    ik heb zo'n vermoeden dat Faithy niet naar Groningen gaat..
    Of er moet na de gequote post wat veranderd zijn:
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:

het is uit
    pi_36140434
    Iets minder gezond als Optimel, maar bonbonbloc heeft nu exact dezelfde sauna actie van 13 maart t/m 15 september

http://www.bonbonbloc.nl/bonbonbloc/page?PagecRef=1
      zaterdag 18 maart 2006 @ 13:16:37 #196
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_36140485
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:
    Iets minder gezond als Optimel, maar bonbonbloc heeft nu exact dezelfde sauna actie van 13 maart t/m 15 september

Laat je verwennen tussen 13 maart en 15 september 2006, van maandag t/m vrijdag.

Maar niet in het weekend dus
    Juist tegen die tijd durf ik misschien ook wel naar de sauna
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_36140517
    Er is ook nog een zomervakantie die misschien voor sommigen van ons overlapt
    pi_36141643
    shit dit is wel een mooie actie hoor voor een dieetclub meeting

wat moet ik nou weer met 4 pakken bonbon-blocs
    pi_36141846
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 14:06 schreef octopussy het volgende:
    shit dit is wel een mooie actie hoor voor een dieetclub meeting

wat moet ik nou weer met 4 pakken bonbon-blocs
    Cadeau geven
    pi_36141925
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:

Ik zeg niets, ik doe alleen even een stukje van je post dikgedrukt
    Maar wel verleidelijk van bonbonbloc.
    pi_36142144
    Dat is correct Nederlands, doos Je moet de zin namelijk langer maken.

Iets minder gezond als Optimel is.
    Iets minder gezond dan Optimel is.

Wat is het denk je
    pi_36142543
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 14:29 schreef Isabeau het volgende:
    Dat is correct Nederlands, doos Je moet de zin namelijk langer maken.

Iets minder gezond als Optimel is.
    Iets minder gezond dan Optimel is.

Wat is het denk je
    Dan.
    Bij een vergelijking waarbij beide dingen gelijk zijn ( dus net zo gezond als optimel) is het ALS.
    Bij een vergelijking waarbij de vergeleken dingen verschillend zijn, is het "dan". Dus: iets minder gezond dan optimel.

Het is sowieso al "minder dan" en NOOIT "minder als".
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')