Ik-durf-het-niet-te-zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zegt af?
Of begrijp ik gewoon geen gronings?![]()
Als je gaat winkelen kun je toch even met je gezelschap binnenvallen? Al is het maar voor tien minuutjes.quote:
Jij komt! Als je niet komt zoek ik snachts een PC op en zet je op zwartquote:
En dan zeker weer vier jaar aan moeten horen dat paars er zo'n zooitje van gemaakt heeft... 't is wel goed met je...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij komt! Als je niet komt zoek ik snachts een PC op en zet je op zwart.
Agossiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:
ah, nou, feest
het is uit
kan ik van iemand een lift krijgen naar Grunn'n, anders doe ik ook mee aan het grote afzeggen en ga ik me hier in Den Haag bezatten?
WIl je het echt weten?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je gaat winkelen kun je toch even met je gezelschap binnenvallen? Al is het maar voor tien minuutjes.
Het is niet dat we bepaald een besloten bijeenkomst houden.![]()
Bovendien: je weet al tijden dat er een meet is en nu komt er plots 'shoppen' in Groningen tussen...![]()
You don't darequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij komt! Als je niet komt zoek ik snachts een PC op en zet je op zwart.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:
ah, nou, feest
het is uit
kan ik van iemand een lift krijgen naar Grunn'n, anders doe ik ook mee aan het grote afzeggen en ga ik me hier in Den Haag bezatten?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
WIl je het echt weten?
Ik dacht dat het vorige week was![]()
Ik wou echt komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stond je in De Drie te wachten?
*suprise*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:
ah, nou, feest
het is uit
Ik heb dat van het begin af voorspeld!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:
ah, nou, feest
het is uit
Ik moest al meteen aan jouw woorden denken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik heb dat van het begin af voorspeld!
Zet mij maar op zeker!
YEP!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik moest al meteen aan jouw woorden denken..
Ging zij nou al je bier betalen?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zet mij maar op zeker!
dan kom ik ook zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zet mij maar op zeker!
Ik heb niet de indruk dat U het werkwoord komen in al zijn betekenissen kunt vervoegen.quote:
Wat ze is weet ik niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
Ze is god niet...
gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
Ze is god niet...
Het is geel en het is vaak vertraagd en komt ook in Groningen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:
ah, nou, feest
het is uit
Het is al zo koud!quote:
Je herkent die fokliefde zo hehquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef nietzman het volgende:
Is dit nou die zogenaamde liefde die ik hier voel?
Welquote:
Jij komt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga zaterdag wel even bellen hoe ik het allemaal ga regelen. Komt vast goed(eten hoeft geen rekening mee te worden gehouden)
Rond die tijd zijn WIJ er ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef RealZeus het volgende:
Waarom krijg ik het idee dat het Grote Afzeggen zojuist begonnen is.![]()
Nou???![]()
*RealZeus komt nog steeds maar nog steeds pas na 20.30u.![]()
De kans is extreem groot dat ik gewoon kom. Alleen eten is een probleem, ik kom dus wat later. Komt wel goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:35 schreef nikky het volgende:
Jij komt!
Als er mensen gaan afzeggen waarvan die moeten komen dan kom ik ook niet meer!
Ik ben ook later want ik moet eerst werkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De kans is extreem groot dat ik gewoon kom. Alleen eten is een probleem, ik kom dus wat later. Komt wel goed![]()
Ah we gaan in de avond van je zwaar verdiende centjes feestenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:42 schreef nikky het volgende:
Ik ben ook later want ik moet eerst werken
Helaas. Ik heb de huur van de voordeur nog niet betaaldquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah we gaan in de avond van je zwaar verdiende centjes feestenDoe mij maar zo’n parasol drankje
Aaaaaaarrggggghquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:57 schreef nikky het volgende:
Helaas. Ik heb de huur van de voordeur nog niet betaald
Ik trek mijn doorkijkbloesje en kort rokje wel even aan danquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Aaaaaaarrgggggh
Nou ja er zit dus niks anders op dan de barman te versieren voor een fikse korting![]()
Wie huurt er nou een huis in onderdelen,huur dan een compleet pand.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb de huur van de voordeur nog niet betaald
Gewoon komenquote:
Voor ff paar uurtjes daar is het net ff te ver heen en weer rijden.. ( ruim 2,5 uur enkele ritquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |