Nee, bij meetings is het de bedoeling dat niemand weet waar we nu eigenlijk heengaan en dat we daarna bij 5 restaurants aankloppen omdat het overal vol is, waarna 10 man het toch te duur vinden en dan gaan "eten" bij de mac.quote:
Ik ben er in mijn hele leven 1 avondje geweest, ik ben nou ook niet echt een kennerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:42 schreef Faithy het volgende:
hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik Groningen niet ken?
geregeld, kan hij een beetje koken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:53 schreef Faithy het volgende:
dan ben ik er meer geweest
alleen nooit verder gekomen dan Tim's huis
Eerste kamer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
mac?
We hebben de vorige keer ook ergens gegeten, geen idee hoe het heet maar het was niet duur en wel redelijk lekker.
Dat is een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.quote:
Ik kom sowieso NIET eten, maar als je gaat eten doe je dat toch niet bij Napoliquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:20 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik ken de Eerste Kamer niet, maar ik dacht zelf gelijk aan Napoli. Kenners? Geïnteresseerden?
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kom sowieso NIET eten, maar als je gaat eten doe je dat toch niet bij Napoli
Tja, Napoli is een pizzeria. En daar kun je pizza's eten. Dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kom sowieso NIET eten, maar als je gaat eten doe je dat toch niet bij Napoli
Omdat ik op dat moment nog geen tijd heb... Ik ben 's avonds waarschijnlijk wel in de stad... Dus dan ga ik misschien wel even langshuppelen als ik een beetje weet waar jullie uithangen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:58 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Waarom niet dan?
En ik was eigenlijk ook niet van plan om mee te eten, maar ik ben er nog niet zeker over.
Ik bedoelde uiteraard, waarom zou je niet bij Napoli etenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Omdat ik op dat moment nog geen tijd heb... Ik ben 's avonds waarschijnlijk wel in de stad... Dus dan ga ik misschien wel even langshuppelen als ik een beetje weet waar jullie uithangen...
Kamer in De Doelen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef Minkeltje het volgende:
Ik zal er zijn , weet nog niet hoelaat![]()
kan echter om 14:00u al mn kamer op dus als er niemand is ga ik lekker tv kijken ofzoow
Je zegt af?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:18 schreef Renesite het volgende:
Andere plannen zaterdag, vooral ff met een aantal shoppuh![]()
![]()
Ik knijp een oogje toe als ik langs de 3 loop![]()
(NAPOLI IS TOF)
Ik-durf-het-niet-te-zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zegt af?
Of begrijp ik gewoon geen gronings?![]()
Als je gaat winkelen kun je toch even met je gezelschap binnenvallen? Al is het maar voor tien minuutjes.quote:
Jij komt! Als je niet komt zoek ik snachts een PC op en zet je op zwartquote:
En dan zeker weer vier jaar aan moeten horen dat paars er zo'n zooitje van gemaakt heeft... 't is wel goed met je...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij komt! Als je niet komt zoek ik snachts een PC op en zet je op zwart.
Agossiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:
ah, nou, feest
het is uit
kan ik van iemand een lift krijgen naar Grunn'n, anders doe ik ook mee aan het grote afzeggen en ga ik me hier in Den Haag bezatten?
WIl je het echt weten?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je gaat winkelen kun je toch even met je gezelschap binnenvallen? Al is het maar voor tien minuutjes.
Het is niet dat we bepaald een besloten bijeenkomst houden.![]()
Bovendien: je weet al tijden dat er een meet is en nu komt er plots 'shoppen' in Groningen tussen...![]()
You don't darequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij komt! Als je niet komt zoek ik snachts een PC op en zet je op zwart.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:
ah, nou, feest
het is uit
kan ik van iemand een lift krijgen naar Grunn'n, anders doe ik ook mee aan het grote afzeggen en ga ik me hier in Den Haag bezatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |