Goed de fotoboeken bekijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:16 schreef RealZeus het volgende:
Ik val tussen 20.30u en 21.00u wel binnen.(en eet dus ook niet mee)Maarreh,waar in de Drie zitten we?Want om nou de Drie af te zoeken naar mensen die ik eigenlijk nog nooit gezein heb is ook zo'n klus.En om nou als een kip met een spraakgebrek door de kroeg te lopen is ook zo wat.("Foookk,fok,fok,fok")![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:53 schreef RealZeus het volgende:
Zo,ff fotoboeken gecheckt.En ja,idd alleen van de vrouwen.Een vrouw onthoud ik beter.![]()
En nou de bek toe anders ga ik je de hele avond optillen.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef ThE_ED het volgende:
Als je die kop van nietzman 1x gezien hebt..
*checkt fotoboek Nietzman.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als je die kop van nietzman 1x gezien hebt..
Zo laat pas?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef Jordy-B het volgende:
uur of 5 is gebruikelijk, geloof ik...
5 uur verzamelen, tegen 6en naar 't restaurant/eethuis...
Oh, het wordt dus meer een eetmeet?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef Jordy-B het volgende:
uur of 5 is gebruikelijk, geloof ik...
5 uur verzamelen, tegen 6en naar 't restaurant/eethuis...
Maar hoe lang doen we over het eten...quote:Op maandag 13 maart 2006 21:47 schreef Jordy-B het volgende:
Jawel... Na het eten gaat men eigenlijk altijd terug naar de drie...
Hé,doe eens niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Black_Tulip het volgende:
Maar moeten alle Groningen-meets een vast patroon volgen dan?
Ik weet het goed gemaakt hoor, ik ben aanwezig zodra het begint en daarna sleep ik enkele fokkers ergens anders mee naartoe
Doe datquote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Black_Tulip het volgende:
Maar moeten alle Groningen-meets een vast patroon volgen dan?
Ik weet het goed gemaakt hoor, ik ben aanwezig zodra het begint en daarna sleep ik enkele fokkers ergens anders mee naartoe
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:23 schreef Jordy-B het volgende:
Waar wordt er eigenlijk gegeten en is/wordt er gereserveerd?
Hey Q.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
Goede vragen.
Be my guestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet altijd alles regelen met meetings, ik wil ook wel eens gewoon gast zijn.
Mag ik mijn voeten op tafel leggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |