Ik zal jullie verwelkomen in "The Golden Arm"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
ThE_ED & Black_Tulip komen ook
Locatie = ? (Groningen is wel niet groot, maar 'tis handig als we op dezelfde plek staan.) De Drie lees ik? Daar hebben ze heineken toch?Nietz
QyRoZ
Dat was 3 Groningen-meetings geleden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:13 schreef SANCTAsimplicissimu... het volgende:
[..]
Ik zal jullie verwelkomen in "The Golden Arm"
You had fun, daar gaat 't omquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
Van "zeker" naar een klein "misschientje"
Veel onverwachte uitgaven afgelopen week en ik moet op mn centen gaan letten..
Hey Feefquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef Faithy het volgende:
ja, maar verder ken ik groningen totaal niet ofzo
tot nu toe heeft de bank in combinatie met een deken en een tv de voorkeur gehad..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hey Feef![]()
Doen jullie nooit wat in Grūn dan?
Hee! Dat is gezellig!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
ThE_ED & Black_Tulip komen ook
Locatie = ? (Groningen is wel niet groot, maar 'tis handig als we op dezelfde plek staan.) De Drie lees ik? Daar hebben ze heineken toch?Nietz
QyRoZ
Kutsmoesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
Van "zeker" naar een klein "misschientje"
Veel onverwachte uitgaven afgelopen week en ik moet op mn centen gaan letten..
Ik ben half Gronings.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:35 schreef martinlutherking het volgende:
nietzman is een vuile overloper.
Goed de fotoboeken bekijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:16 schreef RealZeus het volgende:
Ik val tussen 20.30u en 21.00u wel binnen.(en eet dus ook niet mee)Maarreh,waar in de Drie zitten we?Want om nou de Drie af te zoeken naar mensen die ik eigenlijk nog nooit gezein heb is ook zo'n klus.En om nou als een kip met een spraakgebrek door de kroeg te lopen is ook zo wat.("Foookk,fok,fok,fok")![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:53 schreef RealZeus het volgende:
Zo,ff fotoboeken gecheckt.En ja,idd alleen van de vrouwen.Een vrouw onthoud ik beter.![]()
En nou de bek toe anders ga ik je de hele avond optillen.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef ThE_ED het volgende:
Als je die kop van nietzman 1x gezien hebt..
*checkt fotoboek Nietzman.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als je die kop van nietzman 1x gezien hebt..
Zo laat pas?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef Jordy-B het volgende:
uur of 5 is gebruikelijk, geloof ik...
5 uur verzamelen, tegen 6en naar 't restaurant/eethuis...
Oh, het wordt dus meer een eetmeet?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef Jordy-B het volgende:
uur of 5 is gebruikelijk, geloof ik...
5 uur verzamelen, tegen 6en naar 't restaurant/eethuis...
Maar hoe lang doen we over het eten...quote:Op maandag 13 maart 2006 21:47 schreef Jordy-B het volgende:
Jawel... Na het eten gaat men eigenlijk altijd terug naar de drie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |