HAhaha ja hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 20:52 schreef Faithy het volgende:
ah, ik zag 'm niet
oh, ik logeer niet bij jou, maar mag ik dan ook spelletjes komen doen?
Lulquote:Op maandag 6 maart 2006 18:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is misschien hoor. Niet zeker niet
.
Hij is het geworden en staat op de lijst voor nominaties van het jaarquote:
Que?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Gelukkig sta ik niet in de lijstjes.
Gelukkig sta ik niet in de lijstjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Gezellig.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien komen ondergetekende en Artyshock ook wel even binnenwandelen!
Hele goede opmerking! TVP idd!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ik tvp.
Da's een hintquote:Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Gelukkig sta ik niet in de lijstjes.
Als je Fries bent ga je niet meeten met Gronigse boeren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:35 schreef martinlutherking het volgende:
nietzman is een vuile overloper.
Dan hoor je in een kliniek te zitten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:17 schreef Natalie het volgende:
En als je een in Drenthe wonende Groningse met Fries bloed bent wel?
+1 Goeie vraag.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Wáár is de meet eigenlijk?
Journalist hè?quote:
Ah! Zulks valt te strompelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:38 schreef Natalie het volgende:
De vorige keren spraken we af voor De Drie
Je logeert bij hem of zo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:15 schreef Faithy het volgende:
moet ik alleen nog even uitvogelen of 't huis van tvdleur op strompelafstand is van De Drie
damn, 3 hele luistereraars en Nolius weten het nuquote:
Je neukt met hem?quote:
zo zou je het ook kunnen noemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je neukt met hem?
Ja ik probeer hier ook alleen maar wat duidelijkheid te krijgen hoor.
Neuken dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
zo zou je het ook kunnen noementis mn vriend
![]()
Ik ook niet. Weet alleen dat de kroegen rechtdoor zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef Faithy het volgende:
ja, maar verder ken ik groningen totaal niet ofzo
Elke domme gek kan er heen komenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:49 schreef Faithy het volgende:
oh, dat weet ik wel, het Groninger Museum en het Station!
das ongeveer bijna op strompelafstand geloof ik
Ik zal jullie verwelkomen in "The Golden Arm"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
ThE_ED & Black_Tulip komen ook
Locatie = ? (Groningen is wel niet groot, maar 'tis handig als we op dezelfde plek staan.) De Drie lees ik? Daar hebben ze heineken toch?Nietz
QyRoZ
Dat was 3 Groningen-meetings geleden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:13 schreef SANCTAsimplicissimu... het volgende:
[..]
Ik zal jullie verwelkomen in "The Golden Arm"
You had fun, daar gaat 't omquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
Van "zeker" naar een klein "misschientje"
Veel onverwachte uitgaven afgelopen week en ik moet op mn centen gaan letten..
Hey Feefquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef Faithy het volgende:
ja, maar verder ken ik groningen totaal niet ofzo
tot nu toe heeft de bank in combinatie met een deken en een tv de voorkeur gehad..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hey Feef![]()
Doen jullie nooit wat in Grûn dan?
Hee! Dat is gezellig!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
ThE_ED & Black_Tulip komen ook
Locatie = ? (Groningen is wel niet groot, maar 'tis handig als we op dezelfde plek staan.) De Drie lees ik? Daar hebben ze heineken toch?Nietz
QyRoZ
Kutsmoesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
Van "zeker" naar een klein "misschientje"
Veel onverwachte uitgaven afgelopen week en ik moet op mn centen gaan letten..
Ik ben half Gronings.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:35 schreef martinlutherking het volgende:
nietzman is een vuile overloper.
Goed de fotoboeken bekijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:16 schreef RealZeus het volgende:
Ik val tussen 20.30u en 21.00u wel binnen.(en eet dus ook niet mee)Maarreh,waar in de Drie zitten we?Want om nou de Drie af te zoeken naar mensen die ik eigenlijk nog nooit gezein heb is ook zo'n klus.En om nou als een kip met een spraakgebrek door de kroeg te lopen is ook zo wat.("Foookk,fok,fok,fok")![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:53 schreef RealZeus het volgende:
Zo,ff fotoboeken gecheckt.En ja,idd alleen van de vrouwen.Een vrouw onthoud ik beter.![]()
En nou de bek toe anders ga ik je de hele avond optillen.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef ThE_ED het volgende:
Als je die kop van nietzman 1x gezien hebt..
*checkt fotoboek Nietzman.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als je die kop van nietzman 1x gezien hebt..
Zo laat pas?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef Jordy-B het volgende:
uur of 5 is gebruikelijk, geloof ik...
5 uur verzamelen, tegen 6en naar 't restaurant/eethuis...
Oh, het wordt dus meer een eetmeet?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef Jordy-B het volgende:
uur of 5 is gebruikelijk, geloof ik...
5 uur verzamelen, tegen 6en naar 't restaurant/eethuis...
Maar hoe lang doen we over het eten...quote:Op maandag 13 maart 2006 21:47 schreef Jordy-B het volgende:
Jawel... Na het eten gaat men eigenlijk altijd terug naar de drie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |