abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35604705
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:48 schreef Troel het volgende:
Ik moet helaas mijn aanmelding voor de workshop cancelen

Ik weet simpelweg op dit moment niet of ik nog wel kan komen en het er geld voor heb straks.
Sorry
Je kunt toch tot 2 weken van te voren nog afmelden.
Ik zou het jammer vinden als je niet mee gaat!
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:07:34 #152
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_35605148
Weet je het heel zeker Troel? Zoals Ymme al zegt: je kunt 't tot 2 weken te voren afzeggen. Kijk 't anders gewoon nog even aan. Het zou echt jammer zijn als je niet mee kunt gaan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:11:40 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_35605294
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef Levitation het volgende:
Weet je het heel zeker Troel? Zoals Ymme al zegt: je kunt 't tot 2 weken te voren afzeggen. Kijk 't anders gewoon nog even aan. Het zou echt jammer zijn als je niet mee kunt gaan.
Ik weet het, maar ik zie het op dit moment gewoon eventjes niet zitten. 't Is een lang verhaal, maar ik ben bang dat het er gewoon even niet in zit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:15:24 #154
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_35605408
Jammer Troel
Zucht, wie moet ons nu een goede zeeleeuw-immitatie geven?

Edit:
Dikke knuffel voor Troel

[ Bericht 23% gewijzigd door Levitation op 01-03-2006 14:21:24 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35605606
Troel, jammer joh...

Het klinkt inderdaad wel alsof er iets mis in... Sterkte ermee..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 maart 2006 @ 14:51:00 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35606718
Troel, wat vervelend
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35609155
Knuffel voor Troel.

Misschien zie je het over een paar maanden wel weer zonniger in
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35610360
Troel: jammer joh, dat je niet meegaat. Misschien gaat het straks wel beter en voor nu een knuffel .
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:33:30 #159
1762 YPPY
Yppiaans
pi_35610905
Je kunt je altijd nog heraanmelden Troel, maar wel jammer dat je ws niet mee gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_35613318
Troel, ik weet dan wel niet wat er aan de hand is.
Maar heel veel sterkte ermee
En ik hoop dat je je nog gaat bedenken tegen die tijd.
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:54:15 #161
35189 Troel
scherp en bot
pi_35613513
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef YPPY het volgende:
Je kunt je altijd nog heraanmelden Troel, maar wel jammer dat je ws niet mee gaat.
Ja, daarom.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35661645
... of ik kan altijd nog voor je voorschieten Troel als je dat wilt. Het geld kunnen we altijd terugkrijgen als ik voor je twee weken van te voren opzeg...

Anyway: ik ga morgen even doorgeven dat we tot nu toe met zijn 12-en zijn en dat ik geld morgen gelijk overmaak .
pi_35676812
Ik heb het geld naar je overgemaakt Pandorah Maar dat wist je al

Mijn zus was overigens erg jaloers, die woont er zo'n beetje om de hoek en die wil al heel lang zo'n workshop gaan volgen. Maar ik heb gezegd dat ze zich hier eerst moet aanmelden
pi_35688088
Fannetje: Ik zag het al aan de overschrijvingen dat je het geld had overgemaakt. Dank

Allen: het geld is overgemaakt dus kom maar op met die workshop !
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 19:17:08 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35688327
Yiehaa Sjokolaaaaaaaaaa
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35777173
Ik was dit weekend op de markt, en daar stond ook een kraampje van een bonbonatelier...

En je mocht een stukje proeven...

HEERLIJK!!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35777906
Dames, vergeten we niet dat we over minder dan 3 weken een saunameet hebben in Putten?

Pandorah, moet ik nu naar jou het geld over maken voor de chocoladeworkshop?
pi_35779295
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:28 schreef octopussy het volgende:
Dames, vergeten we niet dat we over minder dan 3 weken een saunameet hebben in Putten?

De sauna staat in mijn agenda dus vergeten doe ik hem niet zo snel .
En het geld moet je inderdaad naar mij toe overmaken. Ik wist dat je op vakantie was en dat je daarom niet zo snel kon reageren. Dus als je het nu wilt overmaken graag, ik heb je een mailtje daarover gestuurd. Als het nu niet lukt, laat het me dan even weten .
pi_35779465
Die sauna vergeet ik niet hoor, dat geld ligt al apart
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35794549
De sauna vergeet ik ook niet hoor, hoe duur wordt het eigenlijk?? Ik moet maar eens gaan vissen wanneer oma haar verjaardag viert...
pi_36091326
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:28 schreef octopussy het volgende:

schopje

omdat het volgende week zaterdag al is

Faithy, gaan we weer samen rijden? Rij ik dan met jou mee of rij jij met mij mee. Ik heb helaas nog geen motor ter beschikking maar maandag misschien wel mijn A'tje.
pi_36093627
Ik was eigenlijk wel benieuwd of Faithy na de meet doorrijdt naar Groningen
pi_36095817
Hm, daar ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar...

Isabeau en freecell, treinen wij samen op?
pi_36096025
Ja, lijkt me wel zo leuk
pi_36096402
En als het goed is, heb ik volgende week de auto vast weer heel terug. Dus dan kan ik wel een paar mensen van een station plukken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')