abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36142144
Dat is correct Nederlands, doos Je moet de zin namelijk langer maken.

Iets minder gezond als Optimel is.
Iets minder gezond dan Optimel is.

Wat is het denk je
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36142543
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Dat is correct Nederlands, doos Je moet de zin namelijk langer maken.

Iets minder gezond als Optimel is.
Iets minder gezond dan Optimel is.

Wat is het denk je
Dan.
Bij een vergelijking waarbij beide dingen gelijk zijn ( dus net zo gezond als optimel) is het ALS.
Bij een vergelijking waarbij de vergeleken dingen verschillend zijn, is het "dan". Dus: iets minder gezond dan optimel.

Het is sowieso al "minder dan" en NOOIT "minder als".
pi_36142665
Als je het opzoekt op onzetaal.nl zie je dat dit ook goed is

deze discussie heb ik zelf al zo vaak gevoerd en dan had ik steeds ongelijk, dus dat 'als' ook gewoon mag in deze constructie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36142727
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Als je het opzoekt op onzetaal.nl zie je dat dit ook goed is
Taalverloedering! "Dan" heeft nog steeds de voorkeur. Daar komt bij dat onzetaal.nl een pokkesite is en NIET officieel!
KADO en "Hij is groter als ik" mogen ook volgens onzetaal, maar als ik je dat ooit zie schrijven, dan sla ik

pfffffff. Als....

pi_36142789
Ja, zal best, maar het is wel goed
pi_36146673
Volgende week zondag iemand zin om met mij naar de Efteling te gaan? Mijn schoonmama heeft 4 vrijkaartjes
pi_36148514
Is de Efteling volgende week dan al open? Of is dat zo'n speciale openstelling?
pi_36148535
Geen idee, ze heeft 4 kaartjes voor volgende week zondag. Dat is alles wat ik weet.
pi_36148560
Ik bel even, moment, Efteling gaat 1 april open volgens de site.
pi_36148665
Het is dus van o.a. de Prive een officieuze opening van de Efteling. Kan er weinig over vinden en weet dus ook niet of alles wel open is en zo.
pi_36149314
Ik hoop dat ik hier nog wijzer van word: Openstelling Efteling op 26 maart
pi_36151160
oeh, klinkt leuk Isabeau!
* freecell wil best misschien wel mee, moet even kijken, hoe wilde je erheen gaan? Trein in het weekend zou ik niet kunnen betalen jammer genoeg.
pi_36158230
Ik weet het nog niet Ik zit ook een beetje met de hoge kosten voor de trein in mijn maag. Waarom durf ik rhodondendron nou niet gewoon auto te rijden, dan had ik de auto van mijn ouders geleend en was lekker zo naar de Efteling gegaan
pi_36161016
Is 17,50 te duur voor een dagje Efteling, freecell?
  zondag 19 maart 2006 @ 08:44:59 #215
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36161423
26 maart kan ik ws wel. Vanavond even overleggen en ik rijd zo naar de Efteling. De wilde attracties moet ik alleen wel overslaan, ben ik bang.
Durf je een stuk met de auto? Alleen snelweg bijv? Op zich ik de Efteling en de weg erheen niet lastig rijden. Bij de Efteling wordt er nu flink aan de weg gewerkt en ik weet niet of ze op tijd klaar zijn. Door de sneeuw en vorst heeft het een paar dagen stilgelegen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_36161446
Lieverd, de laatste keer dat ik heb gereden was nog voor ik een auto-ongeluk kreeg. Dat was oktober 2004. Daarna ben ik nooit weer achter het stuur gekropen

En de wilde attracties zijn niet echt de attracties waarvoor ik ga. Ik ben meer van het sprookjesbos en fata morgana en droomvlucht (en villa volta...is dat wild?)
  zondag 19 maart 2006 @ 08:52:52 #217
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36161458
Dat is al een tijdje geleden dan. Misschien toch maar een paar rijlessen nemen als je een miljoen wint.

Villa volta kan nog wel denk ik volgende week.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_36161476
Met een ton ga ik ook wel rijlessen nemen

Ik hoop dat er nog meer meegaan Kan ik eventueel dan zaterdag bij jou slapen? (vanuit Hoogeveen kan ik er pas om een uur of 12 zijn omdat de eerste trein om 8:15 gaat) Anders heb ik nog twee 'auto-opties' Een vriendin die een auto heeft en mijn schoonzus die er wel even tussenuit kan.
  zondag 19 maart 2006 @ 09:05:42 #219
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36161526
Onze hele flat staat z'n kop, en de enige plek die nog leeg is, is de badkamer (van 1,5 bij 1 meter). Ik vrees dat het dus niet gaat. Overal staan dozen en half-in-elkaar-gezette meubels. Echt een puinhoop.
Ik kan wel langs station Den Bosch ofzo rijden, maar dat zal niet veel schelen denk ik. Alleen de bus.
Nu ga ik naar de huishoudbeurs Morgen ben ik zeker weer online.
*OUD heilige*
pi_36161544
Heel veel plezier!
pi_36161548
Het zal er wel druk worden trouwens.....je kan namelijk vandaag ook gratis met de trein met een boekenweekgeschenk.
  zondag 19 maart 2006 @ 09:09:41 #222
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36161555
Dank je.

Dat vrees ik ook, maar het meeste is toch hetzelfde als vorig jaar en we gaan voornamelijk om naar mensen die in de rij staat te kijken.
*OUD heilige*
pi_36161565
Mensen kijken op de HHB is gewoon héél erg leuk

Misschien een idee voor de dieetclubmeeting volgend jaar
  zondag 19 maart 2006 @ 11:36:08 #224
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_36163357
ik ga helaas afzeggen voor zaterdag

ben werkeloos sinds vrijdag (geen geld), ik voel me kut, want het is uit sinds dinsdag en en en.. ik zie 't even niet zo zitten om naar Putten te gaan enzo..

sowwy..
Doei.
pi_36163506
Ik wil zondag evt. ook wel mee naar de Efteling, alleen het vervoer wordt erg lastig, aangezien de bussen naar de Efteling pas vanaf 1 april rijden en ik dus ook al twee jaar niet meer heb gereden.. dus als Yppy langs DB wil komen wil ik zeker mee, anders wordt het voor mij onmogelijk
pi_36164977
Er willen dus een heleboel mensen wel mee, die er wél kunnen komen! Ik haak dus af.
Faithy, wat jammer joh weet je zeker dat je niet meegaat?
Als Faithy definitief besluit niet mee te gaan (niet doen faithy!), hebben we dus een plekje over bij de sauna......
pi_36165131
Faithy, dat is wel jammer hoor, weet je het idd. wel zeker?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36173646
Misschien is even lekker ontspannen wel goed voor je, Faithy

En er rijden dus geen bussen naar de Efteling Lekker makkelijk weer.
  zondag 19 maart 2006 @ 18:12:25 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_36173752
Tja, sorry, ik moet naar The Lion King, dus ik kan niet invallen. Bovendien durf ik toch nog niet

Maar eigenlijk vind ik dat Faithy gewoon moet gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36173837
Yppy, kan jij mij en mijn schoonzusje dan van het station halen? (en Fannetje dus )
pi_36175175
We zijn om 10:32 op station Den Bosch

* Isabeau checkt normaal/open ipv delete en klikt op invoeren.
pi_36175728
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Yppy, kan jij mij en mijn schoonzusje dan van het station halen? (en Fannetje dus )
Ja, mag ik mee? Leuk

10.32 is voor mij iig zeer haalbaar
pi_36175785
Dus dan gaan we met Yppy, mijn lieve schoonzus, jij en ik? Leuk!

Ik hoop dat De Vliegende Hollander open is Ik zag dat vorig jaar ook zo'n test-dag in de Efteling was voor het seizoen open ging en toen was alleen het Carnaval Festival gesloten en was verder alles gewoon open in het park
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 maart 2006 @ 20:08:35 #234
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36177521
Hee, hij is weer uit de prullenbak, zie ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 maart 2006 @ 20:09:23 #235
13151 crew  Rewimo
pi_36177546
Psst Troel, is Madurodam wat voor je? Daar gaan wij zondag heen met het fotoforum. Er is ook een ijssculpturententoonstelling.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 19 maart 2006 @ 20:20:41 #236
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36177998
Langs Den Bosch is goed hoor, volgende week zondag om half 11 ben ik er.
*OUD heilige*
pi_36178182
Oh wat leuk Met z'n viertjes in de Efteling (jammer dat je ook geen kaartjs bij kan krijgen/kopen)
  zondag 19 maart 2006 @ 20:27:28 #238
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36178258
Kan ik toch nog dieetclubmeeten.
*OUD heilige*
pi_36178535
wel een mini-meet hoor

En mijn schoonzusje en ik reizen lekker Eerste Klas naar Den Bosch (de NS begint volgend weekend alweer met de 'met z'n tweetjes 1e klas een dagje reizen voor 35 euro' actie)
  zondag 19 maart 2006 @ 20:49:51 #240
3744 Kleintje
op en top!
pi_36179273
Heb niet ales gelezen... maar de sjokola meet..
Geloof dat ikwel mee wil
pi_36179754
BRRRRRRRT ik heb het koud hier in huis. Ik wil naar de saunaaaaaaa

en ik wil chocola
  maandag 20 maart 2006 @ 08:07:01 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_36191293
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Psst Troel, is Madurodam wat voor je? Daar gaan wij zondag heen met het fotoforum. Er is ook een ijssculpturententoonstelling.
Wij gaan zaterdag naar de Lion King...

Ik zal eens even overleggen, misschien kunnen we daar dan wel een hotelletje pakken. Maar ik weet niet of het echt wat voor Bert is hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 maart 2006 @ 08:37:27 #243
13151 crew  Rewimo
pi_36191558
Kijk maar, ik zou het leuk vinden jullie weer te zien
  maandag 20 maart 2006 @ 08:38:23 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_36191570
quote:
Op maandag 20 maart 2006 08:37 schreef Rewimo het volgende:
Kijk maar, ik zou het leuk vinden jullie weer te zien
Zie even je mail

Dan kan ik nog snel wat regelen voordat ik naar mijn werk ga

je @fok overigens.

'k ben tot ongeveer 10 voor nog thuis, dus gewone email
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 maart 2006 @ 08:43:58 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_36191620
Ow 't is al geboekt

Meneer is akkoord
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 maart 2006 @ 08:43:59 #246
13151 crew  Rewimo
pi_36191621
Ik ga even kijken
  maandag 20 maart 2006 @ 08:45:21 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_36191638
'k ben naar mijn werk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36194532
Ehm... hoe doen we dat dan? Want zonder faithy wordt het voor één persoon twee keer zo duur..... Zullen we dat dan delen?
En is die actie met de massage en dergelijke wel geldig als er maar één optimellertje is ipv twee?
pi_36194879
Vorige keer zaten we bij een dergelijke actie ook met een oneven aantal en toen hebben we gezegd dat er eentje ziek was geworden. Toen kregen we toch nog die korting. Even kijken of het daar ook zo werkt en anders gaan we het inderdaad verdelen...
pi_36195878
Anders nog ff een oproepje in de dieetclub, misschien is er nog iemand die zaterdag meekan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')