abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36142665
Als je het opzoekt op onzetaal.nl zie je dat dit ook goed is

deze discussie heb ik zelf al zo vaak gevoerd en dan had ik steeds ongelijk, dus dat 'als' ook gewoon mag in deze constructie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36142727
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Als je het opzoekt op onzetaal.nl zie je dat dit ook goed is
Taalverloedering! "Dan" heeft nog steeds de voorkeur. Daar komt bij dat onzetaal.nl een pokkesite is en NIET officieel!
KADO en "Hij is groter als ik" mogen ook volgens onzetaal, maar als ik je dat ooit zie schrijven, dan sla ik

pfffffff. Als....

pi_36142789
Ja, zal best, maar het is wel goed
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36146673
Volgende week zondag iemand zin om met mij naar de Efteling te gaan? Mijn schoonmama heeft 4 vrijkaartjes
pi_36148514
Is de Efteling volgende week dan al open? Of is dat zo'n speciale openstelling?
pi_36148535
Geen idee, ze heeft 4 kaartjes voor volgende week zondag. Dat is alles wat ik weet.
pi_36148560
Ik bel even, moment, Efteling gaat 1 april open volgens de site.
pi_36148665
Het is dus van o.a. de Prive een officieuze opening van de Efteling. Kan er weinig over vinden en weet dus ook niet of alles wel open is en zo.
pi_36149314
Ik hoop dat ik hier nog wijzer van word: Openstelling Efteling op 26 maart
pi_36151160
oeh, klinkt leuk Isabeau!
* freecell wil best misschien wel mee, moet even kijken, hoe wilde je erheen gaan? Trein in het weekend zou ik niet kunnen betalen jammer genoeg.
pi_36158230
Ik weet het nog niet Ik zit ook een beetje met de hoge kosten voor de trein in mijn maag. Waarom durf ik rhodondendron nou niet gewoon auto te rijden, dan had ik de auto van mijn ouders geleend en was lekker zo naar de Efteling gegaan
pi_36161016
Is 17,50 te duur voor een dagje Efteling, freecell?
  zondag 19 maart 2006 @ 08:44:59 #215
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36161423
26 maart kan ik ws wel. Vanavond even overleggen en ik rijd zo naar de Efteling. De wilde attracties moet ik alleen wel overslaan, ben ik bang.
Durf je een stuk met de auto? Alleen snelweg bijv? Op zich ik de Efteling en de weg erheen niet lastig rijden. Bij de Efteling wordt er nu flink aan de weg gewerkt en ik weet niet of ze op tijd klaar zijn. Door de sneeuw en vorst heeft het een paar dagen stilgelegen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_36161446
Lieverd, de laatste keer dat ik heb gereden was nog voor ik een auto-ongeluk kreeg. Dat was oktober 2004. Daarna ben ik nooit weer achter het stuur gekropen

En de wilde attracties zijn niet echt de attracties waarvoor ik ga. Ik ben meer van het sprookjesbos en fata morgana en droomvlucht (en villa volta...is dat wild?)
  zondag 19 maart 2006 @ 08:52:52 #217
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36161458
Dat is al een tijdje geleden dan. Misschien toch maar een paar rijlessen nemen als je een miljoen wint.

Villa volta kan nog wel denk ik volgende week.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_36161476
Met een ton ga ik ook wel rijlessen nemen

Ik hoop dat er nog meer meegaan Kan ik eventueel dan zaterdag bij jou slapen? (vanuit Hoogeveen kan ik er pas om een uur of 12 zijn omdat de eerste trein om 8:15 gaat) Anders heb ik nog twee 'auto-opties' Een vriendin die een auto heeft en mijn schoonzus die er wel even tussenuit kan.
  zondag 19 maart 2006 @ 09:05:42 #219
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36161526
Onze hele flat staat z'n kop, en de enige plek die nog leeg is, is de badkamer (van 1,5 bij 1 meter). Ik vrees dat het dus niet gaat. Overal staan dozen en half-in-elkaar-gezette meubels. Echt een puinhoop.
Ik kan wel langs station Den Bosch ofzo rijden, maar dat zal niet veel schelen denk ik. Alleen de bus.
Nu ga ik naar de huishoudbeurs Morgen ben ik zeker weer online.
*OUD heilige*
pi_36161544
Heel veel plezier!
pi_36161548
Het zal er wel druk worden trouwens.....je kan namelijk vandaag ook gratis met de trein met een boekenweekgeschenk.
  zondag 19 maart 2006 @ 09:09:41 #222
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36161555
Dank je.

Dat vrees ik ook, maar het meeste is toch hetzelfde als vorig jaar en we gaan voornamelijk om naar mensen die in de rij staat te kijken.
*OUD heilige*
pi_36161565
Mensen kijken op de HHB is gewoon héél erg leuk

Misschien een idee voor de dieetclubmeeting volgend jaar
  zondag 19 maart 2006 @ 11:36:08 #224
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_36163357
ik ga helaas afzeggen voor zaterdag

ben werkeloos sinds vrijdag (geen geld), ik voel me kut, want het is uit sinds dinsdag en en en.. ik zie 't even niet zo zitten om naar Putten te gaan enzo..

sowwy..
Doei.
pi_36163506
Ik wil zondag evt. ook wel mee naar de Efteling, alleen het vervoer wordt erg lastig, aangezien de bussen naar de Efteling pas vanaf 1 april rijden en ik dus ook al twee jaar niet meer heb gereden.. dus als Yppy langs DB wil komen wil ik zeker mee, anders wordt het voor mij onmogelijk
pi_36164977
Er willen dus een heleboel mensen wel mee, die er wél kunnen komen! Ik haak dus af.
Faithy, wat jammer joh weet je zeker dat je niet meegaat?
Als Faithy definitief besluit niet mee te gaan (niet doen faithy!), hebben we dus een plekje over bij de sauna......
pi_36165131
Faithy, dat is wel jammer hoor, weet je het idd. wel zeker?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36173646
Misschien is even lekker ontspannen wel goed voor je, Faithy

En er rijden dus geen bussen naar de Efteling Lekker makkelijk weer.
  zondag 19 maart 2006 @ 18:12:25 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_36173752
Tja, sorry, ik moet naar The Lion King, dus ik kan niet invallen. Bovendien durf ik toch nog niet

Maar eigenlijk vind ik dat Faithy gewoon moet gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36173837
Yppy, kan jij mij en mijn schoonzusje dan van het station halen? (en Fannetje dus )
pi_36175175
We zijn om 10:32 op station Den Bosch

* Isabeau checkt normaal/open ipv delete en klikt op invoeren.
pi_36175728
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Yppy, kan jij mij en mijn schoonzusje dan van het station halen? (en Fannetje dus )
Ja, mag ik mee? Leuk

10.32 is voor mij iig zeer haalbaar
pi_36175785
Dus dan gaan we met Yppy, mijn lieve schoonzus, jij en ik? Leuk!

Ik hoop dat De Vliegende Hollander open is Ik zag dat vorig jaar ook zo'n test-dag in de Efteling was voor het seizoen open ging en toen was alleen het Carnaval Festival gesloten en was verder alles gewoon open in het park
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 maart 2006 @ 20:08:35 #234
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36177521
Hee, hij is weer uit de prullenbak, zie ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 maart 2006 @ 20:09:23 #235
13151 crew  Rewimo
pi_36177546
Psst Troel, is Madurodam wat voor je? Daar gaan wij zondag heen met het fotoforum. Er is ook een ijssculpturententoonstelling.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 19 maart 2006 @ 20:20:41 #236
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36177998
Langs Den Bosch is goed hoor, volgende week zondag om half 11 ben ik er.
*OUD heilige*
pi_36178182
Oh wat leuk Met z'n viertjes in de Efteling (jammer dat je ook geen kaartjs bij kan krijgen/kopen)
  zondag 19 maart 2006 @ 20:27:28 #238
1762 YPPY
Yppiaans
pi_36178258
Kan ik toch nog dieetclubmeeten.
*OUD heilige*
pi_36178535
wel een mini-meet hoor

En mijn schoonzusje en ik reizen lekker Eerste Klas naar Den Bosch (de NS begint volgend weekend alweer met de 'met z'n tweetjes 1e klas een dagje reizen voor 35 euro' actie)
  zondag 19 maart 2006 @ 20:49:51 #240
3744 Kleintje
op en top!
pi_36179273
Heb niet ales gelezen... maar de sjokola meet..
Geloof dat ikwel mee wil
pi_36179754
BRRRRRRRT ik heb het koud hier in huis. Ik wil naar de saunaaaaaaa

en ik wil chocola
  maandag 20 maart 2006 @ 08:07:01 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_36191293
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Psst Troel, is Madurodam wat voor je? Daar gaan wij zondag heen met het fotoforum. Er is ook een ijssculpturententoonstelling.
Wij gaan zaterdag naar de Lion King...

Ik zal eens even overleggen, misschien kunnen we daar dan wel een hotelletje pakken. Maar ik weet niet of het echt wat voor Bert is hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 maart 2006 @ 08:37:27 #243
13151 crew  Rewimo
pi_36191558
Kijk maar, ik zou het leuk vinden jullie weer te zien
  maandag 20 maart 2006 @ 08:38:23 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_36191570
quote:
Op maandag 20 maart 2006 08:37 schreef Rewimo het volgende:
Kijk maar, ik zou het leuk vinden jullie weer te zien
Zie even je mail

Dan kan ik nog snel wat regelen voordat ik naar mijn werk ga

je @fok overigens.

'k ben tot ongeveer 10 voor nog thuis, dus gewone email
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 maart 2006 @ 08:43:58 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_36191620
Ow 't is al geboekt

Meneer is akkoord
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 maart 2006 @ 08:43:59 #246
13151 crew  Rewimo
pi_36191621
Ik ga even kijken
  maandag 20 maart 2006 @ 08:45:21 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_36191638
'k ben naar mijn werk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36194532
Ehm... hoe doen we dat dan? Want zonder faithy wordt het voor één persoon twee keer zo duur..... Zullen we dat dan delen?
En is die actie met de massage en dergelijke wel geldig als er maar één optimellertje is ipv twee?
pi_36194879
Vorige keer zaten we bij een dergelijke actie ook met een oneven aantal en toen hebben we gezegd dat er eentje ziek was geworden. Toen kregen we toch nog die korting. Even kijken of het daar ook zo werkt en anders gaan we het inderdaad verdelen...
pi_36195878
Anders nog ff een oproepje in de dieetclub, misschien is er nog iemand die zaterdag meekan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36197891
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:05 schreef teigan het volgende:
Anders nog ff een oproepje in de dieetclub, misschien is er nog iemand die zaterdag meekan..
done
pi_36208326
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh wat leuk Met z'n viertjes in de Efteling (jammer dat je ook geen kaartjs bij kan krijgen/kopen)
leuk! Ik zal er om half elf staan!

En Isabeau, ik heb gelezen dat de Vliegende Hollander pas op 16 april open gaat (of was het 17?)
Maar 21 april ga ik weer naar de efteling (dan met mn moeder en met mn nichtje van 2 en neefje van 1) en dan zal ik 'm zeker even voor je uitproberen
pi_36208361
Ik kán wel zaterdag, maar ik durf niet
pi_36222990
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:14 schreef Fannetje het volgende:
Ik kán wel zaterdag, maar ik durf niet
maar..... ik bedoel..... wij zijn het maar?
pi_36224049
Fannetje, wij bijten niet hoor, en iedereen ziet er hetzelfde uit zonder kleren -> bloot met een paar vetrolletjes...

het is mij ook enorm meegevallen vorige keer..
pi_36225228
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef teigan het volgende:
het is mij ook enorm meegevallen vorige keer..
De Standaardzin bij iedereen die gewoon een keertje meegaat Zelfs mijn vreselijk stijve preutse miss. Bucket tante zei dat na haar eerste sauna bezoek.

De volgende keer kan jij dat zeggen in een dieetclubmeetingtopic, Fannetje
pi_36226062
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De Standaardzin bij iedereen die gewoon een keertje meegaat Zelfs mijn vreselijk stijve preutse miss. Bucket tante zei dat na haar eerste sauna bezoek.
Ik ook en dat is al heel bijzonder op zich
pi_36232849
We moeten maar eens gaan afspreken hoe laat en dergelijke
pi_36233670
Hij was om 11 uur open zag ik op de site?
Maar dan moeten we zeker al wel vroeg uit Groningen weg... En we moeten zeker de stoptrein pakken om jou op te pikken Isabeau?

Volgens de NS moeten we een trein hebben van 38 over... En dan zijn we er 1 uur en 50 minuten later......
dus als we om half 9 weggaan, zijn we er om half 11 enzovoorts..
pi_36239640
Dames, ik heb net even gebeld met de sauna en:
- het is open vanaf 11.00, dus vanaf dan zijn we welkom
- de massage / zonnenbank kan je pas op de dag zelf reserveren
- de lunch heb ik gewoon laten staan.

Ik hoor wel waar ik jullie van het station moet ophalen .

Fannetje: ik vond het eerst ook maar niets zo'n sauna, maar het is toch erg leuk hoor!
pi_36239791
10:26 op station Putten goed?

Dat betekent voor teigan en freecell vertrekken om 8:38 en voor mij om 9:15.

Voor mij niet goedkoper, maar voor freecell en teigan wel: a.s. zaterdag kan je een dagkaart eerste klas kopen voor 2 personen voor 35 euro. Dat is 17,50 euro pp ipv 20,70. Maar ik zou het wel lief vinden als jullie tussen Hoogeveen en Putten zo lief willen zijn om bij het gepeupel (ik dus) in de tweede klas te komen zitten
pi_36241494
Ik heb een weekend OV, dus dat is nog goedkoper..
pi_36241536
ah, dan scheelt het voor freecell ook geen geld, helaas.
pi_36243051
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De volgende keer kan jij dat zeggen in een dieetclubmeetingtopic, Fannetje
Nope, want ik durf nog steeds niet.

Misschien, ooit, als ik op mn streefgewicht zit.
Ik ben gewoon nogal preuts
pi_36243315
Mijn tante en freecell waren ook verschrikkelijk preuts
pi_36244229
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Nope, want ik durf nog steeds niet.

Misschien, ooit, als ik op mn streefgewicht zit.
Ik ben gewoon nogal preuts
dan durf ik niet meer mee
pi_36254414
nee, ik ook niet hoor.....
En ik ben nou ook niet echt trots op mijn lijf, maar als je daar mensen ziet rondlopen, ach, dan valt dat van jezelf best mee...
pi_36254795
Ja, iedereen denkt altijd maar dat mensen heel mooi zijn door alles wat je op tv ziet en in de bladen tegenkomt. Maar één van de meest nuchtere opmerkingen van freecell toen ze voor het eerst in de sauna kwam was: "Kijk, dàt zouden ze nou op TMF moeten laten zien" Doelend op alle gewone blote mensen met hangbuikjes, kletsdijen, dikke billen, gekke borsten, rare verhoudingen etc. Ik denk dat als je zoekt naar wat wij vinden dat 'een mooi lijf' is, dan kan je soms lang zoeken in een sauna. Een sauna is juist errug goed voor je eigenwaarde en zelfvertrouwen (de vorige keer vroeg ik me bijvoorbeeld af of we niet de enige dieetclub waren, het leek wel of alle dieetclubs uit de omgeving hadden afgesproken in de sauna)
pi_36256206
Ik vond het toen ook wel meevallen, er waren ook niet zoveel jongeren volgens mij..
En die oudere mensen daar gaat sowieso wat bij hangen..

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet zoveel zag zonder bril...
pi_36256434
Nee, jongeren durven vaak niet naar de sauna, die zijn heel erg bezig met 'hoe zie ik er uit' (terwijl je juist in de sauna tot de conclusie gaat komen dat je er heel goed uitziet). Vaak hoe ouder iemand is hoe meer lak iemand heeft aan wat anderen denken, ik tenminste wel.
pi_36256524
Nog 10 kilo eraf. En ik ga ook een keer mee naar de sauna
pi_36260629
Ik was trouwens even op marktplaats aan het kijken of er nog een extra kaartje voor de Efteling van a.s. zondag te krijgen was, maar er worden vnl. kaartjes gevraagd en niet aangeboden. Iemand bood 4 kaartjes aan en de hoogste bieder is tot nu toe 65 euro!
pi_36262460
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik was trouwens even op marktplaats aan het kijken of er nog een extra kaartje voor de Efteling van a.s. zondag te krijgen was, maar er worden vnl. kaartjes gevraagd en niet aangeboden. Iemand bood 4 kaartjes aan en de hoogste bieder is tot nu toe 65 euro!
voor 4 kaartjes of voor 1 kaartje?

moeten we trouwens voor zaterdag 5 zegeltjes op een kaart hebben of 3 zegeltjes? Ik heb nog 2 kaarten, waar ik op allebei 3 zegeltjes had geplakt een paar maanden geleden. Ander moet ik ze even omplakken op 1 kaart.
pi_36262543
Ik heb drie volle kaarten, dus omplakken is niet nodig ofzo
pi_36262626
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:40 schreef octopussy het volgende:

[..]

voor 4 kaartjes of voor 1 kaartje?

moeten we trouwens voor zaterdag 5 zegeltjes op een kaart hebben of 3 zegeltjes? Ik heb nog 2 kaarten, waar ik op allebei 3 zegeltjes had geplakt een paar maanden geleden. Ander moet ik ze even omplakken op 1 kaart.
Ik heb er ook nog drie
ik neem ze gewoon mee en als ik ze niet nodig heb, mogen mijn schoonouders ze hebben, die gaan voor de einddatum nog naar de sauna
pi_36294885
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:

• Faithy (wil jij nog even reageren of je vooruit kan betalen? ),
  • dat lukt nu even echt niet

zou graag willen, maar ik eet nu al elke dag bij mn ouders om geld uit te sparen
    Doei.
    pi_36301288
    Faithy: die vraag had ik destijds gesteld omdat we toen binnen een week moesten betalen. Dat is inmiddels gebeurd omdat we eenmaal die datum van 1 juli hadden afgesproken. Als je in de tussentijd (tot 1 juli dus) nog besluit om alsnog mee te gaan moet je dat maar even doorgeven. Het is dan wel de vraag of er dan nog een plek vrij is.

Dames van de sauna: hoe laat spreken we waar af zaterdag?
    pi_36301406
    Ehm, wij zijn om iets voor half 11 bij het station in Putten...
    pi_36303788
    quote:
    Op dinsdag 21 maart 2006 18:40 schreef Isabeau het volgende:
    10:26 op station Putten goed?

Dat betekent voor teigan en freecell vertrekken om 8:38 en voor mij om 9:15.

Voor mij niet goedkoper, maar voor freecell en teigan wel: a.s. zaterdag kan je een dagkaart eerste klas kopen voor 2 personen voor 35 euro. Dat is 17,50 euro pp ipv 20,70. Maar ik zou het wel lief vinden als jullie tussen Hoogeveen en Putten zo lief willen zijn om bij het gepeupel (ik dus) in de tweede klas te komen zitten
    pi_36307719
    Ah, het was mij nog niet duidelijk of jullie dat met zijn 3-en dat zo al hadden afgesproken .
    Dan zorg ik dat ik om half 11 met de auto bij het station ben.
    pi_36308054
    Super!
    pi_36310237
    ik zie jullie dan wel rond 11 uur bij de sauna, ik houd een kwartiertje marge aan dus als alles goed gaat ben ik om kwart voor bij de sauna
    pi_36310787
    Ik weet nog even niet of mijn portemonnaie het toelaat om 's avonds mee uit eten te gaan, maar dat zien we dan wel weer. Anders al enig idee waar?
    pi_36311185
    Ik ga even navragen waar je in Putten goedkoop en lekker kan eten
    pi_36311519
    willen jullie niet lekker bij
    Fat Alice langsgaan
    pi_36312033
    Eigenlijk is Fat Alice wel heel toepasselijk (en gril is vrij slank...)
    pi_36313901
    en de portemonnee wordt ook nog eens slank van die Alice
    pi_36315828
    Nou, we moeten dus in de buurt van de kerk zijn, daar zijn de aardige tenten . Die Alice is wel aardig maar niet super ofzo is mij verteld.
    pi_36319032
    Alice is wel duur ja
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 maart 2006 @ 09:05:31 #290
    13151 crew  Rewimo
    pi_36319403
    Ik weet niet of jullie weer Chinees willen maar er zit dus een goeie Chinees aan het einde van de winkelstraat. 't Is alweer zo lang geleden dat ik in Putten was dat ik geen straatnamen meer weet. Maar als je de lange winkelstraat bij de kerk inloopt (niet de straat met de Wibra) zie je een boekwinkel aan de linkerkant en als je doorloopt een grote witgoedzaak en het postkantoor. Loop verder door tot je aan een soort pleintje komt en dan zit de Chinees aan je rechterhand.

Even gezocht: dat is de Dorpsstraat.

Chinees-Indisch Restaurant Azië Dorpsstraat 58 3881BE Putten 0341 356459
      vrijdag 24 maart 2006 @ 10:35:26 #291
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_36321146
    Veel plezier alvast morgen!
    *OUD heilige*
    pi_36321517
    Ik ben eigenlijk niet zo gek op chinees

hoewel die taart van de vorige meeting brilliant was

We kijken gewoon terplekke wel even in het dorpje ofzo
    pi_36321544
    de taart was ook speciaal geregeld toen he...

Het lijkt mij ook gewoon het handigste om even rond te kijken in het dorp, en misschien weet het personeel van de sauna nog iets goeds
    pi_36321709
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 22:06 schreef Isabeau het volgende:
    Ik weet nog even niet of mijn portemonnaie het toelaat om 's avonds mee uit eten te gaan, maar dat zien we dan wel weer. Anders al enig idee waar?
    Ik weet ook absoluut niet of ik hier geld voor heb!

@Teigan, waar spreken we af? om half op het perron oid?
    pi_36321761
    Ja, dat lijkt mij goed..... Daar bij de koffieverkoopwinkeltje enzo? (ik weet ff niet hoe het ook alweer heet...)

Ik zal zo eens gaan kijken hoe laat ik dan een bus moet pakken..
    pi_36321796
    nee! laten we gewoon helemaal voorin de trein gaan zitten, weet Isabeau ook waar ze ons moet zoeken!
    Ik heb de telefoonnummers van jullie allebei!
    pi_36321939
    dat is ook goed, dan kom ik wel naar voorin de trein... Ik zie al dat als ik een bus wil nemen, ik er om 8 uur bij de halte moet staan, ik ben dus iig heel erg op tijd...
    pi_36322027
    Helemaal voorin de trein vind ik prima

Nu nog kijken of ik alles wel schoon heb wat mee moet

Lijstje voor mezelf:
    - slippers
    - badjas
    - 2 grote handdoeken
    - 1 klein handdoekje
    - haarborstel
    - shampoo
    - flesje water (vergeet ik steeds)
    pi_36322117
    ik moet zeker een flesje water meenemen, ik ben vorige keer toch zo ziek geweest op weg naar huis toe... En ik denk dat het een combi was van te weinig water en te weinig eten... dus ik ga op allebei letten morgen...
    pi_36322148
    Als ik mee uit eten ga dan liever ook niet naar een Chinees restaurant. Ik ben daar op zich niet zo dol op, vorige keer smaakte me alles heel goed hoor (met name de taart ), maar ik eet thuis zelden Chinees omdat ik het niet super vind.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 maart 2006 @ 11:29:35 #301
    13151 crew  Rewimo
    pi_36322689
    Het is het enige restaurant dat ik nog weet in Putten Mijn ouders hadden er een aantal jaren een stacaravan
    pi_36322865
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')