Taalverloedering! "Dan" heeft nog steeds de voorkeur. Daar komt bij dat onzetaal.nl een pokkesite is en NIET officieel!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Als je het opzoekt op onzetaal.nl zie je dat dit ook goed is
Ja, mag ik mee? Leukquote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Yppy, kan jij mij en mijn schoonzusje dan van het station halen? (en Fannetje dus)
Wij gaan zaterdag naar de Lion King...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Psst Troel, is Madurodam wat voor je?Daar gaan wij zondag heen met het fotoforum. Er is ook een ijssculpturententoonstelling.
Zie even je mailquote:Op maandag 20 maart 2006 08:37 schreef Rewimo het volgende:
Kijk maar, ik zou het leuk vinden jullie weer te zien
donequote:Op maandag 20 maart 2006 12:05 schreef teigan het volgende:
Anders nog ff een oproepje in de dieetclub, misschien is er nog iemand die zaterdag meekan..
leuk! Ik zal er om half elf staan!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh wat leukMet z'n viertjes in de Efteling
(jammer dat je ook geen kaartjs bij kan krijgen/kopen)
De Standaardzin bij iedereen die gewoon een keertje meegaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef teigan het volgende:
het is mij ook enorm meegevallen vorige keer..
Ik ook en dat is al heel bijzonder op zichquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Standaardzin bij iedereen die gewoon een keertje meegaatZelfs mijn vreselijk stijve preutse miss. Bucket tante zei dat na haar eerste sauna bezoek.
Nope, want ik durf nog steeds niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Standaardzin bij iedereen die gewoon een keertje meegaatZelfs mijn vreselijk stijve preutse miss. Bucket tante zei dat na haar eerste sauna bezoek.
De volgende keer kan jij dat zeggen in een dieetclubmeetingtopic, Fannetje
dan durf ik niet meer meequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nope, want ik durf nog steeds niet.
Misschien, ooit, als ik op mn streefgewicht zit.
Ik ben gewoon nogal preuts
voor 4 kaartjes of voor 1 kaartje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik was trouwens even op marktplaats aan het kijken of er nog een extra kaartje voor de Efteling van a.s. zondag te krijgen was, maar er worden vnl. kaartjes gevraagd en niet aangeboden. Iemand bood 4 kaartjes aan en de hoogste bieder is tot nu toe 65 euro!![]()
Ik heb er ook nog driequote:Op woensdag 22 maart 2006 13:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
voor 4 kaartjes of voor 1 kaartje?![]()
moeten we trouwens voor zaterdag 5 zegeltjes op een kaart hebben of 3 zegeltjes? Ik heb nog 2 kaarten, waar ik op allebei 3 zegeltjes had geplakt een paar maanden geleden. Ander moet ik ze even omplakken op 1 kaart.![]()
dat lukt nu even echt nietquote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Pandorah het volgende:Faithy (wil jij nog even reageren of je vooruit kan betalen? ),
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:40 schreef Isabeau het volgende:
10:26 op station Putten goed?
Dat betekent voor teigan en freecell vertrekken om 8:38 en voor mij om 9:15.
Voor mij niet goedkoper, maar voor freecell en teigan wel: a.s. zaterdag kan je een dagkaart eerste klas kopen voor 2 personen voor 35 euro. Dat is 17,50 euro pp ipv 20,70. Maar ik zou het wel lief vinden als jullie tussen Hoogeveen en Putten zo lief willen zijn om bij het gepeupel (ik dus) in de tweede klas te komen zitten
Ik weet ook absoluut niet of ik hier geld voor heb!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet nog even niet of mijn portemonnaie het toelaat om 's avonds mee uit eten te gaan, maar dat zien we dan wel weer. Anders al enig idee waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |