abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_34341035
Heb je ...


  • vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback


    betreffende het subforum Truth dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

    Mailen kan ook:
    Iteejer@Fok.nl
    fokmirage@gmail.com


    Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel


    Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      † In Memoriam † zondag 22 januari 2006 @ 19:47:08 #2
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34353558
    Hi

    Mag ik even aandacht voor
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:

    [..]

    [afbeelding]


    Het wordt een beetje vervelend.
    pi_34353932
    quote:
    Wat fijn dat je je eigen draai er aan geeft.
    Ik zeg toch dat ik niet geloof in een "high-tech tora-bora super center", maar in een aantal kleine zelfstandige groepen die opereren in de naam van Al Qaida.

    Dus ook geen wereldwijd netwerk.
    Osama bin Laden laat weer van zich horen

    Ik pretendeer niet voor Quarks te spreken, maar ik vind dit minstens net zo hinderlijk worden. Evenals denigrerende zinnetjes als ''het is maar waar je gelukkig van wordt'' en ''Maar hey, als je er op die manier mee kunt leven, prima. Iedereen belazert zichzelf wel eens om de lelijke realiteit niet onder ogen te hoeven zien'' .
      † In Memoriam † zondag 22 januari 2006 @ 20:02:51 #4
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34354231
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef Johan_de_With het volgende:

    [..]


    Ik pretendeer niet voor Quarks te spreken, maar...
    Doe dat dan ook niet.

    Voor de rest
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef NorthernStar het volgende:

    [..]

    Ik wordt een beetje moe van je stalkgedrag en reageer gewoon niet meer op je.

    En zoek een psych voor je anti-semitismecomplex.
    pi_34368426
    opgelost.

    Met dank aan een mede-mod en een FA
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      maandag 23 januari 2006 @ 12:30:55 #6
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34373964
    Moet ik Dit accepteren?
    in reactie op mijn post.
    dat een reactie was op deze post. die ik als voorbeeld nam wat ik meen te zien.
    Of moet ik maar fok verlaten, omdat beledigenen denigreren blijkbaar de norm geworden is hier en dat feit moet accepteren en mijn conclusies trekken door niet meer te posten?

    [ Bericht 10% gewijzigd door soulsurvivor op 23-01-2006 22:03:30 ]
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_34382300
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 12:30 schreef soulsurvivor het volgende:
    Moet ik Dit accepteren?
    in reactie op mijn post.
    Of moet ik maar fok verlaten, omdat beledigenen denigreren blijkbaar de norm geworden is hier en dat feit moet accepteren en mijn conclusies trekken door niet meer te posten?
    Welnee.... Je kunt het ook positief bekijken. Je gaat niet weg om die lui die vinden dat dit op innet de manier is om mensen te benaderen. Je blijft juist om de mensen die dat niet doet en met wie je wel kunt praten. Focus op de positieven ipv op de nagatieven.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      maandag 23 januari 2006 @ 20:09:37 #8
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_34389429
    bewijsstuk nummer 4: de camera doet het ook bij normale speelkaarten, nu wil ik nog een ding uittesten en als dat faalt sloeg iid een heel topic nergens op..vanavond komt er iemand langs..die geef ik een kaart en die mag hij voor de webcam houden..als ik hem daarna ook een tarotkaart geef en er gebeurt "nog" niks dan weet ik het wel, maar in dat geval kom ik met een uitgebreide videoreportage..met pompende beats.
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      maandag 23 januari 2006 @ 21:35:45 #9
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34393205
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 16:45 schreef nokwanda het volgende:

    [..]

    Welnee.... Je kunt het ook positief bekijken. Je gaat niet weg om die lui die vinden dat dit op innet de manier is om mensen te benaderen. Je blijft juist om de mensen die dat niet doet en met wie je wel kunt praten. Focus op de positieven ipv op de nagatieven.
    ja, je bent een schat.
    Maar het gaat niet alleen om de denigrerende toon van de meeste post [en mijn gevoeligheid hiervoor], maar het verpest gewoon het merendeel van de topics. Daar moet je wel door heen lezen wanneer je echt geintresseerd bent in een bepaald onderwerp, als er uberhaubt nog wel een respectvolle discussie onstaat door al dat haantjes gedrag heen. Het belet dat een intressante discussie plaats kan vinden, met al die kids in de overgang die hier frustraties komen botvieren. Ik besef ook wel dat dit een openbaar forum is en dat kun je niet volkomen sturen. Maar wanneer je dit gewoon maar laat gaan dan wordt dit postgedrag vanzelf de norm die steeds verder verlegt wordt.
    Onzettend jammer vindt ik dat.
    Maar bedankt voor je advies, ik zal me best doen dergelijke post te negeren. Al is dat voor mij bepaald niet gemakkelijk.
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_34394636
    Het is idd wel zo daty de laatste tijd overal dezelfde discussie lijkt te ontstaan. ipv dat je je op het topic kunt richten verandert het dan WEER in een welles/nietus discussie die erg vermoeiend is.

    Ook voor de mods, denk ik, omdat die ook steeds weer keer op keer in herhaling moeten vallen om dat uit te leggen en dan van de ene user op hun kop krijgen dat ze de mensen die die discussie binnen ieder topic aanwakkeren niet were, om vervolgens van andere users het verwijt te horen dat ze alleen maar "believers" willen horen (alsof daartussen niks bestaat).

    Ook users kunnen daar een balans in zoeken. Het is natuurlijk niet alleen maar aan de mods. We hebben daar zelf ook een taak in om onze Truth-kroeg leuk te houden
    Daarom hou ik mijn tenen meestal wel in zodat er niet te snel op getrapt wordt. En hou ik in de gaten welke user over het algemeen in een bepaalde trant schrijft. Dat beperkt dan de ergste aanvaringen wel.

    Maar ja...... een scannende blik is op z'n plaats.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      maandag 23 januari 2006 @ 22:23:31 #11
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34395159
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 22:11 schreef nokwanda het volgende:
    Het is idd wel zo daty de laatste tijd overal dezelfde discussie lijkt te ontstaan. ipv dat je je op het topic kunt richten verandert het dan WEER in een welles/nietus discussie die erg vermoeiend is.
    Ja idd pffff...
    Daarom reageerde ik ook die ene post, nu ik het zo terug lees viel die eigenlijk nog best wel mee. Het is gewoon meer de hele sfeer waar ik op ageerde.
    maar negeren is de beste keuze idd, totdat truth zo verspoelt wordt door dit soort sfeerposters dat het gewoon niet meer leuk is hier te komen en dat zou jammer zijn.

    Kijk bv eens in het nieuwe topic van displission waar hij zijn fout toegeeft.
    1 op de 2 reageerd positief, de rest ziet er een aanleiding in om hem nog een schop na te geven of hun sublieme hersencapaciteit nog eens te benadrukken

    [ Bericht 8% gewijzigd door soulsurvivor op 23-01-2006 22:28:38 ]
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_34395562
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 22:23 schreef soulsurvivor het volgende:

    [..]

    Ja idd pffff...
    Daarom reageerde ik ook die ene post, nu ik het zo terug lees viel die eigenlijk nog best wel mee. Het is gewoon meer de hele sfeer waar ik op ageerde.
    maar negeren is de beste keuze idd, totdat truth zo verspoelt wordt door dit soort sfeerposters dat het gewoon niet meer leuk is hier te komen en dat zou jammer zijn.

    Kijk bv eens in het nieuwe topic van displission waar hij zijn fout toegeeft.
    1 op de 2 reageerd positief, de rest ziet er een aanleiding in om hem nog een schop na te geven of hun sublieme hersencapaciteit nog eens te benadrukken
    Proves my point. maakt weer precies duidelijk wie wie is.

    (en weet je dat ik nu pas dat krante-artikel in je sigg zie )
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_34396301
    mirage,. word enyalius ooit nog een keertje van zn ban afgehaald ?

    en wat moet ik nou met die knikkers doen ik weet niet of je soms met nokwanda afspreekt anders kan ik het aan haar geven

    [ Bericht 21% gewijzigd door -starseed-mayo- op 23-01-2006 22:53:05 ]
    pi_34397452
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 22:47 schreef -starseed-mayo- het volgende:
    mirage,. word enyalius ooit nog een keertje van zn ban afgehaald ?

    en wat moet ik nou met die knikkers doen ik weet niet of je soms met nokwanda afspreekt anders kan ik het aan haar geven
    wmb...fine. Overleg ik wel met Mirage.

    Maar euh..... WIL Enyalius dat dan? Dan kan ie toch gewoon zelf fok mailen.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_34403388
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 22:23 schreef soulsurvivor het volgende:

    [..]

    Ja idd pffff...
    Daarom reageerde ik ook die ene post, nu ik het zo terug lees viel die eigenlijk nog best wel mee. Het is gewoon meer de hele sfeer waar ik op ageerde.
    maar negeren is de beste keuze idd, totdat truth zo verspoelt wordt door dit soort sfeerposters dat het gewoon niet meer leuk is hier te komen en dat zou jammer zijn.

    Kijk bv eens in het nieuwe topic van displission waar hij zijn fout toegeeft.
    1 op de 2 reageerd positief, de rest ziet er een aanleiding in om hem nog een schop na te geven of hun sublieme hersencapaciteit nog eens te benadrukken
    Hij kan wel wat hebben, dat is nu juist zijn kracht en de reden waarom hij zo'n topic opent of kan openen, denk ik

    En de modjes vangen het hier prima op volgens mij zonder mensen in hun vrijheid aan te tasten.

    Toppie
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
      dinsdag 24 januari 2006 @ 08:41:28 #16
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34404018
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 22:23 schreef soulsurvivor het volgende:

    [..]


    Kijk bv eens in het nieuwe topic van displission waar hij zijn fout toegeeft.
    1 op de 2 reageerd positief, de rest ziet er een aanleiding in om hem nog een schop na te geven of hun sublieme hersencapaciteit nog eens te benadrukken
    dat is inmiddels 3 op 4 geworden.
    Wellicht valt het toch nog mee
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
      dinsdag 24 januari 2006 @ 09:30:08 #17
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_34404769
    iteejer is het mogelijk om mijn info van spliffunk(postgeschiedenis) nog terug te krijgen op fok..de google zoekfunctie is hier erg zwak in en ik had graag weer eens terug gekeken naar die "goede/oude tijd"?? Of mirage weet jij dat misschien? Of een andere mod?
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_34408696
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef displission het volgende:
    iteejer is het mogelijk om mijn info van spliffunk(postgeschiedenis) nog terug te krijgen op fok..de google zoekfunctie is hier erg zwak in en ik had graag weer eens terug gekeken naar die "goede/oude tijd"?? Of mirage weet jij dat misschien? Of een andere mod?
    Ik kan er op dit moment niets anders van maken dan dit

    Misschien niet superhandig, maar ik denk dat je zo al een heel eind bent toch ?
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      dinsdag 24 januari 2006 @ 12:09:05 #19
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34408854
    zouden de mods even naar het topic - * - = + kunnen kijken?!
    Ik weet niet of het nu beter in wfl tot zijn recht komt of hier.
    Als het hier kan, liever hier.
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
      dinsdag 24 januari 2006 @ 12:55:02 #20
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34410129
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 08:41 schreef soulsurvivor het volgende:

    [..]

    dat is inmiddels 3 op 4 geworden.
    Wellicht valt het toch nog mee
    inmiddels 5 op 6.
    truth blijft een top sub-forum
    ik was te voorbarig
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_34410173
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 12:09 schreef soulsurvivor het volgende:
    zouden de mods even naar het topic - * - = + kunnen kijken?!
    Ik weet niet of het nu beter in wfl tot zijn recht komt of hier.
    Als het hier kan, liever hier.
    Topics die in verschillende subfora op hun plek zouden kunnen zijn, worden door mij alleen verplaatst als TS, in dit geval jij, dat zou willen.
    Wat mij betreft is dit topic meer dan welkom hier en blijft hij hier dus staan.
    Maar mocht jijzelf het topic liever ergens anders zien.. even aangeven en ik geef hem een zetje voor je
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34424137
    Me Happy


    Als dat geen positieve feedback is
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
      dinsdag 24 januari 2006 @ 23:45:11 #23
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_34432106
    thx mirage
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      dinsdag 24 januari 2006 @ 23:53:40 #24
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_34432386
    mass delete request in mijn kat ziet entiteiten aangevraagd..
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      woensdag 25 januari 2006 @ 00:35:38 #25
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34433668
    -edit-

    [ Bericht 33% gewijzigd door soulsurvivor op 25-01-2006 00:58:04 (laat maar) ]
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
      woensdag 25 januari 2006 @ 00:58:44 #26
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34434133
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef displission het volgende:
    mass delete request in mijn kat ziet entiteiten aangevraagd..
    ze heeft het er maar druk mee
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
      woensdag 25 januari 2006 @ 11:07:24 #27
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34440197
    Aangezien dat kiteless nu volkomen openkaart speelt over haar motieven om in truth te posten, is het dan niet een idee om daar op een gepaste wijze op te reageren?
    ps dit is geen banaanvraag hoor, zou niet durven
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_34446538
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef displission het volgende:
    mass delete request in mijn kat ziet entiteiten aangevraagd..
    Ik voel op het moment meer voor een mass ban oid.

    Er zijn heel wat mensen die op vreselijk kinderachtige wijze de boel komen verstieren.
    Ze nemen topics over op een ongepaste manier/
    Het niveau en respect is ver te zoeken.

    En de dooddoener "we mogen niet kritisch zijn in truth hè"

    Terwijl ze (ik hoop het voor hun tenminste) echt niet zo achterlijk zijn dat ze het verschil niet kennen tussen je standpunt neerzetten en gewoon onzinnig geblaat of denigrerende posts plaatsen.

    Verdraaiïng van woorden, zielig doenerij.... zaken die een heel stel users niet vreemd zijn.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34446579
    Huishoudelijke mededeling

    Mijn email doet het sinds (iig) gisteren niet.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34446785
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 14:28 schreef Mirage het volgende:
    Huishoudelijke mededeling

    Mijn email doet het sinds (iig) gisteren niet.
    Lekker rustig
    Maar idd handig om even te weten ja
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      woensdag 25 januari 2006 @ 14:56:09 #31
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34447533
    jammer zeg, de discussie ging net zo lekker.
    Ik hoef hier verder niets mee hoor. Maar gewoon even mijn tereurstelling kwijt.
    Naar mijn mening was deze discussie op een redelijk niveau en op een respectvolle manier aan de gang.
    Dit is voor mij weer een typisch voorbeeld waar ik moeilijk mee om kan gaan.
    echt jammer, aangezien de kennis van deze poster meer potentie zou hebben zonder die zelfingenomenheid een respectloosheid.

    Kan iemand hier inkomen of ben ik gewoon te gevoelig.
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_34448559
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef soulsurvivor het volgende:
    jammer zeg, de discussie ging net zo lekker.
    Ik hoef hier verder niets mee hoor. Maar gewoon even mijn tereurstelling kwijt.
    Naar mijn mening was deze discussie op een redelijk niveau en op een respectvolle manier aan de gang.
    Dit is voor mij weer een typisch voorbeeld waar ik moeilijk mee om kan gaan.
    echt jammer, aangezien de kennis van deze poster meer potentie zou hebben zonder die zelfingenomenheid een respectloosheid.

    Kan iemand hier inkomen of ben ik gewoon te gevoelig.
    Zie mijn post hierboven.

    Ik probeer een oplossing te bedenken.....
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34449618
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:

    [..]

    Lekker rustig
    Maar idd handig om even te weten ja
    Ik denk dat ik het hier eerder neer had moeten zetten... hij doet het weer !

    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      woensdag 25 januari 2006 @ 17:40:09 #34
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34453169
    kan er een slotje op dit topic mirage of Iteejer?
    voor mij is de lol er volkomen vanaf


    -edit- ok nieuwe kans dus. frisse moed.

    [ Bericht 10% gewijzigd door soulsurvivor op 25-01-2006 20:44:37 ]
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_34459869
    Kan iemand hier de reacties van supah vlieg verwijderen die slaan namelijk nergens op

    Was Jezus bi sexueel? En zo nee hoe weten ze dat ?
    You and me baby ain't nothin' but mammals
    So let's do it like they do on the Discovery Channel
    Do it again now
    You and me baby ain't nothin' but mammals
    pi_34472534
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
    Kan iemand hier de reacties van supah vlieg verwijderen die slaan namelijk nergens op

    Was Jezus bi sexueel? En zo nee hoe weten ze dat ?


    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      donderdag 26 januari 2006 @ 10:02:21 #37
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34472775
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 09:49 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    [afbeelding]

    ja die is sterk


    je kan het ook zo interpreteren;



    een electronische vliegenvanger die ervoor gemaakt is vliegen aan te trekken [topic], en dan er vreemd van opkijken als er ook vliegen komen.

    [ Bericht 9% gewijzigd door soulsurvivor op 26-01-2006 10:11:08 ]
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
      donderdag 26 januari 2006 @ 20:55:18 #38
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_34494717
    iteejer hoe zit het met die serverruimte voor video en muziek? Kan ik straks als user FTP gebruiken om erop te komen? Verwacht je dit voor de zomer klaar te hebben dit project van je?
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_34531860
    Allereerst een reactie op genverbrander:
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Genverbrander het volgende:

    [..]

    Zwak zeg Mirage Eerst ban je haar voor een week vanwege trollerij, en nu zeg je dat het niet uitmaakt als ze een dag later terugkomt om verder te posten. Weinig consequent.
    en nog wat van dit soort posts....

    Ik heb geen reden aan te nemen dat dit een/de gebande user betreft ( dus géen DonnaNonna)
    Ik heb dus ook niet gezegd dat het niet uitmaakt als ze terug komt/is.
    Dat is helemaal niet aan de orde.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34532353
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef Genverbrander het volgende:

    [..]

    Het is zo duidelijk!!

    Mirage, kun je een IP-check doen en als ik gelijk heb eventueel weer een ban uitvoeren?
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 10:01 schreef renwan het volgende:

    [..]

    Ghehe pak d'r
    waarop ik schreef:
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 11:16 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Ik heb geen last van d'r..
    Ik raak haar manier van redeneren soms kwijt, maar het is de hare en dit is de passende plek die neer te zetten mits ze de krengerige opmerkingen naar anderen toe achterwege laat.

    Als ze nou trollerig zou zijn.... maar eigenlijk zie ik hier een Stenny die zich steeds meer laat verleiden tot het doen van vervelende uitspraken.... net als jij genverbrander... en zo nog een paar users.. de reacties van Indirah hierop zijn van hetzelfde niveau als jullie opmerkingen... dit is èrg jammer.

    Wat is dit voor topic geworden voor jullie users ?
    Bedenk dat eens.
    Is het een topic waarin jullie elkaar willen informeren als er nieuwe info is ?
    Is het een topic waarin jullie willen speculeren over wat die nieuwe info kan betekenen (in jullie ogen).

    Of is het een topic geworden waarin we eens even lekker generaliserend en denigrerend elkaar te woord staan ? Waar we posts plaatsen in een poging hem net iets "lolliger" en lúllliger te laten zijn dan die van een ander....
    Waar we mensen proberen op stang te jagen.. zich onvwelkom te laten voelen.. het idee te geven dat andere users hun de mond willen snoeren omdat hun mening toevallig afwijkt (of het nou kinderlijk onderbouwd is, gevoelsmatig.. of specuelerend op feiten).

    Denk goed na over jullie motivatie hier te posten.
    Er is al zo weinig ruimte waar je gewoon "jij" kan zijn.
    Pak die ruimte van een ander af en jij zal zelf ook aan de beurt komen, want als de één weggepest is wordt het volgende psipaaltje gezocht.. en zo komt iedereen aan de beurt... jij (lezer) dus ook !
    Blijf ruimte maken/houden voor anderen en jij zal die ruimte ook behouden.
    en Stenny....
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Stenny het volgende:

    [..]

    Voorbeelden? Ik ben mij van geen kwaad bewust. Ik zie het als een vorm van kritisch zijn, mag dat niet? En ik laat mij zeker al niet 'verleiden', wat is dit voor uitspraak, Mirage? Valt me tegen dat je mij en een paar anderen noemt, terwijl we net als iedereen gewoon met een discussie bezig zijn. Heb ik je iets misdaan ofzo?
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 12:37 schreef Stenny het volgende:
    Mirage vindt dit misschien weer een vervelende uitspraak (??) - ik begrijp nog steeds niet waarom zij mij opeens 'vervelende uitspraken' vindt doen - , maar:

    Eet geen brood van graancirkel meel! :
    [..]

    http://www.westerwoldenieuws.nu/artikel/aug01/cirkelbrood.htm
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 13:43 schreef Stenny het volgende:

    [..]

    Misschien moet ik mij ook maar terugtrekken, ik schijn de wrok van de hoofdmoderator op me gehaald te hebben, om onverklaarbare redenen, want ik vind zelf dat ik te allen tijde alle kanten van het fenomeen heb belicht, zowel voor- als tegens, en dat ik nergens onder de gordel bezig was. Maar Mirage schijnt hier anders over te denken. Misschien moet ik maar stoppen met deelname aan dit topic.
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 13:50 schreef Stenny het volgende:

    [..]

    Ik neem dit wel degelijk persoonlijk, lees nog eens wat ze schrijft:
    [..]

    .

    Ik vind dit een erge boute uitspraak, omdat ik nogmaals te allen tijde heb geprobeerd de discussie rondom Robbert open te houden, en er ook wel gesteld mag worden dat ik veel positieve energie in dit topic steek. En ik stel mij zeker niet op één lijn met ongenuanceerde posters als DonnaNonna, Pikki en Indirah die m.i. niet in staat zijn alle aspecten van het 'paranormale' te belichten. Maar goed, volgens Mirage zit ik dus op hetzelfde niveau. Je wordt bedankt, Mirage. Overweegt ermee te stoppen
    Kom zeg !
    Er wordt ontzettend veel gezeken in die hele RvdB reeks.
    Verschillende mensen heb ik aangesproken op hun gedrag... er zijn al bans gevallen.... en als er weer gebitchd wordt en ik zeg er wat van incl een waarschuwing naar o.a. jou postgedrag omdat ik vind dat dat met vlagen veranderd "heb ik opeens iets tegen jou persoonlijk", "wil je opeens het forum verlaten"... doe je alsof ik je van ik weet niet wat beschuldig.. en het enkel en allen op jouw voorzien zou hebben voor persoonlijke redenen ?

    Sorry, maar jouw tenen zijn in deze wel heel lang.

    Kom zeg, je weet wel beter.

    Het doet mij denken aan mijn zoontje.. een poging tot emotionele chantage ?
    Ik kan naar de mac gaan, ik kan een doos lego voor hem halen, maar zeg ik dat hij even op zijn gat moet zitten in de metro omdat ik en anderen het vervelend vinden als hij druk staat te springen in het gangpad zegt hij "je houdt zeker niet van mij".....


    Wat is nou je bedoeling ?
    Dat ik net als anderen ga smeken of je terug komt ?

    Je bent heel erg welkom, het is zeker zo dat je de RvdB topics leven in blaast maar dat geeft je geen vrijstelling van af en toe ook aangesproken te worden op je postgedrag als ik denk dat dat nodig is.

    Als je het er niet mee eens bent kan je ook minder op je tenen getrapt reageren en gewoon vrágen naar wat er mis lijkt te gaan volgens mij.

    Feedback is daar b.v. een goede weg voor.

    Maar dit gezwam... pagina's lang (er zijn nog meer relevante posts die ik hierboven had kunnen plaatsen waarin je naar mijn uitspraak refereert) omdat ik een post plaats waar jou naam genoemd wordt....
    wat denk je daar mee te bereiken behalve dat je irritatie opwekt die er eerder niet was.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34533135
    Ik snap het wel. Niemand vindt het leuk om aangesproken te worden op fouten die hij/zij maakt. Ik niet, Stenny niet en niemand niet. Je voelt je dan behoorlijk kinderachtig. Maar soms is het nodig en is het goed dat 't gebeurt. Want van fouten leert men.

    Ik stel voor dat we elkaar allemaal de hand schudden (figuurlijk gesproken uiteraard) en de akkefietjes - want dat zijn het - te vergeten. Er is zoveel meer dan Robbert van den Broeke en daar kunnen we allemaal over discussieren.

    Maar wat mij betreft is de discussie nog niet over nu het erop lijkt dat Irene en haar mensen de banden met RvdB & Co hebben verbroken. Robbert is ontmaskerd en ik vind het goed dat 't is gebeurd omdat het aangeeft dat mensen zich toch niet snel laten beetnemen. Zodoende kan je van Robbert ook naar andere mediums gaan. Dit zijn punten waarmee je de discussie kan laten doorgaan.
    pi_34533835
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef Netflier het volgende:
    Ik snap het wel. Niemand vindt het leuk om aangesproken te worden op fouten die hij/zij maakt. Ik niet, Stenny niet en niemand niet. Je voelt je dan behoorlijk kinderachtig. Maar soms is het nodig en is het goed dat 't gebeurt. Want van fouten leert men.
    Zeker, en weet je.
    Ik zal heus ook fouten maken.. genoeg gemaakt in het verleden, en er zullen er nog veel komen.
    Persoonlijk vind ik het nooit een probleem aangesproken te worden op (mogelijke) fouten.
    Waar ik wel gevoelig voor ben is de manier waaróp.

    Ik hou van open direct, transparant....
    heb je problemen met een gedraging/uitspraak van mij:
    druk op mijn deurbel en vertel mij wat je dwars zit. (afhankelijk of je virtueel of irl een probleem hebt natuurlijk )
    spreek mij op straat aan als je mij ziet.
    mail mij
    ga naar feedback en vertel hier Dit is er gezegd, ik zie het niet/begrijp het niet... wat bedoel jíj ermee ?


    Maar indirect over mijn uitspraak klagen tegen andere users of tegen de lucht...
    en dat pagina's lang..
    en dan ook gelijk dat gezeur erbij "je mag mij zeker niet", wat toch redelijk wat users doen zodra iemand ze aanspreekt (volslagen onzinnig natuurlijk! ).
    quote:
    Ik stel voor dat we elkaar allemaal de hand schudden (figuurlijk gesproken uiteraard) en de akkefietjes - want dat zijn het - te vergeten. Er is zoveel meer dan Robbert van den Broeke en daar kunnen we allemaal over discussieren.
    Hiervoor had ik ook helemaal geen boosheid of persoons gerichte geïrriteerdheid.
    Dat wat ik hierboven beschrijf maakt mij wel even geïrriteerd,
    maar ook dat is meteen weer weg zodra ik mijn mening daarover geuit heb.
    (wat soms misschien wat direct over kan komen, maar zoals ik al zei.. ik hou van open, direct en transparant.. geen moeilijk omslachtig en indirect gedoe)
    quote:
    Maar wat mij betreft is de discussie nog niet over nu het erop lijkt dat Irene en haar mensen de banden met RvdB & Co hebben verbroken. Robbert is ontmaskerd en ik vind het goed dat 't is gebeurd omdat het aangeeft dat mensen zich toch niet snel laten beetnemen. Zodoende kan je van Robbert ook naar andere mediums gaan. Dit zijn punten waarmee je de discussie kan laten doorgaan.
    Mee eens.
    Ik denk dat het erg leuk is om verschillende mensen tegen het licht te houden ( en dat hoeft natuurlijk niet persé te zijn om die personen te "ontmaskeren"... anders ga je misschien dingen zien of linken leggen die er niet zijn omdat je aan het probéren bent mensen te "ontmaskeren". )

    Er kunnen gewoon verschillende mensen "in de spotlights" gezet worden.
    Even allerlei kanten belichten, even in de materie duiken waar deze persoon zich voornamelijk mee bezig houdt...

    Ik denk dat dat gezellig en informatief kan zijn.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34542273
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 20:55 schreef displission het volgende:
    iteejer hoe zit het met die serverruimte voor video en muziek? Kan ik straks als user FTP gebruiken om erop te komen? Verwacht je dit voor de zomer klaar te hebben dit project van je?
    Je hebt gelijk hoor..... en ik wil best een koekepan pakken om iteejer even te slaan
    Punt is alleen dat dat niet veel zin heeft, want hij heeft een valide reden waarom dit nog niet helemaal gerealiseerd is.

    Hij heeft het ontzèttend druk, zowel met zijn werk als andere onderdelen van fok.
    Hij is vele actief op fok dat niet direct voor de schermen zichtbaar is of aan hem gekoppeld lijkt. (op de mensen na misschien die bepaalde ontwikkelingen van fok op de voet volgen)


    Ik heb hem er nogmaals aan herinnerd en het zit er echt aan te komen
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      maandag 30 januari 2006 @ 19:11:46 #44
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34621794
    Welkom terug BaajGuardian
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_34672439
    Instellen van een avatar:

    je hebt twee mogelijkheden


    avatar plaatje die op je harde schijf staat

  • resize het plaatje als het te groot is naar ik meen 60*60 pixels
  • klik "wijzig profiel" aan
  • klik "naar usericon manager" aan
  • onderaan in het browse veld plaatje van harde schijf selecteren
  • uploaden
  • plaatje aanvinken in profiel


    avatar plaatje die ergens online staat
  • klik "wijzig profiel" aan
  • kopieer de url van het plaatje en plak deze in het veld achter "webicon"


    profiel wijziging bevestigen door ww in te vullen en "bevestig" aan te klikken..


    ---------------> als het goed is heb je nu een avatar
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      woensdag 1 februari 2006 @ 10:13:20 #46
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34672603
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 10:05 schreef Mirage het volgende:
    Instellen van een avatar:

    je hebt twee mogelijkheden


    avatar plaatje die op je harde schijf staat

  • resize het plaatje als het te groot is naar ik meen 60*60 pixels
  • klik "wijzig profiel" aan
  • klik "naar usericon manager" aan
  • onderaan in het browse veld plaatje van harde schijf selecteren
  • uploaden
  • plaatje aanvinken in profiel


    avatar plaatje die ergens online staat
  • klik "wijzig profiel" aan
  • kopieer de url van het plaatje en plak deze in het veld achter "webicon"


    profiel wijziging bevestigen door ww in te vullen en "bevestig" aan te klikken..


    ---------------> als het goed is heb je nu een avatar
  • Het zal wel aan mijn instellingen liggen, maar ik krijg die Usericon Manager niet eens open. gewoon een blank veld.
    Ik ben geregistreerd bij fotoboek, heb foto's geupload, maar krijg niet zo'n mooi fototoestelletje
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_34672684
    Ik ben geen mod, maar ik bemoei me er toch even mee. De usericon manager is al tijden kapot. Je kan wel je avatar ergens uploaden en dan als webicon instellen.

    Variety is the spice of life
    pi_34672860
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 10:16 schreef nebelung het volgende:
    Ik ben geen mod, maar ik bemoei me er toch even mee. De usericon manager is al tijden kapot. Je kan wel je avatar ergens uploaden en dan als webicon instellen.

    dank je wel !

    Optie 1 is dus (tijdelijk) buiten gebruik... optie 2 dus.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34672917
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 10:13 schreef soulsurvivor het volgende:

    [..]

    Het zal wel aan mijn instellingen liggen, maar ik krijg die Usericon Manager niet eens open. gewoon een blank veld.
    Ik ben geregistreerd bij fotoboek, heb foto's geupload, maar krijg niet zo'n mooi fototoestelletje
    dat zijn 2 verschillende zaken.
    fotoboek/cameraatje en je avatar.

    De usericon manager kan bij mij gewoon open, ik kan idd geen van de plaatjes gebruiken zie ik.
    mijn avatar is idd een webicon.
    Maar zoals nebelung hierboven zei is dat even buiten werking.
    Zullen ze ongetwijfeld fixen

    Het fotoboek verhaal is iets anders, ik zal even kijken.


    (Edit: hé ! ken ik jou ? )


    Nog een toevoeging: Soulsurvivor, zet eerst je fotoboek eens aan ?
    Je hebt in je instellingen een optie om aan te geven dat je wel/geen reacties wilt kunnen ontvangen.
    Bij jou staat die uit.

    [ Bericht 7% gewijzigd door Mirage op 01-02-2006 10:31:44 ]
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      woensdag 1 februari 2006 @ 10:52:23 #50
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34673484
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 10:26 schreef Mirage het volgende:


    (Edit: hé ! ken ik jou ? )


    Nog een toevoeging: Soulsurvivor, zet eerst je fotoboek eens aan ?
    Je hebt in je instellingen een optie om aan te geven dat je wel/geen reacties wilt kunnen ontvangen.
    Bij jou staat die uit.
    Thanks Mirage. Ik denk niet dat je me kent, maar dat kan natuurlijk altijd. heb nu mijn echte foto toegevoegd
    Waarom denk je dat je me kent?
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_34673671
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 10:52 schreef soulsurvivor het volgende:

    [..]

    Thanks Mirage. Ik denk niet dat je me kent, maar dat kan natuurlijk altijd. heb nu mijn echte foto toegevoegd
    Waarom denk je dat je me kent?
    ah, het was niet je echte foto !
    Dan kwam hij vast ergens van internet, want op de één of andere manier leek het gezicht op de foto mij bekend.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34676869
    Kunnen die paar onzin reacties niet verwijdert worden uit het "waarom geloof jij NIET in God" topic ?
    ijs_beer fan!
    pi_34677284
    Bedankt .
    ijs_beer fan!
    pi_34677388
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      † In Memoriam † woensdag 1 februari 2006 @ 22:58:20 #55
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34698651
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 11:09 schreef Backhander het volgende:
    Kuttopic. slotje.
    http://forum.fok.nl/misc/faq/reageren
    pi_34707731
    quote:
    Gezien.
    Dank je wel

    nu naar de verloskundige !
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34712242
    Hoe zet ik een plaatje in het fotoboek ?
    Ik kreeg het antwoord: het is geen plaatje .
    Moet ik apart registreren voor dat fotoboek ?
    When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
    pi_34712550
    iN HET FORUM LUKT HET MAAR NIET IN FOTOBOEK ,

    When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
    pi_34715369
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 14:29 schreef pikki het volgende:
    iN HET FORUM LUKT HET MAAR NIET IN FOTOBOEK ,

    [afbeelding]
    hahahaha

    oké, het fotoboek hoort wel bij Fok, maar staat eigenlijk los van het forum.
    Wel kan je via het forum bij het fotoboek komen.

    Als je een geactiveerd fotoboek hebt, dan zie je rechts boven een post van de user een "fototoestel". (naast de icoontjes van profiel, quote etc).

    Druk je hierop bij een user, dan ga je naar zijn/haar fotoboek.

    Maar hoe krijg jijzelf zo'n icoontje en zo'n fotoboek ?

    http://fotoboek.fok.nl/
    even bovenaan kijken of je ingelogd of uitgelogd bent.
    Niet ingelogd ? Je usernaam en pasw zijn identiek aan die van het forum.
    Even inloggen (maar als je op het forum ingelogd staat ben je bijna automatisch ook ingelogd bij het openen van het fotoboek)

    registreren profiel wijzigen faq admin zijn tabs die je rechtsboven op het scherm vindt.
    Klik op "profiel wijzigen"

    je komt dan op de pagina "profiel aanpassen"

  • het eerste blanco invoerveld, daar kan je de "hoofd" foto uploaden die op je fotoboek pagina weergegeven wordt.

  • Het 8e invoerveld heeft een ja/nee keuze.
    Ja op slot ---> geen fototoestel icon bij je posts en je kan dan ook geen berichten ontvangen in je fotoboek.
    Nee geen slotje---> wel fototoestel icon en je kan berichten ontvangen.

  • Als je extra foto's wilt toevoegen, kan dat ook.
    Meteen bovenaan deze zelfde pagina staat namelijk "profiel wijzigen/extra foto's"
    extra foto's heeft blauwe letters... klik.......
    hier kan je extra foto's uploaden.

    Het enige waar je rekening mee moet houden is de grootte, maar het fotoboek geeft het automatisch aan als de grootte niet juist is.
    Wat ook van belang is, is het volgende In de bestandsnaam mogen alleen alfanumerieke waarden gebruikt worden en spaties zijn ook niet toegestaan
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34717879
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 15:52 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    hahahaha

    oké, het fotoboek hoort wel bij Fok, maar staat eigenlijk los van het forum.
    Wel kan je via het forum bij het fotoboek komen.

    Als je een geactiveerd fotoboek hebt, dan zie je rechts boven een post van de user een "fototoestel". (naast de icoontjes van profiel, quote etc).

    Druk je hierop bij een user, dan ga je naar zijn/haar fotoboek.

    Maar hoe krijg jijzelf zo'n icoontje en zo'n fotoboek ?

    http://fotoboek.fok.nl/
    even bovenaan kijken of je ingelogd of uitgelogd bent.
    Niet ingelogd ? Je usernaam en pasw zijn identiek aan die van het forum.
    Even inloggen (maar als je op het forum ingelogd staat ben je bijna automatisch ook ingelogd bij het openen van het fotoboek)

    registreren profiel wijzigen faq admin zijn tabs die je rechtsboven op het scherm vindt.
    Klik op "profiel wijzigen"

    je komt dan op de pagina "profiel aanpassen"

  • het eerste blanco invoerveld, daar kan je de "hoofd" foto uploaden die op je fotoboek pagina weergegeven wordt.

  • Het 8e invoerveld heeft een ja/nee keuze.
    Ja op slot ---> geen fototoestel icon bij je posts en je kan dan ook geen berichten ontvangen in je fotoboek.
    Nee geen slotje---> wel fototoestel icon en je kan berichten ontvangen.

  • Als je extra foto's wilt toevoegen, kan dat ook.
    Meteen bovenaan deze zelfde pagina staat namelijk "profiel wijzigen/extra foto's"
    extra foto's heeft blauwe letters... klik.......
    hier kan je extra foto's uploaden.

    Het enige waar je rekening mee moet houden is de grootte, maar het fotoboek geeft het automatisch aan als de grootte niet juist is.
    Wat ook van belang is, is het volgende In de bestandsnaam mogen alleen alfanumerieke waarden gebruikt worden en spaties zijn ook niet toegestaan
  • Als ik dit doe met een tiny pic plaatje, waarom krijg ik dan de vermelding "het bestand is geen plaatje "?
    When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
    pi_34719177
    als het een .gif of .jpg is dan weet ik het niet.
    bitmap bestanden worden volgens mij niet geaccepteerd.


    Maar hier loopt ene topic dat gericht is op het fotoboek.
    "Knut" mailen kan ook.. knut is ook te vinden in dit topic.
    * centraal meldtopic fotoboek *
    Knut = fotoboek mannetje meen ik.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      donderdag 2 februari 2006 @ 22:05:08 #62
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_34723496
    edit

    [ Bericht 98% gewijzigd door soulsurvivor op 04-02-2006 21:39:20 ]
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_34727953
    Ga naar de index pagina en lees daar helemaal bovenaan het downtime news
    (linkjes worden niet gepakt ---> foutmelding vandaar de lange weg )

    Even doorlezen en bij interesse af en toe checken of er een update is.
    Voorkomt wilde verhalen !


    welkom terug allemaal
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34760651
    Hoi Mirage,
    Ik vind niet dat het echt goed gaat in het RvdB-topic.
    pi_34762726
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef Genverbrander het volgende:
    Hoi Mirage,
    Ik vind niet dat het echt goed gaat in het RvdB-topic.
    Goh !
    Wat een nieuws !

    Ik zit al een paar topics lang te zeggen dat het niet goed gaat.
    Hell, ik heb voordat het echt bergafwaarts ging al gewaarschuwd dat je niet hoeft te posten en dat ik een afglijdende lijn zag.
    Maar als ik mod, objectief ( de éne keer was het iemand die sceptisch is, de andere keer een zeikerd.. weer een andere keer een die hard believer... soms mensen ertussen in die een uitglijder maken... ) is het niet goed.
    Ja ook jíj hebt commentaar gehad.
    Slotjes werden niet op prijs gesteld.

    Er zijn een paar ups geweest.. en over het algemeen vind ik het een down.

    Zoek het maar lekker uit !


    Jullie doen het allemaal in dat topic.
    Het lijdend voorwerp verschuift alleen nogal eens.

    De mensen die serieus posten hebben het topic al lang verlaten gewoonweg omdat er niet veel constructiefs/nieuws/uitdagend meer vàlt te posten ( op dit moment althans).

    Ik denk dus niet dat er enig serieuze zich stoort aan de verhoudingen binnen dit topic.
    En zolang er niets drastisch policy overschreidends gebeurd als * doodsverwensingen, privé gegevens... extreem gebash.. of andere zaken vind ik het wel prima.


    Ik heb al eerder gezegd: niet de mods maken of breken een topic.
    Dat doen de users en ik ga er van uit dat de users enig verantwoordelijkheids gevoel hebben.
    Lees o.a. deze post nog eens na.
    post


    Succes en laat ,maar zien wat jullie ermee doen.
    jullie kunnen gezamelijk kiezen het topic weg te laten zakken (daar heb je geen slotje voor nodig ! Dat heb je zelf in de hand) of er op creatieve/inventieve manier nog wat van maken.


    Ik zie het vanzelf wel

    Note: bans worden nog steeds gegeven als wie dan ook te ver gaat zie * !
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34762942
    Ok mirage, iig bedankt voor je reply! ik vind je een wijze vrouw en je hebt me aan het denken gezet. Ik heb ook al een actieplan voor mezelf bedacht.
    pi_34764834
    hahahaha succes ermee dan
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34765012
    Even een stukje informatie die misschien bij de meest mensen al overgekomen is, maar wat toch voor enige verwarring/ vraagtekens kan zorgen.


  • Niet alle avatars zijn zichtbaar --> is bekend. Probleempje met de fileserver.


  • Foutmeldingen bij het plaatsen van berichten en "kapotte" topics.
    Als je een link in je bericht wil plaatsen, zet deze dan tussen url tags.
    Doe je dit niet zal je keer op keer een foutmelding krijgen.

    Bij het openen van een nieuw topic geld hetzelfde.
    Als je een link in je openingspost plaatst, zet hem dan tussen de url tags.
    Doe je dit niet... wordt je topic wèl aangemaakt, maar zal je OP het topic gescheiden worden.
    We hebben dan kapotte topics zonder OP waar we niets meer mee kunnen behalve sluiten.


    Er wordt aan gewerkt.

  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34801218
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 16:52 schreef Mirage het volgende:
  • Niet alle avatars zijn zichtbaar --> is bekend. Probleempje met de fileserver.
  • Niet alleen is die van mij niet zichtbaar, ik heb ook geen usericons meer in mijn profiel staan, terwijl ze er eerst wel waren.

    Moet ze zeker opnieuw downloaden?
    ik moet dit waarschijnlijk ergens anders vragen, maar zag het ondewerp hier ter sprake komen
    in a crowd you lose humanity
      † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 05:34:59 #70
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34819045
    Wil iemand even vegen?
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 05:01 schreef space_knarf het volgende:
    deze man moet dan wel het brein achter de NWO zijn!

    [afbeelding]
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 05:02 schreef Megumi het volgende:

    [..]

    Waarom wordt TRU door sommigen nog steeds als tweede ONZ gezien verdomme
      dinsdag 7 februari 2006 @ 05:38:59 #71
    72545 Megumi
    Go Rin No Sho
    pi_34819051
    Post je ook even me andere reactie?
    Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
      † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 05:45:13 #72
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34819060
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 05:38 schreef Megumi het volgende:
    Post je ook even me andere reactie?
    Nee die krijgt een reply.

    Zodra die topicverneukerij weg is.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 05:47:10 #73
    72545 Megumi
    Go Rin No Sho
    pi_34819063
    Het gebrek aan gevoel voor humor valt wel op. Maar het is ook vroeg.
    Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
      † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 05:54:23 #74
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34819069
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 05:47 schreef Megumi het volgende:
    Het gebrek aan gevoel voor humor valt wel op. Maar het is ook vroeg.
    Ja dat is meestal het excuus wat gebruikt wordt. "Grapje moet toch kunnen" etc.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 06:17:00 #75
    72545 Megumi
    Go Rin No Sho
    pi_34819107
    Mensen zijn tegenwoordig wel snel op de teentjes getrapt. Maar dat is de huidige tendens.
    Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
    pi_34819618
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 05:34 schreef NorthernStar het volgende:
    Wil iemand even vegen?
    [..]


    [..]

    Waarom wordt TRU door sommigen nog steeds als tweede ONZ gezien verdomme
    Ik kan me vanwege de ervaringen in het verleden voorstellen dat je op een gegeven nagenoeg íedere post die niet serieus/ ontopic is als vervelend sarcasme/ aanval opvat, maar als je dit geval op zich bekijkt dan denk ikzelf dat het wel meevalt (en het niet kwaad bedoeld is).

    Een beetje humor/ flauwigheid tussendoor mag best denk ik, zolang de intentie niet is een heel topic te vergallen of denigrerend te doen.
    Zeker deze mensen hebben niet een verleden waaruit deze intentie direct blijkt.
    Ik laat de posts hier staan

    Wel heel erg bedankt voor de "note", 'met een beetje van dit soort hulp kan ik 's ochtends gelijk de juiste plekken even nalopen zonder meteen ieder topic door te hoeven lopen.

    Fijne dag allemaal
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34819690
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 08:36 schreef Mirage het volgende:
    met een beetje van dit soort hulp kan ik 's ochtends gelijk de juiste plekken even nalopen zonder meteen ieder topic door te hoeven lopen.
    Werken verdorie
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 08:52:59 #78
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34819800
    Er staan allemaal klachten in feedback....

    Er staan niet eens smiley's bij...

    waarom worden klachten zonder smiley's uberhaubt in behandeling genomen?

    Ik dacht dat daar nu eindeljk goede afspraken over waren.....

    Geen smiley, géén reactie.... wanneer gaan de truthmods zich hier eindelijk aan houden?

    Gratis rellen zonder Ban [1.0]

    [ Bericht 6% gewijzigd door Oversight op 07-02-2006 10:03:09 ]
    ◢◤
      dinsdag 7 februari 2006 @ 14:51:12 #79
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_34828960
    Mirage, volgens mij moet er een beetje gemodereerd worden in het RvdB topic...iemands z'n adres online gooien lijt me een beetje ver gaan?
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
      † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 14:58:18 #80
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34829174
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 08:36 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Ik kan me vanwege de ervaringen in het verleden voorstellen dat je op een gegeven nagenoeg íedere post die niet serieus/ ontopic is als vervelend sarcasme/ aanval opvat, maar als je dit geval op zich bekijkt dan denk ikzelf dat het wel meevalt (en het niet kwaad bedoeld is).
    Een geintje is best ok, ben zelf ook niet altijd serieus, maar als je net 15 minuten hebt besteed om een post met verscheidene links te maken is het nogal frustrerend als er een AT'er langskomt om er een afbeelding van honderden pixels bij honderden pixels onder te zetten die alles gelijk weer in het belachelijke trekt.
    quote:
    Een beetje humor/ flauwigheid tussendoor mag best denk ik, zolang de intentie niet is een heel topic te vergallen of denigrerend te doen.
    Zeker deze mensen hebben niet een verleden waaruit deze intentie direct blijkt.
    Ik laat de posts hier staan
    Jij bent mod, jij moet maar beslissen.
    quote:
    Wel heel erg bedankt voor de "note", 'met een beetje van dit soort hulp kan ik 's ochtends gelijk de juiste plekken even nalopen zonder meteen ieder topic door te hoeven lopen.
    Beter hier dan in de topics zelf 'uitvechten' lijkt me.

    Maar als TS vraag ik nu een slotje voor dat topic aan.

    Dat heeft niets met bovenstaande te maken!

    Graag "dicht op verzoek van TS"
    quote:
    Fijne dag allemaal
    Idem
    pi_34833855
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 14:51 schreef Marietje_34 het volgende:
    Mirage, volgens mij moet er een beetje gemodereerd worden in het RvdB topic...iemands z'n adres online gooien lijt me een beetje ver gaan?
    Een beetje onzinnig om het adres hier neer te gooien want ik ga er van uit dat het geen verkapte oproep is tot het privé lastig vallen van mensen ! *indringend kijkt*

    Het adres zelf is op verschillende plekken opvraagbaar dus dat het openbaar is.. de keuze van meneer v.d. Broeke zelf.
    Als je naar de site van de KvK gaat en je zoekt op deze meneer krijg je ook al zijn gegevens op één pagina verzameld in beeld.
    Het zijn dus niet de sceptici die het online hebben gezet.


    Het wordt iig níet op prijs gesteld als er via Fok oproepen gedaan gan worden om op onbehoorlijke manier contact met R.v.d. Broeke op te nemen.
    Ik zal er persoonlijk op toezien dat minimaal je dan een fikse ban aan je broek krijgt.
    Ieder andere fatsoendelijke manier om informatie te verzamelen, contact te krijgen.... voel je vrij.


    Succes mensen
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34834168
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 14:58 schreef NorthernStar het volgende:


    Maar als TS vraag ik nu een slotje voor dat topic aan.

    Dat heeft niets met bovenstaande te maken!

    Graag "dicht op verzoek van TS"
    Euhm, misschien zie ik iets over het hoofd maar ik zie geen reden om het topic te sluiten.
    Het is een goed/ interessant onderwerp, het is geen persoonlijk onderwerp...... en kan best potentie hebben.
    Ik ben geen voorstander van het afkappen van discussies... discussies/ onderwerpen mensen ontnemen "omdat de TS zijn interesse (?) " verloren heeft.

    Vooral omdat de OP ontzettend goed is (imo) vind ik het zonde om het topic te sluiten.

    kortom:
    Het spijt me.. ik zie echt niet in op wat voor manier het topic vervelend voro jou kan zijn (omdat het niet persoonlijk is), het is geen "overbodig" topic... en het is een goed onderwerp met goede OP.


    Nogmaals, als ik iets over het hoofd zie... fill me in.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      dinsdag 7 februari 2006 @ 18:04:37 #83
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_34835232
    Als ik een topic wat ik zelf heb geopend op slot wil zien zou ik het wel heel graag op slot zien als ik daarom vroeg
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_34835249
    Mirage, had je het maar voor het zeggen bij wfl... X
    pi_34854145
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 14:58 schreef NorthernStar het volgende:

    Maar als TS vraag ik nu een slotje voor dat topic aan.

    Dat heeft niets met bovenstaande te maken!

    Graag "dicht op verzoek van TS"
    En dicht !
    uitleg via mail ontvangen

    Succes
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34854148
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 18:04 schreef rudeonline het volgende:
    Mirage, had je het maar voor het zeggen bij wfl... X


    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      † In Memoriam † woensdag 8 februari 2006 @ 07:39:46 #87
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34854157
      woensdag 8 februari 2006 @ 10:15:49 #88
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_34856265
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Een beetje onzinnig om het adres hier neer te gooien want ik ga er van uit dat het geen verkapte oproep is tot het privé lastig vallen van mensen ! *indringend kijkt*

    Het adres zelf is op verschillende plekken opvraagbaar dus dat het openbaar is.. de keuze van meneer v.d. Broeke zelf.
    Als je naar de site van de KvK gaat en je zoekt op deze meneer krijg je ook al zijn gegevens op één pagina verzameld in beeld.
    Het zijn dus niet de sceptici die het online hebben gezet.


    Het wordt iig níet op prijs gesteld als er via Fok oproepen gedaan gan worden om op onbehoorlijke manier contact met R.v.d. Broeke op te nemen.
    Ik zal er persoonlijk op toezien dat minimaal je dan een fikse ban aan je broek krijgt.
    Ieder andere fatsoendelijke manier om informatie te verzamelen, contact te krijgen.... voel je vrij.


    Succes mensen
    OK, dank voor je reactie
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
    pi_34860154
    Even over het van de broeke topic - dat begint nu wel een heel erg scheldtopic te worden. Is iedereen het daar mee eens, of heeft een meerderheid last van een kleine minderheid? Zo ja, laat dat even weten, dan kunnen we daar wat strakker in optreden.
    Los hiervan zou ik uberhaupt mensen als genverbrander en pikki willen vragen wat minder onzinnige reacties neer te zetten.
      woensdag 8 februari 2006 @ 12:58:01 #90
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_34861145
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 12:26 schreef iteejer het volgende:
    Even over het van de broeke topic - dat begint nu wel een heel erg scheldtopic te worden. Is iedereen het daar mee eens, of heeft een meerderheid last van een kleine minderheid? Zo ja, laat dat even weten, dan kunnen we daar wat strakker in optreden.
    Los hiervan zou ik uberhaupt mensen als genverbrander en pikki willen vragen wat minder onzinnige reacties neer te zetten.
    persoonlijk denk ik dat op dit moment een meerderheid last heeft van een kleine minderheid, maar dat is mijn mening.
    Hetgeen waar ik mij zelf mateloos aan erger is als mensen anderen belachelijk maken of afzeiken als die een andere mening hebben (lees: wel 'geloven' in paranormale zaken en/of robbert vd broeke).

    Ook vind ik dat er een verschil tussen kritiek en het genadeloos afbranden van iemand, zoals af en toe ook in deze topicreeks met RvdB is gebeurd...maar ik denk dat dat bijna niet tegen te houden is. Daarom blijf ik dan ook regelmatig een beetje tegengas geven hier en daar
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
    pi_34861203
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 12:58 schreef Marietje_34 het volgende:

    [..]

    persoonlijk denk ik dat op dit moment een meerderheid last heeft van een kleine minderheid, maar dat is mijn mening.
    Hetgeen waar ik mij zelf mateloos aan erger is als mensen anderen belachelijk maken of afzeiken als die een andere mening hebben (lees: wel 'geloven' in paranormale zaken en/of robbert vd broeke).

    Ook vind ik dat er een verschil tussen kritiek en het genadeloos afbranden van iemand, zoals af en toe ook in deze topicreeks met RvdB is gebeurd...maar ik denk dat dat bijna niet tegen te houden is. Daarom blijf ik dan ook regelmatig een beetje tegengas geven hier en daar
    Ik sluit me, as usual, wel weer helemaal bij jou aan
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_34861666
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 12:58 schreef Marietje_34 het volgende:
    persoonlijk denk ik dat op dit moment een meerderheid last heeft van een kleine minderheid, maar dat is mijn mening.
    Hetgeen waar ik mij zelf mateloos aan erger is als mensen anderen belachelijk maken of afzeiken als die een andere mening hebben (lees: wel 'geloven' in paranormale zaken en/of robbert vd broeke).

    Ook vind ik dat er een verschil tussen kritiek en het genadeloos afbranden van iemand, zoals af en toe ook in deze topicreeks met RvdB is gebeurd...maar ik denk dat dat bijna niet tegen te houden is. Daarom blijf ik dan ook regelmatig een beetje tegengas geven hier en daar
    Ben ik het zeker mee eens. Om steeds als een schoolmeester in het topic te gaan lopen jengelen dat men braaf moet zijn is imo geen optie, voorlopig zullen we ons beperken tot het verwijderen van dat soort maffe uitspraken.
    En ondertussen de betrokkenen vriendelijk per mail verzoeken dit soort dingen achterwege te laten
    pi_34862439
    Hoe kan ik een foto zo aanpassen dat deze in mijn profiel geplaatst kan worden. AL mijn bestanden zijn te groot.
    pi_34862713
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 13:39 schreef CarDani het volgende:
    Hoe kan ik een foto zo aanpassen dat deze in mijn profiel geplaatst kan worden. AL mijn bestanden zijn te groot.
    De foto kleiner maken, bv met een resizer.
    Zoals met deze online-resizer, met dank aan TheMarco: http://www.i-questo.com/resizer/
    pi_34862751
    Of hiermee: http://www.picasa.com
      woensdag 8 februari 2006 @ 16:09:49 #96
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_34867635
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 12:59 schreef nokwanda het volgende:

    [..]

    Ik sluit me, as usual, wel weer helemaal bij jou aan
    volgens mij zijn we het wel vaker eens, ik iig wel vaak met jou.
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
      woensdag 8 februari 2006 @ 16:12:54 #97
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_34867739
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 13:13 schreef iteejer het volgende:

    [..]

    Ben ik het zeker mee eens. Om steeds als een schoolmeester in het topic te gaan lopen jengelen dat men braaf moet zijn is imo geen optie, voorlopig zullen we ons beperken tot het verwijderen van dat soort maffe uitspraken.
    En ondertussen de betrokkenen vriendelijk per mail verzoeken dit soort dingen achterwege te laten

    Kan ook niet idd, we zitten al in topic 43 intussen en het gaat vaak heel snel, lijkt mij ook niet te doen.
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
    pi_34868159
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 16:09 schreef Marietje_34 het volgende:

    [..]

    volgens mij zijn we het wel vaker eens, ik iig wel vaak met jou.
    Vandaar mijn: as usual
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_34891348
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 13:50 schreef iteejer het volgende:
    Of hiermee: http://www.picasa.com
    Sorrie hoor, maar ik ben blond.
    Ik heb Picasa erop staan, maar hoe verklein ik de foto?
    pi_34892271
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 09:16 schreef CarDani het volgende:

    [..]

    Sorrie hoor, maar ik ben blond.
    Ik heb Picasa erop staan, maar hoe verklein ik de foto?
    Hahaha, geen probleem.
    Als het goed is heeft picasa al je images al gevonden.
    Selecteer de image die je wil verkleinen. (één klik geeft een blauw randje)

    Bovenaan je scherm heb je verschillende tabs "bestand tot en met help"
    Je klikt op abeelding, er vouwt een menu uit.
    De bovenste optie geeft : bekijken en bewerken.
    Aanklikken.
    Dan via exporteren het aantal pixels wijzigen.


    Alternatief: open paint (of een standaard programma dat nagenoeg op iedere pc zit.
    bestand openen --> afbeelding selecteren
    tab afbeelding: uitrekken/hellen (of een soortgelijke term)
    percentages ingeven
    of als het aantal pixels/ de grootte echt strak moet zijn ivm een limiet (avatar)
    tab afbeelding: kenmerken --> grootte ingeven

    opslaan


    Mocht je er nog niet uitkomen ben je welkom je plaatje te mailen,
    je krijgt het dan verkleind retour.
    Is het de bedoeling dat het je plaatje onder je nick wordt, of is het voor andere doeleinden (plaatje op het forum in een post bv) ?


    mirage@fok.nl
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34892484
    Je kunt het trouwens ook gewoon met Paint doen Afbeelding/Uitrekken-hellen...
    Wel even gokken hoeveel je moet verkleinen dan (moet percentage aangeven).
    in a crowd you lose humanity
    pi_34892901
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 10:13 schreef Wombcat het volgende:
    Je kunt het trouwens ook gewoon met Paint doen Afbeelding/Uitrekken-hellen...
    Wel even gokken hoeveel je moet verkleinen dan (moet percentage aangeven).
    in datzelfde menu staat ook de optie kenmerken (kan je de pixels ingeven )
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34893115
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 10:04 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Hahaha, geen probleem.
    Als het goed is heeft picasa al je images al gevonden.
    Selecteer de image die je wil verkleinen. (één klik geeft een blauw randje)

    Bovenaan je scherm heb je verschillende tabs "bestand tot en met help"
    Je klikt op abeelding, er vouwt een menu uit.
    De bovenste optie geeft : bekijken en bewerken.
    Aanklikken.
    Dan via exporteren het aantal pixels wijzigen.


    Alternatief: open paint (of een standaard programma dat nagenoeg op iedere pc zit.
    bestand openen --> afbeelding selecteren
    tab afbeelding: uitrekken/hellen (of een soortgelijke term)
    percentages ingeven
    of als het aantal pixels/ de grootte echt strak moet zijn ivm een limiet (avatar)
    tab afbeelding: kenmerken --> grootte ingeven

    opslaan


    Mocht je er nog niet uitkomen ben je welkom je plaatje te mailen,
    je krijgt het dan verkleind retour.
    Is het de bedoeling dat het je plaatje onder je nick wordt, of is het voor andere doeleinden (plaatje op het forum in een post bv) ?


    mirage@fok.nl
    Bedankt, maar het lukt gewoon niet. Ik heb je de foto gemaild. Dus als jij het voor me wilt doen héél graag.
    pi_34893467
    je hebt mail terug
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34938665
    hoe maak je een quote??? kan iemand mij dat vertellen?
    pi_34938740
    [ quote ] [ / quote ]
    maar dan zonder spaties
    in a crowd you lose humanity
    pi_34938844
    Of je klikt op het rode vlaggetje naast de reactie die je wil quoten.
    'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
    pi_34938917
    hartelijk dank Wombcat en Gorian,

    mocht het nog niet duidelijk zijn seb32.

    Rechtsboven iedere post staan een aantal icoontjes.



    Is het icoontje dat je de post eronder laat quoten.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34939191
    bedankt allemaal voor de uitleg
      vrijdag 10 februari 2006 @ 16:05:56 #110
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34939371
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 10:59 schreef Mirage het volgende:
    je hebt mail terug
    Nietus

    Ik ging gelijk kijken....
    ◢◤
    pi_34939473
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 10:31 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    in datzelfde menu staat ook de optie kenmerken (kan je de pixels ingeven )
    Ja, maar dan knip je een stuk van het plaatje af, verklein je 't niet.
    in a crowd you lose humanity
      vrijdag 10 februari 2006 @ 16:12:58 #112
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34939611
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 16:10 schreef Mirage het volgende:
    ◢◤
    pi_34939650
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 16:12 schreef Oversight het volgende:

    [..]

    Je quote verkeerd !
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      vrijdag 10 februari 2006 @ 16:15:24 #114
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34939704
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 16:14 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Je quote verkeerd !
    want ?
    ◢◤
    pi_34939817
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef Oversight het volgende:

    [..]

    want ?
    de quote komt uit een ander topic,

    niet deze...

    en het "quote hier een mod" topic is de andere kant op.


    en nou mijn feedback niet gaan verbaggeren





    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34940596
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 16:18 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    de quote komt uit een ander topic,

    niet deze...

    en het "quote hier een mod" topic is de andere kant op.


    en nou mijn feedback niet gaan verbaggeren





    pi_34965527
    Nee hoor, jullie zijn niet massal geband.
    Fok is gewoon even aan het dansen.

    Komt zo (ga ik vanuit) allemaal weer goed.
    F5 kan ook wonderen doen
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34965622
    Posts verwijderen zonder opgeven van reden
    Unspoken words were understood
      zaterdag 11 februari 2006 @ 13:31:32 #119
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_34965758
    Ik zie al waar het aan ligt, Fok is aan het dansen

    Dacht al dat het hier aan mij lag.

    Ik bedoel, steeds de rechten niet hebben en ga zo door.
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
    pi_34965776
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 13:24 schreef GF het volgende:
    Posts verwijderen zonder opgeven van reden
    eerst moedwillig en volledig bewust, je geeft het zelfs toe, k*tposts plaatsen

    en dan ook nog schreeuwen terwijl fok stuitert ?
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34965910
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 13:32 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    eerst moedwillig en volledig bewust, je geeft het zelfs toe, k*tposts plaatsen

    en dan ook nog schreeuwen terwijl fok stuitert ?
    Ongesteld ofzo?

    Ze waren niet allemaal offtopic
    Unspoken words were understood
    pi_34966105
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 13:39 schreef GF het volgende:

    [..]

    Ongesteld ofzo?
    Al een week niet geneukt ofzo?
    quote:
    Ze waren niet allemaal offtopic
    quote:
    Ik praat 's nachts altijd met m'n kat. Volgens mij is ie best slim. Diepzinnige gesprekken altijd. In ruil krijgt ie bier
    quote:
    Nee. Ik kijk altijd in de AT of ik imbeciele topics zie. Zo vermaak ik mezelf
    quote:
    Omg 'go see the doctor'


    Laat me maar eens een echte conversatie zien tussen een mens en een dier.
    quote:
    Dan verwijderen ze het toch lekker.

    Ik heb toch al lol gehad
    Lijkt me duidelijk waarom je posts uit dat topic gedelete zijn.
    Hier laat ik het bij.
    De volgende post op een dergelijke manier zal gevolgd worden door een banaanvraag.


    Mocht je toch nog het respect voor je medeuser terug vinden
    ben je welkom om mee te posten.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34966116
    hij werd geplaatst !
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_34966318
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 13:48 schreef Mirage het volgende:

    Al een week niet geneukt ofzo?

    Lijkt me duidelijk waarom je posts uit dat topic gedelete zijn.
    Hier laat ik het bij.
    De volgende post op een dergelijke manier zal gevolgd worden door een banaanvraag.


    Mocht je toch nog het respect voor je medeuser terug vinden
    ben je welkom om mee te posten.
    Nu weet ik weer waarom ik nooit in TRU kwam.

    De users én de mods sporen niet helemaal
    Unspoken words were understood
    pi_34966468
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 13:56 schreef GF het volgende:

    [..]

    Nu weet ik weer waarom ik nooit in TRU kwam.

    De users én de mods sporen niet helemaal
    Je was het spoor eventjes bijster dat je toch langskwam ?




    Nou ja, kan best gezellig zijn hoor.
    Ik hoop dat ik je nu weer op het juiste spoor heb gezet
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 11 februari 2006 @ 14:04:49 #126
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_34966492


    Go Mirage Go Mirage
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
    pi_34966501
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 14:03 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Je was het spoor eventjes bijster dat je toch langskwam ?

    [afbeelding]


    Nou ja, kan best gezellig zijn hoor.
    Ik hoop dat ik je nu weer op het juiste spoor heb gezet
    Neem jij het hele leven zo serieus?
    Unspoken words were understood
      zaterdag 11 februari 2006 @ 14:27:50 #128
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_34967028
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 14:05 schreef GF het volgende:

    [..]

    Neem jij het hele leven zo serieus?
    Wat ben je toch een irritant manneke zeg

    Ga naar R&P, naar je lotgenoten toe. Val hier de mensen niet lastig en stop met het vervuilen van het forum.

    Sorry Mirage het is jou taak om het forum hier in het gareel te houden. Maar mensen die bewust zitten te zieken heb ik een broertje dood aan. Die mogen van mijn part...... vul zelf maar in wat die mogen. Eens flink tegen de lamp lopen. Wakker worden ook wel.
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
    pi_34967084
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 14:27 schreef Dromenvanger het volgende:

    [..]

    Wat ben je toch een irritant manneke zeg

    Ga naar R&P, naar je lotgenoten toe. Val hier de mensen niet lastig en stop met het vervuilen van het forum.

    Sorry Mirage het is jou taak om het forum hier in het gareel te houden. Maar mensen die bewust zitten te zieken heb ik een broertje dood aan. Die mogen van mijn part...... vul zelf maar in wat die mogen. Eens flink tegen de lamp lopen. Wakker worden ook wel.
    Sommige dingen worden niet besproken, maar je kan ze wel terug vinden in MED

    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 11 februari 2006 @ 14:33:15 #130
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_34967147
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 14:30 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Sommige dingen worden niet besproken, maar je kan ze wel terug vinden in MED

    Ik bedoelde geen ban of iets dergelijks. Gewoon dat ze het licht zien dat ze mensen gelijkwaardig moeten behandelen zoals ze zelf behandeld willen worden. Met respect dus. Misschien hebben die mensen last van een slecht "karma". Wie weet, of ze hebben te weinig respect voor zichzelf dat ze daarom anderen niet juist kunnen behandelen. Hoe je anderen behandeld heeft volgens mij zeker te maken met hoe je naar jezelf kijkt en hoe je in het leven staat ook.

    Snap niet dat het zo moeilijk is om mensen respectvol te behandelen. Al is het maar internet, dat mag niet inhouden dat je hier zomaar mag doen wat je in het echt niet durft te doen.

    Maar ik stop nu. In ieder geval laat ik me niet meer uit het veld slaan door opmerkingen van welke aard dan ook. Ik richt me op de mensen die wel de ballen hebben om respect te tonen voor elkaar.

    En dan kan ik ook gaan zeggen van. "Mensen die geen respect tonen, vind ik minderwaardig". Maar dan verlaag ik me ook tot zo'n niveau. Ik zie de mensen zonder respect eerder als mensen met een persoonlijk probleem. Als respect ontbreekt in je leven, heb je sowieso een probleem dus.
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      zaterdag 11 februari 2006 @ 14:43:32 #131
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_34967381
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 13:56 schreef GF het volgende:

    [..]

    Nu weet ik weer waarom ik nooit in TRU kwam.

    De users én de mods sporen niet helemaal
    thank you were god damn proud of it
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
      zaterdag 11 februari 2006 @ 14:48:19 #132
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34967498
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 14:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:

    thank you were god damn proud of it
    Óók op Vonny en Mirage

    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    ◢◤
      zaterdag 11 februari 2006 @ 14:52:05 #133
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_34967595
    Yvonne

    Mirage

    En dan kan Mirage ook boven Yvonne staan in willekeurige volgorde

    Mirage, je mag best mijn laatste bericht verwijderen uit het topic over dieren en praten met dieren, volgens mij hoort dat laatste bericht niet thuis daar. Dus haal het maar weg als je wilt of anders ook niet. Ik laat me soms nog te veel verleiden om in te gaan op mensen die niet op een juiste manier posten hier.

    Dat is mijn zwakte nog. Dat ik niet op mijn tong kan bijten maar altijd in de verdediging ga. Maar ook dat is om mijn energie niet te laten opeten door mensen die je leeg willen zuigen. Trollen dus Uitzuigers van energie.

    En dan is het soms moeilijk om net te doen alsof je neus bloedt.

    Excuse me
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      maandag 13 februari 2006 @ 09:07:34 #134
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_35026889
    ik dacht er strenger gemod ging worden moet je eens kijken in het topic ring rond de maan bijna geen enkele normale reactie..alleen maar omdat mens met zijn wetenschap, hoe vaak die er wel niet naast heeft gezeten zegt dat het een halo is..en met zijn wetenschap laten ze ons de waarheden niet zien.. en daarmee doel ik dan weer op het gebied hoe alles verschemerd word achter een groot gordijn. De waarheid is absoluut twisted naar mijn idee..en met de wetenschap verknallen we alles..
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_35027114
    Praten met dieren, dan wel niet via telepathie

    Daar wordt met regelmaat ook onzinnig gereageerd. Alleen kreeg een bepaalde user daar wel een ban voor.

    Top modden hier Worden de mods niet gecontroleerd door bv. admins? Wordt hier eens nodig tijd iig.
    Smite me.
      maandag 13 februari 2006 @ 09:40:40 #136
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_35027526
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:21 schreef _Fuffy_ het volgende:
    Praten met dieren, dan wel niet via telepathie

    Daar wordt met regelmaat ook onzinnig gereageerd. Alleen kreeg een bepaalde user daar wel een ban voor.
    Goed he?
    quote:
    Top modden hier



    ◢◤
    pi_35027963
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:21 schreef _Fuffy_ het volgende:
    Praten met dieren, dan wel niet via telepathie

    Daar wordt met regelmaat ook onzinnig gereageerd. Alleen kreeg een bepaalde user daar wel een ban voor.

    Top modden hier Worden de mods niet gecontroleerd door bv. admins? Wordt hier eens nodig tijd iig.
    En heb je nou speciaal geregistreerd om die mededeling te doen?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_35029417
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 10:04 schreef nokwanda het volgende:

    [..]

    En heb je nou speciaal geregistreerd om die mededeling te doen?
    zijn vorige account was vast geblockt
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35032241
    Goedemorgen, nog even over dat topic van Ruud. Het blijkt nu zelfs dat ruudje van basisschoolwiskunde niet veel snapt. Maar wat nog storender is, hij aanvaard de uitleg niet. Volgens hem zit iedereen hier fout. Hiermee bewijst ruud maar weer eens dat'ie gewoon aan het trollen is. Hoe lang mag dat nog van jullie?
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35032837
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 11:06 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    zijn vorige account was vast geblockt
    Je ontwijkt mijn post?
    Smite me.
    pi_35033382
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef LostFormat het volgende:
    Goedemorgen, nog even over dat topic van Ruud. Het blijkt nu zelfs dat ruudje van basisschoolwiskunde niet veel snapt. Maar wat nog storender is, hij aanvaard de uitleg niet. Volgens hem zit iedereen hier fout. Hiermee bewijst ruud maar weer eens dat'ie gewoon aan het trollen is. Hoe lang mag dat nog van jullie?
    pi_35035124
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef LostFormat het volgende:
    Goedemorgen, nog even over dat topic van Ruud. Het blijkt nu zelfs dat ruudje van basisschoolwiskunde niet veel snapt. Maar wat nog storender is, hij aanvaard de uitleg niet. Volgens hem zit iedereen hier fout. Hiermee bewijst ruud maar weer eens dat'ie gewoon aan het trollen is. Hoe lang mag dat nog van jullie?
    Ach, het is wel vermakelijk. Ik vind een schopje naar ONZ wel op zijn plaats.
    in a crowd you lose humanity
    pi_35035567
    Nou L-F, ik geloof dat je zojuist een toppost hebt geplaatst.
    Ze zijn hem allemaal aan het quoten !!

    Zeker bang dat het origineel kwijt raakt ?

    Ik zal er zo reactie op geven.
    Moet nu even weg.

    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35039814
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef LostFormat het volgende:
    Goedemorgen, nog even over dat topic van Ruud. Het blijkt nu zelfs dat ruudje van basisschoolwiskunde niet veel snapt.
    Ik denk dat hij het wel snapt.
    Hij heeft alleen besloten dat hij het anders ziet.
    En eigenlijk is het helemaal niet zo gek.
    Dat kan, dat mag.. kan best verfrissend/vernieuwend zijn..
    quote:
    Maar wat nog storender is, hij aanvaard de uitleg niet.
    Jah.... en dan kan je doorgaan tot je een ons weegt of tot hij van zijn "inzicht/visie" op de rekenkunde veranderd.
    quote:
    Volgens hem zit iedereen hier fout. Hiermee bewijst ruud maar weer eens dat'ie gewoon aan het trollen is. Hoe lang mag dat nog van jullie?
    Zo lang als dat júllie dat willen.
    Zakt het topic weg = weg... wordt het topic volgerekend en een nieuwe geopend is er blijkbaar nog animo.
    Een monoloog gaat snel vervelen.............................

    Ik heb helemaal geen last van dit topic.
    Het gaat z'n gangetje wel.


    Naast het "vernieuwende" inzicht dat rude met ons deelt is er imo nog veel meer interessants te vinden in het topic.
    Mensen die de haren uit hun hoofd trekken omdat ze iemand niet kunnen overtuigen, en toch terug blijven komen.
    Een ontzettend "standvastig" typetje met een hele lange adem.
    enzovoort....

    Het is op veel manieren een interessant topic om af en toe binnen te komen wandelen.
    Het is in ieder geval gegarandeerd voer voor iig een grote grijns.


    En last but not least wil ik jullie een pluim geven omdat iedereen ondanks de "frustraties" (vanuit alle hoeken) de mensen doorgaans heel netjes posten.
    Hier en daar wat zelf uitgetrokken haren die in het rond vliegen, maar schuttingtaal, ziektes en andere scheldserenades blijven grotendeels uit.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35039832
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35040043
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 13:02 schreef _Fuffy_ het volgende:

    [..]

    Je ontwijkt mijn post?
    Smite me.
    pi_35040183
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 16:04 schreef _Fuffy_ het volgende:

    [..]
    ik zou het eens aan een FA vragen.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35040322
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    ik zou het eens aan een FA vragen.
    Zweven die ook
    Smite me.
    pi_35040387
    Maar goed. Als je niet eens volwassen kunt reageren als mod zijnde
    Smite me.
    pi_35041919
    Mirage, heb je de laatste paar pagina's van z'n topic doorgelezen? Dat kun je simpelweg niet afdoen als verfrissend, hij is gewoon fout bezig. Opmerkingen als '1/4 + 1/4 = 0' en 'vermenigvuldigen = optellen' zijn dom en niet vernieuwend.

    Ook valt er weinig vernieuwends in z'n theorie over de RT te vinden. Hij is maanden bezig met dezelfde stellingen te herhalen terwijl deze allang weerlegt zijn. En daar wringt de schoen juist. Hij negeert uitspraken, gaat niet in op posts die z'n theorie weerleggen en kan dan ook nog eens knap arrogant uit de hoek komen.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35042210
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef LostFormat het volgende:
    Mirage, heb je de laatste paar pagina's van z'n topic doorgelezen? Dat kun je simpelweg niet afdoen als verfrissend, hij is gewoon fout bezig. Opmerkingen als '1/4 + 1/4 = 0' en 'vermenigvuldigen = optellen' zijn dom en niet vernieuwend.

    Ook valt er weinig vernieuwends in z'n theorie over de RT te vinden. Hij is maanden bezig met dezelfde stellingen te herhalen terwijl deze allang weerlegt zijn. En daar wringt de schoen juist. Hij negeert uitspraken, gaat niet in op posts die z'n theorie weerleggen en kan dan ook nog eens knap arrogant uit de hoek komen.
    Even aangenomen dat je met bovenstaande post gelijk zou hebben.. dan nog zie ik geen reden tot het sluiten van zijn topic en het verbieden van het onderwerp.


    Ik zie geen probleem...

    de reden die ik denk te lezen is "ik/wij kunnen ons niet bedwingen te posten in een topic dat wij niet leuk vinden" sluit hem dus maar...



    Sorry.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35044052
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Even aangenomen dat je met bovenstaande post gelijk zou hebben.. dan nog zie ik geen reden tot het sluiten van zijn topic en het verbieden van het onderwerp.


    Ik zie geen probleem...

    de reden die ik denk te lezen is "ik/wij kunnen ons niet bedwingen te posten in een topic dat wij niet leuk vinden" sluit hem dus maar...



    Sorry.
    Iets verfrissend/nieuws zit er echt niet in de stelling "1/4+1/4=0", dan zet je echt de wiskunde en logica op zijn kop, zonder goede reden.

    Ik blijf voor een schopje naar ONZ, want op dat niveau is het nu wel aanbeland (eigenlijk 5 deeltjes geleden al wel). Het topic verhoogt nu niet echt de kwaliteit in TRU, wat toch al voor een verkapt ONZ wordt gezien. En als zulke topics open blijven onder het motto "een verfrissende kijk moet kunnen", dan kan ik me dat ook wel voorstellen.

    Een open mind is leuk, maar een mind kan ook zo open zijn , dat de brains eruit vallen.
    in a crowd you lose humanity
    pi_35044364
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef Wombcat het volgende:

    [..]

    Iets verfrissend/nieuws zit er echt niet in de stelling "1/4+1/4=0", dan zet je echt de wiskunde en logica op zijn kop, zonder goede reden.
    Ik vind dat hij nogal een goede reden heeft..
    hij ziet het daadwerkelijk anders.

    Moet hij zijn eigen zienswijze verplicht negeren "omdat het niet de algemeen geaccepteerde" is ?
    quote:
    Ik blijf voor een schopje naar ONZ, want op dat niveau is het nu wel aanbeland
    volgens jóuw logica.
    quote:
    (eigenlijk 5 deeltjes geleden al wel). Het topic verhoogt nu niet echt de kwaliteit in TRU,
    Ik vind het topic totaal geen afbreuk aan tru als forum doen
    quote:
    wat toch al voor een verkapt ONZ wordt gezien. En als zulke topics open blijven onder het motto "een verfrissende kijk moet kunnen", dan kan ik me dat ook wel voorstellen.
    àlles dat nieuw is, niet standaard, maar blijkbaar wel onderbouwd/doordacht/serieus gemeend is verfrissend.
    Als er geen plek zou zijn voor "verfrissende/ nieuwe" ideeën om uitgepsproken te worden, dan zouden we nog steeds denken dat de aarde plat was.
    Dat was namelijk ook algemeen geaccepteerd tot iemand op een ander idee kwam.
    Hij is rond !
    quote:
    Een open mind is leuk, maar een mind kan ook zo open zijn , dat de brains eruit vallen.
    'Het is en blijft grappig om te zien dat mensen beweren het niet meer leuk te vinden uit alle macht bezig blijven Rude proberen te overtuigen van zijn ongelijk ... en als rude niet omtunbaar blijkt "moet het topic maar dicht" ?



    "jij moet denken zoals ik en anders gaan we ervoor zorgen dat jij niet meer mag posten!"

    ik vind dit nog meer humor dan een eventuele stelling dat 10 gebakken aardappeltjes gelijk zou zijn aan de afstand die de wortels uit de supermarkt afgelegd hebben.


    Met alle respect.. maar kijk toch eens naar jullie eigen handelen (zelfkastijding ?)



    [ Bericht 6% gewijzigd door Mirage op 13-02-2006 17:59:15 ]
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35044508
    je mág een topic openen... je bent niet verplicht !

    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35044547
    Volg je het topic wel goed? Het is niet verfrissend of vernieuwend meer. Gedachte experimenten zijn leuk maar niet als het te eenzijdig wordt. Er wordt niks besproken er wordt alleen maar herhaald. Zelf kastijding? Tsja, misschien is dat het wel. Maar kom op, lees even de laatste 4 pagina's. Gaan jouw handen dan ook niet jeuken om ruud duidelijk te maken waar hij fout zit? Dit is geen kwestie meer van een andere kijk hebben maar van een bord voor je harsens hebben.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
      maandag 13 februari 2006 @ 17:59:39 #156
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_35044555
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef Mirage het volgende:
    je mág een topic openen... je bent niet verplicht !

    Ik óók?
    ◢◤
    pi_35044579
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 17:53 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    volgens jóuw logica.
    En die van alle wiskundigen en natuurkundigen in de wereld.
    quote:
    Ik vind het topic totaal geen afbreuk aan tru als forum doen
    ik dus wel
    quote:
    àlles dat nieuw is, niet standaard, maar blijkbaar wel onderbouwd/doordacht/serieus gemeend is verfrissend.
    of het is grappig en niet meer dan dat.
    quote:
    Als er geen plek zou zijn voor "verfrissende/ nieuwe" ideeën om uitgepsproken te worden, dan zouden we nog steeds denken dat de aarde plat was.
    Dat was namelijk ook algemeen geaccepteerd tot iemand op een ander idee kwam.
    Hij is rond !
    Maar dat kwam wel voort uit een consequente manier van redeneren, wat bij rude volledig ontbreekt. Hij draait en draait en spreekt zichzelf regelmatig tegen, maar wil dat niet erkennen.
    quote:
    'Het is en blijft grappig om te zien dat mensen beweren het niet meer leuk te vinden uit alle macht bezig blijven Rude proberen te overtuigen van zijn ongelijk ... en als rude niet omtunbaar blijkt "moet het topic maar dicht" ?



    "jij moet denken zoals ik en anders gaan we ervoor zorgen dat jij niet meer mag posten!"
    Nee, het moet niet dicht, dat zei ik. Ik vind het nog best grappig, maar meer op zijn plaats in ONZ.
    quote:
    ik vind dit nog meer humor dan een eventuele stelling dat 10 gebakken aardappeltjes gelijk zou zijn aan de afstand die de wortels uit de supermarkt afgelegd hebben.
    Dat is meer de redenatiewijze van rude dan van 'ons'.

    Maar ik ben geen mod, dus bekijk het maar. (en dan bedoel ik niet bekijk het maar in de zin van "zoek het maar uit", maar in de zin van 'it's your call".
    En dan mag ik weer zelf weten wat ik van die call vindt.
    in a crowd you lose humanity
    pi_35044649
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef LostFormat het volgende:
    Volg je het topic wel goed? Het is niet verfrissend of vernieuwend meer. Gedachte experimenten zijn leuk maar niet als het te eenzijdig wordt. Er wordt niks besproken er wordt alleen maar herhaald.
    en waarom valt de boel in de herhaling ?
    omdat er telkens om herhaling gevráágd wordt.
    quote:
    Zelf kastijding? Tsja, misschien is dat het wel. Maar kom op, lees even de laatste 4 pagina's. Gaan jouw handen dan ook niet jeuken om ruud duidelijk te maken waar hij fout zit? Dit is geen kwestie meer van een andere kijk hebben maar van een bord voor je harsens hebben.
    'Het is en blijft grappig om te zien dat mensen beweren het niet meer leuk te vinden uit alle macht bezig blijven Rude proberen te overtuigen van zijn ongelijk ... en als rude niet omtunbaar blijkt "moet het topic maar dicht" ?



    "jij moet denken zoals ik en anders gaan we ervoor zorgen dat jij niet meer mag posten!"


    Dit is toch geen reden om een topic te sluiten ?
    Wat belet je toch om gewoon niet meer te spoten als je de discussie beu bent ?

    ik ga echt geen topic sluiten omdat mensen er niet meer over willen discussieren.

    Want dan discussieer je gewoon níet.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35044692
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 17:59 schreef Oversight het volgende:

    [..]

    Ik óók?
    alleen als je je ogen dicht doet.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35044873
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Wombcat het volgende:

    Nee, het moet niet dicht, dat zei ik. Ik vind het nog best grappig, maar meer op zijn plaats in ONZ.
    [..]
    Kijk nou nog eens goed naar wat je hier vraagt....
    Jíj/wij/jullie/zij/Piet/jan..... vindt een logica waar iemand anders bloedserieus in is "niet kloppend".

    En dus nemen wij het recht maar om het ondanks de overtuiging èn gevoelens van TS het topic naar ONZ te schoppen ?

    Dit kan je niet menen....willen.

    Dát zou imo juist afbreuk doen aan alles waar truth.. iig ik als mod voor sta.

    En als Fok/ de users/Fa's massaal zouden besluiten dat dat wèl de insteek van tru zou moeten zijn.. dan is dat prima en leg ik mij daarbij neer..
    dan zou dat alleen betekenen dat ìk hier niet (meer) op mijn plaats zou zitten.
    quote:
    Maar ik ben geen mod, dus bekijk het maar. (en dan bedoel ik niet bekijk het maar in de zin van "zoek het maar uit", maar in de zin van 'it's your call".


    Dat begrijp ik
    quote:
    En dan mag ik weer zelf weten wat ik van die call vindt.


    helemaal correct !
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35045117
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    en waarom valt de boel in de herhaling ?
    omdat er telkens om herhaling gevráágd wordt.

    Ja, door ruud dus. En elke keer wordt het hem weer uitgelegd, waarna hij weer hetzelfde vraagt. Wat wil je precies hiermee duidelijk maken?
    quote:
    'Het is en blijft grappig om te zien dat mensen beweren het niet meer leuk te vinden uit alle macht bezig blijven Rude proberen te overtuigen van zijn ongelijk ... en als rude niet omtunbaar blijkt "moet het topic maar dicht" ?



    "jij moet denken zoals ik en anders gaan we ervoor zorgen dat jij niet meer mag posten!"


    Dit is toch geen reden om een topic te sluiten ?
    Wat belet je toch om gewoon niet meer te spoten als je de discussie beu bent ?

    ik ga echt geen topic sluiten omdat mensen er niet meer over willen discussieren.

    Want dan discussieer je gewoon níet.
    Het is me allang duidelijk hoe jij er over denkt. Ik heb dit namelijk al eerder aangekaart en toen kwam je met precies dezelfde redenen. Ik begrijp je punt wel. Maar nu lees ik z'n topic weer eens en nu blijkt dat er in die maanden totaal geen voortgang is gekomen. Dan vraag ik me dus af hoe lang dit nog moet duren en hoe wenselijk dit is. Nu heb je een reeks wat nergens toe leidt in je forum.

    Maargoed, ik klop over een paar maanden wel weer hier aan over ruudje.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35045274
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35051351
    Speciaal voor iteejer onze dierenvriend





    Het medium Robbert van den Broeke (deel 47)
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 februari 2006 @ 20:33:43 #164
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_35051616
    kan iemand deze mossel ff dichtklappen?
    ◢◤
    pi_35053351
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Vanaf hier tot de volgende pagina kan je in feedback lezen hoe het hier gaat, meneer.
    Aan die eeuwige discussie ga ik ook niet meedoen, dame, aangezien jíj ook totaal geen kennis hebt van de wetenschap en dingen die tegen de logica ingaan maar afketst als "vernieuwende" of "frisse ideeën". Nee, zo krijg je geen forum dat serieus wordt genomen.

    Topics zoals deze van rudeonline en nog veel meer bewijzen slechts hoe sneu het is gesteld met wetenschappelijke inzicht van de gemiddele mens, en door ze open te laten insinueer jíj indirect dat er misschien wel een waarheid in zit, terwijl deze al bijna zes (zés, 6, ZES) topics weerlegd zijn.

    Ik lach wel verder.
      maandag 13 februari 2006 @ 21:06:45 #166
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_35053547
    6 topics in tru hoor clockwork in WFL nog meer dan een dozijn meer . Maar ik vind dat rudes topic open mag blijven. Het is slechts 1 topic en een topic kun je toch wel negeren als je er niet wil reageren?
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_35053610
    Je weet mijn standpunt, topic blijft open, denigrerende of andersoortig topic verkloot wordt niet op prijs gesteld.

    Normaal posten of wegblijven.

    Je hebt zelf ook een verantwoordelijkheid.
    Ik hoef toch niet te voorkomen dat jij in een topic post dat jij niet leuk vindt ?
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35053876
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:08 schreef Mirage het volgende:
    Je weet mijn standpunt, topic blijft open, denigrerende of andersoortig topic verkloot wordt niet op prijs gesteld.
    !. Je hebt helemaal geen standpunt, voor een standpunt heb je inhoudelijke argumenten nodig.
    quote:
    Normaal posten of wegblijven.
    Wie? Zijn belachelijke theorieën normaal of de mensen die ze na duizend keer weerleggen hartelijk lachen? Of andersom?
    quote:
    Je hebt zelf ook een verantwoordelijkheid.
    Ik hoef toch niet te vorokomen dat jij in een topic post dat jij niet leuk vindt ?
    Ik hoop niet dat je je mod-schap op zulke taken baseert.
    pi_35054286
    *popcorn pakt.
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_35054346
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
    Bovenstaand kan je mijn besluit onderbouwd en wel nalezen.


    Mocht je hulp nodig hebben bij het niet dwangmatig posten in topics die je niet leuk vindt ben ik bereid een compromis te sluiten.

    Ik ben best bereid je de mogelijkheid tot posten te ontnemen, als je er echt op staat , en toch het topic open te laten.
    Dan heeft iederen zijn zin ?
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35054377
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 17:53 schreef Mirage het volgende:

    àlles dat nieuw is, niet standaard, maar blijkbaar wel onderbouwd/doordacht/serieus gemeend is verfrissend.
    Het is niet onderbouwd en het is ook niet doordacht.
    pi_35054632
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Bovenstaand kan je mijn besluit onderbouwd en wel nalezen.


    Mocht je hulp nodig hebben bij het niet dwangmatig posten in topics die je niet leuk vindt ben ik bereid een compromis te sluiten.

    Ik ben best bereid je de mogelijkheid tot posten te ontnemen, als je er echt op staat , en toch het topic open te laten.
    Dan heeft iederen zijn zin ?
    Mevrouw, we kunnen wel gaan dreigen, maar feit is dat die topics vol staan met klinklare onzin.
    Dáár gaat het om. Én dat jij ze open laat onder het mom van "frisse ideeën" en "doordachte" theorieën.
      maandag 13 februari 2006 @ 21:25:30 #173
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_35054643
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:19 schreef Chowi het volgende:
    *popcorn pakt.
    *Bier openmaakt*
    ◢◤
      maandag 13 februari 2006 @ 21:27:40 #174
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_35054756
    Ah, hier is het!
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

    [Stephen Roberts]
    pi_35054757
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:25 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:

    [..]

    Mevrouw, we kunnen wel gaan dreigen, maar feit is dat die topics vol staan met klinklare onzin.
    Dáár gaat het om. Én dat jij ze open laat onder het mom van "frisse ideeën" en "doordachte" theorieën.
    Vanwaar die onbedwingbare drang om het topic gesloten te krijgen ?
    Bezigheidstherapie ?
    Wat schiet jíj ermee op ?
    Wil je ruud zo graag schoppen omdat je het niet kan verkroppen dat hij onbuigbaar is ?

    En het is geen dreigement.
    Het is een poging jou tegemoet te komen.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35054896
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Vanwaar die onbedwingbare drang om het topic gesloten te krijgen ?
    Het staat vol met godsgruwelijke onzin. Ik dacht dat je je forum misschien nog geloofwaardig wou houden, maar aan de andere kant, het is natuurlijk wel TRU. Topics die het is WFL niet halen vallen hierheen.
    quote:
    Bezigheidstherapie ?
    Wat schiet jíj ermee op ?
    Wil je ruud zo graag schoppen omdat je het niet kan verkroppen dat hij onbuigbaar is ?
    Onzinnige vragen.
    quote:
    En het is geen dreigement.
    Het is een poging jou tegemoet te komen.
    Jij maakt een concessie door mij te bannen? !. Nu wordt het wel heel mooi.
    pi_35055211
    moderators kunnen niet bannen
    pi_35055253
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:36 schreef 14.gif het volgende:
    moderators kunnen niet bannen
    Nee, weet ik. Maar ze schakelen anderen in.
    pi_35055474
    Wel grappig dat deze feedback zoveel gezeik geeft.

    Ligt helemaal niet aan de betreffende moderator
    Smite me.
    pi_35055525
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

    [..]

    Er is niks mystieks aan mijn kritiek hoor. Ik sta best open voor mensen die een verfrissend en nieuw idee hebben dat er in eerste instantie misschien idioot uitziet. Maar dat is hier niet het geval.

    Hoe je getallen bij elkaar optelt, van elkaar aftrekt, met elkaar vermenigvuldigt of op elkaar deelt heeft niets met meningen te maken. Optellen is geen mening. Delen is geen mening. Het zijn exact gedefinieerde bewerkingen. De uitkomst is eenduidig. Niet omdat dat een natuurwet is waar je over kan discussieren, maar omdat dat zo is afgesproken. Nogmaals: een foutieve optelling is geen mening, maar gewoon een foutieve optelling. Het heeft helemaal niets met meningen of verfrissende ideen te maken als iemand niet weet hoe hij moet optellen.
    pi_35055570
    Oh en het topic is dicht hoor
    pi_35055586
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:41 schreef LostFormat het volgende:

    [..]

    Aan dit topic zal nooit een einde komen.
    niet als mensen het nodig blijven vinden te posten in een topic dat ze niet trekt idd...

    níepoesten is ook een optie..
    en dan zakt het vanzelf weg.


    Ik heb alles wel gezegd.
    Kappen of wegwezen.
    laatste waarschuwing.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35055602
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:38 schreef Mirage het volgende:

    [..]


    Je helderziendheid laat je een beetje in de steek beste C-T-S
    Ik ben niet helderziend.
    quote:
    daarnaast is het erg grappig om te zien dat je eerst TS probeert te beledigen omdat hij een andere mening heeft en vervolgens mij omdat ik ook niet overtuigbaar ben ?
    Het gáát hier helemaal niet om een mening, het gaat hier om "zogenaamde" wetenschappelijke standpunten, die niet verdedigd kunnen worden door de maker ervan.
    Waarom wijk je nou steeds van dat punt af?
    pi_35055755
    Mirage ik heb nog één simpele vraag waar ik graag een helder antwoord op zou willen: wat is er verfrissend en vernieuwend aan niet kunnen optellen?

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2006 21:48:26 ]
      maandag 13 februari 2006 @ 21:49:14 #185
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_35055808
    ik ben het ermee eens dat rude vaak tegenstrijdig post, de relativiteitstheorie tegenspreekt maar hem wel erkend, wiskunde foutief toepast en als hij daarop gewezen wordt koppig volhoudt, en simpelweg niets leert van alles. Maar dat is nog geen reden om de topic vol te baggeren natuurlijk, als je niet ontopic wil reageren kun je toch gewoon wegblijven uit de topic?
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
      maandag 13 februari 2006 @ 21:50:39 #186
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_35055882
    daarentegen lijkt rude, terwijl hij het niet zo bedoeld, enorm op een troll. Ook enorm trollerig gedrag. Ik kan me goed voorstellen dat mensen die de moeite erin steken om met goede argumenten te komen en onderzoek doen om rude tegen te spreken, erg gefrustreerd kunnen raken door dergelijke trollerigheden.
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_35055971
    Als mirage het verbaal niet meer aankan is dé optie klagen bij een admin en om een ban smeken. Ik zou trots zijn.
    Smite me.
    pi_35056285
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:52 schreef _Fuffy_ het volgende:
    Als mirage het verbaal niet meer aankan is dé optie klagen bij een admin en om een ban smeken. Ik zou trots zijn.
    En dat is dan weer een forumspecifieke ban .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
    pi_35056306
    Mag ik even opmerken dat het uitermate suf vind dat een user (C_T_S) geband kan worden, omdat diegene het enkel ergens niet mee eens is? En gelijk ook een wéék?
    Topics zijn er toch om over dingen te discusseren, of hoe zit dat?
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_35056327
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:

    [..]

    Ik ben niet helderziend.
    [..]

    Het gáát hier helemaal niet om een mening, het gaat hier om "zogenaamde" wetenschappelijke standpunten, die niet verdedigd kunnen worden door de maker ervan.
    Waarom wijk je nou steeds van dat punt af?
    Zijn mening is zoals ik het zie dat de wetenschap.. de "wiskunde" (ruim genomen) eigenlijk onjuist is zoals wij die geleerd hebben.
    Het wijkt iig behoorlijk af van wat ik geleerd heb tijdens mijn studie.

    In dat opzicht heeft hij een afwijkende mening imo.
    "hij vindt zwart wit gesteld dat onze wiskunde niet klopt".

    Hij heeft daarnaast een theorie (eigenlijk komt de theorie eerst.. en is de mening hierboven een aansluitend iets daarvan).

    Die theorie is niet te onderbouwen met de dingen die wij geleerd hebben, maar zoals ik al zei.. hij is blijkbaar van mening dat onze "geaccepteerde" waarden onjuist zijn.
    Hij onderbouwd zijn theorie dus met zíjn "rekenkunde".

    Het is dus als vanzelf al niet te onderbouwen met "onze" wetenschap.

    Dat recht heeft hij en ik zie zoals ik op de vorige pagina al zei geen reden tot sluiten/ schoppen van zijn topic.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35056414
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    En dat is dan weer een forumspecifieke ban .
    En ik dacht nog wel de waarheid hier te vinden
    Smite me.
    pi_35056421
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef Chowi het volgende:
    Mag ik even opmerken dat het uitermate suf vind dat een user (C_T_S) geband kan worden, omdat diegene het enkel ergens niet mee eens is? En gelijk ook een wéék?
    Topics zijn er toch om over dingen te discusseren, of hoe zit dat?
    dat is niet de reden van zijn ban.
    Bans worden verder niet besproken.

    Zoals je kan zien zijn er verschillende mensen die een andere mening toegedaan zijn, op diverse vlakken.
    Dat is geen reden tot een ban.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35056475
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    dat is niet de reden van zijn ban.
    Bans worden verder niet besproken.

    Zoals je kan zien zijn er verschillende mensen die een andere mening toegedaan zijn, op diverse vlakken.
    Dat is gene reden tot een ban.
    Maar kun je er dan ook even bij vertellen wat wél de reden was?
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_35056549
    Waar kan je klagen over moderators?
    Smite me.
    pi_35056581
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:03 schreef _Fuffy_ het volgende:
    Waar kan je klagen over moderators?
    Het desbetreffende forumspecifieke FB-topic, of als je er daar niet uit komt, in het Feedback forum .

    En uiteraard altijd per mail naar forum@fok.nl .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      maandag 13 februari 2006 @ 22:04:26 #196
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_35056677
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:03 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Het desbetreffende forumspecifieke FB-topic, of als je er daar niet uit komt, in het Feedback forum .

    En uiteraard altijd per mail naar forum@fok.nl .


    Verder
    Smite me.
    pi_35056702
    Christus te paard, CTD heeft een ban? Wat is dat voor een onzin? Kun je me even aanwijzen waar hij banbaar was? Zwak, heel erg zwak.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35056774
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:03 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Het desbetreffende forumspecifieke FB-topic, of als je er daar niet uit komt, in het Feedback forum .

    En uiteraard altijd per mail naar forum@fok.nl .
    Ik heb haar een paar pagina's terug al doorverwezen naar de Fa's..
    ik geloof dat ze daar toch vanaf zag
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35056781
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:06 schreef LostFormat het volgende:
    Christus te paard, CTD heeft een ban? Wat is dat voor een onzin? Kun je me even aanwijzen waar hij banbaar was? Zwak, heel erg zwak.
    Zo erg dat het grappig wordt
    Smite me.
    pi_35056824
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:07 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Ik heb haar een paar pagina's terug al doorverwezen naar de Fa's..
    ik geloof dat ze daar toch vanaf zag
    Ah, okay . Ik wilde alleen even behulpzaam zijn voor een nieuwe user .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
    pi_35056877
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Zijn mening is zoals ik het zie dat de wetenschap.. de "wiskunde" (ruim genomen) eigenlijk onjuist is zoals wij die geleerd hebben.
    Het wijkt iig behoorlijk af van wat ik geleerd heb tijdens mijn studie.

    In dat opzicht heeft hij een afwijkende mening imo.
    "hij vindt zwart wit gesteld dat onze wiskunde niet klopt".

    Hij heeft daarnaast een theorie (eigenlijk komt de theorie eerst.. en is de mening hierboven een aansluitend iets daarvan).

    Die theorie is niet te onderbouwen met de dingen die wij geleerd hebben, maar zoals ik al zei.. hij is blijkbaar van mening dat onze "geaccepteerde" waarden onjuist zijn.
    Hij onderbouwd zijn theorie dus met zíjn "rekenkunde".

    Het is dus als vanzelf al niet te onderbouwen met "onze" wetenschap.

    Dat recht heeft hij en ik zie zoals ik op de vorige pagina al zei geen reden tot sluiten/ schoppen van zijn topic.
    Durf je nu zelfs nog z'n kromme rekenwerk te verdedigen? Er valt best wat te zeggen voor een afwijkende mening over de RT maar als je zegt dat 1/4 + 1/4 = 0 dan valt dat niet onder een andere mening. Dat is gewoon fout.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35056893
    Komt er nog een reactie op wat de echte reden van de ban was?
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_35057002
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef Chowi het volgende:
    Komt er nog een reactie op wat de echte reden van de ban was?
    CTD heeft slechts een afwijkende mening. Als je het daar niet mee eens bent, ga dan gewoon niet de discussie met hem aan.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35057063
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Zijn mening is zoals ik het zie dat de wetenschap.. de "wiskunde" (ruim genomen) eigenlijk onjuist is zoals wij die geleerd hebben.
    Het wijkt iig behoorlijk af van wat ik geleerd heb tijdens mijn studie.
    Heb jij gestudeerd?
    quote:
    In dat opzicht heeft hij een afwijkende mening imo.
    "hij vindt zwart wit gesteld dat onze wiskunde niet klopt".

    Hij heeft daarnaast een theorie (eigenlijk komt de theorie eerst.. en is de mening hierboven een aansluitend iets daarvan).

    Die theorie is niet te onderbouwen met de dingen die wij geleerd hebben, maar zoals ik al zei.. hij is blijkbaar van mening dat onze "geaccepteerde" waarden onjuist zijn.
    Hij onderbouwd zijn theorie dus met zíjn "rekenkunde".
    De theorie is ook niet te onderbouwen met zijn eigen 'rekenkunde' (of eigenlijke onkunde), omdat deze, zoals al talloze malen is aangetoond, hopeloos inconsistent is.
    quote:
    Het is dus als vanzelf al niet te onderbouwen met "onze" wetenschap.
    Sterker nog, het is helemaal niet te onderbouwen.
    pi_35057135
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
    Mirage ik heb nog één simpele vraag waar ik graag een helder antwoord op zou willen: wat is er verfrissend en vernieuwend aan niet kunnen optellen?
    Daar wil ik graag nog even antwoord op.


    Dan nog iets: ik heb al eerder uitgelegd dat wiskunde exact is en niets met meningen te maken heeft. Optellen is een exact gedefinieerder bewerking en geen mening. Je kan over van alles en nog wat meningen hebben, dat vind ik best, maar niet kunnen optellen is gewoon geen mening.

    Als je de wiskunde niet toereikend vind dan kun je proberen haar uit te breiden, zie bijvoorbeeld de infinitesimaalrekening of compleze getallen. Maar ook dat heeft niets met meningen te maken. Het zijn eerder exact gedefinieerde definities. Zonder deze afspraken kunnen we over een heleboel zaken ook niet communiceren. Let wel: wiskundige bewerkingen laten geen ruimte voor interpretaties. Optellen is gelijk voor iedereen, letterlijk per definitie.
    pi_35057189
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef LostFormat het volgende:

    [..]

    CTD heeft slechts een afwijkende mening. Als je het daar niet mee eens bent, ga dan gewoon niet de discussie met hem aan.
    Het feit dat er nou ineens niet meer gereageerd wordt getuigd wel van de sufheid van desbetreffende moderator.
    Zo van, "ban, klaar". Als je CTS om de meest suffe reden kan bannen moet je Rudeonline er gelijk bij bannen, want hij is net zo volhoudend.
    Ik vind het gewoon sneu dat er nu opeens niet meer gereageerd wordt.
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_35057551
    De regels zijn duidelijk binnen truth.
    Mijn standpunt betreffende het topic is duidelijk. Het wordt niet geschopt, niet gesloten.


    Discussie is klaar.
    Mocht je het hogerop willen zoeken wat betreft het bestaansrecht van het topic, dan verwijs ik je door naar de FA's. Wat mij betreft gaat hij namelijk níet dicht/ naar onzin.

    Daarnaast dacht ik dat Wombcat en LostFormat er hier al klaar mee waren
    truth feedback 15

    truth feedback 15

    Erg flauw om toch weer verder te gaan als iemand anders begint te dreinen en denkt een poging tot beledigen te moeten wagen.


    En dit is misschien nog wel het meest interessante onderdeel van dat hele topic.
    De mensen die het niet kunnen verkroppen dat een user niet te overtuigen is van zijn "ongelijk" maar het toch niet los kunnen laten.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35057636
    Mirage, je hebt me nog steeds niet verteld wat er zo verfrissend of vernieuwend is aan niet kunnen optellen.

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2006 22:22:36 ]
    pi_35057711
    Ho eens even, je maakt het jezelf wel erg gemakkelijk.
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:20 schreef Mirage het volgende:
    En dit is misschien nog wel het meest interessante onderdeel van dat hele topic.
    De mensen die het niet kunnen verkroppen dat een user niet te overtuigen is van zijn "ongelijk" maar het toch niet los kunnen laten.
    Zoals ik al eerder zei, het gaat hier niet om het hem wel of neit kunnen overtuigen.

    En nogmaals, wijs mij eens aan wat er banbaar was aan de opmerkingen van CTD?
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35057751
    mirage kan 1 ding heel goed. Ontwijken wat niet in je straatje past. Geeft het toch teveel last. Dan ban je het
    Smite me.
    pi_35057810
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef Chowi het volgende:

    [..]

    Het feit dat er nou ineens niet meer gereageerd wordt getuigd wel van de sufheid van desbetreffende moderator.
    jij haalt nooit koffie ?

    Daarnaast vind ik een discussie op een gegeven moment wel genoeg geweest.
    Als ik ene andere mening heb dan anderen ( en andersom vanzelfsprekend) en het er niet naar uitziet dat je het eens wordt, dan kom je simpelweg overeen dat je het niet eens bent en ga je verder. Ik verwacht niet het onmogelijke zoals sommigen in het rude topic.
    Men hoeft het nie persé met mij eens te zijn ( en ik niet met hun).

    Zoals iemand al opperde.. dan krijg je een discussie zonder einde.

    Alles valt terug te lezen in de laatste voor mij 3 baldzijden, afhankelijk van je instellingen.
    quote:
    Zo van, "ban, klaar". Als je CTS om de meest suffe reden kan bannen moet je Rudeonline er gelijk bij bannen, want hij is net zo volhoudend.
    Ik vind het gewoon sneu dat er nu opeens niet meer gereageerd wordt.
    Nogmaals, bans worden niet besproken op het forum.
    Dat is een algemeen geldende regel.
    CTS kan wèl verdere info vragen via de mail.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35057820
    Ga nou eens inhoudelijk in op vragen die hier toch vrij normaal gesteld worden. Lijkt me toch 1 van je taken als moderator zijnde.
    Smite me.
    pi_35057852
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
    Mirage, je hebt me nog steeds niet verteld wat er zo verfrissend of vernieuwend is aan niet kunnen optellen.
    Én wat de echte reden van de ban was.
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_35057869
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef _Fuffy_ het volgende:
    mirage kan 1 ding heel goed. Ontwijken wat niet in je straatje past. Geeft het toch teveel last. Dan ban je het
    Gos, de user met wrok omdat hij een ban kreeg ?
    Nog steeds de weg naar de FA's niet gevonden ?
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35057941
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef _Fuffy_ het volgende:
    Ga nou eens inhoudelijk in op vragen die hier toch vrij normaal gesteld worden. Lijkt me toch 1 van je taken als moderator zijnde.
    Alle antwoorden kan je terug lezen als je de tijd neemt bij de vraag van Lost Format te beginnen met lezen.
    Ìk ben niet van plan tot in den treure in de herhaling te vallen.

    Ik heb wel wat beters te doen
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35057962
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef Mirage het volgende:


    Nog steeds de weg naar de FA's niet gevonden ?
    Morgen als ik me verveel. Ik moet nu tegelijk gamen
    Smite me.
    pi_35057976
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:27 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Alle antwoorden kan je terug lezen als je de tijd neemt bij de vraag van Lost Format te beginnen met lezen.
    Ìk ben niet van plan tot in den treure in de herhaling te vallen.

    Ik heb wel wat beters te doen
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
    Mirage, je hebt me nog steeds niet verteld wat er zo verfrissend of vernieuwend is aan niet kunnen optellen.
    Die heb je NIET beantwoord. Ik voel me aardig genegeerd.

    [ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2006 22:28:33 ]
      maandag 13 februari 2006 @ 22:28:16 #219
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_35057992
    Mir sommige mensen zijn het niet waard... laat ze eerst maar eens lezen voordat je begint rsi te kweken door er weer op te moeten reageren
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_35058016
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:27 schreef Mirage het volgende:

    Ik heb wel wat beters te doen
    Inderdaad. Volgens mij is alles wat jij doet voor verbetering vatbaar.
    Smite me.
    pi_35058017
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    jij haalt nooit koffie ?

    Daarnaast vind ik een discussie op een gegeven moment wel genoeg geweest.
    Als ik ene andere mening heb dan anderen ( en andersom vanzelfsprekend) en het er niet naar uitziet dat je het eens wordt, dan kom je simpelweg overeen dat je het niet eens bent en ga je verder. Ik verwacht niet het onmogelijke zoals sommigen in het rude topic.
    Men hoeft het nie persé met mij eens te zijn ( en ik niet met hun).

    Zoals iemand al opperde.. dan krijg je een discussie zonder einde.

    Alles valt terug te lezen in de laatste voor mij 3 baldzijden, afhankelijk van je instellingen.
    [..]

    Nogmaals, bans worden niet besproken op het forum.
    Dat is een algemeen geldende regel.
    CTS kan wèl verdere info vragen via de mail.
    Sorry hoor, maar dit is wel heel erg zwak. Je bent iemand met een afwijkende mening aan het verdedigen. Daar krijg je kritiek op en je bant opeens iemand die niks anders doet dan een andere mening dan jou verkondigen. Vind je dit nou zelf ook niet heel erg krom?

    En je dan verschuilen achter de regel dat bans niet besproken worden...
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35058131
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef LostFormat het volgende:

    [..]

    Sorry hoor, maar dit is wel heel erg zwak. Je bent iemand met een afwijkende mening aan het verdedigen. Daar krijg je kritiek op en je bant opeens iemand die niks anders doet dan een andere mening dan jou verkondigen. Vind je dit nou zelf ook niet heel erg krom?

    En je dan verschuilen achter de regel dat bans niet besproken worden...
    * Chowi sluit zich bij LostFormat aan.

    Begin je bovendien niet heel erg aan jezelf te twijfelen als je ziet dat niemand het met je eens is, Mirage?
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_35058220
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef _Fuffy_ het volgende:
    mirage kan 1 ding heel goed. Ontwijken wat niet in je straatje past. Geeft het toch teveel last. Dan ban je het
    Mirage == rudeonline??

    Zou wel een hoop verklaren...
      maandag 13 februari 2006 @ 22:32:36 #224
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_35058224
    * DionysuZ voelt zich opeens erg beperkt in zijn reageren hier in TRU, als je hier zo makkelijk geband kunt worden :S
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_35058234
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef LostFormat het volgende:

    [..]

    Sorry hoor, maar dit is wel heel erg zwak. Je bent iemand met een afwijkende mening aan het verdedigen. Daar krijg je kritiek op en je bant opeens iemand die niks anders doet dan een andere mening dan jou verkondigen. Vind je dit nou zelf ook niet heel erg krom?

    En je dan verschuilen achter de regel dat bans niet besproken worden...
    Als ik zou bannen om het hebben van een andere mening... zou dan niet ene groot deel van de users verdwenen zijn ?
    Meer dan de helft van de users binnen truth hebben andere zienswijzen op diverse zaken dan ikzelf.

    Een ban krijg je hier door je niet aan de huisregels te houden.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 februari 2006 @ 22:33:09 #226
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_35058261
    en rekenregels zijn GEDEFINIEERD, daar kun je geen mening over hebben.
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_35058329
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
    Mir sommige mensen zijn het niet waard... laat ze eerst maar eens lezen voordat je begint rsi te kweken door er weer op te moeten reageren
    Beste barra, je hebt waarschijnlijk groot gelijk.
    Maar ook mensen die mopperen hebben wat mij betreft recht op reactie op hun vragen.
    Alles binnen het redelijke en zolang het met respect gebeurd.


    In ieder geval hartelijk dank
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35058359
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Als ik zou bannen om het hebben van een andere mening... zou dan niet ene groot deel van de users verdwenen zijn ?
    Meer dan de helft van de users binnen truth hebben andere zienswijzen op diverse zaken dan ikzelf.
    Daarom vind ik die ban dus ook zo triest.
    quote:
    Een ban krijg je hier door je niet aan de huisregels te houden.
    Zeg meid, wijs me dan eens aan waar CTD zich niet aan jouw huisregels heeft gehouden.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35058406
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Beste barra, je hebt waarschijnlijk groot gelijk.
    Maar ook mensen die mopperen hebben wat mij betreft recht op reactie op hun vragen.
    Alles binnen het redelijke en zolang het met respect gebeurd.


    In ieder geval hartelijk dank
    Hoe lang neuken jullie al
    Smite me.
    pi_35058431
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef LostFormat het volgende:
    Zeg meid, wijs me dan eens aan waar CTD zich niet aan jouw huisregels heeft gehouden.
    Smite me.
    pi_35058487
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef Chowi het volgende:

    [..]

    * Chowi sluit zich bij LostFormat aan.

    Begin je bovendien niet heel erg aan jezelf te twijfelen als je ziet dat niemand het met je eens is, Mirage?
    Ow nee hoor
    Zo vaak komt dit niet voor en het is nou eenmaal een bekend gegeven dat mensen opeens allemaal hun mond open trekken en zich mee laten slepen zodra er één schaapje over de dam is.

    Soms lijken mensen massaal even te moeten "bokken".
    En dat mag


    Ik vind alleen niet dat dat reden is tot het sluiten/schoppen van een topic en daarmee weinig respect te tonen voor in dit geval TS van betreffende topic.

    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35058639
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

    [..]

    Er is niks mystieks aan mijn kritiek hoor. Ik sta best open voor mensen die een verfrissend en nieuw idee hebben dat er in eerste instantie misschien idioot uitziet. Maar dat is hier niet het geval.

    Hoe je getallen bij elkaar optelt, van elkaar aftrekt, met elkaar vermenigvuldigt of op elkaar deelt heeft niets met meningen te maken. Optellen is geen mening. Delen is geen mening. Het zijn exact gedefinieerde bewerkingen. De uitkomst is eenduidig. Niet omdat dat een natuurwet is waar je over kan discussieren, maar omdat dat zo is afgesproken. Nogmaals: een foutieve optelling is geen mening, maar gewoon een foutieve optelling. Het heeft helemaal niets met meningen of verfrissende ideen te maken als iemand niet weet hoe hij moet optellen.
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 21:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
    Mirage ik heb nog één simpele vraag waar ik graag een helder antwoord op zou willen: wat is er verfrissend en vernieuwend aan niet kunnen optellen?
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

    [..]

    Daar wil ik graag nog even antwoord op.


    Dan nog iets: ik heb al eerder uitgelegd dat wiskunde exact is en niets met meningen te maken heeft. Optellen is een exact gedefinieerder bewerking en geen mening. Je kan over van alles en nog wat meningen hebben, dat vind ik best, maar niet kunnen optellen is gewoon geen mening.

    Als je de wiskunde niet toereikend vind dan kun je proberen haar uit te breiden, zie bijvoorbeeld de infinitesimaalrekening of compleze getallen. Maar ook dat heeft niets met meningen te maken. Het zijn eerder exact gedefinieerde definities. Zonder deze afspraken kunnen we over een heleboel zaken ook niet communiceren. Let wel: wiskundige bewerkingen laten geen ruimte voor interpretaties. Optellen is gelijk voor iedereen, letterlijk per definitie.
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
    Mirage, je hebt me nog steeds niet verteld wat er zo verfrissend of vernieuwend is aan niet kunnen optellen.
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

    [..]


    [..]

    Die heb je NIET beantwoord. Ik voel me aardig genegeerd.
    Mag ik feedback?
    pi_35058701
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef Mirage het volgende:

    En dat mag
    Blijkbaar niet dus anders had CTD geen ban gehad.
    quote:
    Ik vind alleen niet dat dat reden is tot het sluiten/schoppen van een topic en daarmee weinig respect te tonen voor in dit geval TS van betreffende topic.

    Lees voor de grap eens vanaf hier: WFL Feedback 16 Dan zie je hoeveel respect de TS heeft als blijkt dat er idd niemand meer op z'n theorie wil ingaan.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35059530
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

    [..]


    [..]


    [..]


    [..]


    [..]

    Mag ik feedback?
    In deze truth feedback 15 post zeg ik dat het best venieuwend kan zijn.
    (zoals ik ergens anders al zei... het was ooit ook algemeen geaccepteerd dat de aarde plat was tot iemand dwars door dit aangenomen "feit" heen walsde met de mededeling dat hij meende dat de aarde rond was. Zelfs als had gebleken dat de aarde toch plat was... dan nòg was is het interessant geweest het onderzoek te doen.. even zijn manier van redeneren mee te wandelen om te kijken waarom hij zo denkt... dit kan jezelf ook nieuwe inzichten geven, het kan je ook juist sterken in dat wat jij al dacht/aangenomen/geleerd hebt.
    Als de uitkomst naar ons idee uiteindelijk toch was geweest dat de aarde plat was en niet rond zoals de man met het andere idee beweerd ( en blijft beweren), dan kan je daar toch geen sacties op leggen ?
    Wat wil je zo iemand nou verwijten ?
    Dat hij niet ziet (of wil zien) wat jij ziet ?

    Als hij blijft denken dat de aarde rond is, dan loop je toch verder ?
    "goed wat jij wil.... voor mij is hij plat"

    Als ze hem indertijd ervoor opgehangen zouden hebben zouden wij dat nu barbaars noemen.

    truth feedback 15


    en truth feedback 15 is waarschijnlijk ook relevant.


    edit: 1e linkje vergeten
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35059617
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef LostFormat het volgende:


    Lees voor de grap eens vanaf hier: WFL Feedback 16 Dan zie je hoeveel respect de TS heeft als blijkt dat er idd niemand meer op z'n theorie wil ingaan.
    Misschien gaat het linkje naar een ander deel dan dat jij bedoelde,
    want hier zie ik niet dat mensen niet in willen gaan op zijn theorie en het topic dus maar dood laten bloeden.. zoals mijn advies is...
    maar hier zie ik zijn topic gesloten worden en hem een soort verbod krijgen dit onderwerp verder uit te melken binnen WFL.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35059679
    Het linkje was slechts bedoelt om je een andere kant van Ruud te laten zien. Lees je even in daar en proef de arrogantie.

    Mag ik nog even weten waarom CTD geband is?
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35059812
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:57 schreef LostFormat het volgende:

    Mag ik nog even weten waarom CTD geband is?
    Smite me.
    pi_35059866
    Sorry Mirage, maar niet kunnen optellen is van een andere orde dan beweren dat de RT niet klopt. Beweren dat gevestigde theorieen niet kloppen kan best vernieuwend zijn. Ik sta heel erg open voor mensen met afwijkende inzichten in tijd, ruimte en lichtsnelheid. Dat KAN inderdaad vernieuwend zijn en verfrissend.

    Niet kunnen optellen heeft echter geen moer met vernieuwing te maken maar alles met gebrek aan vaardigheden. Optellen is geen theorie, het is een AFSPRAAK, een DEFINITIE.
      maandag 13 februari 2006 @ 23:02:20 #239
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_35059921
    sorry maar wiskunderegels zijn afgesproken. Afgesproken zodat we over andere dingen conclusies of uitspraken kunnen doen.

    Als je dan zegt: jah maar we hadden het ook zo kunnen afspreken, dat had inderdaad gekund, maar dan moet ook weer de consistentie daarvan aangetoond worden en dan moet alles dat gebruik maakt van de oude wiskunde anders omschreven worden. Er is totaal geen nut daarvoor. En de wiskunde die rude introduceert is niet consistent en kan dus direct verworpen worden.

    Ook definities van woorden. We hebben gedefinieerd dat een afgelegde weg een afstand is. Het is alleen maar verwarrend als je dan afgelegde weg als snelheid gebruikt.
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_35060154
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 23:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
    Sorry Mirage, maar niet kunnen optellen is van een andere orde dan beweren dat de RT niet klopt. Beweren dat gevestigde theorieen niet kloppen kan best vernieuwend zijn. Ik sta heel erg open voor mensen met afwijkende inzichten in tijd, ruimte en lichtsnelheid. Dat KAN inderdaad vernieuwend zijn en verfrissend.

    Niet kunnen optellen heeft echter geen moer met vernieuwing te maken maar alles met gebrek aan vaardigheden. Optellen is geen theorie, het is een AFSPRAAK, een DEFINITIE.
    en gebrek aan vaardigheid zoals jij het ziet is reden tot het sluiten van een topic, het respectloos afdoen van zijn theorie als onzin topic door het naar onzin te schoppen ?

    Ik vind van niet.
    Je kan je vinden in zijn theorie of niet.
    Je kan zijn theorie weerleggen.

    En daarna maak je een keuze... je gaat door tot je een ons weegt of je verlaat het topic waarna het wegzakt als iedereen er genoeg van heeft..


    Het gaat om respect.
    En ik zie werkelijk geen reden waarom het topic dicht zou moeten.

    De opties hierboven hebben hetzelfde effect als je het beu bent.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 februari 2006 @ 23:09:14 #241
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_35060253
    ik zie ook geen reden tot verbaggering, tot een kick of een slotje. Maar ik zie ook weinig reden voor bans.
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_35060292
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 23:02 schreef DionysuZ het volgende:
    sorry maar wiskunderegels zijn afgesproken. Afgesproken zodat we over andere dingen conclusies of uitspraken kunnen doen.

    Als je dan zegt: jah maar we hadden het ook zo kunnen afspreken, dat had inderdaad gekund, maar dan moet ook weer de consistentie daarvan aangetoond worden en dan moet alles dat gebruik maakt van de oude wiskunde anders omschreven worden. Er is totaal geen nut daarvoor. En de wiskunde die rude introduceert is niet consistent en kan dus direct verworpen worden.

    Ook definities van woorden. We hebben gedefinieerd dat een afgelegde weg een afstand is. Het is alleen maar verwarrend als je dan afgelegde weg als snelheid gebruikt.

    Ik begrijp je wel hoor

    Maar er is geen regel binnen truth dat de theoriën wetenschappelijk onderbouwd en algemeen geaccepteerd moeten worden.
    Hij is serieus.
    Dus zijn topic wordt met respect behandeld.

    Als het nou zo zou zijn dat er een user met een "agressieve" mening rondloopt en die óveral en in ieder topic zou gaan posten zonder ruimte voor een weerwoord zou het een ander verhaal worden.
    Maar dit is gewoon een open topic, van een serieuze user.... en hij blijft nog binnen het topic ook.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35060403
    Zeg mirage, dat slotje komt niet. Dat verwachtte ik vanaf het begin al niet en dat is nu wel overduidelijk. Wil je voortaan misschien wel even meelezen in het topic? Je begint nu namelijk weer over z'n vaardigheden. Dat iemand wiskunde niet begrijpt, is goed mogelijk. Als iemand het naast zich neerlegt als het meerdere malen aan hem uitgelegd is, is ronduit irritant. Dat heeft dan niks meer met niet kunnen te maken maar met niet willen.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35060434
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 23:10 schreef Mirage het volgende:
    Maar dit is gewoon een open topic, van een serieuze user.... en hij blijft nog binnen het topic ook.
    Ja, er zijn in TRU ook zo veel andere topics over de RT.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35060473
    En hoe zat het ook al weer met die ban? Of geef gewoon toe dat je die vraag negeert.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35060557
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 23:13 schreef LostFormat het volgende:

    [..]

    Ja, er zijn in TRU ook zo veel andere topics over de RT.
    Precies !

    Er is een tijd geweest dat de 9/11 topics de grond uitschoten.. zo met nog wat onderwerpen...
    als die allemaal op hetzelfde volhardende gedoe uit zouden komen dan is dat wat mij betreft wel reden om in te grijpen.

    een tru take over is natuurlijk niet de bedoeling,
    maar daar is hier absoluut geen sprake van.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35060734
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef LostFormat het volgende:
    En hoe zat het ook al weer met die ban? Of geef gewoon toe dat je die vraag negeert.
    Ik heb daar al meermaals op gereageerd. Je kan het verschillende keren terug vinden op de afgelopen bladzijden.
    Het zou heel makkelijk zijn om de zaken hier op een rij te zetten wat die ban betreft,
    maar daar zijn simpelweg regels voor.
    Daar heb ik mij aan te houden, net als jullie.

    Daarnaast zijn hier een hele serie users die vragen stellen,
    ik doe ontzettend mijn best die allemaal te beanwoorden.

    Ik heb maar één paar handen.... die ik ook nog nodig heb om mijn koffie mee te pakken...
    niet alle reacties kunnen dus gelijk geplaatst worden.

    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35060783
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 23:16 schreef Mirage het volgende:
    een tru take over is natuurlijk niet de bedoeling,
    maar daar is hier absoluut geen sprake van.
    Je snapt niet wat ik bedoel, hij blijft in dat ene topic omdat er geen ander topic in TRU is waar hij wat te zoeken heeft. In WFL blijft hij wel vaak genoeg bezig in de topics over de RT.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35060879
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 23:20 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Ik heb daar al meermaals op gereageerd. Je kan het verschillende keren terug vinden op de afgelopen bladzijden.
    Het zou heel makkelijk zijn om de zaken hier op een rij te zetten wat die ban betreft,
    maar daar zijn simpelweg regels voor.
    Daar heb ik mij aan te houden, net als jullie.

    Daarnaast zijn hier een hele serie users die vragen stellen,
    ik doe ontzettend mijn best die allemaal te beanwoorden.

    Ik heb maar één paar handen.... die ik ook nog nodig heb om mijn koffie mee te pakken...
    niet alle reacties kunnen dus gelijk geplaatst worden.

    Sorry hoor, maar ik heb niks banbaars gezien. Ook heb ik geen duidelijke uitleg voor z'n ban gezien. Zou je me nog even een plezier willen doen en me aanwijzen waarom hij precies geband is? En verschuil je alsjeblieft niet achter 'ik mag niet praten over bans'. Ik zou door zo'n doofpot bijna in complottheorieen gaan geloven.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35061904
    Ik vraag aan: verwijdering van de berichten van de Zhe-devilll dezen avond den dertiende na klokslag elven p.m. in het Robbert van den Broeke topic. Dragen niet bij aan een gezonde discussie.
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:

    [..]

    gatverredamme
    weet je jullie moete je eens aanmelden bij de story en de prive, kunnen jullie lekker mee ouwehoeren stelletje theemutsen hier
    Ik hoop echt dat iemand dit ooit over jouw kind gaat zeggen, mafkees
    wie denk je wel niet wie je bent dat je mag oordelen over anderen?
    ik vraag een slotje aan voor dit zieke topic
    morons
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 23:46 schreef zhe-devilll het volgende:

    [..]

    ach wat nou?
    tss ga jij ff uittreden aub, kun je een vreemde aan je muts laten zitte

    heb je toch nog wat whoehahahahahaha
    Hier is een snellink:

    Het medium Robbert van den Broeke (deel 47)
    pi_35062612
    Je hebt geluk dat ik nog even langs kom lopen..
    aangepast.... en nu ga ik slapen.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      dinsdag 14 februari 2006 @ 00:35:37 #252
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_35063154
    Ik wou nét zeggen, nu is het mooi geweest.....

    Maar ik ben trots op je hoor!

    Wát een engelengeduld heb je voor die lui...pffff

    Zij wel,.... wij niet....

    T'is niet eerlijk....



    Bedankt hoor,.... nu kan ik ook gaan slapen.
    ◢◤
      dinsdag 14 februari 2006 @ 00:37:38 #253
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_35063191
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef _Fuffy_ het volgende:
    Hoe lang neuken jullie al
    Béétje respect mag wel hoor.....

    En wij zijn aan het oefenen voor onze vierde zoon....
    ◢◤
    pi_35066372
    Aye Mirage.........als ik nou ga zeggen dat ik je een schat van een mod vind, zou men dan ook gaan vragen hoelang wij al neuken?



    Mensen willen blijkbaar vaak liever een politierechter ipv een mod. Of men vindt dat je als mod de hele godsganselijke dag de peuterklas in de gaten moet houden. Dacht dat hier wel verstandiger mensen kwamen. Maar blijkbaar is dat niet zo. Blijkbaar zijn er zelfs mensen die vinden dat ze onder een kloon ook nog kinderachtig moeten gaan piepen als ze een ban aan hun reet hebben omdat ze vinden dat ze het recht hebben om flauw te baggeren.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_35066486
    nokwanda
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35066554
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 08:55 schreef Mirage het volgende:
    nokwanda
    you know
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_35066766
    Het ontgaat me echt volledig waarom CTD geband is.
    En Snelheid licht #7 is nu echt definitief naar ONZ niveau afgezakt, er staan gewoon geen zerieuze post meer in.
    in a crowd you lose humanity
    pi_35067176
    *ahem*
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 23:24 schreef LostFormat het volgende:

    [..]

    Sorry hoor, maar ik heb niks banbaars gezien. Ook heb ik geen duidelijke uitleg voor z'n ban gezien. Zou je me nog even een plezier willen doen en me aanwijzen waarom hij precies geband is? En verschuil je alsjeblieft niet achter 'ik mag niet praten over bans'. Ik zou door zo'n doofpot bijna in complottheorieen gaan geloven.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35067314
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 09:39 schreef LostFormat het volgende:
    *ahem*
    [..]

    Ik wil ook wel graag weten waar CTD banbaar voor is. Verwijzing naar de posts moet kunnen lijkt me.
    in a crowd you lose humanity
    pi_35067446
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 08:48 schreef nokwanda het volgende:
    Aye Mirage.........als ik nou ga zeggen dat ik je een schat van een mod vind, zou men dan ook gaan vragen hoelang wij al neuken?



    Mensen willen blijkbaar vaak liever een politierechter ipv een mod. Of men vindt dat je als mod de hele godsganselijke dag de peuterklas in de gaten moet houden. Dacht dat hier wel verstandiger mensen kwamen. Maar blijkbaar is dat niet zo. Blijkbaar zijn er zelfs mensen die vinden dat ze onder een kloon ook nog kinderachtig moeten gaan piepen als ze een ban aan hun reet hebben omdat ze vinden dat ze het recht hebben om flauw te baggeren.
    Hoelang neuken jullie al?
      dinsdag 14 februari 2006 @ 10:01:41 #261
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_35067585
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 09:54 schreef 14.gif het volgende:

    [..]

    Hoelang neuken jullie al?
    Langer dan jij in staat bent om te rukken..!
    ◢◤
    pi_35067608
    Snelheid licht #7

    Oversight is duidelijk alleen maar aan het trollen.
      dinsdag 14 februari 2006 @ 10:11:46 #263
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_35067800
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 10:02 schreef 14.gif het volgende:
    Snelheid licht #7

    Oversight is duidelijk alleen maar aan het trollen.
    JIJ zegt iets over trollen?

    JIJ begint het topic weer te verzieken, zoals eerder.....
    ◢◤
    pi_35067871
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 10:01 schreef Oversight het volgende:

    [..]

    Langer dan jij in staat bent om te rukken..!
    Ja, jullie twee ja... Ik ben daar pas onlangs bij gekomen
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_35067930
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 10:02 schreef 14.gif het volgende:
    Snelheid licht #7

    Oversight is duidelijk alleen maar aan het trollen.
    Lijkt mij ook.
    in a crowd you lose humanity
    pi_35068676
    De eerste 2 posts waren volledig ontopic.
    OP plus de post daaronder.


    De eerste paar reacties van andere users waren volledig offtopic, niet relevant of onzinnig...
    "ophoeren", "piesen met richting van de trein mee", "gemompel over het iq/ leervermogen van rudeonline" etc......

    wie verbaggert het topic nou ?


    Ik heb het topic zo goed mogelijk op geschoond.
    Ik verzoek iedereen voor de laatste maal normaal te reageren, posts zoals hierboven genoemd vallen daar niet onder.

    Daarnaast wil ik iedereen het advies geven níet te reageren op post die wèl van bovenstaande aard zijn.
    Je gooit er uiteindelijk je eigen glazen èn het topic mee in.


    Succes mensen
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35068709
    Als je al m'n berichten er uit haalt, wees dan ook even zo wakker om de reactie van je vriendje op mijn posts weg te halen.

    En die ban, hoe zat dat nou?
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35068824
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 10:47 schreef Mirage het volgende:
    De eerste 2 posts waren volledig ontopic.
    OP plus de post daaronder.


    De eerste paar reacties van andere users waren volledig offtopic, niet relevant of onzinnig...
    "piesen met richting van de trein mee",
    Als je de topics daadwerkelijk had gevolgd dan zou je weten dat dat de eerste ontopic opmerking in het hele topic was.
    pi_35068882
    *proest !!*

    je-terug-vind post.... L-F

    hij mag blijven staan hoor

    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35068904
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 10:55 schreef Mirage het volgende:
    *proest !!*

    je-terug-vind post.... L-F

    hij mag blijven staan hoor

    Jaja, ik blijf graag op de hoogte. Wat een grap.

    Edit: nogmaals: als dit: Snelheid licht #7 geen trollpost is dan weet ik het ook niet meer. Wees eens even eerlijk en delete die ook. Die is net zo goed offtopic als mijn posts. Erg flauw ook om m'n posts te deleten en de rest aan te passen.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
      dinsdag 14 februari 2006 @ 11:17:29 #271
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_35069473
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 10:56 schreef LostFormat het volgende:


    Edit: nogmaals: als dit: Snelheid licht #7 geen trollpost is dan weet ik het ook niet meer.
    bedankt dat je het zo sportief toegeeft.....

    en het is echt gen schande als je iets niet begrijpt hoor...
    quote:
    Wees eens even eerlijk en delete die ook.
    Er is niets mis met die post.

    JIJ denkt te kunnen weten dat ik iets "ongemeend" doe..... tóch?

    en JIJ denkt herhaaldelijk te kunnen bepalen dat ik iets sarcastisch bedoel, en dat eerdere TS "die onzin" geloofd....

    En dan vind je het raar dat iemand zegt dat ie van mening is dat je een bord voor je kop hebt...?
    quote:
    Erg flauw ook om m'n posts te deleten en de rest aan te passen.
    De mijne zijn óók aangepast hoor,....

    Bedankt lieve Mirage, het topic ziet er weer perfect uit.
    ◢◤
    pi_35069696
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 00:14 schreef Mirage het volgende:
    Je hebt geluk dat ik nog even langs kom lopen..
    aangepast.... en nu ga ik slapen.
    Thanx!
    pi_35070802
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef Oversight het volgende:
    Zeg knul, ik had het niet tegen jou.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35072140
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 10:47 schreef Mirage het volgende:
    "piesen met richting van de trein mee",
    Piesen met de trein mee was wel degelijk ontopic, want dat is een topic of tien geleden gebruikt als voorbeeld of het effect van snelheid.
    Snelheid van het licht berekenen #4 (En dat was volgens mij nog niet de eerste keer dat dit voorbeld werd gebruikt).

    Kortom: of je leest je in.
    in a crowd you lose humanity
    pi_35072362
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef Oversight het volgende:

    [..]

    bedankt dat je het zo sportief toegeeft.....

    en het is echt gen schande als je iets niet begrijpt hoor...
    [..]

    Er is niets mis met die post.

    JIJ denkt te kunnen weten dat ik iets "ongemeend" doe..... tóch?

    en JIJ denkt herhaaldelijk te kunnen bepalen dat ik iets sarcastisch bedoel, en dat eerdere TS "die onzin" geloofd....

    En dan vind je het raar dat iemand zegt dat ie van mening is dat je een bord voor je kop hebt...?
    [..]

    De mijne zijn óók aangepast hoor,....

    Bedankt lieve Mirage, het topic ziet er weer perfect uit.
    Hoe kun je het nou 100% eens zijn met iemand die dingen beweert waarvoor hij helemaal geen goed doorgronde argumentatie heeft? In WFL zijn zijn topics ook gesloten en dat ze hier open blijven, bewijst maar eens het niveau van TRU. Ik bedoel, het zal best een toffe knul zijn, die Rudeonline, en ik vind het ook goed dat hij zich met dit soort dingen bezig houdt en er zijn mening over heeft. Maar níet als je geen berekeningen kan maken en totaal de feiten niet kent. Dan vind ik dat je na 7(!) topics toch wel eindelijk eens je ongelijk toe moet gaan geven, want die dude gaat nog eens door tot deel 140. Waarom heeft dit onderwerp überhaupt 7 topics nodig?
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_35072507
    Zéven topics, dat zijn 2100 berichten.
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_35074337
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 12:52 schreef Chowi het volgende:

    [..]

    Hoe kun je het nou 100% eens zijn met iemand die dingen beweert waarvoor hij helemaal geen goed doorgronde argumentatie heeft? In WFL zijn zijn topics ook gesloten en dat ze hier open blijven, bewijst maar eens het niveau van TRU. Ik bedoel, het zal best een toffe knul zijn, die Rudeonline, en ik vind het ook goed dat hij zich met dit soort dingen bezig houdt en er zijn mening over heeft. Maar níet als je geen berekeningen kan maken en totaal de feiten niet kent. Dan vind ik dat je na 7(!) topics toch wel eindelijk eens je ongelijk toe moet gaan geven, want die dude gaat nog eens door tot deel 140. Waarom heeft dit onderwerp überhaupt 7 topics nodig?
    Het zijn VEEL meer dan 7 topics: http://forumtools.phserver.net/search_lite/search.php?title=&ts=rudeonline&forum%5B%5D=0&max=50&searchtype=fulltext
    pi_35074516
    En dat is dan alleen nog maar op fok.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35074604
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 14:02 schreef LostFormat het volgende:
    En dat is dan alleen nog maar op fok.
    Hij heeft wel doorzettingsvermogen, dat moet je 'm toch nageven.
    in a crowd you lose humanity
    pi_35074986
    Nee, hij heeft een bord voor zn kop
      dinsdag 14 februari 2006 @ 18:40:52 #281
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_35083720
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 10:47 schreef Mirage het volgende:
    De eerste 2 posts waren volledig ontopic.
    OP plus de post daaronder.


    De eerste paar reacties van andere users waren volledig offtopic, niet relevant of onzinnig...
    "ophoeren", "piesen met richting van de trein mee", "gemompel over het iq/ leervermogen van rudeonline" etc......
    Onzin. Het pissen in de trein is een onderdeel van rude's theorie. Overtuig hier rudeonline dat zijn theorie weerlegd is. Dit is een van de vele stukjes waarom vele mensen het een onzintheorie vinden. Dat mag best herhaald worden.
    quote:
    wie verbaggert het topic nou ?


    Ik heb het topic zo goed mogelijk op geschoond.
    Ik verzoek iedereen voor de laatste maal normaal te reageren, posts zoals hierboven genoemd vallen daar niet onder.
    Dergelijke posts horen bij rude's theorie. Als je die censureert dan blijft er weinig theorie over.
    quote:
    Daarnaast wil ik iedereen het advies geven níet te reageren op post die wèl van bovenstaande aard zijn.
    Je gooit er uiteindelijk je eigen glazen èn het topic mee in.


    Succes mensen
    Als je de rudetopics had doorgelezen wist je dat natuurlijk.
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_35087357
    zou iemand de TT van mijn topic A Haunting In Georgia

    willen veranderen in "Discovery Channel: A Haunting" ?

    dit omdat het nu elke woensdag op tv is, en dus niet meer over een case gaat

    alvast bedankt!
    pi_35100881
    Snelheid licht #7

    Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Oversight bezig is om hier een troll van jewelste los te laten.
    Reacties als "Briljant", "Helder", volledig ontbreken van onderbouwing, aanhalen van Wikipedia over tehorievorming maar vervolgens deze "onderbouwing" zelf compleet in de wind slaan, stelselmatig negeren van andermans argumenten, etc. zijn imho slechts bedoeld om te stoken.
    pi_35101979
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 08:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
    Snelheid licht #7

    Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Oversight bezig is om hier een troll van jewelste los te laten.
    Gezien de eerdere opmerkingen over zijn postgeschiedenis en de waarde die jullie aan zijn postgeschiedenis toegekend hebben, kan ik mij dat levendig voorstellen.

    Maar is dit niet "vergelijkbaar met de wrevel tussen sommige users en het rude topic" ?

    "Wij" hebben in het verleden een waarde toegekent aan iets.
    Daar blijven wij aan vast houden, want ieder andere optie is geen optie... want wij hebben de waarde al vastgesteld en blijven daarbij.
    Oude (terecht/onterecht) toegekende waarden loslaten en door een nieuwe/andere bril kijken is erg moeilijk.


    Kon het niet laten


    Nee, de motivatie van betreffende user heb ik al gepeild en die is prima
    Hij heeft zijn eigen manier van mensen te woord staan net als veel andere mensen.
    Zo heb je mensne die iedereen met grafjosti aanspreken.. je hebt mensen die overal een ziekte tussen moeten smijten.. je hebt mijn zoon die alles "suf" of "cóóóól" noemt...
    en je hebt Oversight die de uitleg/theorie/post van sommige users "Briljant" vindt.




    Wel vind ik het prettig als je dit soort zaken in feedback meldt zodat ik het in ieder geval na kan kijken als dat nog niet gebeurd is. Zeker gezien het feit dat ik op het moment met vlagen afwezig ben ivm ziekenhuis bezoeken.
    Daar is feedback voor bedoeld.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      woensdag 15 februari 2006 @ 09:33:15 #285
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_35102117
    prive en zaken wel gescheiden houden he mirage
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_35102744
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 09:33 schreef soulsurvivor het volgende:
    prive en zaken wel gescheiden houden he mirage
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      woensdag 15 februari 2006 @ 10:52:37 #287
    133728 soulsurvivor
    It's not a egotrip
    pi_35104103
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 10:01 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    Zover ik begrijp is overside toch jou man?!
    ik had even een beeld dat jij s avonds in bed Fok zaken zat te bespreken en vond dat wel grappig.
    gelijk
    "Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
    "Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
    pi_35104331
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 10:52 schreef soulsurvivor het volgende:

    [..]

    Zover ik begrijp is overside toch jou man?!
    ik had even een beeld dat jij s avonds in bed Fok zaken zat te bespreken en vond dat wel grappig.
    Ah !
    Omdat ik hem gepeild heb.

    Nee, ik spreek regelmatig mensen aan die binnen truth posten maar er nog niet zo lang rondlopen of die zich beperken tot één of enkele topics of helemaal nieuw als fokuser zijn.
    Soms om even kennis de maken, soms om de intentie te peilen, soms omdat ik denk dat ze iets interessants te vertellen hebben.... meestal gebeurd dit via de mail.
    Soms via irc/feedback of andere wegen.
    En grappig genoeg is zelfs hij aangesproken via mail, want hij is op het moment meer weg dan hier.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35107712
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef Mirage het volgende:

    [..]

    een hoop blabla


    Nee, de motivatie van betreffende user heb ik al gepeild en die is prima
    Right
    quote:
    Hij heeft zijn eigen manier van mensen te woord staan net als veel andere mensen.
    Zo heb je mensne die iedereen met grafjosti aanspreken.. je hebt mensen die overal een ziekte tussen moeten smijten.. je hebt mijn zoon die alles "suf" of "cóóóól" noemt...
    en je hebt Oversight die de uitleg/theorie/post van sommige users "Briljant" vindt.
    En als ik rude in het topic een idioot noem is het topicvervuiling?
    pi_35108179
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 12:41 schreef 14.gif het volgende:

    [..]

    Right
    Zoals ik al eerder zei....
    \als jullie zo helderziende zijn dat jullie denken te kunnen zien dat rude geflipt of een trol is.... oversight het niet meent als hij een post briljant vindtt...,
    dan zitten jullie al wel in het juiste forum,
    maar kunnen jullie blijkbaar het juiste topic niet vinden ?


    quote:
    [..]

    En als ik rude in het topic een idioot noem is het topicvervuiling?
    jup, net als dat ik binnen truth de termen als K*nker te pas en te onpas niet wenselijk vind.... grafjosti idem dito.....,
    maar "briljant" tsja.. wat zal ik zeggen... nou niet echt aanstootgevend of beledigend...
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35108316
    Dat is vrij subjectief, ik vind het een belediging voor elke tak van de wetenschap om de posts van rude briljant te noemen.
    pi_35108409
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef Mirage het volgende:
    ...
    Nee, de motivatie van betreffende user heb ik al gepeild en die is prima
    Hij heeft zijn eigen manier van mensen te woord staan net als veel andere mensen.
    Zo heb je mensne die iedereen met grafjosti aanspreken.. je hebt mensen die overal een ziekte tussen moeten smijten..
    Dat maakt het nog niet acceptabel.
    quote:
    je hebt mijn zoon die alles "suf" of "cóóóól" noemt...
    en je hebt Oversight die de uitleg/theorie/post van sommige users "Briljant" vindt.
    In het algemeen is het not done om te reageren met een enkele kreet zonder verdere onderbouwing, behalve als dat triviaal kan worden geacht. Maar triviale reacties kun je net zo goed achterwege laten. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je erg je best doet recht te praten wat krom is. Dat we hier in TRU zijn, het forum der onverklaarbare zaken, is geen reden om absolute larie toe te staan. Nogmaals: rekenkundige bewerkingen zijn geen verschijnselen. Rekenkundige bewerkingen zijn geen zaken die verklaard dienen te worden. Het zijn AFSPRAKEN tussen mensen. Afspraken dus. Rekenkundige bewerkingen zijn ook niet op een lijn te stellen met de vorm van de aarde. Of de aarde plat of bol is is geen afspraak, maar een verschijnsel, een eigenschap. Hoe optellen werkt is daarentegen een afspraak.
    quote:
    K



    Wel vind ik het prettig als je dit soort zaken in feedback meldt zodat ik het in ieder geval na kan kijken als dat nog niet gebeurd is. Zeker gezien het feit dat ik op het moment met vlagen afwezig ben ivm ziekenhuis bezoeken.
    Daar is feedback voor bedoeld.
    Alleen wordt er de feedback bijzonder slecht gelezen. De reacties die je geeft zijn totaal irrelevant en laten zien dat je van de kritiek die je krijgt niets hebt begrepen of niets wil begrijpen. Je argumenten dat iemand anders het "anders" ziet kunnen opgaan als je het hebt over zaken die aan oorzakelijke verklaringen onderhevig kunnen zijn, maar niet als het gaat om eenduidige afspreken en definities.

    [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2006 13:03:22 ]
    pi_35108652
    maar niet als het gaat om eenduidige afspreken en definities


    Het gaat er dus om dat niet iedereen die "eenduidige afspraken/ definities" accepteert.

    Net zoals er iemand was die niet accepteerde dat de aarde plat is.


    We gaan niet overnieuw beginnen.
    Mochten we nogmaals rude zijn topic op slot willen hebben of verplaatst naar onzin willen hebben,
    dan verwijs ik je terug naar bladzijde 1 of 2 van dit feedback topic en begin je maar opnieuw met lezen.

    je mag zo vaak als je wil in de herhaling vallen door de antworoden overnieuw te lezen.
    Ìk ga het iig niet nog een keer allemaal herhalen.

    ik begrijp heel goed hoe het kan dat rude zijn topic al bij deeltje zoveel is gekomen als men telkens in de herhaling wil vallen tot "de ander overtuigd" is ?
    (zoals ik al zei.. ik vind het zien dat er gewoonweg niet geaccepteerd wordt dat iemand niet te overtuigen van zijn vermeende ongelijk valt voor zoveel frustraties zorgt (nog) interessanter dan de hele lichtsnelheidsdiscussie. )
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35109356
    Mirage, of de aarde plat of rond is daar kun je over discussieren. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Als jij zegt dat de aarde plat is vind ik het best. Daar kun je een mening over hebben. Maar optellen is niet iets waar je over kunt discussieren. Optellen is niet iets dat aan een mening gebonden KAN zijn. Dat komt door de aard van optellen. Optellen isnamelijk een afspraak. Optellen is een definitie. Optellen is van een andere aard dan de vorm van de aarde. Over optellen kan je per definitie niet een mening hebben. Dat is zinloos. Je kunt hoogstens de afspraak niet begrijpen of beargumenteren dat de afspraak die we over optellen hebben gemaakt een slechte afspraak is. Maar dan blijft nog steeds optellen hetzelfde.

    Optellen is van een heel andere aard dan de vorm van de aarde. Het is dus gewoon een lariekoekargument wat je gebruikt. Het heeft ook geen ruk te maken met (dis)resepct tegenover Rude. Je kletst onzin. Dit is kennelijk de manier waarop in TRU gemod wordt. Ik ben weg. Dit is mijn laatste post in TRU geweest.
    pi_35109508
    fijne dag nog
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      woensdag 15 februari 2006 @ 13:48:30 #296
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_35110205
    ik volg altijd met veel plezier de rudetopics en reageer er ook best vaak in, reacties op rude zijn vragen en reacties waarin de gevolgen van rudes theorie naar voren komen en reacties om hem tegen te spreken en waar zijn theorie de mist in gaat.

    hoe de topic er nu voor staat is het echt geen pretje meer.ik heb het idee dat Oversight de boel verpest. Maar daar wordt dan niets aan gedaan terwijl hij duidelijk aan het trollen is. Nee, maar reacties zoals die van ATuin-hek waarin de gevolgen besproken worden als rudes theorie waarheid is worden verwijderd.

    Is dit normale gang van zaken hier in TRU?
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
      woensdag 15 februari 2006 @ 13:52:59 #297
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_35110391
    en of de aarde plat was of niet was geen afspraak, was geen definitie, het was niet eens wetenschappelijk.
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_35110484
    Wat een aanfluiting.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35110617
    Het is wèl een pretje als mensen rude uitmaken voor alles met een lager iq dan een tafelpoot, het is óók "leuk" te noemen als mensen om de zoveel tijd terug komen om te zeuren dat het topic op slot moet.. of naar onzin...

    en als er een medestander/geïnteresseerde is wat rude's kijk op het geheel is, is het opeens niet leuk meer ?


    Zoals ik al zei, ik ben er van overtuigd dat het géén poging tot rellen is.
    Er is wat die user betreft dus niet iets waar wat aan gedaan moet worden.

    op de posts na die ik gisteren van hem gedelete en geedit heb, maar dat waren net als enkele andere offopic post of reacties op offtopic/ lullige posts.
    Een verzoek níet meer dat soort berichten te plaatsen heeft zoals het er nu uitziet vruchten afgeworpen.


    Dit is idd de normale gang van zaken binnen truth.
    Het geroep om slotjes en schopjes naar onzin, evenals het maken van een schatting betreffende het iq van users wordt níet als normaal gezien.
    Maar dat kan je ook in de huisregels terug vinden.

    Ondanks dat je altijd users zal hebben die dit met vlagen aanhun laars proberen te lappen zal ik proberen dit tegen te gaan.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35110769
    Jij bent echt een slechte moderator
    pi_35110859
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef Mirage het volgende:
    maar niet als het gaat om eenduidige afspreken en definities


    Het gaat er dus om dat niet iedereen die "eenduidige afspraken/ definities" accepteert.

    Net zoals er iemand was die niet accepteerde dat de aarde plat is.
    Als je die afspraken niet accepteerd kun je een nieuwe bewerking verzinnen met andere regels, maar dan moet je dat niet optellen noemen, en dan moet je daar ook niet het + teken voor gebruiken. Dat is hetzelfde als zeggen dat je de de Nederlandse taal niet accepteerd, maar wel alle woorden gebruiken en er een nieuwe betekenis aan geven, om vervolgens op Fok! te posten, en dan claimen dat je niet begrepen wordt...
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')