je weet op welk forum je dit postte hequote:Op zaterdag 24 september 2005 03:37 schreef merlin693 het volgende:
daar geloof ik niks van ! of jullie moeten wel hele brakke forum software runnen !
Adem in adem uit.....quote:Coolguy,
Tea, Earl Grey, Hot.
Het komt ineens dichterbij nietwaar. Sorry modjes, maar dit topic vind ik dus echt te belachelijk voor woorden. Weet je zeker dat je niet onder de invloed van t een of ander TS (tis ook nog een serieuze vraag )
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Mirage het volgende:
Ze hoeven niet persé een camera van minimaal 500 euro te bezitten voordat ze serieus genomen worden, ze hoeven niet een hele lijst aan ervaringen te hebben gehad, ze hoeven geen boeken te hebben geschreven... humor tussendoor wordt niet verboden, en er is geen lijst met trefwoorden die niet voor mogen komen in de posts of onderwerpen/topics die na 2 posts al als bagger bestempeld worden en dus maar gesloten worden.
tis niet voor niets je liefquote:
Prima gezegd!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Mirage het volgende:
Dit is hoe ik erover denk.
Iteejer en ik zijn hier niet om politieagentje te spelen.
Als zaken onherstelbaar uit de hand lopen, dán zou naar mijn idee een moderator pas in hoeven te grijpen....
Wat ik zo leuk vind aan het modschap in truth in vergelijking met het modschap in (sommige) andere subfora is dat ik niet een hele lijst heb ontvangen waar op geschreven staat waar topics/posts aan moeten voldoen.
Alle posters moeten serieus genomen worden en hebben het recht te posten. Ze hoeven niet persé een camera van minimaal 500 euro te bezitten voordat ze serieus genomen worden, ze hoeven niet een hele lijst aan ervaringen te hebben gehad, ze hoeven geen boeken te hebben geschreven... humor tussendoor wordt niet verboden, en er is geen lijst met trefwoorden die niet voor mogen komen in de posts of onderwerpen/topics die na 2 posts al als bagger bestempeld worden en dus maar gesloten worden.
Er is hier maar één regel.... heb respect voor elkaar... of anders gezegd.. doe normaal !
Aangezien ik zo weinig regeltjes betreffende modereren in mijn postvak heb gekregen ben ik ervan overtuigd dat ook iteejer vindt dat niet de moderators een subfora maken... of de lijn bepalen... dat doen de users. ( ons inlcusief natuurlijk)
Als meerdere mensen een topic maar niets vinden en besluiten niet te reageren, zakt het weg.
Als meerdere mensen een topic reuze interessant vinden, blijft het bovenaan...
Besef dat niet ik of iteejer, maar wij allemaal in handen hebben welke topics in de truth active list staan. Eigenlijk zijn wij allemaal moderators.
Ach, het werd juist interessant, met plot twists en het 100% omslaan van menigen die toch al op niets gebaseerd waren..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef Haushofer het volgende:
ZPD
Denk niet dat dit nog zinnige dingen gaat opleveren.
Mja, met alle respect, maar dergelijke discussies kunnen denk ik dan toch beter in WFL worden gevoerd zodra ze wat technischer worden. Er vallen iig nog genoeg interessante dingen over te vertellen. Ik had alleen het idee dat hier iemand aan het woord was die erg graag de frustraties van een zekere meneer Evans wou overnemen mbt de gevestigde wetenschappelijke orde, en hierdoor met termen begon te smijten die hij/zij niet begrijptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ach, het werd juist interessant, met plot twists en het 100% omslaan van menigen die toch al op niets gebaseerd waren..
Ik werk niet met pagina's, voor mij is ieder topic één geheel. Ik heb er weinig echt storends in gezien eelrijk gezegd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:40 schreef Enyalius het volgende:
Cursus Astral Projecteren
kan pagina 6 grotendeels verwijderd worden aangezien het niks met het topic zelf te maken heeft?
Maar hoezo missen dan? Je internet doet het toch weer. Ben je dan van plan om ook als user hier niet meer te komen buurten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:
Bonsoir..
Even hier dan, want mijn afscheidstopic is uiteraard al dicht. (Wat een lief topic was dat.. Zelfs mijn Fonkje was lief.
.)
Ik ben niet dood, ontvoerd door aliens of ziek, zwak of misselijk. Het probleem zat 'm in mijn internetverbinding. Mijn eigen modem stierf langzaam en Wanadoo hielp niet bepaald mee. (Telefoooooonrekening.. )Nu, drie modempjes en een hele lange tijd verder, heb ik eindelijk weer internet.
Achter de schermen, in een mail en via een crewlid had ik doorgegeven dat ik problemen had, maar om de één of andere reden is dat niet doorgekomen ofzo. Toen heeft de crew besloten dat het beter was dat ik op zwart ging.
Anyway, dit berichtje wil ik vooral plaatsen, omdat ik de reacties zo onwijs lief vond én om te zeggen dat ik het met jullie heel erg naar mijn zin heb gehad op TRU. Allemaal heel erg bedankt voor die jaren dat jullie bijna altijd lief voor me waren.. Ik ga jullie haske missen.
.
.
Dawast..
Door figuren als jij die alleen maar de boel komen verziekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
hey zeg, kwam net een beetje op dreef in het telekinese topic, waarom een slot ??
'Doorspit/opruim slotje" dus na de schoonmaak gaat ie vast wel weer openquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
hey zeg, kwam net een beetje op dreef in het telekinese topic, waarom een slot ??
Kloptquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb dit ook in feedback al gemeld maar het schijnt dat het hier thuishoort:
Er wordt geprobeerd bij te sturen, ook is deze post misschien handig om nog eens na te lezen Feedback 12quote:De laatste tijd wordt er erg veel geflamed in Truth zonder dat hiertegen wordt opgetreden.
zeker wel !quote:Continu flamen en throllen in topics waar dit figuur klaarblijkelijk niks te zoeken heeft en alleen maar komt stoken.
Kan hier iets tegen gedaan worden??
en dat willen we niet hèquote:Op deze manier heeft het subforum truth net zoveel zin als wanneer de onderwerpen in onzin staan.
quote:bedankt
Het slot van mijn voordeur is kapot en ik wilde vandaag toch íets op slot doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Je mag nog best langskomen hier hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:
Bonsoir..
Even hier dan, want mijn afscheidstopic is uiteraard al dicht. (Wat een lief topic was dat.. Zelfs mijn Fonkje was lief.
.)
Ik ben niet dood, ontvoerd door aliens of ziek, zwak of misselijk. Het probleem zat 'm in mijn internetverbinding. Mijn eigen modem stierf langzaam en Wanadoo hielp niet bepaald mee. (Telefoooooonrekening.. )Nu, drie modempjes en een hele lange tijd verder, heb ik eindelijk weer internet.
Achter de schermen, in een mail en via een crewlid had ik doorgegeven dat ik problemen had, maar om de één of andere reden is dat niet doorgekomen ofzo. Toen heeft de crew besloten dat het beter was dat ik op zwart ging.
Anyway, dit berichtje wil ik vooral plaatsen, omdat ik de reacties zo onwijs lief vond én om te zeggen dat ik het met jullie heel erg naar mijn zin heb gehad op TRU. Allemaal heel erg bedankt voor die jaren dat jullie bijna altijd lief voor me waren.. Ik ga jullie haske missen.
.
.
Dawast..
Hee, Muus, dus toch! Gewoon je verbinding, dit dacht ik al! Ik vond het al zo vreemd dat je zomaar weg was zonder afscheid te nemen, daar leek je me te trouw voor (en je kwam niet over als heel labiel of zoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:
Bonsoir..
.)
.
.
Dawast..
Ik bekijk het even.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:
groeten aan MUUS,
maar goed even een topicreport
War Corperatism
deze hoort in POL
Tip en niet alleen voor jou bedoeld, maar voor een ieder die ontevreden is met zijn beslissing of de beslissing van andere crew:quote:en sizzler mag zn Moderatorschap kwijtraken,.
Alhoewel ik het in grote lijnen met de strekking van je post eens ben, ik zou zoiets alles behalve een verplichting vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:32 schreef Mirage het volgende:
Je hebt goede kans dat dit oplossend werkt en degene is dan ook min of meer verplicht je een fatsoendelijk antwoord te geven.
Persoonlijk vind ik ( en ik mene dat dat ook de modpolicy is) dat als je een post krijgt met een vraag of waarin iemand verteld dat hij/zij ergens ontevreden over is, je als mod de "verplichting" hebt die user een fatsoendelijk antwoord terug te sturen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Alhoewel ik het in grote lijnen met de strekking van je post eens ben, ik zou zoiets alles behalve een verplichting vinden.
NPquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:09 schreef livEliveD het volgende:
Excuses ik las niet helemaal juist door de quote van baaj in de post
Ja, Tiesemans heeft geen eigen mening en heeft zijn grootste goed voor het geloof ingeleverd: het kritisch en eigen denken. En dat zal wel niet veranderen, dus er zit niks anders op dan negerenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 06:51 schreef DennisMoore het volgende:
God vergeeft?
Dit soort posts, alleen maar het quoten van lappen tekst.
Da's nogal irritant. En hij doet niéts anders..
Jij bent continu met 2quote:
Ik kan mij niet voor de geest halen op welk topic je doelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:03 schreef ChOas het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het ontkennen van de holocaust hier in truth ?
Ja, misschien een beetje rare vraag hoor, maar ik lees net dat aids en kanker prima te genezen zijn, en de regel erna dat er geen bewijs voor het bestaan is enzo.. maar veel mensen geloven dat het wel bestaat (zijn familieleden aan deze verschrikkelijke ziektes verloren) en dat je er toch echt fucking dood aan gaat.
Als jij gelooft dat de holocaust niet plaats heeft gevonden en je mening hierover in een topic verwerkt zie ik geen probleem.quote:Dus eigenlijk in de openheid van truth zou ik hier een topic kunnen openen over dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden, toch ? (aangezien 'bewijs' niet iets is waar we hier aan doen)
Geeft dat geen wrijving met de algehele Fok! policy ?
Het towerbuster topic schiet die kant op...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voor de geest halen op welk topic je doelt.
Neuh, da's weer een hele andere discussie, maak nou geen slapende honden wakker!quote:Doel jij op topics waarin mensen geloven dat aids een door mensen gemnaakte ziekte is ?
[..]
Okay, dan zet ik er ook bij dat nabestaanden/vrienden, van mensen welke tijdens de holocaust gestorven zijn, gehersenspoeld zijn en dat ze het zich maar inbeelden. Zal ik dan afsluiten met een zin als "En nee, ik hoef het niet aan jullie te bewijzen, want ik weet dat ik gelijk heb, en jullie staan er niet voor open!"quote:Als jij gelooft dat de holocaust niet plaats heeft gevonden en je mening hierover in een topic verwerkt zie ik geen probleem.
Dan zou een simpele melding hier voldoende zijn om dat onder de aandacht te brengen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het towerbuster topic schiet die kant op...
[..]
quote:Neuh, da's weer een hele andere discussie, maak nou geen slapende honden wakker!
[..]
Als jij denk dat dit de manier is waarop je een statement moet maken zegt dat minstens zoveel over jouw als de mens/het topic achter hetgeen waar jij een probleem mee hebt.quote:Okay, dan zet ik er ook bij dat nabestaanden/vrienden, van mensen welke tijdens de holocaust gestorven zijn, gehersenspoeld zijn en dat ze het zich maar inbeelden. Zal ik dan afsluiten met een zin als "En nee, ik hoef het niet aan jullie te bewijzen, want ik weet dat ik gelijk heb, en jullie staan er niet voor open!"
Of zou dat de discussie niet echt gaande houden ?
huh? Is Mirage schizofreen dan?quote:
.quote:Toch wel grappig hoeveel "TRU" gerelateerde voorwerpen,enz
welke holocaust bedoel je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:03 schreef ChOas het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het ontkennen van de holocaust hier in truth ?
Omdat ik de discussie over aids zoals die er nu stond uit wilde hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:49 schreef JoZzephus het volgende:
waarom je de Death towers topic tijdelijk op slot draait begrijp ik niet zo goed mirage.
ik hoef dat ook niet te begrijpen omdat je eerst moet overleggen neem ik aan.
succes ermee.![]()
tja wanneer ik voor zo iemand sta (als ik er al sta) weet ik intuitief meteen dat er iets niet klopt.je hebt natuurlijk ook wanhopige mensen die alles aannemen wat er verteld wordt maar daar moet je wel voor waken vind ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:09 schreef Mirage het volgende:
Voorbeeld ?
Als medium die tegenover een vrouw met doodziek kind in haar armen staat kan je stellen:
U bent gehersenspoeld, de reguliere medische wereld kan níets voor u betekenen en als u dat wel denkt.. dan heb ik daar mijn bewijs dat u gehersenspoeld bent.. wordt wakker, geef uw kind dit drankje en sluit het 14 dagen in afzondering op ! Ik garandeer u dat zij genezen is. Als u dit niet doet of niet gelooft, dan zeg ik met zoveel woorden dat het uw eigen schuld is dat ze sterft.
(en de schuld van alle andere mensen dat hun dierbaren in het verleden overleden zijn aan deze kwaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |