Morgen Baaj, morgen.quote:
Yep.... mijnquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
zeg tegen je kuiken dat hij buiten gaat spelen
Als je het echt zat bent, had je gewoon weg kunnen blijven. Alsof je daar een ban voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben koel
ik doe niet toeren en dan onschuldig spelen
ik zei al ik speel geen spelletje.
ik heb het gehad en ik bood aan mij te bannen
ik vind het belachelijk hoe mensen keer op keer van *elkke* discussie een persoonlijk uitvoeter topic maken
ik vind het zwaar kut dat mirage mod word terwijl mij beloofd was blau te worden
en ik vind het ook idioot dat mensen in feedback Hypocriet gaan doen over respect terwijl ze nog geen 10 minuten daarvoor ook op de persoon opmerkingen lopen te maken ,
en ik vervolgens weer de boeman ben.
simpel
daar mag men nu fijn de rest van de dag over na denken.
ik lurk wel.
Dan heb jij weinig recht van spreken meer he..?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef BaajGuardian het volgende:
weet je waar ik om kan lachen?
dat kindertjes als jij denken dat er een weg is.
ps..
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1982-01-14
Opleiding: Psychologie
Beroep: nee, nooit
Hobbies/interesses: Voetbal en Geschiedenis
Kijk nou es naar je eigen posts; je gebruikt dit soort stijlen regelmatig. Echt niet alleen nu. Het heeft weinig zin iets te ontkennen wat waar is. Daarom zeg ik dit ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:
jep ik dcht laat ik ook eens hun niveau gebruiken , kun je zien hoe positief het is.
(sarcasme)
Is zeker iets dat ik deze week wil gaan doen. Ik hoop het morgen te kunnen doen. Hang me niet op als het niet lukt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:32 schreef Enyalius het volgende:
iteejer. is er een update wat betreft de extra HD die in de server gezet zou worden om bestanden/documenten op te kunnen plaatsen?
Hmmm.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius legt het touw alvast klaar
we zullen zien hoe ik op je nieuws morgen zal reageren maar ik ben voorbereid voor elke optie die er is
Maar jij hebt wel het recht om iedereen af te bekken die anders dan jij denkt ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
dat meneer de heilige geest feest reli denkt dat hij mij even kan afbekken , dan is hij aan het verkeerde adres.
Okay, vat dit alsjeblieft niet verkeerd op, maar ik kan me geen slechtere mod dan jou voorstellen... en ECHT dat bedoel ik niet verkeerd...quote:ik ben er ook nogsteeds niet tevreden mee dat jullie Mirage mod maken terwijl het mij beloofd was ver voordat Muus verdween. ik vind dat dus een kutstreek.
Niet op dit forum, en daar had ik het over, sorry...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:05 schreef BaajGuardian het volgende:
jij kent me blijkbaar ook niet , ik ben al jaren Admin trouwens.
MSN/IRC/Yahoo!/GoogleTalk/Jabber/SMS/GSM/e-mail/post/flessepost.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:08 schreef iteejer het volgende:
1) FB is geen keuvel-forum, laten we dat er ook niet van maken. Het is nu niet echt het ogenblik voor lollig bedoelde one-liners.
2)Ik vroeg dit aan Baaj, en heb eerder gevraagd of anderen die er niet rechtsreeks mee te maken hadden zich er even buiten konden houden.
Nadere reactie volgt hierop.
Als ik als forumbeheer wordt aangesproken op zo'n niet mis te verstane wijze zoals dat door Baaj gebeurde, wil ik weten wat de achtergronden daarvan waren én er met hem over kunnen spreken, zonder dat ik en/of Baaj ons ook nog eens tegenover iedereen die zich er in mengt moet gaan verantwoorden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:11 schreef ChOas het volgende:
MSN/IRC/Yahoo!/GoogleTalk/Jabber/SMS/GSM/e-mail/post/flessepost.
Ga nou niet net doen alsof ik hier een keuvel/persoonlijk gesprek probeer te voeren.
Ik heb niks met truth irc te maken. Ik zal daar ook wel een @ hebben, maar het is niet mijn ding. Dat het een broeinest is van geroddel en 1-to-1 geklets is me uit diverse bronnen al duidelijk. Oftewel, iedereen waant zich daar Napoleon. Prima zo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Enyalius het volgende:
heb maar 1 ding als feedback. ik vind de topic in IRC erg overdreven en best![]()
er wordt teveel (publiekelijk) aandacht aangeschonken heb ik het idee.
Ik denk dat je dondersgoed weet wat ik nu van je vind.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:15 schreef Fonkmeistah het volgende:
oh en excuses aan nokwanda , ik heb 2 dagen m'n best gedaan om aan je "vriendelijke" verzoek gehoor te geven en niet te posten maar de hoofdpijn is alweer afgezakt en de verleiding werd te groot.
Hey Baaj........quote:Op woensdag 21 september 2005 08:24 schreef BaajGuardian het volgende:
hm , ik zometeen (10 uur) naar ziekenhuis voor 2e controle , maar wil nog even wat kwijt.
ik heb gister even op irc gekeken , en wat met Enyalius en Nokwanda gepraat , niet hierover maar over wat ik weet , oftelwel mijn noem het maar paranormaal als je het zo wilt noemen , inzchten.
ik denk dat hun nu iig mij beter begrijpen.
persoonlijk vind ik nogsteeds dat er een hervorming plaats moet vinden in truth om het weer de wat serieusere sfreer terug te geven , het 2e onz gehalte moet er echt af , mensen die hier komen trollen en lachen moeten optiefen , mensen die hier van elke discussie (zowat stalkend) mensen belachelijk trachten te maken oftewel op de persoon lopen kloten moeten ook optiefen
een mild dictaat @ forum is niet verkeerd.
het houd namelijk de structuur in stand.
en zolang er geen doden vallen zie ik het probleem ook niet van een dictatuur op internet.
als je normaal kunt posten is er geen probleem ,
de reden dat ik me een aantal keer misdraagde was extreem sarcasme
dit is blijkbaar moeilijk voor mensen te begrijpen wanneer ik ze een spiegel voorhoud.
want het enige wat men wil zien is hoe slecht een ander wel niet is.
het lijkt goddomme wel big brother hier.
en graag via email even praten over iets. @ iteejer
maar straks eerst ff z.huis en dan brood halen als ik uberhaupt nog geld heb
(had wegens wat problemen nog achterstallige betaling dus mogelijk 1 maand niet te eten maar ok , dat is geen probleem want ik krijg thuis maaltijden bezorgt dus dat zal dan alleen brood wezen)
groeten.
Daniel J -rotg , BG
Wil ik je best iets over vertellen. Maar niet hierquote:Op woensdag 21 september 2005 09:09 schreef BaajGuardian het volgende:
(ok moet jullie gelijk geven @ ouwehoer topic , ik vond het gewoon erg jammer dat het oude sfeertje weg was , zolang het maar niet misbruikt word . )
quote:Op woensdag 21 september 2005 08:53 schreef UncleScorp het volgende:
... en nu zwijg ik terug iteejer![]()
Ik denk dat het toch wel handig is om daar even mee te wachten. Als iedereen in privé-overleg gaat over het wel en wee van dit forum, krijg je wéér zo'n groepsvorming en eventuele consolidering van misverstanden.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:18 schreef nokwanda het volgende:
Wil ik je best iets over vertellen. Maar niet hier
Ow, don´t worry. Dat ging niet over iets wat hier op die manier speelde. Ging meer om een persoonlijke visie van me. Niet iets dat ook maar enigzins iets met FB te maken heeft. Niets dat in het algemeen belang enige relevantie heeft.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel handig is om daar even mee te wachten. Als iedereen in privé-overleg gaat over het wel en wee van dit forum, krijg je wéér zo'n groepsvorming en eventuele consolidering van misverstanden.
De sfeer maken we met zijn allen, niet in groepjes of in afzonderlijk overleg. Ik zal met een apart topic komen hierover, dát is de plek om er op in te gaan.
Maakt het wat uit waar het staat dan? Maar goed, ik snap wel wat je bedoelt. Zij zien Truth als dumpplek en dat hoort niet. Punt.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:08 schreef BaajGuardian het volgende:
kijk dit soort laffe hufterige acties bedoel ik nou
War Corperatism
het is toch te zielig voor woorden dat zon zak bonen een moderator is
dit is gewoon je eigen hokjesgeest iets laten keuren en het dan in truth dumpen
mede door dit soort zielige figuren is truth nu wat het is.
ja ik heb het over het in truth dumpen niet over de OP doh
quote:dit is dus te belachelijk voor woorden
het moet nu maar eens klaar zijn met het bekrompen in truth gedump van topics die verre van paranormaal ed zijn , er is geen excuus voor..
dit topic is nieteens conspiracienuts zoals velen van de zelfbenoemde *normale* mensen het een naam geven
dit is letterlijk gezegd , zoals ik in mijn door meneer ge-editte post al zei
door een hokjesgeest beoordeling maar in truth gedumpt
en voordat meneer de slimmerik weer mijn post met een laf excuus gaat deleten
maak ik even een kopie voor in feedback en hier ga ik over praten
belachelijk gedrag , en dat noem je modereren...
I know, popje, maar zijn we niet allen 1quote:Op donderdag 22 september 2005 03:39 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zeg toch , mede door hen , wel even goed lezen morwennetje!
Dat dit uit POL werd gekiept is vanuit hun beleid wel te begrijpen. En ze hadden al een aantal topics die dit onderwerp raakten. Maar idd, het is wel een gegeven dat er elders wat lacherig over de truth gedaan wordt.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:38 schreef BaajGuardian het volgende:
die nep moderator heeft nu dus mijn kritiek gedelete , want het zou niet op een *normale* manier gedaan zijn , meneer kent mij dus niet en dat is maar goed ook.
ik vind de gang van zaken hoe topics behandeld worden verre van normaal
en hier moet actie op volgen.
Bedoel je dit?quote:Op donderdag 22 september 2005 03:23 schreef Morwen het volgende:
Maakt het wat uit waar het staat dan? Maar goed, ik snap wel wat je bedoelt. Zij zien Truth als dumpplek en dat hoort niet. Punt.
Maar dat Truth geworden is zoals het nu is door hen.........nope, dat denk ik nietDat heeft andere redenen, denk ik, zie oa mijn mening in Truth-ouwehoer.
Ik ben het met je eens. Een beetje een theekrans-idee, dat dreigt uit te breiden over heel truth. In het verleden hadden we dat ook, dat was toen nog veel erger: een vaste groep mensen bekeek toen ieder topic in truth en commentarieerde dat, veelal met oneliners of onesmileys of onewords. En gaven daarmee de indruk een soort algehele truth-jury te zijn, dat heeft toen veel mensen weggejaagd en belemmerd om hier te posten. Heb er allerlei mails over gekregen. Dat heb ik toen gewoon maar de nek om gedraaid, uiteraard was men mij daar niet dankbaar toen.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
Geen aanval verder, hoor, maar dat denk ik. Die drempel moet veel lager, ik ken minstens 1 persoon die in Truth zou willen posten maar toch een soort "kliekjes-gevoel" heeft, denk ik. Al heeft hij dat nooit zo aangegeven verder, maar dat merk ik![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 06:48 schreef iteejer het volgende:
Zoals ik bv door Fonkmeistah per email werd betiteld als gluiperige bloedhoer omdat ik iets over hem zei hierboven. Helaas had hij niet de guts om te antwoorden op mijn suggestie die mail in zijn geheel hier te plaatsen; het zou een mooi voorbeeld geweest zijn van wat we hier NIET willen, én een mogelijkheid om forumwide te verkondigen dat dit NIET de truth is, maar een wat losgeslagen user. Ik hoop dat deze vermelding weer wat reacties zijnerzijds zal losweken, ik ben er klaar voor
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:00 schreef yvonne het volgende:
Fonkmeistah is voor een hele lange tijd hier niet meer welkom.
Zo ver was ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef coz het volgende:
[..]
het stond ff zo vreemd, mhja kon ook aan mijn caffeine tekort op dat moment liggenquote:
iig helder zoquote:Ik bedoelde dus dat hij me zou mailen dat ik bv zijn mail mocht plaatsen; hij verweet me hem de mogelijkheid ontnomen te hebben zich te verdedigen tegen mijn opmerkingen over hem alhier en verdedigde zich in zijn mail. Met de bij hem gebruikelijke termen.
En die zou ik haar graag weergeven, en becommentarieren
Man, doe es rustig. Je hebt hier de afgelopen dagen ook behoorlijk Tru zitten te bestoken met rotzooi en zieligdoenerij. Iteejer kan dit prima zelf doen. Je bent hier geen mod, gedraag je dan ook niet als wannabe.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
de TS van het betreffende topic zegt het zelf nu ook al hoe blij hij met dit laffe gemodereer is.
iteejer , hier moet iets aan gedaan worden , truth begint de afval container van fok te worden.
Haushofer, het gedoe van de afgelopen dagen heeft zeker zijn redenen. Rotzooi en zieligdoenerij is een onjuiste kwalificatie, zonder te willen zeggen dat ik dat gedrag goedkeur.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef Haushofer het volgende:
Man, doe es rustig. Je hebt hier de afgelopen dagen ook behoorlijk Tru zitten te bestoken met rotzooi en zieligdoenerij. Iteejer kan dit prima zelf doen. Je bent hier geen mod, gedraag je dan ook niet als wannabe.
hoe ik mij gedraag alss mod of niet heb jij niks over te zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Man, doe es rustig. Je hebt hier de afgelopen dagen ook behoorlijk Tru zitten te bestoken met rotzooi en zieligdoenerij. Iteejer kan dit prima zelf doen. Je bent hier geen mod, gedraag je dan ook niet als wannabe.
Ik kan me die groep nog wel herinneren, maar dat liep veel meer uit de hand dan nu. Ik heb helemaal niks tegen de mensen in Truth-ouwehoer en ik vind ook niet dat zij Truth overspoelen met hun mening. Het gaat mij er meer om dat de drempel van Truth zo laag mogelijk gehouden moet worden om nieuwe mensen niet af te schrikken. Zeker omdat de ervaringen die ze hebben vaak niet bepaald doorsnee zijn. Maar goed, dat hoef ik jou helemaal niet te vertellenquote:Op donderdag 22 september 2005 07:01 schreef iteejer het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
[..]
Ik ben het met je eens. Een beetje een theekrans-idee, dat dreigt uit te breiden over heel truth. In het verleden hadden we dat ook, dat was toen nog veel erger: een vaste groep mensen bekeek toen ieder topic in truth en commentarieerde dat, veelal met oneliners of onesmileys of onewords. En gaven daarmee de indruk een soort algehele truth-jury te zijn, dat heeft toen veel mensen weggejaagd en belemmerd om hier te posten.
Dan wacht ik daar ook even op. Ik heb wel wat ideeen, maar dat zou dan beter daar passenquote:Truth is een forum over het paranormale en onverklaarbare. En geen showcase voor ego's of etalage van individuen of privé-café. Voordat ik mensen beledig: ik zeg niet dat dit iemands bedoeling is. Alleen wel dat met de beste bedoelingen, de gang van zaken onwillekeurig die kant op lijkt te gaan. In ieder geval hebben meerderen die indruk. En dat moeten we bijsturen. Maar dat was nou net één van die dingen waar ik een apart topic aan wil wijden; even wachten op Mirage daarmee.
Nee, daar heb je gelijk in, maar is er geen overleg voordat een topic een schop krijgt naar een ander forum?quote:Een potje gaan voetballen met een topic is niet erg aanmoedigend voor de users
Ik vind juist dat de ouwehoer-groep nog het meest gematigd post ...quote:Op donderdag 22 september 2005 16:07 schreef Morwen het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen de mensen in Truth-ouwehoer en ik vind ook niet dat zij Truth overspoelen met hun mening.
Pot, ketel...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoe ik mij gedraag alss mod of niet heb jij niks over te zeggen.
iteejer heeft daar wat over te zeggen.
Zij posten integer, vind ik, juist ook omdat zij weten hoe gevoelig het ligt. Daarom gaf ik al aan dat het daar niet aan ligt, maar goed ik heb daar misschien wel een betere oplossing voor al zal ik dat dan liever uitleggen in het topic wat Iteejer en Mirage op til hebben staanquote:Op donderdag 22 september 2005 16:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik vind juist dat de ouwehoer-groep nog het meest gematigd post ...
mss omdat ik er zelf inzit ?
Word er volgende maand 40 ... als ik vrouw geweest was had het nog gekundquote:
Dat zou er moeten zijn ja. Maar als ik dan niet online ben gaat dat moeilijk. Kwalijker vind ik het dat een topic, nadat het naar truth gekickt is en daar dus kennelijk geacht wordt thuis te horen, alsnóg door de betreffende mod behandeld wordt, en wel in die mate dat die een hele tekst eruit gooit. Als het in truth moet - prima, maar blijf er dan ook verder van af, zeker met zware ingrepen als het verwijderen van teksten.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:07 schreef Morwen het volgende:
Nee, daar heb je gelijk in, maar is er geen overleg voordat een topic een schop krijgt naar een ander forum?
Oh nee, ik heb ook niks tegen die mensen, of tegen dat forum. En meningen opdringen is bij die mensen al helemaal niet aan de orde. Maar dat het gezellige en slowchatterige van dat topic soms wat over dreigt te waaien naar andere discussies is iets waar we wel op bedacht moeten blijven.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:07 schreef Morwen het volgende:
Ik kan me die groep nog wel herinneren, maar dat liep veel meer uit de hand dan nu. Ik heb helemaal niks tegen de mensen in Truth-ouwehoer en ik vind ook niet dat zij Truth overspoelen met hun mening. Het gaat mij er meer om dat de drempel van Truth zo laag mogelijk gehouden moet worden om nieuwe mensen niet af te schrikken. Zeker omdat de ervaringen die ze hebben vaak niet bepaald doorsnee zijn. Maar goed, dat hoef ik jou helemaal niet te vertellen![]()
Dat zal best, daar zeg ik ook verder niks over. Maar Baaj stelt dat Tru bijna een tweede ONZ wordt, terwijl hijzelf ook nogal zijn uitlatingen doet wanneer het hem uitdoet. Daar kan hij persoonlijke redenen voor hebben, maar ik ga hier ( of ergens anders op Fok) ook niet de boel bijmekaarschelden en baggertopics openen elke keer als ik me kut voel. En dan is het niet raar dat veel mensen Tru zien als een vergaarbak voor idioten: je hoeft hier vaak maar 1 keer een verkeerd woord te zeggen of iemand als Baaj duikt er boven op en raast moord en brand. De beste man zou es naar zichzelf moeten kijken voordat hij die stromen commentaar geeft. En acceptereren dat er ook mensen zijn die anders denken dan hem. Tru slaat best wel een figuur door dergelijke acties. Maar ej, dat vind ik. Ich bin nur ein lürker, en het zijn verder mijn zaken niet. Vind het alleen jammer.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef iteejer het volgende:
[..]
Haushofer, het gedoe van de afgelopen dagen heeft zeker zijn redenen. Rotzooi en zieligdoenerij is een onjuiste kwalificatie, zonder te willen zeggen dat ik dat gedrag goedkeur.
Idd, ik kan dit uitstekend af, ik kom hier ook beslist op terug.
Ik wacht liever op een topic van jullie beide. Dan kan ik kijken of mijn ideeen uberhaupt ergens op slaan dan wel aansluiten bij jullie ideeen. Het is niet mijn bedoeling om als een Bulldozer even mijn ideeen over jullie heen te walsen namelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 16:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Maar als jij ideeen hebt - open maar zo'n topic, ik haak daar tzt wel op in. Ik hoef echt niet per definitie de TS te zijn hoor
als je er op uit bent mij uit te lokken vind dit dat best zielig.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat zal best, daar zeg ik ook verder niks over. Maar Baaj stelt dat Tru bijna een tweede ONZ wordt, terwijl hijzelf ook nogal zijn uitlatingen doet wanneer het hem uitdoet. Daar kan hij persoonlijke redenen voor hebben, maar ik ga hier ( of ergens anders op Fok) ook niet de boel bijmekaarschelden en baggertopics openen elke keer als ik me kut voel. En dan is het niet raar dat veel mensen Tru zien als een vergaarbak voor idioten: je hoeft hier vaak maar 1 keer een verkeerd woord te zeggen of iemand als Baaj duikt er boven op en raast moord en brand. De beste man zou es naar zichzelf moeten kijken voordat hij die stromen commentaar geeft. En acceptereren dat er ook mensen zijn die anders denken dan hem. Tru slaat best wel een figuur door dergelijke acties. Maar ej, dat vind ik. Ich bin nur ein lürker, en het zijn verder mijn zaken niet. Vind het alleen jammer.
Nee, ik ben er niet op uit om je uit te lokken. Dat begrijp je verkeerd. Ik weet idd niet veel van je, ik ga af op je postgedrag. Jij geeft kritiek op zaken waar je zelf ook schuldig aan bent. Of wou je dat ontkennen? Lees je laatste topics en post van de afgelopen dagen nog es door, zou ik zeggen. Ik jammer niet dat je grove taal gebruikt, dat doe ik ook wel es en daar ben ik niet vies van. En ik zeg niet dat Tru een figuur slaat door jou individueel, alleen dat mensen zoals jij andere users die hier niet helemaal bekend zijn kunnen afschrikken. Dat zie ik niet als een lege aanval. De ene keer ga je hier compleet tekeer, en een dag later zit je weer vrolijk wat mee te posten, en ik persoonlijk zit dan gewoon te wachten op een volgende uitbarsting van jou met alle soap erom heen. Dat komt de sfeer niet ten goede. Ik hoop gewoon dat jij je es normaal zou kunnen gedragen, dan zou je kritiek ook wat beter terechtkomen. Want ik ben het wel met je eens dat hier soms users zitten die de boel vergallen met uitlokkerij. Maar met mensen zoals jij wordt het voor bepaalde users ook gewoon een sport om de boel uit te lokken. Het is in mijn ogen een gebrek aan volwassenheid als je daar dan weer constant zo op zit te happen. Grow up.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als je er op uit bent mij uit te lokken vind dit dat best zielig...
Ahquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:13 schreef Morwen het volgende:
Iteejer, gisteren stelde je voor dat ik alvast een topic zou openen over ideeen voor Truth en dat jullie als mods er later op in zouden haken. Ik heb toen aangegeven liever op jullie te wachten maar er staan nu een aantal reacties over dit onderwerp in het ouwehoer-topic en het lijkt me handiger als ik dat topic toch maar open (om het wat meer centraal te houden, zeg maar)
Maar ik weet niet of jullie al iets in de pen of het toetsenbord hebben zitten? Vandaar even mijn vraag, om misverstanden en dubbele topics te voorkomen![]()
Bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ah
Ik heb net een stuk on dat ouwehoerveenlijkentopic van jullie hierover gezetKijk daar maar
Tekst copieeren en plakkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Morwen het volgende:
Bedankt daarvoor![]()
Heb ik nog 1 vraagje. Hoe versleep ik reacties van het ene naar het andere topic?
als het je eigen zijn , editen . copy .. pastequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef iteejer het volgende:
[..]
Tekst copieeren en plakken
Zelfs we, the great mods, moeten dat op die manier doen
morwen vind ik wel lief hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:50 schreef coz het volgende:
als het je eigen zijn , editen . copy .. paste![]()
maar dat heet dan weer crossposten en vinden ze niet zo lief in t algemeen
daar geloof ik niks van ! of jullie moeten wel hele brakke forum software runnen !quote:Tekst copieeren en plakken
Zelfs we, the great mods, moeten dat op die manier doen
je weet op welk forum je dit postte hequote:Op zaterdag 24 september 2005 03:37 schreef merlin693 het volgende:
daar geloof ik niks van ! of jullie moeten wel hele brakke forum software runnen !
Adem in adem uit.....quote:Coolguy,
Tea, Earl Grey, Hot.
Het komt ineens dichterbij nietwaar. Sorry modjes, maar dit topic vind ik dus echt te belachelijk voor woorden. Weet je zeker dat je niet onder de invloed van t een of ander TS (tis ook nog een serieuze vraag )
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Mirage het volgende:
Ze hoeven niet persé een camera van minimaal 500 euro te bezitten voordat ze serieus genomen worden, ze hoeven niet een hele lijst aan ervaringen te hebben gehad, ze hoeven geen boeken te hebben geschreven... humor tussendoor wordt niet verboden, en er is geen lijst met trefwoorden die niet voor mogen komen in de posts of onderwerpen/topics die na 2 posts al als bagger bestempeld worden en dus maar gesloten worden.
tis niet voor niets je liefquote:
Prima gezegd!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Mirage het volgende:
Dit is hoe ik erover denk.
Iteejer en ik zijn hier niet om politieagentje te spelen.
Als zaken onherstelbaar uit de hand lopen, dán zou naar mijn idee een moderator pas in hoeven te grijpen....
Wat ik zo leuk vind aan het modschap in truth in vergelijking met het modschap in (sommige) andere subfora is dat ik niet een hele lijst heb ontvangen waar op geschreven staat waar topics/posts aan moeten voldoen.
Alle posters moeten serieus genomen worden en hebben het recht te posten. Ze hoeven niet persé een camera van minimaal 500 euro te bezitten voordat ze serieus genomen worden, ze hoeven niet een hele lijst aan ervaringen te hebben gehad, ze hoeven geen boeken te hebben geschreven... humor tussendoor wordt niet verboden, en er is geen lijst met trefwoorden die niet voor mogen komen in de posts of onderwerpen/topics die na 2 posts al als bagger bestempeld worden en dus maar gesloten worden.
Er is hier maar één regel.... heb respect voor elkaar... of anders gezegd.. doe normaal !
Aangezien ik zo weinig regeltjes betreffende modereren in mijn postvak heb gekregen ben ik ervan overtuigd dat ook iteejer vindt dat niet de moderators een subfora maken... of de lijn bepalen... dat doen de users. ( ons inlcusief natuurlijk)
Als meerdere mensen een topic maar niets vinden en besluiten niet te reageren, zakt het weg.
Als meerdere mensen een topic reuze interessant vinden, blijft het bovenaan...
Besef dat niet ik of iteejer, maar wij allemaal in handen hebben welke topics in de truth active list staan. Eigenlijk zijn wij allemaal moderators.
Ach, het werd juist interessant, met plot twists en het 100% omslaan van menigen die toch al op niets gebaseerd waren..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef Haushofer het volgende:
ZPD
Denk niet dat dit nog zinnige dingen gaat opleveren.
Mja, met alle respect, maar dergelijke discussies kunnen denk ik dan toch beter in WFL worden gevoerd zodra ze wat technischer worden. Er vallen iig nog genoeg interessante dingen over te vertellen. Ik had alleen het idee dat hier iemand aan het woord was die erg graag de frustraties van een zekere meneer Evans wou overnemen mbt de gevestigde wetenschappelijke orde, en hierdoor met termen begon te smijten die hij/zij niet begrijptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ach, het werd juist interessant, met plot twists en het 100% omslaan van menigen die toch al op niets gebaseerd waren..
Ik werk niet met pagina's, voor mij is ieder topic één geheel. Ik heb er weinig echt storends in gezien eelrijk gezegd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:40 schreef Enyalius het volgende:
Cursus Astral Projecteren
kan pagina 6 grotendeels verwijderd worden aangezien het niks met het topic zelf te maken heeft?
Maar hoezo missen dan? Je internet doet het toch weer. Ben je dan van plan om ook als user hier niet meer te komen buurten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:
Bonsoir..
Even hier dan, want mijn afscheidstopic is uiteraard al dicht. (Wat een lief topic was dat.. Zelfs mijn Fonkje was lief.
.)
Ik ben niet dood, ontvoerd door aliens of ziek, zwak of misselijk. Het probleem zat 'm in mijn internetverbinding. Mijn eigen modem stierf langzaam en Wanadoo hielp niet bepaald mee. (Telefoooooonrekening.. )Nu, drie modempjes en een hele lange tijd verder, heb ik eindelijk weer internet.
Achter de schermen, in een mail en via een crewlid had ik doorgegeven dat ik problemen had, maar om de één of andere reden is dat niet doorgekomen ofzo. Toen heeft de crew besloten dat het beter was dat ik op zwart ging.
Anyway, dit berichtje wil ik vooral plaatsen, omdat ik de reacties zo onwijs lief vond én om te zeggen dat ik het met jullie heel erg naar mijn zin heb gehad op TRU. Allemaal heel erg bedankt voor die jaren dat jullie bijna altijd lief voor me waren.. Ik ga jullie haske missen.
.
.
Dawast..
Door figuren als jij die alleen maar de boel komen verziekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
hey zeg, kwam net een beetje op dreef in het telekinese topic, waarom een slot ??
'Doorspit/opruim slotje" dus na de schoonmaak gaat ie vast wel weer openquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
hey zeg, kwam net een beetje op dreef in het telekinese topic, waarom een slot ??
Kloptquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb dit ook in feedback al gemeld maar het schijnt dat het hier thuishoort:
Er wordt geprobeerd bij te sturen, ook is deze post misschien handig om nog eens na te lezen Feedback 12quote:De laatste tijd wordt er erg veel geflamed in Truth zonder dat hiertegen wordt opgetreden.
zeker wel !quote:Continu flamen en throllen in topics waar dit figuur klaarblijkelijk niks te zoeken heeft en alleen maar komt stoken.
Kan hier iets tegen gedaan worden??
en dat willen we niet hèquote:Op deze manier heeft het subforum truth net zoveel zin als wanneer de onderwerpen in onzin staan.
quote:bedankt
Het slot van mijn voordeur is kapot en ik wilde vandaag toch íets op slot doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Je mag nog best langskomen hier hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:
Bonsoir..
Even hier dan, want mijn afscheidstopic is uiteraard al dicht. (Wat een lief topic was dat.. Zelfs mijn Fonkje was lief.
.)
Ik ben niet dood, ontvoerd door aliens of ziek, zwak of misselijk. Het probleem zat 'm in mijn internetverbinding. Mijn eigen modem stierf langzaam en Wanadoo hielp niet bepaald mee. (Telefoooooonrekening.. )Nu, drie modempjes en een hele lange tijd verder, heb ik eindelijk weer internet.
Achter de schermen, in een mail en via een crewlid had ik doorgegeven dat ik problemen had, maar om de één of andere reden is dat niet doorgekomen ofzo. Toen heeft de crew besloten dat het beter was dat ik op zwart ging.
Anyway, dit berichtje wil ik vooral plaatsen, omdat ik de reacties zo onwijs lief vond én om te zeggen dat ik het met jullie heel erg naar mijn zin heb gehad op TRU. Allemaal heel erg bedankt voor die jaren dat jullie bijna altijd lief voor me waren.. Ik ga jullie haske missen.
.
.
Dawast..
Hee, Muus, dus toch! Gewoon je verbinding, dit dacht ik al! Ik vond het al zo vreemd dat je zomaar weg was zonder afscheid te nemen, daar leek je me te trouw voor (en je kwam niet over als heel labiel of zoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:
Bonsoir..
.)
.
.
Dawast..
Ik bekijk het even.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:
groeten aan MUUS,
maar goed even een topicreport
War Corperatism
deze hoort in POL
Tip en niet alleen voor jou bedoeld, maar voor een ieder die ontevreden is met zijn beslissing of de beslissing van andere crew:quote:en sizzler mag zn Moderatorschap kwijtraken,.
Alhoewel ik het in grote lijnen met de strekking van je post eens ben, ik zou zoiets alles behalve een verplichting vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:32 schreef Mirage het volgende:
Je hebt goede kans dat dit oplossend werkt en degene is dan ook min of meer verplicht je een fatsoendelijk antwoord te geven.
Persoonlijk vind ik ( en ik mene dat dat ook de modpolicy is) dat als je een post krijgt met een vraag of waarin iemand verteld dat hij/zij ergens ontevreden over is, je als mod de "verplichting" hebt die user een fatsoendelijk antwoord terug te sturen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Alhoewel ik het in grote lijnen met de strekking van je post eens ben, ik zou zoiets alles behalve een verplichting vinden.
NPquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:09 schreef livEliveD het volgende:
Excuses ik las niet helemaal juist door de quote van baaj in de post
Ja, Tiesemans heeft geen eigen mening en heeft zijn grootste goed voor het geloof ingeleverd: het kritisch en eigen denken. En dat zal wel niet veranderen, dus er zit niks anders op dan negerenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 06:51 schreef DennisMoore het volgende:
God vergeeft?
Dit soort posts, alleen maar het quoten van lappen tekst.
Da's nogal irritant. En hij doet niéts anders..
Jij bent continu met 2quote:
Ik kan mij niet voor de geest halen op welk topic je doelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:03 schreef ChOas het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het ontkennen van de holocaust hier in truth ?
Ja, misschien een beetje rare vraag hoor, maar ik lees net dat aids en kanker prima te genezen zijn, en de regel erna dat er geen bewijs voor het bestaan is enzo.. maar veel mensen geloven dat het wel bestaat (zijn familieleden aan deze verschrikkelijke ziektes verloren) en dat je er toch echt fucking dood aan gaat.
Als jij gelooft dat de holocaust niet plaats heeft gevonden en je mening hierover in een topic verwerkt zie ik geen probleem.quote:Dus eigenlijk in de openheid van truth zou ik hier een topic kunnen openen over dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden, toch ? (aangezien 'bewijs' niet iets is waar we hier aan doen)
Geeft dat geen wrijving met de algehele Fok! policy ?
Het towerbuster topic schiet die kant op...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voor de geest halen op welk topic je doelt.
Neuh, da's weer een hele andere discussie, maak nou geen slapende honden wakker!quote:Doel jij op topics waarin mensen geloven dat aids een door mensen gemnaakte ziekte is ?
[..]
Okay, dan zet ik er ook bij dat nabestaanden/vrienden, van mensen welke tijdens de holocaust gestorven zijn, gehersenspoeld zijn en dat ze het zich maar inbeelden. Zal ik dan afsluiten met een zin als "En nee, ik hoef het niet aan jullie te bewijzen, want ik weet dat ik gelijk heb, en jullie staan er niet voor open!"quote:Als jij gelooft dat de holocaust niet plaats heeft gevonden en je mening hierover in een topic verwerkt zie ik geen probleem.
Dan zou een simpele melding hier voldoende zijn om dat onder de aandacht te brengen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het towerbuster topic schiet die kant op...
[..]
quote:Neuh, da's weer een hele andere discussie, maak nou geen slapende honden wakker!
[..]
Als jij denk dat dit de manier is waarop je een statement moet maken zegt dat minstens zoveel over jouw als de mens/het topic achter hetgeen waar jij een probleem mee hebt.quote:Okay, dan zet ik er ook bij dat nabestaanden/vrienden, van mensen welke tijdens de holocaust gestorven zijn, gehersenspoeld zijn en dat ze het zich maar inbeelden. Zal ik dan afsluiten met een zin als "En nee, ik hoef het niet aan jullie te bewijzen, want ik weet dat ik gelijk heb, en jullie staan er niet voor open!"
Of zou dat de discussie niet echt gaande houden ?
huh? Is Mirage schizofreen dan?quote:
.quote:Toch wel grappig hoeveel "TRU" gerelateerde voorwerpen,enz
welke holocaust bedoel je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:03 schreef ChOas het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het ontkennen van de holocaust hier in truth ?
Omdat ik de discussie over aids zoals die er nu stond uit wilde hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:49 schreef JoZzephus het volgende:
waarom je de Death towers topic tijdelijk op slot draait begrijp ik niet zo goed mirage.
ik hoef dat ook niet te begrijpen omdat je eerst moet overleggen neem ik aan.
succes ermee.![]()
tja wanneer ik voor zo iemand sta (als ik er al sta) weet ik intuitief meteen dat er iets niet klopt.je hebt natuurlijk ook wanhopige mensen die alles aannemen wat er verteld wordt maar daar moet je wel voor waken vind ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:09 schreef Mirage het volgende:
Voorbeeld ?
Als medium die tegenover een vrouw met doodziek kind in haar armen staat kan je stellen:
U bent gehersenspoeld, de reguliere medische wereld kan níets voor u betekenen en als u dat wel denkt.. dan heb ik daar mijn bewijs dat u gehersenspoeld bent.. wordt wakker, geef uw kind dit drankje en sluit het 14 dagen in afzondering op ! Ik garandeer u dat zij genezen is. Als u dit niet doet of niet gelooft, dan zeg ik met zoveel woorden dat het uw eigen schuld is dat ze sterft.
(en de schuld van alle andere mensen dat hun dierbaren in het verleden overleden zijn aan deze kwaal)
Iets meteen als onzin af doen is weer een andere discussiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:27 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
tja wanneer ik voor zo iemand sta (als ik er al sta) weet ik intuitief meteen dat er iets niet klopt.je hebt natuurlijk ook wanhopige mensen die alles aannemen wat er verteld wordt maar daar moet je wel voor waken vind ik.
iedereen kan de eigen intuiitie"spier" trainen en na verloop van tijd zul je merken dat alles anders wordt.
niet om flink te doen maar zo werkt het echt bij me.
mensen gebruiken teveel hun geconditioneerde verstand om het meteen als onzin af te doen.
beetje jammer dan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |