abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30253464
Heb je ...

# vragen
# kritiek
# ideeën
# liefdesverklaringen
# overige feedback

betreffende het subforum Truth dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
Iteejer@Fok.nl
fokmirage@gmail.com

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel

Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 4 september 2005 @ 13:22:36 #2
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30256130
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:07 schreef iteejer het volgende:
Eigenlijk zeg je niets nieuws. Ik ben benieuwd, ga je na een maand ook de bedanktopics voor Haushofer omhoog halen? En vergeet het onzin-forum niet, daar kun je ook nog heel wat opkicken.
Als iets wegzakt waarvan ik het idee heb dat sommige users het mogelijk gemist hebben, dan kick ik dat topic. Niks spannends aan, gebeurd op heel fok. De kans dat ik iets interessants vind in onzin dat na twee weken in aanmerking komt voor een kick lijkt me persoonlijk wat klein.
quote:
Ik heb verder ook niets gemerkt van andere users die dit topic bovenaan willen blijven houden.
Dan was ie vanzelf weer weggezakt.
quote:
Nokwanda bv liet duidelijk blijken dat ze dat kicken ven een inmiddels genant topic wat beschamend vond. Dank zij dat gekick heeft het bedanktopic een fraai einde gekregen, MUUS zal je dankbaar wezen.
Dat het topic op sommige punten niet fraai is, zoals bv Nokwanda aangaf, is niet mijn fout. Ik heb voor me gevoel alles eraan gedaan om het ontopic te houden maar blijkbaar kan dat hier niet. Vervolgens neem je mij dat kwalijk? (of nee: Je zegt iets als "MUUS is het met me eens en vindt het zo jammer wat je hebt gedaan"... Ik zeg maar zo ik zeg maar niks)
quote:
Je hoeft tegenover mij niet te verdedigen dat je absoluut geen mod wou worden.
Jij post hier waarom de keuze niet op mij is gevallen en dus heb je een verkeerde kijk op mijn ambities. Het lijkt me niet meer dan normaal om zoiets recht te zetten. Overigens had je dit allang kunnen weten als je je had ingelezen dan wel had geïnformeerd.
quote:
Ik haal slechts aan dat velen van jou die indruk hadden, en aangezien die indruk alleen van jou zo was, zou dat best es kunnen liggen jou handelwijze of uitingen. Dat was zo bij de Truth modkeuze, en recent bij de WFL Haushofer opvolging. Zelf heb ik hier geen oordeel over.
Oh maar mensen speculeren maar wat graag. De ene week ben ik homo, dan weer vrouw, heb ik > 50 kloons, ga ik vreemd, neuk ik crew, etc (dit is serieus allemaal beweerd). Dat er niet bestaande correlaties worden verzonnen is iets waar ik niet wakker van lig. Zelf lijk je ook verbanden te leggen die er niet zijn. Als mensen je dit soort scenario's voorleggen dan zou ik adviseren dat ze het eens in mijn gezicht te zeggen zodat ik het een en ander uit kan leggen alhoewel het utopisch denken is dat ze dit ook daadwerkelijk zullen doen.
quote:
Die FB affaire: geen sprake van zere schenen, maar gewoon wat ik zei: als er onvrede was over de manier van doen op truth, had dat hier opgelost moeten worden, en niet indirect uitgespeeld moeten worden via FB. Heel wat anderen kregen de indruk dat een beetje bitterheid inzake de aanstelling van Mirage meespeelde. En of je dat nu letterlijk zo zegt of niet, je manier van handelen en uitdrukken was zodanig dat die indruk bij meerderen ontstond. Net als met die modschap-affaire.
Hiervoor poste je:
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 09:00 schreef iteejer het volgende:
jouw manier van optreden is meestal wat indirect en glibberig, sommigen zouden dat zelfs gluiperig noemen. Indirecte insinuaties, waarvan hierboven twee voorbeelden, zijn niet de manier om als crew op te treden in truth. Als user kun je er aardig mee scoren ja.
Ik herinner me bv een issue in het algemene FB forum, waar de manier waarop ik met sommige truth-users omging centraal stond. Het was een beetje een affik-topic tegen mij, is niets bijzonders, dat gebeurt crewleden wel vaker op een site met de omvang als deze: je kunt niet met iedereen bevriend zijn. Maar goed, jij gaf daar ook ineens kritiek op de manier waarop ik eea aanpakte. Waarom wél als een aantal mensen er duidelijk op uit zijn om mij beentje te lichten, en niet hier intern? Ik had je er hier nooit eerder over gehoord. Dat vind ik een vorm van gluiperigheid en stiekemheid die ik niet kan waarderen. Je kan alles tegen me zeggen, geen probleem. Maar zeg dat dan ook gewoon, en niet dat achterbakse gedraai, om ineens als je denkt medestanders te hebben wél te durven.
Jij vind dus dingen achterbaks, denkt nog steeds dat er iets interns aan de hand is ( ), neemt aan dat ik dat hier nooit aan zou kaarten ( ), bepaalde ruggengraat van andere users nodig heb ( ), en trekt verkeerde conclusies. Vervolgens vraag ik om een bron en, ja, die is er natuurlijk niet. Ik viel immers ook alleen over het slotje in FB. Maar toch staat je conclusie vast en heb ik iets stiekems gedaan waarbij ook een motief wordt aangedragen namelijk rancune om bepaalde modkeuzes? Ik weet niet of ik moet lachen of huilen maar in ieder geval bedankt voor de stemmingmakerij. Het is schijnbaar beter om kritiek als kloon te posten want zodra het gegeven wordt is de eerste stap om het te ontkrachten met niet bestaande verbanden. Ik kan me indenken dat dit kritiek dragelijker maakt maar ik had van jouw kant toch meer professionaliteit verwacht.
quote:
Je motieven voor dat kicken: ik zeg nergens dat je dat doet om extra info in te winnen, ik constateer alleen dat het tot gevolg heeft dat een discussie wordt aangewakkerd. Aangezien je niet iets in de trant van 'MUUS ik ben je nog steeds zo dankbaar' postte, maar slechts 'schop', is het dan ook niet echt duidelijk waarom je dat deed; dat dit een dergelijke discussie zou precipiteren had je echt wel kunnen voorzien.
Nou eerlijk gezegd heb ik er niet aan gedacht. Het is ook niet het enige topic dat ik heb geschopt. Dat er niet geheel duidelijk is waarom ik schopte kan ik me nog indenken, alhoewel ik nergens die vraag voorgeschoteld heb gekregen voordat het slotje is gezet. Wel zie ik dat jij meer geinteresseerd bent in antwoorden van haar kant als ik de laatste paar posts in het topic lees. Tja, niet zo heel vreemd dat het topic dan niet bedoelde intenties gaat vervullen.
quote:
Ik heb iig met haar man gesproken, en in wat ik daar hoorde voldoende aanleiding gevonden me geen zorgen meer te maken, en het hoofdstuk 'MUUS' af te sluiten. Omdat zonder haar inbreng iedere verdere discussie hierover zinloos is.
En weer begin je hierover. Sorry, maar moet iemand anders dit per se lezen behalve ik of zo? Voor de inmiddels 15de keer: Het gaat me niet om deze info. Verder vind ik het erg spijtig dat een simpelweg bedanktopic hier niet kan omdat jullie de discussie niet in kunnen dammen.

Ik had eerlijk gezegd meer kwaliteit verwacht, zowel in het topic, als hier in feedback.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_30256867
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:22 schreef livEliveD het volgende:
Verder vind ik het erg spijtig dat een simpelweg bedanktopic hier niet kan omdat jullie de discussie niet in kunnen dammen.

Ik had eerlijk gezegd meer kwaliteit verwacht, zowel in het topic, als hier in feedback.
Nou ja zeg....

een discussie indammen ?
Moeite genoeg voor gedaan, ook veel meer gedoogd dan normaal in een topic zodat we hem maar open konden houden.

En als de users niet willen, er opeens wel een niets toevoegende topickick komt waardoor het hele drama opnieuw kan beginen, dan gaat hij op slot.

De discussie is ingedamd. Klaar.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 4 september 2005 @ 14:00:59 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30257165
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:50 schreef Mirage het volgende:
Nou ja zeg....

een discussie indammen ?
Moeite genoeg voor gedaan, ook veel meer gedoogd dan normaal in een topic zodat we hem maar open konden houden.

En als de users niet willen, er opeens wel een niets toevoegende topickick komt waardoor het hele drama opnieuw kan beginen, dan gaat hij op slot.

De discussie is ingedamd. Klaar.
Oh ik zie zeker pogingen om het in te dammen net als ik off-topic reacties zie. Ik denk dat een hoop voorkomen had kunnen worden als er een tweede, speculeer, topic was gemaakt. De behoefte ernaar was er simpelweg te groot voor. Maar ja, het moest per se toch dramatisch en niemand was blijkbaar bij machte om dit af te wenden. Dat jullie dan vallen over een schop van een topic dat jullie niet in de hand kunnen houden is leuk, maar ik hoop dat je het niet erg vind als ik er andere conclusies aan verbind. En ja dan is schijnbaar ineens een slotje de enige oplossing. Spijtig.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_30264281
Ik vind het wel best zo Ik heb gezegd hoe ik er over dacht, en de nodige acties genomen (topic gesloten, en man van muus gebeld) waarmee de hele kwestie afgesloten is. Geen specualties over mensen zonder die mensen.
  zondag 4 september 2005 @ 21:30:46 #6
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30270447
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef iteejer het volgende:
Ik vind het wel best zo Ik heb gezegd hoe ik er over dacht, en de nodige acties genomen (topic gesloten, en man van muus gebeld) waarmee de hele kwestie afgesloten is. Geen specualties over mensen zonder die mensen.
Oh dat MUUS gebeuren wil ik best een punt achter zetten. Ik denk dat we beide ons standpunt hebben neergezet en tja je kunt het nu eenmaal niet altijd eens worden. Over dat FB gebeuren ben ik wel benieuwd naar je onderbouwing en dit heeft ook niks met MUUS te maken dus dat lijkt me geen probleem
pi_30270789
Wat die FB betreft: op mij en een hoop anderen kwam het over zoals ik dat heb neergezet. Als je zegt dat je er niets mee bedoelde moet ik dat aannemen, zal ik dan ook doen. Neemt niet weg dat je een bepaalde indruk neerzet, die bij meerderen zo over komt. Maar om nou weer FB uit te gaan diepen, geloof me, ik heb het nu razend druk met allerlei server-related issues, en wil daar geen tijd aan spenderen. Jij leest mijn woorden; neem ze seriues en bedenk je dat ik geen redenen heb dingen te verzinnen oid. Ik doe dat met jouw woorden ook. En we zien wel waar dat toe leidt wat inzichten betreft.
  zondag 4 september 2005 @ 23:30:58 #8
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30274566
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:42 schreef iteejer het volgende:
Wat die FB betreft: op mij en een hoop anderen kwam het over zoals ik dat heb neergezet. Als je zegt dat je er niets mee bedoelde moet ik dat aannemen, zal ik dan ook doen. Neemt niet weg dat je een bepaalde indruk neerzet, die bij meerderen zo over komt. Maar om nou weer FB uit te gaan diepen, geloof me, ik heb het nu razend druk met allerlei server-related issues, en wil daar geen tijd aan spenderen. Jij leest mijn woorden; neem ze seriues en bedenk je dat ik geen redenen heb dingen te verzinnen oid. Ik doe dat met jouw woorden ook. En we zien wel waar dat toe leidt wat inzichten betreft.
In het algemeen, dus niet zozeer naar jou gericht:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik ermee aanmoet. Op safe spelen en geen kritiek leveren want de kans bestaat dat er meningen worden gevormd die nergens op slaan? Anoniem zeggen hoe je over iets denkt voor de lieve vrede? Altijd positief zijn (of niks zeggen) maar mailen over dingen die je niet aanstaan om de publieke mening over mij in ieder geval niet in gevaar te brengen? Allemaal opties, maar ik kan me er niet in vinden. Ik ben, waar mogelijk, tegen achterkamertjes, voor openheid, en ben dus voor publiekelijk aankaarten. Ik vind anoniem posten achterbaks want ik sta immers achter de mening.

Nou bestaat er inderdaad het gevaar dat hierdoor onterechte denkbeelden en verbanden ontstaan die veelal gebaseerd zijn op gebakken lucht. Het lezen wat er staat maar toch aannemen dat er dubbele bodems zijn. Veel meer zaken erbij betrekken dan zou moeten. Die prijs betaal ik liever dan mijn mond te houden, een bewuste keuze, zeker. Niet de weg van de minste weerstand nee. Nu zullen de meeste mensen je er nooit mee confronteren en ergens “wat niet weet wat niet deert”. Aan de andere kant vind ik het jammer dat ze die drempel niet kunnen nemen en liever rusten in vage vermoedens dan trachten mijn mening in te winnen. Fok is wat dat betreft echt de grote mensen wereld in het klein. Iets dat ik best kan begrijpen maar niet kan waarderen.

Op zich wil ik wel meer energie steken in hoe een post overkomt. De schijn indammen waar mogelijk. Aan de andere kant is het symptoom bestrijding, me anders opstellen omdat sommige users er anders mee aan de haal gaan. Dat geeft eigenlijk best een nare smaak in me bek. Ik zal er eens rustig over nadenken.

Btw, succes met je werkzaamheden
pi_30276872
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:30 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Oh dat MUUS gebeuren wil ik best een punt achter zetten. Ik denk dat we beide ons standpunt hebben neergezet en tja je kunt het nu eenmaal niet altijd eens worden. Over dat FB gebeuren ben ik wel benieuwd naar je onderbouwing en dit heeft ook niks met MUUS te maken dus dat lijkt me geen probleem
Ik lurk nogal veel. Zeker ook buiten truth. En dat topic in FB heb ik ook gelezen. En wat je daar schreef verbaaste mij ook best wel. Omdat die visie van jou hier in truth FB imo niet naar voren was gekomen. Dus ook mij viel het op en viel het me plaatsvervangend een beetje rauw op het dak.
Ik dacht werkelijk: huh JIJ? Nee toch....... De mensen die daar posten en aanvielen zijn uitgerekend mensen die in truth komen om een relletje te zoeken. En als ze daar niet in slagen dan doen ze het over de rug van Iteejer in feedback omdat hij degene is die die mensen, die hier komen om relletjes te schoppen in plaats van werkelijk iets zinnigs te posten (ook als dat kritiek is op de zienswijze van de vaste truth user), uit truth gebanned heeft.
Ik kijk sindsdien ook wel anders naar jou.

Dus als Iteejer beweerd dat het meerdere users is opgevallen dan sluit ik me daarbij aan. Ik voelde het zelf als een beetje een "auw" en een op dat moment naar iteejer onterechte schop. Kan me voorstellen dat dat zo werd opgevat.

Maar goed.... je kunt je niet anders voordoen dan wie je bent. En idd, ik ben het met je eens dat het posten onder een kloon wat laf is. Niks mis met het rechtuit geven van je mening.
Maar dezelfde rechtsstreeksheid die je in de vorige feedback waardeerde had je imo dan ook wel eerder hier mogen tonen als je dat euvel dat in FB besproken werd al eerder dwars had gezeten. Of niet eens in FB maar ook in een mail (kan zijn dat je dat gedaan hebt hoor, maar dat weet ik niet en ik zie ook niets dat daaruit blijkt)

Al met al...... voor jou mogen de opmerkingen van Iteejer je verrassen en hard aankomen. Ik kan het me aan de andere kant wel voorstellen. Maar ik moet erbij zeggen dat ik die bewering doe vanuit een gevoelsmatige inschatting (truth-trut ).
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 5 september 2005 @ 01:59:38 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30278257
het BG hoi postje kan niet missen in feedback.
bij deze :

hoi.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 5 september 2005 @ 02:14:21 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30278524
maar goed alle gekheid op een stokje

stuur wat gedachten naar new orleans.

slotje > schoonvegen > open.
pi_30283153
quote:
Op maandag 5 september 2005 02:14 schreef BaajGuardian het volgende:
maar goed alle gekheid op een stokje

stuur wat gedachten naar new orleans.

slotje > schoonvegen > open.
even lezen, ben net pas terug van de dokter en jullie hebben sinds gisteravond een hele pagina erbij geluld...
Sir Winston Churchill
  maandag 5 september 2005 @ 23:44:01 #13
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30305762
Ik heb geen andere doelen met mn topic dan lekker provoceren.
pi_30316586
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef Choices het volgende:
Echt succes heb je niet
Sir Winston Churchill
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:53:44 #15
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30317061
Haha.. nee najah, had ik ook niet verwacht. Maar het gebrek aan reacties (op mijn posts), vind ik toch wel wat zeggen. Niet veel scepsis, kijken kritisch naar henzelf, dat is wel grappig.
pi_30317115
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:53 schreef Choices het volgende:
Haha.. nee najah, had ik ook niet verwacht. Maar het gebrek aan reacties (op mijn posts), vind ik toch wel wat zeggen. Niet veel scepsis, kijken kritisch naar henzelf, dat is wel grappig.
Persoonlijk denk ik dat alle fronten zich daar met enige regelmaat schuldig aan maken.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:03:01 #17
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_30317316
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:55 schreef Mirage het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat alle fronten zich daar met enige regelmaat schuldig aan maken.
Oui Oui! erkenning is de eerste stap!
pi_30414621
Hoi Mirage en Iteejer: zouden jullie de titel van mijn vervolg Char topic kunnen veranderen in: "Char vestigt zich Nederland" Is misschien beter dan deze die niet echt klopt. Het is natuurlijk een speculatie, maar wel grappig. Of anders: Char in Nederland, Char voorgoed in Nederland...

Of: Alle seizoenen Char
pi_30414833
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:02 schreef Stenny het volgende:
Hoi Mirage en Iteejer: zouden jullie de titel van mijn vervolg Char topic kunnen veranderen in: "Char vestigt zich Nederland" Is misschien beter dan deze die niet echt klopt. Het is natuurlijk een speculatie, maar wel grappig. Of anders: Char in Nederland, Char voorgoed in Nederland...

Of: Alle seizoenen Char
Ik heb er Char vestigt zich Nederland ?! van gemaakt, tevreden zo of liever nog anders ?

Sir Winston Churchill
pi_30414834
Aaaah dank je, is leuk zo, misschien leest Char het ook wel (met haar vertaalster aan haar zijde), en wordt ze bevestigd in haar idee dat het misschien een goed idee is om enz.
pi_30414851
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:09 schreef Stenny het volgende:
Aaaah dank je, is leuk zo, misschien leest Char het ook wel (met haar vertaalster aan haar zijde), en wordt ze bevestigd in haar idee dat het misschien een goed idee is om enz.
Ah !
hahaha tegelijk

mooi zo
Sir Winston Churchill
pi_30414942
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:09 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ah !
hahaha tegelijk

mooi zo
Is een mooie synchrone actie. Thanx!

Volgende week in alle kranten: "Vestigt Char zich in Nederland?"
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:37:00 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30420003
.......hoop het niet
pi_30421504
Mogen de grove woorden van ene mannelijk geslachtsdeel in een dwangbuis uit het Char item verwijderd worden? Bedankt!
pi_30424240
Ik bedoel deze op pagina 2 van Char:

quote:

Tis echt niet makkelijk
Ik HAAT DIT

"Tis echt niet makkelijk"
Tis
Tis
Tis
Tis
Tis
Tis
HET IS
DOMME GANS
't IS
NIET TIS
ACHTERLIJKE KUTHOER
pi_30431092
Waar zijn de moderatoren?
pi_30432004
Ik weet het al: ze houden stiekem een feestje en gaan later kijken of wij elkaar de hersens hebben ingeslagen. Het is een Fok experiment.
pi_30437701
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Stenny het volgende:
Ik weet het al: ze houden stiekem een feestje en gaan later kijken of wij elkaar de hersens hebben ingeslagen. Het is een Fok experiment.

Nee, ik had een middagje andere zaken

Eind van de ochtend ben ik nog langsgeweest, kan je nagaan wat er in een paar uurtjes met een topic kan gebeuren

Maar is opgelost
Sir Winston Churchill
pi_30446986
En ik was ff wat langer afwezig
pi_30467063
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:59 schreef iteejer het volgende:
En ik was ff wat langer afwezig
naar je bed met een kopje thee met honing !

je zit hier iedereen aan te steken met je geproest.
Sir Winston Churchill
pi_30467188
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:02 schreef Mirage het volgende:
naar je bed met een kopje thee met honing !

[afbeelding]

je zit hier iedereen aan te steken met je geproest.
Heel lief van je
Ja ik ga idd op tijd pitten!
Heb net de dvd 'The Island' gekeken, aanrader!
pi_30467307
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef iteejer het volgende:

[..]

Heel lief van je
Ja ik ga idd op tijd pitten!
Heb net de dvd 'The Island' gekeken, aanrader!
Draait net in de bioscoop

Illegale versie dus...... bad example...... badbadbad!!!! Tis dat je ziek bent, maar anders......

@Mirage... je vergat de scheut whiskey
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30468019
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:08 schreef nokwanda het volgende:
Draait net in de bioscoop

Illegale versie dus...... bad example...... badbadbad!!!! Tis dat je ziek bent, maar anders......

@Mirage... je vergat de scheut whiskey
Draait ie net? Kan wel, geen idee. Maar tis een aparte film, zeker de moeite waard!
Er zat al whiskey in die thee hoor, aardig wat ook. Laat dat maar aan Mirage over
pi_30468220
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef iteejer het volgende:

[..]

Draait ie net? Kan wel, geen idee. Maar tis een aparte film, zeker de moeite waard!
Er zat al whiskey in die thee hoor, aardig wat ook. Laat dat maar aan Mirage over

De film, hij is inderdaad "net" uit en staat zeker ook op mijn verlanglijstje.

@nokwanda; niet zo scherp zijn.. straks maak je slapende smurfen wakker.. of nog erger.. de paarse smurfen met zuurstof tekort.
Sir Winston Churchill
pi_30468358
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:30 schreef Mirage het volgende:

@nokwanda; niet zo scherp zijn.. straks maak je slapende smurfen wakker.. of nog erger.. de paarse smurfen met zuurstof tekort.
Sta op scherp. dank voor het schuurpapier
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 12 september 2005 @ 21:10:53 #36
19194 Oversight
◢◤
pi_30523737
Mirage internet plat!

Chello, bedankt.

Mirage kan vandaag en misschien ook morgen niet online komen.

Allemaal lief zijn hoor !

◢◤
pi_30539593

Mocht ik vanmiddag mijn internet nog niet terug hebben, zal ik morgen weer even hier komen kijken ( klein internetcafe/belhuis).

Ik probeer alle topics even door te bladeren, net als net...veel posten lukt niet, maar alles doorkijken en ingrijpen waar nodig wel.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:21:22 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30543976
ik vond die film maar wat christelijk op het einde , maw , kut , , had em maandje terug al gezien , vriend van me werkt in videotheek :p
  woensdag 14 september 2005 @ 21:57:13 #39
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30585654
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef Choices het volgende:
let op en leer

The Island?! ja die had ik ook gezien. wat een bagger film. echt. heel het concept rammelt aan alle kanten. de acteurs lijken gecast te zijn uit de b-stream instead of mainstream. de special effects waren zwak, de britse professor die in de bond films zo lekker droog en sadistish was kwam helemaal niet tot zijn goede recht

en nu ff de echte reactie. ik vond het een matige film. het concept is wel interesent met die clonen en hoe ze "gefokt" worden om de mensen in de buitenwereld met nieuwe lichaamsdelen etc te bevoorraden, maar vond de cast minder. zou het een 6je gegeven hebben vind trouwens dat het grote merendeel van de films die tegenwoordig uitkomen maar zwakjes. lijkt meer special effects dan een fatsoenlijke verhaal lijn en dat is jammer

heb van de week weer wat oudere films verzameld. merendeel ww2 films

en dat was mijn Hoi in de feedback post. einde les voor choices hehehe
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30631792
matig hoor Enyalius

verkapte, hallo ik ben er even post
Sir Winston Churchill
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:39:29 #41
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30639071
ik vind dat relis maar naar wfl gewezen moeten worden , het begint een beetje irritant te worden hoe men steeds het geloof aanhaalt om hun geschreven mening te geven die dan zogenaamd waar moet zijn , terwijl het niks zegt , enkel hoe beknopt de persoon zelf is,

relis moeten tegen zichzelf beschermd worden.
vandaar >> wfl.
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:39:43 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30639079
(of r&p)
pi_30639568
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:39 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind dat relis maar naar wfl gewezen moeten worden , het begint een beetje irritant te worden hoe men steeds het geloof aanhaalt om hun geschreven mening te geven die dan zogenaamd waar moet zijn , terwijl het niks zegt , enkel hoe beknopt de persoon zelf is,

relis moeten tegen zichzelf beschermd worden.
vandaar >> wfl.
Las net je post in het Jesus topic. Snap hoe je tot deze zienswijze komt.

Ben het met je visie op religie als een psychologisch iets ook wel eens.
Maar je hebt het hier over een psychologisch effect dat al millenia doorwerkt. Kun je het dan nog psychologisch noemen? Het is dan eerder sociologisch. Je zou zelfs zo ver kunnen gaan om het een zeer geslaagde genetische manipulatie te noemen, daar het zo wereldwijd verspreid is. Het is dan ook imo niet uit een discussie te bannen. Dat zou net zoiets zijn als godsdienst in een land verbieden. En daarmee een zeer belangrijke vrijheid aantasten. Ook als een soort religie dus. En aangezien je absoluut geen atheist bent en ook niet als zodanig gezien wilt worden wil je dat toch ook niet. Ook jouw visie zou dan de volgende kunnen zijn die verboden gaat worden omdat ie door een ander als gevaar wordt beschouwd. Dat zou op zijn minst jammer zijn.

Er zijn nou eenmaal mensen die de wereld aanschouwen door een door religie getinte bril. Ieder zijn visie. En ook dat is er een. Net alsde jouwe , de mijne en ook die van Fonkmeister.

En nu ff iets anders.......Die vraag stel ik wel even in ouwehoer, voor de goede orde.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 16 september 2005 @ 17:47:50 #44
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30641266
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef Mirage het volgende:
matig hoor Enyalius

verkapte, hallo ik ben er even post
matig? wie? ik?
nah ik vind het gewoon leuk om mensen te "helpen"
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:23:30 #45
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_30663932
geloven is een primaire eigenschap van de mens.
of je nou gelooft in God, de Big Bang, of aliens in sumerië, het is allemaal gebaseerd op speculaties en aannames die niet direct bewijsbaar zijn.
Ook de wetenschap doet voornamelijk geloven in hun speculaties, theorieën en hypotheses omdat veel niet direkt bewijsbaar is, zij verkondigen hun "wetenschap" aan de burgers, en wij geloven wat die "specialisten" zeggen.

Er is niks aan de hand zolang men het geloof van de ander respecteerd en op een beleefde manier ,zoals het een beschaafd mens betaamd, met elkaar communiceert en de verschillen en overeenkomsten bespreekt en zodoende inzicht verschaft over de andere zienswijze

Problemen ontstaan wanneer de ene gelovige in blinde arrogantie meent superieur te zijn over de andere en die begint te beledigen. wat vanzelfsprekend een soortgelijke reactie oproept.
Sociologen en Psychologen hebben boeken vol geschreven over dit toch primitief gedrag, en die moet je uiteraard ook maar geloven..

uiteindelijk komt het er op neer dat wanneer de ene mens de ander beklaagt gelovig te zijn , het dus een nogal knullige Pot, ketel, zwart verhaal is.

disclaimer : je bent vrij om het bovenstaande wel of niet te geloven.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:14:59 #46
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_30666932
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:23 schreef Fonkmeistah het volgende:

Er is niks aan de hand zolang men het geloof van de ander respecteerd en op een beleefde manier ,zoals het een beschaafd mens betaamd, met elkaar communiceert en de verschillen en overeenkomsten bespreekt en zodoende inzicht verschaft over de andere zienswijze

Problemen ontstaan wanneer de ene gelovige in blinde arrogantie meent superieur te zijn over de andere en die begint te beledigen. wat vanzelfsprekend een soortgelijke reactie oproept.
Sociologen en Psychologen hebben boeken vol geschreven over dit toch primitief gedrag, en die moet je uiteraard ook maar geloven..

uiteindelijk komt het er op neer dat wanneer de ene mens de ander beklaagt gelovig te zijn , het dus een nogal knullige Pot, ketel, zwart verhaal is.

Hail hail!

Perfect verwoord!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:55:19 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30667867
quote:

hypocriet.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:26:28 #48
693 ChOas
pi_30670062
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hypocriet.
Als jij nou eens niet constant op de persoon zou spelen in discussies....
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:29:07 #49
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30670117
als je nu zo denkt...

wie de schoen past trekke hem aan. iedereen is hypocriet zelfs de mensen die beweren het niet te zijn. iedereen is gelijk en net zo incompetent als de ander
pi_30670345
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:29 schreef Enyalius het volgende:
iedereen is gelijk en net zo incompetent als de ander
Nee hoor. Zo is ''geloof'' aan de Big Bang ook niet hetzelfde als geloof aan God.
pi_30670686
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:38 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee hoor. Zo is ''geloof'' aan de Big Bang ook niet hetzelfde als geloof aan God.
Ligt aan degene die ernaar kijkt.
De manier van anderen overhalen tot zienswijzen is dat vaak wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:57:46 #52
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30670835
geloof aan de wetenschap staat gelijk aan het geloof van een religie.
big bang = wetenschappelijk geloof, maar de wetenschap weet ook niet alles.

en de discussies en manier van anderen overtuigen van je standpunt is hetzelfde met gelijkwaardige resultaten. nieuwe verfijnde ideologien, of een gevecht van 1 of andere soort.
pi_30671090
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:57 schreef Enyalius het volgende:
geloof aan de wetenschap staat gelijk aan het geloof van een religie.
Waarom?
quote:
en de discussies en manier van anderen overtuigen van je standpunt is hetzelfde met gelijkwaardige resultaten.
Dat geloof ik toch niet. De drie grote monotheistische godsdiensten bijvoorbeeld zijn historisch, afhankelijk van het geschreven woord (grof en generaliserend gezegd). Het verschil met discussies over wetenschap is hierin gelegen, dat een foutieve meting in de laatste vorm van bedrijvigheid vervangen kan worden door een correcte, zonder dat je minder wetenschap overhoudt. Geloofsdiscussies worden hierdoor niet gekenmerkt, al kan de wijze van redeneren overeenkomen.

pi_30671304
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarom?
[..]

Dat geloof ik toch niet. De drie grote monotheistische godsdiensten bijvoorbeeld zijn historisch, afhankelijk van het geschreven woord (grof en generaliserend gezegd). Het verschil met discussies over wetenschap is hierin gelegen, dat een foutieve meting in de laatste vorm van bedrijvigheid vervangen kan worden door een correcte, zonder dat je minder wetenschap overhoudt. Geloofsdiscussies worden hierdoor niet gekenmerkt, al kan de wijze van redeneren overeenkomen.

Ik kan me alleen niet onttrekken aan het idee dat onderzoek en resultaten staan of vallen bij de gratie van de financiers en andere belanghebbenden. Dus... als een bevinding na een tijd niet blijkt te kloppen moet je wel een verdomd machtige medestander hebben om het via officiele weg weerlegd te krijgen. Anders wordt je al snel aangezien voor een gekke conspiracy-theorist.
Hup.... op de brandstapel ermee. Figuurlijk gesproken dan.

Eigenlijk niet zo heel anders als in de godsdiensten.
Bovendien hebben de godsdiensten door de eeuwen hen een flinke vinger in de wetenschapspap gehad. Dus echt wezenlijk verschil kan ik er niet aan ontdekken. Alleen oppervlakkig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30671485
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik kan me alleen niet onttrekken aan het idee dat onderzoek en resultaten staan of vallen bij de gratie van de financiers en andere belanghebbenden. Dus... als een bevinding na een tijd niet blijkt te kloppen moet je wel een verdomd machtige medestander hebben om het via officiele weg weerlegd te krijgen. Anders wordt je al snel aangezien voor een gekke conspiracy-theorist.
Hup.... op de brandstapel ermee. Figuurlijk gesproken dan.
Ach, de quantummechanica en de relativiteitstheorie zijn er ook op eigen kracht gekomen, terwijl daar toch nauwelijks iemand belang bij had.
quote:
Bovendien hebben de godsdiensten door de eeuwen hen een flinke vinger in de wetenschapspap gehad. Dus echt wezenlijk verschil kan ik er niet aan ontdekken. Alleen oppervlakkig.
Dat men er in een ander tijdperk een heel andere opvatting over de verhouding tussen wetenschap en godsdienst op na hield, is niet verbazend.
pi_30671556
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ach, de quantummechanica en de relativiteitstheorie zijn er ook op eigen kracht gekomen, terwijl daar toch nauwelijks iemand belang bij had.
[..]

Dat men er in een ander tijdperk een heel andere opvatting over de verhouding tussen wetenschap en godsdienst op na hield, is niet verbazend.
Da´s allemaal best waar. Maar alles wat daaraan vooraf is gegaan heeft een stempel gedrukt op die verhoudingen. En dus ook een stempel op alles wat er nu gedaan wordt.
Simpel oorzaak/gevolg verhaal.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30695447
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:23 schreef Fonkmeistah het volgende:
geloven is een primaire eigenschap van de mens.
of je nou gelooft in God, de Big Bang, of aliens in sumerië, het is allemaal gebaseerd op speculaties en aannames die niet direct bewijsbaar zijn.
Ook de wetenschap doet voornamelijk geloven in hun speculaties, theorieën en hypotheses omdat veel niet direkt bewijsbaar is, zij verkondigen hun "wetenschap" aan de burgers, en wij geloven wat die "specialisten" zeggen.

quote:

Prima neergezet.
Sir Winston Churchill
pi_30695530
Euhm... open er een topic over !!

Slowchatten in feedback terwijl het onderwerp best een topic waard is ( waarschijnlijk loopt er al een topic over )

De Big Bang en "geloof" ....
Ik heb er een stukje over geschreven, was de bedoeling er een topic over te openen.
Zal ik ook zo snel mogelijk plaatsen.

Waarschijnlijk is de lijn die iedereen meent te zien dunner dan we dachten
Sir Winston Churchill
  zondag 18 september 2005 @ 14:39:18 #59
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30695662
zo dun dat je de lijn nauwelijks meer ziet
pi_30696788
quote:
Op zondag 18 september 2005 14:39 schreef Enyalius het volgende:
zo dun dat je de lijn nauwelijks meer ziet

precies !
Sir Winston Churchill
  zondag 18 september 2005 @ 15:23:00 #61
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30696965
hypocriet gelul
pi_30697432
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef BaajGuardian het volgende:
hypocriet gelul
Baaj, of je denkt dat de user zich zelf aan zijn eigen wijze raad/inzicht houdt staat hier niet ter discussie.... dat komt het wel wanneer wie dan ook zich ergens schuldig aan maakt.

De raad en het inzicht zelf, daar kan ik mij helemaal in vinden.

Probeer iets vriendelijker te zijn
Je klinkt zo boos.
Dat jij de Bijbel een leuk boek vind dat zo naast het sprookjesboek van de gebroeders grimm kan staan ( daar stond hij bij mij in de kast ook trouwens ), neemt niet weg dat je w'el constructieve posts met enige inhoudt dient te plaatsen.

Succes !
Sir Winston Churchill
  zondag 18 september 2005 @ 17:57:28 #63
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30701683
eerst loopt hij me aan te vallen met zn domme geindoctrineerde lamlul apeharses en dan loopt hij in feedback de popijopie te spelen met zn hypocriete stukje over respect en bullshit.

zou hem inelkaar moeten schoppen voor zn domheid
  zondag 18 september 2005 @ 18:51:51 #64
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_30703415
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:57 schreef BaajGuardian het volgende:
eerst loopt hij me aan te vallen met zn domme geindoctrineerde lamlul apeharses en dan loopt hij in feedback de popijopie te spelen met zn hypocriete stukje over respect en bullshit.

zou hem inelkaar moeten schoppen voor zn domheid
LOL mijn eerste advies was blijkbaar te hoog gegrepen voor je intellectuel capaciteiten dus zal ik even in de taal praten die je misschien wel begrijpt :

ik zou zeggen kom lekker naar den haag met je achterlijke pleures kop, dan kan je zien wie er de bloedkanker geschopt word, hoerige tyfuskneus dat je bent. en je kankermoer ook..

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_30703765
Is de Homo sapiens al in zicht?
  zondag 18 september 2005 @ 19:09:46 #66
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30703981
alien invasion

* Enyalius paniekerig zijn doen

homo sapiens zijn aggresief volkje heb ik vernomen
  zondag 18 september 2005 @ 19:13:37 #67
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_30704109
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Is de Homo sapiens al in zicht?
`
zo snel issie toch nog niet in den haag ?
  zondag 18 september 2005 @ 21:32:44 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30709015
zeg kind wil je echt een paar rammen voor je debiele snotbek hebben of wat.
pi_30709193
Ma Gents.........hou es op.... Ik word een beetje ziek van jullie over en weer gezanik. Het interesseert me geen ene rotmoer wie waar mee begon.
Als ik nu tussen jullie in stond en ik de grote bekken moest horen zou ik jullie koppen met plezier met een rotknal tegen elkaar klappen. Dan zie je sterretjes en misschien ook wel aliens. Om jullie vervolgens ieder op een aparte stoel te zetten en te krijsen: KOPPEN DICHT!!!!! Allemaal!!!!

Zo..... da´s eruit. en dat is dan ook een van de weinige keren dat een vrouw hier spierballentaal bezigt. Verder is het vooral haantjes gedrag wat me hier keer op keer weer opvalt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 19 september 2005 @ 00:54:37 #70
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_30715263
nah zeg.. krijg je een keer een prachtige demonstratie over het ontstaan en verloop van een geloofsoorlog is het weer niet goed
  maandag 19 september 2005 @ 03:54:12 #71
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30717510
dus geloofsoorlogen beginnen door zwakzinnige psychoten als jij , leuk te weten.
pi_30718113
Nog geen hoofdpijn van de knal waarmee jullie hoofden elkaar raakten? Of wordt het nou een sport om mij te stangen? Schelden kan ik ook hoor... en nog veeeel beter dan jullie dat tegen elkaar doen. So don´t get me going. I´ve had more than enough of your milk in my coffee.

[ Bericht 0% gewijzigd door nokwanda op 19-09-2005 08:43:11 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 19 september 2005 @ 08:22:44 #73
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30718117
denk eerder door mensen die geen zin kunnen vormen zonder zich zelf te moeten verlagen tot vloeken om een punt duidelijk te maken. of niet in staat zijn hun mening goed te kunnen onderbouwen en andere meningen in hun waarde laten. hoe weinig waarde er ook in zit.

ok ik weet, het klinkt hypocriet. maar ik heb tenminste me lesje geleerd en probeer er aan te werken.

rest sluit ik me aan bij nokwanda. het begint nu proporties aan te nemen dat het te gek voor woorden is. vind het ook typish dat bij elke situatie dezelfde persoon betrokken is.

ik heb een hele mooie quote voor deze situatie

Equal opportunity means everyone will have a fair chance at being incompetent.
Laurence J. Peter (1919 - 1988)
  maandag 19 september 2005 @ 15:56:37 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30728427
ban me dan maar , stelletje zwakbegaafde stakkers.
pi_30728808
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat kan niet. Ben geen mod. En als ik het wel was zou ik je niet eens bannen. Ik zou jou, en alle anderen die zich ook bedienen van een dergelijk taalgebruik, liever vertellen wat dat doet met de ander en waarom dat dus sociaal niet wenselijk en rete-irritant is en ook nog eens iedere interessante discussie onmiddelijk platlegt en er vooral ook niet zoveel aan toevoegt.

Waarom vragen om een ban
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30728916
quote:
En ik wil er even aan toevoegen dat ik het doodzonde vind dat een intelligente gozer als jij bent zich uitdrukt zoals je de laatste tijd doet. Dat is nergens voor nodig en het haalt je naar beneden.
Ik dacht dat je meer dan dat was.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30737240
quote:
Je bent weer lekker op dreef, Baaj. Kun je weer es ff niet normaal doen? Of vind je het normaal dat je in Tru om de zoveel tijd je gal loopt te spuien, zelfmedelijden krijgt, zegt dat je opzout en dat je vervolgens door een paar users hier weer laat overhalen om terug te komen? Respect moet je verdienen kerel. En niet alleen op Fok. Wind je niet zo op man. Zou je sieren.
  dinsdag 20 september 2005 @ 01:49:31 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30747487
EN HIER MOGELIJK DE LAATSTE POST VAN DE LEGENDE GENAAMD BAAJGUARDIAN DIE WEL DEGELIJK ZEER GROTE BIJDRAGEN HEEFT GELEVERD IN TRUTH WANNEER DE MEESTE VAN JULLIE JANKBABIES NOG OP JULLIE KRAALTJES ZATEN TE SABBELLEN

AJUUS
pi_30747505
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:49 schreef BaajGuardian het volgende:
EN HIER MOGELIJK DE LAATSTE POST VAN DE LEGENDE GENAAMD BAAJGUARDIAN
Dat heb je nou al zou vaak beloofd.
pi_30747584
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 01:49 schreef BaajGuardian het volgende:
EN HIER MOGELIJK DE LAATSTE POST VAN DE LEGENDE GENAAMD BAAJGUARDIAN DIE WEL DEGELIJK ZEER GROTE BIJDRAGEN HEEFT GELEVERD IN TRUTH WANNEER DE MEESTE VAN JULLIE JANKBABIES NOG OP JULLIE KRAALTJES ZATEN TE SABBELLEN

AJUUS
Das waar, ik heb sommige topics van jou met veel plezier en intresse gelezen. Jammer dat je je steeds zo boos maakt, al snap ik dat ook wel weer. Ik maak me ook dikwijls enorm kwaad (niet hier) omdat ik denk dat men me niet snapt en dat zal ook vast wel. Het is vaak eenzaam, maar niet minder waardevol wat je denkt en post. Misschien durf jij dat wel meer dan mij, maar probeer het alsjeblieft begrijpelijk te houden voor iedereen

Er zijn echt mensen die jouw posts lezen en er veel van oppikken maar niet durven reageren om de reacties van jou of derden. Snap je? Probeer meer een leraar te zijn, probeer erboven te staan. Negeer dat wat je irriteerd en pik op dat wat positief is. Ik weet zeker dat dat jou en anderen veel verder helpt. Echt hoor
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_30747622
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:00 schreef Morwen het volgende:

[..]

Das waar, ik heb sommige topics van jou met veel plezier en intresse gelezen. Jammer dat je je steeds zo boos maakt, al snap ik dat ook wel weer. Ik maak me ook dikwijls enorm kwaad (niet hier) omdat ik denk dat men me niet snapt en dat zal ook vast wel. Het is vaak eenzaam, maar niet minder waardevol wat je denkt en post. Misschien durf jij dat wel meer dan mij, maar probeer het alsjeblieft begrijpelijk te houden voor iedereen

Er zijn echt mensen die jouw posts lezen en er veel van oppikken maar niet durven reageren om de reacties van jou of derden. Snap je? Probeer meer een leraar te zijn, probeer erboven te staan. Negeer dat wat je irriteerd en pik op dat wat positief is. Ik weet zeker dat dat jou en anderen veel verder helpt. Echt hoor
Heb je een voorbeeldpost, Morwen? Kep net ff door zijn lijst gebladerd, maar erg verheffend vind ik het niet. Misschien dat ik ze mis?
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_30747660
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:04 schreef R_ON het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeldpost, Morwen? Kep net ff door zijn lijst gebladerd, maar erg verheffend vind ik het niet. Misschien dat ik ze mis?
Misschien moet je de nuance zien, wat erachter zit? Ik volg BG al een tijdje (tis een apart figuur nietwaar ) en ik snap hem wel, maar dat kan ik niet precies uitleggen. BG moet blijven, dat vind ik en dat roep ik niet zo heel snel.............en mijn redenen, dat zijn mijn redenen
Only Human
  dinsdag 20 september 2005 @ 02:14:35 #83
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30747705
volgens mij komen onze redenen en gedachten wel overeen op dit vlak morwen
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30747790
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:14 schreef coz het volgende:
volgens mij komen onze redenen en gedachten wel overeen op dit vlak morwen
Dat denk ik ook

Onze wegen hebben zich gesplitst maar ik weet waar jij bent en heen gaat. En dat is niet waar ik heen ga maar toch ook wel...........you know

Haaai, trouwens Ook voor Mirage en Iteejer, goed werk hoor Ik lees dikwijls en post niet zo heel veel, maar kom hier graag buurten
Only Human
pi_30747824
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:26 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dat denk ik ook

Onze wegen hebben zich gesplitst maar ik weet waar jij bent en heen gaat. En dat is niet waar ik heen ga maar toch ook wel...........you know

Haaai, trouwens Ook voor Mirage en Iteejer, goed werk hoor Ik lees dikwijls en post niet zo heel veel, maar kom hier graag buurten
Godnogantoe, morwen. heb je gedronken?
Maybe
pi_30747893
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:30 schreef R_ON het volgende:

[..]

Godnogantoe, morwen. heb je gedronken?

Lieverdje, ga er eens inhoudelijk op in Tis hier geen ONZ heh
Only Human
  dinsdag 20 september 2005 @ 02:43:20 #87
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30747905
morwen als je me msn wilt moet je het zeggen , maar ik ga hier gebanned worden of ge et nu leuk vin of niet
pi_30747909
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:42 schreef Morwen het volgende:

[..]

Lieverdje, ga er eens inhoudelijk op in Tis hier geen ONZ heh
Tja, wat moet ik ervan zeggen. Zo op het eerste gezicht is mijn indruk:

Laat ik het vriendelijk formuleren: Een beetje in de war.

[ Bericht 6% gewijzigd door R_ON op 20-09-2005 02:50:42 ]
Maybe
pi_30747939
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:43 schreef BaajGuardian het volgende:
morwen als je me msn wilt moet je het zeggen , maar ik ga hier gebanned worden of ge et nu leuk vin of niet
Dat gaat niet gebeuren Mijn msn is een zwaar bewaakt geheim *kuch newsman
Only Human
pi_30747954
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:43 schreef R_ON het volgende:

[..]

Tja, wat moet ik ervan zeggen. Zo op het eerste gezicht is mijn indruk:

psychiatrisch patient met een hoop frustraties. Nee, laat ik het wat vriendelijker formuleren: Een beetje in de war.
Zou kunnen, maar is niet iedereen in de war Ik heb liever iemand die dat toegeeft dan iemand die net doet of alles toedeledokie is
Only Human
  dinsdag 20 september 2005 @ 02:54:27 #91
90061 coz
pi_30747984
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 02:26 schreef Morwen het volgende:
Dat denk ik ook
quote:
Onze wegen hebben zich gesplitst
quote:
maar ik weet waar jij bent
52°21' N, 6°36' "E (beetje gesnipped)
quote:
en heen gaat. En dat is niet waar ik heen ga maar toch ook wel...........you know
enlighten me
pi_30748028
Lekkere dingetjes.............mjam

Lieverdjes, doe maar gewoon lekker posten, coz, baaj, newsman. Kom op, mannen, don't get mad...............Get everything

Only Human
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:03:48 #93
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748036
In fields of green, vast as the oceans
Is this a dream, is it evermore?
A million years, fast as a notion
I stand alone here on the silent shore

I'm after prey in the fields
Shelter in a cave from the cold and lonely nights
And now it all seems so real
Warming at the fireside beneath the pale moonlight

This is the dawn of time
I am the first to stand
Looking through the eyes of the primal man
This is the dawn of time
Witnessing the birth
I am the first man on earth

The skies of blue reach to the heavens
They go on and on forevermore
No avenues, no city sidewalks
Planet Mars is but ancient lore

This place has all that I need
No computers glowing screens, no industrial machines
Somehow it all seems surreal
Memories of days gone by, a slowly fading scene

No one here to blame me
No one here to hurt
So much space here to occupy my mind
I can breathe the breath of virgin land

The firefly at nighttime
The sounds of nothing known
And I belong here like I never have before
The wandering child returning home

When twilight falls, red is the sunset
Planets appear across the colored sky
No prison walls, no war, no bloodshed
Hard to believe this new world will die

I wish that I could stay for a while
In the dream world that the sequencer creates
And though it all seems so real
Now I fear the time is gone, I feel its heavy weight

Hold on to this moment in time
Savor a life how it used to be
Hold on to the world in its prime
Breathe in the air, feel the energy
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:04:47 #94
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748042
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:

Lieverdjes, doe maar gewoon lekker posten, coz, baaj, newsman. Kom op, mannen, don't get mad...............Get everything

godsamme , ik doe zo mn best om gebanned te worden , en jij zort er weer voor dat ales niet zo extreem lijkt , :/
hoe moet ik anders gebanned worden :/
hoe moet ik anders mijn punt maken :/

sigh
pi_30748061
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

godsamme , ik doe zo mn best om gebanned te worden , en jij zort er weer voor dat ales niet zo extreem lijkt , :/
hoe moet ik anders gebanned worden :/
hoe moet ik anders mijn punt maken :/

sigh
Sorry

Misschien gewoon maar doorgaan...........man, je wilt het niet weten allemaal soms. Krijg maar gewoon geen ban, jij bent zoveel stoerder dan mij of wie dan ook
Only Human
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:14:18 #96
90061 coz
pi_30748079
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:

weet je dat zeker van die msn ...
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:15:02 #97
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748081
nee dat ben ik vandaag eve niet , ik ben vandaag een hufter die gebanned moet worden want dat wil de meerderheid enzo

(waarom vind je mij uberhaupt zo tof , ik ben maar gewoon een gast die thuis met last van zijn blaas achter een toetsenbordje zit , half half msnend met Coz en nog iemand , surfend naar zijn Ultima online shard Forum , en met moeite niet op zijn geliefde linkjes klikt (coz knows)

:I
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:17:38 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748090
ik zal het mild herhalen

ik heb het wat gehad met de kneuzenkermis op forum hier

discuseren en vervolgens even op persoon aanvallen , iig getint
men woorden in de mond leggen of gedachtes in het hoofd ,(daar bedoel ik mee doen alsof je wel even weet hoe een ander denkt of wat deze denkt)
en dat is dan het wees hier trots op forum posten.

dus BG gaat eens los en doet alles om gebanned te worden zodat men kan zeggen

die bg , dat was een gek , en een idioot , en dit en dat , en kijk hij is nu gebanned!

pi_30748093
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:07 schreef BaajGuardian het volgende:
dus aub , tieft op met lieve posts en vrolijk gezwam

BG MOET GEKRUISIGD WORDEN
Goed plan! Zal ik dan ook maar gelijk al mijn taken neerleggen Doe ff gewoon, joh, en doe gewoon wat je moet doen Gejank en zielig gedoe heeft niemand wat aan. Bek dicht (heel belangrijk) en doorgaan, toch? Als het goed is weet je wat ik bedoel, zoals zovelen En ieder op zijn gebied........
Only Human
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:19:03 #100
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748097
oja , ik geloof in reptilians , zie overal een complot in en post vooral onsamenhangend dus ben altijd in de war

(volgens velen , gefundeerd hoeft het niet te zijn maar goed ik ben het boegbeeld van de nuts he :s )
juist.
pi_30748100
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:14 schreef coz het volgende:

[..]

weet je dat zeker van die msn ...
Niks is zeker Je weet wel heh

Only Human
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:20:58 #102
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748103
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:18 schreef Morwen het volgende:

[..]

Goed plan! Zal ik dan ook maar gelijk al mijn taken neerleggen Doe ff gewoon, joh, en doe gewoon wat je moet doen Gejank en zielig gedoe heeft niemand wat aan. Bek dicht (heel belangrijk) en doorgaan, toch? Als het goed is weet je wat ik bedoel, zoals zovelen En ieder op zijn gebied........
ahum? , waarom zou ik nu moeten blijven?

mensen zullen zeggen : ja BG kan dat allemaal maken (lees feedback eens goed door meid)
en dan zouden ze denken van , BG word op fok voorgetrokken want hij kan gewoon blijven zonder een actie van de mods , BG loopt als een ketel te spammen en hele topics te verneuken.

:/
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:21:58 #103
90061 coz
pi_30748108
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:20 schreef Morwen het volgende:

[..]

Niks is zeker Je weet wel heh

ik laat je de mijne zien als jij de jouwe laat zien

[ neuh niet in een flauwe bui , hoe kom je erbij ]

edit , ik bedenk me ineens dat dit de feedback is , Morwen zal ik mijn ochtendjas aandoen en dan paar minuten verder babbelen in 'ouwehoer' ? .. of danwel later, danwel anders , of een combo ervan ?
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:22:12 #104
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748110
dus ban BG godverdomme , hij loopt zich echt te misdragen man
hij moet wel geescaleerd zijn ende gek ende malloot
(of geniaal maar dat in het midden)
BAN@!
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:22:52 #105
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748113
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:21 schreef coz het volgende:

[..]

ik laat je de mijne zien als jij de jouwe laat zien

[ neuh niet in een flauwe bui , hoe kom je erbij ]
ik kan helikoptertje !
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:23:40 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748117
mja melig , of los , of wat , nee ik doe niet helikoptertje , ik zou het wel kunnen daar niet van , maar zie geen goed wetenschappelijk onderbouwde reden om het te doen nee....
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:25:02 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748121
ik ga niet tubirl posten maar loop het allemaal es neit zo te sussen , kan ik strax weer een hernia in me vinger oplopen op control V te rammen :/
pi_30748144
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga niet tubirl posten maar loop het allemaal es neit zo te sussen , kan ik strax weer een hernia in me vinger oplopen op control V te rammen :/
Ik sus niks, ik vind dat jij jezelf tekort doet, that's all.........folks......

jij mag me belachelijk maken, maar dat vind ik echt
Only Human
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:33:06 #109
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748151
nee , jullie belachelijkmaken BG omg , dus doe niet zo ...liev...enzo..
je bent mn vriendin niet , heb nieteens een vriendin , daarom praat ik ook over emoties met CoZ op msn
(nee da was een grapje , ik en coz praten over echte grotemensen dingen)
pi_30748168
Gekkie

Slaap lekker iedereen
Only Human
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:37:36 #111
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748175
trouwens , Yvonne en Iteejer zijn ech 2 van de Tofste nederlanders op deze hoop asfalt en luchtvervuling die we nederland noemen dezen dagen

daar kunnen velen wat van leren.

Fonkmeistah is trouwens echt zon kutflikkertje dat je met zn gebit tegen de lockers aantrapt @ school
(mits je nog naar school gaat)
hij is echt zon gastje dat zichzelf in zn kontje masseerd met zn pink savonds in bedje

word ik nou nog gebanned of wat , zucht
pi_30748188
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:37 schreef BaajGuardian het volgende:

word ik nou nog gebanned of wat , zucht
Nope
Only Human
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:41:16 #113
90061 coz
pi_30748204
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:36 schreef Morwen het volgende:
Slaap lekker iedereen

waar vlieg jij zometeen (astraal) , hou ik er rekening mee
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:42:07 #114
90061 coz
pi_30748211
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:38 schreef BaajGuardian het volgende:
of word dit soort gedrag geaccepteerd?
's nachts wel
pi_30748260
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Morwen zeg eens eerlijk , hoe kun je mijn postgedrag tollereren?

of ben ik een icoon ?
zon mensch dat de ogen opend met extreme methoden?
ben ik...jezus gristus de gristus ?.... *glances*

?
Nog even dan

Uhm, vanaf het moment dat ik jouw posts las herken ik er heel veel van mezelf in, maar dan anders. Ik hou van mensen met een duidelijke mening al verschild die nog zo van die van mij. Ik ben fel, maar anders dan jij, ik doe mijn dingetjes maar anders...............Ik laat maar weinig mensen toe, dusss, net als jij?

Nah, ja, waarschijnlijk ook gewoon niet, dat ben ik al gewent hoor. Laat maar enzo
Only Human
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:52:32 #116
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748283
ben je een knappe vrouw ?
pi_30748298
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:52 schreef BaajGuardian het volgende:
ben je een knappe vrouw ?
Volgens mijn man wel, tis maar net wat je smaak is denk ik
Only Human
  dinsdag 20 september 2005 @ 03:59:02 #118
90061 coz
pi_30748306
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:21 schreef coz het volgende:
Morwen - msn
leeft die ene die ik in mijn lijst heb staan eigenlijk nog
  dinsdag 20 september 2005 @ 04:00:31 #119
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30748311
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:

[..]

Volgens mijn man wel, tis maar net wat je smaak is denk ik
tsk , heeft ze een man , nou heb et ook geen nut meer he...

jammer..

ik zou je uit vragen enzo
  dinsdag 20 september 2005 @ 04:11:00 #120
90061 coz
pi_30748359
Morwen is okay ...
@Morwen .. ik heb nog steeds Ho Ho Fucking Ho
pi_30748531
Baaj, waar ben je mee bezig?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 20 september 2005 @ 07:56:08 #122
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_30748751
DAMN BAAJ, waar ben je mee bezig man. Eerst dreigen dat je je id wil verwijderen... ooeeeee dat is kut als baaj weg is. Maar als je dat iedere keer doet kan je voor mijn part maar opflikkeren, want dit is gewoon niet leuk meer.
Lekker truth verneuken met jouw posts omdat we zoveel medelijden met je moeten hebben.
NOU, wij hebben ook wel andere dingen aan ons hoofd!! Irriteer ons niet zo.
Verwijder je id of blijf en chill dude :S .

Dit is gewoon niet leuk meer

[ Bericht 2% gewijzigd door Electro-Worm op 20-09-2005 08:11:13 ]
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_30748875
@Baaj.... Ik hoop dat ze je voor straf weigeren te bannen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30751092
Drie megabaajbaggerposts verwijderd.
Waarom moet dat nou weer op die manier...
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:22:31 #125
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30756824
dat heb ik dus duidelijk uitgelegd
als men niks anders kan dan steeds van die *ikben beter dan jou en jij bent niks en weet niks* posts maken dan heb ik ook geen behoefte meer aan dit kutforum

heb ook 2 mooie polls gemaakt...

het is toch van de gekke dat ik niet gebanned ben :/
ben ik dan een icoon dat niet gebanned kan worden?

erg ondemocratisch
en mensne moeten toch uiteindelijk kunnen zeggen , baaj is gebanned , hij was gek.
enzo
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:46:38 #126
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_30757494
haha deze gozer is echt de weg kwijt

hopelijk wordt hij nooit geband zodat ik kan blijven lachen om zn posts
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_30757654
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
dat heb ik dus duidelijk uitgelegd
als men niks anders kan dan steeds van die *ikben beter dan jou en jij bent niks en weet niks* posts maken dan heb ik ook geen behoefte meer aan dit kutforum

heb ook 2 mooie polls gemaakt...

het is toch van de gekke dat ik niet gebanned ben :/
ben ik dan een icoon dat niet gebanned kan worden?

erg ondemocratisch
en mensne moeten toch uiteindelijk kunnen zeggen , baaj is gebanned , hij was gek.
enzo
Fok is geen overzichtelijk therapie-groepje van een man of tien, we zijn één van de grootste fora van nederland, met vele duizenden actieve leden.

Met dat soort aantallen moet je er rekening mee houden dat er veel mensen zullen zijn die het niet met je eens zijn. En een deel daarvan zal dat hardop en niet zo vriendelijk gaan rondjellen.

Aan de andere kant heb je nergens een gehoor dat zo breed is als hier. En dat trekt natuurlijk ook weer allerlei aandachttrekkers aan. Sommigen jammeren een beetje, en anderen gaan een stuk verder. Niks nieuws.

En jij denkt dus echt dat wij als mods de truth precies zo kunnen inrichten als we willen. Nou, dan moet ik je teleurstelen. In de eerste plaats: denk je werkelijk dat iedereen naar ons zou luisteren? Wie denk je dat we zijn, een soort Jezus-figuren die iedereen gelijk maar volgt? In de tweede plaats: een forum is geen poppenhuis dat we als crew kunnen of willen inrichten naar eigen wens en voorkeur. Ja, elders gebeurt dat nog wel es ja. Maar hier niet, niet in truth. Hier mag veel.

Eerlijk gezegd vind ik dat jij weinig recht van spreken meer hebt. Mensen zijn tegen je tekeer gegaan ja. Maar jij ook net zo hard tegen anderen. De reden dat oa ik daar vrij hard tegen in gegaan ben was NIET omdat jij zo speciaal bent, of omdat jij als de Heilige van Truth beschouwd wordt. Maar simpelweg omdat ik die manier van met elkaar omgaan op dit forum niet mag tolereren.

Jij - en anderen - hebben dat opgevat als bescherming. Moet je zelf weten. Maar als je dat gaat gebruiken als veilige positie om anderen te gaan bestoken, en daarna zelfs om nóg meer aandacht op jezelf te gaan vestigen door dit soort onzin uit te vreten ben je bij mij aan het verkeerde adres.

´Dan heb ik geen behoefte meer aan dit forum´ zeg je. Das fjn. En dus kan dit forum verziekt worden? Even de tolerantie die we hier koesteren belachelijk maken? Wie denk je dat je bent, God zelf of zo?

Fikker alsjeblieft op met je gezeik. Post normaal, of post niet. Dat geldt voor iedereen, dus ook voor jou.

pi_30757735
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:46 schreef BennyNL het volgende:

En wie vroeg jou wat? Ik kan dit prima alleen af, dank u.
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:08:15 #129
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30758195
ban me dan.

is iedereen van het gezeik af.

dat is wat iedereen wil..

ik ben een vlo en anderren een leeuw
en ik geloof in reptilitans en zie overal een complot in
en ik ben schizofreen en psychoot

als je me niet beschermd ban me dan
prioriteiten stellen , een voorbeeld maken
en ban me dan niet voor even ,, maar voor altijd
baaj is toch een hufter.

kijk dan wat een hufter..
pi_30758544
De meeste posters in TRU voldoen mss wel aan die beschrijving ...
Maar met zo'n houding bereik je niet veel vrees ik en zeker geen begrip ...
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat je soms de reacties wel 'n beetje uitlokt door zelf zo te posten ... ik heb al lang geleerd om mezelf wat in te tomen en meermaals druk ik op het "kruisje" ipv een kutopmerking te posten ....
Een topic vol bagger is voor niemand leuk.
En TRU zal altijd ergens wel een plaats blijven waar elke partij overtuigd is dat hij/zij het beter weet.
De kunst is om te kunnen discussieren zonder ruzie te maken.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_30758628
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef BaajGuardian het volgende:
ban me dan.
is iedereen van het gezeik af.
Kennelijk neem ik jou serieuzer dan jij jezelf. En dat is jammer. Want alleen jij kan degene worden die je wilt worden, of eigenlijk al had willen zijn.
Als dingen je niet bevallen, verander ze dan. Verander dan zelf.
Maar doe dat niet zo.
Want hiermee doe je oa mij verdriet. En dat weet je.
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:31:46 #132
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30758973
ik vond het anders ook niet al te tof om elke keer voor schizofreen of psychoot of in reptilians gelovende boegbeeld van de truth nuts overal conspiracy inziend uit gemaakt te worden

en ik vond het ook niet tof dat jullie Mirage als mod nemen terwijl mij al veel langer terug gezegd was dat ik een blau naampke zou krijgen.

word ik daar vrolijker van?
ik word daar eerder zat van fok van , en door het aanhouden van beknopte kneuzen als Fonkmeistah die even de hypocrieteling spelen , of mensen die mij een vlo en hunzelf een leeuw noemen ... begin ik te twijfellen of dit forum wel de moeite en tijd waard is die ik erin gestoken heb

vooral truth is van een goed subforum veranderd in een 2e ONZ , waar je niet meer volwassen kunt discuseren zonder uitgemaakt te worden voor idioot.

leuk , of niet :/
pi_30759067
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef UncleScorp het volgende:
De meeste posters in TRU voldoen mss wel aan die beschrijving ...
Niet mee eens. We zijn geen klein exclusief hoekje, we zijn een gigantische ontmoetingsplek, een kolossaal inloopcafé.
Waar je steeds andere mensen tegen kunt komen, interessante mensen maar ook strontvervelende mensen. En alles ertussen in.

In een café zeggen mensen tegen elkaar wat ze willen, en groeperen ze zich zoals ze willen. Als mod moeten we alleen er voor waken dat niet sommigen zo hard gaan schreeuwen dat anderen hun heil elders gaan zoeken.

Maar verschil van mening is er, en zal er altijd blijven zijn. Dat moet niet gezien worden als een noodzakelijk kwaad - begin dan een eigen klein gezellig forumpje waar je het met elkaar eens kan zijn. Die veelkleurigheid van opvattingen en zelfs van presentatiewijzen is leuk en boeiend. Zo kun je het óók zien.

Persoon A presenteert zich door zijn/haar foto's, al dan niet 'sexy en gewaagd', in het userfoto-forum te zetten. Persoon B presenteet zich door in R&P te jammeren dat hij/zij zich klote voelt - of juist niet. Persoon C gaat in WFL lopen kraaien dat de mohammed een epilepsie-patient was. Persoon D is er trots op zoveel mogelijk fokstertjes te naaien. Persoon E gaat door het lint als iemand in PTA beweert dat een Golf een betere auto is dan een Toyokio. Etc.
Dat is toch geweldig? Een veelkleurige kermis. Op je scherm, toegankelijk via je toetsenbordje. Jíj kiest ervoor hier te komen, in deze mengelmoes. Hier kun je van mensen leren, hier heb je meer mogelijkheden dan irl om anderen te ontmoeten die écht anders denken dan jij.

Eisen dat iedereen gelijk is, of in opvattintgen of in uitingsvormen, is de dood in de pot brengen. 'Doe normaal', dat wel. Maar wel breed opgevat.
pi_30759117
Ergens heb je wel gelijk dat wij soms te veel op ons woorden moeten letten omdat je al weet welke sublieme reacties je weer zal krijgen.
Maar dat komt meer door mensen die gewoon alles in TRU belachelijk vinden en het ook nodig achten om dat in de topics duidelijk te maken.
Ik ga ook niet de satan uithangen in de religie-topics hoor ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:36:46 #135
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30759141
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:46 schreef BennyNL het volgende:

weet je waar ik om kan lachen?
dat kindertjes als jij denken dat er een weg is.

ps..

Geslacht: Man
Geboortedatum: 1982-01-14
Opleiding: Psychologie
Beroep: nee, nooit
Hobbies/interesses: Voetbal en Geschiedenis

[ Bericht 23% gewijzigd door BaajGuardian op 20-09-2005 15:46:08 ]
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:39:00 #136
90061 coz
pi_30759218
quote:
vooral truth is van een goed subforum veranderd in een 2e ONZ , waar je niet meer volwassen kunt discuseren zonder uitgemaakt te worden voor idioot.
truth is nooit anders geweesd, het volwassene zit hem in daar niet op te reageren maar op dat gele icoontje bovenaan te rossen , of ff op irc / msn een seintje geven tegen een mod ..

des te meer wij in truth happen des te meer onz het aantrekt

.... maar volgens mij herhaal ik nou 12 feedbacks ...

[ Bericht 12% gewijzigd door coz op 20-09-2005 16:08:11 ]
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:41:38 #137
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30759329
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef UncleScorp het volgende:
Ergens heb je wel gelijk dat wij soms te veel op ons woorden moeten letten omdat je al weet welke sublieme reacties je weer zal krijgen.
Maar dat komt meer door mensen die gewoon alles in TRU belachelijk vinden en het ook nodig achten om dat in de topics duidelijk te maken.
geen id wie , maar iemand zei eens , doe net alsof je met de personen oog in oog praat
ik heb me gister en vandaag eens gedragen als een banwaardige asshat , juist om eens die fucking discussie te openen , wat de * we aan het doen zijn
want ik ben het zat.
en als iemand het zat is moet iemand een piek veroorzaken om dat tegenwoordig te laten merken.
bij deze dus.

in mijn mening moest Truth al hervormd worden zon half jaar terug.
en nu is het al zo erg dat ik me echt soms afvraag of we truth niet beter ONZ2 kunnen noemen.
het zijn niet alleen de users die komen irriteren , ook de users in truth zelf die steeds meer op de persoon lopen mekkeren
het is al zo ver heen dat TRUTH een slowchat sticky heeft.
ik weet de tijd nog dat Truth het sfeertje had van een volwassen informatief subforum.
pi_30759418
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vond het anders ook niet al te tof om elke keer voor schizofreen of psychoot of in reptilians gelovende boegbeeld van de truth nuts overal conspiracy inziend uit gemaakt te worden

en ik vond het ook niet tof dat jullie Mirage als mod nemen terwijl mij al veel langer terug gezegd was dat ik een blau naampke zou krijgen.

word ik daar vrolijker van?
ik word daar eerder zat van fok van , en door het aanhouden van beknopte kneuzen als Fonkmeistah die even de hypocrieteling spelen , of mensen die mij een vlo en hunzelf een leeuw noemen ... begin ik te twijfellen of dit forum wel de moeite en tijd waard is die ik erin gestoken heb

leuk , of niet :/
De manier waarop mensen zich uitdrukken, en jij bent daar geen uitzondering op, is doorgaans feller en minder verdraagzaam geworden.
Maar dat maakt van TRU nog geen onzinforum.
Ik zie dat Mirage de zaak goed in de gaten houdt; nu dan even niet door haar inetstoring, maar zelfs dan komt ze nog regelmatig via internetcafe's kijken hoe het gaat.

Als mensen zeggen dat jij een psychoot bent, of een vlo, of wat ook dan is dat om te lachen. Zoals het ook om te lachen is als jij Fonkmeistah weer es verbaal afstoft. Alleen gaat het zó ver dat het dan niet meer om te lachen is.
En jij bent daar óók schuldig aan, en onderdeel van.
Als iemand jou, of wie dan ook, voor psychoot uitmaakt dan wordt daar wat aan gedaan. Maar dat wordt moeilijker als jij gelijk terug gaat schelden. Daarmee blokkeer je onze mogelijkheden om er iets van te zeggen.

En als je dat een tijdje gedaan hebt, ga je daarna lopen vertellen dat truth een onzin-forum geworden is..? Echt niet, en áls dat dan al zo is, dan óók mede door jouw escalerende geruzie.

Ff ademhalen, ff rust nemen. Dan zie je zelf ook wel dat je nu veel te ver doorschiet. Ik vind je een prima vent. Juist daarom neem ik het je kwalijk, echt kwalijk, dat je dit zo doet. Jij bent geen halve gek waar je alles maar van moet accepteren, óók jij kan je gedragen. Pak je waardigheid weer op man, en stop met die idioten-act.
pi_30759458
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Maar waarom ga je nou gewoon door met het uitlokken van dit soort reacties? waarom houdt je nou niet de eer aan jezelf.
Verdomme!!!!
De mensen die normaliter serieus met je discussieren schop je ook al. Waarom vindt je dat nou zo nodig?

Het kan toch niet zo zijn dat heel fok of heel truth het met jouw, soms nogal cru gebrachte, stellingen eens moeten zijn omdat ze anders uitgescholden worden.
Als je daar dan op aangesproken wordt, moet je dan werkelijk tig topics gaan openen om te bewijzen dat je een oetlul bent?
Omdat jij geen mod bent geworden? ach kom, Baaj.....
Als dit jouw houding zou zijn als je mod was dan zou er binnen de kortste keren helemaal niks meer van truth over zijn dan enkel een handje vol absolute Baaj aanhangers. Ik denk dat er maar weinigen zouden zijn die daarvoor zouden gaan.
En hoewel ik je rebelerende manier altijd wel heb gemogen ga je imo nu echt te ver. Ging je een paar dagen geleden al.
Respect geef je en verdien je. Maar daar ben je nu echt ver vanaf geweken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30759482
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef UncleScorp het volgende:
De mensen die dat doen bestrijd ik dan ook. Soms zie ik het niet, soms ziet zelfs Mirage het niet. Zeg het ons in FB, en we gaan er wat aan doen. Is altijd zo geweest. En je weet dat ik best wel te keer kan gaan, en daar absoluut niet voor terugschrik.
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:47:27 #141
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30759529
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar waarom ga je nou gewoon door met het uitlokken van dit soort reacties? waarom houdt je nou niet de eer aan jezelf.
Verdomme!!!!
De mensen die normaliter serieus met je discussieren schop je ook al. Waarom vindt je dat nou zo nodig?

Het kan toch niet zo zijn dat heel fok of heel truth het met jouw, soms nogal cru gebrachte, stellingen eens moeten zijn omdat ze anders uitgescholden worden.
Als je daar dan op aangesproken wordt, moet je dan werkelijk tig topics gaan openen om te bewijzen dat je een oetlul bent?
Omdat jij geen mod bent geworden? ach kom, Baaj.....
Als dit jouw houding zou zijn als je mod was dan zou er binnen de kortste keren helemaal niks meer van truth over zijn dan enkel een handje vol absolute Baaj aanhangers. Ik denk dat er maar weinigen zouden zijn die daarvoor zouden gaan.
En hoewel ik je rebelerende manier altijd wel heb gemogen ga je imo nu echt te ver. Ging je een paar dagen geleden al.
Respect geef je en verdien je. Maar daar ben je nu echt ver vanaf geweken.
wie ben jij?
praat niet over dingen waar je geen hol vanaf weet.
bedankt.
pi_30759629
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:41 schreef BaajGuardian het volgende:
in mijn mening moest Truth al hervormd worden zon half jaar terug.
en nu is het al zo erg dat ik me echt soms afvraag of we truth niet beter ONZ2 kunnen noemen.
het zijn niet alleen de users die komen irriteren , ook de users in truth zelf die steeds meer op de persoon lopen mekkeren
het is al zo ver heen dat TRUTH een slowchat sticky heeft.
ik weet de tijd nog dat Truth het sfeertje had van een volwassen informatief subforum.
Truth is altijd al geweest zoals het nu is. Herinner je je nog de rellen rond ParAlien? De explosies van Harrie, het geklier van Guus?
We zijn welw at groter, heel fok is groter, meer users, dus ook meer commentaar op truth. Maar ook meer mede-posters.
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:51:22 #143
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_30759687
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:53 schreef iteejer het volgende:

[..]

En wie vroeg jou wat? Ik kan dit prima alleen af, dank u.
ik had hem amper tegen jou
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_30759701
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

wie ben jij?
praat niet over dingen waar je geen hol vanaf weet.
bedankt.
Ik praat over wat ik zie gebeuren. En dat is dat al dat geruzie en dat gezanik een naar en vervelend achtergrondgeluid is geworden dat bij veel topics in Truth op de achtergrond hoorbaar is. Als een soort lekkende kraan.
Dat irriteert. Dat is geen discussie meer.

En mij, of wie ook, zonder respect benaderen zoals je nu doet, omdat je commetaar krijgt op zichtbaar gedrag.......Het siert je absoluut niet. Het haalt je gewoon nog ietsje verder naar beneden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:52:56 #145
126737 Electro-Worm
pi_30759744
*zucht* Ban hem gewoon, dit is niet leuk meer...
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:55:16 #146
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30759832
nokwanda , je weet niks af van die hele moderator zaak
en dat ik het zat ben en het met een piek laat merken lijk je ook niet te begrijpen
ik speel geen spelletje.

dus hou je er buiten.
pi_30759874
Maar Baaj, je hebt ons niet nodig om een ban te halen, je hebt niet eens een ban nodig. Je kunt zelf beslissen om niet meer te komen. Wat ik zou betreuren, maar dat terzijde.

Wees een vent en ban jezelf vrijwillig voor de rest van de dag. Neem even een dagje afstand. Dit wordt alleen maar een gelijk willen hebben van alle kanten, iedereen gaat je nu weer van alles lopen te vertellen, en dat is nergens goed voor.

Als er hier iets niet goed is, heb je met Mirage of mij te maken, verder met niemand. En als wij er niet zijn kun je ook Yvonne aanspreken. Die ziet jou ook, niet Baaj, maar jou.
pi_30760002
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:55 schreef BaajGuardian het volgende:
nokwanda , je weet niks af van die hele moderator zaak
en dat ik het zat ben en het met een piek laat merken lijk je ook niet te begrijpen
ik speel geen spelletje.

dus hou je er buiten.
Ik zie inderdaad alleen maar de Baaj die hier post. Me erbuiten houden????
Ik mag dus blijkbaar als medeuser niet aangeven dat jouw gedrag irritant en zelfs kwetsend is.
Zak er maar in dan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30760024
ff time-out misschien ?
pi_30760187
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:51 schreef BennyNL het volgende:
ik had hem amper tegen jou
Dat weet ik.

@ iedereen hier: het is nu niet de bedoeling dat we allemaal Baaj gaan vertellen wat hij goed of verkeerd doet, en waar hij wel of geen gelijk in heeft.

Hij sprak ons aan, als forumbeheer. En als zodanig krijgt hij antwoord. Een zaak tussen ons en Baaj, en als iedereen zich er nou nog meer tegen aan gaat bemoeien wordt het alleen maar lastiger. Daarom ook het verzoek aan iedereen die hier niet direct mee te maken heeft, zich er niet in te gaan mengen.

Ik begrijp Baaj's irritatie echt wel. Iedereen heeft these days een 'te kort lontje' zoals je dat nu hoort te zeggen. Iedereen. Ik, de forumusers, én Baaj zelf.
Dat is niet leuk, maar wel een gegeven.
En daar kan een ieder maar beter rekening mee houden. Dat rekening houden doe je iig niet door keihard terug te gaan schieten. Dan wordt je zelf een deel van het probleem, ipv slachtoffer. Daar moeten we van af. Echt.
pi_30760256
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat weet ik.

@ iedereen hier: het is nu niet de bedoeling dat we allemaal Baaj gaan vertellen wat hij goed of verkeerd doet, en waar hij wel of geen gelijk in heeft.

Hij sprak ons aan, als forumbeheer. En als zodanig krijgt hij antwoord. Een zaak tussen ons en Baaj, en als iedereen zich er nou nog meer tegen aan gaat bemoeien wordt het alleen maar lastiger. Daarom ook het verzoek aan iedereen die hier niet direct mee te maken heeft, zich er niet in te gaan mengen.

Ik begrijp Baaj's irritatie echt wel. Iedereen heeft these days een 'te kort lontje' zoals je dat nu hoort te zeggen. Iedereen. Ik, de forumusers, én Baaj zelf.
Dat is niet leuk, maar wel een gegeven.
En daar kan een ieder maar beter rekening mee houden. Dat rekening houden doe je iig niet door keihard terug te gaan schieten. Dan wordt je zelf een deel van het probleem, ipv slachtoffer. Daar moeten we van af. Echt.
Slechts deels mee eens. Daar mail ik je dan wel over.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30760363
ok you're on your own now
pi_30760809
Hehe. Rust. Ff afkoelen allemaal en dan zien we het morgen wel weer verder
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:26:24 #154
90061 coz
pi_30760923

even wat tegengewicht
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:33:57 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30761205
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:26 schreef coz het volgende:

even wat tegengewicht
pi_30761450
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Morgen Baaj, morgen.
Nu niet.
Eerst de hele handel over zijn toeren jagen en dan de Calimero gaan uithangen is geen goede bodem voor een discussie.
Koel eerst maar es wat af.
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:54:47 #157
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30761973
ik ben koel

ik doe niet toeren en dan onschuldig spelen
ik zei al ik speel geen spelletje.
ik heb het gehad en ik bood aan mij te bannen

ik vind het belachelijk hoe mensen keer op keer van *elkke* discussie een persoonlijk uitvoeter topic maken
ik vind het zwaar kut dat mirage mod word terwijl mij beloofd was blau te worden
en ik vind het ook idioot dat mensen in feedback Hypocriet gaan doen over respect terwijl ze nog geen 10 minuten daarvoor ook op de persoon opmerkingen lopen te maken ,
en ik vervolgens weer de boeman ben.

simpel

daar mag men nu fijn de rest van de dag over na denken.
ik lurk wel.
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:57:50 #158
126737 Electro-Worm
pi_30762090
Ik zei niks
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:00:33 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30762189
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef Electro-Worm het volgende:

Go away

geb. datum: 1993-08-11
pi_30762279
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

geb. datum: 1993-08-11
Yep.... mijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:04:22 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30762336
zeg tegen je kuiken dat hij buiten gaat spelen
pi_30762362
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
zeg tegen je kuiken dat hij buiten gaat spelen
al lang gedaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30762364
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben koel

ik doe niet toeren en dan onschuldig spelen
ik zei al ik speel geen spelletje.
ik heb het gehad en ik bood aan mij te bannen

ik vind het belachelijk hoe mensen keer op keer van *elkke* discussie een persoonlijk uitvoeter topic maken
ik vind het zwaar kut dat mirage mod word terwijl mij beloofd was blau te worden
en ik vind het ook idioot dat mensen in feedback Hypocriet gaan doen over respect terwijl ze nog geen 10 minuten daarvoor ook op de persoon opmerkingen lopen te maken ,
en ik vervolgens weer de boeman ben.

simpel

daar mag men nu fijn de rest van de dag over na denken.
ik lurk wel.
Als je het echt zat bent, had je gewoon weg kunnen blijven. Alsof je daar een ban voor nodig hebt.
Maar jij koos ervoor om door te gaan in de stijl die jij zegt te verafschuwen.
Als er íemand is die op de man speelt, ben jij het wel. Kijk alleen maar hier naar:
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef BaajGuardian het volgende:

ps..

Geslacht: Man
Geboortedatum: 1982-01-14
Opleiding: Psychologie
Beroep: nee, nooit
Hobbies/interesses: Voetbal en Geschiedenis

Dan heb jij weinig recht van spreken meer he..?
Sterker nog, dan ben jij zelfs één van degenen die het hier loopt te verzieken.

Natuurlijk heeft dat zijn redenen, ze gaan ook tegen jou te keer, maar denk jij dat dit helpt, zo'n opmerking?

Ik ben nu weg. Ik zie het later vanavond wel weer, of morgen.
pi_30762400
En verder is het hier geen slowchat, dus kappen met dat gezeik nou. Iedereen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:07:52 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30762455
jep ik dcht laat ik ook eens hun niveau gebruiken , kun je zien hoe positief het is.
(sarcasme)
pi_30762860
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:
jep ik dcht laat ik ook eens hun niveau gebruiken , kun je zien hoe positief het is.
(sarcasme)
Kijk nou es naar je eigen posts; je gebruikt dit soort stijlen regelmatig. Echt niet alleen nu. Het heeft weinig zin iets te ontkennen wat waar is. Daarom zeg ik dit ook.

Je verlangt van anderen dat ze tegen je explosieve uitingen en stemmingswisselingen bestand zijn. dat kun je niet vragen, het enige wat je oogst is dezelfde storm die jij uitdeelt.

Voor je daadwerkelijk recht van spreken hebt, (en ik vind zeker dat je deels gelijk hebt maar dat is iets anders dan 'recht van spreken') zorg dan eerst es dat je die explosies zelf de baas kan, in plaats dat van anderen te vragen.

Geen tegenstander is zo moeilijk te overwinnen als je zelf. Doe dat, en je bent een held. Maar om zo te gaan kloten slaat nergens op, en brengt geen enkele boodschap over. En nu ben ik echt weg.
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:32:58 #167
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30763286
iteejer. is er een update wat betreft de extra HD die in de server gezet zou worden om bestanden/documenten op te kunnen plaatsen?
pi_30763463
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:32 schreef Enyalius het volgende:
iteejer. is er een update wat betreft de extra HD die in de server gezet zou worden om bestanden/documenten op te kunnen plaatsen?
Is zeker iets dat ik deze week wil gaan doen. Ik hoop het morgen te kunnen doen. Hang me niet op als het niet lukt.
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:40:21 #169
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30763516
* Enyalius legt het touw alvast klaar

we zullen zien hoe ik op je nieuws morgen zal reageren maar ik ben voorbereid voor elke optie die er is
pi_30763732
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius legt het touw alvast klaar

we zullen zien hoe ik op je nieuws morgen zal reageren maar ik ben voorbereid voor elke optie die er is
Hmmm.
Dan zal ik voor de zekerheid een ipbannetje op de server zetten, zodat je niet kunt zien wat mijn vorderingen al dan niet waren
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:11:23 #171
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30768226
kijkje in de FEMA caps na Katrina.

Typo in de titel
moet FEMA Camps zijn.
  Admin dinsdag 20 september 2005 @ 20:22:12 #172
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30768640
Done
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:31:27 #173
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30769019
thx
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:32:40 #174
90061 coz
pi_30769073
schuif daar ook maar een stukje van in conspiracy rondom Katrina
pi_30769109
Baaj, ik heb begrepen dat er heel specifieke aanleidingen waren voor je explosie. Die zelfs zodanig waren dat het dicht tegen uitlokken aan zat. Niet dat ik dingen daarmee goed wil praten, maar ik wel ook de andere kant van dit hele gebeuren duidelijk hebben. Dus niet alleen maar de kant van wat jij deed, die heeft wel de nodige aandacht gehad. Maar die aanleiding, kun je daar iets meer over zeggen? Want hoewel ik het niet met je methodes eens ben, kan ik me wel vinden in je mening dat het serieuze er soms wel een beetje van af lijkt te gaan. Persoonlijk heb ik de indruk dat sommigen zich hier steeds meer als persoon willen profileren, in plaats van daadwerkelijk over truth-onderwerpen. Met de daarbij behorende lange tenen.

Ik wil daar eea over gaan zeggen, in overleg met Mirage, maar wil graag eerst jouw kant even horen
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:49:10 #176
693 ChOas
pi_30769742
Yay!,

Iedereen met een slechte dag/week/maand/jaar/leven krijgt een verlaat de gevangenis zonder betalen kaartje

[Stephen Roberts]
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:53:44 #177
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30769899
ga niet langs start en ontvang geen 2000 euro
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:53:49 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30769901
moet ik het nu allemaal weer overnieuw tiepen?

als mensen hier in truth hypocriet gaan lopen doen over respect terwijl ze 10 minuten daarvoor mij lopen uit te kafferen en men gaat dan mij weer met zn 10en op mijn zogenaamde foute gedrag gaat posten terwijl meneer de hypocriet duimpjes krijgt toegewezen

heel truth is , en je kunt het ontkennen wat je wil iteejer je weet het net zo goed als ik , niet meer zoals het was , het had zoals ik eerder zei altijd de sfeer van een volwassen informatief para subforum , langzaam aan kwamen er wat topics over Politieke machtsspelletjes die wegens slotjes of meteen maar in truth gooien altijd in truth terecht kwamen , erachteraan kwamen de mensen die het hun hobbie vonden om zogenoemde conspiracy nuts uit te lachen , en omdat ik me in die tijd behoorlijk van me af deed bijten werd ik het zogenaamde boegbeeld van de conspiracy nuts

ik kan zowat geen normaal topic openenen of er is er wel een die leuk denkt te zijn met een reptilian post , ik geloof geeneens in reptilians , ik zie ook niet overal een conspiracy in, ik ben niet schizofreen , en dat ik open sta voor theorien over Unidentiefied Flying Objects , moet dt nou een reden zijn om met de vinger te wijzen en domme dingen te roepen.

natuurlijk word je soms even te geirriteerd van dit soort dingen dat je er even wat van moet zeggen
soms heb ik het er zo zat mee dat ik even wat zwaardere woorden gebruik.
omdat meneer *vul naam in* , er anders het idee van zou krijgen dat ik maar blijf incasseeren

ik blijf niet incasseeren , als iemand denkt mij de gek te spelen dan krijg je een kannonade op je

en na dat hypocriete gelul van Fonkmeistah had ik het even gehad

dat meneer de heilige geest feest reli denkt dat hij mij even kan afbekken , dan is hij aan het verkeerde adres.
tel daar domme opmerkingen als ik ben een leeuw en jij een vlo van wie dat ook zei
en nog een nepmod die komt meedoen en BG gaat even los.

ik ben er ook nogsteeds niet tevreden mee dat jullie Mirage mod maken terwijl het mij beloofd was ver voordat Muus verdween.
ik vind dat dus een kutstreek.

als Truth nu een forum moet zijn waarin men liever elkaar constant persoonlijk loopt te irriteren dan moet men niet raar opkijken als ik dezelfde bek opzet voor een dagje om even het punt te maken dat het een keer ZAT is.
en soms heb je daar een piek voor nodig,
ik heb aangeboden mij te bannen , waarom dit niet gebeurde is mij een raadsel , maar ik heb genoeg uit de kast getrokken.

Truth heeft nu zelfs een ouwehoer topic , wat is dat nou man , we hebben IRC , en hoewel ik wel eens heel even meepraat , vind ik het toch niet kunnen ,
Truth roept het over zichzelf af kinderachtige kutfiguren langs te laten komen ,
van volwassen discussies is er zowat geen sprake meer.

het is namelijk of een ja / nee , of een jij bent gek / jij bent geindoctrineerd
mischien dat mijn huidige topic eens kan overleven zonder dit soort bullshit.

mja ik ben meer een eyeopener die mischien net iets te vaak sarcastisch is , en sommige mensen blijken dat niet te snappen , ik ga er ook geen sarcasme bordjes bij zetten als ik post.
meer dat dan een user.

hf.
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:57:18 #179
693 ChOas
pi_30770031
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:

dat meneer de heilige geest feest reli denkt dat hij mij even kan afbekken , dan is hij aan het verkeerde adres.
Maar jij hebt wel het recht om iedereen af te bekken die anders dan jij denkt ?
quote:
ik ben er ook nogsteeds niet tevreden mee dat jullie Mirage mod maken terwijl het mij beloofd was ver voordat Muus verdween. ik vind dat dus een kutstreek.
Okay, vat dit alsjeblieft niet verkeerd op, maar ik kan me geen slechtere mod dan jou voorstellen... en ECHT dat bedoel ik niet verkeerd...

(daarom ook geen smileypost)

[Stephen Roberts]
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:05:19 #180
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30770317
jij kent me blijkbaar ook niet , ik ben al jaren Admin trouwens.
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:06:26 #181
693 ChOas
pi_30770357
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:05 schreef BaajGuardian het volgende:
jij kent me blijkbaar ook niet , ik ben al jaren Admin trouwens.
Niet op dit forum, en daar had ik het over, sorry...

[Stephen Roberts]
pi_30770411
1) FB is geen keuvel-forum, laten we dat er ook niet van maken. Het is nu niet echt het ogenblik voor lollig bedoelde one-liners.

2) Ik vroeg dit aan Baaj, en heb eerder gevraagd of anderen die er niet rechtsreeks mee te maken hadden zich er even buiten konden houden.

Nadere reactie volgt hierop.
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:11:25 #183
693 ChOas
pi_30770499
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:08 schreef iteejer het volgende:
1) FB is geen keuvel-forum, laten we dat er ook niet van maken. Het is nu niet echt het ogenblik voor lollig bedoelde one-liners.

2)Ik vroeg dit aan Baaj, en heb eerder gevraagd of anderen die er niet rechtsreeks mee te maken hadden zich er even buiten konden houden.

Nadere reactie volgt hierop.
MSN/IRC/Yahoo!/GoogleTalk/Jabber/SMS/GSM/e-mail/post/flessepost.

Ga nou niet net doen alsof ik hier een keuvel/persoonlijk gesprek probeer te voeren.

[Stephen Roberts]
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:11:38 #184
90061 coz
pi_30770507
Feedback 12
Feedback 12
Feedback 12
Feedback 12
Feedback 12
Feedback 12
Feedback 12

en ik denk dat daar een ander topic nog bijhoort
zomaar even een poging (!) om een stuk van iteejers vraag te beantwoorden
(dit is alleen nog wat er aan vooraf ging)

[ edit toch handig al die reacties op een enkele pagina ]
pi_30772570
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:11 schreef ChOas het volgende:
MSN/IRC/Yahoo!/GoogleTalk/Jabber/SMS/GSM/e-mail/post/flessepost.

Ga nou niet net doen alsof ik hier een keuvel/persoonlijk gesprek probeer te voeren.
Als ik als forumbeheer wordt aangesproken op zo'n niet mis te verstane wijze zoals dat door Baaj gebeurde, wil ik weten wat de achtergronden daarvan waren én er met hem over kunnen spreken, zonder dat ik en/of Baaj ons ook nog eens tegenover iedereen die zich er in mengt moet gaan verantwoorden.
Omdat dit een publieke relevantie heeft, kan dit ook op een publiek forum afgehandeld worden, en kan er ondanks het publieke karakter daarvan beslist wel gevraagd worden dat even beperkt te houden wat betreft inbreng van derden.

Ik kom nog uitgebreid op dit alles terug, maar ga eerst eea even met Mirage overleggen. Een aantal zaken zint me absoluut niet en dat vraagt wat specifieke antwoorden onzerzijds. En die zullen er komen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 22:08:38 #186
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30772713
heb maar 1 ding als feedback. ik vind de topic in IRC erg overdreven en best
er wordt teveel (publiekelijk) aandacht aangeschonken heb ik het idee.
pi_30773439
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Enyalius het volgende:
heb maar 1 ding als feedback. ik vind de topic in IRC erg overdreven en best
er wordt teveel (publiekelijk) aandacht aangeschonken heb ik het idee.
Ik heb niks met truth irc te maken. Ik zal daar ook wel een @ hebben, maar het is niet mijn ding. Dat het een broeinest is van geroddel en 1-to-1 geklets is me uit diverse bronnen al duidelijk. Oftewel, iedereen waant zich daar Napoleon. Prima zo.
pi_30778271
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:15 schreef Fonkmeistah het volgende:
oh en excuses aan nokwanda , ik heb 2 dagen m'n best gedaan om aan je "vriendelijke" verzoek gehoor te geven en niet te posten maar de hoofdpijn is alweer afgezakt en de verleiding werd te groot.
Ik denk dat je dondersgoed weet wat ik nu van je vind.
Dit is echt verdrietig en dit kun je echt niet maken. Het punt van boos worden voorbij. Want je geniet hiervan. Je vindt het echt leuk. Dit is ook het laatste wat ik hierover kwijt wil.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Admin woensdag 21 september 2005 @ 01:00:21 #189
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30779434
Fonkmeistah is voor een hele lange tijd hier niet meer welkom.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30781141
Een laffe actie, een laf mannetje. Fonkmeistah hoef ik hier idd niet meer terug te zien. Iedereen heeft gezien hoe Baaj door het lint ging, iedereen heeft er schande van gesproken, maar dat hij min of meer opzettelijk daartoe opgezet is door Fonkmeistah is niet bekend.
Kom ik nog wel op terug, zoals ik al eerder zei.
  woensdag 21 september 2005 @ 08:24:16 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30781562
hm , ik zometeen (10 uur) naar ziekenhuis voor 2e controle , maar wil nog even wat kwijt.

ik heb gister even op irc gekeken , en wat met Enyalius en Nokwanda gepraat , niet hierover maar over wat ik weet , oftelwel mijn noem het maar paranormaal als je het zo wilt noemen , inzchten.
ik denk dat hun nu iig mij beter begrijpen.

persoonlijk vind ik nogsteeds dat er een hervorming plaats moet vinden in truth om het weer de wat serieusere sfreer terug te geven , het 2e onz gehalte moet er echt af , mensen die hier komen trollen en lachen moeten optiefen , mensen die hier van elke discussie (zowat stalkend) mensen belachelijk trachten te maken oftewel op de persoon lopen kloten moeten ook optiefen
een mild dictaat @ forum is niet verkeerd.
het houd namelijk de structuur in stand.
en zolang er geen doden vallen zie ik het probleem ook niet van een dictatuur op internet.
als je normaal kunt posten is er geen probleem ,
de reden dat ik me een aantal keer misdraagde was extreem sarcasme
dit is blijkbaar moeilijk voor mensen te begrijpen wanneer ik ze een spiegel voorhoud.
want het enige wat men wil zien is hoe slecht een ander wel niet is.
het lijkt goddomme wel big brother hier.

en graag via email even praten over iets. @ iteejer
maar straks eerst ff z.huis en dan brood halen als ik uberhaupt nog geld heb
(had wegens wat problemen nog achterstallige betaling dus mogelijk 1 maand niet te eten maar ok , dat is geen probleem want ik krijg thuis maaltijden bezorgt dus dat zal dan alleen brood wezen)

groeten.
Daniel J -rotg , BG
pi_30781968
't beste BG !

Het enige waar ik het oneens mee ben is dat je iets tegen het "ouwehoertopic" hebt ... ik vind dit juist een leuke gelegenheid om bepaalde posters es op een andere manier te leren kennen en ook es over dagdagelijkse dingen te kunnen praten ...
Op die manier wordt er toch iets minder gekeuveld in de serieusere topics ...

... en nu zwijg ik terug iteejer
  woensdag 21 september 2005 @ 09:00:27 #193
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30782096
precies en niet iedereen is in staat om altijd in irc langs te kunnen komen. dan sluit je ze dus in princiepe af van de truth "gemeenschap"
pi_30782135
quote:
Op woensdag 21 september 2005 08:24 schreef BaajGuardian het volgende:
hm , ik zometeen (10 uur) naar ziekenhuis voor 2e controle , maar wil nog even wat kwijt.

ik heb gister even op irc gekeken , en wat met Enyalius en Nokwanda gepraat , niet hierover maar over wat ik weet , oftelwel mijn noem het maar paranormaal als je het zo wilt noemen , inzchten.
ik denk dat hun nu iig mij beter begrijpen.

persoonlijk vind ik nogsteeds dat er een hervorming plaats moet vinden in truth om het weer de wat serieusere sfreer terug te geven , het 2e onz gehalte moet er echt af , mensen die hier komen trollen en lachen moeten optiefen , mensen die hier van elke discussie (zowat stalkend) mensen belachelijk trachten te maken oftewel op de persoon lopen kloten moeten ook optiefen
een mild dictaat @ forum is niet verkeerd.
het houd namelijk de structuur in stand.
en zolang er geen doden vallen zie ik het probleem ook niet van een dictatuur op internet.
als je normaal kunt posten is er geen probleem ,
de reden dat ik me een aantal keer misdraagde was extreem sarcasme
dit is blijkbaar moeilijk voor mensen te begrijpen wanneer ik ze een spiegel voorhoud.
want het enige wat men wil zien is hoe slecht een ander wel niet is.
het lijkt goddomme wel big brother hier.

en graag via email even praten over iets. @ iteejer
maar straks eerst ff z.huis en dan brood halen als ik uberhaupt nog geld heb
(had wegens wat problemen nog achterstallige betaling dus mogelijk 1 maand niet te eten maar ok , dat is geen probleem want ik krijg thuis maaltijden bezorgt dus dat zal dan alleen brood wezen)

groeten.
Daniel J -rotg , BG
Hey Baaj........

Hoop voor je dat alles naar wens gaat bij je controle in het hospital.
En ik wil wel dat je ff weet dat ik je nooit als slecht heb gezien. Maar ik denk dat je dat best wel weet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 21 september 2005 @ 09:09:02 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30782279
(ok moet jullie gelijk geven @ ouwehoer topic , ik vond het gewoon erg jammer dat het oude sfeertje weg was , zolang het maar niet misbruikt word . )
pi_30782298
pi_30782493
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:09 schreef BaajGuardian het volgende:
(ok moet jullie gelijk geven @ ouwehoer topic , ik vond het gewoon erg jammer dat het oude sfeertje weg was , zolang het maar niet misbruikt word . )
Wil ik je best iets over vertellen. Maar niet hier
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 21 september 2005 @ 09:19:28 #198
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30782519
9:19 atm , over ongeveer half uurtje ga k , want ziekenuis is maar 5 minuten lopen vanaf me huis
(handig he?)
pi_30783551
quote:
Op woensdag 21 september 2005 08:53 schreef UncleScorp het volgende:
... en nu zwijg ik terug iteejer
Dat verzoek gold maar voor korte duur, omdat ik boven wou krijgen waaróm ineens zo explodeerde, en eea even tot rust moest komen.
pi_30783700
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:18 schreef nokwanda het volgende:
Wil ik je best iets over vertellen. Maar niet hier
Ik denk dat het toch wel handig is om daar even mee te wachten. Als iedereen in privé-overleg gaat over het wel en wee van dit forum, krijg je wéér zo'n groepsvorming en eventuele consolidering van misverstanden.
De sfeer maken we met zijn allen, niet in groepjes of in afzonderlijk overleg. Ik zal met een apart topic komen hierover, dát is de plek om er op in te gaan.
pi_30783947
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik denk dat het toch wel handig is om daar even mee te wachten. Als iedereen in privé-overleg gaat over het wel en wee van dit forum, krijg je wéér zo'n groepsvorming en eventuele consolidering van misverstanden.
De sfeer maken we met zijn allen, niet in groepjes of in afzonderlijk overleg. Ik zal met een apart topic komen hierover, dát is de plek om er op in te gaan.
Ow, don´t worry. Dat ging niet over iets wat hier op die manier speelde. Ging meer om een persoonlijke visie van me. Niet iets dat ook maar enigzins iets met FB te maken heeft. Niets dat in het algemeen belang enige relevantie heeft.
En al zeker geen overleg. Niet in groepjes of afzonderlijk.
Ben bang dat je me hier ff verkeerd interpreteerde
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 22 september 2005 @ 03:08:02 #202
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30813348
kijk dit soort laffe hufterige acties bedoel ik nou
War Corperatism

het is toch te zielig voor woorden dat zon zak bonen een moderator is
dit is gewoon je eigen hokjesgeest iets laten keuren en het dan in truth dumpen

mede door dit soort zielige figuren is truth nu wat het is.
ja ik heb het over het in truth dumpen niet over de OP doh
pi_30813438
quote:
Op donderdag 22 september 2005 03:08 schreef BaajGuardian het volgende:
kijk dit soort laffe hufterige acties bedoel ik nou
War Corperatism

het is toch te zielig voor woorden dat zon zak bonen een moderator is
dit is gewoon je eigen hokjesgeest iets laten keuren en het dan in truth dumpen

mede door dit soort zielige figuren is truth nu wat het is.
ja ik heb het over het in truth dumpen niet over de OP doh
Maakt het wat uit waar het staat dan? Maar goed, ik snap wel wat je bedoelt. Zij zien Truth als dumpplek en dat hoort niet. Punt.

Maar dat Truth geworden is zoals het nu is door hen.........nope, dat denk ik niet Dat heeft andere redenen, denk ik, zie oa mijn mening in Truth-ouwehoer.
Only Human
  donderdag 22 september 2005 @ 03:38:59 #204
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30813571
die nep moderator heeft nu dus mijn kritiek gedelete , want het zou niet op een *normale* manier gedaan zijn , meneer kent mij dus niet en dat is maar goed ook.

ik vind de gang van zaken hoe topics behandeld worden verre van normaal
en hier moet actie op volgen.
  donderdag 22 september 2005 @ 03:39:54 #205
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30813579
ik zeg toch , mede door hen , wel even goed lezen morwennetje!
  donderdag 22 september 2005 @ 03:45:44 #206
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30813613
even een kopie in feedback voordat meneer sizzler weer mijn post delete.
quote:
dit is dus te belachelijk voor woorden
het moet nu maar eens klaar zijn met het bekrompen in truth gedump van topics die verre van paranormaal ed zijn , er is geen excuus voor..
dit topic is nieteens conspiracienuts zoals velen van de zelfbenoemde *normale* mensen het een naam geven

dit is letterlijk gezegd , zoals ik in mijn door meneer ge-editte post al zei
door een hokjesgeest beoordeling maar in truth gedumpt
en voordat meneer de slimmerik weer mijn post met een laf excuus gaat deleten
maak ik even een kopie voor in feedback en hier ga ik over praten
belachelijk gedrag , en dat noem je modereren...
pi_30813662
quote:
Op donderdag 22 september 2005 03:39 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zeg toch , mede door hen , wel even goed lezen morwennetje!
I know, popje, maar zijn we niet allen 1

Lees mijn reactie nog maar even, ik ben het met je eens zowaar

Only Human
pi_30813977
quote:
Op donderdag 22 september 2005 03:38 schreef BaajGuardian het volgende:
die nep moderator heeft nu dus mijn kritiek gedelete , want het zou niet op een *normale* manier gedaan zijn , meneer kent mij dus niet en dat is maar goed ook.

ik vind de gang van zaken hoe topics behandeld worden verre van normaal
en hier moet actie op volgen.
Dat dit uit POL werd gekiept is vanuit hun beleid wel te begrijpen. En ze hadden al een aantal topics die dit onderwerp raakten. Maar idd, het is wel een gegeven dat er elders wat lacherig over de truth gedaan wordt.
Nou zal me dat worst wezen; heel wat meer mensen ergeren zich aan bv discriminerende uitingen op juist fora als POL en NWS dan aan de topics die in TRU staan. En als men net zo resoluut was in het afwijzen van dat soort extremismen als in het afwijzen van TRU onderwerpen zou dat wellicht eea schelen in die kritiek.
Ruimdenkendheid is schijnbaar wél toegestaan als het om politiek of religieus extremisme gaat, en dan met name de rechtse kant op; maar niet waar het om TRU zaken gaat.

Een ander deel van die lacherigheid hebben we over ons zelf afgeroepen door de bij tijden wat erg extreme reacties alhier. Zoals ik bv door Fonkmeistah per email werd betiteld als gluiperige bloedhoer omdat ik iets over hem zei hierboven. Helaas had hij niet de guts om te antwoorden op mijn suggestie die mail in zijn geheel hier te plaatsen; het zou een mooi voorbeeld geweest zijn van wat we hier NIET willen, én een mogelijkheid om forumwide te verkondigen dat dit NIET de truth is, maar een wat losgeslagen user. Ik hoop dat deze vermelding weer wat reacties zijnerzijds zal losweken, ik ben er klaar voor

Truth gaat over het afwijkende, en onverklaarbare. Dat alleen impliceert al dat we hier niet strak inhoudelijk kunnen modereren of oordelen. Of een topic hier nou wel of niet hoort zal me dan ook niet zoveel boeien. Het is de manier van tegenaan kijken die bepaald waar het hoort, meer dan het onderwerp zelf.

Serieuzer genomen worden begint met jezelf wat serieuzer en gecontroleerder uit te drukken. Hoe zeer ik het ook met je eens ben Baaj, je zou het forum, ons en jezelf echt een dienst bewijzen door wat minder te gaan Fonkmeisteren wat taalgebruik betreft. Natuurlijk ben je wie je bent, je poststijl is herkenbaar en dat is prima, maar het kan soms wel es wat minder. Want zoals je steeds weer ziet gaat de discussie dan over de manier waarop jij dingen zegt, ipv over wát je zegt.

Ik heb daar jaren tegenop lopen boxen, dat de vorm meer aandacht krijgt dan de inhoud. Dat het niet kán dat klachten van users als die fel geformuleerd zijn een antwoord krijgen als 'ga eerst maar es normaal nederlands spreken'. Maar goed, die strijd zal wel blijven.

En, waar blijft die mail van je?
pi_30813998
quote:
Op donderdag 22 september 2005 03:23 schreef Morwen het volgende:
Maakt het wat uit waar het staat dan? Maar goed, ik snap wel wat je bedoelt. Zij zien Truth als dumpplek en dat hoort niet. Punt.

Maar dat Truth geworden is zoals het nu is door hen.........nope, dat denk ik niet Dat heeft andere redenen, denk ik, zie oa mijn mening in Truth-ouwehoer.
Bedoel je dit?
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
Geen aanval verder, hoor, maar dat denk ik. Die drempel moet veel lager, ik ken minstens 1 persoon die in Truth zou willen posten maar toch een soort "kliekjes-gevoel" heeft, denk ik. Al heeft hij dat nooit zo aangegeven verder, maar dat merk ik
Ik ben het met je eens. Een beetje een theekrans-idee, dat dreigt uit te breiden over heel truth. In het verleden hadden we dat ook, dat was toen nog veel erger: een vaste groep mensen bekeek toen ieder topic in truth en commentarieerde dat, veelal met oneliners of onesmileys of onewords. En gaven daarmee de indruk een soort algehele truth-jury te zijn, dat heeft toen veel mensen weggejaagd en belemmerd om hier te posten. Heb er allerlei mails over gekregen. Dat heb ik toen gewoon maar de nek om gedraaid, uiteraard was men mij daar niet dankbaar toen.
Gelukkig heb ik een dikke huid
Truth is een forum over het paranormale en onverklaarbare. En geen showcase voor ego's of etalage van individuen of privé-café. Voordat ik mensen beledig: ik zeg niet dat dit iemands bedoeling is. Alleen wel dat met de beste bedoelingen, de gang van zaken onwillekeurig die kant op lijkt te gaan. In ieder geval hebben meerderen die indruk. En dat moeten we bijsturen. Maar dat was nou net één van die dingen waar ik een apart topic aan wil wijden; even wachten op Mirage daarmee.

Dat men verder Truth ziet als dumpplek is iets wat je niet kan veranderen. Als er door crew dat soort dingen hardop gezegd wordt, kun je erop rekenen dat ik in één van de crewfora wel een verbaal oorlogje ontketen. Ik ben daar áls ik iets zeg een stuk heftiger dan hier
Maar om een topic hier af te schieten alléén omdat een ander zegt 'dump het daar maar' vind ik te ver gaan. TS heeft dit gepost, en als dat serieuze bedoelingen had (en die indruk heb ik) moet ik dat respecteren. Een potje gaan voetballen met een topic is niet erg aanmoedigend voor de users
  donderdag 22 september 2005 @ 10:28:48 #210
90061 coz
pi_30816980
quote:
Op donderdag 22 september 2005 06:48 schreef iteejer het volgende:
Zoals ik bv door Fonkmeistah per email werd betiteld als gluiperige bloedhoer omdat ik iets over hem zei hierboven. Helaas had hij niet de guts om te antwoorden op mijn suggestie die mail in zijn geheel hier te plaatsen; het zou een mooi voorbeeld geweest zijn van wat we hier NIET willen, én een mogelijkheid om forumwide te verkondigen dat dit NIET de truth is, maar een wat losgeslagen user. Ik hoop dat deze vermelding weer wat reacties zijnerzijds zal losweken, ik ben er klaar voor
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:00 schreef yvonne het volgende:
Fonkmeistah is voor een hele lange tijd hier niet meer welkom.
pi_30817574
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:28 schreef coz het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook Ik bedoelde dus dat hij me zou mailen dat ik bv zijn mail mocht plaatsen; hij verweet me hem de mogelijkheid ontnomen te hebben zich te verdedigen tegen mijn opmerkingen over hem alhier en verdedigde zich in zijn mail. Met de bij hem gebruikelijke termen.
En die zou ik haar graag weergeven, en becommentarieren
  donderdag 22 september 2005 @ 10:58:58 #212
90061 coz
pi_30817726
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:53 schreef iteejer het volgende:
Zo ver was ik ook
het stond ff zo vreemd, mhja kon ook aan mijn caffeine tekort op dat moment liggen
quote:
Ik bedoelde dus dat hij me zou mailen dat ik bv zijn mail mocht plaatsen; hij verweet me hem de mogelijkheid ontnomen te hebben zich te verdedigen tegen mijn opmerkingen over hem alhier en verdedigde zich in zijn mail. Met de bij hem gebruikelijke termen.
En die zou ik haar graag weergeven, en becommentarieren
iig helder zo
  donderdag 22 september 2005 @ 14:00:30 #213
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30823127
de TS van het betreffende topic zegt het zelf nu ook al hoe blij hij met dit laffe gemodereer is.
iteejer , hier moet iets aan gedaan worden , truth begint de afval container van fok te worden.
pi_30823806
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
de TS van het betreffende topic zegt het zelf nu ook al hoe blij hij met dit laffe gemodereer is.
iteejer , hier moet iets aan gedaan worden , truth begint de afval container van fok te worden.
Man, doe es rustig. Je hebt hier de afgelopen dagen ook behoorlijk Tru zitten te bestoken met rotzooi en zieligdoenerij. Iteejer kan dit prima zelf doen. Je bent hier geen mod, gedraag je dan ook niet als wannabe.
  donderdag 22 september 2005 @ 14:42:48 #215
90061 coz
pi_30824571
overigens is 'begint' dus ook overdreven .. ik ken al twee jaar lang niets anders
pi_30824585
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef Haushofer het volgende:
Man, doe es rustig. Je hebt hier de afgelopen dagen ook behoorlijk Tru zitten te bestoken met rotzooi en zieligdoenerij. Iteejer kan dit prima zelf doen. Je bent hier geen mod, gedraag je dan ook niet als wannabe.
Haushofer, het gedoe van de afgelopen dagen heeft zeker zijn redenen. Rotzooi en zieligdoenerij is een onjuiste kwalificatie, zonder te willen zeggen dat ik dat gedrag goedkeur.
Idd, ik kan dit uitstekend af, ik kom hier ook beslist op terug.
  donderdag 22 september 2005 @ 15:58:17 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30826935
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef Haushofer het volgende:

[..]

hoe ik mij gedraag alss mod of niet heb jij niks over te zeggen.
iteejer heeft daar wat over te zeggen.
pi_30827078
Baaj, ik ben hierover met Sizzler in de weer in het forumcrew-hok. Wordt dus aan gewerkt. Laat het verder maar aan mij (en Mirage als die weer online is) over
pi_30827220
quote:
Op donderdag 22 september 2005 07:01 schreef iteejer het volgende:

[..]

Bedoel je dit?
[..]

Ik ben het met je eens. Een beetje een theekrans-idee, dat dreigt uit te breiden over heel truth. In het verleden hadden we dat ook, dat was toen nog veel erger: een vaste groep mensen bekeek toen ieder topic in truth en commentarieerde dat, veelal met oneliners of onesmileys of onewords. En gaven daarmee de indruk een soort algehele truth-jury te zijn, dat heeft toen veel mensen weggejaagd en belemmerd om hier te posten.
Ik kan me die groep nog wel herinneren, maar dat liep veel meer uit de hand dan nu. Ik heb helemaal niks tegen de mensen in Truth-ouwehoer en ik vind ook niet dat zij Truth overspoelen met hun mening. Het gaat mij er meer om dat de drempel van Truth zo laag mogelijk gehouden moet worden om nieuwe mensen niet af te schrikken. Zeker omdat de ervaringen die ze hebben vaak niet bepaald doorsnee zijn. Maar goed, dat hoef ik jou helemaal niet te vertellen
quote:
Truth is een forum over het paranormale en onverklaarbare. En geen showcase voor ego's of etalage van individuen of privé-café. Voordat ik mensen beledig: ik zeg niet dat dit iemands bedoeling is. Alleen wel dat met de beste bedoelingen, de gang van zaken onwillekeurig die kant op lijkt te gaan. In ieder geval hebben meerderen die indruk. En dat moeten we bijsturen. Maar dat was nou net één van die dingen waar ik een apart topic aan wil wijden; even wachten op Mirage daarmee.
Dan wacht ik daar ook even op. Ik heb wel wat ideeen, maar dat zou dan beter daar passen
quote:
Een potje gaan voetballen met een topic is niet erg aanmoedigend voor de users
Nee, daar heb je gelijk in, maar is er geen overleg voordat een topic een schop krijgt naar een ander forum?
Only Human
pi_30827404
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:07 schreef Morwen het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen de mensen in Truth-ouwehoer en ik vind ook niet dat zij Truth overspoelen met hun mening.
Ik vind juist dat de ouwehoer-groep nog het meest gematigd post ...
mss omdat ik er zelf inzit ?
  donderdag 22 september 2005 @ 16:15:56 #221
693 ChOas
pi_30827488
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hoe ik mij gedraag alss mod of niet heb jij niks over te zeggen.
iteejer heeft daar wat over te zeggen.
Pot, ketel...

[Stephen Roberts]
pi_30827686
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik vind juist dat de ouwehoer-groep nog het meest gematigd post ...
mss omdat ik er zelf inzit ?
Zij posten integer, vind ik, juist ook omdat zij weten hoe gevoelig het ligt. Daarom gaf ik al aan dat het daar niet aan ligt, maar goed ik heb daar misschien wel een betere oplossing voor al zal ik dat dan liever uitleggen in het topic wat Iteejer en Mirage op til hebben staan

U in Ouwehoer? Foei
Only Human
pi_30827910
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:21 schreef Morwen het volgende:
U in Ouwehoer? Foei
Word er volgende maand 40 ... als ik vrouw geweest was had het nog gekund
pi_30828110
quote:
Nee, daar heb je gelijk in, maar is er geen overleg voordat een topic een schop krijgt naar een ander forum?
Dat zou er moeten zijn ja. Maar als ik dan niet online ben gaat dat moeilijk. Kwalijker vind ik het dat een topic, nadat het naar truth gekickt is en daar dus kennelijk geacht wordt thuis te horen, alsnóg door de betreffende mod behandeld wordt, en wel in die mate dat die een hele tekst eruit gooit. Als het in truth moet - prima, maar blijf er dan ook verder van af, zeker met zware ingrepen als het verwijderen van teksten.
Maar dat vecht ik in crewhok wel uit
pi_30828240
Hup Hup iteejer
pi_30828346
quote:
Ik kan me die groep nog wel herinneren, maar dat liep veel meer uit de hand dan nu. Ik heb helemaal niks tegen de mensen in Truth-ouwehoer en ik vind ook niet dat zij Truth overspoelen met hun mening. Het gaat mij er meer om dat de drempel van Truth zo laag mogelijk gehouden moet worden om nieuwe mensen niet af te schrikken. Zeker omdat de ervaringen die ze hebben vaak niet bepaald doorsnee zijn. Maar goed, dat hoef ik jou helemaal niet te vertellen
Oh nee, ik heb ook niks tegen die mensen, of tegen dat forum. En meningen opdringen is bij die mensen al helemaal niet aan de orde. Maar dat het gezellige en slowchatterige van dat topic soms wat over dreigt te waaien naar andere discussies is iets waar we wel op bedacht moeten blijven.
Een niet met naam te noemen user heeft een tijdje de gewoonte gehad om in bijna ieder topic te komen vertellen dat hij het beter wist, dat illustrerend met zwaar ongeloofwaardige formuleringen. Dat doet afbreuk aan het hele forum, is iets van gezegd en dat gaat al een stuk beter.
Dat soort dingen bedoel ik

Maar als jij ideeen hebt - open maar zo'n topic, ik haak daar tzt wel op in. Ik hoef echt niet per definitie de TS te zijn hoor
pi_30828678
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef iteejer het volgende:

[..]

Haushofer, het gedoe van de afgelopen dagen heeft zeker zijn redenen. Rotzooi en zieligdoenerij is een onjuiste kwalificatie, zonder te willen zeggen dat ik dat gedrag goedkeur.
Idd, ik kan dit uitstekend af, ik kom hier ook beslist op terug.
Dat zal best, daar zeg ik ook verder niks over. Maar Baaj stelt dat Tru bijna een tweede ONZ wordt, terwijl hijzelf ook nogal zijn uitlatingen doet wanneer het hem uitdoet. Daar kan hij persoonlijke redenen voor hebben, maar ik ga hier ( of ergens anders op Fok) ook niet de boel bijmekaarschelden en baggertopics openen elke keer als ik me kut voel. En dan is het niet raar dat veel mensen Tru zien als een vergaarbak voor idioten: je hoeft hier vaak maar 1 keer een verkeerd woord te zeggen of iemand als Baaj duikt er boven op en raast moord en brand. De beste man zou es naar zichzelf moeten kijken voordat hij die stromen commentaar geeft. En acceptereren dat er ook mensen zijn die anders denken dan hem. Tru slaat best wel een figuur door dergelijke acties. Maar ej, dat vind ik. Ich bin nur ein lürker, en het zijn verder mijn zaken niet. Vind het alleen jammer.
pi_30828868
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:39 schreef iteejer het volgende:

[..]

Maar als jij ideeen hebt - open maar zo'n topic, ik haak daar tzt wel op in. Ik hoef echt niet per definitie de TS te zijn hoor
Ik wacht liever op een topic van jullie beide. Dan kan ik kijken of mijn ideeen uberhaupt ergens op slaan dan wel aansluiten bij jullie ideeen. Het is niet mijn bedoeling om als een Bulldozer even mijn ideeen over jullie heen te walsen namelijk

Leef je trouwens nog
Only Human
  donderdag 22 september 2005 @ 17:07:29 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30829329
Mag ik hier ook melden dat ik paf sta van de verbeteringen in dit forum onderdeel
Leuke topics, leuke nieuwe users, veel meer posts... wat is er gebeurd?? Nadert het jaar 2012?
Nee, vind het echt cool zo.

Getekend,
*Ouwe lurkerd*
The truth was in here.
pi_30831366
hoi hoi positieve feedback
  donderdag 22 september 2005 @ 18:33:09 #231
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30831823
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat zal best, daar zeg ik ook verder niks over. Maar Baaj stelt dat Tru bijna een tweede ONZ wordt, terwijl hijzelf ook nogal zijn uitlatingen doet wanneer het hem uitdoet. Daar kan hij persoonlijke redenen voor hebben, maar ik ga hier ( of ergens anders op Fok) ook niet de boel bijmekaarschelden en baggertopics openen elke keer als ik me kut voel. En dan is het niet raar dat veel mensen Tru zien als een vergaarbak voor idioten: je hoeft hier vaak maar 1 keer een verkeerd woord te zeggen of iemand als Baaj duikt er boven op en raast moord en brand. De beste man zou es naar zichzelf moeten kijken voordat hij die stromen commentaar geeft. En acceptereren dat er ook mensen zijn die anders denken dan hem. Tru slaat best wel een figuur door dergelijke acties. Maar ej, dat vind ik. Ich bin nur ein lürker, en het zijn verder mijn zaken niet. Vind het alleen jammer.
als je er op uit bent mij uit te lokken vind dit dat best zielig.

je weet niks van mij , *blijkbaar begrijp je geen zak van wat ik allemaal zeg
je hebt een compleet verdraaide perceptie en ziet mij *blijkbaar als een boeman die beschermd word
wanneer dringt het eens tot je door dat je je er niet mee moet bemoeien juist om de 2 bovenstaanden.

of ga je nu met het vrijheid van meningsuiting excuus aan de haal...?

jammeren dat ik ook wel eens grove taal gebruik
weet je hoe we dit noemen?
selectief gelul.
dan nog even zon vingetje wijzen dat truth een figuur slaat door mij , wat een lege aanval

er is een verschil tussen met voorbedachte rade even een topic in truth dumpen/even in truth komen lachen en de gek zetten
en ergens textual hard met de vuist op reageren.

zoals ik jou altijd zie posten ben ik bijna overtuigd dat je eigenlijk bang voor me bent , bang voor mijn kracht in posten , en probeer je me (zoals jij me blijkbaar ziet) in je posts neer te zetten als een hypocriet en arrogant whinertje
het ik gelijk?
dat bedoel ik dus met je kent me niet., en begrijpt niks van wat ik zeg. blijkbaar.
pi_30832436
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:36 schreef UncleScorp het volgende:
Hup Hup iteejer
Pak ze!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 22 september 2005 @ 19:00:58 #233
693 ChOas
pi_30832561
-edit-

Tis het ook niet waard

[ Bericht 63% gewijzigd door ChOas op 22-09-2005 19:11:23 ]

[Stephen Roberts]
pi_30832980
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

als je er op uit bent mij uit te lokken vind dit dat best zielig...
Nee, ik ben er niet op uit om je uit te lokken. Dat begrijp je verkeerd. Ik weet idd niet veel van je, ik ga af op je postgedrag. Jij geeft kritiek op zaken waar je zelf ook schuldig aan bent. Of wou je dat ontkennen? Lees je laatste topics en post van de afgelopen dagen nog es door, zou ik zeggen. Ik jammer niet dat je grove taal gebruikt, dat doe ik ook wel es en daar ben ik niet vies van. En ik zeg niet dat Tru een figuur slaat door jou individueel, alleen dat mensen zoals jij andere users die hier niet helemaal bekend zijn kunnen afschrikken. Dat zie ik niet als een lege aanval. De ene keer ga je hier compleet tekeer, en een dag later zit je weer vrolijk wat mee te posten, en ik persoonlijk zit dan gewoon te wachten op een volgende uitbarsting van jou met alle soap erom heen. Dat komt de sfeer niet ten goede. Ik hoop gewoon dat jij je es normaal zou kunnen gedragen, dan zou je kritiek ook wat beter terechtkomen. Want ik ben het wel met je eens dat hier soms users zitten die de boel vergallen met uitlokkerij. Maar met mensen zoals jij wordt het voor bepaalde users ook gewoon een sport om de boel uit te lokken. Het is in mijn ogen een gebrek aan volwassenheid als je daar dan weer constant zo op zit te happen. Grow up.

Je slaat de plank compleet mis als je meent dat ik bang bent voor "jouw kracht in posten". Ik vind dat zelfs tamelijk arrogant om te denken. Die kracht ben je voor mij al lang en breed kwijt, mocht je haar ooit hebben gehad. Respect moet je verdienen. En jij gooit de jouwe hier op Fok al een tijdje te grabbel. Meer woorden hoef ik er ook niet aan vuil te maken, en dat zal ik ook niet meer doen hier.

En Iteejer, als je denkt dat ik me bemoei met zaken waar ik niks mee heb te maken, excuses daarvoor. Moest het ff kwijt.
  donderdag 22 september 2005 @ 20:19:19 #235
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30835106
tuurlijk begrijp ik het verkeerd , daarom lees ik het ook in jou eigen post .
tja ...

en wat moet ik met respect van mensen die zich als een zootje doorgeslagen kinderren gedragen
een persoon dat daar al kritiek op levert behoeft echt geen respect van dezen

en jij bent blijkbaar ook heel fok want ik gooi mijn respect op fok tegrabbel
tuurlijk.

nu moet je je iig goed aan je belofte houden geen woorden meer vuil te maken
of slik je die ook meteen weer in , net als wat je in je vorige post zei.?
  donderdag 22 september 2005 @ 20:28:09 #236
693 ChOas
pi_30835449
-edit-

Nee, ik doe het niet.

[Stephen Roberts]
  donderdag 22 september 2005 @ 20:36:55 #237
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30835806
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:28 schreef ChOas het volgende:
-edit-

Nee, ik doe het niet.
Cho:
The truth was in here.
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:27:52 #238
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_30844797
is reciproke van chaOs (alles cool ,de mods komen er vast wel uit ! )
pi_30861015
Iteejer, gisteren stelde je voor dat ik alvast een topic zou openen over ideeen voor Truth en dat jullie als mods er later op in zouden haken. Ik heb toen aangegeven liever op jullie te wachten maar er staan nu een aantal reacties over dit onderwerp in het ouwehoer-topic en het lijkt me handiger als ik dat topic toch maar open (om het wat meer centraal te houden, zeg maar)

Maar ik weet niet of jullie al iets in de pen of het toetsenbord hebben zitten? Vandaar even mijn vraag, om misverstanden en dubbele topics te voorkomen
Only Human
pi_30861473
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:13 schreef Morwen het volgende:
Iteejer, gisteren stelde je voor dat ik alvast een topic zou openen over ideeen voor Truth en dat jullie als mods er later op in zouden haken. Ik heb toen aangegeven liever op jullie te wachten maar er staan nu een aantal reacties over dit onderwerp in het ouwehoer-topic en het lijkt me handiger als ik dat topic toch maar open (om het wat meer centraal te houden, zeg maar)

Maar ik weet niet of jullie al iets in de pen of het toetsenbord hebben zitten? Vandaar even mijn vraag, om misverstanden en dubbele topics te voorkomen
Ah
Ik heb net een stuk on dat ouwehoerveenlijkentopic van jullie hierover gezet Kijk daar maar
pi_30861741
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ah
Ik heb net een stuk on dat ouwehoerveenlijkentopic van jullie hierover gezet Kijk daar maar
Bedankt daarvoor

Heb ik nog 1 vraagje. Hoe versleep ik reacties van het ene naar het andere topic?
Only Human
pi_30862079
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Morwen het volgende:
Bedankt daarvoor

Heb ik nog 1 vraagje. Hoe versleep ik reacties van het ene naar het andere topic?
Tekst copieeren en plakken
Zelfs we, the great mods, moeten dat op die manier doen
  vrijdag 23 september 2005 @ 16:50:24 #243
90061 coz
pi_30862263
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef iteejer het volgende:

[..]

als het je eigen zijn , editen . copy .. paste
maar dat heet dan weer crossposten en vinden ze niet zo lief in t algemeen
pi_30862351
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:50 schreef coz het volgende:
als het je eigen zijn , editen . copy .. paste
maar dat heet dan weer crossposten en vinden ze niet zo lief in t algemeen
morwen vind ik wel lief hoor

als je twee topics wil samenvoegen kan dat weer wel, maar dat moet je aan fa's vragen.
te ingewikkeld voor gewone mods nl vereist speciale skills.
maar enkele posts - idd alleen maar copy ende paste.
pi_30862638
Thanx, guys

Ik snap het zowaar nu
Only Human
  zaterdag 24 september 2005 @ 03:37:37 #246
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_30878949
quote:
daar geloof ik niks van ! of jullie moeten wel hele brakke forum software runnen !
  zaterdag 24 september 2005 @ 10:08:23 #247
19194 Oversight
◢◤
pi_30880298
Chello werkt weer, vanavond weer online !!!

vandaag nog her-installeren en herconfigureren......
◢◤
  zondag 25 september 2005 @ 12:00:03 #248
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30911688
kijk , toen was ik nog op mijjn best :
de counter NWO (oftewel vrije wereld orde) ROTG

en nu heb ik er geen zin meer in.
rara hoe kan dat.
  maandag 26 september 2005 @ 23:10:13 #249
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_30957690
we al live in the yellow submariene ! come on sing along heads up BG !
  dinsdag 27 september 2005 @ 06:12:30 #250
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30963131
heb een idee dat de mods weer aan de slag moeten om op te gaan ruimen. zijn gister weer een lading kneusjes langs geweest die grappig probeerden te zijn die verder niks inhoudelijks te melden hadden.
  woensdag 28 september 2005 @ 01:23:10 #251
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_30989237
ik denk te weten welke draden jij bedoelt !
  woensdag 28 september 2005 @ 01:25:00 #252
90061 coz
pi_30989279
gokje ? boerenkoo/food-morphologie ?
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 03:37 schreef merlin693 het volgende:
daar geloof ik niks van ! of jullie moeten wel hele brakke forum software runnen !
je weet op welk forum je dit postte he

[ Bericht 10% gewijzigd door coz op 28-09-2005 01:36:36 ]
pi_30991762
Uit een ander topic, maar mischien toch niet zo gek om onder de aandacht te brengen.. en iets uitgebreider te verwoorden.
Ik misbruik jou post en mijn reactie daarop even Coolguy
quote:
Coolguy,
Tea, Earl Grey, Hot.

Het komt ineens dichterbij nietwaar. Sorry modjes, maar dit topic vind ik dus echt te belachelijk voor woorden. Weet je zeker dat je niet onder de invloed van t een of ander TS (tis ook nog een serieuze vraag )
Adem in adem uit.....
Je hóeft dit topic niet te openen/lezen... en het blijft hoog zolang er gereageerd wordt.

Het zijn niet de users met extra knopjes ( die blauwe figuren die modjes genoemd worden) die bepalen wát er als hot news/ interessant beschouwd wordt... het zijn de users...álle users die een forum maken (of breken).

Ik ben zelf ook gewoon een user, er zijn wel meer topics waar ik mijn wenkbrauw bij optrek.
En idd, dit is er ook zo één, maar niet omdat ts beweerd dat hij boerenkool in hutspot kan veranderen... ( als hij dat werkelijk ou geloven dan mag hij dat zelf weten... ik maak in de supermarkt wel de keuze of ik wortels of boerenkool koop bespaard een hoop moeite ), maar omdat het wel duidelijk is hoe dit topic bedoeld is.

Ik ga ervanuit dat TS hier komt met een reden, ik mag aannemen dat hij op zijn minst geïnteresseerd is. Als hij geen interesse heeft... dan verspilt hij toch zijn eigen tijd ?

Beetje slapjes als je puur om het zieken in een subfora post, is het niet ?

Dit is hoe ik erover denk.
Iteejer en ik zijn hier niet om politieagentje te spelen.
Als zaken onherstelbaar uit de hand lopen, dán zou naar mijn idee een moderator pas in hoeven te grijpen....
Wat ik zo leuk vind aan het modschap in truth in vergelijking met het modschap in (sommige) andere subfora is dat ik niet een hele lijst heb ontvangen waar op geschreven staat waar topics/posts aan moeten voldoen.
Alle posters moeten serieus genomen worden en hebben het recht te posten. Ze hoeven niet persé een camera van minimaal 500 euro te bezitten voordat ze serieus genomen worden, ze hoeven niet een hele lijst aan ervaringen te hebben gehad, ze hoeven geen boeken te hebben geschreven... humor tussendoor wordt niet verboden, en er is geen lijst met trefwoorden die niet voor mogen komen in de posts of onderwerpen/topics die na 2 posts al als bagger bestempeld worden en dus maar gesloten worden.

Er is hier maar één regel.... heb respect voor elkaar... of anders gezegd.. doe normaal !

Aangezien ik zo weinig regeltjes betreffende modereren in mijn postvak heb gekregen ben ik ervan overtuigd dat ook iteejer vindt dat niet de moderators een subfora maken... of de lijn bepalen... dat doen de users. ( ons inlcusief natuurlijk )
Als meerdere mensen een topic maar niets vinden en besluiten niet te reageren, zakt het weg.
Als meerdere mensen een topic reuze interessant vinden, blijft het bovenaan...

Besef dat niet ik of iteejer, maar wij allemaal in handen hebben welke topics in de truth active list staan. Eigenlijk zijn wij allemaal moderators.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirage op 28-09-2005 10:52:48 ]
Sir Winston Churchill
pi_30991775
zo en nu ga ik er weer vandoor.
druk druk druk..
Sir Winston Churchill
  woensdag 28 september 2005 @ 11:25:06 #255
19194 Oversight
◢◤
pi_30994527
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Mirage het volgende:
Ze hoeven niet persé een camera van minimaal 500 euro te bezitten voordat ze serieus genomen worden, ze hoeven niet een hele lijst aan ervaringen te hebben gehad, ze hoeven geen boeken te hebben geschreven... humor tussendoor wordt niet verboden, en er is geen lijst met trefwoorden die niet voor mogen komen in de posts of onderwerpen/topics die na 2 posts al als bagger bestempeld worden en dus maar gesloten worden.
...scherp!
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')