Heb je een voorbeeldpost, Morwen? Kep net ff door zijn lijst gebladerd, maar erg verheffend vind ik het niet. Misschien dat ik ze mis?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das waar, ik heb sommige topics van jou met veel plezier en intresse gelezen. Jammer dat je je steeds zo boos maakt, al snap ik dat ook wel weer. Ik maak me ook dikwijls enorm kwaad (niet hier) omdat ik denk dat men me niet snapt en dat zal ook vast wel. Het is vaak eenzaam, maar niet minder waardevol wat je denkt en post. Misschien durf jij dat wel meer dan mij, maar probeer het alsjeblieft begrijpelijk te houden voor iedereen![]()
Er zijn echt mensen die jouw posts lezen en er veel van oppikken maar niet durven reageren om de reacties van jou of derden. Snap je? Probeer meer een leraar te zijn, probeer erboven te staan. Negeer dat wat je irriteerd en pik op dat wat positief is. Ik weet zeker dat dat jou en anderen veel verder helpt. Echt hoor![]()
Misschien moet je de nuance zien, wat erachter zit? Ik volg BG al een tijdje (tis een apart figuur nietwaarquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:04 schreef R_ON het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeldpost, Morwen? Kep net ff door zijn lijst gebladerd, maar erg verheffend vind ik het niet. Misschien dat ik ze mis?
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:14 schreef coz het volgende:
volgens mij komen onze redenen en gedachten wel overeen op dit vlak morwen
Godnogantoe, morwen. heb je gedronken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Onze wegen hebben zich gesplitst maar ik weet waar jij bent en heen gaat. En dat is niet waar ik heen ga maar toch ook wel...........you know![]()
Haaai, trouwensOok voor Mirage en Iteejer, goed werk hoor
Ik lees dikwijls en post niet zo heel veel, maar kom hier graag buurten
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:30 schreef R_ON het volgende:
[..]
Godnogantoe, morwen. heb je gedronken?
Tja, wat moet ik ervan zeggen. Zo op het eerste gezicht is mijn indruk:quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Lieverdje, ga er eens inhoudelijk op inTis hier geen ONZ heh
![]()
Dat gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:43 schreef BaajGuardian het volgende:
morwen als je me msn wilt moet je het zeggen , maar ik ga hier gebanned worden of ge et nu leuk vin of niet
Zou kunnen, maar is niet iedereen in de warquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:43 schreef R_ON het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik ervan zeggen. Zo op het eerste gezicht is mijn indruk:
psychiatrisch patient met een hoop frustraties. Nee, laat ik het wat vriendelijker formuleren: Een beetje in de war.
quote:
quote:Onze wegen hebben zich gesplitst
52°21' N, 6°36' "E (beetje gesnipped)quote:maar ik weet waar jij bent
enlighten mequote:en heen gaat. En dat is niet waar ik heen ga maar toch ook wel...........you know![]()
godsamme , ik doe zo mn best om gebanned te worden , en jij zort er weer voor dat ales niet zo extreem lijkt , :/quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:
Lekkere dingetjes.............mjam![]()
Lieverdjes, doe maar gewoon lekker posten, coz, baaj, newsman. Kom op, mannen, don't get mad...............Get everything![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
godsamme , ik doe zo mn best om gebanned te worden , en jij zort er weer voor dat ales niet zo extreem lijkt , :/
hoe moet ik anders gebanned worden :/
hoe moet ik anders mijn punt maken :/
sigh
weet je dat zeker van die msn ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:02 schreef Morwen het volgende:
Lekkere dingetjes.............mjam![]()
Lieverdjes, doe maar gewoon lekker posten, coz, baaj, newsman. Kom op, mannen, don't get mad...............Get everything![]()
![]()
Goed plan! Zal ik dan ook maar gelijk al mijn taken neerleggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:07 schreef BaajGuardian het volgende:
dus aub , tieft op met lieve posts en vrolijk gezwam
BG MOET GEKRUISIGD WORDEN
Niks is zekerquote:
ahum? , waarom zou ik nu moeten blijven?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed plan! Zal ik dan ook maar gelijk al mijn taken neerleggenDoe ff gewoon, joh, en doe gewoon wat je moet doen
Gejank en zielig gedoe heeft niemand wat aan. Bek dicht (heel belangrijk) en doorgaan, toch? Als het goed is weet je wat ik bedoel, zoals zovelen
En ieder op zijn gebied........
ik laat je de mijne zien als jij de jouwe laat zienquote:
ik kan helikoptertje !quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:21 schreef coz het volgende:
[..]
ik laat je de mijne zien als jij de jouwe laat zien![]()
[ neuh niet in een flauwe bui , hoe kom je erbij]
Ik sus niks, ik vind dat jij jezelf tekort doet, that's all.........folks......quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga niet tubirl posten maar loop het allemaal es neit zo te sussen , kan ik strax weer een hernia in me vinger oplopen op control V te rammen :/
Nopequote:Op dinsdag 20 september 2005 03:37 schreef BaajGuardian het volgende:
word ik nou nog gebanned of wat , zucht
quote:
's nachts welquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:38 schreef BaajGuardian het volgende:
of word dit soort gedrag geaccepteerd?
Nog even danquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Morwen zeg eens eerlijk , hoe kun je mijn postgedrag tollereren?
of ben ik een icoon ?
zon mensch dat de ogen opend met extreme methoden?
ben ik...jezus gristus de gristus ?.... *glances*
?
Volgens mijn man wel, tis maar net wat je smaak is denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:52 schreef BaajGuardian het volgende:
ben je een knappe vrouw ?
leeft die ene die ik in mijn lijst heb staan eigenlijk nogquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:21 schreef coz het volgende:
Morwen - msn
tsk , heeft ze een man , nou heb et ook geen nut meer he...quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mijn man wel, tis maar net wat je smaak is denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |