Serieus?quote:Op maandag 26 september 2005 16:09 schreef Kiteless het volgende:
Even serieus alsjeblieft... Als 't je niet interesseert ga je maar een ander topic lezen
Mijn reactie was niet om te zieken of het topic te verpesten, maar ik heb hier nog nooit van gehoord. Nouja, wel van gehoord, maar nooit gezien.quote:Op maandag 26 september 2005 16:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
Je kunt natuurlijk verwachten dat deze zeer vergevorde staat van materie-manipulatie, alleen bereikbaar in diepe meditatie en in grote concentratie, heel wat skepsis doet oproepen. Ik verwacht weer een hoop bagger in dit topic.
Pfff zeg alleen omdat jij er niet in gelooft betekent niet dat het niet kan dus hequote:Op maandag 26 september 2005 16:18 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Mijn reactie was niet om te zieken of het topic te verpesten, maar ik heb hier nog nooit van gehoord. Nouja, wel van gehoord, maar nooit gezien.
Maar leg dan dit alsjeblieft uit:
Kun je alle soorten materie veranderen, en zo ja: Waarom ben je dan nog niet beroemd? Waarom komt dit niet op t.v.?? Sorry hoor, maar als ik een tv zender had of een krant, en ik wist dat iemand dat kon. Reken maar dat het op het nieuws was of een groot artikel op de voorpagina. Iedereen zou dat mega interssant vinden hoor. Dus kom alsjeblieft met uitleg in plaats van anderen mensen veroordelen dat ze het niet geloven. Iedereen kan van alles roepen.
waarom toch altijd dat geschreeuw om een filmpjequote:Op maandag 26 september 2005 16:28 schreef Deetch het volgende:
Fimpje = bewijs, anders hopeloze bagger in de categorie megaflauw.
Dat zeg ik toch niet? Doe niet zo vijandig hey. Ik vraag gewoon om uitleg. Jij komt met iets vaags aanzetten, is het dan zo raar dat ik om uitleg vraag?quote:Op maandag 26 september 2005 16:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Pfff zeg alleen omdat jij er niet in gelooft betekent niet dat het niet kan dus he
Mensen die dit kunnen staan spiritueel gezien heel anders in de wereld dan jij en zitten er niet op te wachten om op de voorpagina van de krant te staan.
En ja het kan met meerdere soorten materie (maar mij lukt het voorlopig nog alleen met boerenkool), het is een kwestie van je gedachtenkracht oefenen.
Nope, ik kom hier niet vaak. Zou best kunnen dus, maar er zijn genoeg mensen die wel in dit soort dingen geloven, dus misschien kunnen die dan inhaken en het uitleggen.quote:Op maandag 26 september 2005 16:35 schreef UncleScorp het volgende:
Heb je nu nog niet door dat dit belachelijk topic bedoeld is om te spotten met andere topics hier in TRU![]()
hoe bedoel jequote:Op maandag 26 september 2005 16:35 schreef UncleScorp het volgende:
Heb je nu nog niet door dat dit belachelijk topic bedoeld is om te spotten met andere topics hier in TRU![]()
Ik had achter mijn post van net ook eenquote:
Dat was niet nodig hoorquote:Op maandag 26 september 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had achter mijn post van net ook eenkunnen zetten. Mij lijkt het wel handig.... zo´n vent in huis.
![]()
Sorry voor de oneliner en smiley post, maar echt.....quote:Op maandag 26 september 2005 16:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Theoretisch kan dit wel. TS mist echter gigantische brein,- en concentratie capaciteit om dit momenteel te doen. Het is echter oke om jezelf in een schijnstaat te wanen dat je dit echt kan, dit stimuleert de ontwikkeling jegens de stille wil om dit daadwerkelijk te kunnen, ook al is TS een trolnicht.
ga's even lekker ergens anders trollen jaquote:Op maandag 26 september 2005 16:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Theoretisch kan dit wel. TS mist echter gigantische brein,- en concentratie capaciteit om dit momenteel te doen. Het is echter oke om jezelf in een schijnstaat te wanen dat je dit echt kan, dit stimuleert de ontwikkeling jegens de stille wil om dit daadwerkelijk te kunnen, ook al is TS een trolnicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |