Moest vandaag wel even 10x slikken toen ik dat zag. Had een paar dagen niet veel nieuws gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:44 schreef BaajGuardian het volgende:
de mensen daar hebben iig *iets , nodig.
richt even allemaal je gedachten hierop.
al is het maar een minuutje.
stel dat het kan helpenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:46 schreef teknomist het volgende:
En dat gaat helpen denk je?
Ik heb wel iets beters te doen. De decadente hedonist uithangen bijvoorbeeld...
Heb je een bron voor dat onderzoek?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
stel dat het kan helpen
er is onderzoek geweest dat heeft uitgewezen dat gedachten wel degelijk invloed hebben.
doe trouwens niet zo onverschillig vent.
dit is een tragedie.
het is op water getest , en ik heb die link niet in mijn bladwijzers staan neequote:Op vrijdag 2 september 2005 19:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Heb je een bron voor dat onderzoek?
Dan klik je toch lekker op het kruisje rechtsboven ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:46 schreef teknomist het volgende:
En dat gaat helpen denk je?
Ik heb wel iets beters te doen. De decadente hedonist uithangen bijvoorbeeld...
kan best allemaal. Maar wat onvoorwaardelijke goede gedachten zouden ook wel fijn zijn. Ook die fatsoenlijke burgers sterven nu als ratten in de val.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:58 schreef Refragmental het volgende:
Mijn gedachte...
Laat de ghetto gangs daar elkaar maar eerst afmaken voordat de orde hersteld word. Wordt het voor de fatsoenlijke burger maybe een beetje leefbaar naderhand.
http://www.thelancet.com/(...)73605669103/fulltext (even bugmenot.com voor de inloggegevens)quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Totdat iemand me de juiste bron kan aangeven waarmee ik jou bewering kan staven ga ik er voor het gemak uit de het lariekoek is. Meneer de zwever.
Jamaar denk JIJ dat het helpt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:21 schreef Tha.Gnome het volgende:
[..]
Dit is echt zo typisch nederlands he.
Wat 'n kut reactie.
Ook bij jezelf doen hé, die positieve gedachtes. Niet alleen daroquote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef BaajGuardian het volgende:
of het nu helpt of niet
stel dat het wel helpt.
je hoeft niet de jomanda uit te hangen
hou gewoon je positieve gedachten bij die mensen daar.
ben er al mee bezig , vandaag what the bleep do we know gezien.quote:Op zondag 4 september 2005 19:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ook bij jezelf doen hé, die positieve gedachtes. Niet alleen daro
quote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef BaajGuardian het volgende:
of het nu helpt of niet
stel dat het wel helpt.
je hoeft niet de jomanda uit te hangen
hou gewoon je positieve gedachten bij die mensen daar.
Okquote:Op maandag 5 september 2005 01:57 schreef BaajGuardian het volgende:
gelijk in , en dat ga ik vanaf nu doen.
komop , het kan toch echt niet moeilijk zijn niet ongevoelig te posten.quote:Op maandag 5 september 2005 02:05 schreef Mogg het volgende:
Ok, geweten afgekocht. Volgende ramp, bitte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |