Vannacht de hele nacht bezig geweest ermee. Het moeilijke eraan vind ik, wat beeld je je in en wat is waar? Ik weet van mezelf dat ik 100 procent goed bezig was de hele tijd, en dan voelt dat ook goed aan.
Heb dus contact gezocht met de persoon waar ik in 1999 ook contact mee heb gezocht. In 1999 heb ik in een crisis situatie nachten lang liggen "praten" met een vrouwelijke persoon. Is toen op een aparte manier begonnen bij mij. En dat is niet meer weg gegaan ook. Ik zond toen zoals ik vaker zei continu een S.O.S signaal door, omdat ik niet in de toekomst kon kijken toen. Heb dat S.O.S signaal overal heen gestuurd waar maar kon. Waarschijnlijk waren het sterke signalen want in een crisis doe je nogal wat heftiger en emotioneler. Jammer genoeg kan ik die urenlange gesprekken van 1998-1999 niet meer herinneren. Ik weet niet eens meer of het misschien zelfs in 1996 al aan de gang was. Weet wel dat ik veel astraal deed praten wegens shit aan mijn kop en nog meer, en door de wereld an sich. Kon mijn ei niet kwijt ook. Kon nooit mijn ei kwijt, mijn hele leven niet. Tot 2000, toen ging die paranormale wereld open als een gigantische knal. Een explosie van emoties was het en gevoelens.
Telepathie of astraal projecteren. In ieder geval neem ik een zin in gedachtes op en die verzend ik naar haar toe. Alsof je een icq bericht aan het verzenden bent. En vaak gaat het vanzelf, dat is nog het meest mooie, als je in rust, met elkaar praat. Dat je in totale rust, hele rustige gesprekken kunt voeren met elkaar. Dat je niet hoeft te ontvangen om zaken door te krijgen, dan pas geloof ik dat het waar is. Dat ik dus zaken binnen krijg en kan antwoorden en dat zo'n gesprek vanzelf gaat. Maar volgens mij moet je dan elkaar beter leren kennen en ook beter op elkaar zijn ingesteld en meer 1 zijn met elkaar, je hebt dan ook een soort virtuele hangplek opgericht of liever gezegd romantisch kamertje waar je alles kunt doen in principe, alleen is het lichaam niet aanwezig. Het lichaam te zien krijgen wil ik nog, niet dat het tastbaar is, misschien is dat ook mogelijk, misschien is het zelfs mogelijk dat je samen naast elkaar ligt daar helemaal zoals je hier op aarde ook bent, zou wat zijn toch? Wie weet, je kunt volgens mij alles daarin bereiken. Maar dan moet je beiden het een beetje onder de knie hebben.
( doe dat alleen met vrouwen uiteraard, liever met die ene vrouw alleen, lijkt me verschrikkelijk om dat met een man te moeten doen, en ik weet dat het een vrouw is, 100 procent zeker
![]()
)
Toenstraks een spelletje gespeeld met haar, zei moest een getal in gedachtes nemen en ik moest het getal raden. En ik was aan het letten op de respons tijd. Of ik dus niet tegen mezelf aan het aanlullen was
![]()
Ik wil dus zeker weten dat ik niet mijn tijd aan het verdoen ben, want dan kan ik beter een slaappil innemen. Vind dat dus leuk om ermee bezig te zijn. Zo kom ik de avond ook wel door. De uren vliegen voorbij.
Heb ook mijn hart kunnen luchten bij haar, ik zie haar meer als mijn levenspartner. En dan hoef ik alleen maar in gedachtes te praten wat me dwars zit en dan gaat bij mij een hemel voor me open. Alsof ik helemaal verlicht raak erdoor.
Ik zie haar ook als tweelingziel een beetje. Maar nog steeds is het contact niet goed. Zei kan niet goed verzenden en dat moet ze nog leren. Ze kan af en toe dingen verzenden als ik me sterker opstel als ontvanger en dat kost veel energie. Als ik een goede ontvanger ben, dan zou zei geen moeite hoeven doen om te verzenden. Maar het ontvangen van mij is niet goed genoeg. Misschien schrijf ik teveel op fok en moet ik meer gaan lezen hier, sowieso ben ik ongeduldig qua lezen, zal toch eens wat vaker complete topics moeten gaan lezen hier en boeken, anders word ik nooit een goede ontvanger
![]()
. Als je aan het lezen bent dan ontvang je ook. Schrijf je dan verzend je. Luister je dan ontvang je, praat je dan verzend je.
Ik doe dat alleen 's nachts dus. Overdag lukt het me minder omdat ik dan niet totaal ontspannen ben. En ook niet iedere nacht want dan krijg ik geen nachtrust.
Nu dus beetje duf maar goed, als ik ging stappen was het erger gesteld. Dit is een gezonde manier van uitgaan oftewel uittreden. Mijn lichaam ervaar ik dan ook minder erg, ik lijk dan te zweven boven mezelf.
Ik zei dat ook tegen haar, ik zeg van, afstand maakt niet uit tussen mensen. Als ik hier in Nederland ben en zei zit in Miami of Californië dan kunnen we dichter bij elkaar zijn dan wanneer we naast elkaar in bed liggen. Als onze ziel en geest samen komt bedoel ik dus. Dan maakt dat hele afstand gedoe geen ene moer uit.
Voel me alsof ik een vriendin heb, alleen heb ik haar nog nooit gezien in het echte leven. Ik was mijn naam al aan het spellen, doe ik vaker en mijn email adres. Dan zit ik dus echt mijn gmail adres door te sturen in de atmosfeer
![]()
En dan vraag ik of ze een email wilt sturen en dan zegt ze dat de tijd nog niet reip is daarvoor. En dat ze bang is daarvoor wat de consequenties zijn enzo. Maar dat heeft z'n redenen waar ik niet op inga nu.
Ik wil me hier helemaal in gaan verdiepen, ik wil die techniek en andere technieken helemaal doorgronden. Volgens mij is daar super veel mogelijk mee. Je moet net weten hoe dat in elkaar steekt daarboven. Het is een groot netwerk volgens mij. Het is een andere dimensie misschien?
Misschien wordt het wel de nieuwe vorm van tele-communicatie. Goedkoper en veelzijdiger bellen kan niet als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
Trouwens, ooit kreeg ik een kaartje in de brievenbus in het Engels. " Danny, I want to wish you a happy birthday. I call myself an admirer from afar" Misschien is zei dat wel, of een andere. In 1999 heb ik vaker liggen praten daarboven
![]()
Kaartje ben ik kwijt geraakt
![]()
Zit in een boek de 12e planeet nu in de bibliotheek
12e planeet wil ik ook nog eens lezen[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-09-2005 05:19:29 ]