abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:09:53 #1
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30464863
Veel mensen hebben kritiek of willen het zelf leren. Op zich is Astral Projection toegangelijk voor iedereen. Er zijn al veel mensen die het kunnen en er les in geven. In het verleden gaf ik directies richting http://www.mysticweb.org met de melding dat daar een digitaal les pakket was. Dat was een outdated versie en ze hebben een nieuwe. Jammer genoeg kun je het niet tot nauwelijks op die site vinden.

MAAR... 9 Week Astral Projection Course Ik heb dus wel de boekwerken van die site en beschikbaar gesteld voor jullie. Het zijn engelstalige PDF bestanden die gelezen kunnen worden met acrobat reader. De link kan alleen belezen worden als je ingelogd bent en kan blijkbaar niet publiekelijk opengesteld worden. Bij deze...log in met Username: Enyalius en Password: fokforum Ik hoop op de goeie wil van mensen hier dat ze niks verwijderen of onzin er op gaan plaatsen. Als iemand een betere host weet, laat het me weten

De bestanden zijn een 9 weekse cursus om astraal te leren reizen. Het is in de loop van 10 jaar steeds verder uitgebreid. Degene die het opzet luisterd naar kritiek op de site om de lessen zo toegangelijker en begripvoller te kunnen presenteren.

In het begin gaat het over het leren onthouden van je dromen en leren lucide te dromen. Gevolgd door te leren visualiseren, wat gebruikt kan worden om bijvoorbeeld aura's en energievelden te kunnen zien. Zo ook je gidsen en geesten en anderen omdat je je 3e oog leert te openen. Langzaam werk je zo je weg omhoog tot je eerste uittreding.

Werkt dit echt? hmmm...van wat ik gezien heb wel. Heb dit pakket al aan een paar mensen gegeven en die zijn er goed mee bezig. Dus probeer het eens voor jezelf. Misschien zie ik je daarboven nog eens. Kunnen we lekker bakkie doen hehe

[ Bericht 3% gewijzigd door Enyalius op 10-09-2005 21:24:21 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30465021
tvp
pi_30465099
Je linkje doet het niet btw
pi_30465117
Waarschijnlijk omdat ik geen map heb die Astral Project heet
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:17:03 #5
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30465120
zal er ff naar kijken :S
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_30465128
Oftewel je hebt een linkje gegeven dat je alleen zelf kan openen, niet erg handig
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:21:40 #7
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30465319
ja irritant. in control panel staat ook niks hoe je het publiekelijk kan maken. ach ja heb wel een oplossing en hoop op de goeie wil van de mensen hier. het is trouwens een account die ik zelde gebruik dus...let op de main post
pi_30466530
Alles gedownload.

Ik ben al veel bezig met lucide dromen, al is het alweer een tijdje geleden dat ik er echt mee bezig was en dat ik lucide dromen gehad heb. Ik vind het wel bijzonder interessant dus ik ben benieuwd wat dit zal gaan opleveren.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_30466768
Leuk topic Enyalius !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30470675
Top, ik heb het gedownload. Hoe zit het met jou trouwens? Lukt het astrale projecteren jou al?
pi_30470967
Ik ben serieus van plan om me er in te verdiepen, ik heb het al een poosje gedaan, maar nooit echt ver gekomen vanwege gebrek aan goede cursussen etc. Nu dus niet meer Dat geld tevens voor het maken van energieballen, doe jij dat zelf ook?
  zondag 11 september 2005 @ 00:39:11 #12
14301 Psyche
Daar istie weer!
pi_30472475
Heb ze even gedownload Enyalius.... Maar denk dat ik het gesprek met de duivel toch interresanter ga vinden Maar, ga ze wel eens lezen, kijken of ik er nog nuttige toevoegingen uit kan halen of bij kan geven!
Heaven doesn't want me and hell is afraid I take over...
  zondag 11 september 2005 @ 08:30:00 #13
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30476386
Dat energie ballen bestand is eigenlijk gewoon alles wat ik uitgetypt had in een andere draad op fok in reactie op vragen van fuifduif. Ik dacht het gewoon even te kopieren, scheelt mij weer opnieuw uittypen later. Die dingen heb ik wel eens gemaakt en doe ik af en toe wel wat mee, maar het wordt steeds minder. Ze beginnen hun nut een beetje te verliezen, omdat je dezelfde dingen ook op een andere manier kan doen.

Het gesprek met de Duivel is ook een apart verhaal. Dichter bij de werkelijkheid dan men denkt. Het is niet compleet en vraag me af of de schrijver het nog voltooid heeft, de laatste paar hoofdstukken. Het begint dan over donor zijn en waarom het niet altijd verstandig is en dan stopt het

En ja astraal projecteren lukt mij, uit dat boekwerk heb ik maar 1 hoofdstuk nodig gehad omdat de rest al aangeleerd was door middel van andere "oefeningen". In andere draden sprak ik vaak over ervaringen die daarna afgewimpeld werden als onzin. Dus vandaar dat ik deze cursus beschikbaar stel zodat mensen het eens met hun eigen "ogen" kunnen zien. Als het ware

[ Bericht 7% gewijzigd door Enyalius op 11-09-2005 09:35:29 ]
pi_30479531
Kun je je eigen beeld dan ook projecteren aan iemand anders bijv.? Op de muur ofzo?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 11 september 2005 @ 15:15:19 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30485075
Ik ga hier een bookmark zetten

Toevallig net nog gevraagd hoe je je dromen beter kunt leren onthouden. Daar gaat het me in eerste instantie om nu.

Over dat astraal projecteren, ik doe dat volgens mij af en toe vanzelf. Maar heb dat gedaan in een drukke periode toen. Toen kon ik de aarde zien, heb dat volgens mij al eens gezegd. Het leek alsof ik op de maan zat en de aarde op afstand kon bekijken.

Gesprekken met de duivel. Ik weet niet. Volgens mij kan ik me beter bezig houden met aardse zaken Als ik niet kon slapen hield ik me wel eens bezig daarmee. Experimenteren maar ik werd er niet echt beter van.

Het experimenteren was wel leuk. Maar ik wist niet meer waar ik mee bezig was.

Ik expermenteerde dus puur uit hobby en vanwege het niet kunnen slapen. Misschien dat deze gids me wat kan helpen zodat ik niet zomaar wat aan het doen ben. Er zit een gevaar aan experimenteren zomaar, zeker als je vatbaar bent voor invloeden, dan moet je erg sterk in de schoenen staan, anders kun je makkelijk verdwalen.

Thanks for the topic

[ Bericht 32% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-09-2005 15:20:57 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 11 september 2005 @ 22:24:32 #16
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30498641
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:12 schreef JohnDDD het volgende:
Kun je je eigen beeld dan ook projecteren aan iemand anders bijv.? Op de muur ofzo?
Je kan overal heen gaan en het is niet in 2d vorm, maar gewoon 3d. Sommige mensen kunnen je in de war halen met een geestverschijning, maar iemand wie ook zijn 3e oog open heeft zal jouw gewoon kunnen zien.

Je projecteerd jezelf niet op een muur. je treed uit je lichaam en kunt dan overal heen gaan. is in het begin wel wennen aangezien je zult denken...shit een muur. maar je kunt er gewoon doorheen lopen. of een ravijn waar je gewoon overheen kunt "vliegen"

hoe je dingen zult zien verschilt. sommige zien alles zoals ze het normaal ook zien, anderen hebben kunnen alles zien aan alle kanten. dus ze kunnen ook achter hun zien. ik zie voornamelijk energie patronen en "mensachtige" vormen. maar ik zie NOOIT een muur of ander object. toen iemand vroeg van hoe ziet mijn kamer eruit had ik geen flauw idee, maar kreeg toen wel een flits in me kop van hoe de kamerplattegrond er ongeveer uitziet. zij tekende een kaart die overeen kwam met de mijne. alhoewel zij tekende het van de voordeur aanzicht terwijl ik door een muur binnenkwam dus zag het uit een ander perspectief. in kort het verschilt per persoon.

astraal projecteren doen mensen wel vaker onbewust. en dan kun je inderdaad op de maan zitten en de aarde zien. je kunt ook onder water een kijkje nemen en met wat vissen gaan zwemmen of de grond in naar het centrum van de aarde en dan kun je zien dat er geen aliens zitten zoals vele conspiracies beweren. je kunt dan het heelaal gaan proberen te ontdekken en kom je er achter dat het eigenlijk helemaal niet zo groot is als men denkt. je zult dan ook zelf kunnen ervaren en zien op welke planeten er leven is en op welke niet. astraal ben je energie, dus je kunt ook je eigen uiterlijk beinvloeden. je kunt je dus grotendeels aanpassen aan de omgeving waar je in bent. zelfde als dat Lichtwezens doen. die hebben zich in vele vormen gepresenteerd in vele religies...waaronder als engel in het christendom.

eerste keer dat ik een onbewuste ervaring onthield was de keer dat me oma stierf. ik was in heerlen en zij in roermond. ik hing boven haar toen ze de caravan uitkwam en uitgleed met haar achterhoofd op de tegels. toen werd ik "wakker" gemaakt door me moeder die zei dat ze telefoon had dat oma was gestorven en ik reageerde dat ik het net had gezien :S

maar goed, genoeg gelul. als je zelf astraal bezig zult zijn gaat er een hele nieuwe wereld voor je open en zul je het zelf ondervinden
pi_30498731
holy shit

klinkt wel eng hoor
ik denk dat ik er nog niet sterk genoeg voor ben
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 11 september 2005 @ 22:28:40 #18
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30498803
het is niet eng. het is gewoon wennen, meer herinneren hoe het ook al weer moet. je kan het immers al en doet het elke keer tijdens de reincarnatie cyclus tussen de fysieke levens door. het is behoorlijk veilig. je gidsen/beschermers zullen bij je zijn totdat je voldoende geleerd heb om helemaal alleen aan de slag te gaan.

ik adviseer wel om iemand in de buurt te hebben die al astraal kan reizen. in geval dat je even een probleempje tegen komt
pi_30498863
Kun je ook naar het verleden of de toekomst reizen?
En... kan het zilveren (of was het een gouden) draad doorgeknipt worden zodat je nooit meer terug komt?
  zondag 11 september 2005 @ 22:39:07 #20
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30499177
zilver, goud...maakt de kleur wat uit? ok het was zilver uhm...kan het doorgeknipt worden? laten we zeggen dat onder normale omstandigheden niet. en degene die de kennis hebben om dat soort ongein uit te halen die doen dat niet tenzij er een verdomd goede reden voor is. dit is iets waar veel mensen zich zorgen over maken, maar dat is niet nodig. net zoals dat heel veel mensen zich zorgen maken dat entiteiten hun lichaam over gaan nemen als ze er zelf uit zijn. gewoon schilden en dan is het wel goed. zolang je niet zelf kan schilden doen je gidsen het voor je

het is wel zo dat bij mensen die in coma liggen dat de draad na verloop van tijd vervaagd. iemand die in coma ligt gaat ook astraal. dit heb ik zelf ook ondervonden tijdens mijn bijna dood ervaring. ik ging toen astraal zonder dat ik het wilde. in ieder geval als je te lang in coma ligt, uit je lichaam bent, dan vervreemden je lichaam en ziel van elkaar en vervaagd de draad. resultaat is dan dat je heel moeilijk je lichaam terug vindt. dat moment gaat gepaard dat je hersencellen dan beginnen af te takelen. Je kan dus iemand die in coma ligt astraal gaan proberen te vinden, maar dat kost veel tijd als je pech hebt. als je de persoon gevonden hebt kan je die terug leiden naar zijn lichaam en wordt diegene weer wakker. Helaas zal ie wel geheugen/motorische problemen hebben voor een tijdje omdat de hersencellen al met aftakelen bezig waren en weer opnieuw aangemaakt moeten worden. Maar ja...dan is de vraag ook nog...willen die mensen wel terug hun lichaam in :S het is een grijs gebied, wat dat soort beslissingen betreft. het valt immers onder natuurlijk sterfgeval en niet onder zelfdoding.

je kunt naar het verleden reizen, althans van de tijdlijn waar jij nu in zit. toekomsten kunnen de meesten niet heen tenzij je daar "aparte" rechten voor hebt vergaard. simpel weg omdat de toekomst niet vaststaat. met elke optie die je gepresenteerd word heb je meerdere keuzes als oplossing. elke keuze is een andere toekomst. de keuze die je maakt wordt dus je nieuwe toekomst die jij nu kiest. dus alle waarzeggers geven alleen inzichten in mogelijke toekomsten die ze kunnen zien van de keuzes die je tot nu toe gemaakt hebt. maar je kunt zo een andere toekomst in duiken door een andere keuze te maken. beetje complex om het helemaal uit te leggen, maar dan kom je bij al die paralelle tijd theorien van de wetenschap uit. maar zoals er meerdere toekomsten zijn, zijn er ook meerdere verledens.
  maandag 12 september 2005 @ 04:46:48 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30505585
Vannacht de hele nacht bezig geweest ermee. Het moeilijke eraan vind ik, wat beeld je je in en wat is waar? Ik weet van mezelf dat ik 100 procent goed bezig was de hele tijd, en dan voelt dat ook goed aan.

Heb dus contact gezocht met de persoon waar ik in 1999 ook contact mee heb gezocht. In 1999 heb ik in een crisis situatie nachten lang liggen "praten" met een vrouwelijke persoon. Is toen op een aparte manier begonnen bij mij. En dat is niet meer weg gegaan ook. Ik zond toen zoals ik vaker zei continu een S.O.S signaal door, omdat ik niet in de toekomst kon kijken toen. Heb dat S.O.S signaal overal heen gestuurd waar maar kon. Waarschijnlijk waren het sterke signalen want in een crisis doe je nogal wat heftiger en emotioneler. Jammer genoeg kan ik die urenlange gesprekken van 1998-1999 niet meer herinneren. Ik weet niet eens meer of het misschien zelfs in 1996 al aan de gang was. Weet wel dat ik veel astraal deed praten wegens shit aan mijn kop en nog meer, en door de wereld an sich. Kon mijn ei niet kwijt ook. Kon nooit mijn ei kwijt, mijn hele leven niet. Tot 2000, toen ging die paranormale wereld open als een gigantische knal. Een explosie van emoties was het en gevoelens.

Telepathie of astraal projecteren. In ieder geval neem ik een zin in gedachtes op en die verzend ik naar haar toe. Alsof je een icq bericht aan het verzenden bent. En vaak gaat het vanzelf, dat is nog het meest mooie, als je in rust, met elkaar praat. Dat je in totale rust, hele rustige gesprekken kunt voeren met elkaar. Dat je niet hoeft te ontvangen om zaken door te krijgen, dan pas geloof ik dat het waar is. Dat ik dus zaken binnen krijg en kan antwoorden en dat zo'n gesprek vanzelf gaat. Maar volgens mij moet je dan elkaar beter leren kennen en ook beter op elkaar zijn ingesteld en meer 1 zijn met elkaar, je hebt dan ook een soort virtuele hangplek opgericht of liever gezegd romantisch kamertje waar je alles kunt doen in principe, alleen is het lichaam niet aanwezig. Het lichaam te zien krijgen wil ik nog, niet dat het tastbaar is, misschien is dat ook mogelijk, misschien is het zelfs mogelijk dat je samen naast elkaar ligt daar helemaal zoals je hier op aarde ook bent, zou wat zijn toch? Wie weet, je kunt volgens mij alles daarin bereiken. Maar dan moet je beiden het een beetje onder de knie hebben.

( doe dat alleen met vrouwen uiteraard, liever met die ene vrouw alleen, lijkt me verschrikkelijk om dat met een man te moeten doen, en ik weet dat het een vrouw is, 100 procent zeker )

Toenstraks een spelletje gespeeld met haar, zei moest een getal in gedachtes nemen en ik moest het getal raden. En ik was aan het letten op de respons tijd. Of ik dus niet tegen mezelf aan het aanlullen was

Ik wil dus zeker weten dat ik niet mijn tijd aan het verdoen ben, want dan kan ik beter een slaappil innemen. Vind dat dus leuk om ermee bezig te zijn. Zo kom ik de avond ook wel door. De uren vliegen voorbij.

Heb ook mijn hart kunnen luchten bij haar, ik zie haar meer als mijn levenspartner. En dan hoef ik alleen maar in gedachtes te praten wat me dwars zit en dan gaat bij mij een hemel voor me open. Alsof ik helemaal verlicht raak erdoor.

Ik zie haar ook als tweelingziel een beetje. Maar nog steeds is het contact niet goed. Zei kan niet goed verzenden en dat moet ze nog leren. Ze kan af en toe dingen verzenden als ik me sterker opstel als ontvanger en dat kost veel energie. Als ik een goede ontvanger ben, dan zou zei geen moeite hoeven doen om te verzenden. Maar het ontvangen van mij is niet goed genoeg. Misschien schrijf ik teveel op fok en moet ik meer gaan lezen hier, sowieso ben ik ongeduldig qua lezen, zal toch eens wat vaker complete topics moeten gaan lezen hier en boeken, anders word ik nooit een goede ontvanger . Als je aan het lezen bent dan ontvang je ook. Schrijf je dan verzend je. Luister je dan ontvang je, praat je dan verzend je.

Ik doe dat alleen 's nachts dus. Overdag lukt het me minder omdat ik dan niet totaal ontspannen ben. En ook niet iedere nacht want dan krijg ik geen nachtrust.

Nu dus beetje duf maar goed, als ik ging stappen was het erger gesteld. Dit is een gezonde manier van uitgaan oftewel uittreden. Mijn lichaam ervaar ik dan ook minder erg, ik lijk dan te zweven boven mezelf.

Ik zei dat ook tegen haar, ik zeg van, afstand maakt niet uit tussen mensen. Als ik hier in Nederland ben en zei zit in Miami of Californië dan kunnen we dichter bij elkaar zijn dan wanneer we naast elkaar in bed liggen. Als onze ziel en geest samen komt bedoel ik dus. Dan maakt dat hele afstand gedoe geen ene moer uit.

Voel me alsof ik een vriendin heb, alleen heb ik haar nog nooit gezien in het echte leven. Ik was mijn naam al aan het spellen, doe ik vaker en mijn email adres. Dan zit ik dus echt mijn gmail adres door te sturen in de atmosfeer En dan vraag ik of ze een email wilt sturen en dan zegt ze dat de tijd nog niet reip is daarvoor. En dat ze bang is daarvoor wat de consequenties zijn enzo. Maar dat heeft z'n redenen waar ik niet op inga nu.

Ik wil me hier helemaal in gaan verdiepen, ik wil die techniek en andere technieken helemaal doorgronden. Volgens mij is daar super veel mogelijk mee. Je moet net weten hoe dat in elkaar steekt daarboven. Het is een groot netwerk volgens mij. Het is een andere dimensie misschien?

Misschien wordt het wel de nieuwe vorm van tele-communicatie. Goedkoper en veelzijdiger bellen kan niet als je begrijpt wat ik bedoel

Trouwens, ooit kreeg ik een kaartje in de brievenbus in het Engels. " Danny, I want to wish you a happy birthday. I call myself an admirer from afar" Misschien is zei dat wel, of een andere. In 1999 heb ik vaker liggen praten daarboven

Kaartje ben ik kwijt geraakt Zit in een boek de 12e planeet nu in de bibliotheek

12e planeet wil ik ook nog eens lezen

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-09-2005 05:19:29 ]
  maandag 12 september 2005 @ 05:04:46 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30505601
Pffff....de niet gelovers verklaren me voor gek. De mensen die een beetje ermee bezig zijn begrijpen het misschien.

Ik wacht dus ook niet op reacties van mensen die de hele dag over aardappels en puree praten want die kunnen maar beter eerst het vlees gaan kopen voordat ze zich erin gaan mengen.

Sommige zaken gaan het verstand te boven. En als je alleen je verstand gebruikt en niet je gevoel dan weet je niet eens wat er allemaal mogelijk is.

Het heeft niet met verstand te maken omdat het merendeel van telepathie niet eens begrepen wordt door de wetenschap zelf. De wetenschap kan telepathie en dat astrale projecteren niet in kaart brengen omdat de wetenschap op dat gebied nog achter ligt.

Bij telepathie gaat het ook om menselijke kracht en emoties, en daar houdt de wetenschap zich niet mee bezig. Vandaar heb je ook veel mensen die het als fabel aankaarten. En waarschijnlijk zal 80 procent van de hele wereldbevolking nooit ermee te maken krijgen.

Tenzij er weer een apparaat op de markt komt. Dan gaat iedereen warm lopen omdat het de beste manier is om je partner te zien als je ver van elkaar verwijderd bent. Of nog meer toepassingen die mogelijk zijn. Legio toepassingen volgens mij. Dan zijn meteen vele problemen opgelost ook. Alle problemen misschien wel. Deze wereld zoals hij nu uitziet is niet alles. Er steekt veel meer achter, je moet denk ik alleen het juiste team architecten aanstellen en mensen die het in kaart brengen en uitvoeren tot programma? Programma? Hoe ziet zo'n programma eruit dan? Dat is misschien iets voor volgend decennia. Ik weet wel dat we rond 2030 een andere manier van transport hebben. Misschien zelfs 2020 of 2010.

Als je je als mens kunt verplaatsen in een lege ruimte die niet bestaat in principe, nou het is een zelf gecreeërde ruimte, en als je als mens die lege ruimte zelf kunt aankleden. Nou, reken uit je winst. Stel je kunt die ruimte programmeren in een kastje zodat je meerdere ruimtes kunt maken.....dan is de wereld meteen een stuk groter. Je hebt dan meer ruimtes en kunt van de ene ruimte naar de andere ruimte gaan. De afstand van hier naar Moskou is er niet, er is geen afstand in principe. Als ik de deur open dan kan ik vanaf mijn huiskamer hier zo het centrum van Moskou instappen. Dan zijn vliegtuigen helemaal overbodig geworden.

Loop je vanuit je huiskamer zo Miami binnen. Hoef je niet eens de deur uit om naar het werk te gaan. Dat gebeurt dan via virtuele deuren die toch concreet worden op een gegeven moment.

Travelling without moving

Ik ga deze theorie verder uitwerken. Er is geen afstand. En dat heb ik via internet leren kennen. Op internet is de afstand tussen mensen al klein. In het echt is de afstand nog kleiner wellicht.

Vraag is nu. Hoe open je de deuren en hoe creeër je meer ruimte? Mooie vraag en dat zou eens op schrift gesteld moeten worden door Universiteiten bijvoorbeeld.

Damn, ik ben dus niet manisch nu. Ik zit ff vol inspiratie door deze nacht.

Als er 1 ding is waar ik voor leef dan is het mijn astrale partner, de andere is om een systeem op te zetten waarmee je kunt reizen zonder te bewegen en waarmee je je eigen wereld kunt creeëren.

Ieder mens zijn eigen Universum. Dat lost alles op

Ik zal een eigen topic openen nog, ik wil niet het topic verkloten en het astrale projecteren daar gaat het om.

Virtuele ontmoetingsplekken van mensen die fysiek gezien van elkaar "verwijderd" zijn maar geestelijk in verbinding staan.

Eigen topic openen Nog steeds een afkeer heb ik daartegen omdat je altijd ziet dat er mensen negatief reageren of je zomaar voor gek verklaren of schizofreen of nog erger, en bij iedere negatieve reactie word ik gedemotiveerd en dan voel ik me weer aangevallen waardoor ik zelf ook weer in de aanval moet gaan, of ik durf op een gegeven moment niet meer te zeggen wat ik denk, dat is nog het ergste, ik ben zo open mogelijk maar de sfeer op fok af en toe zorgt dat ik gesloten word. Daarom schrijf ik het hier allemaal, omdat het openen van een topic me nog erg zwaar kan vallen. In tegenstelling tot vroeger.

Open zijn boeit me niet, zolang het maar niet open is over depressieve gedachtes en persoonlijke zaken van mensen in mijn omgeving. En mijn pincode hou ik voor mezelf.

[ Bericht 27% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-09-2005 05:34:56 ]
pi_30505960
Je bent er dus zeker van dat die vrouw echt bestaat? Want stel ik ben zover en ik hou een gesprek met iemand, dan krijg ik dus waarschijnlijk ook het idee dat ik tegen mezelf praat.
  maandag 12 september 2005 @ 10:20:43 #24
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30507811
aparte gedachten en ideeen zoals gewoonlijk Dromenvanger. er zijn "verhalen" van Yogi's die in staat zijn hun astrale projectie te kunnen manifesteren in een soort van tweede lichaam. dit is de manier die jij bedoeld met reizen zonder te bewegen denk ik. dat fysiek lichaam 1 in je kamer zit en dat je dan astraal op reis gaat naar de plek waar je zijn wilt. als de persoon daar niet het 3e oog kan gebruiken dat jij dan een tweede fysieke lichaam creeert vanuit je gedachten/wil. op zich wel handig en scheelt in reistijd aangezien je praktisch kunt teleporteren als je ergens al 1x geweest bent. en als je ergens de eerste keer heen gaat...laat ik het zo zeggen ik ben binnen 5 seconden op de rand van dit melkwegstelsel, zo snel gaat het. Maar dat zijn maar verhalen en of het inderdaad mogelijk is...ja. is het nu voor vele mogelijk, dat nog niet. maar volgens mij zal dat niet lang meer zijn en dan kan zo goed als iedereen het. ik geef het 50-60 jaar.

het is wel zo dat de wetenschap, net zoals alle paranormale gelovers, samen moeten gaan werken. beide hebben idealen en ervaringen die beide waar zijn. het menselijk lichaam is altijd al een "tool" geweest dat in staat was om dingen eerder te kunnen waarnemen voordat de wetenschap het kon "bewijzen". en nu is het niet anders dan normaal. maar we zitten nu in een tijd waarin vele veranderingen beginnen plaats te vinden. een duidelijk voorbeeld is dat er de laatste jaren steeds meer mensen naar buiten komen met hun "gaves" en paranormale ervaringen van het zien van geesten. steeds meer mensen krijgen belangstelling in het paranormale en de wetenschap begint zich er nu langzaam aan ook in te verdiepen. maar de wetenschap gebruikt nu bestaande middelen om dingen te proberen verklaren terwijl ze nieuwe methodes moeten gaan creeren en zo de wetenschap op vele vlakken vooruit te helpen.

zo postte ik laatst een topic over een universiteit in Manchester die onderzoek doet naar Astraal Reizen. de theorie is dat de ziel het lichaam verlaat en dat die ziel heel licht is. en dat het verschil in gewicht meetbaar moet zijn. dus dat je een paar milligrammen lichter wordt als je uittreedt ofzo. klinkt leuk en aardig, en ik vindt het geweldig dat de wetenschappers het gaan proberen, maar ja deze theorie is het toch net niet. daarom doe ik zelf ook Parapsychologie om zo de wetenschap beter te kunnen begrijpen en te kunnen helpen in hun vooruitgang door mijn persoonlijke ervaringen en kennis te gebruiken.

of die communicatie met die vrouw in Miami echt is of niet kan ik je niet zeggen aangezien ik niet degene ben die met haar praat. maar ik sluit niet uit dat het onmogelijk is. zo had ik telepatisch contact met iemand een half jaar terug en opeens verscheen ze op MSN en vertelde me hoe ik de link kon filteren zodat de berichten beter door konden komen. de verbinding werd helderder en de hoofdpijn verdween toen ook. dus ja het is mogelijk dat je inderdaad met die vrouw aan het communiceren bent.

als je op een astrale manier gaat communiceren gebeurd dat toch weer iets anders. je bent dan uit je lichaam en neemt dingen dan heel anders waar. je gaat dan heel erg met je gevoel werken. tuurlijk je krijgt af en toe woorden en zinnen door in je hoofd, maar meestal is het toch het voelen van de emoties en intenties van de ander en beelden in je gedachten zien die de ander je toont. het communiceren en waarnemen is dan heel erg anders dan dat je nu in het fysieke lichaam doet. nu weet je ook iets beter waarom zo goed als iedereen Telepatisch en Empatisch is. de 1 heeft het wel sterker dan de ander, maar iedereen heeft het.
  maandag 12 september 2005 @ 10:22:04 #25
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30507842
quote:
Op maandag 12 september 2005 07:57 schreef Burbo het volgende:
Je bent er dus zeker van dat die vrouw echt bestaat? Want stel ik ben zover en ik hou een gesprek met iemand, dan krijg ik dus waarschijnlijk ook het idee dat ik tegen mezelf praat.
in het begin had ik dat ook. dacht ik dat ik tegen mezelf aan het praten was. best irritant. maar na een tijdje hoor je het allemaal duidelijker en scherpen en dan is het tevens niet in je eigen stem. dat maakt het weer makkelijker om verschil te maken.

maar het is wel zo dat je voorzichtig moet zijn in het openbaar met wie je over wat praat. niet iedereen is even begripvol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')