Waarom heeft meneer Evans niet gelijk? En wat meneer Evans doet is GEEN ZPE ONDERZOEK. Het gaat om een TOE (Theory Of Everything) En laat zien waarom hij het niet bij het rechte eind heeft.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:05 schreef dodeca het volgende:
Na wat extra onderzoek naar meneer Evans moet ik toch ook tot de conclusie komen dat ie het NIET bij het rechte eind heeft.
Jammer dus nog geen zero-point energie.
Nu maar weer wachten op de volgende.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:14 schreef dodeca het volgende:
Astroboy en dit geldt ook voor Haushofer (en meer van die zielige aftrek studenten) als je die gasten continu volgt (wat helemaal niet gezond is) dan kom je elke keer weer tot de conclusie dat ze maar wat lullen en waarom?
....vaaaag verhaal....
Dus geloof niemand alleen je zelf.
Maar door je kop er af te laten hakken leer je meer, we zijn tenslotte reptielen het groeit weer aan!
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:14 schreef dodeca het volgende:
*warrig verhaal*
leesplezier. Die kerel maakt m'n dag weer goed.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef LostFormat het volgende:
*proest*
Je kunt me zielig noemen, maar ik zit mezelf niet voor te doen als een natuurkundewannabe, en ik smijt niet met termen waar ik geen kut van begrijp. Ik lees weer een boel frustraties hiero. Voor de rest wens ik je beterschap met je schizofrene kronkels. Denk dat hier dan wel een slotje op kan.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:14 schreef dodeca het volgende:
Astroboy en dit geldt ook voor Haushofer (en meer van die zielige aftrek studenten) als je die gasten continu volgt (wat helemaal niet gezond is) dan kom je elke keer weer tot de conclusie dat ze maar wat lullen en waarom.....................
"Doe mij eens een paar gram van wat die gozer gehad heeft !!"quote:Op donderdag 29 september 2005 21:14 schreef dodeca het volgende:
blaaaat
Nou hoop ik niet dat dit weer het bekende complotgeouwehoer ontketend dat er dingen in de doofpot worden gehouden; het is denk ik nu wel duidelijk dat meneer Evans een kerel is die behoorlijk gefrustreerd is, en op een andere wijze zijn gelijk probeert te halen. Het is allemaal na te lezen op de website : klik!quote:A self-proclaimed scientist by the name of M.W. Evans, having no access to any of the networks controlled by professional scientists, has managed to abuse the mild acceptance policy of the Journal Foundations of Physics Letters to publish a series of papers. In these papers, he launches the so-called "Evans Unified Field Theory", based on the "Evans wave equation". The impudence to attach your own name to whatever you claim to have discovered is considered improper in science, and in practice it betrays amateurism and incompetence.
Here is what he says of himself on many web pages:
"The unified field theory is generally accepted as
"being the first objective unified field theory of
"physics, thus completing Einstein's quest and in
"general a four hundred year old quest of causal
"natural philosophy. The unified field theory allows
"the acquisition of urgently needed electric power from
"Evans spacetime, and it is important that formal courses
"begin on it at Universities worldwide. All the leading
"univeristies internationally have now visited www.aias.us,
"together with all leading physics institutes and similar,
"research councils, military establishments and units and
"similar facilities worldwide. We have had serval visits
"from Head of State and Parliamentary level or equivalent
"worldwide. "
He asks electricity companies to take notice of his theories, because soon he expects to be able to generate electricity out of vacuum energy. Needless to say, all this is complete nonsense. The emptiness of these papers is so deafening that he does not impose a real threat to science. Most of us did not even notice the presence of one more crackpot in the arena of science. The number of citations he collects on his papers in Foundations of Physics are single-digit ones. Still, this person must be stopped.
Bereid je voor op een teleurstellingquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:55 schreef Nightanimal het volgende:
Het is gebasseerd op magentisme maar als je ziet hoe snel dit in productie gebracht kan worden, eind 2006, dan verheug ik mij daar nu al op.
Volgens de "how it works" is het simpelweg een soort van elektromotor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:39 schreef Nightanimal het volgende:
OKay het is niet gebasseerd op ZPE, maar Lucent in australie http://www.lutec.com.au/ heeft een werkend prototype van een overunity generator, dat een efficientie bereikt van 360 %
filmpje van het prototype is hier te downloaden: http://www.lutec.com.au/video/proof_of_concept_large.avi
Deze generator zal eind 2005 geleverd gaan worden(in Australie) daarna in de rest van de wereld
Dit is echt super handig, geen stinkend aggegraat meer dat op zijn hoogst 97% efficient is (Met toevoeging van hydrogen) zonder dat gas is een typische verbrandingsmotor voor 35% efficient, met andere woorden de overunity generator is maar liefst 103% efficienter dan een verbrandingsmotor.....weerleg dat maar eens...
Volgens mij is dat al talloze keren geprobeerd en een rendement van meer dan 100% haal je daar niet uit, door onder meer invloed van wrijving. Dus een rendement van 1500%?quote:That same principle is one of the reasons the Lutec 1000 motor turns, it is of course the spinning of the centre core of the motor which is caused by the permanent magnets being attracted and then repulsed from the steel cores of the fixed stator coils. It is this primary movement that allows the magnetic fields around the stator coils to be “cut” by the effect of the permanent magnets sweeping past the steel cores of the coils.
Ten tweede gebruikt het systeem een batterij/accu, die het zelf weer oplaadt. Ook daar krijg je verliezen die mijns inziens niet goed gemaakt kunnen worden.quote:There are a couple of other major factors that we won’t go into here, suffice it to say that our current prototype demonstrates 1500% more “out” than “in”...
kostelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:01 schreef Haushofer het volgende:
Het is allemaal na te lezen op de website : klik!
Ik zeg dat jij niet kan rekenenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:39 schreef Nightanimal het volgende:
OKay het is niet gebasseerd op ZPE, maar Lucent in australie http://www.lutec.com.au/ heeft een werkend prototype van een overunity generator, dat een efficientie bereikt van 360 %
filmpje van het prototype is hier te downloaden: http://www.lutec.com.au/video/proof_of_concept_large.avi
Deze generator zal eind 2005 geleverd gaan worden(in Australie) daarna in de rest van de wereld
Dit is echt super handig, geen stinkend aggegraat meer dat op zijn hoogst 97% efficient is (Met toevoeging van hydrogen) zonder dat gas is een typische verbrandingsmotor voor 35% efficient, met andere woorden de overunity generator is maar liefst 103% efficienter dan een verbrandingsmotor.....weerleg dat maar eens...
Ow ja. Volgens mij wordt daar in het commentaar op de DVD ook nog iets over gezegd.quote:Op maandag 26 september 2005 23:49 schreef astroboy het volgende:
Ow ja en ik heb onlangs een leuke film gezien namelijk The Incredibles van pixar. Wat mij opviel was dat er over zero point word gesproken. Voor de mensen die het gezien hebben.
De scene waar mr incredible aan een elektro ding forcefield hangt. The bad guy zegt: Its calles zero point energy and i'm gonna sell it when i'm old and get filthy rich...ik weet niet zeker meer wat ie zei maar het is op zijn minst interessant.
edit: heb de script gevonden
SYNDROME
See? Now you respect me, because I'm a threat. That's the way it works. Turns out there's a lot of people, whole countries who want respect. And they will pay through the nose to get it. How do you think I got rich? I invented weapons. And now I have a weapon only I can defeat. And when I unleash it, I'll get--
SYNDROME
[laughing] You sly dog! You got me monologuing. I can't believe it. It's cool, huh? Zero-point energy. I save the best inventions for myself. Am I good enough now? Who's super now? I'm Syndrome! Your nemesis and...
Jij eerstquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:47 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Is dit misschien iets?
http://www.fuellesspower.com/engine2FREE.htm
als het van lucent zou zijn, was het misschien nog geloofwaardig, maar lutec is geen lucentquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:39 schreef Nightanimal het volgende:
Puur uit interesse, heb je ooit natuurkunde gehad ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:08 schreef killroywashere het volgende:
vond de verklaring van de rendements verhoging wel interesant
Je ziet het verkeerd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:35 schreef RickySway het volgende:
men moet niet een uitvinding in de media gooien die 'bijna klaar' is. Als ik een ZPM zou uitvinden, zou ik 'm bouwen en gebruiken. Vervolgens zou ik er een shitload extra maken en vervolgens gewoon het product demonstreren in 't patentengebouw.
Daarna verkopen. De vraag loopt enorm. Bouw een website, koop airtime op TV, presto. je snapt me wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |