Komt omdat Dodeca niet weet waar hij precies over typt...quote:Op maandag 12 september 2005 16:53 schreef CoolGuy het volgende:
Verdorie zeg Dodeca. Ga es in op de vragen van Haushofer in plaats van hier stukken tekst neer te plempen man. Je snapt volgens mij helemaal niet de kern waar t over gaat, want elke vraag van Haushofer om zelf es met uitleg te komen negeer je, om weer t volgende stuk tekst neer te plakken.
Ik ga denk ik maar weer ff een kijkje in WFL nemenquote:Op maandag 12 september 2005 16:53 schreef CoolGuy het volgende:
Verdorie zeg Dodeca. Ga es in op de vragen van Haushofer in plaats van hier stukken tekst neer te plempen man. Je snapt volgens mij helemaal niet de kern waar t over gaat, want elke vraag van Haushofer om zelf es met uitleg te komen negeer je, om weer t volgende stuk tekst neer te plakken.
hey CoolGuy dan moet je deze link ff doorwerken (met interviews en test video's ) http://yowusa.com/Audio/lutec/lutec.htmlquote:Ik heb nou al verschillende dingen voorbij zien komen waarbij bedrijven zogenaamd op datum X met een uitvinding zouden komen en dan hoor je er nooit meer iets van.
Bedankt voor je link. Ben momenteel niet thuis, dus ga dat niet nu bekijken. Je zegt "waarbij als dit waar is..." Waar slaat het woordt 'dit' op? Is dat op '3,5 units out tegen 1 in' of is dat meer op als die uitvinding van hun echt zou zijn? In dat laatste geval is het dus niet iets wat bewezen is. Ik denk dat als een dergelijke uitvinding wordt gedaan, dit wel al heel snel wereldnieuws is. Wat denk je dat die gasten een geld zouden verdienen dus reken maar dat ze dit wereldkundig maken. Tot dan geloof ik er niet zo in, want als je zoiets hebt wat een grote verandering teweeg kan brengen en heel veel geld kan opleveren en je doet t dan niet...tja dan ga ik daar vraagtekens bij plaatsen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:48 schreef merlin693 het volgende:
[..]
hey CoolGuy dan moet je deze link ff doorwerken (met interviews en test video's ) http://yowusa.com/Audio/lutec/lutec.html
deze lui claimen dat hij al te koop is bij hen
3.5 units out tegen 1 in (waarbij als dit waar is ze het oude maxwell,faraday,Tesla idee weer hebben herontdekt ! wat meer over de magnetische puls die onstaat bij het omschakelen gaat dan echte ZPE (MEG ) idee )
2,5 jaar na nu is 13 maart 2008. Dan kijken we nog eens terug of de Lutec 1000 de wereld heeft veroverd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:48 schreef merlin693 het volgende:
hey CoolGuy dan moet je deze link ff doorwerken (met interviews en test video's ) http://yowusa.com/Audio/lutec/lutec.html
deze lui claimen dat hij al te koop is bij hen
3.5 units out tegen 1 in (waarbij als dit waar is ze het oude maxwell,faraday,Tesla idee weer hebben herontdekt ! wat meer over de magnetische puls die onstaat bij het omschakelen gaat dan echte ZPE (MEG ) idee )
Yep, niet alleen heeft het vele praktische voordelen, ook de theoretische natuurkunde staat dan op zijn kop.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb daar verder nooit meer wat van gehoord? Energie uit niets die voor altijd blijft gaan is een uitvinding die zo revolutionair is dat men dit onmogelijk stil zou willen houden lijkt mij.
quote:Andre Waser en ik bedachten de uitbreiding van de Maxwell theorie met een extra scalair veld, naast het electrische en magnetische veld.
Een EXTRA golf type wordt door deze theorie voorspeld:
de longitudionale electro-scalaire golf.
Veel uitspraken van Tesla kan ik relateren aan deze golf:
- longitudionale polarisatie
- associatie met statische electriciteit.
- associatie met zeer snelle voltage wisseling, liefst hoge voltage
- bolvormige antennes
Dan is er natuurlijk nog zwaartekracht, en de vacuum activiteit bij nul graden Kelvin, oftewel nulpunt energie. Sommige wetenschappers beginnen verbanden te leggen tussen die "quantum" vacuum activiteit en zwaartekracht, zoals het Polarized Vacuum
model of Gravity, van Harold Puthoff.
Deze groep vind ik uitdagend, omdat men open staat voor nieuwe fenomenen.
Maar vaak is deze groep ook saai, omdat er zo weinig nieuwe resultaten geboekt worden (zowel praktisch of theoretisch).
Er worden weinig verbanden gelegd tussen de verschillende
waarnemingen. Een algemeen idee wat nu precies het nieuwe of vernieuwende is, is er eigenlijk niet.
Ik ben de enige theoreticus in deze groep die iets nieuws bracht, met een duidelijke vingerwijzing naar de praktijk (geen gezwam over superstrings in 1001 dimensies, of "alles is energie", of "alles is fase", en meer van die gemeenplaatsen waar we geen soep van kunnen trekken).
Zie http://www.truth.myweb.nl/electrodynamics_secrets_IE.html
Van mensen die de Technische Universiteit (of andere universiteit) in Nederland of Belgie hebben doorlopen, krijg ik GEEN reakties op mijn theorie. GEEN dus.
Alleen in internationaal verband krijg ik erkenning, van Russen, Amerikanen, Zwitsers, etc ..
Daarom is het rationele niveau van deze nulpunt groep gewoon laag, maar daarom niet minder menselijk en gewoon noodzakelijk.
Groeten van
Koen
YES! Eindelijk het energieprobleem opgelost! Geen vervuiling meer! Dure benzine? Nee, gratis ZPE!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:27 schreef dodeca het volgende:
Even een berichtje van Meneer Evans:
Energy from ECE Spacetime
Yes the design is ready and independently tested - it is a matchbox
sized circuit. As usual I am not at liberty to say any more at present other than the fact that results are very positive. I know that this stretches the patience of people a bit, but I have great confidence in the Mexican group. The secrecy is for good reason. On the other hand the theory is out in the open as you know.
das het eeuwige tegendebacle !quote:En volgens mij hoort dit echt niet in truth, want dit is wetenschap.
Als je in principe een apparaat kan maken die uberhaupt energie kan halen van zero point dan is het toch geen truth meer maar wetenschap. En als je het vergelijkt met computers van 40 jaar geleden waren die ook super groot, nu zijn computers zo klein dat je ze op kan tillen. waarom zou dat niet gelden voor zero point apparaten.quote:Op maandag 26 september 2005 23:22 schreef DionysuZ het volgende:
zero point energy bestaat gewoon
http://en.wikipedia.org/wiki/Zero-point_energy
het is een gevolg van het heisenberg onzekerheidsprincipe. En je kunt ook een oscillerend 'device' bouwen die die energie vangt en omzet in elektriciteit. Alleen zou het een apparaat ter grootte van een huis worden om er de energie van een batterij uit te halen..
Hoe zie je dat dan?quote:Op maandag 26 september 2005 23:36 schreef merlin693 het volgende:
cool punt... want als je maxwells ongeschreven vergelijkingen bekijt is er wel een omslagpunt mbt gravitatie en elctr.!
Een quantum computer voldoet nog steeds aan alle natuurwetten, en nee, ze zullen niet onze computers gaan vervangen in onze generatie... om meerdere redenenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef astroboy het volgende:
En trouwens geef een reden waarom zo'n ZPE apparaat niet ontwikkeld zou kunnen worden in de toekomst? oneindige vrije energie klinkt zeker raar, maar dat geld ook voor de Quantum computers die ooit in de toekomst onze generatie computers zullen vervangen, die kunnen zoveel berekenen in zo'n korte tijd dat het ongelooflijk is, net als de ZPE machine die ooit eraan gaat komen die ongetwijfeld ook ongelooflijk is.
Zullen we een weddenschap maken dat er over 5 jaar nog NIETS is wat ook maar op 'anti-zwaartekrachtveld' lijkt is, en dat ZPE ('principe' waar jij het over hebt) nog geen millimeter verder is dan 'ja het komt er!!' ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef dodeca het volgende:
De volgende stap is het conferteren van gravitatie velden naar elecromagnetische velden.
En natuurlijk vis a versa!!!
De nasa is er al mee bezig maar dat berijpen de meesten van jullie al. Of niet?
Zo niet ,we hebben het hier over gravitatie machines!!!! Dus boeing kan ook op bed gaan liggen!!!!!
Tenzij ze slim zijn!
Maar laten we niet te snel vooruitlopen eerst maar die zero dan gaan we over vliegen denken en dan.............................
Leg dan es, met behulp van de formules en eigen uitleg, uit wat meneer Evans ons wil vertellen over die nulpuntsenergie? Ik heb zijn notes bekeken, maar de beste man neemt niet eens de moeite om ze in LaTeX te schrijven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef dodeca het volgende:
Er gaan hier nog een heleboel formules aan vooraf maar die bespaar ik juliie.
Jij moet niet van die grapjes maken zo laat op de avondquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Leg dan es, met behulp van de formules en eigen uitleg, uit wat meneer Evans ons wil vertellen over die nulpuntsenergie? Ik heb zijn notes bekeken, maar de beste man neemt niet eens de moeite om ze in LaTeX te schrijven.
Om eens te beginnen met die vacuumenergie:
Als je < 0 | H | 0 > uitrekent, wat voor term krijg je dan? En wat voor cuttoff zou je hier willen introduceren? En hoe deel je dit op in Bosonische en Fermionische velden?
Typerend dat je niet inhoudelijk reageert. Het verbaast me niet eigenlijk, maar zonde vind ik t wel. Geef dan gewoon toe dat je t niet snapt of leg t gewoon wel uit met de formules erbij en snoer ons de mond. Ik neem aan dat je dat op zich best graag zou willen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef dodeca het volgende:
Haushofer kom je toevallig ook uit Darmstadt?
Shame on you!!
Tja, je hoeft natuurlijk niet inhoudelijk te reageren, maar ik had ook allang door dat je erg weinig begrijpt van datgene wat je hier allemaal neerzet. Beetje flauw om dan wel de indruk te geven dat je begrijpt wat meneer Evans allemaal beweert, hé? Mensen als jij houden dergelijke onzin levendig. Jammer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef dodeca het volgende:
Haushofer kom je toevallig ook uit Darmstadt?
Shame on you!!
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:05 schreef dodeca het volgende:
Na wat extra onderzoek naar meneer Evans moet ik toch ook tot de conclusie komen dat ie het NIET bij het rechte eind heeft.
Jammer dus nog geen zero-point energie.
Nu maar weer wachten op de volgende hoax.
Hoe kom je daar nou zo opeens bij?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:05 schreef dodeca het volgende:
Na wat extra onderzoek naar meneer Evans moet ik toch ook tot de conclusie komen dat ie het NIET bij het rechte eind heeft.
Jammer dus nog geen zero-point energie.
Nu maar weer wachten op de volgende.
Ja volgens mij verzint ie dat ter plekke...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou zo opeens bij?
Hoi, wat bedoel je hiermee? volgens mij heeft meneer Evans een award gekregen.........quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef dodeca het volgende:
Maar om de Engelse koningin te gaan schrijven omdat het je NIET uitkomt? GVD!! sorry voor deze uitlating maar dit schiet echt in mijn verkeerde keelgat!!! Wat een stupide sukkel kringen toch weer!
De quantum computer voldoet aan de natuurwetten omdat het de wetten van quantum mechanica volgt. Met theorieen zoals quantum mechanica worden nieuwe applicaties ontwikkeld, veelal applicatie's voor de medische wereld. Maar een ZPE machine zou ook gebruik maken van de wet quantum mechanica toch? namelijk het onzekerheids principe, dus waarom een quantum computer wel en een ZPE machine niet?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Een quantum computer voldoet nog steeds aan alle natuurwetten, en nee, ze zullen niet onze computers gaan vervangen in onze generatie... om meerdere redenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |