abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2005 @ 11:31:47 #256
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30994693
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:25 schreef Oversight het volgende:

[..]

...scherp!
tis niet voor niets je lief
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_31045404
ZPD

Denk niet dat dit nog zinnige dingen gaat opleveren.
  vrijdag 30 september 2005 @ 01:48:16 #258
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_31047948
wel nog ff reageren he ! ben best wel benieuwd naar jouw idee over dit nml(90graden phase draaing tov de onbegrepen fenomenen) !

[ Bericht 16% gewijzigd door merlin693 op 30-09-2005 02:31:54 ]
pi_31053988
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Mirage het volgende:
Dit is hoe ik erover denk.
Iteejer en ik zijn hier niet om politieagentje te spelen.
Als zaken onherstelbaar uit de hand lopen, dán zou naar mijn idee een moderator pas in hoeven te grijpen....
Wat ik zo leuk vind aan het modschap in truth in vergelijking met het modschap in (sommige) andere subfora is dat ik niet een hele lijst heb ontvangen waar op geschreven staat waar topics/posts aan moeten voldoen.
Alle posters moeten serieus genomen worden en hebben het recht te posten. Ze hoeven niet persé een camera van minimaal 500 euro te bezitten voordat ze serieus genomen worden, ze hoeven niet een hele lijst aan ervaringen te hebben gehad, ze hoeven geen boeken te hebben geschreven... humor tussendoor wordt niet verboden, en er is geen lijst met trefwoorden die niet voor mogen komen in de posts of onderwerpen/topics die na 2 posts al als bagger bestempeld worden en dus maar gesloten worden.

Er is hier maar één regel.... heb respect voor elkaar... of anders gezegd.. doe normaal !

Aangezien ik zo weinig regeltjes betreffende modereren in mijn postvak heb gekregen ben ik ervan overtuigd dat ook iteejer vindt dat niet de moderators een subfora maken... of de lijn bepalen... dat doen de users. ( ons inlcusief natuurlijk )
Als meerdere mensen een topic maar niets vinden en besluiten niet te reageren, zakt het weg.
Als meerdere mensen een topic reuze interessant vinden, blijft het bovenaan...

Besef dat niet ik of iteejer, maar wij allemaal in handen hebben welke topics in de truth active list staan. Eigenlijk zijn wij allemaal moderators.
Prima gezegd!

We zijn allemaal users. We loggen in op een server en zetten daar teksten neer. Ten opzichte van die servers zijn we allemaal gelijk. Allemaal gasten op een groep servers.

Sommigen hebben de indruk dat we als mods hun niet mogen. Valt allemaal wel mee. De échte tegenstanders van FOK! en dus ook van dit forum zijn degenen die middels opzettelijke sabotage-pogingen de servers onderuithalen.

Verder is iedereen welkom. En discussieren we over de truth-onderwerpen, of over hoe we over truth-onderwerpen discussieren
Zoals Mirage al zei, gelden hier geen ingewikkelde regels en voorschriften. Onderwerpen die zich inhoudelijk niet houden aan bestaande inzichten, regels of conventies hebben die vrijheid ook nodig. Anders zouden we tóch weer een filter toevoegen.
Bovendien, en ik ben er absoluut zeker van ook namens Mirage te spreken, geloven we hier absoluut in de vrijheid van meningsuiting, en in open staan voor andere meningen.

Met als enige acceptatie-criterium het níet onnodig grievend en sfeerbedervend zijn. Niet omdat dat onze opvattingen weerpiegelt, maar omdat dat direct of indirect de vrijheid van de ander aantast.
pi_31089647
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef Haushofer het volgende:
ZPD

Denk niet dat dit nog zinnige dingen gaat opleveren.
Ach, het werd juist interessant, met plot twists en het 100% omslaan van menigen die toch al op niets gebaseerd waren..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_31095203
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:16 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ach, het werd juist interessant, met plot twists en het 100% omslaan van menigen die toch al op niets gebaseerd waren..
Mja, met alle respect, maar dergelijke discussies kunnen denk ik dan toch beter in WFL worden gevoerd zodra ze wat technischer worden. Er vallen iig nog genoeg interessante dingen over te vertellen. Ik had alleen het idee dat hier iemand aan het woord was die erg graag de frustraties van een zekere meneer Evans wou overnemen mbt de gevestigde wetenschappelijke orde, en hierdoor met termen begon te smijten die hij/zij niet begrijpt
  woensdag 5 oktober 2005 @ 10:40:07 #262
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31198419
Cursus Astral Projecteren

kan pagina 6 grotendeels verwijderd worden aangezien het niks met het topic zelf te maken heeft?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_31206727
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:40 schreef Enyalius het volgende:
Cursus Astral Projecteren

kan pagina 6 grotendeels verwijderd worden aangezien het niks met het topic zelf te maken heeft?
Ik werk niet met pagina's, voor mij is ieder topic één geheel. Ik heb er weinig echt storends in gezien eelrijk gezegd.
Kijk wel uit dat je niet te veel zaken als feit gaat verkondigen, die in wezen slechts interpretaties van jou zijn.
Om bv in contact te komen met zielen van aliens, en voortdurend andere planeten te bezoeken kun je best vermelden, maar zeg er dan ook wel bij dat dat jouw interpretaties en ideeen zijn, en geen vaststaande feiten.
pi_31244272
Bonsoir. .

Even hier dan, want mijn afscheidstopic is uiteraard al dicht. (Wat een lief topic was dat. . Zelfs mijn Fonkje was lief. .)

Ik ben niet dood, ontvoerd door aliens of ziek, zwak of misselijk. Het probleem zat 'm in mijn internetverbinding. Mijn eigen modem stierf langzaam en Wanadoo hielp niet bepaald mee. (Telefoooooonrekening. . )Nu, drie modempjes en een hele lange tijd verder, heb ik eindelijk weer internet.
Achter de schermen, in een mail en via een crewlid had ik doorgegeven dat ik problemen had, maar om de één of andere reden is dat niet doorgekomen ofzo. Toen heeft de crew besloten dat het beter was dat ik op zwart ging.

Anyway, dit berichtje wil ik vooral plaatsen, omdat ik de reacties zo onwijs lief vond én om te zeggen dat ik het met jullie heel erg naar mijn zin heb gehad op TRU. Allemaal heel erg bedankt voor die jaren dat jullie bijna altijd lief voor me waren. . Ik ga jullie haske missen. . .

Dawast. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 05:09:17 #265
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31245616
Wij jou ook. Succes, en zo etc. etc.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:02:40 #266
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31256530
Ik heb dit ook in feedback al gemeld maar het schijnt dat het hier thuishoort:

De laatste tijd wordt er erg veel geflamed in Truth zonder dat hiertegen wordt opgetreden.

Grootste bron van ergernis voor veel serieuze gebruikers zijn hierbij de volgende gebruikers: bonke, danaantje en HenriOsewoudt

Continu flamen en throllen in topics waar dit figuur klaarblijkelijk niks te zoeken heeft en alleen maar komt stoken.

Kan hier iets tegen gedaan worden??
Op deze manier heeft het subforum truth net zoveel zin als wanneer de onderwerpen in onzin staan.

bedankt

[ Bericht 4% gewijzigd door Metro2005 op 07-10-2005 16:26:53 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:38:51 #267
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_31259644
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:
Bonsoir. .

Even hier dan, want mijn afscheidstopic is uiteraard al dicht. (Wat een lief topic was dat. . Zelfs mijn Fonkje was lief. .)

Ik ben niet dood, ontvoerd door aliens of ziek, zwak of misselijk. Het probleem zat 'm in mijn internetverbinding. Mijn eigen modem stierf langzaam en Wanadoo hielp niet bepaald mee. (Telefoooooonrekening. . )Nu, drie modempjes en een hele lange tijd verder, heb ik eindelijk weer internet.
Achter de schermen, in een mail en via een crewlid had ik doorgegeven dat ik problemen had, maar om de één of andere reden is dat niet doorgekomen ofzo. Toen heeft de crew besloten dat het beter was dat ik op zwart ging.

Anyway, dit berichtje wil ik vooral plaatsen, omdat ik de reacties zo onwijs lief vond én om te zeggen dat ik het met jullie heel erg naar mijn zin heb gehad op TRU. Allemaal heel erg bedankt voor die jaren dat jullie bijna altijd lief voor me waren. . Ik ga jullie haske missen. . .

Dawast. .
Maar hoezo missen dan? Je internet doet het toch weer. Ben je dan van plan om ook als user hier niet meer te komen buurten?

Sorry, ik vergat Electro Worm uit te loggen. Dit is de mamma, Nokwanda.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_31259957
hey zeg, kwam net een beetje op dreef in het telekinese topic, waarom een slot ??
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:50:16 #269
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31260048
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
hey zeg, kwam net een beetje op dreef in het telekinese topic, waarom een slot ??
Door figuren als jij die alleen maar de boel komen verzieken
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:00:23 #270
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31260367
quote:
'Doorspit/opruim slotje" dus na de schoonmaak gaat ie vast wel weer open
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:36:14 #271
34156 Mirage
Smile !!!
pi_31263208
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb dit ook in feedback al gemeld maar het schijnt dat het hier thuishoort:
Klopt
Goed dat je het hier meldt, ik lees hier als de omstandigheden het toelaten dagelijks, algemene feedback niet.
Hier of via de mail is bijna altijd raak !
quote:
De laatste tijd wordt er erg veel geflamed in Truth zonder dat hiertegen wordt opgetreden.
Er wordt geprobeerd bij te sturen, ook is deze post misschien handig om nog eens na te lezen Feedback 12

Naast de pogingen tot truth leuk houden, zoals iedere user dat kan, proberen wij echt de serieuze puinhopen (zoals vanmiddag b.v.) op te ruimen.
De laatste tijd is dit misschien niet à la minute geweest ( als het al nodig was, want ik sta helemaal achter mijn eerdere post ), dit omdat iteejer druk is, 's nachts naar de fokserver reist en ikzelf even offline was door omstandigheden. Maar ene mail of opmerking in dit feedback topic werkt meestal accuraat.
quote:
Continu flamen en throllen in topics waar dit figuur klaarblijkelijk niks te zoeken heeft en alleen maar komt stoken.

Kan hier iets tegen gedaan worden??
zeker wel !
En dat wordt het ook.
Er wordt meestal in eerste instantie geprobeerd een gesprek aan te gaan.
Als dit niet lukt of genegeerd wordt en het postgedrag van een user die storend post onveranderd blijft worden er pas maatregelen genomen die duidelijker zijn.
quote:
Op deze manier heeft het subforum truth net zoveel zin als wanneer de onderwerpen in onzin staan.
en dat willen we niet hè
quote:
bedankt
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:37:52 #272
34156 Mirage
Smile !!!
pi_31263260
quote:
Het slot van mijn voordeur is kapot en ik wilde vandaag toch íets op slot doen.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31263992
quote:
Bonsoir. .

Dawast. .
Je mag nog best langskomen hier hoor
pi_31267646
MUUS
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_31296391
quote:
Bonsoir. .

Dawast. .
Hee, Muus, dus toch! Gewoon je verbinding, dit dacht ik al! Ik vond het al zo vreemd dat je zomaar weg was zonder afscheid te nemen, daar leek je me te trouw voor (en je kwam niet over als heel labiel of zo ).

Opeens ben je er weer, zijn er geen kansen meer dat jij als moderator terugkomt? Hoe meer hoe beter, toch! Leuk je weer te horen, en je blijft toch wel komen?

Groetjes,

Sten
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:56:05 #276
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_31343714
groeten aan MUUS,

maar goed even een topicreport
War Corperatism
deze hoort in POL
en sizzler mag zn Moderatorschap kwijtraken,.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_31355485
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:
groeten aan MUUS,

maar goed even een topicreport
War Corperatism
deze hoort in POL
Ik bekijk het even.
Wel een verzoek: probeer ontopic te posten en niet een hele rij posts te plaatsen waarin verschillende users hun ongenoegens uiten.
Als het topic in truth blijft, heb ik liever een topic met potentie zonder "bagger".
En als het topic terug zou gaan naar bijvoorbeeld pol dan moet het ook nagenoeg "bagger" vrij zijn, want een topic met verschillende offtopic posts erin verplaatsen is ook niet eg collegiaal.

( dan kan ik anderen er ook niet meer op aanspreken als ik dat doe )
quote:
en sizzler mag zn Moderatorschap kwijtraken,.
Tip en niet alleen voor jou bedoeld, maar voor een ieder die ontevreden is met zijn beslissing of de beslissing van andere crew:
Máil zo iemand, vertel waar je het niet mee eens bent en waarom niet.
Je hebt goede kans dat dit oplossend werkt en degene is dan ook min of meer verplicht je een fatsoendelijk antwoord te geven. In topics dit soort opmerkingen maken helpt meestal niet echt.
Ikzelf zou het ook het prettigst vinden als ik direct aangesproken word zodat ik mijn beweegredenen ook uit kan zetten en misschien zelfs inzie dat ik een verkeerde beslissing heb genomen.
Liever in overleg, dan losse flodders in de ruimte.

u heeft mail, ik heb je hulp even nodig
Sir Winston Churchill
pi_31356675
Mirage ... U zocht mij?
Calm down, please!
pi_31356730
Googolplexian, zou jij mij even willen mailen ? Zodat ik jouw mail adres heb ?
Mijn mail fokmirage@gmail.com

Ik zie dat er een tijdje terug al ontevredenheid was over een bepaalde topickick.
Wel zie ik dat iteejer er indertijd naar zou kijken, maar ik geloof dat hij vergeten is een (duidelijke?) terugkoppeling te geven. Hij heeft het ontzettend druk.
Ik neem het nu op en heb geprobeerd je te mailen, maar de mail wordt terug gestuurd.
Sir Winston Churchill
pi_31356781
done
Calm down, please!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:01:02 #281
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31357211
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:32 schreef Mirage het volgende:
Je hebt goede kans dat dit oplossend werkt en degene is dan ook min of meer verplicht je een fatsoendelijk antwoord te geven.
Alhoewel ik het in grote lijnen met de strekking van je post eens ben, ik zou zoiets alles behalve een verplichting vinden.
pi_31357782
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:01 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Alhoewel ik het in grote lijnen met de strekking van je post eens ben, ik zou zoiets alles behalve een verplichting vinden.
Persoonlijk vind ik ( en ik mene dat dat ook de modpolicy is) dat als je een post krijgt met een vraag of waarin iemand verteld dat hij/zij ergens ontevreden over is, je als mod de "verplichting" hebt die user een fatsoendelijk antwoord terug te sturen.
Fatsoendelijk hoeft niet in te houden dat je met de user meegaat, maar dat je op zijn minst je eigen beweegredenen op een rijtje zet.

Als ik een mail krijg voel ik mij wel verplicht om die netjes te beantwoorden.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:09:14 #283
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31358309
Excuses ik las niet helemaal juist door de quote van baaj in de post
pi_31358980
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 14:09 schreef livEliveD het volgende:
Excuses ik las niet helemaal juist door de quote van baaj in de post
NP

en dit is dus een prachtig voorbeeld van hoe direct communiceren "de lucht kan klaren" (alhoewel dat in deze context wel erg beladen klinkt )
Sir Winston Churchill
pi_31574050
God vergeeft?
Dit soort posts, alleen maar het quoten van lappen tekst.
Da's nogal irritant. En hij doet niéts anders. .
pi_31575590
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 06:51 schreef DennisMoore het volgende:
God vergeeft?
Dit soort posts, alleen maar het quoten van lappen tekst.
Da's nogal irritant. En hij doet niéts anders. .
Ja, Tiesemans heeft geen eigen mening en heeft zijn grootste goed voor het geloof ingeleverd: het kritisch en eigen denken. En dat zal wel niet veranderen, dus er zit niks anders op dan negeren
pi_31575853
Hehe dit was natuurlijk wel een topic waar Tiesemans zich es goed kon laten gaan
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_31578318
US, ik heb je post een beetje aangepast.... hij was 2 pagina's breed !
Prepare for THE Ultimate Epidemic !!

(alles staat er nog hoor, alleen herordend )
Sir Winston Churchill
pi_31578404
Tiesemans
Ja, hij heeft idd perioden dat hij zich beperkt tot het alleen maar plaatsen van quotes uit de Bijbel.
Tussendoor heeft hij ook perioden dat hij dat níet doet. (meestal nadat hij er aan herinnerd is dat dat níet de bedoeling is)
Tiesemans heeft dus wel degelijk een eigen mening.

Ik heb Tiesemans op dit feedback topic gewezen, waarschijnlijk/hopenlijk kunnen we weer wat persoonlijker posts van hem tegemoet zien

dank je wel voor jullie feedback !
ik begon mij al eenzaam te voelen
Sir Winston Churchill
pi_31578476
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:45 schreef Mirage het volgende:
ik begon mij al eenzaam te voelen
Jij bent continu met 2
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:03:12 #291
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_31578629
Hoe zit het eigenlijk met het ontkennen van de holocaust hier in truth ?

Ja, misschien een beetje rare vraag hoor, maar ik lees net dat aids en kanker prima te genezen zijn, en de regel erna dat er geen bewijs voor het bestaan is enzo.. maar veel mensen geloven dat het wel bestaat (zijn familieleden aan deze verschrikkelijke ziektes verloren) en dat je er toch echt fucking dood aan gaat.

Dus eigenlijk in de openheid van truth zou ik hier een topic kunnen openen over dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden, toch ? (aangezien 'bewijs' niet iets is waar we hier aan doen)

Geeft dat geen wrijving met de algehele Fok! policy ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_31579040
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:03 schreef ChOas het volgende:

Ja, misschien een beetje rare vraag hoor, maar ik lees net dat aids en kanker prima te genezen zijn, en de regel erna dat er geen bewijs voor het bestaan is enzo.. maar veel mensen geloven dat het wel bestaat (zijn familieleden aan deze verschrikkelijke ziektes verloren) en dat je er toch echt fucking dood aan gaat.
Ik kan mij niet voor de geest halen op welk topic je doelt.
Doel jij op topics waarin mensen geloven dat aids een door mensen gemnaakte ziekte is ?
quote:
Dus eigenlijk in de openheid van truth zou ik hier een topic kunnen openen over dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden, toch ? (aangezien 'bewijs' niet iets is waar we hier aan doen)

Geeft dat geen wrijving met de algehele Fok! policy ?
Als jij gelooft dat de holocaust niet plaats heeft gevonden en je mening hierover in een topic verwerkt zie ik geen probleem.
Sir Winston Churchill
pi_31579082
Het staat in Death Tower topic ...
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:51:28 #294
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_31579195
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:38 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik kan mij niet voor de geest halen op welk topic je doelt.
Het towerbuster topic schiet die kant op...
quote:
Doel jij op topics waarin mensen geloven dat aids een door mensen gemnaakte ziekte is ?
[..]
Neuh, da's weer een hele andere discussie, maak nou geen slapende honden wakker!
quote:
Als jij gelooft dat de holocaust niet plaats heeft gevonden en je mening hierover in een topic verwerkt zie ik geen probleem.
Okay, dan zet ik er ook bij dat nabestaanden/vrienden, van mensen welke tijdens de holocaust gestorven zijn, gehersenspoeld zijn en dat ze het zich maar inbeelden. Zal ik dan afsluiten met een zin als "En nee, ik hoef het niet aan jullie te bewijzen, want ik weet dat ik gelijk heb, en jullie staan er niet voor open!"

Of zou dat de discussie niet echt gaande houden ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_31579428
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:51 schreef ChOas het volgende:

[..]

Het towerbuster topic schiet die kant op...
[..]
Dan zou een simpele melding hier voldoende zijn om dat onder de aandacht te brengen.
Sinds gisteren is het pas deze kant op gegaan, vanochtend is er o pdeze toer doorgegaan.
Meld dingen waar je het moeilijk mee hebt en die niet a la minute opgemerkt zijn door moderators.
Ik ben nog niet klaar met lezen in het topic, ik lees zo verder en zal doen wat ik denk dat gepast is.
quote:
Neuh, da's weer een hele andere discussie, maak nou geen slapende honden wakker!
[..]
oké
quote:
Okay, dan zet ik er ook bij dat nabestaanden/vrienden, van mensen welke tijdens de holocaust gestorven zijn, gehersenspoeld zijn en dat ze het zich maar inbeelden. Zal ik dan afsluiten met een zin als "En nee, ik hoef het niet aan jullie te bewijzen, want ik weet dat ik gelijk heb, en jullie staan er niet voor open!"

Of zou dat de discussie niet echt gaande houden ?
Als jij denk dat dit de manier is waarop je een statement moet maken zegt dat minstens zoveel over jouw als de mens/het topic achter hetgeen waar jij een probleem mee hebt.

Onnodig kwetsend, uitdagend...totaal nutteloos en absoluut niet naar de richtlijn die ik hierboven aangaf.

Communiceren is de sleutel !
Dat kan via feedback of via mail. (ik heb mijn anti gevoelens naar msn/icq etc nog niet overwonnen )

Dank je wel voor je melding, de volgende keer iets constructiever ?
Sir Winston Churchill
pi_31579505
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Jij bent continu met 2
huh? Is Mirage schizofreen dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_31580162
quote:
Toch wel grappig hoeveel "TRU" gerelateerde voorwerpen,enz
.
Toch wel grappig hoeveel "TRU" gerelateerde voorwerpen niet begrepen worden of willen worden.
conditioniring moet eruit...wat bent u liever...leeuw of schaap?
om het een en ander uit te leggen vergt veel geduld ..geduld welke ik niet op kan brengen..(mijn tekortkoming)

ik weet niet of je dit leest junkie maar succes met het een en ander uitleggen aan de sceptici.
geduld is een schone zaak...
ken je deze site al? denk het wel he..veel info.
http://www.thebiggestsecret.org/forum/index.php

daar zijn ze ook zeer kritisch wat natuurlijk uitstekend is alleen wordt het niet meteen afgewimpeld als
onzin of 'dat bestaat niet' talk zoals hier op truth door bepaalde users (all the time)

waarom je de Death towers topic tijdelijk op slot draait begrijp ik niet zo goed mirage.
ik hoef dat ook niet te begrijpen omdat je eerst moet overleggen neem ik aan.
succes ermee.

[ Bericht 4% gewijzigd door JoZzephus op 20-10-2005 23:13:29 ]
pi_31580209
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:03 schreef ChOas het volgende:
welke holocaust bedoel je?
er heeft nooit een holocaust plaatsgevonden weet je dat wel.
hihi I love it..
pi_31580663
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:49 schreef JoZzephus het volgende:

waarom je de Death towers topic tijdelijk op slot draait begrijp ik niet zo goed mirage.
ik hoef dat ook niet te begrijpen omdat je eerst moet overleggen neem ik aan.
succes ermee.
Omdat ik de discussie over aids zoals die er nu stond uit wilde hebben.
Wat mij betreft kan ieder onderwerp besproken worden, het ligt er vaak aan hóe het behandeld wordt.

Voorbeeld ?

Als medium die tegenover een vrouw met doodziek kind in haar armen staat kan je stellen:
U bent gehersenspoeld, de reguliere medische wereld kan níets voor u betekenen en als u dat wel denkt.. dan heb ik daar mijn bewijs dat u gehersenspoeld bent.. wordt wakker, geef uw kind dit drankje en sluit het 14 dagen in afzondering op ! Ik garandeer u dat zij genezen is. Als u dit niet doet of niet gelooft, dan zeg ik met zoveel woorden dat het uw eigen schuld is dat ze sterft.
(en de schuld van alle andere mensen dat hun dierbaren in het verleden overleden zijn aan deze kwaal)

Maar je kan ook stellen:
Mijn ervaring is zus en zo of mijn geloof is dat dit kan helpen/ helpt bij deze kwaal.
Alstublieft, suuces ermee !

persoonlijk vind ik de 1ste methode "gevaarlijk" en kan deze kwetsend overkomen bij mensen die juist op hun zwakst zijn. Net als dat het gevaarlik is om te stellen dat iets per definitie níet te genezen is. ( daar heeft ook al een topic over gelopen).
De onderste echter... daar zie ik geen probleem in.

Het topic heeft sinds gisterochtend een dubieuze wending aangenomen, daarnaast was het nog offtopic ook. Ik koos ervoor de hele discussie te verwijderen.

In een nieuw topic met een doordachtere woordkeuze/stelling is iedereen welkom de discussie te herstarten.
Sir Winston Churchill
pi_31581112
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:09 schreef Mirage het volgende:

Voorbeeld ?

Als medium die tegenover een vrouw met doodziek kind in haar armen staat kan je stellen:
U bent gehersenspoeld, de reguliere medische wereld kan níets voor u betekenen en als u dat wel denkt.. dan heb ik daar mijn bewijs dat u gehersenspoeld bent.. wordt wakker, geef uw kind dit drankje en sluit het 14 dagen in afzondering op ! Ik garandeer u dat zij genezen is. Als u dit niet doet of niet gelooft, dan zeg ik met zoveel woorden dat het uw eigen schuld is dat ze sterft.
(en de schuld van alle andere mensen dat hun dierbaren in het verleden overleden zijn aan deze kwaal)
tja wanneer ik voor zo iemand sta (als ik er al sta) weet ik intuitief meteen dat er iets niet klopt.je hebt natuurlijk ook wanhopige mensen die alles aannemen wat er verteld wordt maar daar moet je wel voor waken vind ik.
iedereen kan de eigen intuiitie"spier" trainen en na verloop van tijd zul je merken dat alles anders wordt.
niet om flink te doen maar zo werkt het echt bij me.
mensen gebruiken teveel hun geconditioneerde verstand om het meteen als onzin af te doen.
beetje jammer dan.
pi_31581300
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:27 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

tja wanneer ik voor zo iemand sta (als ik er al sta) weet ik intuitief meteen dat er iets niet klopt.je hebt natuurlijk ook wanhopige mensen die alles aannemen wat er verteld wordt maar daar moet je wel voor waken vind ik.
iedereen kan de eigen intuiitie"spier" trainen en na verloop van tijd zul je merken dat alles anders wordt.
niet om flink te doen maar zo werkt het echt bij me.
mensen gebruiken teveel hun geconditioneerde verstand om het meteen als onzin af te doen.
beetje jammer dan.
Iets meteen als onzin af doen is weer een andere discussie
Maar ook dat moeten mensen wat mij betreft zelf weten, mits met respect geuit.

Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')