mij hoor je niet zeggen dat het te ver gezocht is. Maar als ze bestaan, dan is het een bovennatuurlijk clubje en het enige wat je daar tegen kan doen is bidden.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef nokwanda het volgende:
Over het uitlekken van eventuele plannen:
Die Pike heeft dus gelekt. Maar aangezien daar verder geen bewijs voor is en de weinigen die ermee naar voren zijn gekomen zoals Carr, niet serieus genomen worden.......
Zo gaat dat dus met geheimhouding..
Er zijn veel mensen die dan roepen: het is veel te ver gezocht en het zal niet zon vaart lopen. Maar als je nu kijkt naar de staat waarin de wereld verkeert? Is toch knap klote en redelijk in de beschreven richting.
De officiele ontdekking van olie in Saudi Arabie bijvoorbeeld was in 1938. Maar wie zegt dat er niet een eerdere officieuze ontdekking was? Of dat de ontdekking gewoon goed uitkwam om wat er nu speelt nog iets verder op weg te helpen.
Hoezo klote?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef nokwanda het volgende:
Over het uitlekken van eventuele plannen:
Die Pike heeft dus gelekt. Maar aangezien daar verder geen bewijs voor is en de weinigen die ermee naar voren zijn gekomen zoals Carr, niet serieus genomen worden.......
Zo gaat dat dus met geheimhouding..
Er zijn veel mensen die dan roepen: het is veel te ver gezocht en het zal niet zon vaart lopen. Maar als je nu kijkt naar de staat waarin de wereld verkeert? Is toch knap klote en redelijk in de beschreven richting.
Saudi Arabie is voor de westerse mens onbelangrijk. Jammer dat er olie zit, maar dat is over een aantal jaar ook weer afgelopen. Mekka is niet echt van belang, Jeruzalem wel (niet voor mij, maar wel voor de christenen en aangezien de westerse wereld redelijk christelijk is, is Jeruzalem dus ook belangrijk voor mij).quote:De officiele ontdekking van olie in Saudi Arabie bijvoorbeeld was in 1938. Maar wie zegt dat er niet een eerdere officieuze ontdekking was? Of dat de ontdekking gewoon goed uitkwam om wat er nu speelt nog iets verder op weg te helpen.
Naar Allah, Boedda of de christelijke God? Lijkt mij alle drie niet zinvol.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
mij hoor je niet zeggen dat het te ver gezocht is. Maar als ze bestaan, dan is het een bovennatuurlijk clubje en het enige wat je daar tegen kan doen is bidden.
Dat klopt. Er zullen altijd complottheoriën blijven omdat er eenvoudig complotten bestaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ontopic: er zullen altijd complottheorieen blijven, hoe onwaarschijnlijk ook. En: die theorieen zullen ook altijd aanhangers bljiven hebben!
In case you believe a newspaper 'accidentally' published the cartoon, without realizing the impact it would have, bear in mind that Merete Eldrup, Managing Director of JP/Politikens Hus A/S (the company that published the cartoons in Denmark) is married to Anders Eldrup, who has attended the last FIVE Bilderberg meetings (as reported by Tony Gosling, the UK Bilderberger Reporter).
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:01 schreef space_knarf het volgende:
ik denk dat deze meneer erachter zit
[afbeelding]
Welk verhaal? Dat van Pike lijkt me vrij duidelijk. "Laat je vijanden elkaar afmaken."quote:Op dinsdag 7 februari 2006 06:58 schreef Hallulama het volgende:
Ik mis altijd het "WAAROM?" bij dit soort verhalen.
Zeik toch niet steeds over die paar terroristen die op Cuba gevangen zitten!! Vergeet niet dat het grootste deel van die gevangenen daar zonder problemen jouw keel zou doorsnijden als je toevallig in het vliegtuig zit dat ze willen kapen!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:18 schreef Megumi het volgende:
Het extremisme aan biede kanten zijn de krachten die gaande zijn. Een VS die als standpunt heeft militair ingerijpen waneer wij dat maar willen. En daarbij de nasleep vergeet. En mensen zomaar zonder rechtsspraak op pakt. En aan een kant een kleine groep moslim extremisten die denken dat het normaal is om namens Allah de barmhartige onschuldige burgers te kunnen vermoorden.
Oh ja natuurlijk. Laten we de stereotiepering geloven die men ons voordoet in de media. Schaam je...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zeik toch niet steeds over die paar terroristen die op Cuba gevangen zitten!! Vergeet niet dat het grootste deel van die gevangenen daar zonder problemen jouw keel zou doorsnijden als je toevallig in het vliegtuig zit dat ze willen kapen!!
Ik kan niet begrijpen dat mensen die slim genoeg zijn om dergelijke spelletjes in gang te zetten en in stand te houden niet slim genoeg zijn om in te zien dat ze erg kinderachtig of zelfs primitief bezig zijn en dat er betere manieren zijn om tot de hemel op aarde te komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:26 schreef NorthernStar het volgende:
Welk verhaal? Dat van Pike lijkt me vrij duidelijk. "Laat je vijanden elkaar afmaken."
Maar je kunt het ook aan de andere kant beginnen:
Zijn er aanwijzingen dat er 'krachten' bezig zijn om Oost en West tegen elkaar op te zetten?
Zo ja, dan zou je daar misschien iets uit af kunnen leiden over welke groepen dit doen en met welke bedoelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |