Osama bin Laden laat weer van zich horenquote:Wat fijn dat je je eigen draai er aan geeft.
Ik zeg toch dat ik niet geloof in een "high-tech tora-bora super center", maar in een aantal kleine zelfstandige groepen die opereren in de naam van Al Qaida.
Dus ook geen wereldwijd netwerk.
Doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik pretendeer niet voor Quarks te spreken, maar...
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje moe van je stalkgedrag en reageer gewoon niet meer op je.
En zoek een psych voor je anti-semitismecomplex.
Welnee.... Je kunt het ook positief bekijken. Je gaat niet weg om die lui die vinden dat dit op innet de manier is om mensen te benaderen. Je blijft juist om de mensen die dat niet doet en met wie je wel kunt praten. Focus op de positieven ipv op de nagatieven.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:30 schreef soulsurvivor het volgende:
Moet ik Dit accepteren?
in reactie op mijn post.
Of moet ik maar fok verlaten, omdat beledigenen denigreren blijkbaar de norm geworden is hier en dat feit moet accepteren en mijn conclusies trekken door niet meer te posten?
ja, je bent een schat.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee.... Je kunt het ook positief bekijken. Je gaat niet weg om die lui die vinden dat dit op innet de manier is om mensen te benaderen. Je blijft juist om de mensen die dat niet doet en met wie je wel kunt praten. Focus op de positieven ipv op de nagatieven.
Ja idd pffff...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:11 schreef nokwanda het volgende:
Het is idd wel zo daty de laatste tijd overal dezelfde discussie lijkt te ontstaan. ipv dat je je op het topic kunt richten verandert het dan WEER in een welles/nietus discussie die erg vermoeiend is.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:23 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ja idd pffff...
Daarom reageerde ik ook die ene post, nu ik het zo terug lees viel die eigenlijk nog best wel mee. Het is gewoon meer de hele sfeer waar ik op ageerde.
maar negeren is de beste keuze idd, totdat truth zo verspoelt wordt door dit soort sfeerposters dat het gewoon niet meer leuk is hier te komen en dat zou jammer zijn.
Kijk bv eens in het nieuwe topic van displission waar hij zijn fout toegeeft.
1 op de 2 reageerd positief, de rest ziet er een aanleiding in om hem nog een schop na te geven of hun sublieme hersencapaciteit nog eens te benadrukken![]()
wmb...fine. Overleg ik wel met Mirage.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:47 schreef -starseed-mayo- het volgende:
mirage,. word enyalius ooit nog een keertje van zn ban afgehaald?
en wat moet ik nou met die knikkers doen![]()
ik weet niet of je soms met nokwanda afspreekt anders kan ik het aan haar geven
![]()
Hij kan wel wat hebben, dat is nu juist zijn kracht en de reden waarom hij zo'n topic opent of kan openen, denk ikquote:Op maandag 23 januari 2006 22:23 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ja idd pffff...
Daarom reageerde ik ook die ene post, nu ik het zo terug lees viel die eigenlijk nog best wel mee. Het is gewoon meer de hele sfeer waar ik op ageerde.
maar negeren is de beste keuze idd, totdat truth zo verspoelt wordt door dit soort sfeerposters dat het gewoon niet meer leuk is hier te komen en dat zou jammer zijn.
1 op de 2 reageerd positief, de rest ziet er een aanleiding in om hem nog een schop na te geven of hun sublieme hersencapaciteit nog eens te benadrukken![]()
dat is inmiddels 3 op 4 geworden.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:23 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik kan er op dit moment niets anders van maken dan ditquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:30 schreef displission het volgende:
iteejer is het mogelijk om mijn info van spliffunk(postgeschiedenis) nog terug te krijgen op fok..de google zoekfunctie is hier erg zwak in en ik had graag weer eens terug gekeken naar die "goede/oude tijd"?? Of mirage weet jij dat misschien? Of een andere mod?
inmiddels 5 op 6.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:41 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
dat is inmiddels 3 op 4 geworden.
Wellicht valt het toch nog mee![]()
Topics die in verschillende subfora op hun plek zouden kunnen zijn, worden door mij alleen verplaatst als TS, in dit geval jij, dat zou willen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:09 schreef soulsurvivor het volgende:
zouden de mods even naar het topic - * - = + kunnen kijken?!
Ik weet niet of het nu beter in wfl tot zijn recht komt of hier.
Als het hier kan, liever hier.
ze heeft het er maar druk meequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef displission het volgende:
mass delete request in mijn kat ziet entiteiten aangevraagd..
Ik voel op het moment meer voor een mass ban oid.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef displission het volgende:
mass delete request in mijn kat ziet entiteiten aangevraagd..
Lekker rustigquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:28 schreef Mirage het volgende:
Huishoudelijke mededeling
Mijn email doet het sinds (iig) gisteren niet.
Zie mijn post hierboven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef soulsurvivor het volgende:
jammer zeg, de discussie ging net zo lekker.
Ik hoef hier verder niets mee hoor. Maar gewoon even mijn tereurstelling kwijt.
Naar mijn mening was deze discussie op een redelijk niveau en op een respectvolle manier aan de gang.
Dit is voor mij weer een typisch voorbeeld waar ik moeilijk mee om kan gaan.
echt jammer, aangezien de kennis van deze poster meer potentie zou hebben zonder die zelfingenomenheid een respectloosheid.![]()
Kan iemand hier inkomen of ben ik gewoon te gevoelig.
Ik denk dat ik het hier eerder neer had moeten zetten... hij doet het weer !quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lekker rustig
Maar idd handig om even te weten ja
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan iemand hier de reacties van supah vlieg verwijderen die slaan namelijk nergens op
Was Jezus bi sexueel? En zo nee hoe weten ze dat ?
ja die is sterkquote:
en nog wat van dit soort posts....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zwak zeg MirageEerst ban je haar voor een week vanwege trollerij, en nu zeg je dat het niet uitmaakt als ze een dag later terugkomt om verder te posten.
Weinig consequent.
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
Het is zo duidelijk!!
Mirage, kun je een IP-check doen en als ik gelijk heb eventueel weer een ban uitvoeren?
waarop ik schreef:quote:
en Stenny....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb geen last van d'r..
Ik raak haar manier van redeneren soms kwijt, maar het is de hare en dit is de passende plek die neer te zetten mits ze de krengerige opmerkingen naar anderen toe achterwege laat.
Als ze nou trollerig zou zijn.... maar eigenlijk zie ik hier een Stenny die zich steeds meer laat verleiden tot het doen van vervelende uitspraken.... net als jij genverbrander... en zo nog een paar users.. de reacties van Indirah hierop zijn van hetzelfde niveau als jullie opmerkingen... dit is èrg jammer.
Wat is dit voor topic geworden voor jullie users ?
Bedenk dat eens.
Is het een topic waarin jullie elkaar willen informeren als er nieuwe info is ?
Is het een topic waarin jullie willen speculeren over wat die nieuwe info kan betekenen (in jullie ogen).
Of is het een topic geworden waarin we eens even lekker generaliserend en denigrerend elkaar te woord staan ? Waar we posts plaatsen in een poging hem net iets "lolliger" en lúllliger te laten zijn dan die van een ander....
Waar we mensen proberen op stang te jagen.. zich onvwelkom te laten voelen.. het idee te geven dat andere users hun de mond willen snoeren omdat hun mening toevallig afwijkt (of het nou kinderlijk onderbouwd is, gevoelsmatig.. of specuelerend op feiten).
Denk goed na over jullie motivatie hier te posten.
Er is al zo weinig ruimte waar je gewoon "jij" kan zijn.
Pak die ruimte van een ander af en jij zal zelf ook aan de beurt komen, want als de één weggepest is wordt het volgende psipaaltje gezocht.. en zo komt iedereen aan de beurt... jij (lezer) dus ook !
Blijf ruimte maken/houden voor anderen en jij zal die ruimte ook behouden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Stenny het volgende:
[..]
Voorbeelden? Ik ben mij van geen kwaad bewust. Ik zie het als een vorm van kritisch zijn, mag dat niet? En ik laat mij zeker al niet 'verleiden', wat is dit voor uitspraak, Mirage?Valt me tegen dat je mij en een paar anderen noemt, terwijl we net als iedereen gewoon met een discussie bezig zijn. Heb ik je iets misdaan ofzo?
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:37 schreef Stenny het volgende:
Mirage vindt dit misschien weer een vervelende uitspraak (??) - ik begrijp nog steeds niet waarom zij mij opeens 'vervelende uitspraken' vindt doen - , maar:
Eet geen brood van graancirkel meel!:
[..]
http://www.westerwoldenieuws.nu/artikel/aug01/cirkelbrood.htm
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:43 schreef Stenny het volgende:
[..]
Misschien moet ik mij ook maar terugtrekken, ik schijn de wrok van de hoofdmoderator op me gehaald te hebben, om onverklaarbare redenen, want ik vind zelf dat ik te allen tijde alle kanten van het fenomeen heb belicht, zowel voor- als tegens, en dat ik nergens onder de gordel bezig was. Maar Mirage schijnt hier anders over te denken. Misschien moet ik maar stoppen met deelname aan dit topic.![]()
Kom zeg !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:50 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik neem dit wel degelijk persoonlijk, lees nog eens wat ze schrijft:
[..]
.
Ik vind dit een erge boute uitspraak, omdat ik nogmaals te allen tijde heb geprobeerd de discussie rondom Robbert open te houden, en er ook wel gesteld mag worden dat ik veel positieve energie in dit topic steek. En ik stel mij zeker niet op één lijn met ongenuanceerde posters als DonnaNonna, Pikki en Indirah die m.i. niet in staat zijn alle aspecten van het 'paranormale' te belichten. Maar goed, volgens Mirage zit ik dus op hetzelfde niveau. Je wordt bedankt, Mirage. Overweegt ermee te stoppen
Zeker, en weet je.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef Netflier het volgende:
Ik snap het wel. Niemand vindt het leuk om aangesproken te worden op fouten die hij/zij maakt. Ik niet, Stenny niet en niemand niet. Je voelt je dan behoorlijk kinderachtig. Maar soms is het nodig en is het goed dat 't gebeurt. Want van fouten leert men.
Hiervoor had ik ook helemaal geen boosheid of persoons gerichte geïrriteerdheid.quote:Ik stel voor dat we elkaar allemaal de hand schudden (figuurlijk gesproken uiteraard) en de akkefietjes - want dat zijn het - te vergeten. Er is zoveel meerdan Robbert van den Broeke en daar kunnen we allemaal over discussieren.
Mee eens.quote:Maar wat mij betreft is de discussie nog niet over nu het erop lijkt dat Irene en haar mensen de banden met RvdB & Co hebben verbroken. Robbert is ontmaskerd en ik vind het goed dat 't is gebeurd omdat het aangeeft dat mensen zich toch niet snel laten beetnemen. Zodoende kan je van Robbert ook naar andere mediums gaan. Dit zijn punten waarmee je de discussie kan laten doorgaan.
Je hebt gelijk hoor..... en ik wil best een koekepan pakken om iteejer even te slaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:55 schreef displission het volgende:
iteejer hoe zit het met die serverruimte voor video en muziek? Kan ik straks als user FTP gebruiken om erop te komen? Verwacht je dit voor de zomer klaar te hebben dit project van je?
Het zal wel aan mijn instellingen liggen, maar ik krijg die Usericon Manager niet eens open. gewoon een blank veld.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:05 schreef Mirage het volgende:
Instellen van een avatar:
je hebt twee mogelijkheden
avatar plaatje die op je harde schijf staatresize het plaatje als het te groot is naar ik meen 60*60 pixels klik "wijzig profiel" aan klik "naar usericon manager" aan onderaan in het browse veld plaatje van harde schijf selecteren uploaden plaatje aanvinken in profiel
avatar plaatje die ergens online staatklik "wijzig profiel" aan kopieer de url van het plaatje en plak deze in het veld achter "webicon"
profiel wijziging bevestigen door ww in te vullen en "bevestig" aan te klikken..
---------------> als het goed is heb je nu een avatar
dank je wel !quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:16 schreef nebelung het volgende:
Ik ben geen mod, maar ik bemoei me er toch even mee. De usericon manager is al tijden kapot. Je kan wel je avatar ergens uploaden en dan als webicon instellen.
dat zijn 2 verschillende zaken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:13 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn instellingen liggen, maar ik krijg die Usericon Manager niet eens open. gewoon een blank veld.
Ik ben geregistreerd bij fotoboek, heb foto's geupload, maar krijg niet zo'n mooi fototoestelletje![]()
Thanks Mirage. Ik denk niet dat je me kent, maar dat kan natuurlijk altijd. heb nu mijn echte foto toegevoegdquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:26 schreef Mirage het volgende:
(Edit: hé ! ken ik jou ? )
Nog een toevoeging: Soulsurvivor, zet eerst je fotoboek eens aan ?
Je hebt in je instellingen een optie om aan te geven dat je wel/geen reacties wilt kunnen ontvangen.
Bij jou staat die uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |