abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 februari 2006 @ 14:50:59 #51
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_34999187
Nee.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_35009672
lalilalilalilalilalilalilalilalila.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35018725
Ik praat wel gewoon kansloos veel met onze kat eigenlijk. Ik vraag 'm s'ochtends hoe het met 'm is, of tie nog chickies heeft gescoord, of tie nog 'gazelles heeft geslacht vannacht' etc.

Best kansloos eigenlijk, je zou toch maar raar opkijken als je ineens wat terughoort
pi_35018811
Die verhalen op die site van die Mieke Zomers zijn trouwens behoorlijk kansloos zeg!
pi_35019432
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Gebleekte het volgende:
Ik praat wel gewoon kansloos veel met onze kat eigenlijk. Ik vraag 'm s'ochtends hoe het met 'm is, of tie nog chickies heeft gescoord, of tie nog 'gazelles heeft geslacht vannacht' etc.

Best kansloos eigenlijk, je zou toch maar raar opkijken als je ineens wat terughoort
've had some pussy?

Kat: gaat je geen fuck aan, idioot.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35020661
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

've had some pussy?

Kat: gaat je geen fuck aan, idioot.
Haha, dan krijg je opzekers een hartaanval .
pi_35021028
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:21 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Haha, dan krijg je opzekers een hartaanval .
Heb mijn kater, net een dag voor zijn castratie....jawel, eens aangetroffen in een intieme positie met het poesje van de buren. de blik in zijn ogen toen ik ze aantrof zei alles.
Ik heb me met een: oeps... sorry maar gauw teruggetrokken.
Haar kittens leken allemaal op hem
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35021361
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb mijn kater, net een dag voor zijn castratie....jawel, eens aangetroffen in een intieme positie met het poesje van de buren. de blik in zijn ogen toen ik ze aantrof zei alles.
Ik heb me met een: oeps... sorry maar gauw teruggetrokken.
Haar kittens leken allemaal op hem
Haha ik kreeg gelijk een mental image in mn hoofd

Als ze 'ns konden praten
pi_35026738
Zal ook maar even een duit in het zakje doen:

Ik geloof zeker dat het mogelijk is om te praten met dieren, al dan niet via telepathie of lichaamstaal. En natuurlijk hebben dieren ook een ziel, misschien niet alle dieren (bv insecten geloof ik niet dat die een ziel hebben) maar de grotere dieren zeker wel.
Als je een huisdier hebt weet je het eigenlijk al zeker, zo'n beestje kan denken, inspelen op situaties en reageert op jouw gemoedstoestand. Dat doen ze niet als ze niet kunnen communiceren of communicatie kunnen lezen (bv lichaamstaal of telepathie)

Interessant topic trouwens
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35026827
Alles en iedereen hangt samen en moet dus wel een ziel hebben. Tot het kleinste insect. Maar ieder op zijn manier. Ook planten.
Dat hierin communicatie mogelijk is ken ik van volkeren zoals de San en de Aboriginals. Er zijn er nog maar weinigen die echt leven zoals vroeger. Maar zij die dat wel doen geven aan dat het alleen maar mogelijk is om te overleven in die omstandigheden door die communicatie. Het is gewoon een totaal ander waarderingssysteem.

Wij leven in een wereld waarin verbaliteiten de enige standaard zijn. Maar dat dat niet perse DE manier is daar hoor je weinigen over. Ik denk dat het ontkennen van die communicatie en zieleleven juist maakt dat die niet meer tot stand kan komen. Het evenwicht is zoek.

Er loopt ook een aanverwant topic hier: de aarde leeft.
Eigenlijk komt dat op hetzelfde neer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35027011
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:55 schreef Metro2005 het volgende:
Zal ook maar even een duit in het zakje doen:

Ik geloof zeker dat het mogelijk is om te praten met dieren, al dan niet via telepathie of lichaamstaal. En natuurlijk hebben dieren ook een ziel, misschien niet alle dieren (bv insecten geloof ik niet dat die een ziel hebben) maar de grotere dieren zeker wel.
Als je een huisdier hebt weet je het eigenlijk al zeker, zo'n beestje kan denken, inspelen op situaties en reageert op jouw gemoedstoestand. Dat doen ze niet als ze niet kunnen communiceren of communicatie kunnen lezen (bv lichaamstaal of telepathie)

Interessant topic trouwens
Dank je Ook voor je open stellen
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35027885
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:15 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Dank je Ook voor je open stellen
open stellen ? Ik vertel gewoon wat ik vind en denk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35028126
Je hebt je toch (allang) opengesteld
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35028353
Ik denk dat dieren over het algemeen via telepathie communiceren. Vooral huisdieren krijgen een soort spirituele band met hun baasje. Kijk maar naar een kat (wederom als voorbeeld ), als jij niet lekker in je vel zit zal een kat waarschijnlijk bij je komen zitten. Ben jij kwaad of sago dan zal een kat je juist ontwijken. Een kat 'voelt' dat aan, en dat voelen kan best een communicatie middels telepathie zijn.
Als ik thuiskwam dan zat de kat op me te wachten, als ik in bed lig dan wist de kat donders goed of ie aan mij moest komen vragen om op bed te komen zitten of aan mijn exvriendin. Van mij mocht het meestal wel overdag maar niet 's avonds en bij mijn exvriendin juist andersom.

Overigens best leuk om met dieren te 'praten', heb al menig verbaasde blik gezien als de 'kat die normaal niet graag bij mensen zit' ineens bij een wildvreemd persoon (bij mij dus) vrolijk op schoot komt liggen of als een hond bij mij blijft zitten terwijl zijn eten in de bak wordt gekieperd (mijn oma: dat heeft ie nou echt nog nooit gedaan) en nog een aantal van dat soort dingen

Dieren hebben echt een eigen taal, en dat is telepathie / extra zintuig of hoe je het ook wil noemen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35028568


Pie voelt zich bijna net een mens lijkt het soms wel. Hij bemoeit zich werkelijk overal mee! Hij mauwt ook de hele dag (nu ik zwanger ben echt extreem, evenals in mijn eerste zwangerschap) en als ik dan ga zitten of liggen is het goed. Dan komt hij bij maar vooral op me zitten of liggen. Overigens op mijn vriend ook hoor. 's nachts heeft ie er ook een handje (pootje) van, maar dan kan ik het echt niet hebben. Ligt gewoon niet lekker. Hij voelt dat dan aan (zo niet dan maak ik het wel anders duidelijk ) en dan gaat hij zoals bijvoorbeeld vannacht onder de dekens tegen me aan liggen. Lekker zacht en warm
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35028775
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:


Pie voelt zich bijna net een mens lijkt het soms wel. Hij bemoeit zich werkelijk overal mee! Hij mauwt ook de hele dag (nu ik zwanger ben echt extreem, evenals in mijn eerste zwangerschap) en als ik dan ga zitten of liggen is het goed. Dan komt hij bij maar vooral op me zitten of liggen. Overigens op mijn vriend ook hoor. 's nachts heeft ie er ook een handje (pootje) van, maar dan kan ik het echt niet hebben. Ligt gewoon niet lekker. Hij voelt dat dan aan (zo niet dan maak ik het wel anders duidelijk ) en dan gaat hij zoals bijvoorbeeld vannacht onder de dekens tegen me aan liggen. Lekker zacht en warm
Een duidelijker voorbeeld kan toch niet zou je zeggen
Een kat die vindt dat je jezelf te moe maakt tijdens zwangerschap. Een kat die laat merken door te miauwen dat je rustig aan moet doen en je daarna beloont door bij je te komen liggen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35028882
Als ik lekker in mijn vel zit krijgt mijn kater een prachtige zijdezachte dikke vacht. Maar ik niet lekker in mijn vel zit, zit hij letterlijk niet lekker in zijn vel. Als dat een tijdje duurt gaat ie zich namelijk helemaal kaallikken.

Nou is wassen bij katten iets dat feromonen oproept waardoor ze zich lekker gaan voelen. Omdat hij zich dan niet lekker voelt blijft ie dus aan het likken. Maar dat niet lekker voelen loopt tot dusver altijd samen met een tijd van minder gelukkig voelen van mijn kant.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35029152
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Een duidelijker voorbeeld kan toch niet zou je zeggen
Een kat die vindt dat je jezelf te moe maakt tijdens zwangerschap. Een kat die laat merken door te miauwen dat je rustig aan moet doen en je daarna beloont door bij je te komen liggen.
Ja ik weet het
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:08:48 #69
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35062455
Het is alleen daarom al onzin dat mensen en dieren al miljoenen jaren samen op deze aarde leven en de mens de enige is die er tot nu toe in geslaagd is echt succesvol te communiceren. Wanneer het mogelijk was met dieren te spreken, echt te spreken, zou het waarschijnlijk zijn dat iemand, ergens, lang geleden toen dieren nog een veel prominenter rol in het dagelijks leven hadden, een meer bruikbare communicatie had ontwikkeld met dieren. Of laten we het, met het oog op 'open stellen', bijzonder onwaarschijnlijk noemen.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_35063041
communiceren met dieren is een eitje...maar jij bedoelt dat je echt met ze kan "praten" dmv gedachtes?

lijkt me sterk...dieren hebben geen benul van taal
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35063076
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Het is alleen daarom al onzin dat mensen en dieren al miljoenen jaren samen op deze aarde leven en de mens de enige is die er tot nu toe in geslaagd is echt succesvol te communiceren. Wanneer het mogelijk was met dieren te spreken, echt te spreken, zou het waarschijnlijk zijn dat iemand, ergens, lang geleden toen dieren nog een veel prominenter rol in het dagelijks leven hadden, een meer bruikbare communicatie had ontwikkeld met dieren. Of laten we het, met het oog op 'open stellen', bijzonder onwaarschijnlijk noemen.
das wel een goed punt ja.....geen absoluut bewijs, nee nee barb
maar het roept wel op zn minst vragen op
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:33:54 #72
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35063115
quote:
Wie heeft daar ervaring mee? Je kunt het belachelijk vinden. Toch vraag ik je er eens serieus over na te denken. Ik ben ervan overtuigd dat dit mogelijk is.
Dat jij ervan overtuigd bent maakt het nog niet iets om 'serieus over na te denken'.

Telepathie op zich al. Het idee dat je eigen gedachten op elk moment door iemand anders kunnen worden onderschept, opgevangen en gelezen, als het ware, is volstrekt belachelijk. Laat staan met wezens die niet kunnen praten.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:34:53 #73
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35063137
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

das wel een goed punt ja.....geen absoluut bewijs, nee nee barb
maar het roept wel op zn minst vragen op
Het is ook niet bedoeld als bewijs maar als oproep om eens logisch na te denken.
En kom maar op met bewijs, diegenen die erin geloven. Laat maar een kat zien die praat. Ik sta open voor bewijs.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_35063271
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:34 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Het is ook niet bedoeld als bewijs maar als oproep om eens logisch na te denken.
En kom maar op met bewijs, diegenen die erin geloven. Laat maar een kat zien die praat. Ik sta open voor bewijs.
nee weet ik wel, bedoelde het niet tegen jou de betrokken user snapt t wel
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:42:57 #75
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35063301
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:41 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

nee weet ik wel, bedoelde het niet tegen jou de betrokken user snapt t wel
Nee, dat begrijp ik ook. Vandaar mijn oproep aan de goedgelovigen onder ons die zich graag met de dieren verstaanbaar maken: kom maar met overtuigend bewijs. (dus geen webcamfilmpje om 0200 uur zonder licht en zonder geluid, etc).
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_35066479
Als je een dier hebt en jullie krijgen een band. Weet je al snel genoeg wat je dier wil, hoe hij zich voelt e.d.
Dan is er verder geen communicatie nodig.

Wees blij dat dieren lekker dier kunnen en mogen zijn. Die hebben verder ook geen sores aan hun hoofd. Gelukkig maar. Want zeg nu eerlijk:
wat is er heerlijker dan thuiskomen van een baaldag op je werk en je hond of poes laat gewoon merken ont-zet-tend blij met je te zijn (ook al heb je geen make-up op .
Je dag is weer goed.

Ik baal er nog steeds van dat ik mijn hondjes elders heb moeten onderbrengen ivm allergie, want ik mis ze elke minuut van de dag.
pi_35066553
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:33 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Dat jij ervan overtuigd bent maakt het nog niet iets om 'serieus over na te denken'.

Telepathie op zich al. Het idee dat je eigen gedachten op elk moment door iemand anders kunnen worden onderschept, opgevangen en gelezen, als het ware, is volstrekt belachelijk. Laat staan met wezens die niet kunnen praten.
Volgens mij was telepathie onlangs nog wetenschappelijk bewezen, heb er echter geen bron van dus hang me er niet aan op.
en wie zegt dat dieren niet kunnen praten dat denk jij alleen. Kuddedieren ed communiceren echt wel met elkaar hoor, alleen misschien niet via taal en misschien niet zo geavanceerd als de mens maar dat ze communiceren lijkt me niet meer dan logisch.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35066591
En wie zegt nou dat de menselijke taal het summum van communicatie is?
Juist, de arrogante mens zelf.

Is net zoiets als Napoleon die zichzelf tot keizer kroont.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35066670
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:05 schreef nokwanda het volgende:
En wie zegt nou dat de menselijke taal het summum van communicatie is?
Juist, de arrogante mens zelf.

Is net zoiets als Napoleon die zichzelf tot keizer kroont.
Haha Nok
Je bent weer lekker scherp vandaag
pi_35066948
Naar telepathie (ESP) is al veel onderzoek gedaan. Alleen kunnen deze nooit 100% uitsluitsel geven omdat de tests erg ingewikkeld in elkaar zitten. (Bij zo'n test wordt ook het percentage "toeval" berekend.)
Wetenschappers spreken elkaar tegen, wat het ook niet gemakkelijker maakt.

Net als met onderzoek naar het 6e zintuig e.d.

Bij mensen is het al moeilijk om zoiets te onderzoeken, laat staan bij dieren.

Er is een hechte groep wetenschappers/onderzoekers (Committee for the Scientific Investigation of claims of the paranormal) die serieus onderzoek doet naar parapsychologische en andere abnormale verschijnselen zoals UFO's, de Bermuda driehoek, astrologie en het mosnter van Loch ness.
pi_35067014
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Het is alleen daarom al onzin dat mensen en dieren al miljoenen jaren samen op deze aarde leven en de mens de enige is die er tot nu toe in geslaagd is echt succesvol te communiceren. Wanneer het mogelijk was met dieren te spreken, echt te spreken, zou het waarschijnlijk zijn dat iemand, ergens, lang geleden toen dieren nog een veel prominenter rol in het dagelijks leven hadden, een meer bruikbare communicatie had ontwikkeld met dieren. Of laten we het, met het oog op 'open stellen', bijzonder onwaarschijnlijk noemen.
Misschien heb ik het niet over echt 'praten' zoals wij een taal hebben ontwikkeld, ik heb het over denk- en gevoelsbeelden via telepathie
En ik denk niet dat je zomaar naar het antwoord kunt raden waarom dieren geen spreektaal hebben kunnen ontwikkelen.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35067111
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:42 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik ook. Vandaar mijn oproep aan de goedgelovigen onder ons die zich graag met de dieren verstaanbaar maken: kom maar met overtuigend bewijs. (dus geen webcamfilmpje om 0200 uur zonder licht en zonder geluid, etc).
Ik kan het in elk geval (nog) niet. Je zou bijvoorbeeld eens contact op kunnen nemen met Mieke Zomer of iemand anders die het beweert te kunnen.
Waarom zou iedereen maar 'bewijs' moeten leveren? Waarom ga je zelf niet op onderzoek uit, experimenteren ipv alles te bekritiseren (dan wel niet achter je pc) dat ook maar niet logisch te noemen/verklaren is in het kader van wetenschap. Wat houdt je tegen?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35067163
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 08:55 schreef CarDani het volgende:
Als je een dier hebt en jullie krijgen een band. Weet je al snel genoeg wat je dier wil, hoe hij zich voelt e.d.
Dan is er verder geen communicatie nodig.

Wees blij dat dieren lekker dier kunnen en mogen zijn. Die hebben verder ook geen sores aan hun hoofd. Gelukkig maar. Want zeg nu eerlijk:
wat is er heerlijker dan thuiskomen van een baaldag op je werk en je hond of poes laat gewoon merken ont-zet-tend blij met je te zijn (ook al heb je geen make-up op .
Je dag is weer goed.

Ik baal er nog steeds van dat ik mijn hondjes elders heb moeten onderbrengen ivm allergie, want ik mis ze elke minuut van de dag.
nou ja, geen zorgen aan hun hoofd...ik denk dat dieren, misschien niet allemaal, als een 'spons' zijn. Mijn kat trekt het zich heel erg aan als ik me niet goed voel
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35067268
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

nou ja, geen zorgen aan hun hoofd...ik denk dat dieren, misschien niet allemaal, als een 'spons' zijn. Mijn kat trekt het zich heel erg aan als ik me niet goed voel
Ja, tuurlijk, dat is met kinderen ook zo. Die merken het ook meteen.
En jij als moeder voelt het toch ook aan of "er iets is".
Volgens mij is dat je 6e zintuig.
Ik geloof echt wel dat je bepaalde dingen van elkaar "op kan vangen".

Net zoals dat verliefde mensen feromoontjes strooien naar elkaar
Je ziet ze niet en je ruikt ze niet. Toch is het een bepaalde geur die je niet zo kan ruiken, maar wel in je opneemt. Gek hé?
pi_35070164
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35075235
Op discovery was er eens een heeeeeele tijd geleden een uitzending over dit onderwerp trouwens.
pi_35077285
Vertel....? Discovery = top, ze zijn zeer open minded
(i.t.t. NGC )
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:42:33 #88
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35077571
Op Discovery was ook eens een programma over Spontaneous Human Combustion. Tot een paar jaar later werd ontdekt hoe het nu werkelijk zat.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_35078274
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Op Discovery was ook eens een programma over Spontaneous Human Combustion. Tot een paar jaar later werd ontdekt hoe het nu werkelijk zat.
Details graag?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35078568
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Op Discovery was ook eens een programma over Spontaneous Human Combustion. Tot een paar jaar later werd ontdekt hoe het nu werkelijk zat.
Hoe dan
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35144337
YourGuardian heeft met zijn gidsen over Pie (en in het algemeen over katten) gepraat, en dit interessants is er uit voort gekomen.
Dit zijn werkelijk gesprekken van een hoog niveau, het stijgt duidelijk boven de mensheid uit.
Het valt dan ook niet mee om het te bevatten, maar dat is ook niet vreemd. Veel mensen zullen hier moeite mee hebben. Toch zet ik het hier neer, het is zeker waardevolle informatie.
Jammer genoeg is YG denk ik niet in staat om met Pie te praten (weet ik niet zeker) omdat dat schijnbaar iets aparts is om te leren.
Robert wil je hier nog even reageren? Groetjes!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lieve gidsen, kun je mij eens vertellen over de kat van Barbara?

Katten hebben de unieke eigenschap dat zij kunnen waarnemen binnen een kleurenspectrum welke gebaseerd is op andere waarnemingen dan mensen.
Vele ogen, vele kleurenspectra, het ervaringsgebied van een kat is er een welke past bij het doel van de zogenaamde huiskat.
Deze zorgt allereerst voor een muisvrij gebied, tevens houd de kat vele energievormen welke zich bewegen binnen het spectrum van zijn waarneming, in de gaten en volgt ze met grote belangstelling. Katachtigen bezitten de gave tot het buitensluiten van licht op plekken waar dit niet gewenst is.
De kat bezit een zintuig welke in staat is energievormen welke zich willen nestelen binnen zijn territorium te sommeren te vertrekken.
Zijn ogen zijn hierin van groot belang. Het licht heeft veel invloed op katachtigen, licht kan voor hen werken als het licht van de zon op jullie kan hebben, licht kan vernietigend zijn, katachtigen bezitten een lichtspectrum welke lager ligt dan dat van mensen, mensen bezitten een lichtspectrum welke overeen komt met het licht van jullie zon, een kat bezit een spectrum welke overeenkomt met die van de maan.
Licht van lager orde, welke voor het menselijke oog verborgen blijft, lichtvormen welke de eigenschappen bezitten van energie die doorgaans niet de beste bedoelingen hebben. Een kat is zeer goed in staat energie van een lager orde in de gaten te houden, hij is als een wachter, een beschermer tegen energievormen welke een vervuilend effect op zijn territorium zijn.
Het lichtspectrum reikt van aardedonker tot zonverblindend, energie welke in de lagere regionen vertoeven hoeven niet per definitie slecht te zijn, elementalen, waaronder de energie van bacteriën bezitten in de regel een energie van een lager orde. Katachtigen neigen naar energie welke vertoeven in het lagere spectrum, katten vertoeven graag in hoeken, op zolders, in kelders. Overal waar energieën van lager orde zich kunnen ophopen, vertoeft de kat graag.


Waarom vind ie dat lekker dan?

Het energiespectrum van een kat is er een van een lager orde, je zou haast kunnen zeggen, soort zoekt soort.

Wat doet de kat met deze energie?

Het energiespectrum van een kat, beslaat een bepaald gebied, binnen dit gebied zoekt de kat als het ware haar geestelijke voeding, maar ook lichamelijke, eigenlijk is het niets ander dan bij mensen, zij houden van lachen, gezelligheid, vrolijkheid, geluk, dat is geestelijke voeding.
Voor de kat geld dat net zo, alleen met het verschil dat zij meer neigen naar het, voor jullie negatief ogende energie, of donkere kleuren. Doordat ze de energie graag in zich opnemen, wordt als het ware negatieve energie , of energie van lager orde, door jullie welberoemde huiskat opgenomen, het ‘eet’ als het ware, letterlijk negatieve energie op. De kat houdt als het ware jullie nabije omgeving niet alleen muisvrij, maar ook negatief energie vrij.
Daar waar de meeste negatieve energie genesteld zit, zal de kat zijn, een grote bron van inspiratie is een mens zelf, doorgaans zwermt er veelvuldige donker licht om een mens heen, uiterst smaakvol voedsel voor de kat.

Daar waar veel met negatieve energie gewerkt wordt, zal een energiebalans ingebouwd dienen te worden, katten bezitten de unieke eigenschap tot het healen en balanceren van hun lichaamseigen cellen door middel van knorren, knorren is niet slechts een uiting van zaligheid, het dient een hoger doel. Het is als de werking van een didgeridoo, het brommende geluid vanuit de holle boomtak van een aboriginal, als het rotatiegeluid van de aarde, het is de frequentie waarmee alles in jullie werkelijkheid resoneert en in balans houd, het is de basisfrequentie waarmee elke levende cel, van elk organisme, resoneert. Wanneer een kat op jullie schoot zit en knort, knort hij meteen ook jullie cellen in balans.


Maar wat kunnen katten dan zien? Want je ziet ze wel eens ‘iets’ volgen!

Het energiespectrum herbergt vele intelligentievormen, een duister woord herkent zichzelf zodra het wordt uitgesproken, en zal op zoek gaan naar energie van gelijke orde.
Een reeks duistere woorden zal als het ware een cluster duistere woorden vormen. Dit cluster is een collectief en ziet eruit als een soort vormeloze wolk duistere energie.
Dit collectief herkent zichzelf en is in staat te communiceren met andere levensvormen, doorgaans zweven deze vormloze duistere clusters maar wat rond, op zoek naar een gelijke.
Katten zijn in staat deze energieclusters van lager orde waar te nemen, ze houden als het ware een oogje in het zeil en om in de gaten te houden dat ‘het’ toevallig niet ergens neerstrijkt, dat is in de meeste gevallen niet het geval en het duister wolkje zal in de regel slechts op ‘doorreis’ zijn.
Is dit een antwoord naar jou hart?


Jawel hoor, ik denk dat ik hier wel even mee uit de voeten kan, ik hoop dat het een te verhapstukken verhaal voor Barbara is!

Vast wel.

Heel veel dank weer,

Het is altijd weer een genoegen.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35150882
Zijn er nog mensen die op bovenstaande tekst willen reageren? Zowel positief als 'negatief'?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:07:38 #93
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35151193
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:22 schreef CarDani het volgende:
Als dit dus daadwerkelijk kan en bestaat, dan is gelijk de discussie of dieren wel- of geen ziel hebben afgelopen.
Voor mij is de vraag eerder of mensen wel een ziel hebben
zzz
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:09:18 #94
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35151243
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zijn er nog mensen die op bovenstaande tekst willen reageren? Zowel positief als 'negatief'?
Ja hoor, bij deze :
omfg
zzz
pi_35151403
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ja hoor, bij deze :
omfg
Ja, doe er maar lacherig over je zult nog op je neus kijken, als dat ooit nog(in dit leven) gebeurt.

On-line cursus automatisch schrift
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:57:02 #96
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35152799
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ja, doe er maar lacherig over je zult nog op je neus kijken, als dat ooit nog(in dit leven) gebeurt.

On-line cursus automatisch schrift
Nee hoor, ik zou het hartstikke gaaf vinden
Maar voorlopig hebben we de benzine-motor, electriciteit, telefonie, computers, etc. niet te danken aan paranormale zaken maar aan de reguliere wetenschap...
Dus vergeef me als ik m'n geld niet inzet op telekinese, telepathie etc.


Verder heeft die tekst wel een erg hoog "Baaijguardian-slap-fantasie-geneuzel gehalte"..
"een duister woord herkent zichzelf zodra het wordt uitgesproken" - oh come on
zzz
pi_35152906
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zou het hartstikke gaaf vinden
Maar voorlopig hebben we de benzine-motor, electriciteit, telefonie, computers, etc. niet te danken aan paranormale zaken maar aan de reguliere wetenschap...
Dus vergeef me als ik m'n geld niet inzet op telekinese, telepathie etc.
En misschien is dat alles juist wel in gang gezet door de hogere hand, dat zou kunnen Het kan geen kwaad jezelf open te stellen, maar ik kan me heus wel voorstellen dat de wetenschap als iets 'veiligs' en tastbaars wordt beschouwd
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35152985
Mijn kip zegt: "tok"

Waarom noemen ze het "kakelen" en geen "tokkelen"?

Ffe flauw vraagje...flauw....hihih.....sssorrie
pi_35153026
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef L.Denninger het volgende:

[..]


Verder heeft die tekst wel een erg hoog "Baaijguardian-slap-fantasie-geneuzel gehalte"..
"een duister woord herkent zichzelf zodra het wordt uitgesproken" - oh come on
Het is bekend dat gidsen vaak met zeer wijze teksten en spreuken aankomen.....waarom is dit gek? Projecteer je het terug op de onzinfilms op televisie enz? Misschien is fantasie wel werkelijkheid!
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:06:12 #100
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35153122
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:03 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Het is bekend dat gidsen vaak met zeer wijze teksten en spreuken aankomen.....
Maar dan niet de moeite nemen om "jouw" te schrijven in de tekst "Is dit een antwoord naar jou hart?" ?
quote:
waarom is dit gek? Projecteer je het terug op de onzinfilms op televisie enz? Misschien is fantasie wel werkelijkheid!
Kom op zeg, ga nou niet zo slap beginnen...
Fantasie IS geen werkelijkheid want die 2 begrippen zijn elkaars tegenovergestelde.
Ja is niet nee, punt uit.


Verder nog een paar opmerkingen :
quote:
Het lichtspectrum reikt van aardedonker tot zonverblindend
Een lichtspectrum reikt niet van donker tot verblindend, het spectrum reikt van laag tot hoog.
"Verblindend" zegt iets over de intensiteit van het licht binnen een bepaalde band van het spectrum, niet over op welke hoogte die band zich bevind.
quote:
Overal waar energieën van lager orde zich kunnen ophopen, vertoeft de kat graag.
Die energieen hopen zich niet op, zo werkt licht niet.
Helemaal niet het gebrek aan licht, zoals op de plekken waar je kat zich graag ophoudt.


Kortom, of die 'gidsen' hebben slecht opgelet bij natuurkunde,
of er probeert iemand gewoon erg interessant te doen

[ Bericht 7% gewijzigd door _Led_ op 16-02-2006 15:14:36 ]
zzz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')