quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Gebleekte het volgende:
Ik praat wel gewoon kansloos veel met onze kat eigenlijk. Ik vraag 'm s'ochtends hoe het met 'm is, of tie nog chickies heeft gescoord, of tie nog 'gazelles heeft geslacht vannacht' etc.![]()
Best kansloos eigenlijk, je zou toch maar raar opkijken als je ineens wat terughoort![]()
Haha, dan krijg je opzekers een hartaanval .quote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
've had some pussy?
Kat: gaat je geen fuck aan, idioot.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:21 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha, dan krijg je opzekers een hartaanval .![]()
Haha ik kreeg gelijk een mental image in mn hoofdquote:Op zondag 12 februari 2006 23:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb mijn kater, net een dag voor zijn castratie....jawel, eens aangetroffen in een intieme positie met het poesje van de buren. de blik in zijn ogen toen ik ze aantrof zei alles.
Ik heb me met een: oeps... sorrymaar gauw teruggetrokken.
Haar kittens leken allemaal op hem![]()
Dank jequote:Op maandag 13 februari 2006 08:55 schreef Metro2005 het volgende:
Zal ook maar even een duit in het zakje doen:
Ik geloof zeker dat het mogelijk is om te praten met dieren, al dan niet via telepathie of lichaamstaal. En natuurlijk hebben dieren ook een ziel, misschien niet alle dieren (bv insecten geloof ik niet dat die een ziel hebben) maar de grotere dieren zeker wel.
Als je een huisdier hebt weet je het eigenlijk al zeker, zo'n beestje kan denken, inspelen op situaties en reageert op jouw gemoedstoestand. Dat doen ze niet als ze niet kunnen communiceren of communicatie kunnen lezen (bv lichaamstaal of telepathie)
Interessant topic trouwens
open stellenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:15 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dank jeOok voor je open stellen
![]()
Een duidelijker voorbeeld kan toch niet zou je zeggenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Pie voelt zich bijna net een mens lijkt het soms wel. Hij bemoeit zich werkelijk overal mee! Hij mauwt ook de hele dag (nu ik zwanger ben echt extreem, evenals in mijn eerste zwangerschap) en als ik dan ga zitten of liggen is het goed. Dan komt hij bij maar vooral op me zitten of liggen. Overigens op mijn vriend ook hoor. 's nachts heeft ie er ook een handje (pootje) van, maar dan kan ik het echt niet hebben. Ligt gewoon niet lekker. Hij voelt dat dan aan (zo niet dan maak ik het wel anders duidelijk) en dan gaat hij zoals bijvoorbeeld vannacht onder de dekens tegen me aan liggen. Lekker zacht en warm
Ja ik weet hetquote:Op maandag 13 februari 2006 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een duidelijker voorbeeld kan toch niet zou je zeggen
Een kat die vindt dat je jezelf te moe maakt tijdens zwangerschap. Een kat die laat merken door te miauwen dat je rustig aan moet doen en je daarna beloont door bij je te komen liggen.
das wel een goed punt ja.....geen absoluut bewijs, nee nee barbquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Het is alleen daarom al onzin dat mensen en dieren al miljoenen jaren samen op deze aarde leven en de mens de enige is die er tot nu toe in geslaagd is echt succesvol te communiceren. Wanneer het mogelijk was met dieren te spreken, echt te spreken, zou het waarschijnlijk zijn dat iemand, ergens, lang geleden toen dieren nog een veel prominenter rol in het dagelijks leven hadden, een meer bruikbare communicatie had ontwikkeld met dieren. Of laten we het, met het oog op 'open stellen', bijzonder onwaarschijnlijk noemen.
Dat jij ervan overtuigd bent maakt het nog niet iets om 'serieus over na te denken'.quote:Wie heeft daar ervaring mee? Je kunt het belachelijk vinden. Toch vraag ik je er eens serieus over na te denken. Ik ben ervan overtuigd dat dit mogelijk is.
Het is ook niet bedoeld als bewijs maar als oproep om eens logisch na te denken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
das wel een goed punt ja.....geen absoluut bewijs, nee nee barb
maar het roept wel op zn minst vragen op
nee weet ik wel, bedoelde het niet tegen jouquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:34 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het is ook niet bedoeld als bewijs maar als oproep om eens logisch na te denken.
En kom maar op met bewijs, diegenen die erin geloven. Laat maar een kat zien die praat. Ik sta open voor bewijs.
Nee, dat begrijp ik ook. Vandaar mijn oproep aan de goedgelovigen onder ons die zich graag met de dieren verstaanbaar maken: kom maar met overtuigend bewijs. (dus geen webcamfilmpje om 0200 uur zonder licht en zonder geluid, etc).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:41 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
nee weet ik wel, bedoelde het niet tegen joude betrokken user snapt t wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |