abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34962381
Wie heeft daar ervaring mee? Je kunt het belachelijk vinden. Toch vraag ik je er eens serieus over na te denken. Ik ben ervan overtuigd dat dit mogelijk is. In principe kunnen wij praten met dieren, maar hebben wij het afgeleerd. Ook konden wij vroeger, toen de mens nog niet 'verwend' was door televisie en andere communicatiemiddelen, via telepathie (gevoelsbeelden) met elkaar communiceren. Deze mogelijkheid schuilt in elk mens! Iedereen kan het dus ook leren
Ik ben van plan over niet al te lange tijd een workshop praten met dieren te volgen
De dieren zijn onze naasten, onze vrienden, onze helpers. zij zijn niet voor niets op deze aarde gezet Van insect tot schattige puppy, ze hebben allemaal een functie en houden het leven op aarde in stand.

Zie hier enige informatie:

http://www.miekezomer.nl/
Wat deze mevrouw allemaal niet te weten kan komen....zij is fantastisch. Deze maand staat er een verhaal over een koe die zich niet kon bewegen in de Paravisie. De dierenarts kon er niets meer aan doen, maar Mieke Zomer de dierentolk is er via telepathie achter gekomen wat het beestje mankeerde

http://www.raisaplace.nl/
Mijn moeder heeft via deze vrouw contact gehad met de kat van mijn moeder's buurvrouw. Deze kwam namelijk elke nacht door het raam om bij mijn moeder en stiefvader te liggen. Volgens de dierentolk vond zij het fijner bij hen, en had mijn moeder als baasje uitgekozen. Mijn moeder heeft ook een kat, dit is haar zusje! Ze konden niet met elkaar overweg. Nadat de dierentolk met de kat van de buren gepraat had en gevraagd had gewoon in zijn eigen huisje te blijven en geen ruzie meer te maken met haar zusje, mijn moeder's kat, bleef ze weg en sindsdien negeert ze mijn moeder's kat, in plaats van ruzie ermee te maken. Toeval?
Bij deze mevrouw kun je een workshop doen.

http://users.skynet.be/fa438830/geena/pdieren.htm
Nog meer uitleg over praten met dieren

Dan heb ik nog een aparte vraag aan YourGuardian

Hey Robert (YG),

wellicht heb je een keer tijd om contact te kunnen maken met mijn kat Pie? Zoals je misschien niet is ontgaan heb ik 2 topics over hem: Mijn kat ziet mogelijk entiteiten deel 1 & 2.
Misschien kun je te weten komen of hij daadwerkelijk geesten ziet, of gidsen/engelen of misschien toch gewoon een muis oid (wat ik sterk betwijfel gezien de gedragingen).
Het zou uiteraard geen bewijs vormen voor sommigen hier, maar dat interesseert me niet zo veel.
Ik weet niet of jij met dieren kunt praten (via telepathie dan)....?

O ja, hij is van 1998

xxx Barb

[ Bericht 3% gewijzigd door Analyzing_Barb op 11-02-2006 11:21:03 ]
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34962863
tvp
pi_34962898
Ik praat regelmatig met de cavia van mijn zus, alleen het beestje begrijpt me denk ik niet, want hij bijt in mn vingers als ik m oppak.
pi_34962935
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:22 schreef YoopY het volgende:
Ik praat regelmatig met de cavia van mijn zus, alleen het beestje begrijpt me denk ik niet, want hij bijt in mn vingers als ik m oppak.
Ik denk dat jij het beestje niet zo goed begrijpt, want hij zegt toch duidelijk: 'Ik wil niet opgepakt worden, laat me met rust'.

Daar hoef ik geen dierendeskundige voor te zijn of telepathisch met hem te kunnen communiceren
pi_34962977
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het beestje niet zo goed begrijpt, want hij zegt toch duidelijk: 'Ik wil niet opgepakt worden, laat me met rust'.

Daar hoef ik geen dierendeskundige voor te zijn of telepathisch met hem te kunnen communiceren
owww vandaar het gepiep...
<melige bui O~) O~) modus uit>
pi_34963014
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:26 schreef YoopY het volgende:

[..]

owww vandaar het gepiep...
<melige bui O~) O~) modus uit>
Cavia's squeeken altijd
meligheid werkt goed hoor, als je een hele week school hebt gehad....gelijk of niet
pi_34963733
Heb er in je eerste kattentopic al es iets over gezegd. Ja... ik communiceer met mijn katten.
Op welke manier dan ook. Soms loop ik tegen ze te kletsen alsof het randdebieltjes zijn Je kent het wel.... wat men in het engels cooing noemt. Maar daaronder gaat een heel scala aan andere communicatie schuil. Tis een manier van affectie tonen.

Of het nou werkelijk telephatisch is weet ik niet. Maar ik kan redelijk vaak ook zonder woorden of geluid aflezen aan de houding van mijn katten wat ze willen op een bepaald moment.
Ik zie hen ook niet echt als MIJN dieren maar meer als mijn vrienden waarmee ik in een huis woon en waarvoor ik o.a. de kost en inwoning betaal
Een stelletje verwende nesten is het.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34963761
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Heb er in je eerste kattentopic al es iets over gezegd. Ja... ik communiceer met mijn katten.
Op welke manier dan ook. Soms loop ik tegen ze te kletsen alsof het randdebieltjes zijn Je kent het wel.... wat men in het engels cooing noemt. Maar daaronder gaat een heel scala aan andere communicatie schuil. Tis een manier van affectie tonen.

Of het nou werkelijk telephatisch is weet ik niet. Maar ik kan redelijk vaak ook zonder woorden of geluid aflezen aan de houding van mijn katten wat ze willen op een bepaald moment.
Ik zie hen ook niet echt als MIJN dieren maar meer als mijn vrienden waarmee ik in een huis woon en waarvoor ik o.a. de kost en inwoning betaal
Een stelletje verwende nesten is het.
Weet er alles van
Je woont tenslotte in 'hun huis'
pi_34963913
Men is het er ook helemaal niet mee eens dat ik die ene kamer voor mezelf houd

Heb vrijwel iedere ochtend een soort van Maria Catllas voor de slaapkamerdeur staan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34964245
Toch zie ik het niet zo zitten om met een spin te praten
pi_34964354
Maar zonder gekheid.....

het schijnt te kunnen ja.
Heb er artikelen over gelezen en natuurlijk de film : the horsewhisperer gezien.

Als dit dus daadwerkelijk kan en bestaat, dan is gelijk de discussie of dieren wel- of geen ziel hebben afgelopen.
pi_34964388
Is dat nog steeds een discussie?
Klinkt absoluut arrogant. Maar ik WEET dat dat zo is. Niet alleen dat. Iedere ziel is misschien niet gelijk maar wel gelijkwaardig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34964556
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:04 schreef nokwanda het volgende:
Men is het er ook helemaal niet mee eens dat ik die ene kamer voor mezelf houd

Heb vrijwel iedere ochtend een soort van Maria Catllas voor de slaapkamerdeur staan.
Hier nog één (Pie natuurlijk). Alleen is zijn stemgeluid niet zo geweldig zuiver en is behoorlijk eentonig in tegenstelling tot die van jou dan
Een beetje een Jim (Idols ja). Niet erg vals of zo, ook niet heel onzuiver maar wel eentonig
pi_34964612
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Hier nog één (Pie natuurlijk). Alleen is zijn stemgeluid niet zo geweldig zuiver en is behoorlijk eentonig in tegenstelling tot die van jou dan
Een beetje een Jim (Idols ja). Niet erg vals of zo, ook niet heel onzuiver maar wel eentonig
Nou ja.... zuiver
Zuiver Kats iig wel. Eentonig zou ik het niet willen noemen.

Buiten loopt er ook een die regelmatig een serenade voor het raam komt geven. Een oranje/witte knoert van een vent. Carruso
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34964668
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou ja.... zuiver
Zuiver Kats iig wel. Eentonig zou ik het niet willen noemen.

Buiten loopt er ook een die regelmatig een serenade voor het raam komt geven. Een oranje/witte knoert van een vent. Carruso
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:08:37 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34966580
Ik voer geen gesprekken, ik praat wel vaker tegen mijn hond uit gewoonte, ik verwacht dan geen antwoord terug. Hij lijkt vaak te luisteren en mee te luisteren als er hier gepraat wordt ook. Hij kijkt ook vaker televisie mee hier, alsof mijn hond toch alles meemaakt om zich heen.

Ik probeerde hem een tijd wel een soort hulp te geven, mijn hand op zijn hoofd en proberen hem te kalmeren en energie te sturen en rust. Maar ik denk dat ik eerst zelf nog beter in mijn vel en ziel en geest moet steken. Ik wil hem ook geen foute energie toesturen, dus ik wil het niet fout doen. Daarom zal ik me eerst moeten verdiepen in een aantal zaken nog.

Dieren onderling communiceren toch via telepathie met elkaar? Misschien omdat ze dichter bij de natuur staan ook? Ik probeer met mijn hond via gedachtes bezig te zijn, maar ik krijg nooit antwoord terug, misschien sta ik te ver af ervan.

Toch als ik soms bezig ben met hem te kalmeren, lijkt hij soms rustig te worden. Dan gaan zijn ogen dicht

Een soort alternatieve behandeling is dat, als ik merk dat mijn hond gestressed is, doe ik dat vanzelf.

Soms probeer ik dus wel in gedachtes te praten, dan hou ik mijn hoofd tegen zijn hoofd en dan zeg ik van : " Rustig aan altijd". Omdat mijn hond zich op stang laat jagen door andere honden. En dan wil ik hem wijzer maken

Misschien gaat dat ooit lukken nog. Maar ik doe het dus niet vaak.

En het boeit me wederom niet wat anders denkenden denken over deze post. Ik ga me niet inhouden in wat ik schrijf omdat er een paar "normale' mensen niet kunnen begrijpen dat er meer is. Ik bedoel, de een is de hele dag bezig met normaliteiten, en de ander probeert zich ook bezig te houden met paranormaliteiten, al dan niet uit experiment. Van het experiment moet je het hebben.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_34966630
-- humorloos en lullig --

[ Bericht 98% gewijzigd door Mirage op 11-02-2006 14:12:36 ]
Unspoken words were understood
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:13:15 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34966699
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:10 schreef GF het volgende:
-- humorloos en lullig --

Ik dacht dat jij ondertussen weg was hier. Je voelt je toch niet thuis hier? Waarom reageer je dan?

Ik zou maar oppassen want de modjes lezen ook mee.

Mirage het is niet eens lullig. Ze kunnen me hier geen energie afpakken meer. Het doet me niets wat anderen van me denken. Ik laat me geen energie afpakken door hersenloos gebral.

De gasten die respectloos reageren hebben zelf het grootste probleem. En vormen tevens een probleem voor Fok in het algemeen.

Ik heb niet eens Reiki gedaan, maar zodra ik daar mee ga beginnen wordt het helemaal een dolle boel Dan sta ik nog sterker in het middelpunt. En krijgen ze 0 op het request. Of +10 als antwoord.
pi_34966777

[ Bericht 100% gewijzigd door Mirage op 11-02-2006 14:18:10 ]
Unspoken words were understood
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:18:14 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34966823
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:16 schreef GF het volgende:

[..]

Dit is echt prachtig. Dit geeft mij energie. Geen idee van wie ik het ontrek. Misschien wel van een paar katten.

En die modjes zullen me jeuken

Hoe ga jij normaal door het leven?
Jij teert ook op de energie van anderen inderdaad. Een soort parasiet die zichzelf voedt door te trollen. Daar is reiki voor uitgevonden, dat je energie terug stuurt zonder moeite te hoeven doen.

Normaal komt niet in mijn woordenboek voor
pi_34968442
Droompje
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:37:15 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34968665
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Droompje
Ik liet me ff gaan

Maar over dieren en communiceren met dieren. Dieren communiceren sowieso met elkaar, maar in een hele andere taal dan wij kennen. Dan zou je die taal moeten leren van die dieren. Dan moet je weten hoe dieren communiceren ook.

Misschien zijn onze gedachtes wel heel anders dan de gedachtes van dieren, maar dat is logisch, hoewel er toch misschien overeenkomsten kunnen zijn?. Zoals bij mijn hond dus. Mijn hond leeft om te eten en te slapen een beetje, dus als ik dan met moeilijkere gedachtes kom en ik ga via telepathie beginnen met hem. Dan is dat toch Chinees voor hem?

Of niet?

Katten zullen ook wel hele andere gedachtes hebben. Katten zullen wel complexere gedachtes hebben. Ik zie een hond als simpeler wezen als een kat een beetje. Kan aan de uitstraling liggen van de kat. Maar goed. Je hebt overal verschillende soorten dieren, en misschien hebben die allemaal een verschillende soort taal.

Honden blaffen dan nog, maar die blaf van die hond die lijkt ook altijd hetzelfde. Of is onze taal ook zo in elkaar gezet? Dat wij ook maar een paar tonen kunnen aanbrengen? Dat onze taal lijkt op de taal van honden of katten?

Toch zou ik er best vanuit kunnen gaan dat je met honden kunt praten. Honden begrijpen ook commando's. En voelen dingen aan ook. Honden kunnen aanvoelen wanneer mensen pas over 20 minuten thuis komen. Alsof ze het voelen in het geheel.

En nee, dit is niet normaal te noemen wat ik schrijf. Omdat nogmaals normaal een klote woord is. Een normale wereld is een saaie wereld. Ik bedoel, als ik zaken waarneem dan ga ik denken over zaken. Ben ik dus abnormaal als ik ergens over nadenk en mogelijke conclusies trek? Alles wat ik zie daar denk ik over na Is dat zo raar?

Moet je de hele dag bezig zijn met ..... " Apengaaien". Of met bel-spelletjes kijken? Dat schiet toch ook niet op

FF toevoegen, misschien hebben honden ook wel hele moeilijke gedachtes. Als mijn hond soms op de bank ligt dan denk ik soms echt, die is gewoon aan het piekeren en denken. Dat mijn hond dus ook een hele wereld heeft van gedachtes waar hij zich in begeeft. Dat het helemaal niet zo is dat hij alleen bezig is met eten en slapen.

Mijn hond droomt dus ook vaker, dan hoor je hem "praten" in de droom
pi_34970893
Je observeert heel goed Droom
pi_34971885
Heb zelfs gemerkt dat mijn katten onderling een totaal andere taal gebruiken dat die ze voor mensen gebruiken.
Niet alleen verbaal maar ook nonverbaal. De nonverbale taal die ze gebruiken is ook niet helemaal gelijk. Ik kan niet zeggen of ze gebruik maken van telepathie maar iig wel heel veel van nonverbale communicatie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34971937
De vrouw van mijn vader vertelde weleens dat katten buiten bijvoorbeeld, via een heel netwerk telepathisch communiceren verdeeld over diverse punten ik heb ook weleens zo'n tekening gezien waarin het werd uitgelegd boeiend
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:50:10 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34972787

En honden dan? Die hebben volgens mij ook een heel netwerk aangebracht. En de meest dominante die is de baas daar. Bij honden draait het veel om dominantie. Ook als je ze in huis hebt als huisdier willen ze wel eens de plek overnemen van de mensen.

Gaat het dan overal om het "Baas" zijn?

Zoals dat nummer van "Tears for fears", everybody wants to rule the world.

Mensen hebben vaak nodig dat ze zich boven anderen stellen volgens mij, net als dieren geldt dat zo. Dat er altijd een baas moet zijn boven de ander. En dan heb je nog dat mensen vergelijkingsmateriaal nodig hebben onderling. Mensen moeten zich kunnen identificeren met anderen, dus plaatsen ze anderen vaak in een hokje zodat ze zelf ook in een hokje kunnen gaan zitten.

Gaan mensen zomaar in de wilde weg leven, zonder zich vast te pakken aan anderen, dan weten ze denk ik niet meer waar ze staan?

Of zie ik dat verkeerd? Dat mensen continu moeten vergelijken, en zo zichzelf willen verrijken?
pi_34973013
ahh, vandaar mijn concurentie met de alfateefjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:57:26 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34973071
Machtspelletjes, dat zit er al vanaf het begin in volgens mij.

De een laat zich niet onder de ander staan, de ander gaat weer boven de een staan. En zo blijft de spanning hoog. Mensen kunnen blijkbaar moeilijk naast elkaar staan.

Net zoals honden en katten waarschijnlijk.

Elkaar in de weg zitten. Hoewel het ook soms niet zo hoeft te zijn.

Hoe honden elkaars territorium willen afbakenen

Maar goed, dat gebeurt niet alleen in het hondenwereldje.
pi_34973349
Mijn katten begrijpen me soms ineens op de meest vreemde momenten waarop ik me dan afvraag hoe dat toch kan maar op andere momenten begrijpen ze juist helemaal niets terwijl het toch zo simpel is. Ik denk als je van je beestjes houd je een band met ze krijgt waardoor je elkaar soms gewoon begrijpt. Verder dan dat gaat het denk ik echt niet want een kat is niet intelligent genoeg.
Dat wil niet zeggen dat je ze niks kan leren want als een kat wil (met de nadruk op wil) kan ze best het een en ander leren maar met beperking want het is een blijft een kat.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_34973478
Ik denk niet dat dat een kwestie van intellect is. En wat is dat dan eigenlijk, intelligentie? Gezien vanuit welk standpunt?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34974834
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk niet dat dat een kwestie van intellect is. En wat is dat dan eigenlijk, intelligentie? Gezien vanuit welk standpunt?
Goed goed communiceren kan ook op gevoelsbasis maar dan nog is daar een zekere ontwikkeling voor nodig lijkt me.
Laten we wel zijn de mens is nog niet eens in staat om de kattentaal in woord (lees miauw) te ontcijferen dus andersom zie ik een kat dat helemaal niet doen.
Naast instinct zul je dus extra moeite moeten doen iets te begrijpen en dat lijkt me alleen kunnen met een vorm van intelligentie.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_34977493
quote:
Dieren onderling communiceren toch via telepathie met elkaar? Misschien omdat ze dichter bij de natuur staan ook? Ik probeer met mijn hond via gedachtes bezig te zijn, maar ik krijg nooit antwoord terug, misschien sta ik te ver af ervan.
Ik weet niet of dit voor alle dieren geldt hoor. Maar betreft honden: deze communiceren met lichaamstaal en geluiden. Niet middels telepathie. Ik denk zelf dat niet elk dier paranormaal begaafd is, net zoals niet elk mens paranormaal begaafd is.
quote:
Toch als ik soms bezig ben met hem te kalmeren, lijkt hij soms rustig te worden. Dan gaan zijn ogen dicht

Een soort alternatieve behandeling is dat, als ik merk dat mijn hond gestressed is, doe ik dat vanzelf.
Dit is mogelijk een reactie van de hond op jou, omdat jij er zelf rustig van wordt.
quote:
Soms probeer ik dus wel in gedachtes te praten, dan hou ik mijn hoofd tegen zijn hoofd en dan zeg ik van : " Rustig aan altijd". Omdat mijn hond zich op stang laat jagen door andere honden. En dan wil ik hem wijzer maken
Niet meer doen.
pi_34977799
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:55 schreef nokwanda het volgende:
ahh, vandaar mijn concurentie met de alfateefjes
Kom maar op
pi_34977876
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:
Ze bedoelt dat katten niet bepaald de hele dag in de schoolbanken zitten denk ik...
pi_34978047
quote:
Misschien zijn onze gedachtes wel heel anders dan de gedachtes van dieren, maar dat is logisch, hoewel er toch misschien overeenkomsten kunnen zijn?. Zoals bij mijn hond dus. Mijn hond leeft om te eten en te slapen een beetje, dus als ik dan met moeilijkere gedachtes kom en ik ga via telepathie beginnen met hem. Dan is dat toch Chinees voor hem?
"moeilijke" gedachtes zijn niet te pakken voor een hond. Je hebt deze gedachtes namelijk verkregen door ervaring. Een hond zal jouw problemen bijvoorbeeld nooit kunnen begrijpen. Een dier staat heel anders in het leven als de mens.
quote:
Honden blaffen dan nog, maar die blaf van die hond die lijkt ook altijd hetzelfde. Of is onze taal ook zo in elkaar gezet? Dat wij ook maar een paar tonen kunnen aanbrengen? Dat onze taal lijkt op de taal van honden of katten?
Nee, de geluiden die honden produceren zijn niet de belangrijkste vorm van communiceren zoals bij de mens.
quote:
Toch zou ik er best vanuit kunnen gaan dat je met honden kunt praten. Honden begrijpen ook commando's.
Dit is ze aangeleerd. woord, daad, lustgevoel.
quote:
En voelen dingen aan ook. Honden kunnen aanvoelen wanneer mensen pas over 20 minuten thuis komen. Alsof ze het voelen in het geheel.
Over het algemeen komt dit voor bij mensen die zelf erg op de klok levne. een hond heeft een soort ingebouwde "timer". als hij bijvoorbeeld altijd is gewend rond 17.00 uur te eten, zal hij rond die tijd smachtend komen "zeuren" om zijn maaltijd. Als hij dus gewend is dat zijn baasje rond 16.00 uur thuis is, zal hij zeker rond die tijd onrustiger worden.
quote:
FF toevoegen, misschien hebben honden ook wel hele moeilijke gedachtes. Als mijn hond soms op de bank ligt dan denk ik soms echt, die is gewoon aan het piekeren en denken. Dat mijn hond dus ook een hele wereld heeft van gedachtes waar hij zich in begeeft. Dat het helemaal niet zo is dat hij alleen bezig is met eten en slapen.
Ja, dat lijkt vaak wel zo, maar we mogen het beestje niet gaan vermenselijken. Dit doen veel baasjes wel. Een hond is een hond en wil zelf vast geen mens zijn ook.
quote:
Mijn hond droomt dus ook vaker, dan hoor je hem "praten" in de droom
[/quote]
Ook een hond verwerkt alles dat gebeurd is in zijn droom, net als kinderen dit doen.
pi_34978136
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Kom maar op
Welnee dear.... jij niet ( )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34978250
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Welnee dear.... jij niet ( )
Weet ik Maar ik vind het leuk om je te 'stangen' ( )
pi_34978292
quote:
En honden dan? Die hebben volgens mij ook een heel netwerk aangebracht. En de meest dominante die is de baas daar.
De meest geschikte leider is de baas.
quote:
Bij honden draait het veel om dominantie. Ook als je ze in huis hebt als huisdier willen ze wel eens de plek overnemen van de mensen.
dit gebeurt alleen als de baas geen goed leiderschap toont. Als het baasje geen goede leider is, is hij een gevaar voor de roedel. De volgende in rang zal dan zeker proberen zijn positie in te nemen om zo de roedel veilig te stellen.
quote:
Gaat het dan overal om het "Baas" zijn?
Nee, om het overleven en in stand houden van de soort.
quote:
Zoals dat nummer van "Tears for fears", everybody wants to rule the world.
Ik denk dat dit een soort oerinstinct is. Niemand doet iets zonder er zelf beter van te worden.
quote:
Gaan mensen zomaar in de wilde weg leven, zonder zich vast te pakken aan anderen, dan weten ze denk ik niet meer waar ze staan?
als je bij een groep hoort, heb je meer kans tot overleven. Dat is de basis. Mensen zijn een vreemde diersoort, want ze kunnen zeer goed alleen overleven, maar ook in een groep.
pi_34978404
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Weet ik Maar ik vind het leuk om je te 'stangen' ( )
Ow leuk... ik hou van stangen

trouwens..... ik merk dat mijn katten dat onderling ook heel subtiel doen. Ze hebben zo hun eigen humor.
Rosa duwt net mijn zoon een lepel met slagroom onder zijn neus en ze leek op haar manier te glimlachen. Maar ook onder elkaar hebben ze zo hun eigen geintjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34978582
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow leuk... ik hou van stangen

trouwens..... ik merk dat mijn katten dat onderling ook heel subtiel doen. Ze hebben zo hun eigen humor.
Rosa duwt net mijn zoon een lepel met slagroom onder zijn neus en ze leek op haar manier te glimlachen. Maar ook onder elkaar hebben ze zo hun eigen geintjes.
Dat hebben ze vooral wanneer ze met z'n allen zijn ja, net als mensen lijken ze dan meliger
Hou jij van stangen? De harde, koude, metalen versie? Of...?
Ok, het ligt er weer een beetje dik bovenop
pi_34978759
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Dat hebben ze vooral wanneer ze met z'n allen zijn ja, net als mensen lijken ze dan meliger
Hou jij van stangen? De harde, koude, metalen versie? Of...?
Ok, het ligt er weer een beetje dik bovenop
Doe dan maar de "of?" En dat mag er best dik bovenop liggen. Is een optie.

Ow god.... we zijn dit topic gruwelijk aan het verbaggeren.
*zelfkastijding doet*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34979193
*ik mijzelf ook*
  zondag 12 februari 2006 @ 00:25:17 #43
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_34986003
Als ik tegen mijn kat zeg "Zeg eens miauw"
9 van de 10 keer doet ie dat dan ook direct.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_34986289
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:25 schreef GSi het volgende:
O ja? Goh.
Maar zegt ie ook wel eens WOEF?
Heeft een van mijn poezen namelijk wel eens gedaan. Die zei, serieus, WOEF
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34986795
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34990562
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:25 schreef GSi het volgende:
Wij doen het niet alleen, de rest maakt het veel erger, Nok
pi_34990913
quote:
Op zondag 12 februari 2006 08:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Wij doen het niet alleen, de rest maakt het veel erger, Nok
Nevermind meid. Ik zie er de humor meestal wel van in. Vanuit dat specifieke standpunt van die mensen dan. Dat heet emphatie. Maar dat kan men ook best voor paranormaal verslijten dus tis uitkijken als je zoiets zegt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34991019
Meestal heb ik een beetje van beiden: ik zie er soms de humor van in, de andere keer irriteer ik me mateloos
  zondag 12 februari 2006 @ 13:28:01 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34996017
Niets van aantrekken. Loedertje zelf tikt ook niet helemaal dus.....loedertje is de topic-opener van dat topic. Heb in het verleden genoeg van haar gelezen dat ook twijfelachtig is.

Zo heeft iedereen wel twijfelachtige post ertussen zitten. En dan niet eens om dit topic als twijfelachtig te zien.

Alleen de mensen die anderen het meest voor gek verklaren, hebben zelf vaak de grootste schroef los zitten Sowieso omdat ze anderen al voor gek verklaren en zo niet naar zichzelf gaan kijken. Mensen zouden eerst wat beter naar hun eigen leventje moeten kijken, alvorens zich te gaan bemoeien met anderen

Maar goed, wat boeit het allemaal. Gewoon doorgaan. Laat je levensgeluk niet afhangen van de bekrompen mening van anderen. In het echt niet en hier online ook niet.

Vrijheid van meningsuiting, dus laat je ook niet tegenhouden in je posten door bekrompen zielen.

Vrijheid van meningsuiting dus, en niet veiligheid van meningsuiting Ik hou me zelf ook nog vaak genoeg in hier, dan denk ik een mooi topic te kunnen openen en open ik het topic niet vanwege de mogelijke reacties van anderen.

En dan denk ik van, waarom zou ik mezelf inhouden Waarom zou ik rekening houden met arme mensen van geest?

ff toevoegen over oordelen en veroordelen. Mensen hebben geen rechten om elkaar te veroordelen, zelfs een oordeel vellen zou pas mogen gebeuren als ze eerst zich beoordeeld hebben. Dat is ook een probleem van de huidige maatschappij, mensen kijken te weinig naar zichzelf en teveel naar anderen. Gewoon iedereen houdt zich met zichzelf bezig dus. Heb je genoeg te doen dacht ik zo.

Als hier over mij een oordeel wordt geveld, dan hoop ik dat het karma met terugwerkende kracht werkt. What comes around goes around dus. Dan hoop ik dat mensen eens vanzelf krijgen wat ze geven. Geven ze slechte zaken, dan mogen ze van mijn part het slechte ontmoeten in het leven. Jammer dat die theorie niet altijd opgaat in de praktijk.

Zo zou het leven moeten zijn Alles wat je geeft krijg je terug in het leven. Geef je het goede, dan krijg je het goede terug. En bij iedere misstap en fout gedrag, krijg je iets op je request. Een soort natuurwet dus.

De enige die hiet mogen oordelen zijn de modjes en admins. En dan via een objectief oordeel. Via de policy de regels nastreven.

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-02-2006 13:42:56 ]
pi_34998607
Bedankt Droom ik kan er weer helemaal tegenaan

zondag 12 februari 2006 @ 14:50:59 #51
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_34999187
Nee.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_35009672
lalilalilalilalilalilalilalilalila.
pi_35018725
Ik praat wel gewoon kansloos veel met onze kat eigenlijk. Ik vraag 'm s'ochtends hoe het met 'm is, of tie nog chickies heeft gescoord, of tie nog 'gazelles heeft geslacht vannacht' etc.

Best kansloos eigenlijk, je zou toch maar raar opkijken als je ineens wat terughoort
pi_35018811
Die verhalen op die site van die Mieke Zomers zijn trouwens behoorlijk kansloos zeg!
pi_35019432
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Gebleekte het volgende:
Ik praat wel gewoon kansloos veel met onze kat eigenlijk. Ik vraag 'm s'ochtends hoe het met 'm is, of tie nog chickies heeft gescoord, of tie nog 'gazelles heeft geslacht vannacht' etc.

Best kansloos eigenlijk, je zou toch maar raar opkijken als je ineens wat terughoort
've had some pussy?

Kat: gaat je geen fuck aan, idioot.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35020661
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

've had some pussy?

Kat: gaat je geen fuck aan, idioot.
Haha, dan krijg je opzekers een hartaanval .
pi_35021028
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:21 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Haha, dan krijg je opzekers een hartaanval .
Heb mijn kater, net een dag voor zijn castratie....jawel, eens aangetroffen in een intieme positie met het poesje van de buren. de blik in zijn ogen toen ik ze aantrof zei alles.
Ik heb me met een: oeps... sorry maar gauw teruggetrokken.
Haar kittens leken allemaal op hem
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35021361
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb mijn kater, net een dag voor zijn castratie....jawel, eens aangetroffen in een intieme positie met het poesje van de buren. de blik in zijn ogen toen ik ze aantrof zei alles.
Ik heb me met een: oeps... sorry maar gauw teruggetrokken.
Haar kittens leken allemaal op hem
Haha ik kreeg gelijk een mental image in mn hoofd

Als ze 'ns konden praten
pi_35026738
Zal ook maar even een duit in het zakje doen:

Ik geloof zeker dat het mogelijk is om te praten met dieren, al dan niet via telepathie of lichaamstaal. En natuurlijk hebben dieren ook een ziel, misschien niet alle dieren (bv insecten geloof ik niet dat die een ziel hebben) maar de grotere dieren zeker wel.
Als je een huisdier hebt weet je het eigenlijk al zeker, zo'n beestje kan denken, inspelen op situaties en reageert op jouw gemoedstoestand. Dat doen ze niet als ze niet kunnen communiceren of communicatie kunnen lezen (bv lichaamstaal of telepathie)

Interessant topic trouwens
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35026827
Alles en iedereen hangt samen en moet dus wel een ziel hebben. Tot het kleinste insect. Maar ieder op zijn manier. Ook planten.
Dat hierin communicatie mogelijk is ken ik van volkeren zoals de San en de Aboriginals. Er zijn er nog maar weinigen die echt leven zoals vroeger. Maar zij die dat wel doen geven aan dat het alleen maar mogelijk is om te overleven in die omstandigheden door die communicatie. Het is gewoon een totaal ander waarderingssysteem.

Wij leven in een wereld waarin verbaliteiten de enige standaard zijn. Maar dat dat niet perse DE manier is daar hoor je weinigen over. Ik denk dat het ontkennen van die communicatie en zieleleven juist maakt dat die niet meer tot stand kan komen. Het evenwicht is zoek.

Er loopt ook een aanverwant topic hier: de aarde leeft.
Eigenlijk komt dat op hetzelfde neer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35027011
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:55 schreef Metro2005 het volgende:
Zal ook maar even een duit in het zakje doen:

Ik geloof zeker dat het mogelijk is om te praten met dieren, al dan niet via telepathie of lichaamstaal. En natuurlijk hebben dieren ook een ziel, misschien niet alle dieren (bv insecten geloof ik niet dat die een ziel hebben) maar de grotere dieren zeker wel.
Als je een huisdier hebt weet je het eigenlijk al zeker, zo'n beestje kan denken, inspelen op situaties en reageert op jouw gemoedstoestand. Dat doen ze niet als ze niet kunnen communiceren of communicatie kunnen lezen (bv lichaamstaal of telepathie)

Interessant topic trouwens
Dank je Ook voor je open stellen
pi_35027885
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:15 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Dank je Ook voor je open stellen
open stellen ? Ik vertel gewoon wat ik vind en denk
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35028126
Je hebt je toch (allang) opengesteld
pi_35028353
Ik denk dat dieren over het algemeen via telepathie communiceren. Vooral huisdieren krijgen een soort spirituele band met hun baasje. Kijk maar naar een kat (wederom als voorbeeld ), als jij niet lekker in je vel zit zal een kat waarschijnlijk bij je komen zitten. Ben jij kwaad of sago dan zal een kat je juist ontwijken. Een kat 'voelt' dat aan, en dat voelen kan best een communicatie middels telepathie zijn.
Als ik thuiskwam dan zat de kat op me te wachten, als ik in bed lig dan wist de kat donders goed of ie aan mij moest komen vragen om op bed te komen zitten of aan mijn exvriendin. Van mij mocht het meestal wel overdag maar niet 's avonds en bij mijn exvriendin juist andersom.

Overigens best leuk om met dieren te 'praten', heb al menig verbaasde blik gezien als de 'kat die normaal niet graag bij mensen zit' ineens bij een wildvreemd persoon (bij mij dus) vrolijk op schoot komt liggen of als een hond bij mij blijft zitten terwijl zijn eten in de bak wordt gekieperd (mijn oma: dat heeft ie nou echt nog nooit gedaan) en nog een aantal van dat soort dingen

Dieren hebben echt een eigen taal, en dat is telepathie / extra zintuig of hoe je het ook wil noemen.
pi_35028568

Pie voelt zich bijna net een mens lijkt het soms wel. Hij bemoeit zich werkelijk overal mee! Hij mauwt ook de hele dag (nu ik zwanger ben echt extreem, evenals in mijn eerste zwangerschap) en als ik dan ga zitten of liggen is het goed. Dan komt hij bij maar vooral op me zitten of liggen. Overigens op mijn vriend ook hoor. 's nachts heeft ie er ook een handje (pootje) van, maar dan kan ik het echt niet hebben. Ligt gewoon niet lekker. Hij voelt dat dan aan (zo niet dan maak ik het wel anders duidelijk ) en dan gaat hij zoals bijvoorbeeld vannacht onder de dekens tegen me aan liggen. Lekker zacht en warm
pi_35028775
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:

Pie voelt zich bijna net een mens lijkt het soms wel. Hij bemoeit zich werkelijk overal mee! Hij mauwt ook de hele dag (nu ik zwanger ben echt extreem, evenals in mijn eerste zwangerschap) en als ik dan ga zitten of liggen is het goed. Dan komt hij bij maar vooral op me zitten of liggen. Overigens op mijn vriend ook hoor. 's nachts heeft ie er ook een handje (pootje) van, maar dan kan ik het echt niet hebben. Ligt gewoon niet lekker. Hij voelt dat dan aan (zo niet dan maak ik het wel anders duidelijk ) en dan gaat hij zoals bijvoorbeeld vannacht onder de dekens tegen me aan liggen. Lekker zacht en warm
Een duidelijker voorbeeld kan toch niet zou je zeggen
Een kat die vindt dat je jezelf te moe maakt tijdens zwangerschap. Een kat die laat merken door te miauwen dat je rustig aan moet doen en je daarna beloont door bij je te komen liggen.
pi_35028882
Als ik lekker in mijn vel zit krijgt mijn kater een prachtige zijdezachte dikke vacht. Maar ik niet lekker in mijn vel zit, zit hij letterlijk niet lekker in zijn vel. Als dat een tijdje duurt gaat ie zich namelijk helemaal kaallikken.

Nou is wassen bij katten iets dat feromonen oproept waardoor ze zich lekker gaan voelen. Omdat hij zich dan niet lekker voelt blijft ie dus aan het likken. Maar dat niet lekker voelen loopt tot dusver altijd samen met een tijd van minder gelukkig voelen van mijn kant.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35029152
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Een duidelijker voorbeeld kan toch niet zou je zeggen
Een kat die vindt dat je jezelf te moe maakt tijdens zwangerschap. Een kat die laat merken door te miauwen dat je rustig aan moet doen en je daarna beloont door bij je te komen liggen.
Ja ik weet het
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:08:48 #69
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35062455
Het is alleen daarom al onzin dat mensen en dieren al miljoenen jaren samen op deze aarde leven en de mens de enige is die er tot nu toe in geslaagd is echt succesvol te communiceren. Wanneer het mogelijk was met dieren te spreken, echt te spreken, zou het waarschijnlijk zijn dat iemand, ergens, lang geleden toen dieren nog een veel prominenter rol in het dagelijks leven hadden, een meer bruikbare communicatie had ontwikkeld met dieren. Of laten we het, met het oog op 'open stellen', bijzonder onwaarschijnlijk noemen.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_35063041
communiceren met dieren is een eitje...maar jij bedoelt dat je echt met ze kan "praten" dmv gedachtes?

lijkt me sterk...dieren hebben geen benul van taal
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')