Er zitten idd meer gekken op fok dan in een inrichting tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:47 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wie heeft daar ervaring mee? Je kunt het belachelijk vinden. Toch vraag ik je er eens serieus over na te denken. Ik ben ervan overtuigd dat dit mogelijk is. In principe kunnen wij praten met dieren, maar hebben wij het afgeleerd. Ook konden wij vroeger, toen de mens nog niet 'verwend' was door televisie en andere communicatiemiddelen, via telepathie (gevoelsbeelden) met elkaar communiceren. Deze mogelijkheid schuilt in elk mens! Iedereen kan het dus ook leren![]()
Ik ben van plan over niet al te lange tijd een workshop praten met dieren te volgen![]()
De dieren zijn onze naasten, onze vrienden, onze helpers. zij zijn niet voor niets op deze aarde gezetVan insect tot schattige puppy, ze hebben allemaal een functie en houden het leven op aarde in stand.
Zie hier enige informatie:
http://www.miekezomer.nl/
Wat deze mevrouw allemaal niet te weten kan komen....zij is fantastisch. Deze maand staat er een verhaal over een koe die zich niet kon bewegen in de Paravisie. De dierenarts kon er niets meer aan doen, maar Mieke Zomer de dierentolk is er via telepathie achter gekomen wat het beestje mankeerde
http://www.raisaplace.nl/
Mijn moeder heeft via deze vrouw contact gehad met de kat van mijn moeder's buurvrouw. Deze kwam namelijk elke nacht door het raam om bij mijn moeder en stiefvader te liggen. Volgens de dierentolk vond zij het fijner bij hen, en had mijn moeder als baasje uitgekozen. Mijn moeder heeft ook een kat, dit is haar zusje! Ze konden niet met elkaar overweg. Nadat de dierentolk met de kat van de buren gepraat had en gevraagd had gewoon in zijn eigen huisje te blijven en geen ruzie meer te maken met haar zusje, mijn moeder's kat, bleef ze weg en sindsdien negeert ze mijn moeder's kat, in plaats van ruzie ermee te maken. Toeval?
Bij deze mevrouw kun je een workshop doen.
http://users.skynet.be/fa438830/geena/pdieren.htm
Nog meer uitleg over praten met dieren
Dan heb ik nog een aparte vraag aan YourGuardian
Hey Robert (YG),
wellicht heb je een keer tijd om contact te kunnen maken met mijn kat Pie? Zoals je misschien niet is ontgaan heb ik 2 topics over hem: Mijn kat ziet mogelijk entiteiten deel 1 & 2.
Misschien kun je te weten komen of hij daadwerkelijk geesten ziet, of gidsen/engelen of misschien toch gewoon een muis oid (wat ik sterk betwijfel gezien de gedragingen).
Het zou uiteraard geen bewijs vormen voor sommigen hier, maar dat interesseert me niet zo veel.
Ik weet niet of jij met dieren kunt praten (via telepathie dan)....?
O ja, hij is van 1998
[afbeelding]
xxx Barb
Ah, hoi.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:39 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen we deze thread binnen 24 uur volkrijgen met users waarvan je door hun postings zeker kunt weten dat er ergens een steekje los zit?
* Meldtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:39 schreef Loedertje het volgende:
Praten met dieren, dan wel niet via telepathie
[..]
Er zitten idd meer gekken op fok dan in een inrichting tegenwoordig
Kunnen we deze thread binnen 24 uur volkrijgen met users waarvan je door hun postings zeker kunt weten dat er ergens een steekje los zit?
Het arme dier.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:42 schreef cerror het volgende:
Ik praat met mijn woelratje, gaat prima.
Maar *hij* is al jaren een zij en gelooft alleen in zichzelf.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:41 schreef djenneke het volgende:
* djenneke Van mij mag hij wel weer in god gaan geloven, dat ging hem toch beter af...
Fuifduif is echt een mannetje hoor...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar *hij* is al jaren een zij en gelooft alleen in zichzelf.
Hij komt te weinig uit zijn nestje.quote:
Leeftie nog wel?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij komt te weinig uit zijn nestje.
Hij gaf vanmiddag even een kick toen er vrouwtjes langsliepen.quote:
Dat was niet je woelratje, dat was een ander vriendje van je!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij gaf vanmiddag even een kick toen er vrouwtjes langsliepen.
*meld* Als er aan TS van dat topic een steekje loszit, dan is dat bij mij zeker het geval. And proud of it, loeder.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:39 schreef Loedertje het volgende:
Praten met dieren, dan wel niet via telepathie
[..]
Er zitten idd meer gekken op fok dan in een inrichting tegenwoordig
Hij had al een raar accent dacht ik!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat was niet je woelratje, dat was een ander vriendje van je!![]()
penissen met een accentje? Wij horen duidelijk in dit topic thuisquote:Op zondag 12 februari 2006 00:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij had al een raar accent dacht ik!
Ze hebben soms hun eigen willetje.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
penissen met een accentje? Wij horen duidelijk in dit topic thuis
Je zou nu wel een mooi topic kunnen openen in [TRU] over telepatisch praten met je penis...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze hebben soms hun eigen willetje.
Héhé, ik zei willetje.![]()
En dan een enkeltje boschoord zeker.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je zou nu wel een mooi topic kunnen openen in [TRU] over telepatisch praten met je penis...ofzo....
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*meld* Als er aan TS van dat topic een steekje loszit, dan is dat bij mij zeker het geval. And proud of it, loeder.
![]()
oh, wat vreselijk spannend!quote:Op zondag 12 februari 2006 08:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik praat al jaren met mijn vrouw
En dat zegt iemand die zichzelf hobbelhoer noemt (sarcastisch of niet?)quote:
nee dat was een diepzinnig gespek met haar huisdier.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:10 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Loedertje, vind jij het trouwens normaal of ziek om een video op 'je website' te zetten waar één of ander eng gestoord wijf een babymuisje doorslikt? OMG![]()
wel erg letterlijk danquote:Op zondag 12 februari 2006 09:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee dat was een diepzinnig gespek met haar huisdier.
Dan had ze die babymuis beter ergens anders in kunnen stoppen.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee dat was een diepzinnig gespek met haar huisdier.
quote:Op zondag 12 februari 2006 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan had ze die babymuis beter ergens anders in kunnen stoppen.
Als je poep praat, waarmee praat je dan?quote:
met een negerquote:Op zondag 12 februari 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je poep praat, waarmee praat je dan?
met de sanitair verzorgsterquote:Op zondag 12 februari 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je poep praat, waarmee praat je dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |