Dat vond ik het mooie aan FFX. Je mannetjes hadden geen level meer, maar je bepaalde zelf wanneer je je mannetje sterker maakt en er was ook geen "level 99-limiet". Je moet dan wel weer voldoende AP hebben verzamelen, maar toch.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef RiDo78 het volgende:
Ik ben nu maar weer eens aan het levellen geslagen in VIII, maar ik baal ervan dat ik nu aan Squall vastzit (die is lvl 90, terwijl de rest rond de 40 - 50 hangt).
Ah, dan ga ik vanavond nog maar een poging wagen. Is die Lady Luck-sphere eigenlijk handig uberhaupt?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef P-Style het volgende:
Echo's zijn dus zéér belangrijk bij Spherebreak!
Als je de limitbreaks van Cait Sith in FFVII gebruikte, dan kan je er nog wel lol mee beleven. Persoonlijk heb ik er niks mee, die random damage.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik vanavond nog maar een poging wagen. Is die Lady Luck-sphere eigenlijk handig uberhaupt?
Ik vind X-2 overigens nu een stuk leuker dan de vorige keer dat ik hem speelde.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:07 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Als je de limitbreaks van Cait Sith in FFVII gebruikte, dan kan je er nog wel lol mee beleven. Persoonlijk heb ik er niks mee, die random damage.
P-S. mooie op hoor!![]()
Truequote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prima OP inderdaadGeen gedoe met belachelijk grote plaatjes enzo. Ik vind de FF topics één van de gezelligste ook
Dat komt omdat RPG gamers gewoon stoer zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de FF topics één van de gezelligste ook
Geniet je een beetje van Skies?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef H.Flick het volgende:
Dat komt omdat RPG gamers gewoon stoer zijn.
Leuke RPG! Ik ben nog niet zo ver, maar ik las dingen over een eigen piratenbasis! Dat lijkt me dan wel weer helemaal fantastisch. Vliegen blijft irritant.quote:
Het zal wel aan mij liggen. Ik vind de draw-distance erg kort en daardoor zie ik mijn bestemming pas heel laat. Bovendien is die kaart een beetje onhandig, ik zou graag in willen zoomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
Die basis is tegen het einde, maar voor die tijd kun je je schip nog pimpen.
Ik had niet zo'n moeite met het vliegen.
Laat ik daar maar niet over beginnen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben de perfectie van Dragon Quest gewend.
Ik zou Metal Gear Solid maar nooit spelen als ik jou wasquote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef Ardenlyn het volgende:
Ben nu FFX aan het spelen maar ik word er een beetje moe van dat je maar een klein beetje loopt en gelijk alweer een filmpje hebt. Geweldig hoor die filmpjes/cutscenes maar potdorie zeg mag ik ook eens spelen.
Van die spheregrid snap ik niet echt veel van maar dat zal nog wel komen.
FF doorheen bijten, het blijft immers een FF. Is straks na een uur of 1,5 voorbij.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef Ardenlyn het volgende:
Ben nu FFX aan het spelen maar ik word er een beetje moe van dat je maar een klein beetje loopt en gelijk alweer een filmpje hebt. Geweldig hoor die filmpjes/cutscenes maar potdorie zeg mag ik ook eens spelen.
Van die spheregrid snap ik niet echt veel van maar dat zal nog wel komen.
Of Xenosaga, dat is echt niet normaal meer qua Cutscenes.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou Metal Gear Solid maar nooit spelen als ik jou was
Square-Enix heeft je gehoord blijkbaar... FFXIIquote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef trepper het volgende:
Ik zou het wel vet vinden als ze een keer een final fantasy maken met een battle systeem a la Zelda of Secret of Mana, gewoon realtime. Die turnbased gevechten gaan op den duur vervelen.
FFX-2 is niet mijn favoriet. Het dressphere systeem past niet echt bij FF-stijl, net als het feit dat het gewoon een vervolg is. Maar mijn mening daargelaten, oordeel zelf.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef Ardenlyn het volgende:
Snap het nog niet helemaal maar het is ietsje duidelijker geworden bedankt
Ik heb bv FF7, FF1, FF2 enz gespeeld en cutscenes zijn heerlijk maar bij FFX valt het mij erg op dat het wel heel vaak gebeurd. Maar maakt niet uit. Ik ga verder spelen.
Ben gek op RPG spellen:)
BTW hoe is FFX-2 eigenlijk? IAls ik een review zag of bv screenshots dan lijkt het mij dat er veel wiebelende tieten in zitten. Maar is dat ook echt zo of zit er wel een leuk verhaal in?
Hmmm, my bad... zou zweren dat ik ergens had gelezen dat het real-time combat zou worden. Zal FFVII: DoC wel geweest zijn...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef H.Flick het volgende:
FFXII heeft nog steeds een turnbased gevechtssysteem... alleen kun je vrij rondlopen en kun je de vijanden zien op de kaart, maar het is nog steeds turnbased.
Nee, ik heb een beetje een hekel aan Star Wars en alles wat met lightsabers etc. te maken heeft (nou bagetaliseer ik een beetje, maar ben dus geen die-hard science-fic. fan). Geef mij maar een oude vertrouwde Ragnarok of Masamunequote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef H.Flick het volgende:
Het lijkt real-time, maar je hebt nog steeds een tijdbalk die vol moet lopen voordat je kunt aanvallen. Het lijkt een beetje op het systeem van Star Wars: KOTOR, misschien zegt het je iets.
Dat is mijn OP-filosofie!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen gedoe met belachelijk grote plaatjes enzo.
Omdat hier de mensen met goede smaak zitten.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de FF topics één van de gezelligste ook
slaap jij nooitquote:
Oh ja, ik ging naar bed.quote:
Wat was er zo frustrerend aan dan? Ik had er geen problemen mee namelijk; de meeste locaties zijn makkelijk te onderscheiden, en de afstanden zijn over het algemeen niet al te groot.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef BtjeFlauw het volgende:
Meest frustrerende kaartje ooit voor mij was toch wel die van FF VI, oftewel US FF III. Vreselijk takkeding.
Doom Gaze.quote:En dan die uren vliegen voordat je uiteindelijk Bahamut(?!) tegenkwam...
Ach man die pixelbrij, ik werd helemaal horendol van... Nog twee verschillende modi, waarbij één van de twee nog een beetje te doen wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wat was er zo frustrerend aan dan? Ik had er geen problemen mee namelijk; de meeste locaties zijn makkelijk te onderscheiden, en de afstanden zijn over het algemeen niet al te groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en die ander was gewoon te donker voor woorden (zal uiteindelijk wel eindigen met het feit dat ik een bril nodig heb...):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was hem ja!quote:[..]
Doom Gaze.Liever kwaliteit dan kwantiteitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:24 schreef Newien het volgende:
alleen duurt t zolang tot er een nieuwe komt![]()
Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
Die heb jij veeeeeeeeeeeeeeeeeels te kort gegamed Gijs.... echt waarquote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laat ik daar maar niet over beginnen.
'Van Strol, voor Sjo'?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die heb jij veeeeeeeeeeeeeeeeeels te kort gegamed Gijs.... echt waarJe naam staat op dit spel !
Ik trok het niet Gijs. Het ziet echt geweldig mooi uit en het vechten zit goed in elkaar. Maar ik trek dat traditionele echt niet meer. Tevaak gedaan. Ik bedoel, een huis betreden, de boel slopen en spullen jatten terwijl de bewoners gewoon aan tafel blijven zitten? Komop! Het is 2006!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:35 schreef Chocobo het volgende:
Die heb jij veeeeeeeeeeeeeeeeeels te kort gegamed Gijs.... echt waarJe naam staat op dit spel !
'Van Strol, voor Sjo, heel veel kusjes'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 06:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Van Strol, voor Sjo'?
Dat wil ik ook. Maar wel wat realistischer. Zoals in Fable waar je moet oppassen dat je de plaatselijke politie niet achter je aan krijgt als je het te opzichtig doet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
KotOR gaat over fokking ruimtemannetjes met laserpistooltjes... Kom op, we zijn het jaar 2000 gepaseerd en dat soort sci-fi is lame.
Ik wil in een RPG gewoon huizen binnengaan en in alle potten kijken. Je moest eens weten hoe blij ik ben als ik een ether vind in FFIV in een pot achter een huis waar je alleen via een geheime route door het water komt bijv.![]()
Ik vond Fable briljant.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond Fable wat dat betreft verschrikkelijkDie evilpunten voor het breken van potten
Het had wat langer kunnen zijn en wat meer diepgang moeten hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable was een prima game, maar briljant? Nee.
Dat is dit preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil in een RPG gewoon huizen binnengaan en in alle potten kijken. Je moest eens weten hoe blij ik ben als ik een ether vind in FFIV in een pot achter een huis waar je alleen via een geheime route door het water komt bijv.![]()
Moeilijkheidsgraad is inderdaad een groot pluspunt. Lekker pittig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:36 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII is het eerste RPG spel wat items vinden echt belangrijk maakt.... je hebt ze echt nodig.
Dat heb ik netzo. Gewoon in huizen stappen en in alles rondneuzen. Dat is ook mijn manier van RPG spellen spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
KotOR gaat over fokking ruimtemannetjes met laserpistooltjes... Kom op, we zijn het jaar 2000 gepaseerd en dat soort sci-fi is lame.
Exact, dat zijn RPG's!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gebruik altijd 3 savefiles die ik oms te beurt gebruikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef H.Flick het volgende:
Godver... mijn savefile van Skies of Arcadia is corrupted. Ik kan weer opnieuw beginnen
.
Normaalgesproken doe ik het ook altijd, maar ik had nog maar ruimte voor 1 save.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben dus niet de enige die meerder save files aanmaakt
Gijs...serieus...ik dacht dat ik rare tiks in games had...maar dit slaat alles.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef Chocobo het volgende:
Saves,......... van ongekend belang in een RPG... vaak zijn er 3 zichtbare save velden... ik save op veld 1 en op veld 4 zodat ik die niet zie... vind ik niet netjes :
Dat is nog niksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...serieus...ik dacht dat ik rare tiks in games had...maar dit slaat alles.
Ik moet altijd het maximaal aantal items, potions, etc hebben en vervolgens ben ik te gierig om ze te gebruiken. Wat vaak opnieuw laden betekent omdat ik doodga.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dwangneuroses in en met games, totaaaaaal van het pad. Maar hey, het geeft een goed gevoel![]()
Als ik (denk dat ik) voor een belangrijke gebeurtenis sta save ik ook altijd twee keer, zodat ik zeker weet dat ik ECHT goed gesaved heb. En natuurlijk heb ik een shitload aan tenten en cottages
Dit is echt ergquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is nog niksWekelijks memorycard management,............ als ik save moet het tijdstip even zijn en niet oneven etc etc....
Dat komt me zo bekend voor hèquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet altijd het maximaal aantal items, potions, etc hebben en vervolgens ben ik te gierig om ze te gebruiken. Wat vaak opnieuw laden betekent omdat ik doodga.
Ja,... ik cast ook niet veel spells.... zonde van mijn MP en in Dragon Quest heb ik daar nog niet echt items voor.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet altijd het maximaal aantal items, potions, etc hebben en vervolgens ben ik te gierig om ze te gebruiken. Wat vaak opnieuw laden betekent omdat ik doodga.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dit is echt erg. Zoek professionele hulp!
same herequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben dus niet de enige die meerder save files aanmaakt
MP in Dragon Quest is lastig. Er zijn weinig ether-achtige items, pas later in het spel kom je ze echt tegen. Vaak naar de inn is het beste adviesquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... ik cast ook niet veel spells.... zonde van mijn MP en in Dragon Quest heb ik daar nog niet echt items voor.....
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
MP in Dragon Quest is lastig. Er zijn weinig ether-achtige items, pas later in het spel kom je ze echt tegen. Vaak naar de inn is het beste advies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Serieusquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef H.Flick het volgende:
33 uur! Je bent nog niet eens op een kwart van het spel.
Ja rechts dan idd,... boven en onder gehad uiteraardquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef H.Flick het volgende:
Kijk even naar de kaart. Je zit pas op het eerste continent.
Dan is DQ echt jouw gamequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef Ardenlyn het volgende:
Is die Dragon Quest een fijn spel om te spelen? Bv lekker in huizen en dorpen rondneuzen, grote map, leuk verhaal enz?
Ik denk dat ik binnenkort maar FF8 ga spelen en daarna 9. Word een beetje schijtziek dat ik in FFX zo weinig kan spelen en al die filmpjes om de minuut haast.
Eigenlijk is FF7 aan de beurt maar die heb ik een tijd terug gespeeld en 8 en 9 heb ik nog nooit gespeeld.
Ben zeer benieuwd of ik daar wel in dorpen kan rondneuzen en in potten enz kan kijken
12 uurquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef peristilius het volgende:
Lol, apart volk toch hier hoor.
Ik krijg ook weer een beetje zin in FF IX, maar ik moet nog te veel andere spellen spelen.
Ik was wel goed bezig, alle ultimate weapons halen enzo.Al schijnt Steiner een superzwaard te krijgen als je binnen 12 uur bij het einde bent ofzo, weet iemand of dit waar is? Het lijkt me haast onmogelijk.
Ubisoft brengt hem uit idd.... lente geloof ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:59 schreef H.Flick het volgende:
DQ is nog niet te krijgen. Volgens mij komt hij over een paar maanden naar Europa.
Alleen die japanse tekens mogen wegquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef PandorasBox het volgende:
Al gepost?
De Japanse Dirge of Cerberus Cover.
[afbeelding]
Ik hoop dat ze de cover niet veranderen als ze hem hierheen brengen.![]()
Volgens mij is het voor jou onmogelijk om langs een huisje te lopen zonder er in te kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
12 uurDan zit ik pas in het 2e huisje van de 3e stad
![]()
Voor mij ook. Voor je het weet mis je een enorm goed wapen of een zeldzaam voorwerp!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor jou onmogelijk om langs een huisje te lopen zonder er in te kijken.
Ik zal het zelf ook nooit doen, maar ik zie Chocobo al helemaal schuimbekkend voor me als hij langs een huisje probeert te lopen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voor mij ook. Voor je het weet mis je een enorm goed wapen of een zeldzaam voorwerp!
Typisch dat ze het "Final Fantasy"-logo zo klein hebben gelaten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef PandorasBox het volgende:
Al gepost?
[afbeelding]
FF VIII kan een beetje suf overkomen in het begin, maar je moet hem toch echt doorspelen, topgame.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef Ardenlyn het volgende:
ik gooi denk ik nu FF8 maar even in de PS2. Ben benieuwd
Van alle FF-systemen was het junction systeem degene waarvan het het langs duurde voordat ik een beetje door had hoe het werkte.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef Renzokuken het volgende:
junction systeem is idd in het begin vaag maar als je het eenmaal snapt![]()
Dat intro filmpje is ook meesterlijk, helaas wordt het daarna als je eenmaal in Balamb Garden bent een beetje suf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef Renzokuken het volgende:
suf overkomen in het begin?omg ik vond dat begin filmpje echt e meesterlijk
junction systeem is idd in het begin vaag maar als je het eenmaal snapt
![]()
Stinkende rot-gardens!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef peristilius het volgende:
Dat intro filmpje is ook meesterlijk, helaas wordt het daarna als je eenmaal in Balamb Garden bent een beetje suf.
Ik kreeg allemaal rare gekleurde blokjes in beeld...grafische foutjes. Heb jij daar ook last van?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mwah, misschien. Ik ben wel begonnen aan FF: Tactics op de PSone. Die game vind ik eigenlijk best mooi voor een PSone titelRedelijk wat detail op de battlemaps.
Dat heb ik een keer gehad met FF7! Begonen de textures te flippen ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg allemaal rare gekleurde blokjes in beeld...grafische foutjes. Heb jij daar ook last van?
En FF7 hééft amper textures!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:16 schreef peristilius het volgende:
Dat heb ik een keer gehad met FF7! Begonen de textures te flippen ofzo.
Fraai hoor...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef PandorasBox het volgende:
Al gepost?
[afbeelding]
Kutspel?! Over welke filmpjes heb je het nu precies?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Lijkt me verder wel een kutspel.............. filmpjes zien er raar uit zeg maar.
Da's dan wel weer jammer ja.quote:Plus je moet betalen om online te games....PROEST
Bekend om,..... ze hebben er pas 1quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kutspel?! Over welke filmpjes heb je het nu precies?
[..]
Da's dan wel weer jammer ja.Daar staat Square-Enix wel bekend om. Dat je moet betalen voor hun online games.
PlayOnline™ is de online service van Square-Enix en die kost nou eenmaal geld. Naast FFXI en FFVII: Dirge of Cerberus gaan in Japan ook Front Mission Online, Fantasy Earth en Everquest II via PlayOnline (met bijbehorende maandelijkse kosten). Dus ja, ze staan er bekend om.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Chocobo het volgende:
Bekend om,..... ze hebben er pas 1En dat is een MMORPG.... dit is een aktie schiet spel
Hmmm... ik vind het toch nogal voorbarig om het nu al een kutspel te noemen! Is niets voor jou!quote:Welke filmpjes weet ik niet meer..... cam versies dacht ik. Hou niet zo van die games...
Nee normaal hype ik maar trok de setting en de gameplay niet zo. Weet er nog te weinig over uiteraard maar het lijkt me iig nog niks.... kutspel is misschien wel overdreven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind het toch nogal voorbarig om het nu al een kutspel te noemen! Is niets voor jou!
Music clip was echt cool !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb toch die trailer van FFXII gekeken en ik vind m toch wel heel erg mooi![]()
Wat heb ik een zin in die game zeg....
You put the dream in my reality... En dan legt Vaan bloemen op een stoel waaruit iemand verdwijnt... Werd er NU al emotioneel vanquote:
Jaaaquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You put the dream in my reality... En dan legt Vaan bloemen op een stoel waaruit iemand verdwijnt... Werd er NU al emotioneel van
Who cares joh,... dan identificeer je je met een andere character.... FFXII is sowieso meer gericht op party characters zoals bv in FFVI dan main characters zoals bv FFX. Die gozer met die gun was echt cool...........quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef peristilius het volgende:
Alleen jammer dat Vaan zo'n wijf is.
Normaal is het erg, maar hier is het overdreven.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Who cares joh,... dan identificeer je je met een andere character.... FFXII is sowieso meer gericht op party characters zoals bv in FFVI dan main characters zoals bv FFX. Die gozer met die gun was echt cool...........
Vaan moet in zijn rol gewoon een pikkie zijn met gay trekjes.... misschien genezen wij hem wel
Een Aerith-momentje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
You put the dream in my reality... En dan legt Vaan bloemen op een stoel waaruit iemand verdwijnt... Werd er NU al emotioneel van
Noem mij ongevoelig, maar mij deed het betrekkelijk weinig. Misschien lukt het wel als ik zou weten voor wie hij dat doet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inleven........... hij bereidt zich net als ik voor op een prachtig spel.... beetje fantaseren enzo.... ben je dood ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem mij ongevoelig, maar mij deed het betrekkelijk weinig. Misschien lukt het wel als ik zou weten voor wie hij dat doet.
Je begint toch ook niet te janken als je een willekeurige rouwstoet voorbij ziet komen?
Ik ben een vrij emotionele jongen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem mij ongevoelig, maar mij deed het betrekkelijk weinig. Misschien lukt het wel als ik zou weten voor wie hij dat doet.
Je begint toch ook niet te janken als je een willekeurige rouwstoet voorbij ziet komen?
Zo'n beetje alle FF-characters komen wijverig over. En hoofdpersonen zijn altijd van die rotpubers!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef peristilius het volgende:
Alleen jammer dat Vaan zo'n wijf is.
Normaal is het erg, maar hier is het overdreven.
Is nou eenmaal hun stijl... heb er geen problemen mee !quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle FF-characters komen wijverig over. En hoofdpersonen zijn altijd van die rotpubers!
Je vergeet het vage haar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle FF-characters komen wijverig over. En hoofdpersonen zijn altijd van die rotpubers!
Opzich hebben Squall en Vaan wel vrij normale kapsels.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:54 schreef H.Flick het volgende:
Je vergeet het vage haar.
Ik vind het allemaal vaag. En over Zidane moet je helemaal niet beginnen, die had een STAART!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Opzich hebben Squall en Vaan wel vrij normale kapsels.
Wat boeit het ook inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:18 schreef Chocobo het volgende:
Final FANTASY jongens.... Final FANTASY...... who cares of Vaan gay is ofzoDe stoerste is naar mijn mening Cloud en Squall,.............. die namen ook
Japan is nu eenmaal creatief met haar.....
Maar toegegeven... dit is echt GAYmaar ik vind het geweldig....
[afbeelding]
Zelfs als de characters een stelletje lelijke losers blijken te zijn?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat boeit het ook inderdaadIk wil strax gewoon een magiche game spelen, zoals bij de andere delen ook gewoon was.
Jij vindt Quistis ook een relaxed wijf?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zijn ze niet. Mochten ze als loser starten dan krijg je er op een gegeven moment toch een band mee. Square weet echt wel wat ze doen hoorBlind vertrouwen hier.
Ik vind Quistis wel okay jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jij vindt Quistis ook een relaxed wijf?
Zó zien Quistisen eruit in het echte leven!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Quistis wel okay ja
[afbeelding]
Wil je ons iets vertellen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:18 schreef Chocobo het volgende:
dit is echt GAYmaar ik vind het geweldig....
[afbeelding]
Neeeeeeeeequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zó zien Quistisen eruit in het echte leven!
http://www.kenkomachi.com/animecon/Otakon03/quistis.jpg
http://ewancient.lysator.liu.se/pic/fanq/q/u/quistis/quistis.jpg
http://yoyo.monash.edu.my/~jvchoong/Events/AXN/axn-quistis.jpg
http://www.andrew.cmu.edu/user/ssoh/cosplay/quistis.jpg
http://angelcosplayland.f(...)s/photo_quistis1.jpg
http://www.kenkomachi.com/animecon/Otakon00/quistis.jpg
http://gaias-navel.zort.net/anime/an02/images/02an57.jpg
http://gaias-navel.zort.net/anime/otakon01/images/01ota41.jpg
http://www.frogdrop.com/stuff/portcon05/DSCF0298.jpg
http://www.divideby0.com/photos/2003/JTAF/pics/DSCN4639.JPG
http://www.northarc.com/~(...)cosplay/4_023_2A.JPG
http://www.satyrnet.it/cosplay/raine/gennaio2005/quistis2.jpg
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat boeit het ook inderdaadIk wil strax gewoon een magiche game spelen, zoals bij de andere delen ook gewoon was.
Beetje jammer idd... maar goed nog 2 maandjes tot de nieuwe FFquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef peristilius het volgende:
Het verhaal is ook niet erg boeiend. Beetje jammer.
En de nieuwe Kingdom Hearts die binnenkort uitkomt natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Beetje jammer idd... maar goed nog 2 maandjes tot de nieuwe FF![]()
Ja leuk zo'n CGI trailer maar echt WOW vind ik het nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:56 schreef Renzokuken het volgende:
http://www.neoseeker.com/forums/index.php?fn=view_thread&t=636875
even op het linkje klikken en je krijgt de nieuwe trailer van doc te zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg een voorgevoel dat deze echt heel vet gaat worden
Ben meer geinteresseerd in de gameplay zeg maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:52 schreef Renzokuken het volgende:
Ik dus wel... vooral als je de advent children ook hebt gezien dan snap je misschien waarom
Ik heb Advent Children gezien en ik vond er geen ruk aan. Leuke CGI, maar het verhaal sloeg nergens op.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:52 schreef Renzokuken het volgende:
Ik dus wel... vooral als je de advent children ook hebt gezien dan snap je misschien waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:21 schreef H.Flick het volgende:
Vreemd... ik kan me helemaal niet herinneren dat ... spoiler ...
KH2quote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
En de nieuwe Kingdom Hearts die binnenkort uitkomt natuurlijk.![]()
Ik heb even op internet gezocht en nu weet ik weer hoe het zit.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Serieus. Het heeft allemaal heel weinig indruk gemaakt, blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee totaaaal niet... een aktie game rondom het FF7 verhaal en fenomeen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:33 schreef Ixnay het volgende:
Wat is Dirge of Cerberus precies, is het een vervolg op FF7 voor de PS2?
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb even op internet gezocht en nu weet ik weer hoe het zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe kon ik dat nou vergeten je hebt gelijk is alweer een tijdje geleden dat ik hem heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl
Ja volgens mij wel, maar hij is eind december eindelijk een keer gereleased in Japan, Square stelt wel vaker dingen uit. Hij scoort daar overigens erg goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef Hakkert het volgende:
[..]
KH2Is volgens mij ook 1 groot uitstel verhaal geworden. Hij zou vorig jaar al uitkomen toch
Het is misschien een totáál ander soort spel. Maar het is wèl een vervolg hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef Chocobo het volgende:
Nee totaaaal niet... een aktie game rondom het FF7 verhaal en fenomeen.
Het moet ook vrij moeilijk zijn om zo'n sterk spel te overtreffen.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb Advent Children gezien en ik vond er geen ruk aan. Leuke CGI, maar het verhaal sloeg nergens op.
Echt niet! Gaat ten koste van de Japanse voice acting... Ik snap er liever de ballen van, dan dat ik de Engelse stemmen moet horenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:21 schreef peristilius het volgende:
Ik wil de film wel eens gewoon vertaald zien, die ondertitels bij de japanse versie zogen namelijk gewoon.
Die Japanners praten toch als idioten, wtf heb ik aan Japanse voice-acting.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Echt niet! Gaat ten koste van de Japanse voice acting... Ik snap er liever de ballen van, dan dat ik de Engelse stemmen moet horen.
Mooi ik heb blind vertrouwen dan sqaure-enix goede voice actors vinden die bij de karakters passenquote:
Zo zie jij dat.... ik nietquote:Op zondag 22 januari 2006 18:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is misschien een totáál ander soort spel. Maar het is wèl een vervolg hoor.
Maar jij bent ook speciaalquote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo zie jij dat.... ik nietFF7 stopt voor mij bij het einde van FF7 !
En alle films na Aliens.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:38 schreef peristilius het volgende:
Ik ontken het vervolg op Starship Troopers ook.
Dan zie jij het anders dan de makers.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef Chocobo het volgende:
Zo zie jij dat.... ik nietFF7 stopt voor mij bij het einde van FF7 !
ssssttttquote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan zie jij het anders dan de makers.Het is niet zo dat het geen vervolg is omdat jij dat niet wil!
Oh ja, 2015.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef peristilius het volgende:
Zeker als je nu nog steeds FF VII speelt.
Ja zeg, ik had em pas 2 keer uitgespeeldquote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef peristilius het volgende:
Zeker als je nu nog steeds FF VII speelt.
Absoluut, maar voor een realistisch antwoord, zit je in het verkeerde topicquote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef IbeBen het volgende:
Heb geen ps2 ofzo, is het eigenlijk aan te raden die voor een prikkie te scoren voor FF10 en volgende?![]()
Hey, een Final Fantasy fanboy kan niet zonder PS2!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Absoluut, maar voor een realistisch antwoord, zit je in het verkeerde topic.
Amen.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, een Final Fantasy fanboy kan niet zonder PS2!
Wat?!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef peristilius het volgende:
Ik heb hem nog nooit uitgespeeld.
Zit nog steeds bij Sephiroth, moet het toch echt weer een keer gaan spelen.
Als je nu nog steeds geen FF X gespeelt heb (teken van véééél geduld), kan je beter wachten met het kopen van PS2... PS3 is immers ook backwards compatible...(HDTV ondersteuning voor de nieuwe gamesquote:Op zondag 22 januari 2006 21:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, een Final Fantasy fanboy kan niet zonder PS2!
Als je nu nog steeds geen FFX gespeeld hebt kun je beter voor een prikke een PS2 kopen en dan over 6 jaar voor een prikkie een PS3 om FFXIII te spelenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Als je nu nog steeds geen FF X gespeelt heb (teken van véééél geduld), kan je beter wachten met het kopen van PS2... PS3 is immers ook backwards compatible...(HDTV ondersteuning voor de nieuwe games).
Correct me If i'm wrong: maar dit IS toch het final fantasy topic?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Absoluut, maar voor een realistisch antwoord, zit je in het verkeerde topic.
Daar zit mijn gedachte dus ookquote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als je nu nog steeds geen FFX gespeeld hebt kun je beter voor een prikke een PS2 kopen en dan over 6 jaar voor een prikkie een PS3 om FFXIII te spelen
SCHANDE!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef peristilius het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:52 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
SCHANDE!
bij deze stel ik voor dat peristilius zichzelf bant totdat ie em uitgespeeld heeft
![]()
![]()
Ja ik moet dus een beetje trainen en daar heb ik nou juist een hekel aan.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:46 schreef IbeBen het volgende:
Doe dat dan ook ffVooral die aanval dat ie iedereen van je party op 1 leven zet is behoorlijk irri..
..................................................................quote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef peristilius het volgende:
idem , weet niet hoe vaak tot het einde, 1 keer met iedereen lvl op 99 en alle materia gegrowth (3xKnight of the roundquote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef peristilius het volgende:
onderbouwing?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:47 schreef chibibo het volgende:
Sephiroth is ook een stuk moelijker als je op level 99 zit.
De moeilijkheidsgraad van Sephiroth is afhankelijk van Cloud's experience. Wanneer je op level 99 zit, heeft Sephiroth meer HP, en valt hij agressiever aan, dan wanneer je op bijv. level 62 zit.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:24 schreef IbeBen het volgende:
onderbouwing?
Zou best kunnen kloppen.... had het goed zwaar met het einde van FF7,... terwijl ik in FF8 en FF10 de eindbaas ownde.....quote:Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
De moeilijkheidsgraad van Sephiroth is afhankelijk van Cloud's experience. Wanneer je op level 99 zit, heeft Sephiroth meer HP, en valt hij agressiever aan, dan wanneer je op bijv. level 62 zit.
Dit heb ik zelf niet getest, trouwens.
Ik vrees eindbazen altijdquote:Op maandag 23 januari 2006 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had het alleen makkelijk in FFIX, daar had Zidane auto-life en auto-regen, ik kon niet doodVoor de rest is het altijd zo dat ik under-powered bij de eindbaas kom, in elke RPG muv Tales of Symphonia.
FF heeft vaak van die gruwelijke eindbazen..... die ene waarin je complete party ineens op HP1 beland....... nog nooit zo snel en nerveus 2x curaga moeten doenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de eindbazen altijd zo ontzettend sterk. Het hele spel kan je gewoon spelen door te spelen. Nergens per se levelen oid, maar dan ineens, de eindbaas. BOEM, in één klap iedereen dood
Of die aanvallen die lang duren en van die bizarre namen hebben 'Mega dit' of 'Ultra dat'quote:Op maandag 23 januari 2006 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FF heeft vaak van die gruwelijke eindbazen..... die ene waarin je complete party ineens op HP1 beland....... nog nooit zo snel en nerveus 2x curaga moeten doen
Ik had het persoonlijk wel een stukkie moeilijker op level 60 party dan met level 99 party hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
De moeilijkheidsgraad van Sephiroth is afhankelijk van Cloud's experience. Wanneer je op level 99 zit, heeft Sephiroth meer HP, en valt hij agressiever aan, dan wanneer je op bijv. level 62 zit.
Dit heb ik zelf niet getest, trouwens.
Weapons waren juist leukquote:Op maandag 23 januari 2006 12:08 schreef BtjeFlauw het volgende:
Een soort van anti-held. Veel meer moeite had ik vaak met die supermonsters verstopt in het spel. Ruby, Emerald, Ozma, Nemesis, Omega Weapon. En ik werd helemaal gek van Abyssion (Tales of Symphonia).
Ik meen me overigens te herinneren dat het pas bij lvl 98 en 99 was, maar dat weet ik niet meer zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:33 schreef H.Flick het volgende:
In Advent Children was het ook gewoon suf natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:34 schreef peristilius het volgende:
[..]In FFVII was het wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Speel jij het spel nou eerst maar eens uitquote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef peristilius het volgende:
Voor ik mijn conclusies trek over het verhaal wil ik een fatsoenlijke vertaling zien, de animaties zijn in ieder gevaldat maakt het voor mij eigenlijk al goed.
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:25 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Speel jij het spel nou eerst maar eens uit.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben inmiddels weer bij het punt waarop het mis ging met mijn savegame bij Skies of Arcadia. Ik heb meteen 4 saves gemaakt van dat punt.
Wel respect dat je doorgaat.... Skies is geweldigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben inmiddels weer bij het punt waarop het mis ging met mijn savegame bij Skies of Arcadia. Ik heb meteen 4 saves gemaakt van dat punt.
Zo ver was ik nog niet. Ik ben nu bij dat stadje in de woestijn waar je met die roze beesten rond moet rijden. Volgens mij ga ik nu naar die tempel toe.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel respect dat je doorgaat.... Skies is geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De characters zien er zo fenomenaal uit, ongekend. Heb nog nooit zo lekker ding gezien als Tifa, mijn god zeg
En de muziek!!
Veel nummers uit het spel zijn gebruikt en opnieuw gemaakt waardoor je echt een grote verbondenheid met de fillm krijgt.
Square heeft echt de goede keus gemaakt om een film maken ipv een spel, die, als je eerlijk bent, niet bij zijn voorganger had kunnen meten.
Aan het begin van de film wordt er eventjes terug geblikt op het spel. Nou, zal het toegeven;
tranen in me ogen
Je krijgt echt een gevoel dat je de personages hebt gemist, en na dik 8 lange jaren je ze eindelijk weer terugziet.
Heel vreemd gevoel, kan het niet plaatsen, lijkt net of je je verloren vader na 8 jaar weer terugziet. Je krijgt meteen weer dat oude FFVII gevoel. Aeris's dood in CGI...
Ik benoem deze film alvast film van het jaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal onder even een stukje muziek plaatsen uit de OST. Mensen die de film hebben gezien weten meteen welke scene erachter schuilt
Dit is de FF film die we wilden, geen gezeik met geesten in plantjes ofzo maar keiharde actie met magic, limit breaks summons, humor van de turks, tifa, materia, muziek en animatie's waar je spontaan van klaarkomt...dit......
is het gewoon.
Het is in principe een vervolg, maar ook weer niet. Zie het als een aanvulling op FFVII.
AC moet je ook vooral zien als een film voor de fans, die o zo graag weer iets wilden zijn van Cloud (blijft de ultieme game held) en consorten.
Square, bedankt
http://pspmedia.ign.com/p(...)0041209065803479.jpg
(nogal groot)
Stukje muziek (sorry voor de manier van hosten)
Die muziekVanaf 02.15
![]()
Film is dus wel ok![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Kuraudo.Sutoraifu op 26-01-2006 00:28:37 ]
Dàt komt in ieder geval heel duidelijk naar voren in je verhaal!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
Als een van de grootste FFVII fans...
Om over de nickname maar te zwijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef P-Style het volgende:
Dàt komt in ieder geval heel duidelijk naar voren in je verhaal!
Mooie recensie! Ik kan dan ook zeggen dat ik het er roerend mee eens ben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
Als een... ontzettend lange lap tekst.... dus wel ok![]()
![]()
Echt, raad jullie aan om toch even te downen, het spijt mequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
Stukje muziek (sorry voor de manier van hosten)
Die muziekVanaf 02.15
![]()
Play heeft hem op 20-2 staan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil het niet lezen en ik wil het niet horenWanneer komt die godvergeten DVD nou in Europa uit
13 april toch pas? Bol.comquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Play heeft hem op 20-2 staan.
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=R2&title=815345
Ik heb geen xvid zitten kijken, gewoon de japanse dvd met nederlandse fan subs. Die aardig klopte, misschien niet 100%, maar voldoende voor de komende maandenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:29 schreef InsertCredit het volgende:
Kijk dat iedereen hem origineel wil hebben dat snap ik, mijn pre-order staat ook alweer een eeuwigheid..
Maar dat mensen zo'n brakke XviD gaan kijkn.
De dag na de 'BiEN' -dvdrip was er al een echte DVDR uit.
Weliswaar Japanse subs, maar met een beetje IFO-editten kon je de eng-fansubs er gewoon aan toevoegen.
Heerlijke film overigens![]()
Why? Explain yourselfquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef H.Flick het volgende:
Ik blijf het een grote teleurstelling vinden, maar toch leuk om te zien dat er ook mensen zijn die er echt van genieten.
Het enige leuke was het herkennen van de limit breaks en het weerzien met de personages. Verder sloeg het verhaal helemaal nergens op, vond ik het suf dat Sephiroth opeens weer terug was en ging het veel te veel om de actie.quote:
Nergens op sloeg? Vond het in de FFVII wereld heel erg..hoe zeg ik dat....quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het enige leuke was het herkennen van de limit breaks en het weerzien met de personages. Verder sloeg het verhaal helemaal nergens op, vond ik het suf dat Sephiroth opeens weer terug was en ging het veel te veel om de actie.
Ik snap ook wel dat je in een relatief korte film niet zo'n uitgebreid verhaal kunt vertellen als in de game, maar daarom had ik ook liever gezien dat ze heel die film niet hadden gemaakt.
Ben ik het gedeeltelijk ook mee eens. En daar was ik dan in de eerste instantie bang voor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef H.Flick het volgende:
Ik snapte het verhaal wel, maar het had van mij allemaal niet gehoeven. Ik vond het einde van FFVII juist prachtig. 500 jaar later, alleen RedXIII en zijn kinderen. Je kon nog blijven speculeren over wat er nou precies gebeurde met Holy en Meteor... dat is nu allemaal weg.
Weet je... Èigenlijk hè... als je FFVII (het spel) helemaal gaat uitpluizen, analiseren en kritisch gaat bekijken, dan slaat dat verhaal óók nergens op!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:58 schreef H.Flick het volgende:
Verder sloeg het verhaal helemaal nergens op...
Klopt. Maar dat is het punt nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Weet je... Èigenlijk hè... als je FFVII (het spel) helemaal gaat uitpluizen, analiseren en kritisch gaat bekijken, dan slaat dat verhaal óók nergens op!
ach zolang het me maar bezig houdt tot aprilquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef H.Flick het volgende:
Het schijnt wel leuk te zijn, als je het battle systeem trekt... ik kon het niet aan.
Het spel is goed, heb ik me ook tijden mee vermaakt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wou even melden dat ik over enkele dagen
Star Ocean + Bonus Dvd met FF12 trailer binnenkrijg![]()
Ben benieuwd wat ik ervan kan verwachten![]()
[afbeelding]
Trok het chaotische battle systeem niet..... voor de rest zag het er goed uit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wou even melden dat ik over enkele dagen
Star Ocean + Bonus Dvd met FF12 trailer binnenkrijg![]()
Ben benieuwd wat ik ervan kan verwachten![]()
[afbeelding]
Herkenbaar...dit jaar wil ik hem gamen...als voorbereiding op FFXIIquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:09 schreef chibibo het volgende:
Vandaag in de auto de OST van FF7 geluisterd. Nu heb ik weer zin om het te gaan spelen.
Sjee ..zou die nog ergens te koop zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:09 schreef chibibo het volgende:
Vandaag in de auto de OST van FF7 geluisterd. Nu heb ik weer zin om het te gaan spelen.
Heb nu AC OST in de autoquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:09 schreef chibibo het volgende:
Tweedehands op eBay of Marktplaats misschien. Niet dat het voor mij nodig is, want ik heb 'm al vanaf dag 1.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef BobbyJames het volgende:
Sjee ..zou die nog ergens te koop zijn?
Ja ze verklaren mij ook vaak voor gek maar game OST's zijn zo fantastisch...... !!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:35 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
Heb even dat stukje OST op een andere hosting gezet, wat makkelijker downloadbaar
Hier kan je hem downloaden
Ben benieuwd wat jullie er van vinden![]()
![]()
![]()
Laat maar, lukt niet
[..]
Heb nu AC OST in de autoMeeste mensen hebben normale muziek, wij game muziek
Ben nu ongeveer 5 uur in het spelquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trok het chaotische battle systeem niet..... voor de rest zag het er goed uit.
Dat wordt genieten, Gijs! FF4 is erg cool.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens op aanraden van Roy FFIV voor de GBA besteld. Ik ben erg benieuwd!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:15 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl
1x Japans,.... 4x US en 1x PAL !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem intussen al 3x uitgespeeld!
1x tot aan Sephiroth en toen ging ik niet meer verderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem intussen al 3x uitgespeeld!
is wel een beetje heel erg veel reservequote:
Och, HDtvout @ 1940x1080 en dan je gewone ps2 controller via usb.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef H.Flick het volgende:
Alleen speelt het op de PC enorm klote natuurlijk. Het is een typisch bank-zit spel.
Als je maar op de bank zitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:34 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Och, HDtvout @ 1940x1080 en dan je gewone ps2 controller via usb.
Moet leuk zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |