Alleen die japanse tekens mogen wegquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef PandorasBox het volgende:
Al gepost?
De Japanse Dirge of Cerberus Cover.
[afbeelding]
Ik hoop dat ze de cover niet veranderen als ze hem hierheen brengen.![]()
Volgens mij is het voor jou onmogelijk om langs een huisje te lopen zonder er in te kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
12 uurDan zit ik pas in het 2e huisje van de 3e stad
![]()
Voor mij ook. Voor je het weet mis je een enorm goed wapen of een zeldzaam voorwerp!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor jou onmogelijk om langs een huisje te lopen zonder er in te kijken.
Ik zal het zelf ook nooit doen, maar ik zie Chocobo al helemaal schuimbekkend voor me als hij langs een huisje probeert te lopen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voor mij ook. Voor je het weet mis je een enorm goed wapen of een zeldzaam voorwerp!
Typisch dat ze het "Final Fantasy"-logo zo klein hebben gelaten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef PandorasBox het volgende:
Al gepost?
[afbeelding]
FF VIII kan een beetje suf overkomen in het begin, maar je moet hem toch echt doorspelen, topgame.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef Ardenlyn het volgende:
ik gooi denk ik nu FF8 maar even in de PS2. Ben benieuwd
Van alle FF-systemen was het junction systeem degene waarvan het het langs duurde voordat ik een beetje door had hoe het werkte.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef Renzokuken het volgende:
junction systeem is idd in het begin vaag maar als je het eenmaal snapt![]()
Dat intro filmpje is ook meesterlijk, helaas wordt het daarna als je eenmaal in Balamb Garden bent een beetje suf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef Renzokuken het volgende:
suf overkomen in het begin?omg ik vond dat begin filmpje echt e meesterlijk
junction systeem is idd in het begin vaag maar als je het eenmaal snapt
![]()
Stinkende rot-gardens!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef peristilius het volgende:
Dat intro filmpje is ook meesterlijk, helaas wordt het daarna als je eenmaal in Balamb Garden bent een beetje suf.
Ik kreeg allemaal rare gekleurde blokjes in beeld...grafische foutjes. Heb jij daar ook last van?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mwah, misschien. Ik ben wel begonnen aan FF: Tactics op de PSone. Die game vind ik eigenlijk best mooi voor een PSone titelRedelijk wat detail op de battlemaps.
Dat heb ik een keer gehad met FF7! Begonen de textures te flippen ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg allemaal rare gekleurde blokjes in beeld...grafische foutjes. Heb jij daar ook last van?
En FF7 hééft amper textures!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:16 schreef peristilius het volgende:
Dat heb ik een keer gehad met FF7! Begonen de textures te flippen ofzo.
Fraai hoor...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef PandorasBox het volgende:
Al gepost?
[afbeelding]
Kutspel?! Over welke filmpjes heb je het nu precies?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Lijkt me verder wel een kutspel.............. filmpjes zien er raar uit zeg maar.
Da's dan wel weer jammer ja.quote:Plus je moet betalen om online te games....PROEST
Bekend om,..... ze hebben er pas 1quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kutspel?! Over welke filmpjes heb je het nu precies?
[..]
Da's dan wel weer jammer ja.Daar staat Square-Enix wel bekend om. Dat je moet betalen voor hun online games.
PlayOnline™ is de online service van Square-Enix en die kost nou eenmaal geld. Naast FFXI en FFVII: Dirge of Cerberus gaan in Japan ook Front Mission Online, Fantasy Earth en Everquest II via PlayOnline (met bijbehorende maandelijkse kosten). Dus ja, ze staan er bekend om.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Chocobo het volgende:
Bekend om,..... ze hebben er pas 1En dat is een MMORPG.... dit is een aktie schiet spel
Hmmm... ik vind het toch nogal voorbarig om het nu al een kutspel te noemen! Is niets voor jou!quote:Welke filmpjes weet ik niet meer..... cam versies dacht ik. Hou niet zo van die games...
Nee normaal hype ik maar trok de setting en de gameplay niet zo. Weet er nog te weinig over uiteraard maar het lijkt me iig nog niks.... kutspel is misschien wel overdreven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind het toch nogal voorbarig om het nu al een kutspel te noemen! Is niets voor jou!
Music clip was echt cool !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb toch die trailer van FFXII gekeken en ik vind m toch wel heel erg mooi![]()
Wat heb ik een zin in die game zeg....
You put the dream in my reality... En dan legt Vaan bloemen op een stoel waaruit iemand verdwijnt... Werd er NU al emotioneel vanquote:
Jaaaquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You put the dream in my reality... En dan legt Vaan bloemen op een stoel waaruit iemand verdwijnt... Werd er NU al emotioneel van
Who cares joh,... dan identificeer je je met een andere character.... FFXII is sowieso meer gericht op party characters zoals bv in FFVI dan main characters zoals bv FFX. Die gozer met die gun was echt cool...........quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef peristilius het volgende:
Alleen jammer dat Vaan zo'n wijf is.
Normaal is het erg, maar hier is het overdreven.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Who cares joh,... dan identificeer je je met een andere character.... FFXII is sowieso meer gericht op party characters zoals bv in FFVI dan main characters zoals bv FFX. Die gozer met die gun was echt cool...........
Vaan moet in zijn rol gewoon een pikkie zijn met gay trekjes.... misschien genezen wij hem wel
Een Aerith-momentje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
You put the dream in my reality... En dan legt Vaan bloemen op een stoel waaruit iemand verdwijnt... Werd er NU al emotioneel van
Noem mij ongevoelig, maar mij deed het betrekkelijk weinig. Misschien lukt het wel als ik zou weten voor wie hij dat doet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inleven........... hij bereidt zich net als ik voor op een prachtig spel.... beetje fantaseren enzo.... ben je dood ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem mij ongevoelig, maar mij deed het betrekkelijk weinig. Misschien lukt het wel als ik zou weten voor wie hij dat doet.
Je begint toch ook niet te janken als je een willekeurige rouwstoet voorbij ziet komen?
Ik ben een vrij emotionele jongen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem mij ongevoelig, maar mij deed het betrekkelijk weinig. Misschien lukt het wel als ik zou weten voor wie hij dat doet.
Je begint toch ook niet te janken als je een willekeurige rouwstoet voorbij ziet komen?
Zo'n beetje alle FF-characters komen wijverig over. En hoofdpersonen zijn altijd van die rotpubers!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef peristilius het volgende:
Alleen jammer dat Vaan zo'n wijf is.
Normaal is het erg, maar hier is het overdreven.
Is nou eenmaal hun stijl... heb er geen problemen mee !quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle FF-characters komen wijverig over. En hoofdpersonen zijn altijd van die rotpubers!
Je vergeet het vage haar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle FF-characters komen wijverig over. En hoofdpersonen zijn altijd van die rotpubers!
Opzich hebben Squall en Vaan wel vrij normale kapsels.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:54 schreef H.Flick het volgende:
Je vergeet het vage haar.
Ik vind het allemaal vaag. En over Zidane moet je helemaal niet beginnen, die had een STAART!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Opzich hebben Squall en Vaan wel vrij normale kapsels.
Wat boeit het ook inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:18 schreef Chocobo het volgende:
Final FANTASY jongens.... Final FANTASY...... who cares of Vaan gay is ofzoDe stoerste is naar mijn mening Cloud en Squall,.............. die namen ook
Japan is nu eenmaal creatief met haar.....
Maar toegegeven... dit is echt GAYmaar ik vind het geweldig....
[afbeelding]
Zelfs als de characters een stelletje lelijke losers blijken te zijn?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat boeit het ook inderdaadIk wil strax gewoon een magiche game spelen, zoals bij de andere delen ook gewoon was.
Jij vindt Quistis ook een relaxed wijf?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zijn ze niet. Mochten ze als loser starten dan krijg je er op een gegeven moment toch een band mee. Square weet echt wel wat ze doen hoorBlind vertrouwen hier.
Ik vind Quistis wel okay jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jij vindt Quistis ook een relaxed wijf?
Zó zien Quistisen eruit in het echte leven!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Quistis wel okay ja
[afbeelding]
Wil je ons iets vertellen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:18 schreef Chocobo het volgende:
dit is echt GAYmaar ik vind het geweldig....
[afbeelding]
Neeeeeeeeequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zó zien Quistisen eruit in het echte leven!
http://www.kenkomachi.com/animecon/Otakon03/quistis.jpg
http://ewancient.lysator.liu.se/pic/fanq/q/u/quistis/quistis.jpg
http://yoyo.monash.edu.my/~jvchoong/Events/AXN/axn-quistis.jpg
http://www.andrew.cmu.edu/user/ssoh/cosplay/quistis.jpg
http://angelcosplayland.f(...)s/photo_quistis1.jpg
http://www.kenkomachi.com/animecon/Otakon00/quistis.jpg
http://gaias-navel.zort.net/anime/an02/images/02an57.jpg
http://gaias-navel.zort.net/anime/otakon01/images/01ota41.jpg
http://www.frogdrop.com/stuff/portcon05/DSCF0298.jpg
http://www.divideby0.com/photos/2003/JTAF/pics/DSCN4639.JPG
http://www.northarc.com/~(...)cosplay/4_023_2A.JPG
http://www.satyrnet.it/cosplay/raine/gennaio2005/quistis2.jpg
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat boeit het ook inderdaadIk wil strax gewoon een magiche game spelen, zoals bij de andere delen ook gewoon was.
Beetje jammer idd... maar goed nog 2 maandjes tot de nieuwe FFquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef peristilius het volgende:
Het verhaal is ook niet erg boeiend. Beetje jammer.
En de nieuwe Kingdom Hearts die binnenkort uitkomt natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Beetje jammer idd... maar goed nog 2 maandjes tot de nieuwe FF![]()
Ja leuk zo'n CGI trailer maar echt WOW vind ik het nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:56 schreef Renzokuken het volgende:
http://www.neoseeker.com/forums/index.php?fn=view_thread&t=636875
even op het linkje klikken en je krijgt de nieuwe trailer van doc te zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg een voorgevoel dat deze echt heel vet gaat worden
Ben meer geinteresseerd in de gameplay zeg maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:52 schreef Renzokuken het volgende:
Ik dus wel... vooral als je de advent children ook hebt gezien dan snap je misschien waarom
Ik heb Advent Children gezien en ik vond er geen ruk aan. Leuke CGI, maar het verhaal sloeg nergens op.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:52 schreef Renzokuken het volgende:
Ik dus wel... vooral als je de advent children ook hebt gezien dan snap je misschien waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:21 schreef H.Flick het volgende:
Vreemd... ik kan me helemaal niet herinneren dat ... spoiler ...
KH2quote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
En de nieuwe Kingdom Hearts die binnenkort uitkomt natuurlijk.![]()
Ik heb even op internet gezocht en nu weet ik weer hoe het zit.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Serieus. Het heeft allemaal heel weinig indruk gemaakt, blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee totaaaal niet... een aktie game rondom het FF7 verhaal en fenomeen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:33 schreef Ixnay het volgende:
Wat is Dirge of Cerberus precies, is het een vervolg op FF7 voor de PS2?
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb even op internet gezocht en nu weet ik weer hoe het zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe kon ik dat nou vergeten je hebt gelijk is alweer een tijdje geleden dat ik hem heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl
Ja volgens mij wel, maar hij is eind december eindelijk een keer gereleased in Japan, Square stelt wel vaker dingen uit. Hij scoort daar overigens erg goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef Hakkert het volgende:
[..]
KH2Is volgens mij ook 1 groot uitstel verhaal geworden. Hij zou vorig jaar al uitkomen toch
Het is misschien een totáál ander soort spel. Maar het is wèl een vervolg hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef Chocobo het volgende:
Nee totaaaal niet... een aktie game rondom het FF7 verhaal en fenomeen.
Het moet ook vrij moeilijk zijn om zo'n sterk spel te overtreffen.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb Advent Children gezien en ik vond er geen ruk aan. Leuke CGI, maar het verhaal sloeg nergens op.
Echt niet! Gaat ten koste van de Japanse voice acting... Ik snap er liever de ballen van, dan dat ik de Engelse stemmen moet horenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:21 schreef peristilius het volgende:
Ik wil de film wel eens gewoon vertaald zien, die ondertitels bij de japanse versie zogen namelijk gewoon.
Die Japanners praten toch als idioten, wtf heb ik aan Japanse voice-acting.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Echt niet! Gaat ten koste van de Japanse voice acting... Ik snap er liever de ballen van, dan dat ik de Engelse stemmen moet horen.
Mooi ik heb blind vertrouwen dan sqaure-enix goede voice actors vinden die bij de karakters passenquote:
Zo zie jij dat.... ik nietquote:Op zondag 22 januari 2006 18:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is misschien een totáál ander soort spel. Maar het is wèl een vervolg hoor.
Maar jij bent ook speciaalquote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo zie jij dat.... ik nietFF7 stopt voor mij bij het einde van FF7 !
En alle films na Aliens.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:38 schreef peristilius het volgende:
Ik ontken het vervolg op Starship Troopers ook.
Dan zie jij het anders dan de makers.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef Chocobo het volgende:
Zo zie jij dat.... ik nietFF7 stopt voor mij bij het einde van FF7 !
ssssttttquote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan zie jij het anders dan de makers.Het is niet zo dat het geen vervolg is omdat jij dat niet wil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |