Nee normaal hype ik maar trok de setting en de gameplay niet zo. Weet er nog te weinig over uiteraard maar het lijkt me iig nog niks.... kutspel is misschien wel overdreven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind het toch nogal voorbarig om het nu al een kutspel te noemen! Is niets voor jou!
Music clip was echt cool !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb toch die trailer van FFXII gekeken en ik vind m toch wel heel erg mooi![]()
Wat heb ik een zin in die game zeg....
You put the dream in my reality... En dan legt Vaan bloemen op een stoel waaruit iemand verdwijnt... Werd er NU al emotioneel vanquote:
Jaaaquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You put the dream in my reality... En dan legt Vaan bloemen op een stoel waaruit iemand verdwijnt... Werd er NU al emotioneel van
Who cares joh,... dan identificeer je je met een andere character.... FFXII is sowieso meer gericht op party characters zoals bv in FFVI dan main characters zoals bv FFX. Die gozer met die gun was echt cool...........quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef peristilius het volgende:
Alleen jammer dat Vaan zo'n wijf is.
Normaal is het erg, maar hier is het overdreven.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Who cares joh,... dan identificeer je je met een andere character.... FFXII is sowieso meer gericht op party characters zoals bv in FFVI dan main characters zoals bv FFX. Die gozer met die gun was echt cool...........
Vaan moet in zijn rol gewoon een pikkie zijn met gay trekjes.... misschien genezen wij hem wel
Een Aerith-momentje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
You put the dream in my reality... En dan legt Vaan bloemen op een stoel waaruit iemand verdwijnt... Werd er NU al emotioneel van
Noem mij ongevoelig, maar mij deed het betrekkelijk weinig. Misschien lukt het wel als ik zou weten voor wie hij dat doet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inleven........... hij bereidt zich net als ik voor op een prachtig spel.... beetje fantaseren enzo.... ben je dood ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem mij ongevoelig, maar mij deed het betrekkelijk weinig. Misschien lukt het wel als ik zou weten voor wie hij dat doet.
Je begint toch ook niet te janken als je een willekeurige rouwstoet voorbij ziet komen?
Ik ben een vrij emotionele jongen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem mij ongevoelig, maar mij deed het betrekkelijk weinig. Misschien lukt het wel als ik zou weten voor wie hij dat doet.
Je begint toch ook niet te janken als je een willekeurige rouwstoet voorbij ziet komen?
Zo'n beetje alle FF-characters komen wijverig over. En hoofdpersonen zijn altijd van die rotpubers!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef peristilius het volgende:
Alleen jammer dat Vaan zo'n wijf is.
Normaal is het erg, maar hier is het overdreven.
Is nou eenmaal hun stijl... heb er geen problemen mee !quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle FF-characters komen wijverig over. En hoofdpersonen zijn altijd van die rotpubers!
Je vergeet het vage haar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle FF-characters komen wijverig over. En hoofdpersonen zijn altijd van die rotpubers!
Opzich hebben Squall en Vaan wel vrij normale kapsels.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:54 schreef H.Flick het volgende:
Je vergeet het vage haar.
Ik vind het allemaal vaag. En over Zidane moet je helemaal niet beginnen, die had een STAART!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Opzich hebben Squall en Vaan wel vrij normale kapsels.
Wat boeit het ook inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:18 schreef Chocobo het volgende:
Final FANTASY jongens.... Final FANTASY...... who cares of Vaan gay is ofzoDe stoerste is naar mijn mening Cloud en Squall,.............. die namen ook
Japan is nu eenmaal creatief met haar.....
Maar toegegeven... dit is echt GAYmaar ik vind het geweldig....
[afbeelding]
Zelfs als de characters een stelletje lelijke losers blijken te zijn?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat boeit het ook inderdaadIk wil strax gewoon een magiche game spelen, zoals bij de andere delen ook gewoon was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |