<licht offtopic
![]()
>
Beste Peristilius,
tot voor kort wist ik geen basis te vinden hier op Fok!. Pas recentelijk op Fok! gekomen zocht ik naar een plek met aardige mensen en een boeiend onderwerp. Eenmaal aangekomen in dit Fok!-FF-topic wist ik het zeker: dat topic wat ik zocht, had ik dan eindelijk gevonden. Een gezellig topic, met boeiende info. En de mod vaak aanwezig, ook groot fan van FF, en veel informatie toespelend (keurig modererend, maar dat terzijde).
Maar wat bleek, deze mod, had het spel der FF-spellen (FF VII) zelf nog niet uitgespeeld... Pijn aan mijn hart deed het
![]()
. Met alle respect dat ik op dat moment kon opbrengen begon ik te 'bashen' (als je het al zo mag noemen)...
![]()
. Deze vreemde gedachtenkronkel van onderstaande had heel wat consequenties. Wat bleek immers enkele dagen later? Hij kwam niet meer terug... Eerst kon ik dit nog relativeren ("hij zal het spel wel aan het uitspelen zijn" of "hij zal het wel druk hebben"). Na enkele dagen kreeg ik echter het idee dat er welllicht wat meer aan de hand zou zijn.
Nachtmerries kreeg ik ervan! Zou ik dan echt hebben gedaan wat ik eigenlijk nooit wilde doen? Heb ik dan echt een mod gebashed?
Aangezien ik in geen tijden meer wat vernomen heb van je in het FF-topic, begon ik met vreze te vrezen, dat ik misschien over de schreef was gegaan. En dat terwijl je aanwezigheid in dit topic bijzonder geapprecieerd werd hier (althans door mij
![]()
).
Hierbij wil ik dan ook, aan de hand van dit bericht, oprecht mijn excuses aanbieden voor het vervelende gedrag dat ik heb vertoond. Ik voel me een slechte user...
![]()
. Hopelijk aanvaardt je ze, en zie ik je gauw weer terug in dit topic.
Met vriendelijke groet,
B.
</offtopic>
Tja.. best flauw, maar wanneer ga je het nou eens echt uitspelen?
Om het dan toch nog wat inhoud te geven:
een mooie wallpaper.